Η κατάσταση στον σιδηρόδρομο 3 μήνες μετά τα Τέμπη

Η πολιτική στην Ελλάδα. Νέα, προτάσεις, κριτικές και σχόλια.
Άβαταρ μέλους
Sol
Δημοσιεύσεις: 6400
Εγγραφή: 24 Αύγ 2022, 21:16

Η κατάσταση στον σιδηρόδρομο 3 μήνες μετά τα Τέμπη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Sol » 04 Ιουν 2023, 20:44

«Τρεις μήνες μετά το έγκλημα στα Τέμπη και τα πράγματα στο Σιδηρόδρομο όχι μόνο παραμένουν ίδια, αλλά χειροτερεύουν» καταγγέλλει η ΔΕΣΚ Σιδηροδρομικών.

Σε ανακοίνωσή της σημειώνει:

«Καθημερινά διαπιστώνουμε να εμφανίζονται σειρά προβλημάτων που σχετίζονται με την υποδομή αλλά και με το τροχαίο υλικό. Τα λειτουργικά προβλήματα από την πολύ μεγάλη έλλειψη προσωπικού δεν αντιμετωπίζονται ούτε από τον ΟΣΕ ούτε και από τη HELLENIC TRAIN.

Ουσιαστικά, 90 ημέρες μετά, βρισκόμαστε αντιμέτωποι με όλες εκείνες τις συνθήκες που οδήγησαν στο τραγικό δυστύχημα.

Συνεχείς βλάβες στο δίκτυο, βλάβες στο τροχαίο υλικό, καθυστερήσεις δρομολογίων. Οι εργαζόμενοι ξανά στην υπερεργασία. Οι απόλυτα αναγκαίες προσλήψεις μόνιμου προσωπικού, "καίγονται" και στο βωμό της πολιτικής εκμετάλλευσης μπροστά στις εκλογές. Κρατούν σε ομηρία χιλιάδες οικογένειες, κάνοντας άγνωστο ακόμα πότε αυτές θα υλοποιηθούν. Αντ' αυτών, τα μπλοκάκια, πάλι στο προσκήνιο ως λύση. Ενώ έχει ψηφιστεί στη Βουλή η επιστροφή των απολυμένων Φυλάκων Ισοπέδων Διαβάσεων (ΦΙΔ) με ένα απαράδεκτο και αδικαιολόγητο τρόπο αυτή ακόμη εκκρεμεί.

Πριν μερικές ημέρες είχαμε τον εκτροχιασμό στο Ρουφ. Προχθές είχαμε νέο εργατικό ατύχημα στο μηχανοστάσιο Θεσσαλονίκης. Οι αιτίες που δημιούργησαν και τα δύο αυτά πρόσφατα ατυχήματα είναι ίδιες με τις αιτίες που οδήγησαν στο "προδιαγεγραμμένο" έγκλημα στα Τέμπη, άρα και αυτά ήταν "προδιαγεγραμμένα", όπως "προδιαγεγραμμένα" είναι και αυτά που θα ακολουθήσουν. Το λέμε αυτό με σιγουριά γιατί και η επόμενη κυβέρνηση θα φροντίζει και αυτή να εξασφαλίσει την κερδοφορία των σιδηροδρομικών επιχειρήσεων, όπως οι κυβερνήσεις των ΝΔ – ΣΥΡΙΖΑ - ΠΑΣΟΚ και όχι τις ζωές των εργαζόμενων και των επιβατών γιατί αυτές μπαίνουν στο ζύγι κόστος – όφελος.

Μεγάλη ευθύνη υπάρχει όμως και στις συνδικαλιστικές πλειοψηφίες των Σωματείων και της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, που υλοποιούν την ίδια πολιτική με τις κυβερνήσεις και τους εργοδότες.

Όπως η ηγεσία της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ) που επέλεξε να εξαγοράσει την ασφάλεια των μηχανοδηγών, των συνοδών και των επιβατών με ένα bonus και έκανε πίσω στην 24ωρη απεργία που κήρυξε η ίδια διεκδικώντας μέτρα που βελτιώνουν την ασφάλεια κυκλοφορίας των τραίνων. Συνάδελφοι, δε γίνεται από τη μια να αναγνωρίζουμε ότι η υπερεργασία είναι από τους βασικούς παράγοντες που συμβάλλουν σε ένα ατύχημα κι από την άλλη να κάνουμε συμφωνία με τον εργοδότη για πριμ στις μη εκτελεσμένες ημέρες ανάπαυσης. Από τη μια κατακρίνεται και σωστά η υπερεργασία άλλων ειδικοτήτων, αλλά οι Μηχανοδηγοί μπορούν - αντέχουν όλο το μήνα να εργάζονται με 2-3 ρεπό φτάνει να παίρνουν πριμ γι΄αυτό.

Μια χαρά "πλάτη" στη Η/Τ για να καθυστερεί τις προσλήψεις βάζουν και με το ...αζημίωτο. Υπονομεύοντας την πενθήμερη εργασία.

Κατακρίνεται αυτό και από την πλειοψηφία του ΣΕΠ, μόνο που στη διαπραγμάτευση της Σ.Σ.Ε., πρωτοστάτησαν και αυτοί με τον ίδιο τρόπο να γενικευτεί σε όλο το προσωπικό.

Όπως όλοι μαζί ΔΑΚΕ – ΠΑΣΚΕ - ΔΙΚΤΥΟ, μέσα από τα σωματεία της Hellenic Train έβαλαν φαρδιά πλατιά την υπογραφή τους σε μια ΣΣΕ που δίνει αυξήσεις πολύ κάτω από τον πληθωρισμό, που εδραιώνει τα πριμ και bonus εις βάρος τον βασικών μισθών, δημιουργεί ακόμα μεγαλύτερη εντατικοποίηση στους εργαζόμενους και συμπεριλαμβάνει το νόμο τερατούργημα της ΝΔ, (Χατζηδάκη).

Οι εργαζόμενοι στο σιδηρόδρομο μπορούμε να βγάλουμε συμπεράσματα από τους αγώνες που δώσαμε όλο το προηγούμενο διάστημα για μέτρα ασφάλειας. Μπορούμε με την δική μας πίεση να επιβάλλουμε να πάρουν αποφάσεις τα σωματεία για κινητοποιήσεις.

Να μην περιμένουμε κανέναν σωτήρα, αλλά σήμερα να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας, να βάλουμε μπροστά τις δικές μας ανάγκες, διεκδικώντας, οργανωμένα και συλλογικά την ζωή που μας αξίζει. Να αλλάξουμε τους συσχετισμούς στα σωματεία μαυρίζοντας όλους αυτούς που στάθηκαν φύλακες αυτών των πολιτικών και των κερδών της εργοδοσίας.

Η ΔΕΣΚ θα συνεχίσει να βρίσκεται μπροστά σε αυτούς τους αγώνες με αυτήν την προοπτική όπως στάθηκε μέχρι τώρα».

https://m.902.gr/eidisi/ergatiki-taxi/3 ... rotereyoyn
Λαέ μη σφίξεις άλλο το ζωνάρι

Τέμπη: Το πένθος είναι ταξικό και του λαού μαράζι

Άβαταρ μέλους
Frappezitis
Δημοσιεύσεις: 8149
Εγγραφή: 19 Απρ 2021, 12:11

Re: Η κατάσταση στον σιδηρόδρομο 3 μήνες μετά τα Τέμπη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Frappezitis » 04 Ιουν 2023, 20:48

Στις Εκλογες 25Ιουνιου ΤΩΡΑ_ΚΚΕ για να τούς βάλει όλους σε ένα τραίνο και να τούς στείλει στην κοιλάδα των Τεμπών της λησμονιάς.
Αξιοι διάδοχοι των ναζί οι :078: ισραηλινοι.

Άβαταρ μέλους
Esperos
Δημοσιεύσεις: 2368
Εγγραφή: 22 Μάιος 2018, 14:55
Phorum.gr user: Esperos
Τοποθεσία: Ικαρια Πέραμα

Re: Η κατάσταση στον σιδηρόδρομο 3 μήνες μετά τα Τέμπη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Esperos » 29 Ιουν 2023, 12:56

https://www.larissanet.gr/2023/06/28/gl ... okoumento/
Γλυτώσαμε από νέα σιδηροδρομική τραγωδία-Δύο τρένα στην ίδια γραμμή-Φωτογραφίες ντοκουμέντο

Του Γιάννη Γιαννακόπουλου

Το τελευταίο λεπτό στην κυριολεξία αποφεύχθηκε νέα σιδηροδρομική τραγωδία, αυτή τη φορά μέσα στην πόλη της Λάρισας, όταν δύο τρένα βρέθηκαν στην ίδια γραμμή με αντίθετη φορά και σταμάτησαν κυρίως λόγω της έγκαιρης αντίδρασης των μηχανοδηγών, αλλά και των χαμηλών ταχυτήτων που υποχρεωτικά κρατούν μέσα στην πόλη.

Το περιστατικό συνέβη σήμερα περίπου στις 8 το απόγευμα στο σταθμό του Μεζούρλου στη Λάρισα, όταν δύο επιβατικές αμαξοστοιχίες, η μία μόλις είχε ξεκινήσει προς Αθήνα και η άλλη έφτανε στο σταθμό, ευτυχώς με χαμηλή ταχύτητα – όπως προβλέπεται για την κίνηση μέσα στον ιστό της πόλης – βρέθηκαν στην ίδια γραμμή και κινδύνευσαν να συγκρουστούν!

Η σύγκρουση και κατά συνέπεια η νέα σιδηροδρομική τραγωδία αποφεύχθηκε την τελευταία κυριολεκτικά στιγμή χάρη στο γεγονός ότι οι δύο μηχανοδηγοί αντελήφθησαν αμέσως τι συνέβαινε και ακινητοποίησαν τους συρμούς! Κατάφεραν να σταματήσουν σε μια απόσταση μικρότερη των εκατό μέτρων πριν τη σύγκρουση, η οποία θα είχε συμβεί αν ένας από τους δύο δεν είχε αντιληφθεί τι συμβαίνει ή η «συνάντηση» τους γινόταν λίγα χιλιόμετρα έξω από την πόλη όπου οι ταχύτητες είναι τέτοιες πουν αφήνουν κανένα περιθώριο αντίδρασης.

Πριν περάσουν τέσσερις μήνες από το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών, το οποίο στοίχησε τη ζωή σε 57 ανθρώπους, φαίνεται πως στον πολύπαθο ΟΣΕ δεν έχει αλλάξει εντελώς τίποτα, παρά τις βαρύγδουπες κυβερνητικές εξαγγελίες των περασμένων μηνών και τις «διαβεβαιώσεις» των «υπευθύνων».

Η Larissanet δημοσιεύει τις φωτογραφίες που δείχνουν τα δύο τρένα σταματημένα σε απόσταση μόλις μερικών δεκάδων μέτρων το ένα από το άλλο, αλλά στην ΙΔΙΑ γραμμή.
Ισχύει ρε παιδιά;

Καλά, η ΚΟΒα Λάρισσας του ΚΚ , τι κάνει;
Γιατί δεν ακροβολίζουν μερικούς συντρόφους στις διασταυρώσεις να προειδοποιούν; Τι κάνουν; Τ περιμένουν ;
Την επανάσταση ?
Ένας δεν είμαι, μα χιλιάδες! Όχι μονάχα οι ζωντανοί — κι οι πεθαμένοι μ’ ακλουθάνε ,σε μιαν αράδα σκοτεινή.

Άβαταρ μέλους
under
Δημοσιεύσεις: 18499
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 17:02

Re: Η κατάσταση στον σιδηρόδρομο 3 μήνες μετά τα Τέμπη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από under » 29 Ιουν 2023, 13:00

Λάρισα: Λάθος συναγερμός -Τα τρένα που κινούνταν στην ίδια γραμμή έκαναν ελιγμούς πρόσδεσης

https://www.iefimerida.gr/ellada/larisa ... -prosdesis
Δεν αποθνήσκουν οι θεοί. Η πίστις αποθνήσκει του αχαρίστου όχλου των θνητών.

Άβαταρ μέλους
Αγχίαλος
Δημοσιεύσεις: 930
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 14:11

Re: Η κατάσταση στον σιδηρόδρομο 3 μήνες μετά τα Τέμπη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αγχίαλος » 29 Ιουν 2023, 13:03

Παρακαλάνε και εύχονται να γίνει νέο περιστατικό για να την πούνε στον παράφρονα κούλη και να ζητήσουν την παραίτηση του για να μπούνε άλλοι στη θέση του

καμία αξία δεν έχει η ανθρώπινη ζωή για τους διάφορους αριστεροκομμουνιστές μπροστά στην προπαγάνδα για τα κόμματα τους

Άβαταρ μέλους
Sol
Δημοσιεύσεις: 6400
Εγγραφή: 24 Αύγ 2022, 21:16

Re: Η κατάσταση στον σιδηρόδρομο 3 μήνες μετά τα Τέμπη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Sol » 29 Ιουν 2023, 15:33

Προς Λιανοκλάδι μεταφέρεται η αμαξοστοιχία InterCity 53 που νωρίτερα ακινητοποιήθηκε λόγω βλάβης στη σήραγγα «Όθρυς», σύμφωνα με ανακοίνωση της Hellenic Train, η οποία αναφέρει ότι το τρένο «ακινητοποιήθηκε λόγω τεχνικού προβλήματος» δίχως να δίνει περισσότερες εξηγήσεις για την ταλαιπωρία εκατοντάδων επιβατών.

Όπως αναφέρει, η συγκεκριμένη αμαξοστοιχία, που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Αθήνα, «έμεινε» στη γραμμή καθόδου και χρειάστηκαν μηχανές εφεδρείας που έφυγαν από το Λιανοκλάδι «προκειμένου να μεταφέρουν την αμαξοστοιχία στον σιδηροδρομικό Σταθμό».

Σύμφωνα με την Hellenic Train στο τραίνο επιβαίνουν 325 επιβάτες, ενώ ισχυρίζεται πως «λόγω πτώσης παντογράφου, υπήρξε απώλεια κλιματισμού και φωτισμού για λίγη ώρα, ωστόσο οι μηχανές εφεδρείας έχουν ήδη πραγματοποιήσει ζεύξη με την ακινητοποιημένη αμαξοστοιχία, αποκαθιστώντας τις λειτουργίες κλιματισμού και φωτισμού και το τραίνο οδεύει προς Λιανοκλάδι».

https://www.902.gr/eidisi/koinonia/3338 ... se-siragga
Λαέ μη σφίξεις άλλο το ζωνάρι

Τέμπη: Το πένθος είναι ταξικό και του λαού μαράζι

AOC
Δημοσιεύσεις: 1567
Εγγραφή: 27 Μάιος 2019, 15:27
Phorum.gr user: AOC

Re: Η κατάσταση στον σιδηρόδρομο 3 μήνες μετά τα Τέμπη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από AOC » 29 Ιουν 2023, 15:45

Πουλήσανε σε ιταλική εταιρία τον ΟΣΕ, και διαλύθηκε ο ΟΣΕ σε 5 χρόνια, λες και υπάρχει Ευρώπη.
Η ευρωατλανική σταθερότητα που μας λέγανε, θα εξαφανίσει τα τρένα από τις ελληνικές μεταφορές.
Δεν το δώσανε σε τίποτα Κινέζους να γίνει δουλειά να κάνουν τα τρένα αεροπλάνα.

Άβαταρ μέλους
Sol
Δημοσιεύσεις: 6400
Εγγραφή: 24 Αύγ 2022, 21:16

Re: Η κατάσταση στον σιδηρόδρομο 3 μήνες μετά τα Τέμπη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Sol » 29 Ιουν 2023, 15:55

AOC έγραψε:
29 Ιουν 2023, 15:45
Πουλήσανε σε ιταλική εταιρία τον ΟΣΕ, και διαλύθηκε ο ΟΣΕ σε 5 χρόνια, λες και υπάρχει Ευρώπη.
Η ευρωατλανική σταθερότητα που μας λέγανε, θα εξαφανίσει τα τρένα από τις ελληνικές μεταφορές.
Δεν το δώσανε σε τίποτα Κινέζους να γίνει δουλειά να κάνουν τα τρένα αεροπλάνα.
δεν δώσανε απλα τον οσε, ακρωτηριάσανε τις συγκοινωνίες, χωρίσανε τα τρένα από τις ράγες και πουλησαν τα τρένα. Είχα δει μια ημεριδα του κκε που είχε εξαιρετικό ενδιαφέρον για αυτήν την πολιτική.
Λαέ μη σφίξεις άλλο το ζωνάρι

Τέμπη: Το πένθος είναι ταξικό και του λαού μαράζι

Άβαταρ μέλους
Λίνο Βεντούρα
Δημοσιεύσεις: 10313
Εγγραφή: 05 Δεκ 2018, 18:51

Re: Η κατάσταση στον σιδηρόδρομο 3 μήνες μετά τα Τέμπη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Λίνο Βεντούρα » 29 Ιουν 2023, 15:59

Εγκρίθηκε το σύστημα ETCS στο τμήμα Δομοκός-Λάρισα - «Θετική εξέλιξη», λέει η ΡΑΣ


Tην ολοκλήρωση των εγκρίσεων για το υποσύστημα ETCS (European Train Control System) στο τμήμα Δομοκός-Λάρισα ανακοινώνει η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων.

Η ΡΑΣ σημειώνει πως η λειτουργία του υποσυστήματος αυτόματης προστασίας συρμών ETCS είναι μία θετική εξέλιξη για τον Σιδηρόδρομο.

Το υποσύστημα παρατρόχιου ελέγχου-χειρισμού και σηματοδότησης ETCS επιπέδου 1 που αξιολογήθηκε από τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων, αφορά τη σύμβαση «Προμήθεια Συστήματος γραμμής ETCS επιπέδου 1 με συναφείς υπηρεσίες» (Α.Π.10005/2007/ΕΡΓΟΣΕ), τμήμα ΔΟΜΟΚΟΣ-ΛΑΡΙΣΑ.

Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας αξιολόγησης η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων εξέδωσε την την έγκριση θέσης σε λειτουργία του προαναφερθέντος υποσυστήματος, με σχετική απόφαση της Ολομέλειας της ΡΑΣ.

«Θετικό βήμα για τον Σιδηρόδρομο»

Η έγκριση θέσης σε λειτουργία του υποσυστήματος παρατρόχιου ελέγχου - χειρισμού και σηματοδότησης ETCS επιπέδου 1 αποτελεί -σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση- ένα θετικό βήμα για την ασφάλεια της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας.

Το σύστημα ETCS είναι το πρότυπο ευρωπαϊκό σύστημα αυτόματης προστασίας συρμών, σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές διαλειτουργικότητας.

Αυξάνει την ασφάλεια της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας και επιτρέπει τη συνεχή επιτήρηση της μέγιστης επιτρεπόμενης ταχύτητας των συρμών.

Επιτρέπει επίσης την αυτόματη προστασία έναντι παραβιάσεων ταχύτητας με την εφαρμογή πέδησης λειτουργίας ή πέδησης ανάγκης, καθώς και την αυτόματη ακινητοποίηση του συρμού με πέδηση ανάγκης.
https://www.voria.gr/article/egkrithike ... leei-i-ras
Fluffy έγραψε:
25 Αύγ 2021, 12:22
Στον καπιταλισμό κυριαρχεί η αντίληψη της κυρίαρχης τάξης, γιαυτό είναι και κυρίαρχη.

Άβαταρ μέλους
sys3x
Δημοσιεύσεις: 37815
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 21:40
Τοποθεσία: m lagou

Re: Η κατάσταση στον σιδηρόδρομο 3 μήνες μετά τα Τέμπη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sys3x » 29 Ιουν 2023, 16:00

Αγχίαλος έγραψε:
29 Ιουν 2023, 13:03
Παρακαλάνε και εύχονται να γίνει νέο περιστατικό για να την πούνε στον παράφρονα κούλη και να ζητήσουν την παραίτηση του για να μπούνε άλλοι στη θέση του

καμία αξία δεν έχει η ανθρώπινη ζωή για τους διάφορους αριστεροκομμουνιστές μπροστά στην προπαγάνδα για τα κόμματα τους
Ενώ για τα δεξιονουδουλικά έχει.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ

.

Άβαταρ μέλους
Esperos
Δημοσιεύσεις: 2368
Εγγραφή: 22 Μάιος 2018, 14:55
Phorum.gr user: Esperos
Τοποθεσία: Ικαρια Πέραμα

Re: Η κατάσταση στον σιδηρόδρομο 3 μήνες μετά τα Τέμπη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Esperos » 29 Ιουν 2023, 16:18

Esperos έγραψε:
29 Ιουν 2023, 12:56
https://www.larissanet.gr/2023/06/28/gl ... okoumento/
Γλυτώσαμε από νέα σιδηροδρομική τραγωδία-Δύο τρένα στην ίδια γραμμή-Φωτογραφίες ντοκουμέντο

Του Γιάννη Γιαννακόπουλου

Το τελευταίο λεπτό στην κυριολεξία αποφεύχθηκε νέα σιδηροδρομική τραγωδία, αυτή τη φορά μέσα στην πόλη της Λάρισας, όταν δύο τρένα βρέθηκαν στην ίδια γραμμή με αντίθετη φορά και σταμάτησαν κυρίως λόγω της έγκαιρης αντίδρασης των μηχανοδηγών, αλλά και των χαμηλών ταχυτήτων που υποχρεωτικά κρατούν μέσα στην πόλη.

Το περιστατικό συνέβη σήμερα περίπου στις 8 το απόγευμα στο σταθμό του Μεζούρλου στη Λάρισα, όταν δύο επιβατικές αμαξοστοιχίες, η μία μόλις είχε ξεκινήσει προς Αθήνα και η άλλη έφτανε στο σταθμό, ευτυχώς με χαμηλή ταχύτητα – όπως προβλέπεται για την κίνηση μέσα στον ιστό της πόλης – βρέθηκαν στην ίδια γραμμή και κινδύνευσαν να συγκρουστούν!

Η σύγκρουση και κατά συνέπεια η νέα σιδηροδρομική τραγωδία αποφεύχθηκε την τελευταία κυριολεκτικά στιγμή χάρη στο γεγονός ότι οι δύο μηχανοδηγοί αντελήφθησαν αμέσως τι συνέβαινε και ακινητοποίησαν τους συρμούς! Κατάφεραν να σταματήσουν σε μια απόσταση μικρότερη των εκατό μέτρων πριν τη σύγκρουση, η οποία θα είχε συμβεί αν ένας από τους δύο δεν είχε αντιληφθεί τι συμβαίνει ή η «συνάντηση» τους γινόταν λίγα χιλιόμετρα έξω από την πόλη όπου οι ταχύτητες είναι τέτοιες πουν αφήνουν κανένα περιθώριο αντίδρασης.

Πριν περάσουν τέσσερις μήνες από το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών, το οποίο στοίχησε τη ζωή σε 57 ανθρώπους, φαίνεται πως στον πολύπαθο ΟΣΕ δεν έχει αλλάξει εντελώς τίποτα, παρά τις βαρύγδουπες κυβερνητικές εξαγγελίες των περασμένων μηνών και τις «διαβεβαιώσεις» των «υπευθύνων».

Η Larissanet δημοσιεύει τις φωτογραφίες που δείχνουν τα δύο τρένα σταματημένα σε απόσταση μόλις μερικών δεκάδων μέτρων το ένα από το άλλο, αλλά στην ΙΔΙΑ γραμμή.
Ισχύει ρε παιδιά;

Καλά, η ΚΟΒα Λάρισσας του ΚΚ , τι κάνει;
Γιατί δεν ακροβολίζουν μερικούς συντρόφους στις διασταυρώσεις να προειδοποιούν; Τι κάνουν; Τ περιμένουν ;
Την επανάσταση ?

https://www.ellinikahoaxes.gr/2023/06/2 ... ti-larisa/

Άκυρο, μόνο ellinikahoaxes
Ένας δεν είμαι, μα χιλιάδες! Όχι μονάχα οι ζωντανοί — κι οι πεθαμένοι μ’ ακλουθάνε ,σε μιαν αράδα σκοτεινή.

Άβαταρ μέλους
Sol
Δημοσιεύσεις: 6400
Εγγραφή: 24 Αύγ 2022, 21:16

Re: Η κατάσταση στον σιδηρόδρομο 3 μήνες μετά τα Τέμπη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Sol » 30 Ιουν 2023, 11:47

Πόρτες που δεν κλείνουν κατά τη διάρκεια του δρομολογίου, με αποτέλεσμα να κινούνται συρμοί με ανοιχτές πόρτες ή πόρτες που ανοίγουν ξαφνικά μόνες τους ενώ η αμαξοστοιχία είναι εν κινήσει. Παλαιότητα αμαξοστοιχιών, ελλείψεις σε τεχνικό προσωπικό, ακατάλληλες συνθήκες εργασίας στις τεχνικές βάσεις, κίνδυνοι για τους εργαζόμενους και για το επιβατικό κοινό.

Αυτή την απαράδεκτη εικόνα παρουσιάζει για την κατάσταση των τρένων τη Πανελλήνια Ενωση Προσωπικού της Hellenic Train – δηλαδή της εταιρείας στην οποία ξεπουλήθηκαν οι σιδηρόδρομοι για να εκσυγχρονιστούν! – λίγους μήνες μετά το έγκλημα στα Τέμπη, σε εξώδικο που απευθύνει στην εταιρεία και στο Υπουργείο Μεταφορών.

https://www.imerodromos.gr/exodiko-ton- ... omologion/
Λαέ μη σφίξεις άλλο το ζωνάρι

Τέμπη: Το πένθος είναι ταξικό και του λαού μαράζι

Άβαταρ μέλους
Sol
Δημοσιεύσεις: 6400
Εγγραφή: 24 Αύγ 2022, 21:16

Re: Η κατάσταση στον σιδηρόδρομο 3 μήνες μετά τα Τέμπη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Sol » 03 Ιούλ 2023, 19:27

Λαέ μη σφίξεις άλλο το ζωνάρι

Τέμπη: Το πένθος είναι ταξικό και του λαού μαράζι

Άβαταρ μέλους
Sol
Δημοσιεύσεις: 6400
Εγγραφή: 24 Αύγ 2022, 21:16

Re: Η κατάσταση στον σιδηρόδρομο 3 μήνες μετά τα Τέμπη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Sol » 11 Ιούλ 2023, 20:19

Σύγκρουση αμαξοστοιχίας με αυτοκίνητο, σημειώθηκε σήμερα το απόγευμα στη διασταύρωση της σιδηροδρομικής γραμμής με την Ιερά Οδό.

Συγκεκριμένα, για άγνωστο μέχρι στιγμής λόγο, το όχημα συγκρούστηκε με την αμαξοστοιχία 1325 που εκτελούσε το δρομολόγιο Πειραιάς - Κιάτο.

Στο σημείο έχει κληθεί η αστυνομία αλλά και το ΕΚΑΒ.

Λόγω του συμβάντος αναμένονται καθυστερήσεις στα δρομολόγια των τρένων.
Λαέ μη σφίξεις άλλο το ζωνάρι

Τέμπη: Το πένθος είναι ταξικό και του λαού μαράζι

Άβαταρ μέλους
Sol
Δημοσιεύσεις: 6400
Εγγραφή: 24 Αύγ 2022, 21:16

Re: Η κατάσταση στον σιδηρόδρομο 3 μήνες μετά τα Τέμπη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Sol » 20 Ιούλ 2023, 17:47

Σύγκρουση εμπορικής αμαξοστοιχίας με φορτηγό στο τελωνείο της Οινόης σημειώθηκε σήμερα το πρωί. Από το περιστατικό δεν τραυματίστηκε κανείς.

Στο σημείο πήγε και ένα όχημα της Πυροσβεστικής, το οποίο δεν χρειάστηκε να προβεί σε απεγκλωβισμό. Τα αίτια της σύγκρουσης δεν έχουν αποσαφηνιστεί.
Λαέ μη σφίξεις άλλο το ζωνάρι

Τέμπη: Το πένθος είναι ταξικό και του λαού μαράζι

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Εσωτερική Πολιτική”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών