Μiss Greece 2024 στον Καναδά

Η πολιτική στην Ελλάδα. Νέα, προτάσεις, κριτικές και σχόλια.
Άβαταρ μέλους
Λίνο Βεντούρα
Δημοσιεύσεις: 10315
Εγγραφή: 05 Δεκ 2018, 18:51

Re: Μiss Greece 2024 στον Καναδά

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Λίνο Βεντούρα » 26 Μαρ 2024, 07:52

Μαδουραίος έγραψε:
25 Μαρ 2024, 19:19
Για ψηφιστε
έχεις χαζέψει από τις φάπες, καημένε
Fluffy έγραψε:
25 Αύγ 2021, 12:22
Στον καπιταλισμό κυριαρχεί η αντίληψη της κυρίαρχης τάξης, γιαυτό είναι και κυρίαρχη.

Άβαταρ μέλους
Υδράργυρος
Δημοσιεύσεις: 25529
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 17:47

Re: Μiss Greece 2024 στον Καναδά

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Υδράργυρος » 26 Μαρ 2024, 08:36

Μαδουραίος έγραψε:
25 Μαρ 2024, 09:58
:smt005::smt005::smt005::smt005:

Ατελείωτο ξεφτιλίκι.

Αυτος ο κοινωνιοπαθης, τι πηγε να κανει στον καναδα; ετοιμαζει την εξοδο του προς καποια διεθνη θεση;

Άβαταρ μέλους
The Rebel
Δημοσιεύσεις: 29214
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:18
Phorum.gr user: Wild Rebel

Re: Μiss Greece 2024 στον Καναδά

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από The Rebel » 28 Μαρ 2024, 20:23

talaipwros έγραψε:
25 Μαρ 2024, 22:23
Καιγονται τα Δαση μας, που ειναι τα Canadair, αισχος , ντροπη !!!11!111!!

Ok, παει ο πρωθυπουργος καναδα να φερει 7 καινουργια πρωτος απο ολο τον πλανητη


Φοραει κορδελες και εφαγε σολωμο στο αεροπλανο, αισχος , ντροπη !!!11!111!!
27|03|2024
ΜΥΡΙΖΟΥΝ ΠΟΛΥ… “ΜΑΥΡΟ” ΧΡΗΜΑ ΤΑ ΚΑΝΑΔΕΖΙΚΑ ΚΑΝΑΝΤΕΡ ΤΟΥ ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΑΡΕΒΑΣ ΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑΜΕ.

Εικόνα

Πριν από μερικές ημέρες, ως γνωστόν, έγινε δεκτό με ευρεία πλειοψηφία από την ολομέλεια της Βουλής, το νομοσχέδιο του υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, με το οποίο εγκρίθηκε το σχέδιο σύμβασης για την προμήθεια επτά νέων καναδικών πυροσβεστικών αεροσκαφών Canadair (DHC-515).


Υπέρ του νομοσχεδίου τάχθηκαν Ν∆, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ, Ελληνική Λύση, ΚΟ Σπαρτιάτες και ΚΟ Νίκη, ενώ «παρών» δήλωσαν ΚΚΕ, Νέα Αριστερά και Πλεύση Ελευθερίας. Ωστόσο, αν και… υπερψηφίστηκε, τα κόμματα αντέδρασαν στα άρθρα της σύμβασης, δεδομένο ότι οι «πληροφορίες» που δόθηκαν, σαφώς και δεν τους κάλυψαν, καθώς μίλησαν ανοιχτά για σκοτεινά σημεία της σύμβασης, και πιο συγκεκριμένα, για το κόστος, το χρόνο παράδοσης και στοιχεία της σύμβασης που δεν δόθηκαν στους βουλευτές!

Τονίστηκε δε ότι η Ελλάδα θα προχωρήσει στην αγορά των αεροσκαφών χωρίς να γνωρίζουν πόσα θα τα πληρώσουμε και χωρίς να είναι εξασφαλισμένη η δημιουργία γραμμής παραγωγής. Εξάλλου, δεν δόθηκαν εξηγήσεις για τη μη αναζήτηση εναλλακτικών λύσεων. ∆εν πειράζει. Όσοι το ψηφίσατε, ρωτήστε τη Μαρέβα τη φίλη σας.

Και εδώ τίθεται το εξής ερώτημα, επειδή το προηγούμενο διάστημα οργίασαν τα ΜΜΕ στις ΗΠΑ (σ.σ. kalami. us) για… μίζες:

•Πρώτον, εάν τελικά κατασκευαστούν και δεύτερον ποιο θα είναι τελικό κόστος;
Ας δούμε ορισμένα… μυστήρια της σύμβασης, για να καταλάβετε τι παίζει.

Όλα στον αέρα!
Κατ’ αρχήν στην εν λόγω σύμβαση, τονίζεται πως ο κατασκευαστής του αεροσκάφους Viking, πρόκειται να συγχωνευθεί με έναν άλλον κατασκευαστή αεροσκαφών την 1-4-24, την De Havilland Aircraft που αποτελεί υπεργολάβο στην σύμβαση. Προσέξτε τώρα. Ο εν λόγω τύπος του πυροσβεστικού αεροσκάφους παρότι θεωρείται ότι αποτελεί εξέλιξη του γνωστού CL-415 αποτελεί νέο τύπο που μέχρι τώρα δεν έχει κατασκευαστεί και φυσικά χρησιμοποιηθεί!

Τι πρακτικά σημαίνει αυτό; Προκειμένου η εταιρία να ανοίξει γραμμή παραγωγής αναμένει μέχρι 31-12-2024 παραγγελίες αριθμού αεροσκαφών από τους αρχικούς πελάτες, ο αριθμός των οποίων αποκρύπτεται από το σχέδιο σύμβασης που έχει κατατεθεί (Αρ 2.2), αλλιώς η παραγωγή δεν θα προχωρήσει. ∆ηλαδή, μέχρι να εκπληρωθεί ο όρος αυτός η παραγγελία μας είναι στον αέρα!

Ουδεμία… εξήγηση.
Εξάλλου, πολλά ερωτήματα αποτελεί το γεγονός της μη κατάθεσης στην Βουλή του περιεχομένου βασικών άρθρων της σύμβασης όπως: του άρθρου 2 (Αγοραπωλησία αεροσκάφους, ανταλλακτικά & υπηρεσίες υποστήριξης πελατών) του άρθρου 3 (τίμημα αγοράς & όροι πληρωμής), του άρθρου 4 (Επιθεωρήσεις, αποδοχή & παράδοση αεροσκάφους) του άρθρου 8 (αποζημίωση &περιορισμός ευθύνης). Ερωτήματα όπως και για το σύνολο των παραρτημάτων που ορισμένα απ αυτά θεωρούνται κρίσιμα όπως οι παρεχόμενες εγγυήσεις, οι τιμές και οι όροι πληρωμής, η πολιτική υποστήριξης των αεροσκαφών από τον κατασκευαστή και η υποστήριξη μετά την πώληση. Μάλιστα, προκαλεί σε όλους… έκπληξη η επίκληση του εμπορικού απορρήτου σ ένα αεροσκάφος εμπορικού τύπου…

Πόσο τελικά κοστίζει το ένα καναντέρ;
Αναφορικά με το θέμα του κόστους προμήθειας, αυτό είναι ασαφές, καθώς δεν περιέχεται στα κείμενα που έχουν κατατεθεί στην Βουλή. Ωστόσο, στην έκθεση του ΓΛΚ αναφέρονται τα εξής: «Σύμφωνα με το αρμόδιο Υπουργείο και την ισχύουσα, κατά τη σύνταξη της έκθεσης, ισοτιμία ευρώ – δολαρίου ΗΠΑ, η εν λόγω δαπάνη εκτιμάται στο ποσό των 361 εκατ. ευρώ περίπου. Κατά το μέρος που η δαπάνη αυτή θα χρηματοδοτηθεί από ευρωπαϊκούς πόρους… Περαιτέρω, ενδέχεται να προκύψουν πρόσθετες επιβαρύνσεις που απορρέουν από υποχρεώσεις της χώρας μας ως Αγοραστή, όπως αυτές περιγράφονται στη Σύμβαση και στα Παραρτήματα αυτής».

Είναι επίσης γνωστό ότι κρίσιμη παράμετρος στην αποτελεσματικότητα του εναέριου στόλου αεροπυρόσβεσης αποτελεί η διαθεσιμότητα τους, δηλαδή κατά την πυροσβεστική περίοδο να εξασφαλίζεται ο μέγιστος δυνατός αεροσκαφών για τις επιχειρήσεις αυτές. Αυτό επιτυγχάνεται με τις ανάλογες προβλέψεις στη σύμβαση, με τη σύμβαση υποστήριξης μετά την πώληση (FOS), την ανάπτυξη εγχώριων δυνατοτήτων και φυσικά την απαιτούμενη εκπαίδευση του προσωπικού…
https://www.makeleio.gr/%ce%b5%cf%80%ce ... %94%ce%95/

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Εσωτερική Πολιτική”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών