Kauldron έγραψε: ↑11 Οκτ 2021, 11:18
πατησιωτης έγραψε: ↑11 Οκτ 2021, 10:59
Kauldron έγραψε: ↑11 Οκτ 2021, 10:51
Ναι, αλλά τώρα μας έβγαλε ο ΠεφωτιΖμένος Μητσοτάκης απ' την κρίση, και έχομε ανάπτυξη.
Συνεπώς μπορούν να μειωθούν οι φόροι, ή ν' αυξηθούν οι μισθοί.
Τί, όχι?
Δεν μπορούν να μειωθούν ΟΛΟΙ οι φόροι.
Φόροι στα καύσιμα είναι φόροι που θα γονατίσουν τα χαμηλώτερα στρώματα, γιατί είναι βασικό είδος.
Συνεπώς, είναι οι πρώτοι φόροι που πρέπει να μειωθούν. Η κυβέρνηση αρνείται να το κάνει, δείχνοντας πού γράφει τα χαμηλότερα στρώματα.
Αδιαφορούν για την αύξηση της τιμής της βενζίνης και του πετρελαίου, εν όψει χειμώνα.
Απ' τη στιγμή που δεν μειώνουν τους φόρους για να κρατήσουν χαμηλά (έστω σχετικά χαμηλά) τις τιμές, δε μπορούν να μιλάνε για "διεθνείς συγκυρίες".
Μάλιστα εσκεμμένα δεν αγόρασαν πετρέλαιο μαζικά όταν ήταν φτηνό (είχε φτάσει 25 δολάρια το βαρέλι περίπου). Αν το είχαν κάνει θα θωράκιζαν κάπως τη χώρα.
Ο Πατησιωτης και διάφοροι γαλαζαίοι, πιθανώς άεργοι, δεν καταλαβαίνουν πως το αυτοκίνητο είναι σημαντικό ως όχημα μετακίνησης ιδίως επί πανδημίας.
Σε αρκετές δουλειές.
Έπειτα όσοι πάνε σε εργοστάσια και άλλες δουλειές δεν έχει συγκοινωνίες, μερικές επιχειρήσεις έχουν βέβαια βανάκια ή λεωφορειάκια που περνούν από συγκεκριμένα σημεία, αλλά μέχρι εκεί.
Επιπλέον μαζί με άλλα συμπαρασύρει ευρύτερο κύμα αυξήσεων.
Εγώ και τρία ευρώ να πάει η βενζίνη θα τα δώσω, δεν έχω θέμα.
Αλλά δεν έχουμε τα δρομολόγια άλλων εργαζομένων που δεν είναι και υψηλόμισθοι.
Σε τελική ανάλυση ο Κυρανάκης δεν έλεγε για μετακλητούς και φόρους στα καύσιμα;
Γιατί τους αυξήσατε τους πρώτους και διατηρήσατε τους δεύτερους;
Τώρα είναι καλά;
Ρητορικά ερωτήματα.
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"