Παρέμβαση-σοκ των μηχανοδηγών: «Έναν χρόνο μετά τα πράγματα είναι δραματικά χειρότερα»
Παρέμβαση-σοκ των μηχανοδηγών: «Έναν χρόνο μετά τα πράγματα είναι δραματικά χειρότερα»
Γιατι δεν επεμβαινει εισαγγελεας να ερευνησει γιατι ενα χρονο μετα τα Τεμπη η κυβερνηση εξακολουθει να τα ξυνει;
Πρεπει ολοι μαζι να πιεσουμε να παρθουν αμεσα μετρα.
Αν ξαναγινουν Τεμπη η ευθυνη δεν θα ειναι μονο της κυβερνησης αυτη τη φορα αλλα και δικη μας.
Παρέμβαση-σοκ των μηχανοδηγών: «Έναν χρόνο μετά τα πράγματα είναι δραματικά χειρότερα»
Τίποτα δεν έχει γίνει έναν χρόνο μετά την εθνική τραγωδία των Τεμπών, καθώς στη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη εξακολουθούν να μη λειτουργούν η τηλεδιοίκηση και η φωτοσήμανση επί 95 χιλιόμετρα, με τα τρένα να κινούνται σε μονή γραμμή.
Αυτή την τραγική εικόνα του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου καταγγέλλουν οι μηχανοδηγοί, λίγα 24ωρα μετά την έκδοση των πορισμάτων των κομμάτων στο πλαίσιο της Εξεταστικής Επιτροπής της Βουλής για τον καταλογισμό ποινικών ευθυνών σε πολιτικά πρόσωπα. «Εναν χρόνο μετά το προδιαγεγραμμένο έγκλημα στα Τέμπη και παρά τις εξαγγελίες της κυβέρνησης, τα πράγματα στον σιδηρόδρομο παραμένουν όχι μόνο στάσιμα, αλλά ιδιαίτερα στην περιφέρεια της χώρας είναι δραματικά χειρότερα» τονίζει η Ενωση Μηχανοδηγών, επισημαίνοντας πως «η ανακοίνωση της Διοίκησης του ΟΣΕ στις 6 Μαρτίου απέδειξε ότι αν λειτουργούσε η τηλεδιοίκηση Λάρισας, σήμερα οι 57 συνάνθρωποί μας θα ζούσαν».
Η διοίκηση της Πανελλήνιας Ενωσης Προσωπικού Ελξης (ΠΟΣ – ΕΚΠ – ΓΣΕΕ – A.L.) αναφέρεται αναλυτικά στα προβλήματα του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας, το οποίο υπολειτουργεί, αν και έχει περάσει ένας χρόνος από την τραγωδία των Τεμπών.
Η χθεσινή ανακοίνωση είναι αποκαλυπτική: «Εδώ και επτά μήνες η κυκλοφορία των τρένων στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη για μήκος διαδρομής 95 και πλέον χιλιομέτρων γίνεται σε μονή γραμμή κυκλοφορίας, χωρίς φωτοσήματα και τηλεδιοίκηση, και παραμένει άγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης. Εδώ και επτά μήνες ο Βόλος, η Καρδίτσα τα Τρίκαλα και η Καλαμπάκα παραμένουν χωρίς σιδηροδρομική σύνδεση, με άγνωστο τον χρόνο αποκατάστασης. Στον προαστιακό Πάτρας τα τελευταία δύο χρόνια ο χρόνος διάνυσης της διαδρομής του έχει σχεδόν διπλασιαστεί λόγω έλλειψης συντήρησης της υποδομής και συνεπακόλουθων μειώσεων ταχύτητας. Αγνωστο παραμένει πότε θα αποκατασταθεί η υποδομή του. Στον προαστιακό Αθήνας προς Κιάτο δεν λειτουργούν τηλεδιοίκηση και φωτοσήματα, και παραμένει άγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης της κανονικότητας. Η Θράκη δεν έχει δει τρένο μήνες τώρα γιατί 25 σιδηροδρομικές διαβάσεις παραμένουν μη λειτουργούσες και αφύλακτες. Αγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης. Η Φλώρινα δεν έχει δει τρένο εδώ και έναν χρόνο, καθώς μετά την Εδεσσα δεν υπάρχει καμία δυνατότητα επικοινωνίας. Αγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης. Ο Οδοντωτός στα Καλάβρυτα και το τρενάκι του Πηλίου, που προσέλκυαν χιλιάδες επισκεπτών, παραμένουν κλειστά. Αγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης. Στη γραμμή προς Σέρρες ο ΟΣΕ τοποθετεί φύλακες στις σιδηροδρομικές διαβάσεις μόνο όταν διέρχονται τρένα που μεταφέρουν εμπορεύματα, αφήνοντας τα επιβατικά τρένα εκτεθειμένα και αναγκάζοντας τη Hellenic Train να τοποθετήσει εποχούμενους φύλακες. Το τρένο σταματάει πριν από τη διάβαση, ο φύλακας κατεβαίνει από αυτό, την εξασφαλίζει, το τρένο διέρχεται και περιμένει τον φύλακα να ξαναεπιβιβαστεί σε αυτό».
Οι εκπρόσωποι των μηχανοδηγών που έχουν ζητήσει συνάντηση με τον υπουργό Μεταφορών αναφέρουν πως οφείλονται εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ από το 2021 στις σιδηροδρομικές εταιρίες, ενώ είναι άγνωστο πότε (και αν) θα πραγματοποιηθούν. Επίσης, καταγγέλλουν την υποστελέχωση στον ΟΣΕ, η οποία γιγαντώνεται, «καθώς τα αποτελέσματα του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ για την πρόσληψη εργαζομένων σε καίριες ειδικότητες αγνοούνται», ενώ καταγγέλλουν πως το πόρισμα του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Σιδηροδρόμων (ERA) αναδεικνύει τις ελλείψεις στη χώρα μας.
«Επειδή έχουμε αποδείξει ότι για τους μηχανοδηγούς ουσία δεν είναι η επικοινωνία και επειδή οι εξαγγελίες κουράζουν και διαψεύδονται από την πραγματικότητα που ζούμε καθημερινά εργαζόμενοι και επιβάτες, θεωρούμε πως πρέπει να γίνει μια ουσιαστική συζήτηση, θέτοντας ρεαλιστικούς στόχους για την ανάταξη του σιδηροδρόμου» καταλήγουν οι εκπρόσωποι των μηχανοδηγών.
https://www.newsbreak.gr/ellada/572892/ ... heirotera/
.
Πρεπει ολοι μαζι να πιεσουμε να παρθουν αμεσα μετρα.
Αν ξαναγινουν Τεμπη η ευθυνη δεν θα ειναι μονο της κυβερνησης αυτη τη φορα αλλα και δικη μας.
Παρέμβαση-σοκ των μηχανοδηγών: «Έναν χρόνο μετά τα πράγματα είναι δραματικά χειρότερα»
Τίποτα δεν έχει γίνει έναν χρόνο μετά την εθνική τραγωδία των Τεμπών, καθώς στη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη εξακολουθούν να μη λειτουργούν η τηλεδιοίκηση και η φωτοσήμανση επί 95 χιλιόμετρα, με τα τρένα να κινούνται σε μονή γραμμή.
Αυτή την τραγική εικόνα του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου καταγγέλλουν οι μηχανοδηγοί, λίγα 24ωρα μετά την έκδοση των πορισμάτων των κομμάτων στο πλαίσιο της Εξεταστικής Επιτροπής της Βουλής για τον καταλογισμό ποινικών ευθυνών σε πολιτικά πρόσωπα. «Εναν χρόνο μετά το προδιαγεγραμμένο έγκλημα στα Τέμπη και παρά τις εξαγγελίες της κυβέρνησης, τα πράγματα στον σιδηρόδρομο παραμένουν όχι μόνο στάσιμα, αλλά ιδιαίτερα στην περιφέρεια της χώρας είναι δραματικά χειρότερα» τονίζει η Ενωση Μηχανοδηγών, επισημαίνοντας πως «η ανακοίνωση της Διοίκησης του ΟΣΕ στις 6 Μαρτίου απέδειξε ότι αν λειτουργούσε η τηλεδιοίκηση Λάρισας, σήμερα οι 57 συνάνθρωποί μας θα ζούσαν».
Η διοίκηση της Πανελλήνιας Ενωσης Προσωπικού Ελξης (ΠΟΣ – ΕΚΠ – ΓΣΕΕ – A.L.) αναφέρεται αναλυτικά στα προβλήματα του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας, το οποίο υπολειτουργεί, αν και έχει περάσει ένας χρόνος από την τραγωδία των Τεμπών.
Η χθεσινή ανακοίνωση είναι αποκαλυπτική: «Εδώ και επτά μήνες η κυκλοφορία των τρένων στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη για μήκος διαδρομής 95 και πλέον χιλιομέτρων γίνεται σε μονή γραμμή κυκλοφορίας, χωρίς φωτοσήματα και τηλεδιοίκηση, και παραμένει άγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης. Εδώ και επτά μήνες ο Βόλος, η Καρδίτσα τα Τρίκαλα και η Καλαμπάκα παραμένουν χωρίς σιδηροδρομική σύνδεση, με άγνωστο τον χρόνο αποκατάστασης. Στον προαστιακό Πάτρας τα τελευταία δύο χρόνια ο χρόνος διάνυσης της διαδρομής του έχει σχεδόν διπλασιαστεί λόγω έλλειψης συντήρησης της υποδομής και συνεπακόλουθων μειώσεων ταχύτητας. Αγνωστο παραμένει πότε θα αποκατασταθεί η υποδομή του. Στον προαστιακό Αθήνας προς Κιάτο δεν λειτουργούν τηλεδιοίκηση και φωτοσήματα, και παραμένει άγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης της κανονικότητας. Η Θράκη δεν έχει δει τρένο μήνες τώρα γιατί 25 σιδηροδρομικές διαβάσεις παραμένουν μη λειτουργούσες και αφύλακτες. Αγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης. Η Φλώρινα δεν έχει δει τρένο εδώ και έναν χρόνο, καθώς μετά την Εδεσσα δεν υπάρχει καμία δυνατότητα επικοινωνίας. Αγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης. Ο Οδοντωτός στα Καλάβρυτα και το τρενάκι του Πηλίου, που προσέλκυαν χιλιάδες επισκεπτών, παραμένουν κλειστά. Αγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης. Στη γραμμή προς Σέρρες ο ΟΣΕ τοποθετεί φύλακες στις σιδηροδρομικές διαβάσεις μόνο όταν διέρχονται τρένα που μεταφέρουν εμπορεύματα, αφήνοντας τα επιβατικά τρένα εκτεθειμένα και αναγκάζοντας τη Hellenic Train να τοποθετήσει εποχούμενους φύλακες. Το τρένο σταματάει πριν από τη διάβαση, ο φύλακας κατεβαίνει από αυτό, την εξασφαλίζει, το τρένο διέρχεται και περιμένει τον φύλακα να ξαναεπιβιβαστεί σε αυτό».
Οι εκπρόσωποι των μηχανοδηγών που έχουν ζητήσει συνάντηση με τον υπουργό Μεταφορών αναφέρουν πως οφείλονται εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ από το 2021 στις σιδηροδρομικές εταιρίες, ενώ είναι άγνωστο πότε (και αν) θα πραγματοποιηθούν. Επίσης, καταγγέλλουν την υποστελέχωση στον ΟΣΕ, η οποία γιγαντώνεται, «καθώς τα αποτελέσματα του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ για την πρόσληψη εργαζομένων σε καίριες ειδικότητες αγνοούνται», ενώ καταγγέλλουν πως το πόρισμα του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Σιδηροδρόμων (ERA) αναδεικνύει τις ελλείψεις στη χώρα μας.
«Επειδή έχουμε αποδείξει ότι για τους μηχανοδηγούς ουσία δεν είναι η επικοινωνία και επειδή οι εξαγγελίες κουράζουν και διαψεύδονται από την πραγματικότητα που ζούμε καθημερινά εργαζόμενοι και επιβάτες, θεωρούμε πως πρέπει να γίνει μια ουσιαστική συζήτηση, θέτοντας ρεαλιστικούς στόχους για την ανάταξη του σιδηροδρόμου» καταλήγουν οι εκπρόσωποι των μηχανοδηγών.
https://www.newsbreak.gr/ellada/572892/ ... heirotera/
.
Re: Παρέμβαση-σοκ των μηχανοδηγών: «Έναν χρόνο μετά τα πράγματα είναι δραματικά χειρότερα»
Μητσοτάκης 2019
“A bird doesn’t sing because it has an answer, it sings because it has a song.”—Joan Walsh Anglund
Re: Παρέμβαση-σοκ των μηχανοδηγών: «Έναν χρόνο μετά τα πράγματα είναι δραματικά χειρότερα»
Τώρα δεν φταίει ούτε ο Μητσοτάκης ούτε κανένας πολιτικός.
Πριν δεν ξέραμε τώρα ξέρουμε.
Κάποτε πρέπει να γίνουμε και εμείς υπεύθυνοι πολίτες είτε όταν ψηφίζουμε είτε όταν επιλέγουμε τρένα νοσοκομεία ,βαπόρια κ.λ.π.
Πρέπει και οι δικές μας επιλογές να βελτιώνουν τα πράγματα και να μην στηριζόμαστε μόνο στις κραυγές μας.
Πριν δεν ξέραμε τώρα ξέρουμε.
Κάποτε πρέπει να γίνουμε και εμείς υπεύθυνοι πολίτες είτε όταν ψηφίζουμε είτε όταν επιλέγουμε τρένα νοσοκομεία ,βαπόρια κ.λ.π.
Πρέπει και οι δικές μας επιλογές να βελτιώνουν τα πράγματα και να μην στηριζόμαστε μόνο στις κραυγές μας.
Μια ειλικρινή συγνώμη που στήριξα και ψήφισα ΝΔ.
-
- Δημοσιεύσεις: 2381
- Εγγραφή: 06 Φεβ 2024, 22:25
Re: Παρέμβαση-σοκ των μηχανοδηγών: «Έναν χρόνο μετά τα πράγματα είναι δραματικά χειρότερα»
Η συμβαση 717 ολοκληρωθηκε τον Νοεμβριο του 2023.
Συνεπως οσοι την παρουσιαζαν ως κατι το πολυ σημαντικο που θα απετρεπε τα θανατηφορα ατυχηματα με τα τρενα και μας λενε οτι σημερα τα πραγματα ειναι δραματικα χειροτερα μαλλον μας ελεγαν ψεματα.
Συνεπως οσοι την παρουσιαζαν ως κατι το πολυ σημαντικο που θα απετρεπε τα θανατηφορα ατυχηματα με τα τρενα και μας λενε οτι σημερα τα πραγματα ειναι δραματικα χειροτερα μαλλον μας ελεγαν ψεματα.
-
- Δημοσιεύσεις: 1824
- Εγγραφή: 29 Μαρ 2023, 11:19
Re: Παρέμβαση-σοκ των μηχανοδηγών: «Έναν χρόνο μετά τα πράγματα είναι δραματικά χειρότερα»
Πουσταραδες. Εδώ και επτά μήνες η κυκλοφορία των τρένων στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη για μήκος διαδρομής 95 και πλέον χιλιομέτρων γίνεται σε μονή γραμμή κυκλοφορίας, χωρίς φωτοσήματα και τηλεδιοίκηση, και παραμένει άγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης.
-
- Δημοσιεύσεις: 1824
- Εγγραφή: 29 Μαρ 2023, 11:19
Re: Παρέμβαση-σοκ των μηχανοδηγών: «Έναν χρόνο μετά τα πράγματα είναι δραματικά χειρότερα»
Δολοφονοι. Στη γραμμή προς Σέρρες ο ΟΣΕ τοποθετεί φύλακες στις σιδηροδρομικές διαβάσεις μόνο όταν διέρχονται τρένα που μεταφέρουν εμπορεύματα, αφήνοντας τα επιβατικά τρένα εκτεθειμένα και αναγκάζοντας τη Hellenic Train να τοποθετήσει εποχούμενους φύλακες. Το τρένο σταματάει πριν από τη διάβαση, ο φύλακας κατεβαίνει από αυτό, την εξασφαλίζει, το τρένο διέρχεται και περιμένει τον φύλακα να ξαναεπιβιβαστεί σε αυτό».
-
- Δημοσιεύσεις: 1824
- Εγγραφή: 29 Μαρ 2023, 11:19
Re: Παρέμβαση-σοκ των μηχανοδηγών: «Έναν χρόνο μετά τα πράγματα είναι δραματικά χειρότερα»
Φονιαδες. Στον προαστιακό Αθήνας προς Κιάτο δεν λειτουργούν τηλεδιοίκηση και φωτοσήματα, και παραμένει άγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης της κανονικότητας.
- Otto Weininger
- Δημοσιεύσεις: 29832
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:29
- Τοποθεσία: Schwarzspanierstraße 15
Re: Παρέμβαση-σοκ των μηχανοδηγών: «Έναν χρόνο μετά τα πράγματα είναι δραματικά χειρότερα»
Κατά τα άλλα έφταιγε η 717.
Και φυσικά όλα λειτουργούσαν τέλεια αλλά οι ψυχοπαθείς της ΝΔ είπαν, "διαλύστε τα όλα και αφήστε να σκοτώνεται κόσμος".
Αν δεν σκίσει κωλους η κυβέρνηση, τότε έχει πλέον όλη την ευθύνη
Και φυσικά όλα λειτουργούσαν τέλεια αλλά οι ψυχοπαθείς της ΝΔ είπαν, "διαλύστε τα όλα και αφήστε να σκοτώνεται κόσμος".
Αν δεν σκίσει κωλους η κυβέρνηση, τότε έχει πλέον όλη την ευθύνη
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Otto Weininger την 12 Μαρ 2024, 20:28, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
"Beauty slept and angels wept
For Her immortal soul
In this response, all evil chose
To claim her for their very own"
-
- Δημοσιεύσεις: 16969
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: Παρέμβαση-σοκ των μηχανοδηγών: «Έναν χρόνο μετά τα πράγματα είναι δραματικά χειρότερα»
Συμφωνα με τους υπευθυνους στο κομματι μετα την Λαρισα προς Θεσσαλονικη,λογω των ζημιων απο τον Ιανο,τα τρενα κινουνται με μειωμενες ταχυτητες.
ΠΡΟΚΑΛΩ-ΠΡΟΣΚΑΛΩ οποιον θελει να παμε μαζι στο κομματι λιγο εξω απο την Λαρισα οπου τα τρενα κινουνται για καμμια 10-15αρια χλμ παραλληλα με την παλια εθνικη Αθηνων Θεσ/νικης να δουμε με ποια ταχυτητα πανε τα τρενα.
Πας με 120 με το αμαξι και σε περναει το τρενο αερα!
ΠΡΟΚΑΛΩ-ΠΡΟΣΚΑΛΩ οποιον θελει να παμε μαζι στο κομματι λιγο εξω απο την Λαρισα οπου τα τρενα κινουνται για καμμια 10-15αρια χλμ παραλληλα με την παλια εθνικη Αθηνων Θεσ/νικης να δουμε με ποια ταχυτητα πανε τα τρενα.
Πας με 120 με το αμαξι και σε περναει το τρενο αερα!
-
- Δημοσιεύσεις: 1824
- Εγγραφή: 29 Μαρ 2023, 11:19
Re: Παρέμβαση-σοκ των μηχανοδηγών: «Έναν χρόνο μετά τα πράγματα είναι δραματικά χειρότερα»
Κλείστε τα τα μπουρδέλα τα τρένα
Οι άνθρωποι είναι άχρηστα σκουπίδια
Οι άνθρωποι είναι άχρηστα σκουπίδια
- Μαδουραίος
- Δημοσιεύσεις: 12948
- Εγγραφή: 29 Νοέμ 2021, 19:27
- Otto Weininger
- Δημοσιεύσεις: 29832
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:29
- Τοποθεσία: Schwarzspanierstraße 15
Re: Παρέμβαση-σοκ των μηχανοδηγών: «Έναν χρόνο μετά τα πράγματα είναι δραματικά χειρότερα»
φονιάδες μηχανοδηγοιstergiosbik έγραψε: ↑12 Μαρ 2024, 20:26Συμφωνα με τους υπευθυνους στο κομματι μετα την Λαρισα προς Θεσσαλονικη,λογω των ζημιων απο τον Ιανο,τα τρενα κινουνται με μειωμενες ταχυτητες.
ΠΡΟΚΑΛΩ-ΠΡΟΣΚΑΛΩ οποιον θελει να παμε μαζι στο κομματι λιγο εξω απο την Λαρισα οπου τα τρενα κινουνται για καμμια 10-15αρια χλμ παραλληλα με την παλια εθνικη Αθηνων Θεσ/νικης να δουμε με ποια ταχυτητα πανε τα τρενα.
Πας με 120 με το αμαξι και σε περναει το τρενο αερα!
"Beauty slept and angels wept
For Her immortal soul
In this response, all evil chose
To claim her for their very own"
- Otto Weininger
- Δημοσιεύσεις: 29832
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:29
- Τοποθεσία: Schwarzspanierstraße 15
Re: Παρέμβαση-σοκ των μηχανοδηγών: «Έναν χρόνο μετά τα πράγματα είναι δραματικά χειρότερα»
Βουλωσέ το μωρή κουράδα που δεν ειχατε κάνει απολύτως τίποτα και φρενάρετε και τις συμβάσεις από πανω
"Beauty slept and angels wept
For Her immortal soul
In this response, all evil chose
To claim her for their very own"
-
- Δημοσιεύσεις: 16969
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: Παρέμβαση-σοκ των μηχανοδηγών: «Έναν χρόνο μετά τα πράγματα είναι δραματικά χειρότερα»
Αναμενομενη απαντηση απο εσενα!Otto Weininger έγραψε: ↑12 Μαρ 2024, 20:29φονιάδες μηχανοδηγοιstergiosbik έγραψε: ↑12 Μαρ 2024, 20:26Συμφωνα με τους υπευθυνους στο κομματι μετα την Λαρισα προς Θεσσαλονικη,λογω των ζημιων απο τον Ιανο,τα τρενα κινουνται με μειωμενες ταχυτητες.
ΠΡΟΚΑΛΩ-ΠΡΟΣΚΑΛΩ οποιον θελει να παμε μαζι στο κομματι λιγο εξω απο την Λαρισα οπου τα τρενα κινουνται για καμμια 10-15αρια χλμ παραλληλα με την παλια εθνικη Αθηνων Θεσ/νικης να δουμε με ποια ταχυτητα πανε τα τρενα.
Πας με 120 με το αμαξι και σε περναει το τρενο αερα!
-
- Δημοσιεύσεις: 2999
- Εγγραφή: 19 Δεκ 2020, 17:07
- Phorum.gr user: Citroenakias
Re: Παρέμβαση-σοκ των μηχανοδηγών: «Έναν χρόνο μετά τα πράγματα είναι δραματικά χειρότερα»
Πονάς που σε κερνάμε πόνο σιχαμερό σκατο;Otto Weininger έγραψε: ↑12 Μαρ 2024, 20:30Βουλωσέ το μωρή κουράδα που δεν ειχατε κάνει απολύτως τίποτα και φρενάρετε και τις συμβάσεις από πανω
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Μπαταχτσήδες ολκής Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ: Πόσο αυξήθηκαν τα χρέη τους σε έναν χρόνο
από Μαδουραίος » 06 Απρ 2024, 14:14 » σε Εσωτερική Πολιτική - 12 Απαντήσεις
- 197 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Frappezitis
14 Απρ 2024, 22:16
-
-
- 18 Απαντήσεις
- 421 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Frappezitis
27 Μαρ 2024, 21:42
-
-
Νέα δημοσίευση Αισθάνεστε πόσο δραματικά έχουν αλλάξει οι ζωές των ανθρώπων;
από Saturn » 28 Σεπ 2023, 16:57 » σε Κοινωνικά θέματα - 0 Απαντήσεις
- 136 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Saturn
28 Σεπ 2023, 16:57
-
-
-
Νέα δημοσίευση Μερικά πεισματάρικα γεγονότα για την Ουκρανία που καταρρίπτουν δραματικά το κίβδηλο δυτικό αφήγημα
από ΜπλεΜπουμπυς » 22 Μάιος 2022, 09:18 » σε Διεθνής πολιτική - 34 Απαντήσεις
- 1221 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από talaipwros
22 Μάιος 2022, 22:58
-