foscilis έγραψε: ↑14 Νοέμ 2021, 00:14
Γενικά ισχυρίζομαι πως το αν ένα προϊόν πρωτογενούς τομέα αξίζει πολύ ή λίγο (εννοείται στη διεθνή αγορά όχι στο βλάκα το γέρο που πάει λαϊκή) είναι θέμα ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ, όχι ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ, γιατί δεν είναι σύμβολο, είναι προϊόν που το καταναλώνεις και ξέρεις αμέσως αν άξιζε ή όχι τα λεφτά του....
Δε διαφωνω σε αυτα που γραφεις
Αλλα δεν ειναι ή το ένα ή το άλλο
Ειδικα στο λαδι ειναι πολυ σοβαρο προβλημα το branding
Στο εξωτερικο απλα ξερουν ως καλο λαδι το ιταλικο
Αυτο βλεπουν τοσα χρονια, αυτο ειναι στα ραφια των super-market
Για να αλλαξει αυτη η εικονα στον καταναλωτη, θελει και πολυ branding
Και ειδικα στο λαδι υπαρχει διαφορα στην ποιοτητα η οποια μπορει να διαπιστωθει
Ναι υπαρχει οπως στο κρασι ο παραγοντας της τεχνολογιας, αλλα το ελληνικο λαδι ως πρωτη υλη ειναι καλυτερο απο το ιταλικο και το ισπανικο ως ποσοστο καθε εθνικης παραγωγης
Αντιθετα στο γιαουρτι, οπου εχουμε ακομα μεγαλυτερο προβλημα, πως μπορεις να διαπιστωσεις και να διαφημισεις αν ειναι καλυτερο το ελληνικο γαλα;