Φυσικά έχεις δικαίωμα επιλογής. Ας πούμε, δεν θέλεις να σε παρακολουθεί ένας ανεμβολίαστος γιατρός ή ένας ανεμβολίαστος οδοντίατρος για να μείνουμε στο προκείμενο. Πολύ ωραία, κανένα πρόβλημα, έχεις δικαίωμα να επιλέξεις τον οδοντίατρο που εμπιστεύεσαι.ΓΑΛΗ έγραψε: ↑09 Οκτ 2022, 14:52Ε ας μη θέλει, ρε συ. Εγώ δεν έχω δικαίωμα να μην τον θέλω στον περιβάλλοντα χώρο;Ναύτης έγραψε: ↑09 Οκτ 2022, 14:35Κακώς.ΓΑΛΗ έγραψε: ↑09 Οκτ 2022, 14:30
Εμένα όμως μ' ενδιαφέρει, τι είναι αυτός που αρνείται να κάνει το εμβόλιο.
Γιατί, είναι άλλο να φοβάσαι το εμβόλιο για τον χ ή ψ λόγο αλλά να παίρνεις τις δέουσες προφυλάξεις (μάσκα, ράπιντ τεστ κλπ) και άλλο να έχεις πάθει ολική παράκρουση και να θεωρείς ότι έχεις δικαίωμα να γίνεσαι δημόσιος κίνδυνος για τους υπόλοιπους, αρνούμενος ακόμη και τη μάσκα, τα τεστ κλπ
Αυτούς που σκέφτονται και φέρονται έτσι κι εγώ* δεν τους θέλω τριγύρω.
Ας πάνε να φτιάξουν μια ή περισσότερες κοινότητες εκτός αυτού που φέρεται ως οργανωμένη κοινωνία, γιατί κάπου έχουμε χάσει τελείως τη βάση των δικαιωμάτων και υποχρεώσεων, έτσι;
*Με τη γενική έννοια.
Κατ' αρχάς, μπερδεύεις το εμβόλιο, μια ιατρική πράξη, με το μέτρο προστασίας κατά της διασποράς όπως η μάσκα.
Δεν θα έπρεπε να σε ενδιαφέρει ποιος είναι αυτός που δεν θέλει να εμβολιαστεί. Μας αρκεί ότι δεν θέλει.
Μπορείς να επιλέγεις ποιους θέλεις και ποιους δεν θέλεις να έχεις τριγύρω σου, αλλά δεν μπορείς να υποχρεώσεις κάποιον να υποστεί μια ιατρική πράξη παρά τη θέλησή του, ειδικά όταν η αντιπρόταση ουδόλως εξασφαλίζει τη δημόσια υγεία.
Ειρήσθω εν παρόδω, επί μήνες το υγειονομικό προσωπικό της χώρας πρόσφερε τις υπηρεσίες του στο κοινωνικό σύνολο όντας ανεμβολιάστο. Ήταν τότε που χειροκροτούσαμε στα μπαλκόνια.
Ή θα μου καθορίσεις εσύ, το τι πρέπει να μ' ενδιαφέρει και τί όχι;
(...)
Εδώ όμως δεν μιλάμε για τις ατομικές σου επιλογές, μιλάμε για τους νόμους του κράτους.