Δεν μπορώ παρά να είμαι πολύ ευτυχισμένος γιατί αλλάζει επιτέλους ο χάρτης της δημόσιας εκπαίδευσης

Η πολιτική στην Ελλάδα. Νέα, προτάσεις, κριτικές και σχόλια.
axilmar
Δημοσιεύσεις: 8370
Εγγραφή: 08 Απρ 2019, 11:48
Phorum.gr user: axilmar

Re: Δεν μπορώ παρά να είμαι πολύ ευτυχισμένος γιατί αλλάζει επιτέλους ο χάρτης της δημόσιας εκπαίδευσης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από axilmar » 04 Μάιος 2023, 13:18

βοθρατζης έγραψε:
04 Μάιος 2023, 12:14
axilmar έγραψε:
04 Μάιος 2023, 12:02
βοθρατζης έγραψε:
03 Μάιος 2023, 17:22
επιτέλους..!!!!!!!!!!!
πλέον θα σταματήσουμε να δεχόμαστε το κάθε σκουπίδι και να προσπαθούμε να το κάνουμε άνθρωπο
Η εκπαίδευση θα γίνει χώρος πλουτισμού και αναλογική στο πόσο χρήμα έχει να διαθέσει ο γονέας, άρα δεν θα είναι προνόμιο των φτωχών.
Τα σχολεία θα γίνουν social business unit που θα συμβάλουν αποφασιστικά στην τοπική κοινωνική ευημερία

επιτέλους η μέρα των αλλαγών έφτασε
Καλα, δεν ντρεπεσαι λιγακι; η δημοσια εκπαιδευση σου εδωσε το δικαιωμα να εχεις λεφτα. Εαν ισχυε αυτο που θες οταν ησουν μικρος, μπορει να μην ειχες λεφτα τωρα.
οχι είμαι τελείως αδιάντροπος χωρίς κανένα έλεος για κανέναν και θα ψηφίσω μητσοτάκη για να μάθετε
για να σας λιανίσει όλους
για να μην αφήσει κολυμπιρθόξυλο

γιατι;
γιατί μπορώ...!!!
:smt047
α τρολλαρεις! οκ παω πασο τοτε. Χαβαλε παντου! :wink

Άβαταρ μέλους
βοθρατζης
Δημοσιεύσεις: 788
Εγγραφή: 03 Οκτ 2018, 18:49

Re: Δεν μπορώ παρά να είμαι πολύ ευτυχισμένος γιατί αλλάζει επιτέλους ο χάρτης της δημόσιας εκπαίδευσης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από βοθρατζης » 04 Μάιος 2023, 13:52

AlienWay έγραψε:
04 Μάιος 2023, 13:03
βοθρατζης έγραψε:
04 Μάιος 2023, 12:21
AlienWay έγραψε:
04 Μάιος 2023, 12:19
Εικόνα
αλιεν θα σε
ΕΠΑΝΤΖΟΥΡΟΚΩΛΤΘΗΣΩ

:003:
Το άρθρο το διάβασα. Στην καλύτερη περίπτωση εκφράζει μια ανησυχία για το πώς μπορεί να εξελιχθεί μια φιλελεύθερη μεταρρύθμιση με βάση τον τρόπο που λειτουργεί η αγορά στη χώρα μας. Ομως αν θεωρήσουμε ότι οι τοπικές ιδιαιτερότητες του πληθυσμού μας (και των εκάστοτε κυβερνώντων μας) είναι αυτές που είναι, τότε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ μεταρρύθμιση θα ξεκινήσει καλά και θα καταλήξει λάθος. Είτε είναι "σοσιαλιστικής" φύσεως, είτε "βορειοκορεατικής" είναι "νεοφιλελεύθερης" κλπ.

Ο τύπος κάνει λες και εκφράζει ανησυχία για το ΑΙ σκεπτόμενος πιθανά καταστροφικά ενδεχόμενα, ενώ παράλληλα εχθρεύεται τον παραλληλισμό που εμφανίζει η μεταρρύθμιση με τους κανόνες της ελεύθερης αγοράς (όπως την εννοεί) μόνο και μόνο γιατί είναι... κανόνες της ελεύθερης αγοράς και δεν του αρέσουν.

Πάμε παρακάτω: Εσύ. Λες οι "φτωχοί". Ποιοι φτωχοί; Αυτοί που θυσίαζαν ακόμη και το φαγητό της οικογένειας προκειμένου να μας στέλνουν στα φροντιστήρια; Αυτή είναι η δημόσια δωρεάν παιδεία της χώρας μας; Στο λύκειο είχα μια παμφτωχη συμμαθήτρια την οποία δεν της δίνανε οι γονείς της λεφτά ούτε για πενταήμερη και τσοντάραμε οι υπόλοιποι για να έρθει. Φροντιστήριο όμως πήγαινε κανονικά, άγνωστο με ποιες απάνθρωπες θυσίες της οικογένειάς της.

Είχα έναν χαρισματικό μαθηματικό που ήταν δέκα κλάσεις ανώτερος από αυτούς του φροντιστηρίου, αλλά αισθανόμουν υποχρεωμένος να παρακολουθώ μαθηματικά στο φροντιστήριο γιατί "έτσι πρέπει" και γιατί "έτσι κάνουν όλοι".

επιπλέον υπάρχουν παρχαιωμένες μέθοδοι διδασκαλίας στη δημόσια εκπαίδευση, τις οποίες όχι μόνο ανεχόμαστε γιατί έτσι έχουμε μάθει, αλλά τις επικροτούμε κιόλας.

Σε ένα ντοκιμαντέρ του εκπαιδευτικού συστήματος της Φινλανδίας για τη πρωτοβάθμια, έλεγε ότι αφήνουν τους μαθητές πολύ λάσκα γιατί "πότε θα ξαναχαρούν στη ζωή τους" και τους εμπλέκουν σε δημιουργικές δραστηριότητες. Αυτή η τακτική για τους Έλληνες της αφομοίωσης, της παπαγαλίας και της εκπαίδευσης με χαρακτηριστικά "δοκιμασίας" θεωρείται σκανδαλώδης.
Οπως πάντα Αλιεν ,εκφράζεις μια υγιή και ισορροπημένη άποψη. Όμως...
θα πρέπει να συνειδητοποιήσουμε κάποια πράγματα.
Δεν μπορούμε να ζούμε στο χαρούμενο κόσμο της ..φάντα.
Ίσως ο τρόπος γραφής μου να είναι πιο αψύς πάντα όμως αυτό που εκφράζω είναι η ουσία .

Η αγορά προχωρά, η ζωή αλλάζει και μερικά πράγματα είναι αδύνατον να μείνουν τα ίδια.
Καλό είναι λοιπόν να προετοιμαζόμαστε.
Τι έρχεται;
αυτό που περιγφράφεται.
Ναι οι "φτωχοί" , είναι εκείνοι που δεν θα μπορούν να στείλουν τα παιδιά τους στο σχολείο.
Με τη λέξη φτωχός θα συμπεριλάβω όποιον μένει στο νοίκι και πληρώνει το λιγότερο μια πεντακοσάρα, πληρώνει το φαγητό του με κοντά στο χιλιάρικο για τέτραμελή οικογένεια, αν έχει και αυτοκίνητο... αστα
με δυο χιλιάρκα το μήνα τα βγάζει ίσα ίσα, να μην πω για λογαριασμούς φόρους κλπ

Αυτοί είναι οι φτωχοί....!!!!!!!!!!!!!!
αν βάζεις και τον εαυτό σου μέσα ,,,, τι να πω
όποιος ψαχτεί ας βάλει και τον εαυτό του μέσα.
Ομως οφείλω να βλέπω την αλήθεια κατάματα και να μην κρύβομαι

Τα δημόσια σχολεία θα μετεξελιχτούν σε social business unit
Μπορεί να σας το είχα ξαναγράψει παλιότερα δεν θυμάμαι..
τι σημαίνει αυτό;
θες να σου βάλω ορισμούς; μπορείς και μόνος σου να μάθεις τι είναι
Για να γίνουν αυτά τι πρέπει να γίνει;
να γίνουν απο απομακρυσμένα κέντρα δημόσιας διοίκησης, τι πράγμα;
ΝΠΔΔ ( νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου)
Τι σημαίνει αυτά; ότι εφαρμόζεται ότι έγραφε ο άγιος φρίντμαν για την δημόσια εκπαίδευση το 1944 σε επιστημονικό έγγραφο

θες πιο αναλυτική περιγραφή; κι αυτό μπορείς να το βρεις μόνος σου, αν ψαχτείς
η ουσία ποια είναι;
διαφορετική για τον καθένα
για εμένα είναι ότι...μπλα μπλα μπλα αυτό που αναφέρω, για εσένα ; ότι δεν θα μπορείς να στείλεις το παιδί σου ΤΖΑΜΠΑ όπως ΤΩΡΑ

και...

ο καθείς εφ΄ ω ετάχθη

για να μην αφήνουμε κενά και παρερμηνίες
διαβάστε κι αυτό που γράφει η ..ελμε


https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/4151 ... xiologitho

Άβαταρ μέλους
AlienWay
Δημοσιεύσεις: 23255
Εγγραφή: 08 Οκτ 2019, 13:15
Phorum.gr user: AlienWay

Re: Δεν μπορώ παρά να είμαι πολύ ευτυχισμένος γιατί αλλάζει επιτέλους ο χάρτης της δημόσιας εκπαίδευσης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από AlienWay » 04 Μάιος 2023, 14:02

βοθρατζης έγραψε:
04 Μάιος 2023, 13:52
ότι δεν θα μπορείς να στείλεις το παιδί σου ΤΖΑΜΠΑ όπως ΤΩΡΑ

Μα ούτε τώρα το στέλνει κανείς τζάμπα. Και φροντιστήρια πληρώνουμε και φόρους.

Και επιπλέον όλη αυτή η καταστροφολογία μας δείχνει πώς μπορεί ενδεχομένως να εξελιχθεί η εν λόγω ρύθμιση σε βάθος χρόνου και σε ένα ενδεχόμενο "κακό" σενάριο.

Οτι θα ξεβολευτούν οι εκπαιδευτικοί ακόμη μια φορά; Ασφαλώς. Αν δεν ξεβολεύονταν, δεν θα καταστροφολογούσαν κιόλας.
Ζούμε σε μια οικονομία.

talaipwros
Δημοσιεύσεις: 25260
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54

Re: Δεν μπορώ παρά να είμαι πολύ ευτυχισμένος γιατί αλλάζει επιτέλους ο χάρτης της δημόσιας εκπαίδευσης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από talaipwros » 04 Μάιος 2023, 14:02

βοθρατζης έγραψε:
04 Μάιος 2023, 13:52
AlienWay έγραψε:
04 Μάιος 2023, 13:03
βοθρατζης έγραψε:
04 Μάιος 2023, 12:21


αλιεν θα σε
ΕΠΑΝΤΖΟΥΡΟΚΩΛΤΘΗΣΩ

:003:
Το άρθρο το διάβασα. Στην καλύτερη περίπτωση εκφράζει μια ανησυχία για το πώς μπορεί να εξελιχθεί μια φιλελεύθερη μεταρρύθμιση με βάση τον τρόπο που λειτουργεί η αγορά στη χώρα μας. Ομως αν θεωρήσουμε ότι οι τοπικές ιδιαιτερότητες του πληθυσμού μας (και των εκάστοτε κυβερνώντων μας) είναι αυτές που είναι, τότε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ μεταρρύθμιση θα ξεκινήσει καλά και θα καταλήξει λάθος. Είτε είναι "σοσιαλιστικής" φύσεως, είτε "βορειοκορεατικής" είναι "νεοφιλελεύθερης" κλπ.

Ο τύπος κάνει λες και εκφράζει ανησυχία για το ΑΙ σκεπτόμενος πιθανά καταστροφικά ενδεχόμενα, ενώ παράλληλα εχθρεύεται τον παραλληλισμό που εμφανίζει η μεταρρύθμιση με τους κανόνες της ελεύθερης αγοράς (όπως την εννοεί) μόνο και μόνο γιατί είναι... κανόνες της ελεύθερης αγοράς και δεν του αρέσουν.

Πάμε παρακάτω: Εσύ. Λες οι "φτωχοί". Ποιοι φτωχοί; Αυτοί που θυσίαζαν ακόμη και το φαγητό της οικογένειας προκειμένου να μας στέλνουν στα φροντιστήρια; Αυτή είναι η δημόσια δωρεάν παιδεία της χώρας μας; Στο λύκειο είχα μια παμφτωχη συμμαθήτρια την οποία δεν της δίνανε οι γονείς της λεφτά ούτε για πενταήμερη και τσοντάραμε οι υπόλοιποι για να έρθει. Φροντιστήριο όμως πήγαινε κανονικά, άγνωστο με ποιες απάνθρωπες θυσίες της οικογένειάς της.

Είχα έναν χαρισματικό μαθηματικό που ήταν δέκα κλάσεις ανώτερος από αυτούς του φροντιστηρίου, αλλά αισθανόμουν υποχρεωμένος να παρακολουθώ μαθηματικά στο φροντιστήριο γιατί "έτσι πρέπει" και γιατί "έτσι κάνουν όλοι".

επιπλέον υπάρχουν παρχαιωμένες μέθοδοι διδασκαλίας στη δημόσια εκπαίδευση, τις οποίες όχι μόνο ανεχόμαστε γιατί έτσι έχουμε μάθει, αλλά τις επικροτούμε κιόλας.

Σε ένα ντοκιμαντέρ του εκπαιδευτικού συστήματος της Φινλανδίας για τη πρωτοβάθμια, έλεγε ότι αφήνουν τους μαθητές πολύ λάσκα γιατί "πότε θα ξαναχαρούν στη ζωή τους" και τους εμπλέκουν σε δημιουργικές δραστηριότητες. Αυτή η τακτική για τους Έλληνες της αφομοίωσης, της παπαγαλίας και της εκπαίδευσης με χαρακτηριστικά "δοκιμασίας" θεωρείται σκανδαλώδης.
Οπως πάντα Αλιεν ,εκφράζεις μια υγιή και ισορροπημένη άποψη. Όμως...
θα πρέπει να συνειδητοποιήσουμε κάποια πράγματα.
Δεν μπορούμε να ζούμε στο χαρούμενο κόσμο της ..φάντα.
Ίσως ο τρόπος γραφής μου να είναι πιο αψύς πάντα όμως αυτό που εκφράζω είναι η ουσία .

Η αγορά προχωρά, η ζωή αλλάζει και μερικά πράγματα είναι αδύνατον να μείνουν τα ίδια.
Καλό είναι λοιπόν να προετοιμαζόμαστε.
Τι έρχεται;
αυτό που περιγφράφεται.
Ναι οι "φτωχοί" , είναι εκείνοι που δεν θα μπορούν να στείλουν τα παιδιά τους στο σχολείο.
Με τη λέξη φτωχός θα συμπεριλάβω όποιον μένει στο νοίκι και πληρώνει το λιγότερο μια πεντακοσάρα, πληρώνει το φαγητό του με κοντά στο χιλιάρικο για τέτραμελή οικογένεια, αν έχει και αυτοκίνητο... αστα
με δυο χιλιάρκα το μήνα τα βγάζει ίσα ίσα, να μην πω για λογαριασμούς φόρους κλπ

Αυτοί είναι οι φτωχοί....!!!!!!!!!!!!!!
αν βάζεις και τον εαυτό σου μέσα ,,,, τι να πω
όποιος ψαχτεί ας βάλει και τον εαυτό του μέσα.
Ομως οφείλω να βλέπω την αλήθεια κατάματα και να μην κρύβομαι

Τα δημόσια σχολεία θα μετεξελιχτούν σε social business unit
Μπορεί να σας το είχα ξαναγράψει παλιότερα δεν θυμάμαι..
τι σημαίνει αυτό;
θες να σου βάλω ορισμούς; μπορείς και μόνος σου να μάθεις τι είναι
Για να γίνουν αυτά τι πρέπει να γίνει;
να γίνουν απο απομακρυσμένα κέντρα δημόσιας διοίκησης, τι πράγμα;
ΝΠΔΔ ( νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου)
Τι σημαίνει αυτά; ότι εφαρμόζεται ότι έγραφε ο άγιος φρίντμαν για την δημόσια εκπαίδευση το 1944 σε επιστημονικό έγγραφο

θες πιο αναλυτική περιγραφή; κι αυτό μπορείς να το βρεις μόνος σου, αν ψαχτείς
η ουσία ποια είναι;
διαφορετική για τον καθένα
για εμένα είναι ότι...μπλα μπλα μπλα αυτό που αναφέρω, για εσένα ; ότι δεν θα μπορείς να στείλεις το παιδί σου ΤΖΑΜΠΑ όπως ΤΩΡΑ

και...

ο καθείς εφ΄ ω ετάχθη

για να μην αφήνουμε κενά και παρερμηνίες
διαβάστε κι αυτό που γράφει η ..ελμε


https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/4151 ... xiologitho
Ανοησιες βέβαια. Αυτο που χρειάζονται τα σχολεία-ιδιως τωρα που οι υποδομες σε βιβλιοθηκες ουσιαστικά είναι άχρηστες με το διαδυκτιο κλπ - ειναι πειθαρχία και καθηγητές που δεν ειναι τελειως ανικανοι.
Δηλαδη δυνατότητα αποβολων τσογλαναραδων μαθητων/καταληψιων/τραμπουκων κλπ και δυνατότητα κρισεως των καθηγητών

Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 32780
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: Δεν μπορώ παρά να είμαι πολύ ευτυχισμένος γιατί αλλάζει επιτέλους ο χάρτης της δημόσιας εκπαίδευσης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος » 04 Μάιος 2023, 14:06

εγκρινω ελευθερη επιλογη.

αν δεν ειχα κανει μαιμουδια για να παω το παιδι στο σχολειο που ειναι τωρα, θα ειχα φτυσει αιμα.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.

Άβαταρ μέλους
βοθρατζης
Δημοσιεύσεις: 788
Εγγραφή: 03 Οκτ 2018, 18:49

Re: Δεν μπορώ παρά να είμαι πολύ ευτυχισμένος γιατί αλλάζει επιτέλους ο χάρτης της δημόσιας εκπαίδευσης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από βοθρατζης » 04 Μάιος 2023, 19:21

Η Margaret Thatcher που εφάρμοσε την ιδέα των κουπονιών (vouchers) στο Ηνωμένο Βασίλειο περιγράφει αυτή την πολιτική στα πολιτικά της απομνημονεύματα: «Εισαγάγαμε την ελεύθερη γονεϊκή επιλογή, η οποία επέτρεψε στα δημοφιλή σχολεία να αναπτυχθούν. Η πολιτική αυτή διεύρυνε τις επιλογές των γονιών και εμπόδισε τις τοπικές αρχές να θέτουν όρια στην ανάπτυξη των καλών σχολείων προκειμένου να κρατήσουν αποτυχημένα σχολεία ανοικτά. Ουσιώδες στοιχείο της μεταρρύθμισής μας ήταν η χρηματοδότηση του σχολείου ανά μαθητή, δηλαδή τα χρήματα που διέθετε το κράτος σε κάθε μαθητή μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν όποιο σχολείο και αν επέλεγε να παρακολουθήσει. Με αυτό τον τρόπο, οι γονείς επέλεγαν το ποιο σχολείο είναι καλό. Το καλό σχολείο κέρδιζε μαθητές. Το κακό σχολείο θα έπρεπε ή να βελτιωθεί ή να κλείσει. Έτσι, προχωρήσαμε σε μια δημόσια μορφή εκπαιδευτικού κουπονιού» (Thatcher 1993). Πηγή: www.especial.gr

https://www.especial.gr/epilogh-apo-gon ... wsi-oiele/

talaipwros
Δημοσιεύσεις: 25260
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54

Re: Δεν μπορώ παρά να είμαι πολύ ευτυχισμένος γιατί αλλάζει επιτέλους ο χάρτης της δημόσιας εκπαίδευσης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από talaipwros » 04 Μάιος 2023, 19:29

βοθρατζης έγραψε:
04 Μάιος 2023, 19:21
Η Margaret Thatcher που εφάρμοσε την ιδέα των κουπονιών (vouchers) στο Ηνωμένο Βασίλειο περιγράφει αυτή την πολιτική στα πολιτικά της απομνημονεύματα: «Εισαγάγαμε την ελεύθερη γονεϊκή επιλογή, η οποία επέτρεψε στα δημοφιλή σχολεία να αναπτυχθούν. Η πολιτική αυτή διεύρυνε τις επιλογές των γονιών και εμπόδισε τις τοπικές αρχές να θέτουν όρια στην ανάπτυξη των καλών σχολείων προκειμένου να κρατήσουν αποτυχημένα σχολεία ανοικτά. Ουσιώδες στοιχείο της μεταρρύθμισής μας ήταν η χρηματοδότηση του σχολείου ανά μαθητή, δηλαδή τα χρήματα που διέθετε το κράτος σε κάθε μαθητή μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν όποιο σχολείο και αν επέλεγε να παρακολουθήσει. Με αυτό τον τρόπο, οι γονείς επέλεγαν το ποιο σχολείο είναι καλό. Το καλό σχολείο κέρδιζε μαθητές. Το κακό σχολείο θα έπρεπε ή να βελτιωθεί ή να κλείσει. Έτσι, προχωρήσαμε σε μια δημόσια μορφή εκπαιδευτικού κουπονιού» (Thatcher 1993). Πηγή: www.especial.gr

https://www.especial.gr/epilogh-apo-gon ... wsi-oiele/
Δεν υπαρχει τετοιο πραμα λεμε τωρα

Άβαταρ μέλους
βοθρατζης
Δημοσιεύσεις: 788
Εγγραφή: 03 Οκτ 2018, 18:49

Re: Δεν μπορώ παρά να είμαι πολύ ευτυχισμένος γιατί αλλάζει επιτέλους ο χάρτης της δημόσιας εκπαίδευσης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από βοθρατζης » 05 Μάιος 2023, 08:01

talaipwros έγραψε:
04 Μάιος 2023, 19:29
βοθρατζης έγραψε:
04 Μάιος 2023, 19:21
Η Margaret Thatcher που εφάρμοσε την ιδέα των κουπονιών (vouchers) στο Ηνωμένο Βασίλειο περιγράφει αυτή την πολιτική στα πολιτικά της απομνημονεύματα: «Εισαγάγαμε την ελεύθερη γονεϊκή επιλογή, η οποία επέτρεψε στα δημοφιλή σχολεία να αναπτυχθούν. Η πολιτική αυτή διεύρυνε τις επιλογές των γονιών και εμπόδισε τις τοπικές αρχές να θέτουν όρια στην ανάπτυξη των καλών σχολείων προκειμένου να κρατήσουν αποτυχημένα σχολεία ανοικτά. Ουσιώδες στοιχείο της μεταρρύθμισής μας ήταν η χρηματοδότηση του σχολείου ανά μαθητή, δηλαδή τα χρήματα που διέθετε το κράτος σε κάθε μαθητή μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν όποιο σχολείο και αν επέλεγε να παρακολουθήσει. Με αυτό τον τρόπο, οι γονείς επέλεγαν το ποιο σχολείο είναι καλό. Το καλό σχολείο κέρδιζε μαθητές. Το κακό σχολείο θα έπρεπε ή να βελτιωθεί ή να κλείσει. Έτσι, προχωρήσαμε σε μια δημόσια μορφή εκπαιδευτικού κουπονιού» (Thatcher 1993). Πηγή: www.especial.gr

https://www.especial.gr/epilogh-apo-gon ... wsi-oiele/
Δεν υπαρχει τετοιο πραμα λεμε τωρα
οκ, αλλά τα όμορφα χρόνια στης Μαργκαρετ που πέρασαν , έδωσαν το στίγμα του πως πρέπει να είναι η λειτουργία του κράτους
:hebit:

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Εσωτερική Πολιτική”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών