Τελικά η τηλεδιοίκηση λειτουργούσε ή όχι;

Η πολιτική στην Ελλάδα. Νέα, προτάσεις, κριτικές και σχόλια.
Άβαταρ μέλους
Μαδουραίος
Δημοσιεύσεις: 12774
Εγγραφή: 29 Νοέμ 2021, 19:27

Re: Τελικά η τηλεδιοίκηση λειτουργούσε ή όχι;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μαδουραίος » 19 Μαρ 2023, 06:30

:smt005::smt005::smt005:

Πόσο ξεφτιλες!Πόσο ρόμπες!

Αμετανόητοι κρατικοί δολοφόνοι


Άβαταρ μέλους
Μαδουραίος
Δημοσιεύσεις: 12774
Εγγραφή: 29 Νοέμ 2021, 19:27

Re: Τελικά η τηλεδιοίκηση λειτουργούσε ή όχι;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μαδουραίος » 19 Μαρ 2023, 06:42

Οι κάμερες πήγαν.Ο Κυρανακης έγινε ρόμπα πάλι.

:smt005::smt005:


Επίσης οταν ο πολιτικός απατεώνας Γεραπετρίτης διαψεύδεται τόσο οικτρά σχετικά με την τηλεδιοίκηση στη Λάρισα το λιγότερο που έχει να κάνει είναι να πάει σπίτι του, ναι και αυτός.

Άβαταρ μέλους
Μαδουραίος
Δημοσιεύσεις: 12774
Εγγραφή: 29 Νοέμ 2021, 19:27

Re: Τελικά η τηλεδιοίκηση λειτουργούσε ή όχι;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μαδουραίος » 19 Μαρ 2023, 07:02

Λειτουργούσε η τηλεδιοικηση αλλά θα είναι έτοιμη τον Οκτώβριο

:smt005::smt005:


Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Μαδουραίος
Δημοσιεύσεις: 12774
Εγγραφή: 29 Νοέμ 2021, 19:27

Re: Τελικά η τηλεδιοίκηση λειτουργούσε ή όχι;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μαδουραίος » 19 Μαρ 2023, 07:21

Κρατικοί δολοφόνοι και πολιτικοί απαυεωνες

Πρώτο θέμα στο σημερινό Έθνος

Τέμπη: Έγγραφα αποδεικνύουν πως η Λάρισα δεν διαθέτει τηλεδιοίκηση - Οι «άγνωστες» σελίδες του πρωτοκόλλου και τα έγγραφα του ΟΣΕ

https://www.ethnos.gr/greece/article/25 ... um=twitter


Άβαταρ μέλους
Μαδουραίος
Δημοσιεύσεις: 12774
Εγγραφή: 29 Νοέμ 2021, 19:27

Re: Τελικά η τηλεδιοίκηση λειτουργούσε ή όχι;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μαδουραίος » 20 Μαρ 2023, 13:15

Ενώ στην Βουλή παίζεται μια “κωμωδία”, επίσκεψη Τσίπρα στο γιαπί Κέντρο Τηλεδιοίκησης στη Λάρισα: ” Γιατί 20 μέρες λένε ψέματα πως λειτουργούσε το Κέντρο Τηλεδιοίκησης Λάρισας, που είναι γιαπί από το καλοκαίρι του 2019;”

https://thefaq.gr/eno-stin-voyli-paizet ... einai-gia/
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Υδράργυρος
Δημοσιεύσεις: 25515
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 17:47

Re: Τελικά η τηλεδιοίκηση λειτουργούσε ή όχι;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Υδράργυρος » 20 Μαρ 2023, 13:21

Σε ευνομούμενα κράτη υπουργός που λέει ψέματα εξαναγκάζεται σε παραίτηση. Στα καθεστώτα οι υπουργοί λένε ψέματα


jimdenin
Δημοσιεύσεις: 3040
Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 13:57

Re: Τελικά η τηλεδιοίκηση λειτουργούσε ή όχι;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από jimdenin » 20 Μαρ 2023, 17:02

Ο οποίος αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης πήγε σε άλλο κτίριο από αυτό της τηλεδιοίκησης και το πιο απίθανο, ο τύπος που τον πληροφορεί είναι συνταξιούχος του ΟΣΕ από το 2010.
:smt005:

Δηλαδή εντάξει, δεν υπάρχει κυριολεκτικά αυτό το φαινόμενο του ΣΥΡΙΖΑ.

Άβαταρ μέλους
Μαδουραίος
Δημοσιεύσεις: 12774
Εγγραφή: 29 Νοέμ 2021, 19:27

Re: Τελικά η τηλεδιοίκηση λειτουργούσε ή όχι;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μαδουραίος » 20 Μαρ 2023, 19:01

jimdenin έγραψε:
20 Μαρ 2023, 17:02
Ο οποίος αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης πήγε σε άλλο κτίριο από αυτό της τηλεδιοίκησης και το πιο απίθανο, ο τύπος που τον πληροφορεί είναι συνταξιούχος του ΟΣΕ από το 2010.
:smt005:

Δηλαδή εντάξει, δεν υπάρχει κυριολεκτικά αυτό το φαινόμενο του ΣΥΡΙΖΑ.
Tο ρεπορτάζ του Μέγκα σε διαψεύδει που οι δημοσιογράφοι πήγαν στο ίδιο κτίριο

jimdenin
Δημοσιεύσεις: 3040
Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 13:57

Re: Τελικά η τηλεδιοίκηση λειτουργούσε ή όχι;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από jimdenin » 20 Μαρ 2023, 19:20

Μαδουραίος έγραψε:
20 Μαρ 2023, 19:01
jimdenin έγραψε:
20 Μαρ 2023, 17:02
Ο οποίος αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης πήγε σε άλλο κτίριο από αυτό της τηλεδιοίκησης και το πιο απίθανο, ο τύπος που τον πληροφορεί είναι συνταξιούχος του ΟΣΕ από το 2010.
:smt005:

Δηλαδή εντάξει, δεν υπάρχει κυριολεκτικά αυτό το φαινόμενο του ΣΥΡΙΖΑ.
Tο ρεπορτάζ του Μέγκα σε διαψεύδει που οι δημοσιογράφοι πήγαν στο ίδιο κτίριο
Μακάρι να με διαψεύδει. Στα όσο απίθανα του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης ένα λιγότερο το λες και πρόοδο, αφού παραβλέπουψε το ότι ενημερώνεται από στέλεχος του ΟΣΕ που έχει συνταξιοδοτηθεί πριν 13 χρόνια.

Δεν ξέρω αν διαψεύδει και η "Καθημερινή" την κατάσταση της τηλεδιοίκησης.

Άβαταρ μέλους
aljawn
Δημοσιεύσεις: 6238
Εγγραφή: 19 Απρ 2019, 20:19
Phorum.gr user: aljawn

Re: Τελικά η τηλεδιοίκηση λειτουργούσε ή όχι;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από aljawn » 20 Μαρ 2023, 19:26

https://www.ieidiseis.gr/politiki/18993 ... sti-larisa

Γεραπετριτης2 διάψευδει Γεραπετριτη1.

https://www.tovima.gr/2023/03/20/politi ... sta-trena/

Δηλώσεις Γεραπετριτη3 ότι τον προσεχή Οκτώβριο θα λειτουργεί το σύστημα τηλεδιοικησης που αναφέρονταν οι προηγούμενοι δύο Γεραπετριτες.

Άβαταρ μέλους
aljawn
Δημοσιεύσεις: 6238
Εγγραφή: 19 Απρ 2019, 20:19
Phorum.gr user: aljawn

Re: Τελικά η τηλεδιοίκηση λειτουργούσε ή όχι;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από aljawn » 20 Μαρ 2023, 20:04

Στο μεταξύ, ακόμα και ο πίνακας με τα κλειδιά, που ο κουράδας και ο Γεραπετρίτης βάφτισαν... τηλεδιοίκηση, δεν λειτουργούσε σωστά, όπως προκύπτει από στοιχεία του περασμένου Νοέμβρη: https://www.ieidiseis.gr/ellada/189090/ ... dokoumenta

(αυτό μη συνυπολογίζοντας το γεγονός ότι αφορούσε διαδρομή 8,5 χιλιομέτρων, δηλαδή μικρότερη της μονής γραμμής στην οποία έτρεχαν αντίθετα τα μοιραία τρένα)

Βέβαια η κατάσταση της υπόθεσης είναι τόσο άθλια που τους δουλεύουν μέχρι και οι πασόκοι:

https://www.ieidiseis.gr/politiki/18996 ... -sta-trena

Δηλαδή εκτός από τα εξώδικα είχε στείλει και πορίσματα έρευνας για απόδοση ευθυνών η Εθνική αρχή Διαφάνειας εδώ και 2 χρόνια, και μας διαβεβαίωναν στο μεταξύ ότι το δίκτυο ήταν ασφαλές. Οι άνθρωποι αυτοί κυβερνούν ακόμα.

Άβαταρ μέλους
Golden Age
Δημοσιεύσεις: 29097
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:24

Re: Τελικά η τηλεδιοίκηση λειτουργούσε ή όχι;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Golden Age » 20 Μαρ 2023, 20:22

Golden Age έγραψε:
18 Μαρ 2023, 19:49
zteo έγραψε:
18 Μαρ 2023, 19:47
Golden Age έγραψε:
18 Μαρ 2023, 16:36


Μπορεί να ήταν σε άλλο κτήριο η τηλεδιοίκηση. Στην εκπομπή του Ευαγγελάτου, έκανα ρεπορταζ με σταθμάρχη και έδειξαν το μηχάνημα να λειτουργεί.
Μιλαμε για ένα κανάλι που τις πρώτες μέρες έδειχνε ρεπορτάζ με το κτήριο της τηλεδιοικησης ερειπωμένο.
Χθες πάντως έδειξαν ρεπορτάζ με σταθμάρχη που λειτουργούσε τον πίνακα. Και με τα κλειδιά και με τα κουμπιά.

Ο πίνακας τελικά είναι περιορισμένης έκτασης και δεν είναι η τηλεδιοίκηση.

Άβαταρ μέλους
The Rebel
Δημοσιεύσεις: 29165
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:18
Phorum.gr user: Wild Rebel

Re: Τελικά η τηλεδιοίκηση λειτουργούσε ή όχι;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από The Rebel » 20 Μαρ 2023, 21:03

20 Μαρτίου, 2023
Ο Μητσοτάκης ήξερε τα πάντα για τις ράγες του θανάτου από το 2019!
Ο πρωθυπουργός δεν έκανε τίποτα μέχρι το έγκλημα στα Τέμπη, αν και γνώριζε το χάος που επικρατεί στα τρένα και στο δίκτυο-καρμανιόλα.

Εικόνα

Την περασμένη Τρίτη, και κατ’ εντολήν Κυριάκου Μητσοτάκη, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος υποτίμησε ακόμα μια φορά όχι μόνο τη νοημοσύνη, αλλά και τη μνήμη του ελληνικού λαού. Με τη συμπλήρωση δύο εβδομάδων από το έγκλημα των Τεμπών, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος έκανε, με εν γνώσει του ψεύδη, την πρώτη σοβαρή απόπειρα να βγει από το κάδρο των ευθυνών ο πρωθυπουργός.


Μιλώντας σε φιλοκυβερνητικό μέσο, ο Οικονόμου υποστήριξε ανερυθρίαστα ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης δεν ήξερε τίποτα για το μέγεθος του προβλήματος στον ΟΣΕ και για το χάος στη διοίκηση του οργανισμού, καθώς κανείς δεν τον ενημέρωσε. «Προφανώς σε επίπεδο πρωθυπουργού η εικόνα αυτή δεν είχε φτάσει. Προφανώς οι αρμόδιοι έπρεπε να ξέρουν. Δεν είχε μεταφερθεί τέτοια εικόνα στον πρωθυπουργό, δεν είχε μεταφερθεί το χάος. Ολη η αλυσίδα των υπευθύνων από τη διοίκηση του ΟΣΕ μέχρι τον υπουργό έχει ευθύνη», ήταν τα fake news του Οικονόμου.

Δυστυχώς για το Μαξίμου και την προπαγάνδα του, ο Μητσοτάκης γνώριζε επακριβώς την κατάσταση των ελληνικών σιδηροδρόμων. Η αλυσίδα των ευθυνών δεν σταματά στον Καραμανλή, όπως προσπαθεί να χειραγωγήσει την κοινή γνώμη ο Οικονόμου, αλλά φτάνει μέχρι τον πρωθυπουργό.

Επίσημα έγγραφα, επίσημο διαφημιστικό υλικό και απομαγνητοφωνήσεις ομιλιών του ίδιου του πρωθυπουργού ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης ήταν απόλυτος γνώστης για όλα τα τεράστια κενά ασφαλείας στις σιδηροδρομικές γραμμές της χώρας όχι μόνο επί της δικής του τετραετίας του στην πρωθυπουργία, αλλά και νωρίτερα. Προτού καν, δηλαδή, αναλάβει την εξουσία.

Η επιχείρηση αποφυγής των ευθυνών του πρωθυπουργού και της κυβέρνησης συνολικά για τα τρένα-καρμανιόλες στο σιδηροδρομικό δίκτυο του θανάτου δεν μπορεί να πετύχει. Οι δηλώσεις του Οικονόμου περί αποποίησης των ευθυνών του Μητσοτάκη αποτελούν μια βαθύτατη προσβολή στις οικογένειες των θυμάτων. Ο πρωθυπουργός πρωταγωνιστεί στο κάδρο των ευθυνών, δεν είναι εκτός.

Εικόνα

Ο Μητσοτάκης προσωπικά και η κυβέρνησή του γνώριζαν από την πρώτη στιγμή που ανέλαβαν τη διακυβέρνηση της χώρας ότι το σιδηροδρομικό δίκτυο δεν ήταν ασφαλές και, παρά όσα ήξεραν αλλά και τις μετέπειτα προειδοποιήσεις των ειδικών, δεν έπραξαν τίποτα για να αποφευχθεί το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη με τους τουλάχιστον 57 νεκρούς.

Οταν στις 7 Ιουλίου 2019 ο πρωθυπουργός αναλάμβανε τις τύχες της χώρας, ήταν γνώστης με κάθε λεπτομέρεια τι σιδηροδρομικό δίκτυο παραλάμβανε από την προηγούμενη κυβέρνηση. Και δεν έκανε το παραμικρό για να το βελτιώσει, παρά τις διαπιστώσεις του και τις εξαγγελίες του. Τα ντοκουμέντα που φέρνουμε σήμερα στο φως το αποδεικνύουν μέχρι κεραίας.

«Ομολογία» Μητσοτάκη πριν από τις εκλογές 2019: Κακοτεχνίες, εγκατάλειψη δικτύου, απουσία καταγραφικού τρένου.
Ο επικοινωνιακός μηχανισμός του Μητσοτάκη έπιασε δουλειά από τα τέλη του 2015, λίγο πριν από τις εσωκομματικές εκλογές της Ν.Δ.. Τότε, στις 29 Οκτωβρίου, εμφανίστηκε στο διαδίκτυο το προσωπικό site της εκστρατείας του για την αρχηγία του κόμματος metonkyriako.gr.

Εικόνα
Τον Οκτώβριο του 2015 ο Μητσοτάκης έφτιαξε το site metonkyriako.gr για τις εσωκομματικές εκλογές. Στη συνέχεια το χρησιμοποίησε ως προεκλογικό όχημα με εξαγγελίες, εν όψει 2019.

Στη συνέχεια το site έγινε το επίσημο Ι.Χ. προεκλογικό όχημά του για το 2019. Το συγκεκριμένο site του Μητσοτάκη δεν υπάρχει πια σήμερα. Φαίνεται ότι έπαψε να λειτουργεί το τελευταίο διάστημα…

Λίγο πριν από τις εκλογές του 2019, τον Μάιο εκείνης της χρονιάς, εμφανίστηκε στο συγκεκριμένο site της υποψηφιότητας Μητσοτάκη για την πρωθυπουργία μια καινούργια ενότητα με τίτλο «Υποδομές». Κάτι που διαφήμισε και ο ίδιος στο Twitter του στις 26 Μαΐου 2019, όπως φαίνεται και από τη σχετική φωτογραφία.

Εικόνα
Στις 26 Μαΐου 2019, ο Μητσοτάκης διαφημίζει μέσω Twitter το προεκλογικό site του metonkyriako.gr. Στην ενότητα «Υποδομές» ο Μητσοτάκης αποδεικνύει ότι γνωρίζει τα πάντα για τις «κακοτεχνίες και την έλλειψη συντήρησης των γραμμών», ότι «δεν υπάρχουν καταγραφικά στα τρένα», ότι «δεν υπάρχει ανεξάρτητος πιστοποιητής», ενώ προαναγγέλλει έργα την τετραετία 2019-23 στα συστήματα ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης στον βασικό σιδηροδρομικό άξονα της χώρας, όπως και έργα αναβάθμισης και συντήρησης εθνικού και προαστιακών δικτύων.

Ο πρωθυπουργός έκανε τότε λόγο για 10-12 δισ. ευρώ σε επενδύσεις υποδομών σε μία τετραετία. Οι αναφορές του στο σιδηροδρομικό δίκτυο ήταν συγκεκριμένες και φανερώνουν την απόλυτη γνώση, πριν καν αναλάβει την πρωθυπουργία, για όλα τα κενά ασφαλείας που οδήγησαν στα Τέμπη.

Στο site του Μητσοτάκη, στην ενότητα με τα έργα «Εθνικής Προτεραιότητας», υπάρχουν και αυτά που αφορούν τον σιδηρόδρομο. Αν και η σελίδα έχει κατέβει από το διαδίκτυο, άγνωστο γιατί, εμείς καταφέραμε να την εντοπίσουμε από το ιντερνετικό αρχείο μας.

Αποδεδειγμένα, από τον Μάιο 2019 ο Μητσοτάκης κάνει συγκεκριμένες διαπιστώσεις για «κακοτεχνίες και έλλειψη συντήρησης των γραμμών», για «εγκατάλειψη του υφιστάμενου δικτύου που απαξιώνει τις σιδηροδρομικές υπηρεσίες» και για ανάγκη «αναβάθμισης και συντήρησης εθνικού και προαστιακών δικτύων με ΣΔΙΤ επιπέδου υπηρεσιών».

Δεν χωρά καμία αμφισβήτηση ότι είναι σε απόλυτη γνώση του ότι δεν υπάρχει πρόγραμμα συντήρησης, ότι δεν υπάρχουν καταγραφικά στα τρένα, ότι δεν υπάρχει ανεξάρτητος πιστοποιητής που να ελέγχει την κατάσταση της υποδομής του ΟΣΕ και ότι τα έργα δεν ολοκληρώνονται εγκαίρως.

Ο Οικονόμου διαδίδει εν γνώσει του fake news, παραπλανώντας το επιβατικό κοινό και τους ψηφοφόρους, όταν ισχυρίζεται δημοσίως πως ο Μητσοτάκης δεν γνώριζε το μπάχαλο στις σιδηροδρομικές γραμμές. Το ήξερε πριν καν γίνει πρωθυπουργός της χώρας και το αποδεικνύει το ίδιο το προεκλογικό σάιτ του Μητσοτάκη και όσα αναρτήθηκαν στις 26 Μαΐου 2019:

«Σιδηροδρομικά έργα: Γρήγορος, αξιόπιστος και ανταγωνιστικός σιδηρόδρομος.
Σήμερα πάμε Θεσσαλονίκη με:
. Τρένο: 5:30 ώρες.
. Λεωφορείο: 5:30 ώρες.
. Αυτοκίνητο: 4:15 ώρες.
. Αεροπλάνο: 2-2:30 ώρες.

Ο λόγος που το ταξίδι με το τρένο διαρκεί τόσο πολύ είναι οι κακοτεχνίες και η έλλειψη συντήρησης των γραμμών. Η εγκατάλειψη του υφιστάμενου δικτύου απαξιώνει τις σιδηροδρομικές υπηρεσίες, μειώνει τα έσοδα και αυξάνει το κόστος επαναφοράς του.

Αναβάθμιση και συντήρηση εθνικού και προαστιακών δικτύων με ΣΔΙΤ επιπέδου υπηρεσιών.

Το 2013-14 είχε ετοιμαστεί ένα πρόγραμμα συντήρησης μέσω συμβολαίου επιπέδου υπηρεσιών και, ενώ είχε εξασφαλιστεί η χρηματοδότησή του με 100.000.000 ευρώ, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ το εγκατέλειψε.

. Με καταγραφικό τρένο και ανεξάρτητο πιστοποιητή που ελέγχει την κατάσταση της υποδομής, την απόδοση του αναδόχου και πιστοποιεί τις διενεργούμενες πληρωμές.
. Χρήση προδιαγραφών επιπέδου και ποιότητας των στοιχείων της υποδομής, που θα πιστοποιούνται από ανεξάρτητο πιστοποιητή.
. Ο ανάδοχος θα πληρώνεται μόνον όταν η υποδομή θα βρίσκεται εντός των προβλεπόμενων ορίων. Χωρίς μετρήσεις υλικών, χρόνων και άλλα πεδία αιωνίων διαφωνιών.»

Εικόνα

Οταν ο Κυριάκος υποσχόταν έργα ύψους 1,1 δισ. ευρώ: Τηλεδιοίκηση, σηματοδότηση και αναβάθμιση δικτύου.
Εκείνη τη μέρα, στις 26 Μαΐου 2019, μόλις ενάμιση μήνα πριν από τις εκλογές, ο πρωθυπουργός υποσχέθηκε μέσα από το προεκλογικό site του ότι στην τετραετία 2019-23 θα γίνουν έργα αναβάθμισης και συντήρησης εθνικού σιδηροδρομικού δικτύου και προαστιακών δικτύων 500.000.000 ευρώ.

Ανακοίνωσε επίσης ότι θα ολοκληρωθούν, πάλι εντός τετραετίας, τα συστήματα ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης στον βασικό σιδηροδρομικό άξονα της χώρας ΠΑΘΕΠ (Πάτρα – Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Ειδομένη – Προμαχώνας) με 500-600 εκατομμύρια ευρώ.

Από πού προκύπτει ότι ο Μητσοτάκης δεν γνώριζε τα προβλήματα με τη σηματοδότηση, την τηλεδιοίκηση και τα απαιτούμενα έργα αναβάθμισης του σιδηροδρομικού δικτύου, όταν ο ίδιος έκανε συγκεκριμένες εξαγγελίες με συγκεκριμένες αναφορές στις κακοτεχνίες, στην έλλειψη συντήρησης και την εγκατάλειψη του δικτύου.

Πώς ο Οικονόμου τολμά να ισχυριστεί ότι ο πρωθυπουργός «δεν γνώριζε για το χάος στον σιδηρόδρομο»; Ολα αυτά που περιέγραφε από τότε ο Μητσοτάκης αποτύπωναν ακριβώς αυτό το χάος που υπήρχε με τα τεράστια ζητήματα για την ασφάλεια των επιβατών. Αυτό ακριβώς το χάος που είδαμε στα Τέμπη.

10 Ιουλίου 2019: Η εντολή στον Καραμανλή για τα συστήματα ασφαλείας του σιδηροδρομικού δικτύου.
Πράγματι, ο Μητσοτάκης έγινε πρωθυπουργός στις 7 Ιουλίου 2019. Ορισε υπουργό Μεταφορών τον Κώστα Αχ. Καραμανλή. Στις 10 Ιουλίου ο Μητσοτάκης έκανε την εισηγητική ομιλία του στο νέο υπουργικό συμβούλιο.

Είπε, μεταξύ άλλων, ο πρωθυπουργός απευθυνόμενος στους υπουργούς του: «Σήμερα θα παραλάβετε όλοι από έναν φάκελο με τους στόχους ανά υπουργείο, αλλά και τις εκκρεμότητες και τις δεσμεύσεις που εγκαταλείπει η απελθούσα κυβέρνηση. Μαζί, θα υπάρχει το πρόγραμμα δράσης μας ως τον Δεκέμβριομ όπως και ένα εξάμηνο σχέδιο πρωτοβουλιών, καθώς και ένα ειδικό έντυπο με τις προτάσεις σας και τις σκέψεις σας εν όψει των προγραμματικών δηλώσεων της κυβέρνησης. Θα μιλήσουμε επίσης στη συνέχεια και για το ηλεκτρονικό σύστημα παρακολούθησης της προόδου ανά τομέα».

Ο φάκελος που έδωσε ο πρωθυπουργός στον Καραμανλή, σύμφωνα με την επίσημη διαρροή Μαξίμου, περιελάμβανε:

Στρατηγικές επιλογές:


. Ισχυρή ανάπτυξη με περισσότερες επενδύσεις και νέες καλύτερες δουλειές.
. Σύγχρονο κράτος, λιτό και αποτελεσματικό στην υπηρεσία του πολίτη.

Στόχοι:

. Βελτίωση ποιότητας σχεδιασμού έργων υποδομών.
. Στήριξη έργων εθνικής προτεραιότητας.
. Καλύτερες υπηρεσίες με σεβασμό στα χρήματα του πολίτη.

Αμεσες κυβερνητικές προτεραιότητες – Σιδηροδρομικά έργα:

. Ολοκλήρωση συστημάτων (ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης).
. Αναβάθμιση και συντήρηση εθνικού και προαστιακών δικτύων.
. Ρίο – Νέο λιμάνι Πάτρας.
. Αναβάθμιση της γραμμής Θεσσαλονίκη – Αλεξανδρούπολη (νέα πεδινή χάραξη Θεσ/νίκη – Καβάλα).

Στο Υφυπουργείο Συντονισμού του Κυβερνητικού Εργου που είχε αναλάβει ο Σκέρτσος ένας από τους στόχους που τέθηκαν ήταν η βελτίωση ποιότητας του σχεδιασμού των έργων υποδομών, όπου υπάγεται και η κατάρτιση για το Εθνικό Σχέδιο Υποδομών. Εκτός από αυτό υπάγεται και η κατάρτιση Εθνικού Σχεδίου Δικτύων και Εθνικών Πόρων.

Σύμφωνα με τα ανακοινωθέντα, η διαχείριση και η παρακολούθηση των υποδομών θα πραγματοποιείται από μία ειδική επιτροπή, δίπλα στο Γραφείο του Πρωθυπουργού, και τα έργα θα εγκρίνονται από το αρμόδιο πάντα υποσύνολο του υπουργικού συμβουλίου.

Είναι ολοφάνερο ότι η πρώτη δουλειά που ανέθεσε ο Μητσοτάκης στον Καραμανλή ήταν η ολοκλήρωση των συστημάτων ασφαλείας, δηλαδή ηλεκτροκίνηση, σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση. Είναι τα συστήματα που ο πρωθυπουργός παραδέχτηκε πως, αν λειτουργούσαν, δεν θα υπήρχε το δυστύχημα στα Τέμπη.

Η δεύτερη ανάθεση από τον Μητσοτάκη στον Καραμανλή είχε να κάνει με την αναβάθμιση και τη συντήρηση του εθνικού και του προαστιακού δικτύου. Και τα δύο πρώτα «θέλω» του πρωθυπουργού είχαν να κάνουν με θέματα ασφαλείας. Μάλιστα, στο πλαίσιο του επιτελικού κράτους ο ίδιος ο πρωθυπουργός θα ήλεγχε την πρόοδο των έργων, ενώ θα υπήρχε παρακολούθηση και από ομάδα στενής επίβλεψης μέσα στο Μαξίμου, σύμφωνα με τα ανακοινωθέντα.

Τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι: Τι έκανε επί τέσσερα χρόνια ο πρωθυπουργός και δεν προχώρησε τίποτα στα ζητήματα ηλεκτρονικής ασφάλειας; Οχι μόνο ήξερε, αλλά έχει και τη μεγαλύτερη ευθύνη που ο Καραμανλής δεν πέτυχε καμία πρόοδο, με συνέπεια το δυστύχημα για το οποίο οι μηχανοδηγοί προειδοποιούσαν.

Επίσης, ο πρωθυπουργός έχει ευθύνη και για τη σκανδαλώδη σύμβαση με την Hellenic Train τον Ιούλιο του 2022, που αποκάλυψε η «δημοκρατία». Με τη δική του συναίνεση ο Καραμανλής αφαίρεσε όλες τις υποχρεώσεις της κυβέρνησης για ασφάλεια και βελτίωση του δικτύου.

Το 2026 και βλέπουμε η τηλεδιοίκηση στο Ρίο – Ροδοδάφνη.
Στις 22 Νοεμβρίου 2022 ο πρωθυπουργός επισκέφθηκε την Αχαΐα. Σκοπός ήταν η υπογραφή της σύμβασης για την κατασκευή του σιδηροδρομικού άξονα Ροδοδάφνη – Ρίο. Το δαπανηρό έργο έχει πρόβλεψη ολοκλήρωσης τους 36 μήνες, δηλαδή το… 2026, αν όλα πάνε καλά.

Εικόνα
Από την υπογραφή της σύμβασης του σιδηροδρομικού άξονα Ροδοδάφνη – Ρίο τον περασμένο Νοέμβριο.

«Αυτό το οποίο τελικά ενδιαφέρει τους κατοίκους της περιοχής είναι να μπορούν να πηγαίνουν από την Πάτρα στην Αθήνα σε κάτι παραπάνω από δύο ώρες με απόλυτη ασφάλεια» δήλωσε ο πρωθυπουργός: «Θέλω να τονίσω ότι έχουμε πετύχει στον αστικό ιστό της Πάτρας τη μέγιστη δυνατή υπογειοποίηση».

Τον πρωθυπουργό συνόδευαν τόσο ο υπουργός Επικρατείας Σκέρτσος όσο και ο υφυπουργός Μεταφορών αρμόδιος για τις Υποδομές Καραγιάννης, αλλά και ο πρόσφατα παραιτηθείς διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Βίνης. Το έργο προβλέπει για το… 2026 (και βλέπουμε) σύστημα αμφίδρομης σηματοδότησης με τηλεδιοίκηση και ETCS.

Την ίδια μέρα η κυβέρνηση εξήγγειλε κι ένα δεύτερο έργο, της εγκατάστασης συστήματος ηλεκτροκίνησης στη σιδηροδρομική γραμμή Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα, με άμεση υπογραφή της ΕΡΓΟΣΕ και της αναδόχου εταιρίας. Στις δηλώσεις που έκανε στη συνέντευξη Τύπου ο Μητσοτάκης εκείνη τη μέρα είχε ρίξει πάλι ευθύνες στις προηγούμενες κυβερνήσεις: «Τα σιδηροδρομικά έργα είναι εξαιρετικά περίπλοκα. Κληρονομήσαμε πολλές εκκρεμότητες από το παρελθόν με αλληλοκαλυπτόμενες εργολαβίες. Υπογράψαμε χθες σύμβαση για τηλεμετρία, ράγες, συστήματα σήμανσης για το Αίγιο – Ρίο. Εχουμε πλήρη εικόνα τι θέλουμε να κάνουμε. Είναι έργο που αφορά την εμπορευματική κίνηση και τους επιβάτες».

Με λίγα λόγια, η τετραετία πλησιάζει στο τέλος της, όμως η κυβέρνηση Μητσοτάκη ακόμα δεν έχει κάνει το παραμικρό για την ολοκλήρωση σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης που είχε εξαγγείλει προεκλογικά. Οσα έργα είναι να γίνουν θα ολοκληρωθούν, αν ολοκληρωθούν, πολύ μετά τη λήξη της θητείας της κυβέρνησης.

Οι δηλώσεις του πρωθυπουργού στην Αχαΐα περί «απόλυτης ασφάλειας» ήταν ξανά κενές νοήματος. Επί τέσσερα χρόνια γνωρίζει ότι τα τρένα ταξιδεύουν σαν κινούμενες βόμβες. Ξέρει ότι η κυβέρνησή του δεν έκανε έργα ασφαλείας, όπως το γνώριζε και ο Καραμανλής όταν έκανε τις παραπλανητικές για τους επιβάτες δηλώσεις περί «διασφάλισης της ασφάλειας» στη Βουλή τον Φεβρουάριο.

Στην πραγματικότητα, η επιτροπή Γεραπετρίτη είναι αχρείαστη. Το πόρισμα μπορεί να το ετοιμάσει ο ίδιος ο Μητσοτάκης και να το παραδώσει ιδιοχείρως στον Ντογιάκο. Ο πρωθυπουργός εδώ και τέσσερα χρόνια γνωρίζει ότι τα τρένα κινούνται δίχως κανόνες και συστήματα ασφάλειας. Εχει εντοπίσει από το 2019 όλες τις ελλείψεις. Και δεν έκανε το παραμικρό.
https://primenews.press/o-mitsotakis-ix ... po-to-2019

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Εσωτερική Πολιτική”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών