Αρίστος έγραψε: ↑25 Μαρ 2024, 18:17
Alex Amsterdam έγραψε: ↑25 Μαρ 2024, 18:16
Στην επιτροπη
1.Λεει οτι για την συγκρουση ευθυνεται ο σταθμαρχης
2.Δεν λεει κατι για μονταζιερες
Σωστα;
Παλι δεν διαβασες το αρθρο που εβαλες.
Διαβασε το γιατι θα στα βαλω με χρωματιστα και τεραστια.
.
Για μονταζιερες δεν λεει τιποτα
Θεσσαλονίκη – Λάρισα, γύρω στις 10 το βράδυ. Ο σταθμάρχης γυρίζει διαγώνιο και
δίνει στο τρένο οπισθοπορεία, ώστε να επιστρέψει πίσω. Όταν φθάνει το «62», στις 11 περίπου στη Λάρισα, που είχε φθάσει μέχρι εκεί από Παλαιοφάρσαλο από τη γραμμή καθόδου, διότι δεν υπήρχε ρεύμα λόγω της ρήξης της εναέριας γραμμής, ο σταθμάρχης το βάζει κανονικά στην άνοδο. «Το έβαλε, λοιπόν, στην άνοδο κανονικά και η πεποίθησή μου και όλων, ας πούμε, που το πιστεύουν, είναι ότι αυτός νόμιζε ότι το διώχνει στην άνοδο. Πήγε να το διώξει, δεν χάραξε σωστά. Είχε αφήσει μια διαγώνιο εδώ. […] Η διαγώνιος είχε μείνει από το προηγούμενο, από τον προαστιακό Θεσσαλονίκη – Λάρισα, υποθέτουμε. Ή το γύρισε, γιατί και αυτό μπορείς να το πεις. Το γύρισε λάθος» λέει ο Κ. Χρυσάγης.
– Επιτροπή: «Δηλαδή, το είχε αφήσει και ξέχασε να το ξαναγυρίσει;»
– Χρυσάγης: «Ναι, είναι το πιθανότερο. Η διαγώνιος, δηλαδή, στην έξοδο της Λάρισας προς τους Νέους Πόρους είχε μείνει γυρισμένη στην κάθοδο και όχι στην ευθεία.»
– Επιτροπή: «Το άλλο που ήρθε από τη Θεσσαλονίκη και το έστειλε πίσω, γιατί τελικά αυτός το πήγε εκεί; Όλα αυτά μπορούσε να τα ελέγξει στον πίνακα;»
– Χρυσάγης: «Όλα μπορούσε να τα ελέγξει.»
– Επιτροπή: «Ήταν εμφανέστατα;»
– Χρυσάγης: «Ναι.»
– Επιτροπή: «Το φλασάρισμα που λέει (σ.σ. ο σταθμάρχης);»
– Χρυσάγης: «Το φλασάρισμα είναι κάποιες δικαιολογίες […] Είχε την πεποίθηση ότι το έδιωξε κανονικά στην άνοδο. Την είχε (σ.σ. τη διαγώνιο) και όταν τον ρωτήσαμε γιατί δεν έκανε τη χάραξη. Δεν έβλεπε, δηλαδή, τη διαγώνιο. Όταν δώσεις αναχώρηση στο τρένο, το παρακολουθείς και το τρένο φαίνεται αν κάνει αυτό το τσάκ-τσάκ και περάσει από εδώ. […] Έπρεπε να δει ότι αυτή η διαγώνιος δεν είναι σωστά, εφόσον δεν έκανε χάραξη (σ.σ. μέσω του πίνακα) […] Όταν μια αλλαγή γίνεται σε ένα σύστημα, όπως σε αυτά, αυτόματα, τότε προσπαθεί να γυρίσει, όταν φθάσει στη σωστή θέση, την επιθυμητή, ασφαλίζει και τότε σου κουμπώνει, σου ανάβει ένα φωτάκι, που σου λέει ότι “έχω γυρίσει στη θέση που με ζήτησες”. Έχεις, λοιπόν, έναν ηλεκτρικό έλεγχο για το που έχει γυρίσει η αλλαγή. Όταν για κάποιο λόγο στην αλλαγή, τηλεχειριζόμενη από μακρυά, χαθεί ο ηλεκτρικός έλεγχος, είτε λόγω ανοχής, είτε διότι υπήρχε ένα σκύρο και δεν άφησε την αλλαγή, όταν για
κάποιο λόγο φλασάρει, δεν κουμπώνει. Σου λέει η ένδειξη ότι δεν έχει κουμπώσει εκεί που της ζήτησες. Τότε, στέλνεις τον κλειδούχο να επιβεβαιώσει ότι είναι στη θέση της η αλλαγή. Ειδοποιείς το τρένο και καλείς το συνεργείο. Πάει ο κλειδούχος, που υπήρχε εκείνο το βράδυ, και σου αναφέρει ότι η αλλαγή π.χ. έχει κουμπώσει σωστά και για κάποιο λόγο δεν έχεις εσύ τον ηλεκτρικό έλεγχο. Τότε δίνεις ένα τηλεγράφημα που λέει “Υπέρβαση 2 από την αλλαγή αυτήν με βραδυπορεία των 5” και έχεις κλειδούχο εκεί, για να περάσει το τρένο. Γιατί δεν μπορείς να έχεις ένα τρένο να περιμένει και να έρθει το συνεργείο σε μισή ώρα. […] Το τρένο περνάει σιγά-σιγά με 5 χλμ. και φεύγει. Το λέει ο κανονισμός […] Προβλέπεται το τι γίνεται σε τέτοιες περιπτώσεις.»