Έχει γίνει πολύ φίλος σου ο Μανώλης, βλέπω
ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΛΑΪΚΙΣΜΟΥ
Re: ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΛΑΪΚΙΣΜΟΥ
Κάτι που δε μπορουμε να πούμε για τη Μαραντζιδαινα.
- alekhine
- Δημοσιεύσεις: 12489
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 14:36
- Phorum.gr user: alekhine
- Τοποθεσία: Highway to ΚΤΕΛ
Re: ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΛΑΪΚΙΣΜΟΥ
οτι δεν θα αυξηθει το ρευμα παντως ο χατζηδακης το ελεγε οχι κανενα κομμουνι
πατησιωτης έγραψε: ↑10 Μαρ 2021, 20:59Ο Σημίτης είναι η συνέχεια του Κωνσταντίνου Καραμανλή,στην Ευρώπη,στα ελληνοτουρκικά,στο ανήκομεν εις την Δύσιν,στην οικονομία,παντού.
- ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ
- Δημοσιεύσεις: 27157
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 21:47
Re: ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΛΑΪΚΙΣΜΟΥ
Ο χρήστης που γκρέμισε τον εθνολαϊκισμό
-
- Δημοσιεύσεις: 34802
- Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
- Phorum.gr user: πατησιωτης
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΛΑΪΚΙΣΜΟΥ
Και ούτε αυξήθηκε όσο ήταν αυτός υπουργός. Φυσικά το θέμα δεν είναι ποιός είναι υπουργός.Η δήλωση αφορούσε την εποχή της εξυγίανσης της ΔΕΗ όταν κυκλοφορούσαν φήμες ότι για να αποφευχθεί η χρεωκοπία της θα χρειάζονταν αυξήσεις στους λογαριασμούς.Δεν αφορούσε την πιθανότητα να πενταπλασιασθούν οι διεθνείς τιμές του φυσικού αερίου,κάτι που δεν υπήρχε στον ορίζοντα όταν έγινε.
-
- Δημοσιεύσεις: 34802
- Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
- Phorum.gr user: πατησιωτης
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΛΑΪΚΙΣΜΟΥ
Eίναι ο ιδανικός ανανήψας. Παρά τα υπολείμματα ροκοαριστεράς από τα νιάτα του επί της ουσίας σήμερα έχει γίνει σούπερ δεξιός.
https://www.facebook.com/macmanus.vardi ... 3E1oxz7Czl
-
- Δημοσιεύσεις: 25230
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54
Re: ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΛΑΪΚΙΣΜΟΥ
Eχουμε φάει μέχρι και τα πόμολα από την ΕΕ, λιγδωσε το αντερο μας από τα ΜΟΠ, τα Πακέτα Ντελόρ και τα ΕΣΠΑ, αλλά δεν είμαστε ικανοποιημένοι από την ΕΕ
Σουργελα
- ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ
- Δημοσιεύσεις: 27157
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 21:47
Re: ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΛΑΪΚΙΣΜΟΥ
Gregory Vallianatos is with Γρηγορης Βαλλιανατος.
oSostpdern83fauila4
h
8
9
m7568i41htl0i10amfhi
·
ενας ολοκληρος περηφανος λαος πολεμαει σημερα για την ανεξαρτησια και για την υπαρξη του, και στην Ελλαδα τον στηριζει με οπλα η δεξια. Η αριστερα στην Ελλαδα γιορταζει 200 χρονια Ελληνικης ανεξαρτησιας συμφωνωντας με την Τουρκια.
Ο χρήστης που γκρέμισε τον εθνολαϊκισμό
- ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ
- Δημοσιεύσεις: 27157
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 21:47
Re: ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΛΑΪΚΙΣΜΟΥ
Ο χρήστης που γκρέμισε τον εθνολαϊκισμό
- Υδράργυρος
- Δημοσιεύσεις: 25524
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 17:47
Re: ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΛΑΪΚΙΣΜΟΥ
Ο μεγαλύτερος γλείφτης της χώραςΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: ↑01 Ιουν 2022, 08:54Gregory Vallianatos is with Γρηγορης Βαλλιανατος.
oSostpdern83fauila4
h
8
9
m7568i41htl0i10amfhi
·
ενας ολοκληρος περηφανος λαος πολεμαει σημερα για την ανεξαρτησια και για την υπαρξη του, και στην Ελλαδα τον στηριζει με οπλα η δεξια. Η αριστερα στην Ελλαδα γιορταζει 200 χρονια Ελληνικης ανεξαρτησιας συμφωνωντας με την Τουρκια.
