Παρέμβαση-σοκ των μηχανοδηγών: «Έναν χρόνο μετά τα πράγματα είναι δραματικά χειρότερα»
Δημοσιεύτηκε: 12 Μαρ 2024, 19:53
Γιατι δεν επεμβαινει εισαγγελεας να ερευνησει γιατι ενα χρονο μετα τα Τεμπη η κυβερνηση εξακολουθει να τα ξυνει;
Πρεπει ολοι μαζι να πιεσουμε να παρθουν αμεσα μετρα.
Αν ξαναγινουν Τεμπη η ευθυνη δεν θα ειναι μονο της κυβερνησης αυτη τη φορα αλλα και δικη μας.
Παρέμβαση-σοκ των μηχανοδηγών: «Έναν χρόνο μετά τα πράγματα είναι δραματικά χειρότερα»
Τίποτα δεν έχει γίνει έναν χρόνο μετά την εθνική τραγωδία των Τεμπών, καθώς στη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη εξακολουθούν να μη λειτουργούν η τηλεδιοίκηση και η φωτοσήμανση επί 95 χιλιόμετρα, με τα τρένα να κινούνται σε μονή γραμμή.
Αυτή την τραγική εικόνα του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου καταγγέλλουν οι μηχανοδηγοί, λίγα 24ωρα μετά την έκδοση των πορισμάτων των κομμάτων στο πλαίσιο της Εξεταστικής Επιτροπής της Βουλής για τον καταλογισμό ποινικών ευθυνών σε πολιτικά πρόσωπα. «Εναν χρόνο μετά το προδιαγεγραμμένο έγκλημα στα Τέμπη και παρά τις εξαγγελίες της κυβέρνησης, τα πράγματα στον σιδηρόδρομο παραμένουν όχι μόνο στάσιμα, αλλά ιδιαίτερα στην περιφέρεια της χώρας είναι δραματικά χειρότερα» τονίζει η Ενωση Μηχανοδηγών, επισημαίνοντας πως «η ανακοίνωση της Διοίκησης του ΟΣΕ στις 6 Μαρτίου απέδειξε ότι αν λειτουργούσε η τηλεδιοίκηση Λάρισας, σήμερα οι 57 συνάνθρωποί μας θα ζούσαν».
Η διοίκηση της Πανελλήνιας Ενωσης Προσωπικού Ελξης (ΠΟΣ – ΕΚΠ – ΓΣΕΕ – A.L.) αναφέρεται αναλυτικά στα προβλήματα του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας, το οποίο υπολειτουργεί, αν και έχει περάσει ένας χρόνος από την τραγωδία των Τεμπών.
Η χθεσινή ανακοίνωση είναι αποκαλυπτική: «Εδώ και επτά μήνες η κυκλοφορία των τρένων στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη για μήκος διαδρομής 95 και πλέον χιλιομέτρων γίνεται σε μονή γραμμή κυκλοφορίας, χωρίς φωτοσήματα και τηλεδιοίκηση, και παραμένει άγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης. Εδώ και επτά μήνες ο Βόλος, η Καρδίτσα τα Τρίκαλα και η Καλαμπάκα παραμένουν χωρίς σιδηροδρομική σύνδεση, με άγνωστο τον χρόνο αποκατάστασης. Στον προαστιακό Πάτρας τα τελευταία δύο χρόνια ο χρόνος διάνυσης της διαδρομής του έχει σχεδόν διπλασιαστεί λόγω έλλειψης συντήρησης της υποδομής και συνεπακόλουθων μειώσεων ταχύτητας. Αγνωστο παραμένει πότε θα αποκατασταθεί η υποδομή του. Στον προαστιακό Αθήνας προς Κιάτο δεν λειτουργούν τηλεδιοίκηση και φωτοσήματα, και παραμένει άγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης της κανονικότητας. Η Θράκη δεν έχει δει τρένο μήνες τώρα γιατί 25 σιδηροδρομικές διαβάσεις παραμένουν μη λειτουργούσες και αφύλακτες. Αγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης. Η Φλώρινα δεν έχει δει τρένο εδώ και έναν χρόνο, καθώς μετά την Εδεσσα δεν υπάρχει καμία δυνατότητα επικοινωνίας. Αγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης. Ο Οδοντωτός στα Καλάβρυτα και το τρενάκι του Πηλίου, που προσέλκυαν χιλιάδες επισκεπτών, παραμένουν κλειστά. Αγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης. Στη γραμμή προς Σέρρες ο ΟΣΕ τοποθετεί φύλακες στις σιδηροδρομικές διαβάσεις μόνο όταν διέρχονται τρένα που μεταφέρουν εμπορεύματα, αφήνοντας τα επιβατικά τρένα εκτεθειμένα και αναγκάζοντας τη Hellenic Train να τοποθετήσει εποχούμενους φύλακες. Το τρένο σταματάει πριν από τη διάβαση, ο φύλακας κατεβαίνει από αυτό, την εξασφαλίζει, το τρένο διέρχεται και περιμένει τον φύλακα να ξαναεπιβιβαστεί σε αυτό».
Οι εκπρόσωποι των μηχανοδηγών που έχουν ζητήσει συνάντηση με τον υπουργό Μεταφορών αναφέρουν πως οφείλονται εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ από το 2021 στις σιδηροδρομικές εταιρίες, ενώ είναι άγνωστο πότε (και αν) θα πραγματοποιηθούν. Επίσης, καταγγέλλουν την υποστελέχωση στον ΟΣΕ, η οποία γιγαντώνεται, «καθώς τα αποτελέσματα του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ για την πρόσληψη εργαζομένων σε καίριες ειδικότητες αγνοούνται», ενώ καταγγέλλουν πως το πόρισμα του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Σιδηροδρόμων (ERA) αναδεικνύει τις ελλείψεις στη χώρα μας.
«Επειδή έχουμε αποδείξει ότι για τους μηχανοδηγούς ουσία δεν είναι η επικοινωνία και επειδή οι εξαγγελίες κουράζουν και διαψεύδονται από την πραγματικότητα που ζούμε καθημερινά εργαζόμενοι και επιβάτες, θεωρούμε πως πρέπει να γίνει μια ουσιαστική συζήτηση, θέτοντας ρεαλιστικούς στόχους για την ανάταξη του σιδηροδρόμου» καταλήγουν οι εκπρόσωποι των μηχανοδηγών.
https://www.newsbreak.gr/ellada/572892/ ... heirotera/
.
Πρεπει ολοι μαζι να πιεσουμε να παρθουν αμεσα μετρα.
Αν ξαναγινουν Τεμπη η ευθυνη δεν θα ειναι μονο της κυβερνησης αυτη τη φορα αλλα και δικη μας.
Παρέμβαση-σοκ των μηχανοδηγών: «Έναν χρόνο μετά τα πράγματα είναι δραματικά χειρότερα»
Τίποτα δεν έχει γίνει έναν χρόνο μετά την εθνική τραγωδία των Τεμπών, καθώς στη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη εξακολουθούν να μη λειτουργούν η τηλεδιοίκηση και η φωτοσήμανση επί 95 χιλιόμετρα, με τα τρένα να κινούνται σε μονή γραμμή.
Αυτή την τραγική εικόνα του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου καταγγέλλουν οι μηχανοδηγοί, λίγα 24ωρα μετά την έκδοση των πορισμάτων των κομμάτων στο πλαίσιο της Εξεταστικής Επιτροπής της Βουλής για τον καταλογισμό ποινικών ευθυνών σε πολιτικά πρόσωπα. «Εναν χρόνο μετά το προδιαγεγραμμένο έγκλημα στα Τέμπη και παρά τις εξαγγελίες της κυβέρνησης, τα πράγματα στον σιδηρόδρομο παραμένουν όχι μόνο στάσιμα, αλλά ιδιαίτερα στην περιφέρεια της χώρας είναι δραματικά χειρότερα» τονίζει η Ενωση Μηχανοδηγών, επισημαίνοντας πως «η ανακοίνωση της Διοίκησης του ΟΣΕ στις 6 Μαρτίου απέδειξε ότι αν λειτουργούσε η τηλεδιοίκηση Λάρισας, σήμερα οι 57 συνάνθρωποί μας θα ζούσαν».
Η διοίκηση της Πανελλήνιας Ενωσης Προσωπικού Ελξης (ΠΟΣ – ΕΚΠ – ΓΣΕΕ – A.L.) αναφέρεται αναλυτικά στα προβλήματα του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας, το οποίο υπολειτουργεί, αν και έχει περάσει ένας χρόνος από την τραγωδία των Τεμπών.
Η χθεσινή ανακοίνωση είναι αποκαλυπτική: «Εδώ και επτά μήνες η κυκλοφορία των τρένων στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη για μήκος διαδρομής 95 και πλέον χιλιομέτρων γίνεται σε μονή γραμμή κυκλοφορίας, χωρίς φωτοσήματα και τηλεδιοίκηση, και παραμένει άγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης. Εδώ και επτά μήνες ο Βόλος, η Καρδίτσα τα Τρίκαλα και η Καλαμπάκα παραμένουν χωρίς σιδηροδρομική σύνδεση, με άγνωστο τον χρόνο αποκατάστασης. Στον προαστιακό Πάτρας τα τελευταία δύο χρόνια ο χρόνος διάνυσης της διαδρομής του έχει σχεδόν διπλασιαστεί λόγω έλλειψης συντήρησης της υποδομής και συνεπακόλουθων μειώσεων ταχύτητας. Αγνωστο παραμένει πότε θα αποκατασταθεί η υποδομή του. Στον προαστιακό Αθήνας προς Κιάτο δεν λειτουργούν τηλεδιοίκηση και φωτοσήματα, και παραμένει άγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης της κανονικότητας. Η Θράκη δεν έχει δει τρένο μήνες τώρα γιατί 25 σιδηροδρομικές διαβάσεις παραμένουν μη λειτουργούσες και αφύλακτες. Αγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης. Η Φλώρινα δεν έχει δει τρένο εδώ και έναν χρόνο, καθώς μετά την Εδεσσα δεν υπάρχει καμία δυνατότητα επικοινωνίας. Αγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης. Ο Οδοντωτός στα Καλάβρυτα και το τρενάκι του Πηλίου, που προσέλκυαν χιλιάδες επισκεπτών, παραμένουν κλειστά. Αγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης. Στη γραμμή προς Σέρρες ο ΟΣΕ τοποθετεί φύλακες στις σιδηροδρομικές διαβάσεις μόνο όταν διέρχονται τρένα που μεταφέρουν εμπορεύματα, αφήνοντας τα επιβατικά τρένα εκτεθειμένα και αναγκάζοντας τη Hellenic Train να τοποθετήσει εποχούμενους φύλακες. Το τρένο σταματάει πριν από τη διάβαση, ο φύλακας κατεβαίνει από αυτό, την εξασφαλίζει, το τρένο διέρχεται και περιμένει τον φύλακα να ξαναεπιβιβαστεί σε αυτό».
Οι εκπρόσωποι των μηχανοδηγών που έχουν ζητήσει συνάντηση με τον υπουργό Μεταφορών αναφέρουν πως οφείλονται εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ από το 2021 στις σιδηροδρομικές εταιρίες, ενώ είναι άγνωστο πότε (και αν) θα πραγματοποιηθούν. Επίσης, καταγγέλλουν την υποστελέχωση στον ΟΣΕ, η οποία γιγαντώνεται, «καθώς τα αποτελέσματα του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ για την πρόσληψη εργαζομένων σε καίριες ειδικότητες αγνοούνται», ενώ καταγγέλλουν πως το πόρισμα του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Σιδηροδρόμων (ERA) αναδεικνύει τις ελλείψεις στη χώρα μας.
«Επειδή έχουμε αποδείξει ότι για τους μηχανοδηγούς ουσία δεν είναι η επικοινωνία και επειδή οι εξαγγελίες κουράζουν και διαψεύδονται από την πραγματικότητα που ζούμε καθημερινά εργαζόμενοι και επιβάτες, θεωρούμε πως πρέπει να γίνει μια ουσιαστική συζήτηση, θέτοντας ρεαλιστικούς στόχους για την ανάταξη του σιδηροδρόμου» καταλήγουν οι εκπρόσωποι των μηχανοδηγών.
https://www.newsbreak.gr/ellada/572892/ ... heirotera/
.