Αυτο μου θυμιζει μια μεσαιωνικη πρακτικη οπου οι Βασιλιαδες για να επιβραβεύσουν τους πιστους ευγενεις τους, τους εκαναν βασιλικη επισκεψη με ολη τη συνοδεια τους στο κάστρο τους.
Κατι τέτοιο κανει και ο Αδωνις τωρα.
Αυτο μου θυμιζει μια μεσαιωνικη πρακτικη οπου οι Βασιλιαδες για να επιβραβεύσουν τους πιστους ευγενεις τους, τους εκαναν βασιλικη επισκεψη με ολη τη συνοδεια τους στο κάστρο τους.
δεν χρειαζεται ανταλλαγμα στην πραγματικοτητα - απο την στιγμη που στις περισσοτερες περιπτωσεις οι τιμες που μπαινουν στο καλαθι ειναι αυτες της ετικετας καθε ΣΜ τοτε αυτοματως η αλυσιδα που παιρνει τα ευσημα απο την υπουργαρα παιρνει και τσαμπα διαφημησηhellegennes έγραψε: ↑09 Νοέμ 2022, 14:54Είναι αδύνατον να συγκρατηθεί η άνοδος των τιμών με αυτόν τον τρόπο. Ο λόγος που ανεβαίνουν αυτήν την στιγμή τα προϊόντα είναι μαζικός. Όταν ανεβαίνει το ψωμί του τοστ, μιας που δόθηκε ως παράδειγμα, ανεβαίνουν ταυτόχρονα όλες οι μάρκες. Είναι αδύνατον μια μάρκα να μείνει στην προηγούμενη τιμή. Αν παραμένει στην ίδια τιμή το συγκεκριμένο προϊόν είναι καθαρά και μόνο γιατί έχουν παραμείνει και όλες οι ανταγωνιστικές φίρμες.
Το μόνο στο οποίο μπορεί να οδηγήσει αυτό το πανηλίθιο μέτρο είναι να κάνουν συμφωνίες τα ΣΜ με συγκεκριμένες φίρμες για να διαφημίζονται στο καλάθι του νοικοκυριού, γιατί είναι μια μορφή διαφήμισης, με αντάλλαγμα κάποιο αντίτιμο για το ΣΜ, το οποίο θα καρπώνεται το ΣΜ φυσικά, όχι ο καταναλωτής.
πατησιωτης έγραψε: ↑10 Μαρ 2021, 20:59Ο Σημίτης είναι η συνέχεια του Κωνσταντίνου Καραμανλή,στην Ευρώπη,στα ελληνοτουρκικά,στο ανήκομεν εις την Δύσιν,στην οικονομία,παντού.
Δίκιο έχεις. Δεν το βρίσκω διόλου απίθανο να μας διαβάζει. Αν δεν είναι ο ίδιος ο under, δηλαδή.Ασέβαστος έγραψε: ↑10 Νοέμ 2022, 09:46μην κανεις καμμια μαλακια και το δει ο αδωνης, παιρνεις σοβαρο ρισκο να σε επισκεφθει.hellegennes έγραψε: ↑09 Νοέμ 2022, 23:37Αν θέλετε μπορώ να σας βάλω κι εγώ το δικό μου σύνολο αν συμμετείχα στην πρωτοβουλία.
Aυριο ο υπουργός ανάπτυξης θα υπογραφεί τα καλάθια του νοικοκυριού στο σούπερ μάρκετ Μασούτης.Μην ανησυχεις.hellegennes έγραψε: ↑10 Νοέμ 2022, 14:53Δίκιο έχεις. Δεν το βρίσκω διόλου απίθανο να μας διαβάζει. Αν δεν είναι ο ίδιος ο under, δηλαδή.Ασέβαστος έγραψε: ↑10 Νοέμ 2022, 09:46μην κανεις καμμια μαλακια και το δει ο αδωνης, παιρνεις σοβαρο ρισκο να σε επισκεφθει.hellegennes έγραψε: ↑09 Νοέμ 2022, 23:37Αν θέλετε μπορώ να σας βάλω κι εγώ το δικό μου σύνολο αν συμμετείχα στην πρωτοβουλία.
paul25 έγραψε: ↑14 Νοέμ 2022, 19:10ΙΕΛΚΑ: Οι καταναλωτές δοκιμάζουν το «καλάθι του νοικοκυριού»
Αν και η πλειοψηφία του κοινού δεν έχει αγοράσει κάποιο προϊόν από το «καλάθι του νοικοκυριού», ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό έχει προσεγγίσει τουλάχιστον δοκιμαστικά την πρωτοβουλία τις πρώτες 7-10 ημέρες που υλοποιείται, σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), το οποίο αναμένεται πως τα ποσοστά των καταναλωτών που αξιοποιούν αυτή την πρωτοβουλία θα αυξηθούν στο μέλλον.
Όπως καταγράφεται το πρώτο 10ήμερο της λειτουργίας αυτής της πρωτοβουλίας, το 39% του κοινού δηλώνει ότι αγόρασε έστω μία φορά κάποιο προϊόν από το καλάθι. Το κοινό που επέλεξε τις πρώτες 7-10 ημέρες της πρωτοβουλίας να αγοράσει κάποιο ή κάποια από τα προϊόντα από το καλάθι του νοικοκυριού έχει 12% χαμηλότερη εβδομαδιαία δαπάνη στο σουπερμάρκετ, 81,65 ευρώ έναντι 93,35 ευρώ του συνόλου.
Το στοιχείο αυτό, σύμφωνα με το ΙΕΛΚΑ, αποδίδεται στην τάση το καλάθι επιλέγεται κυρίως από καταναλωτές με μεγαλύτερη εισοδηματική ανάγκη, οι οποίοι έχουν χαμηλότερες δαπάνες στο σουπερμάρκετ. «Δεν υπάρχουν ακόμα επαρκή στοιχεία που να υποστηρίζουν σχέση αιτίου-αιτιατού ανάμεσα στη χρήση του καλαθιού και τη μειωμένη εβδομαδιαία δαπάνη, κάτι που ενδεχομένως να προκύψει σε επόμενα ευρήματα μελετών», αναφέρει στην έρευνα.
Παρά τις μικρές διαφορές η διείσδυση του καλαθιού φαίνεται προς το παρόν να είναι μεγαλύτερη στην Αττική 42% έναντι της Θεσσαλονίκης 38% και της υπόλοιπης Ελλάδας 37%.
Όσον αφορά τις αγοραστικές τάσεις το 18% του κοινού επισκέφθηκε κάποιο κατάστημα σουπερμάρκετ διαφορετικό από το συνηθισμένο του προκειμένου να βρει προϊόντα από το καλάθι του νοικοκυριού. «Το στοιχείο αυτό είναι υγιές για τον ανταγωνισμό στον κλάδο, δείχνει ότι υπάρχουν επιπλέον κίνητρα για τον ανταγωνισμό στην αγορά και ότι η κινητικότητα του καταναλωτικού κοινού το επόμενο διάστημα αναμένεται να ενταθεί», σχολιάζει το ΙΕΛΚΑ.
Οι απόψεις του κοινού
Οι απόψεις για τη χρησιμότητα του καλαθιού είναι μικτές. Μόνο το 22%, δηλώνει ότι είναι μια θετική πρωτοβουλία (το ποσοστό αυτό αυξάνεται σε 30% όσων έχουν αγοράσει από το καλάθι), αλλά συγχρόνως το 56% δηλώνει ότι πρέπει να ενταχθούν και άλλοι κλάδοι στο καλάθι.
Το 51% δηλώνει ότι απαιτείται πολύς χρόνος προκειμένου να κάνει τις αγορές του, κάτι το οποίο είναι μία πραγματικότητα που ήδη καταγραφόταν στο παρελθόν για τους καταναλωτές που κυνηγούν τις προσφορές.
Οι έρευνες του ΙΕΛΚΑ για το καλάθι του νοικοκυριού αναμένεται να συνεχιστούν και το επόμενο διάστημα με περισσότερα στοιχεία.
www.moneyreview.gr/business-and-finance ... yrioy/amp/