-
- Δημοσιεύσεις: 34802
- Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
- Phorum.gr user: πατησιωτης
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
- ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ
- Δημοσιεύσεις: 27157
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 21:47
Re: ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΛΑΪΚΙΣΜΟΥ
Ο χρήστης που γκρέμισε τον εθνολαϊκισμό
Re: ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΛΑΪΚΙΣΜΟΥ
Ας δούμε άλλο ένα δείγμα εθνολαϊκισμού:
α) Τέλος Δικαιωμάτων Εκτέλεσης Τελωνειακών Εργασιών (ΔΕΤΕ): 0,5% της αξίας του αθροίσματος της τιμής εκ διυλιστηρίου και του ΕΦΚ. (Ν. 2093/92 - ΦΕΚ 181/Α/25-11-92)
β) Εισφορά «Ειδικού Λογαριασμού Πετρελαιοειδών»: 1,2% επί της τιμής διυλιστηρίου. (Ν. 3335/2005 - ΦΕΚ 95/Α/20-4-2005)
γ) Φόρος Προστιθέμενης Αξίας (ΦΠΑ): 24% επί του συνόλου της τιμής διυλιστηρίου των μικτών ονομαστικών περιθωρίων κέρδους και όλων των φορολογικών επιβαρύνσεων. (Ν. 2859/2000 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με το Ν. 4389/2016 (ΦΕΚ Α' 94)
Εν ολίγοις το 21% περίπου του κόστους των καυσίμων προκύπτει από φόρο στο φόρο. Δηλαδή περίπου 0,5 ευρώ επιβάρυνση στη τωρινή τιμή των καυσίμων.
Στις αρχές του 2021 η τιμή ήταν στο 1,5 ευρώ το λίτρο, τότε η επιβάρυνση αντίστοιχα ήταν περίπου 0,37 ευρώ το λίτρο.
Επομένως από τους φόρους πάνω στον φόρο, έχουμε πρόσθετα έσοδα γύρω στο 32% συγκριτικά με εκείνητην περίοδο.
Μάλιστα μέχρι και τον Απρίλιο (https://energypress.gr/news/frenarei-i- ... tis-agoras), η αγορά καυσίμων λειτουργούσε με ανοδικήπορεία ενώ και συγκριτικά με ακριβώς πριν δώδεκα μήνες υπάρχει αυξητική τάση.
Να θυμίσουμε ότι το 2020-21 με απαγορευτικό και άρα μείωση της κατανάλωσης, ακόμα και το 2020-21, δεν είδαμε καμία χρεοκοπία.
Το κυριότερο όμως, μαζί με τα άλλα έωλα επιχειρήματα που αποδομήθηκαν, αφορά το εξής:
Όταν θες έσοδα, δεν κυνηγάς αυτόν που αρμέγεις.
Όταν λες ότι δεν εμπιστεύεσαι την αγορά για τις τιμές αν μειώσεις τους φόρους, τότε είτε λες ανακρίβειες είτε είσαι ανεπαρκής πολιτικός ώστε να προβείς σε ρύθμιση που δεν θα φέρνει τέτοιο ζήτημα ή όψιμα ασπάζεσαι αριστεροκρατικίστικες θέσεις.
Φυσικά κάπως πρέπει να πληρωθούν οι ολιγάρχες, το όργιο προσλήψεων σε δημόσιο, οι μετακλητοί κλπ.
Το ομολογούν, λατρεία στον κρατικό κορβανά. Μόνο που τότε έπρεπε να ψηφίσουν Τσακαλώτο που υπηρέτησε αυτήν την πολιτική πιο...αυθεντικά.
Eπαναλαμβάνω, αν το κράτος θέλει περισσότερα έσοδα, πρέπει να μειώσει τους φόρους ώστε να αυξηθεί και πάλι η κατανάλωση και να είναι πιο εύκολα τα πράγματα ιδίως για τους μικρομεσαίους.
α) Τέλος Δικαιωμάτων Εκτέλεσης Τελωνειακών Εργασιών (ΔΕΤΕ): 0,5% της αξίας του αθροίσματος της τιμής εκ διυλιστηρίου και του ΕΦΚ. (Ν. 2093/92 - ΦΕΚ 181/Α/25-11-92)
β) Εισφορά «Ειδικού Λογαριασμού Πετρελαιοειδών»: 1,2% επί της τιμής διυλιστηρίου. (Ν. 3335/2005 - ΦΕΚ 95/Α/20-4-2005)
γ) Φόρος Προστιθέμενης Αξίας (ΦΠΑ): 24% επί του συνόλου της τιμής διυλιστηρίου των μικτών ονομαστικών περιθωρίων κέρδους και όλων των φορολογικών επιβαρύνσεων. (Ν. 2859/2000 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με το Ν. 4389/2016 (ΦΕΚ Α' 94)
Εν ολίγοις το 21% περίπου του κόστους των καυσίμων προκύπτει από φόρο στο φόρο. Δηλαδή περίπου 0,5 ευρώ επιβάρυνση στη τωρινή τιμή των καυσίμων.
Στις αρχές του 2021 η τιμή ήταν στο 1,5 ευρώ το λίτρο, τότε η επιβάρυνση αντίστοιχα ήταν περίπου 0,37 ευρώ το λίτρο.
Επομένως από τους φόρους πάνω στον φόρο, έχουμε πρόσθετα έσοδα γύρω στο 32% συγκριτικά με εκείνητην περίοδο.
Μάλιστα μέχρι και τον Απρίλιο (https://energypress.gr/news/frenarei-i- ... tis-agoras), η αγορά καυσίμων λειτουργούσε με ανοδικήπορεία ενώ και συγκριτικά με ακριβώς πριν δώδεκα μήνες υπάρχει αυξητική τάση.
Να θυμίσουμε ότι το 2020-21 με απαγορευτικό και άρα μείωση της κατανάλωσης, ακόμα και το 2020-21, δεν είδαμε καμία χρεοκοπία.
Το κυριότερο όμως, μαζί με τα άλλα έωλα επιχειρήματα που αποδομήθηκαν, αφορά το εξής:
Όταν θες έσοδα, δεν κυνηγάς αυτόν που αρμέγεις.
Όταν λες ότι δεν εμπιστεύεσαι την αγορά για τις τιμές αν μειώσεις τους φόρους, τότε είτε λες ανακρίβειες είτε είσαι ανεπαρκής πολιτικός ώστε να προβείς σε ρύθμιση που δεν θα φέρνει τέτοιο ζήτημα ή όψιμα ασπάζεσαι αριστεροκρατικίστικες θέσεις.
Φυσικά κάπως πρέπει να πληρωθούν οι ολιγάρχες, το όργιο προσλήψεων σε δημόσιο, οι μετακλητοί κλπ.
Το ομολογούν, λατρεία στον κρατικό κορβανά. Μόνο που τότε έπρεπε να ψηφίσουν Τσακαλώτο που υπηρέτησε αυτήν την πολιτική πιο...αυθεντικά.
Eπαναλαμβάνω, αν το κράτος θέλει περισσότερα έσοδα, πρέπει να μειώσει τους φόρους ώστε να αυξηθεί και πάλι η κατανάλωση και να είναι πιο εύκολα τα πράγματα ιδίως για τους μικρομεσαίους.
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
- Πρετεντέρης
- Δημοσιεύσεις: 11730
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 14:13
- Phorum.gr user: Φωτιά στα τόπια
- Τοποθεσία: Μακεδονία ξακουστή
Re: ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΛΑΪΚΙΣΜΟΥ
Όσο δεν πατάσσεται η φοροδιαφυγή, αυτό θα συμβαίνει.Αρχέλαος έγραψε: ↑06 Ιουν 2022, 20:29Ας δούμε άλλο ένα δείγμα εθνολαϊκισμού:
α) Τέλος Δικαιωμάτων Εκτέλεσης Τελωνειακών Εργασιών (ΔΕΤΕ): 0,5% της αξίας του αθροίσματος της τιμής εκ διυλιστηρίου και του ΕΦΚ. (Ν. 2093/92 - ΦΕΚ 181/Α/25-11-92)
β) Εισφορά «Ειδικού Λογαριασμού Πετρελαιοειδών»: 1,2% επί της τιμής διυλιστηρίου. (Ν. 3335/2005 - ΦΕΚ 95/Α/20-4-2005)
γ) Φόρος Προστιθέμενης Αξίας (ΦΠΑ): 24% επί του συνόλου της τιμής διυλιστηρίου των μικτών ονομαστικών περιθωρίων κέρδους και όλων των φορολογικών επιβαρύνσεων. (Ν. 2859/2000 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με το Ν. 4389/2016 (ΦΕΚ Α' 94)
Εν ολίγοις το 21% περίπου του κόστους των καυσίμων προκύπτει από φόρο στο φόρο. Δηλαδή περίπου 0,5 ευρώ επιβάρυνση στη τωρινή τιμή των καυσίμων.
Στις αρχές του 2021 η τιμή ήταν στο 1,5 ευρώ το λίτρο, τότε η επιβάρυνση αντίστοιχα ήταν περίπου 0,37 ευρώ το λίτρο.
Επομένως από τους φόρους πάνω στον φόρο, έχουμε πρόσθετα έσοδα γύρω στο 32% συγκριτικά με εκείνητην περίοδο.
Μάλιστα μέχρι και τον Απρίλιο (https://energypress.gr/news/frenarei-i- ... tis-agoras), η αγορά καυσίμων λειτουργούσε με ανοδικήπορεία ενώ και συγκριτικά με ακριβώς πριν δώδεκα μήνες υπάρχει αυξητική τάση.
Να θυμίσουμε ότι το 2020-21 με απαγορευτικό και άρα μείωση της κατανάλωσης, ακόμα και το 2020-21, δεν είδαμε καμία χρεοκοπία.
Το κυριότερο όμως, μαζί με τα άλλα έωλα επιχειρήματα που αποδομήθηκαν, αφορά το εξής:
Όταν θες έσοδα, δεν κυνηγάς αυτόν που αρμέγεις.
Όταν λες ότι δεν εμπιστεύεσαι την αγορά για τις τιμές αν μειώσεις τους φόρους, τότε είτε λες ανακρίβειες είτε είσαι ανεπαρκής πολιτικός ώστε να προβείς σε ρύθμιση που δεν θα φέρνει τέτοιο ζήτημα ή όψιμα ασπάζεσαι αριστεροκρατικίστικες θέσεις.
Φυσικά κάπως πρέπει να πληρωθούν οι ολιγάρχες, το όργιο προσλήψεων σε δημόσιο, οι μετακλητοί κλπ.
Το ομολογούν, λατρεία στον κρατικό κορβανά. Μόνο που τότε έπρεπε να ψηφίσουν Τσακαλώτο που υπηρέτησε αυτήν την πολιτική πιο...αυθεντικά.
Eπαναλαμβάνω, αν το κράτος θέλει περισσότερα έσοδα, πρέπει να μειώσει τους φόρους ώστε να αυξηθεί και πάλι η κατανάλωση και να είναι πιο εύκολα τα πράγματα ιδίως για τους μικρομεσαίους.
Ο χρήστης που γκρέμισε τον Τσιπρισμό.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Διάβασε κανείς το Φάντασμα της Ελληνικής κατάρρευσης του Οργισμένου;
από alto_sem » 15 Ιούλ 2023, 23:26 » σε Λογοτεχνία - 7 Απαντήσεις
- 656 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από alto_sem
16 Ιούλ 2023, 15:04
-
-
-
Νέα δημοσίευση To κόστος ζωης σε διάφορες πολεις και χώρες
από George_V » 10 Ιούλ 2022, 09:51 » σε Περί ανέμων και υδάτων - 18 Απαντήσεις
- 845 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από giorgos mpekos
10 Ιούλ 2022, 22:48
-
-
-
Νέα δημοσίευση Κόστος μετατροπής επαγγελματικου χώρου σε οικιακο
από EKPLIKTIKOS » 04 Ιούλ 2022, 14:49 » σε Χόμπυ • Κατασκευές • Μοντελισμός - 11 Απαντήσεις
- 823 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ασέβαστος
05 Ιούλ 2022, 19:02
-
-
-
Νέα δημοσίευση Απογευματινά χειρουργεία: Από 300 έως 2.000 ευρώ το κόστος για τους πολίτες
από Frappezitis » 24 Φεβ 2024, 15:55 » σε Εσωτερική Πολιτική - 22 Απαντήσεις
- 433 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Juno
05 Απρ 2024, 14:50
-