Αχθος Αρουρης έγραψε: ↑04 Ιούλ 2023, 22:01
..................................................
...................................................
εχομε απ’ ευθειας συνδεση με το ναυαγιο
.......................................................................
.......................................................................
το πλοιο εχει παρει αποτομη κλιση σχεδον 50% στην
αριστερη πλευρα και, οπως βλεπετε στις οθονες σας,
υπαρχει πλεον ορατος κινδυνος να καταβροχισθει υπο
της θαλασσης .....
ο καπετανιος εχει δωσει ηδη διαταγη καθελκυσης
στη θαλασσα ατομικης λεμβου διασωσης......τωρα
βλεπομε τον καπετανιο, παντα πρωτοπορος,
να ετοιμαζεται να επιβιβαστει στην λεμβο σωτηριας,
εγκαταλειπων πρωτος το, υπο τον κινδυνο καταποντισμου
ευρισκομενο, πλοιο ...........................
στο καταστρωμα μπορειτε να διακρινεται, υποπλοιαρχους,
αξιωματουχους, εμπιστους συντροφους του καπετανιου,
ναυκληρους, μελη του πληρωματος, επιβατες, υπηρετες του λαου,
αλλοι να χειροκροτουν ενθουσιωδως, αλλοι να επευφημουν
ζωηρως, μεγαλυνοντας την μετα γενναιοτητος
και αυταπαρνησεως εξοδο του κυβερνητη .....
.............................................................................
.............................................................................
συνδεομαστε παλι ....................
.....................................................
.....................................................
ο κυβερνητης του πλοιου συνεχως απομακρυνεται
απο το επικεντρο του ναυαγιου κωπηλατοντας, λογω μηχανικης
βλαβης στην λεμβο σωτηριας ..... πλησιαζει προς αξενον ακτην,
απ’ οπου, οπως δηλωσε ο ιδιος, θα παρακολουθει τηλεσκοπικως
την πορεια του ναυαγιου και θα συμπαρισταται αγωνιστικα και
αποφασιστικα στην επιχειρηση σωτηριας του πλοιου .......
μεχρι στιγμης, δεν εχομε σαφεις πληροφοριες για τα
αιτια του τραγικου ναυαγιου.... πιθανοτερη αιτια
φερεται η μετατοπιση του κεντρου βαρους και του
κεντρου της αντωσεως του πλοιου, λογω πλημμελους
στοιβασιας ή λογω υπερυψωσεως ψευδων φορτιων,
χωρις ομως να αποκλειεται η πιθανοτητα προσαραξεως
σε υφαλο και υπερπληρωση τοξικων υδατων ενεκα διαρροης .........
....αν διαπιστωθει στην περιοχη του ναυαγιου, υπαρξη
αλεωριων (σηματα χαρτου βυθου), τοτε δημιουργουνται
σοβαρες υπονοιες δολιας προαιρεσεως του κυβερνητη .......
....................................
εν τω μεταξυ, οπως μας πληροφορουν, συνεδριαζουν
τα κορυφαια στελεχη του πλοιου για να συμφωνησουν
επι της διαδικασιας εκλογης νεου κυβερνητη και παραδοσης
του πηδαλιου του πλοιου, οταν ............................
(στο σημειο αυτο διακοπτεται η μεταδοση.........ακουγονται
εντονα μεσα απο το μικροφωνο φωνασκιες παρευρισκομενων)
<<ποιο πηδαλιο ρε..... το πλοιο εχει καταστραφει....>>
<< δε το βλεπεν ;; ...... τον αρχηγο τους τουν βλεπεν ;;>>
<< δε ξερετε μπανιο ρε ;; ........... βουτια ρεεεεεε ......εξωωω ...
go........gooooooooooou.>>
<<.... παλαβωσε ο κοσμος ......τι περιμεν΄ς.............>>
.......... ακολουθει μικρη διακοπη ........... φωνη ομιλουσα αταραχα.......
<<ε καλα τωρα ....... προς το θεαθηναι θα κανουν εκλογες .......
..... για να καθησυχασουν τους οπαδους και μετα να διαλυθουν,
σε ανυποπτο χρονο, εν αναπαυσει και πλατυσμον ................>>
(απο κεντρο) ναι...........ναι ........... δεν σε ακουμε....................
ναι............με ακουτε ;; ..................... οκ ......... θυμηθηκα τωρα
μια ιστορια που ταιριαζει εδω ....................
οπως λενε, οι κελτες οταν γινει σεισμος δεν εγκαταλειπουν
τα σπιτια τους, ινα μη δοκωσι φευγοντες τον θανατον φοβεισθαι
(για να μη νομιζουν οτι το βαζουν στα ποδια φοβουμενοι τον θανατο)....
.... θα σας αποχαιρετησω με αριστοτελη........
<<οι μεν θρασεις, προπετεις και βουλομενοι προ των κινδυνων,
εν αυτοις δε αφιστανται>>
.... οι θρασεις ειναι προκλητικοι, κι ενω πριν εκδηλωθει ο κινδυνος
θελουν να εμφανιζονται ριψοκινδυνοι, την ωρα του κινδυνου
απομακρυνονται .............