Η Ελλάδα κατέβηκε από το τρένο

Η πολιτική στην Ελλάδα. Νέα, προτάσεις, κριτικές και σχόλια.
Άβαταρ μέλους
Ίακχος
Δημοσιεύσεις: 4866
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 15:26

Η Ελλάδα κατέβηκε από το τρένο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ίακχος » 03 Οκτ 2023, 10:09

Μουσειακό είδος κινδυνεύει να γίνει ο σιδηρόδρομος στην Ελλάδα, καθώς άγνωστο παραμένει πότε θα γίνει η επανεκκίνηση των σιδηροδρομικών δρομολογίων στη διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη, με τις αισιόδοξες εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για έναρξη ύστερα από 1-2 χρόνια για τα επιβατικά.
Ας ελπίσουμε ότι σήμερα, μετά τη συνάντηση εργαζομένων - Hellenic Train, δεν θα θρηνούμε και την απώλεια θέσεων εργασίας ανάμεσα στο δυναμικό των 1.100 υπαλλήλων.
https://www.efsyn.gr/politiki/i-apopsi- ... -apo-treno

Άβαταρ μέλους
GoBzi
Δημοσιεύσεις: 5207
Εγγραφή: 10 Απρ 2022, 23:02

Re: Η Ελλάδα κατέβηκε από το τρένο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από GoBzi » 03 Οκτ 2023, 10:18

Το Αθήνα Θεσσαλονίκη σύμφωνα με τις ευλογίες του Αλέξη και μετέπειτα Κυριάκου είναι άγονη γραμμή, δεν χάνουμε και κάτι.

https://www.ethnos.gr/greece/article/20 ... ikodhmosio

Όσο για τις θέσεις, κρίμα στα 10-15 άτομα που πήραν την δουλειά με την αξία τους. :e040:
Ψευτοανρθωπιστές όλων των χωρών, ενωθείτε! https://www.youtube.com/shorts/tyOHY83IBoc
PHORUM Discord: https://discord.com/invite/GaNbtqYD

sharp
Δημοσιεύσεις: 21212
Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 21:47

Re: Η Ελλάδα κατέβηκε από το τρένο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sharp » 03 Οκτ 2023, 10:19

Ας ελπίσουμε ότι σήμερα, μετά τη συνάντηση εργαζομένων - Hellenic Train, δεν θα θρηνούμε και την απώλεια θέσεων εργασίας ανάμεσα στο δυναμικό των 1.100 υπαλλήλων.
Κανένα πρόβλημα, θα τους πάνε πάλι σε πραγματικά μουσεία, όπως τότε.

Άβαταρ μέλους
Ληστοσυμμορίτης
Δημοσιεύσεις: 4121
Εγγραφή: 17 Σεπ 2023, 17:16

Re: Η Ελλάδα κατέβηκε από το τρένο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ληστοσυμμορίτης » 03 Οκτ 2023, 10:22

Κάποιοι χαίρονται να απολύεται κόσμος
Καπιταλισμός ένα σύστημα που σαπίζει

Άβαταρ μέλους
hades
Δημοσιεύσεις: 6597
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 15:47
Phorum.gr user: hades

Re: Η Ελλάδα κατέβηκε από το τρένο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hades » 03 Οκτ 2023, 10:23

το κράτος ποτέ δεν είδε σοβαρά τον σιδηρόδρομο. Στις "Νέες " Χώρες είμαστε με τις γραμμές που χάραξαν και έφτιαξαν οι Οθωμανοί . Που για χρόνια δεν λειτουργούσε το Ορεστιάδα Αλεξανδρούπολη για ζημιές στην γραμμή της πλάκας. Που δεν σκεφτονται να τον επεκτείνουν και να κάνουν καινούριες γραμμές πουθενά
"Υπάρχουν στιγμές στις οποίες ένας λαός οφείλει ,αν θέλει να μείνει μεγάλος ,να είναι ικανός να πολεμήσει ...Έστω και χωρίς ελπίδα νίκης. Μόνο διότι πρέπει "

Άβαταρ μέλους
Japetus
Δημοσιεύσεις: 2047
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 21:33
Τοποθεσία: KN21QC

Re: Η Ελλάδα κατέβηκε από το τρένο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Japetus » 03 Οκτ 2023, 10:33

Η Ελλάδα κατέβηκε από το τρένο ήδη από τη δεκαετία του '60 όταν ο Καραμανλής ως υπουργός τότε μεταφορών, ίδρυσε τα ΚΤΕΛ.
Από τότε ξεκίνησε σταδιακά η προσπάθεια αποδομησης του σιδηροδρόμου καθώς τα φράγκα για μασούλημα ήταν πάρα πολλά...

Άβαταρ μέλους
Unique
Δημοσιεύσεις: 7291
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2020, 01:26

Re: Η Ελλάδα κατέβηκε από το τρένο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Unique » 03 Οκτ 2023, 10:45

Ληστοσυμμορίτης έγραψε:
03 Οκτ 2023, 10:22
Κάποιοι χαίρονται να απολύεται κόσμος
Aρκετούς εγκληματικούς κοπρίτες ταίσαμε δεκαετίες τώρα. Μία στα τρένα, μία στα πλοία. Στα σπίτια τους λοιπόν, η ας κάνουν αιτήσεις στον ιδιωτικό τομέα.
Κάθε λαός έχει τους ηγέτες που του αξίζουν. Οι πολίτες δεν θέλουν εξάλειψη της διαφθοράς, θέλουν περισσότερες ευκαιρίες να συμμετέχουν σ΄ αυτή. Δεν θέλουν ευνομία, θέλουν ανοχή της δικής τους ανομίας.

Θάνος Τζήμερος.

Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 21107
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Η Ελλάδα κατέβηκε από το τρένο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής » 03 Οκτ 2023, 10:48

Unique έγραψε:
03 Οκτ 2023, 10:45
Ληστοσυμμορίτης έγραψε:
03 Οκτ 2023, 10:22
Κάποιοι χαίρονται να απολύεται κόσμος
Aρκετούς εγκληματικούς κοπρίτες ταίσαμε δεκαετίες τώρα. Μία στα τρένα, μία στα πλοία. Στα σπίτια τους λοιπόν, η ας κάνουν αιτήσεις στον ιδιωτικό τομέα.
Α δεν είναι ιδιωτική η Hellenic Train, πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ;

Άβαταρ μέλους
Unique
Δημοσιεύσεις: 7291
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2020, 01:26

Re: Η Ελλάδα κατέβηκε από το τρένο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Unique » 03 Οκτ 2023, 10:53

Εμπεδοκλής έγραψε:
03 Οκτ 2023, 10:48
Unique έγραψε:
03 Οκτ 2023, 10:45
Ληστοσυμμορίτης έγραψε:
03 Οκτ 2023, 10:22
Κάποιοι χαίρονται να απολύεται κόσμος
Aρκετούς εγκληματικούς κοπρίτες ταίσαμε δεκαετίες τώρα. Μία στα τρένα, μία στα πλοία. Στα σπίτια τους λοιπόν, η ας κάνουν αιτήσεις στον ιδιωτικό τομέα.
Α δεν είναι ιδιωτική η Hellenic Train, πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ;
H Hellenic Train ελέγχει το απαρχαιωμένο σιδηροδρόμικό δίκτυο? Είσαι και εσύ απο αυτούς που έκαναν πορεία ενάντια στην ιδιωτικοποίηση, ενώ το ατύχημα το προκάλεσε δημόσιος πασόκος? :giggle::giggle:
Κάθε λαός έχει τους ηγέτες που του αξίζουν. Οι πολίτες δεν θέλουν εξάλειψη της διαφθοράς, θέλουν περισσότερες ευκαιρίες να συμμετέχουν σ΄ αυτή. Δεν θέλουν ευνομία, θέλουν ανοχή της δικής τους ανομίας.

Θάνος Τζήμερος.

Άβαταρ μέλους
Rakomelofronas
Δημοσιεύσεις: 4622
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:00
Phorum.gr user: Pegasus - erkebrad

Re: Η Ελλάδα κατέβηκε από το τρένο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Rakomelofronas » 03 Οκτ 2023, 10:56

Ένα κανονικό σιδηροδρομικό δίκτυο θα έκανε μεγάλο καλό πρωτίστως στη Θεσσαλονίκη, το επίνειο των Κεντρικών Βαλκανίων, αλλά και στην Πάτρα, που δεν έχει καν ούτε υποτυπώδη σιδηροδρομική γραμμή.

Ας περιμένουμε να ρίξει κονδύλια η ΕΕ αν και λογικά στον κεντρικό σχεδιασμό τους προηγούνται οι ηλεκτρικές νταλίκες ή κάτι τέτοιο
Ο κόσμος που θυμάσαι δεν υπάρχει πια.
Τargetnews

Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 21107
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Η Ελλάδα κατέβηκε από το τρένο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής » 03 Οκτ 2023, 11:13

Unique έγραψε:
03 Οκτ 2023, 10:53
Εμπεδοκλής έγραψε:
03 Οκτ 2023, 10:48
Unique έγραψε:
03 Οκτ 2023, 10:45


Aρκετούς εγκληματικούς κοπρίτες ταίσαμε δεκαετίες τώρα. Μία στα τρένα, μία στα πλοία. Στα σπίτια τους λοιπόν, η ας κάνουν αιτήσεις στον ιδιωτικό τομέα.
Α δεν είναι ιδιωτική η Hellenic Train, πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ;
H Hellenic Train ελέγχει το απαρχαιωμένο σιδηροδρόμικό δίκτυο? Είσαι και εσύ απο αυτούς που έκαναν πορεία ενάντια στην ιδιωτικοποίηση, ενώ το ατύχημα το προκάλεσε δημόσιος πασόκος? :giggle::giggle:
Τρία σχόλια. Πρώτον. Διάβασε την πρώτη δημοσίευση του νήματος. Δεύτερον, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ελέγχει τα απαρχαιωμένα τραίνα και συρμούς. Τρίτον, το δυστύχημα το προκάλεσε δημόσιος νεοδημοκράτης που η συνυφάδα της νύφης του ήταν μετακλιτή στο πολιτικό γραφείο της βουλευτού της ΝΔ Μπίζιου.

Και να το ήθελες δύσκολα θα έκανες τόσα λάθη...

Άβαταρ μέλους
Awesomatic
Δημοσιεύσεις: 6511
Εγγραφή: 16 Μάιος 2018, 00:11
Phorum.gr user: Awesomatic

Re: Η Ελλάδα κατέβηκε από το τρένο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Awesomatic » 03 Οκτ 2023, 11:16

Rakomelofronas έγραψε:
03 Οκτ 2023, 10:56
Ένα κανονικό σιδηροδρομικό δίκτυο θα έκανε μεγάλο καλό πρωτίστως στη Θεσσαλονίκη, το επίνειο των Κεντρικών Βαλκανίων, αλλά και στην Πάτρα, που δεν έχει καν ούτε υποτυπώδη σιδηροδρομική γραμμή.

Ας περιμένουμε να ρίξει κονδύλια η ΕΕ αν και λογικά στον κεντρικό σχεδιασμό τους προηγούνται οι ηλεκτρικές νταλίκες ή κάτι τέτοιο
Αν θέλουμε το λιμάνι του Πειραιά να γίνει όντως μεγάλο κέντρο τότε χρειάζεται αξιόπιστη σύνδεση με την κεντρική Ευρώπη, να πηγαίνουν τα κοντεινερ από και προς συνέχεια, ιδανικά με απευθείας φόρτωμα στα βαγόνια. Με νταλίκες δεν είναι ούτε οικονομικό, ούτε βιώσιμο.
"Taxation is theft, purely and simply even though it is theft on a grand and colossal scale which no acknowledged criminals could hope to match. It is a compulsory seizure of the property of the State’s inhabitants, or subjects."

Άβαταρ μέλους
hades
Δημοσιεύσεις: 6597
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 15:47
Phorum.gr user: hades

Re: Η Ελλάδα κατέβηκε από το τρένο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hades » 03 Οκτ 2023, 11:20

Awesomatic έγραψε:
03 Οκτ 2023, 11:16
Rakomelofronas έγραψε:
03 Οκτ 2023, 10:56
Ένα κανονικό σιδηροδρομικό δίκτυο θα έκανε μεγάλο καλό πρωτίστως στη Θεσσαλονίκη, το επίνειο των Κεντρικών Βαλκανίων, αλλά και στην Πάτρα, που δεν έχει καν ούτε υποτυπώδη σιδηροδρομική γραμμή.

Ας περιμένουμε να ρίξει κονδύλια η ΕΕ αν και λογικά στον κεντρικό σχεδιασμό τους προηγούνται οι ηλεκτρικές νταλίκες ή κάτι τέτοιο
Αν θέλουμε το λιμάνι του Πειραιά να γίνει όντως μεγάλο κέντρο τότε χρειάζεται αξιόπιστη σύνδεση με την κεντρική Ευρώπη, να πηγαίνουν τα κοντεινερ από και προς συνέχεια, ιδανικά με απευθείας φόρτωμα στα βαγόνια. Με νταλίκες δεν είναι ούτε οικονομικό, ούτε βιώσιμο.
Αυτό οι Κινέζοι το έχουν πει από την πρώτη στιγμή που ήρθαν και έχουν σχεδόν 20 χρόνια στο λιμάνι .Είδες το κράτος να κάνει κάτι; Εδώ για τρία χλμ και δεν έκαναν στον Πειραια. Στην ΑΛεξανδρούπολη για ένα χλμ γραμμών ήρθαν οι Αμερικάνοι. Για την Θεσσαλονική δεν λέω θα γέλασει ο κάθε πικραμένος

Βάλε ότι έχουμε και μεγάλη αύξηση των εταιρείων Logistics με φορτηγά που πρέπει να ναι γερό λόμπυ
"Υπάρχουν στιγμές στις οποίες ένας λαός οφείλει ,αν θέλει να μείνει μεγάλος ,να είναι ικανός να πολεμήσει ...Έστω και χωρίς ελπίδα νίκης. Μόνο διότι πρέπει "

Άβαταρ μέλους
Awesomatic
Δημοσιεύσεις: 6511
Εγγραφή: 16 Μάιος 2018, 00:11
Phorum.gr user: Awesomatic

Re: Η Ελλάδα κατέβηκε από το τρένο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Awesomatic » 03 Οκτ 2023, 11:28

hades έγραψε:
03 Οκτ 2023, 11:20
Βάλε ότι έχουμε και μεγάλη αύξηση των εταιρείων Logistics με φορτηγά που πρέπει να ναι γερό λόμπυ
Είναι, αλλά όταν θα έρθει το digital product passport και θα τρώνε έξτρα περιβαλλοντικό φόρο για κάθε χιλιόμετρο με φορτηγά θα φανεί τι βλακεία έγινε. Στο μεταξύ Αμβέρσα και Ρότερνταμ μεγαλώνουν συνέχεια και ο Πειραιάς γίνεται όλο και λιγότερο σημαντικός. Βέβαια η Θεσσαλονίκη θα ήταν εξαρχής καλύτερη επιλογή αλλά....
"Taxation is theft, purely and simply even though it is theft on a grand and colossal scale which no acknowledged criminals could hope to match. It is a compulsory seizure of the property of the State’s inhabitants, or subjects."

Άβαταρ μέλους
hades
Δημοσιεύσεις: 6597
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 15:47
Phorum.gr user: hades

Re: Η Ελλάδα κατέβηκε από το τρένο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hades » 03 Οκτ 2023, 11:32

Awesomatic έγραψε:
03 Οκτ 2023, 11:28
hades έγραψε:
03 Οκτ 2023, 11:20
Βάλε ότι έχουμε και μεγάλη αύξηση των εταιρείων Logistics με φορτηγά που πρέπει να ναι γερό λόμπυ
Είναι, αλλά όταν θα έρθει το digital product passport και θα τρώνε έξτρα περιβαλλοντικό φόρο για κάθε χιλιόμετρο με φορτηγά θα φανεί τι βλακεία έγινε. Στο μεταξύ Αμβέρσα και Ρότερνταμ μεγαλώνουν συνέχεια και ο Πειραιάς γίνεται όλο και λιγότερο σημαντικός. Βέβαια η Θεσσαλονίκη θα ήταν εξαρχής καλύτερη επιλογή αλλά....
Κεντρική επιλόγη είναι αυτό με τον Πειραιά. Από τις άρχές του 2000 ότι πρόταση είχε γίνει για να γίνει κόμβος στην Ελλάδα ήταν για Θεσσαλονίκη και οι κυβερνήσεις έλεγαν ας δούμε τον Πειραία. Αλλά τι να πεις εδώ μια μικρή επέκταση και σύνδεση δεν μπορούν να κάνουν .Αν συνδεθεί το λιμάνι με την κεντρική γραμμή που φεύγει κεντρική Ευρώπη. Πολλά θα μπορούσαν να γίνουν
"Υπάρχουν στιγμές στις οποίες ένας λαός οφείλει ,αν θέλει να μείνει μεγάλος ,να είναι ικανός να πολεμήσει ...Έστω και χωρίς ελπίδα νίκης. Μόνο διότι πρέπει "

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Εσωτερική Πολιτική”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών