Δεν μπορώ παρά να είμαι πολύ ευτυχισμένος γιατί αλλάζει επιτέλους ο χάρτης της δημόσιας εκπαίδευσης
Δεν μπορώ παρά να είμαι πολύ ευτυχισμένος γιατί αλλάζει επιτέλους ο χάρτης της δημόσιας εκπαίδευσης
Η μεγάλη παγίδα με την ελεύθερη επιλογή σχολείου
Χρήστος Κάτσικας
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης και η Ν.Δ. «διαφημίζουν» την «Ελεύθερη επιλογή από γονέα της σχολικής μονάδας φοίτησης των μαθητών». ● Η αλήθεια είναι, όμως, ότι η γονική επιλογή σχολείου συνδέεται άμεσα με την έννοια της αγοράς και μετατρέπει τα σχολεία σε οικονομικές μονάδες που καλούνται να βρουν μόνες τους τα έσοδά τους. ● Είναι το 4ο βήμα σε μια αλυσίδα βημάτων από το εγχειρίδιο καταστροφικών πολιτικών για τη δημόσια εκπαίδευση του ακραίου νεοφιλελευθερισμού, τονίζει ο καθηγητής Δημήτρης Αναστασίου.
Στην ενότητα Παιδεία, το κυβερνητικό πρόγραμμα της Ν.Δ. (2023-2027) που παρουσίασε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος», περιέχει -μεταξύ άλλων- την πολιτική θέση «Ελεύθερη επιλογή από γονέα της σχολικής μονάδας φοίτησης των μαθητών». Πρόκειται για μια πρακτική που έχει εφαρμοστεί εκτεταμένα σε χώρες όπως η Αγγλία και οι ΗΠΑ και μαζί με τα κουπόνια εκπαίδευσης, που επιτρέπουν να διαλέξεις δημόσιο ή ιδιωτικό σχολείο, έχουν γίνει η σημαία του νεοφιλελευθερισμού στην εκπαίδευση.
Στο πλαίσιο της νεοφιλελεύθερης ιδεολογίας, η γονική επιλογή σχολείου παρουσιάζεται ως ένας ουδέτερος μηχανισμός που θα επεκτείνει την προσωπική ελευθερία και θα κάνει τα σχολεία πιο ανταποδοτικά στους «καταναλωτές», καθώς ο καθένας έχει τη δυνατότητα να επιλέξει τους καλύτερους εκπαιδευτικούς φορείς, σύμφωνα με τις προσωπικές του ανάγκες, τιμωρώντας παράλληλα τα «μη αποτελεσματικά» σχολεία και τους εκπαιδευτικούς τους.
Ωστόσο η αλήθεια είναι ότι η γονική επιλογή σχολείου συνδέεται άμεσα με την έννοια της αγοράς, τη διαμόρφωση συστημάτων χρηματοδότησης της «καταναλωτικής ζήτησης», όπου η χρηματοδότηση ακολουθεί τον μαθητή. Στην πραγματικότητα η δήθεν «ελεύθερη επιλογή» σχολείου συνδέεται με τη λεγόμενη αυτονομία της σχολικής μονάδας. Είναι ένα «μοντέλο» που δίνει έμφαση στην υιοθέτηση ιδιωτικοοικονομικών κριτηρίων λειτουργίας, στη διαφοροποίηση του περιεχομένου του σχολείου, στη μετατροπή των σχολείων σε οικονομικές μονάδες που προσπαθούν να εξασφαλίσουν το ψωμί τους μόνες τους (προφανώς από τους γονείς, από κάποιους χορηγούς ή από ενοικίαση των υποδομών τους σε τρίτους), στην ενίσχυση του ρόλου της γονεϊκής επιλογής, της δυνατότητας δηλαδή των γονιών να επιλέξουν σχολείο, και στη λεγόμενη «ελεύθερη επιλογή» του διδακτικού προσωπικού (που σημαίνει εδραίωση μηχανισμών ρουσφετιού).
Οπως εύστοχα επισημαίνει ο Δημήτρης Αναστασίου, καθηγητής στο Southern Illinois University των ΗΠΑ, αυτό είναι το 4ο βήμα σε μια αλυσίδα βημάτων από το εγχειρίδιο καταστροφικών πολιτικών για τη δημόσια εκπαίδευση του ακραίου νεοφιλελευθερισμού. Εχουν προηγηθεί τουλάχιστον τρία βήματα: η επέκταση πρότυπων και πειραματικών σχολείων, η αξιολόγηση των σχολικών μονάδων και η ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Αλλά ας δούμε το θέμα με μια σειρά και τη σοβαρότητα που του αξίζει.
Η «μηχανική» του σχεδίου
Dreamstime.com
Ενα από τα κεντρικά μέτρα του νεοφιλελευθερισμού στον χώρο της εκπαιδευτικής πολιτικής είναι η ελεύθερη επιλογή σχολείου από τους μαθητές και τους γονείς τους. Στη νεοφιλελεύθερη συλλογιστική, μαθητές και γονείς εκλαμβάνονται ως «χρήστες» ή «καταναλωτές» εκπαιδευτικών υπηρεσιών οι οποίες προσφέρονται και ζητούνται ελεύθερα στην εκπαιδευτική αγορά. Κατά συνέπεια, όπως τονίζουν οι κοινωνιολόγοι της εκπαίδευσης Κώστας Θεριανός και Νίκος Φωτόπουλος, η δυνατότητά τους να επιλέξουν τον «πάροχο» της εκπαιδευτικής υπηρεσίας θεωρητικά αποτελεί ένα μέτρο το οποίο διασφαλίζει:
● το δικαίωμα στην ελεύθερη επιλογή μέσα από τη χρήση των κουπονιών (vouchers) εκπαίδευσης
● τη βελτίωση των σχολείων, καθώς ανταγωνιζόμενα μεταξύ τους για την προσέλκυση όλο και περισσότερων «καταναλωτών» συμμετέχουν σε έναν αγώνα δρόμου διεκδίκησης μαθητών, γεγονός που συμβάλλει στη βελτίωση των εκπαιδευτικών υπηρεσιών που προσφέρουν
● τη δυνατότητα ενός παιδιού από μια υποβαθμισμένη γειτονιά να μετακινηθεί σε ένα δημόσιο σχολείο μιας καλύτερης γειτονιάς ή σε ένα καλύτερο δημόσιο σχολείο από αυτό της γειτονιάς του, προκειμένου να κερδίσει τόσο από την ποιότητα της διδασκαλίας όσο και από τη φοίτηση μέσα σε ένα θετικό και αποτελεσματικό σχολικό περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από κουλτούρα «θετικής στάσης απέναντι στο σχολείο» και κλίμα «σχολικής επιτυχίας».
Οπως σημειώνει ο εκπαιδευτικός αναλυτής Δημήτριος Τσιριγώτης, το μέσο για να επιτευχθεί η ελεύθερη επιλογή σχολείου είναι συνήθως το εκπαιδευτικό κουπόνι (school voucher) που έχει ήδη εφαρμοστεί σε αρκετές χώρες, το οποίο δίνεται στους γονείς κάθε παιδιού και αντιστοιχεί στα έξοδα της φοίτησής του για ένα έτος. Οι γονείς αναζητούν το καλύτερο σχολείο για το παιδί τους σε μια μεγάλη βάση δεδομένων που περιέχει όλα τα στοιχεία των σχολείων της χώρας. Αν επιλέξουν ιδιωτικό σχολείο, προφανώς πληρώνουν τη διαφορά. Στην αρχή κάθε εκπαιδευτικού έτους ο κάθε διευθυντής σχολείου θα πηγαίνει στην τράπεζα με τα κουπόνια που θα έχει καταφέρει να μαζέψει και θα τα εξαργυρώνει σε χρήματα. Με τα χρήματα αυτά θα πρέπει να καλύψει όλα τα λειτουργικά έξοδα του σχολείου του (μισθοί εκπαιδευτικών, ρεύμα, νερό, τηλέφωνο, κτιριακή συντήρηση, πετρέλαιο, εξοπλισμός εποπτικών μέσων κ.ά.).
Κοντολογίς το κάθε σχολείο θα έχει το δικό του budget (ανάλογα με τον αριθμό των εγγραφών) και με αυτό θα πρέπει να καλύπτει όλα τα λειτουργικά έξοδα για ένα έτος, σαν να ήταν μια αυτόνομη επιχείρηση. Οι μεταρρυθμίσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ προσφέρουν ένα σημαντικό εμπειρικό υλικό που έχει διερευνηθεί ενδελεχώς και το οποίο μπορεί σήμερα να δείξει με σαφήνεια αν η νεοφιλελεύθερη ρητορική επαληθεύτηκε. Οι Ball and Youdell (2011) σε μια πρόσφατη εργασία τους συνόψισαν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές σε μια σειρά από χώρες. Κοινό αποτέλεσμα αυτών των πολιτικών δεν ήταν η βελτίωση της εκπαίδευσης μέσω του ανταγωνισμού των σχολείων. Ηταν η απορρύθμιση της εκπαίδευσης ως δημόσιου αγαθού και η τραγική αύξηση των κοινωνικών ανισοτήτων στην εκπαίδευση.
Το κλειδί της όλης υπόθεσης είναι να μεταφερθεί η ευθύνη στους γονείς για το ποια δημόσια σχολεία θα κλείσουν (αυτά που συγκέντρωσαν λίγα εκπαιδευτικά κουπόνια και δεν μπορούν να καλύψουν τα έξοδά τους) και για το ποιοι εκπαιδευτικοί θα απολυθούν (αυτοί που αξιολογήθηκαν αρνητικά από γονείς και μαθητές).
https://www.efsyn.gr/ellada/ekpaideysi/ ... i-sholeioy
Χρήστος Κάτσικας
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης και η Ν.Δ. «διαφημίζουν» την «Ελεύθερη επιλογή από γονέα της σχολικής μονάδας φοίτησης των μαθητών». ● Η αλήθεια είναι, όμως, ότι η γονική επιλογή σχολείου συνδέεται άμεσα με την έννοια της αγοράς και μετατρέπει τα σχολεία σε οικονομικές μονάδες που καλούνται να βρουν μόνες τους τα έσοδά τους. ● Είναι το 4ο βήμα σε μια αλυσίδα βημάτων από το εγχειρίδιο καταστροφικών πολιτικών για τη δημόσια εκπαίδευση του ακραίου νεοφιλελευθερισμού, τονίζει ο καθηγητής Δημήτρης Αναστασίου.
Στην ενότητα Παιδεία, το κυβερνητικό πρόγραμμα της Ν.Δ. (2023-2027) που παρουσίασε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος», περιέχει -μεταξύ άλλων- την πολιτική θέση «Ελεύθερη επιλογή από γονέα της σχολικής μονάδας φοίτησης των μαθητών». Πρόκειται για μια πρακτική που έχει εφαρμοστεί εκτεταμένα σε χώρες όπως η Αγγλία και οι ΗΠΑ και μαζί με τα κουπόνια εκπαίδευσης, που επιτρέπουν να διαλέξεις δημόσιο ή ιδιωτικό σχολείο, έχουν γίνει η σημαία του νεοφιλελευθερισμού στην εκπαίδευση.
Στο πλαίσιο της νεοφιλελεύθερης ιδεολογίας, η γονική επιλογή σχολείου παρουσιάζεται ως ένας ουδέτερος μηχανισμός που θα επεκτείνει την προσωπική ελευθερία και θα κάνει τα σχολεία πιο ανταποδοτικά στους «καταναλωτές», καθώς ο καθένας έχει τη δυνατότητα να επιλέξει τους καλύτερους εκπαιδευτικούς φορείς, σύμφωνα με τις προσωπικές του ανάγκες, τιμωρώντας παράλληλα τα «μη αποτελεσματικά» σχολεία και τους εκπαιδευτικούς τους.
Ωστόσο η αλήθεια είναι ότι η γονική επιλογή σχολείου συνδέεται άμεσα με την έννοια της αγοράς, τη διαμόρφωση συστημάτων χρηματοδότησης της «καταναλωτικής ζήτησης», όπου η χρηματοδότηση ακολουθεί τον μαθητή. Στην πραγματικότητα η δήθεν «ελεύθερη επιλογή» σχολείου συνδέεται με τη λεγόμενη αυτονομία της σχολικής μονάδας. Είναι ένα «μοντέλο» που δίνει έμφαση στην υιοθέτηση ιδιωτικοοικονομικών κριτηρίων λειτουργίας, στη διαφοροποίηση του περιεχομένου του σχολείου, στη μετατροπή των σχολείων σε οικονομικές μονάδες που προσπαθούν να εξασφαλίσουν το ψωμί τους μόνες τους (προφανώς από τους γονείς, από κάποιους χορηγούς ή από ενοικίαση των υποδομών τους σε τρίτους), στην ενίσχυση του ρόλου της γονεϊκής επιλογής, της δυνατότητας δηλαδή των γονιών να επιλέξουν σχολείο, και στη λεγόμενη «ελεύθερη επιλογή» του διδακτικού προσωπικού (που σημαίνει εδραίωση μηχανισμών ρουσφετιού).
Οπως εύστοχα επισημαίνει ο Δημήτρης Αναστασίου, καθηγητής στο Southern Illinois University των ΗΠΑ, αυτό είναι το 4ο βήμα σε μια αλυσίδα βημάτων από το εγχειρίδιο καταστροφικών πολιτικών για τη δημόσια εκπαίδευση του ακραίου νεοφιλελευθερισμού. Εχουν προηγηθεί τουλάχιστον τρία βήματα: η επέκταση πρότυπων και πειραματικών σχολείων, η αξιολόγηση των σχολικών μονάδων και η ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Αλλά ας δούμε το θέμα με μια σειρά και τη σοβαρότητα που του αξίζει.
Η «μηχανική» του σχεδίου
Dreamstime.com
Ενα από τα κεντρικά μέτρα του νεοφιλελευθερισμού στον χώρο της εκπαιδευτικής πολιτικής είναι η ελεύθερη επιλογή σχολείου από τους μαθητές και τους γονείς τους. Στη νεοφιλελεύθερη συλλογιστική, μαθητές και γονείς εκλαμβάνονται ως «χρήστες» ή «καταναλωτές» εκπαιδευτικών υπηρεσιών οι οποίες προσφέρονται και ζητούνται ελεύθερα στην εκπαιδευτική αγορά. Κατά συνέπεια, όπως τονίζουν οι κοινωνιολόγοι της εκπαίδευσης Κώστας Θεριανός και Νίκος Φωτόπουλος, η δυνατότητά τους να επιλέξουν τον «πάροχο» της εκπαιδευτικής υπηρεσίας θεωρητικά αποτελεί ένα μέτρο το οποίο διασφαλίζει:
● το δικαίωμα στην ελεύθερη επιλογή μέσα από τη χρήση των κουπονιών (vouchers) εκπαίδευσης
● τη βελτίωση των σχολείων, καθώς ανταγωνιζόμενα μεταξύ τους για την προσέλκυση όλο και περισσότερων «καταναλωτών» συμμετέχουν σε έναν αγώνα δρόμου διεκδίκησης μαθητών, γεγονός που συμβάλλει στη βελτίωση των εκπαιδευτικών υπηρεσιών που προσφέρουν
● τη δυνατότητα ενός παιδιού από μια υποβαθμισμένη γειτονιά να μετακινηθεί σε ένα δημόσιο σχολείο μιας καλύτερης γειτονιάς ή σε ένα καλύτερο δημόσιο σχολείο από αυτό της γειτονιάς του, προκειμένου να κερδίσει τόσο από την ποιότητα της διδασκαλίας όσο και από τη φοίτηση μέσα σε ένα θετικό και αποτελεσματικό σχολικό περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από κουλτούρα «θετικής στάσης απέναντι στο σχολείο» και κλίμα «σχολικής επιτυχίας».
Οπως σημειώνει ο εκπαιδευτικός αναλυτής Δημήτριος Τσιριγώτης, το μέσο για να επιτευχθεί η ελεύθερη επιλογή σχολείου είναι συνήθως το εκπαιδευτικό κουπόνι (school voucher) που έχει ήδη εφαρμοστεί σε αρκετές χώρες, το οποίο δίνεται στους γονείς κάθε παιδιού και αντιστοιχεί στα έξοδα της φοίτησής του για ένα έτος. Οι γονείς αναζητούν το καλύτερο σχολείο για το παιδί τους σε μια μεγάλη βάση δεδομένων που περιέχει όλα τα στοιχεία των σχολείων της χώρας. Αν επιλέξουν ιδιωτικό σχολείο, προφανώς πληρώνουν τη διαφορά. Στην αρχή κάθε εκπαιδευτικού έτους ο κάθε διευθυντής σχολείου θα πηγαίνει στην τράπεζα με τα κουπόνια που θα έχει καταφέρει να μαζέψει και θα τα εξαργυρώνει σε χρήματα. Με τα χρήματα αυτά θα πρέπει να καλύψει όλα τα λειτουργικά έξοδα του σχολείου του (μισθοί εκπαιδευτικών, ρεύμα, νερό, τηλέφωνο, κτιριακή συντήρηση, πετρέλαιο, εξοπλισμός εποπτικών μέσων κ.ά.).
Κοντολογίς το κάθε σχολείο θα έχει το δικό του budget (ανάλογα με τον αριθμό των εγγραφών) και με αυτό θα πρέπει να καλύπτει όλα τα λειτουργικά έξοδα για ένα έτος, σαν να ήταν μια αυτόνομη επιχείρηση. Οι μεταρρυθμίσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ προσφέρουν ένα σημαντικό εμπειρικό υλικό που έχει διερευνηθεί ενδελεχώς και το οποίο μπορεί σήμερα να δείξει με σαφήνεια αν η νεοφιλελεύθερη ρητορική επαληθεύτηκε. Οι Ball and Youdell (2011) σε μια πρόσφατη εργασία τους συνόψισαν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές σε μια σειρά από χώρες. Κοινό αποτέλεσμα αυτών των πολιτικών δεν ήταν η βελτίωση της εκπαίδευσης μέσω του ανταγωνισμού των σχολείων. Ηταν η απορρύθμιση της εκπαίδευσης ως δημόσιου αγαθού και η τραγική αύξηση των κοινωνικών ανισοτήτων στην εκπαίδευση.
Το κλειδί της όλης υπόθεσης είναι να μεταφερθεί η ευθύνη στους γονείς για το ποια δημόσια σχολεία θα κλείσουν (αυτά που συγκέντρωσαν λίγα εκπαιδευτικά κουπόνια και δεν μπορούν να καλύψουν τα έξοδά τους) και για το ποιοι εκπαιδευτικοί θα απολυθούν (αυτοί που αξιολογήθηκαν αρνητικά από γονείς και μαθητές).
https://www.efsyn.gr/ellada/ekpaideysi/ ... i-sholeioy
Re: Δεν μπορώ παρά να είμαι πολύ ευτυχισμένος γιατί αλλάζει επιτέλους ο χάρτης της δημόσιας εκπαίδευσης
επιτέλους..!!!!!!!!!!!
πλέον θα σταματήσουμε να δεχόμαστε το κάθε σκουπίδι και να προσπαθούμε να το κάνουμε άνθρωπο
Η εκπαίδευση θα γίνει χώρος πλουτισμού και αναλογική στο πόσο χρήμα έχει να διαθέσει ο γονέας, άρα δεν θα είναι προνόμιο των φτωχών.
Τα σχολεία θα γίνουν social business unit που θα συμβάλουν αποφασιστικά στην τοπική κοινωνική ευημερία
επιτέλους η μέρα των αλλαγών έφτασε
πλέον θα σταματήσουμε να δεχόμαστε το κάθε σκουπίδι και να προσπαθούμε να το κάνουμε άνθρωπο
Η εκπαίδευση θα γίνει χώρος πλουτισμού και αναλογική στο πόσο χρήμα έχει να διαθέσει ο γονέας, άρα δεν θα είναι προνόμιο των φτωχών.
Τα σχολεία θα γίνουν social business unit που θα συμβάλουν αποφασιστικά στην τοπική κοινωνική ευημερία
επιτέλους η μέρα των αλλαγών έφτασε
Re: Δεν μπορώ παρά να είμαι πολύ ευτυχισμένος γιατί αλλάζει επιτέλους ο χάρτης της δημόσιας εκπαίδευσης
καιρός να αρχίσουν να πληρώνουν για να πηγαίνουν στο δημόσιο σχολείο
πολύ χαίρομαι
μητσοτάκη θεε
πολύ χαίρομαι
μητσοτάκη θεε
Re: Δεν μπορώ παρά να είμαι πολύ ευτυχισμένος γιατί αλλάζει επιτέλους ο χάρτης της δημόσιας εκπαίδευσης
Πρόβλημα στην κατανόηση κειμένου ε; απλά όσοι καθηγητές κωλοβαρανε θα εμμένουν από μαθητές και από μισθό. Και πολύ άργησαν
Σκότωσε τον ζαίο που κρύβεις μέσα σου!
Re: Δεν μπορώ παρά να είμαι πολύ ευτυχισμένος γιατί αλλάζει επιτέλους ο χάρτης της δημόσιας εκπαίδευσης
Ποτέ μου δεν κατάλαβα σε τί χρησιμεύει το σχολείο για τόσα πολλά χρόνια, πέραν του να μάθει ο μαθητής πέντε βασικά λειτουργικά πράγματα (αριθμητική - ανάγνωση - γραφή).. Ακόμα και αυτά, μπορεί οποιοσδήποτε να τα μάθει και αργότερα μόνος του..
- έργο_μακέτο
- Δημοσιεύσεις: 4365
- Εγγραφή: 22 Σεπ 2021, 23:19
- Phorum.gr user: έργο μακέτο
Re: Δεν μπορώ παρά να είμαι πολύ ευτυχισμένος γιατί αλλάζει επιτέλους ο χάρτης της δημόσιας εκπαίδευσης
Μακάρι να ήταν τόσο απλά τα πράγματα.
- Have you been to Samos ?
- Yes, I was one of the first.
- No, you have not been to Samos!
- Yes I have!
- Look, you are not here today to insult me.
- Yes, I was one of the first.
- No, you have not been to Samos!
- Yes I have!
- Look, you are not here today to insult me.
- Rakomelofronas
- Δημοσιεύσεις: 4641
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:00
- Phorum.gr user: Pegasus - erkebrad
Re: Δεν μπορώ παρά να είμαι πολύ ευτυχισμένος γιατί αλλάζει επιτέλους ο χάρτης της δημόσιας εκπαίδευσης
Ή όσοι δεν κάνουν χατίρια.
Χωρίς να λέω ότι είναι κακή ιδέα, είναι αλήθεια ότι το Υπουργείο Παιδείας θα κάνει τα πάντα αρκεί να μην έχει αξιολόγηση εκπαιδευτικών και επιθεωρήσεις σε σχολικές μονάδες.
Ο κόσμος που θυμάσαι δεν υπάρχει πια.
Τargetnews
Τargetnews
- έργο_μακέτο
- Δημοσιεύσεις: 4365
- Εγγραφή: 22 Σεπ 2021, 23:19
- Phorum.gr user: έργο μακέτο
Re: Δεν μπορώ παρά να είμαι πολύ ευτυχισμένος γιατί αλλάζει επιτέλους ο χάρτης της δημόσιας εκπαίδευσης
Το πιο διεφθαρμένο κόμμα (μετά το ΠΑΣΟΚ) ευαγγελίζεται ότι θα πατάξει τη διαφθορά.
- Have you been to Samos ?
- Yes, I was one of the first.
- No, you have not been to Samos!
- Yes I have!
- Look, you are not here today to insult me.
- Yes, I was one of the first.
- No, you have not been to Samos!
- Yes I have!
- Look, you are not here today to insult me.
Re: Δεν μπορώ παρά να είμαι πολύ ευτυχισμένος γιατί αλλάζει επιτέλους ο χάρτης της δημόσιας εκπαίδευσης
μετά;έργο_μακέτο έγραψε: ↑03 Μάιος 2023, 21:07Το πιο διεφθαρμένο κόμμα (μετά το ΠΑΣΟΚ) ευαγγελίζεται ότι θα πατάξει τη διαφθορά.
- έργο_μακέτο
- Δημοσιεύσεις: 4365
- Εγγραφή: 22 Σεπ 2021, 23:19
- Phorum.gr user: έργο μακέτο
Re: Δεν μπορώ παρά να είμαι πολύ ευτυχισμένος γιατί αλλάζει επιτέλους ο χάρτης της δημόσιας εκπαίδευσης
Είπα να αφήσω και μια πρωτιά για καναν άλλο....nyxtovios έγραψε: ↑03 Μάιος 2023, 21:09μετά;έργο_μακέτο έγραψε: ↑03 Μάιος 2023, 21:07Το πιο διεφθαρμένο κόμμα (μετά το ΠΑΣΟΚ) ευαγγελίζεται ότι θα πατάξει τη διαφθορά.
- Have you been to Samos ?
- Yes, I was one of the first.
- No, you have not been to Samos!
- Yes I have!
- Look, you are not here today to insult me.
- Yes, I was one of the first.
- No, you have not been to Samos!
- Yes I have!
- Look, you are not here today to insult me.
Re: Δεν μπορώ παρά να είμαι πολύ ευτυχισμένος γιατί αλλάζει επιτέλους ο χάρτης της δημόσιας εκπαίδευσης
Εσυ είσαι μάλλον διαβάζεις λίγο πρόχειρα
καθώς...
αυτό που νομίζεις είναι ότι θα σου δίνει το κουπόνι εκπαίδευσης ΤΖΑΜΠΑ..!!!
στην αρχή και βέβαια και με κοινωνικά κριτήρια και ότι άλλο θες
αλλά μετά...
θα πληρώνεις
και εσύ και όλοι οι υπόλοιποι που θέλουν να στείλουν τα παιδάκια τους στο δημόσιο σχολείο
γιατί
δεν μπορεί ο κρατικός προϋπολογισμός να πληρώνει την εκπαίδευση του παιδιού σου
δεν είναι δυνατόν να πρέπει να έχεις την δυνατότητα εσύ και ο κάθε άλλος φτωχός να στέλνει το βλαστάρι του και να παίρνει πτυχία και άρα να έχει πρόσβαση σε ανώτερες δουλειές
Εγώ πχ που έχω λεφτά γιατί θα πρέπει να μην μπορώ να δώσω στο παιδί μου καλύτερη μόρφωση απο εσένα που δεν έχεις;
( θεωρητική η προσωποποίηση μην πιαστούμε κι όλα )
Αμα έχεις λεφτά θα μπορείς να στείλεις το παιδί σου να πάρει το χαρτί , αν όχι θα πρέπει να το στέλνεις για δουλειά όπως πάει ο πακιστανός και εδώ που τα λέμε , κάποιοι πακιστανοί είναι καλύτεροι απο πολλά αλητάκια ελληνες , οπότε θα γλυτώσουμε απο δαύτα.
Αρα λοιπόν , εγώ είμαι ευχαριστημένος και το εννοώ για το γεγονός ότι πλέον θα καθαρίζουν τα δημόσια σχολεία απο το κάθε αλητάκι που με το έτσι θέλω τώρα έρχεται και απαιτεί να πάρει πτυχίο και απολυτήριο
Είμαι επίσης ευχαριστημένος καθώς οι συσχετίσεις και συνεργασίες με ιδιωτικούς οργανισμούς που έχω δημιουργήσει , θα αποδώσουν χρηματοδότηση και πλέον θα ξεφύγει το δημόσιο από τα άχρηστα διευθυντικά κομματικά όντα που έχουν φορτώσει μέσα όλες διαχρονικά οι πολιτικές συμμορίες.
Κοινώς όλα τα κομματικά σκουπίδια που λυμαίνονται το χώρο των διευθυντών σε σχολεία θα ξεκουμπιστούν καθώς δεν θα μπορούν να βγουν στην αγορά και να φέρουν πελάτες όπως κάνω εγω...!!!!
( πέρυσι έφερα τέσσερις πολυεθνικές για συνεργασία)
Αρα θα μειωθούν αρκετά τα δημόσια σκουπίδια που καταλαμβάνουν τις θέλεις των διευθυντών για να εξυπηρετούν την κομματική ρεμούλα , το αλισβερίσι τιμολογίων και μαύρου χρήματος ανάμεσα στις κομματικές οργανώσεις και τους δήμους.
Επιπλέον θα εξαφανιστούν και οι κηφήνες εκπαιδευτικοί που σαν καλά λαμόγια φωλιάζουν στη δημόσια εκπαίδευση.
Αρα από όλες τις μεριές νομίζω ότι είμαι πολύ ευχαριστημένος και γι αυτό θα ψηφίσω τον κούλη που μπορεί να τα έχει κάνε μαντάρα σε ότι άλλο, καύσιμα σουπερ μαρκετ αλλά στο θέμα της δημόσια εκπαίδευσης με συμφέρει απεριόριστα αυτό που πάει να κάνει.
Re: Δεν μπορώ παρά να είμαι πολύ ευτυχισμένος γιατί αλλάζει επιτέλους ο χάρτης της δημόσιας εκπαίδευσης
Παει και η δημοσια εκπαιδευση...μετα την υγεια, παει και η παιδεια.
Και για οσους λενε οτι αυτο θα ειναι θετικο επειδη θα 'καθαρισει η παιδεια απο το καθε αλητακι', το αντιθετο θα γινει: θα μαζευτουν οι γονοι των κομματικων στελεχων ή αυτων που εχουνε λεφτα σε ορισμενα 'καλα σχολεια' και για τους υπολοιπους θα ειναι απλα κολαση, οπως και στις ΗΠΑ.
Αυτο γινεται εν πολλοις και με τα προτυπα σχολεια, που μονο προτυπα δεν ειναι, απλα φυτωριο κομματικων "αριστων" ειναι.
Ντροπη, χανεται η ισονομια, ειναι εντελως αντι-συνταγματικο αυτο που παει να γινει!
Τα σχολεια και η εκπαιδευση μπορουν καθολικα να βελτιωθουν χωρις τετοιες νεοφιλελευθερες λυσεις, αρκει να τολμησουν οι πολιτικοι να κανουν τα σωστα βηματα...
Και για οσους λενε οτι αυτο θα ειναι θετικο επειδη θα 'καθαρισει η παιδεια απο το καθε αλητακι', το αντιθετο θα γινει: θα μαζευτουν οι γονοι των κομματικων στελεχων ή αυτων που εχουνε λεφτα σε ορισμενα 'καλα σχολεια' και για τους υπολοιπους θα ειναι απλα κολαση, οπως και στις ΗΠΑ.
Αυτο γινεται εν πολλοις και με τα προτυπα σχολεια, που μονο προτυπα δεν ειναι, απλα φυτωριο κομματικων "αριστων" ειναι.
Ντροπη, χανεται η ισονομια, ειναι εντελως αντι-συνταγματικο αυτο που παει να γινει!
Τα σχολεια και η εκπαιδευση μπορουν καθολικα να βελτιωθουν χωρις τετοιες νεοφιλελευθερες λυσεις, αρκει να τολμησουν οι πολιτικοι να κανουν τα σωστα βηματα...
Re: Δεν μπορώ παρά να είμαι πολύ ευτυχισμένος γιατί αλλάζει επιτέλους ο χάρτης της δημόσιας εκπαίδευσης
Καλα, δεν ντρεπεσαι λιγακι; η δημοσια εκπαιδευση σου εδωσε το δικαιωμα να εχεις λεφτα. Εαν ισχυε αυτο που θες οταν ησουν μικρος, μπορει να μην ειχες λεφτα τωρα.βοθρατζης έγραψε: ↑03 Μάιος 2023, 17:22επιτέλους..!!!!!!!!!!!
πλέον θα σταματήσουμε να δεχόμαστε το κάθε σκουπίδι και να προσπαθούμε να το κάνουμε άνθρωπο
Η εκπαίδευση θα γίνει χώρος πλουτισμού και αναλογική στο πόσο χρήμα έχει να διαθέσει ο γονέας, άρα δεν θα είναι προνόμιο των φτωχών.
Τα σχολεία θα γίνουν social business unit που θα συμβάλουν αποφασιστικά στην τοπική κοινωνική ευημερία
επιτέλους η μέρα των αλλαγών έφτασε
Re: Δεν μπορώ παρά να είμαι πολύ ευτυχισμένος γιατί αλλάζει επιτέλους ο χάρτης της δημόσιας εκπαίδευσης
οχι είμαι τελείως αδιάντροπος χωρίς κανένα έλεος για κανέναν και θα ψηφίσω μητσοτάκη για να μάθετεaxilmar έγραψε: ↑04 Μάιος 2023, 12:02Καλα, δεν ντρεπεσαι λιγακι; η δημοσια εκπαιδευση σου εδωσε το δικαιωμα να εχεις λεφτα. Εαν ισχυε αυτο που θες οταν ησουν μικρος, μπορει να μην ειχες λεφτα τωρα.βοθρατζης έγραψε: ↑03 Μάιος 2023, 17:22επιτέλους..!!!!!!!!!!!
πλέον θα σταματήσουμε να δεχόμαστε το κάθε σκουπίδι και να προσπαθούμε να το κάνουμε άνθρωπο
Η εκπαίδευση θα γίνει χώρος πλουτισμού και αναλογική στο πόσο χρήμα έχει να διαθέσει ο γονέας, άρα δεν θα είναι προνόμιο των φτωχών.
Τα σχολεία θα γίνουν social business unit που θα συμβάλουν αποφασιστικά στην τοπική κοινωνική ευημερία
επιτέλους η μέρα των αλλαγών έφτασε
για να σας λιανίσει όλους
για να μην αφήσει κολυμπιρθόξυλο
γιατι;
γιατί μπορώ...!!!
-
- Δημοσιεύσεις: 25297
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54
Re: Δεν μπορώ παρά να είμαι πολύ ευτυχισμένος γιατί αλλάζει επιτέλους ο χάρτης της δημόσιας εκπαίδευσης
Ποιος τους ειπε οτι ο γονεας διαλεγει ελευθερα σχολειο στην Αγγλία;
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Απογραφή: Πώς αλλάζει ο εκλογικός χάρτης
από Freelancer » 30 Δεκ 2022, 17:07 » σε Εσωτερική Πολιτική - 1 Απαντήσεις
- 213 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από KRAKEN
31 Δεκ 2022, 20:55
-
-
-
Νέα δημοσίευση Επιτέλους! Χρυσοχοΐδης στο Δημόσιας Τάξης!
από Parrot » 03 Ιαν 2024, 15:40 » σε Εσωτερική Πολιτική - 29 Απαντήσεις
- 753 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Aitwlos
14 Μαρ 2024, 16:04
-
-
-
Νέα δημοσίευση Επιτέλους, κάτι αλλάζει σ'αυτή τη χώρα. Στοιχειώδης σεβασμός στα παιδιά.
από Εκτωρ » 13 Αύγ 2023, 05:38 » σε Κοινωνικά θέματα - 0 Απαντήσεις
- 179 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Εκτωρ
13 Αύγ 2023, 05:38
-
-
-
Νέα δημοσίευση Να και μία πάρα πολύ σημαντική είδηση...
από Nøel » 03 Αύγ 2023, 10:01 » σε Κοινωνικά θέματα - 2 Απαντήσεις
- 328 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Nøel
03 Αύγ 2023, 14:04
-