Λευκωμα υποψηφιων Χρυσης Αυγης

Η πολιτική στην Ελλάδα. Νέα, προτάσεις, κριτικές και σχόλια.
Άβαταρ μέλους
vatraxos
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 10378
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 22:26
Τοποθεσία: Ειδυλλιακή

Re: Λευκωμα υποψηφιων Χρυσης Αυγης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από vatraxos » 14 Νοέμ 2018, 10:00

Να το πάμε και ανάποδα;

Αν απέδωσαν φόρο 13 εκ ευρώ, με 29% φόρο, τα κέρδη τους έπρεπε να είναι περίπου 45 εκ. ευρώ. Τι λες, στέκει;
Όποιος δε θέλει να ζυμώσει, είκοσι χρόνια σεχταρίζει

Άβαταρ μέλους
vatraxos
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 10378
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 22:26
Τοποθεσία: Ειδυλλιακή

Re: Λευκωμα υποψηφιων Χρυσης Αυγης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από vatraxos » 14 Νοέμ 2018, 10:01

Στα 4369 πλοία δηλαδή, βγαίνει κέρδος 10260€ ετησίως. Με ένα πλοίο δηλαδή, ο Έλληνας εφοπλιστής πρέπει να πεινάει.
Όποιος δε θέλει να ζυμώσει, είκοσι χρόνια σεχταρίζει

Spiros252
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 11581
Εγγραφή: 13 Μαρ 2018, 19:22
Phorum.gr user: Spiros252
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Λευκωμα υποψηφιων Χρυσης Αυγης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Spiros252 » 14 Νοέμ 2018, 10:12

0,037% :o

Είναι σα να λέμε πως ένας ελεύθερος επαγγελματίας που βγάζει κέρδη 15.000 ευρώ το χρόνο θα πλήρωνε φόρο 5,55 ευρώ.

Δηλαδή δεν θα πλήρωνε φόρο.
«Η παρουσία μας επιλέγει από ένα τεράστιο σύνολο μόνο σύμπαντα συμβατά με την ύπαρξή μας.
Αν και είμαστε μικροί και ασήμαντοι σε κοσμικό επίπεδο, αυτό μας κάνει κατά κάποιο τρόπο, κύριους της δημιουργίας»
.
Stephen Hawking

Άβαταρ μέλους
enterprise-psi
Υπερσυντονιστής
Δημοσιεύσεις: 12531
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
Phorum.gr user: enterprise-psi
Τοποθεσία: Sector 001
Επικοινωνία:

Re: Λευκωμα υποψηφιων Χρυσης Αυγης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enterprise-psi » 14 Νοέμ 2018, 10:22

Ναι αλλά δίνουν δουλειές με τα ΜΜΕ , θα μείνει κόσμος άνεργος :lol:
People blow their minds ,They choose to resign
This deformed society is part of a design
It'll never go away , It's in the cards that way
The masses of humanity have always had to suffer

Άβαταρ μέλους
vatraxos
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 10378
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 22:26
Τοποθεσία: Ειδυλλιακή

Re: Λευκωμα υποψηφιων Χρυσης Αυγης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από vatraxos » 14 Νοέμ 2018, 10:29

Spiros252 έγραψε:
14 Νοέμ 2018, 10:12
0,037% :o

Είναι σα να λέμε πως ένας ελεύθερος επαγγελματίας που βγάζει κέρδη 15.000 ευρώ το χρόνο θα πλήρωνε φόρο 5,55 ευρώ.

Δηλαδή δεν θα πλήρωνε φόρο.


Νταξ, δίνουν και εθελοντικά άλλα 40 μύρια, το ποσοστό ανεβαίνει δραματικά στα 0,1638%.
Όποιος δε θέλει να ζυμώσει, είκοσι χρόνια σεχταρίζει

Spiros252
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 11581
Εγγραφή: 13 Μαρ 2018, 19:22
Phorum.gr user: Spiros252
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Λευκωμα υποψηφιων Χρυσης Αυγης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Spiros252 » 14 Νοέμ 2018, 10:38

Σφαγή.. Αλλά μπορούν να φύγουν όποτε θέλουν, πρέπει να συνυπολογιστεί κι αυτό.

Αφού έχουν αποφασίσει έτσι οι κυβερνώντες γιατί δεν κάνουν κάποια νησιά φορολογικούς παραδείσους τουλάχιστον να παίρνουμε 0,16% και από άλλων χωρών εφοπλιστές;
«Η παρουσία μας επιλέγει από ένα τεράστιο σύνολο μόνο σύμπαντα συμβατά με την ύπαρξή μας.
Αν και είμαστε μικροί και ασήμαντοι σε κοσμικό επίπεδο, αυτό μας κάνει κατά κάποιο τρόπο, κύριους της δημιουργίας»
.
Stephen Hawking

Άβαταρ μέλους
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Δημοσιεύσεις: 17016
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:44

Re: Λευκωμα υποψηφιων Χρυσης Αυγης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ » 14 Νοέμ 2018, 10:40

vatraxos έγραψε:
14 Νοέμ 2018, 09:58
For debt-laden Greece, shipping – a key element of Greek economic activity since ancient times – is considered a knight in shining armor at this crucial juncture. Most Greek shipping companies are family owned businesses which have been in shipping for many decades, even over a hundred years. Today, shipping is the second largest contributor to the national economy after tourism accounting for 6.5% of GDP, and employing about 290,000 people (7% of the workforce). Earnings from shipping amounted €35.4 billion in 2014.
https://www.marinelink.com/news/shippin ... torm409964

Για να δούμε λοιπόν:

Κέρδη το 2014: 35,4 δις ευρώ
Φόρος το 2014: 13,154 εκ. ευρώ

Βρήκες και online κομπιουτεράκι. Μας κάνεις τη διαίρεση;
earnings λεει το αρθρο οχι profits
earnings για ποιον;



Νομιζω οτι πρεπει να τα μεταφεις ολα αυτα σε ενα νημα με τιτλο πχ Μυθοι και αληθειες για τους εφοπλιστες η αλλον της αρεσκειας σου
Αρίστος for Tsirpas
Eχουμε ΔΙΠΛΗ πολιτειακη εκτροπη
Μια γιατι ο πρωθυπουργος επραξε αντιθετα στο ΟΧΙ του δημοψηφισματος...
Και δευτερη γιατι μεσω του Ταμειου Ξεπουληματος Χωρας παρεδωσε την εθνικη κυριαρχια και τον εθνικο πλουτο στους δανειστες

Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 21050
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Λευκωμα υποψηφιων Χρυσης Αυγης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής » 14 Νοέμ 2018, 10:48

Στην pravda ρισζοσπάστη υπάρχουν ανακοινώσεις για δωρεές εφοπλιστών και κατά τα λοιπά οι χρυσαυγίτες είναι αυτοί που τα παίρνουν...

Λίγη τσίπα...

Άβαταρ μέλους
vatraxos
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 10378
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 22:26
Τοποθεσία: Ειδυλλιακή

Re: Λευκωμα υποψηφιων Χρυσης Αυγης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από vatraxos » 14 Νοέμ 2018, 11:03

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
14 Νοέμ 2018, 10:40
vatraxos έγραψε:
14 Νοέμ 2018, 09:58
For debt-laden Greece, shipping – a key element of Greek economic activity since ancient times – is considered a knight in shining armor at this crucial juncture. Most Greek shipping companies are family owned businesses which have been in shipping for many decades, even over a hundred years. Today, shipping is the second largest contributor to the national economy after tourism accounting for 6.5% of GDP, and employing about 290,000 people (7% of the workforce). Earnings from shipping amounted €35.4 billion in 2014.
https://www.marinelink.com/news/shippin ... torm409964

Για να δούμε λοιπόν:

Κέρδη το 2014: 35,4 δις ευρώ
Φόρος το 2014: 13,154 εκ. ευρώ

Βρήκες και online κομπιουτεράκι. Μας κάνεις τη διαίρεση;
earnings λεει το αρθρο οχι profits
earnings για ποιον;



Νομιζω οτι πρεπει να τα μεταφεις ολα αυτα σε ενα νημα με τιτλο πχ Μυθοι και αληθειες για τους εφοπλιστες η αλλον της αρεσκειας σου
Earnings vs. Profit
A company's earnings are equal to revenues, minus the costs of production over a given period of time. Profit is equal to total revenue less all expenses. In the right context, these could be equal to each other, although that is rare. A company may have a substantial amount of earnings, but have very little profit. Big gaps between earnings and profits might be a sign the company spends too much time and money on unproductive activities.

Consider an example where a toy manufacturer sells $10,000 worth of toys in one week. It did not make any money from other sources over the same week, and so its total revenue is $10,000.

If it cost $7,000 to manufacture those toys, the earnings for the company are $3,000 for the week, or $10,000 - $7,000. This does not take into account other fixed costs, however. The company may have paid interest on some debt, had to pay an accountant or fix a toilet at its facility. Suppose the company incurred $1,800 worth of these overhead expenses during the week. Now, its weekly profit is only $1,200 even though earnings show $3,000.

https://www.investopedia.com/ask/answer ... profit.asp

Συνοψίζοντας, earnings = Τζίρος μείον κόστη παραγωγής
Profits = Τζίρος μείον όλα τα κόστη (παραγωγής και έκτακτα, π.χ. βλάβες).

Πάμε λοιπόν σε κάτι ελληνικό για να σου φύγει η απορία για το τι μεγέθους κέρδη βγάζουν οι εφοπλιστές:
Σύμφωνα με τα δύο υπουργεία, με βάση το Συνυποσχετικό Οικειοθελούς Φορολόγησης που βρίσκεται σε ισχύ, το 2014 τα φορολογικά έσοδα από τις ναυτιλιακές εταιρίες, έφθασαν τα 40.546.161,35 ευρώ και το 2015 τα 45.430.869,71 ευρώ. Υπάρχει δηλαδή μία αύξηση της τάξης των 4.884.708 ευρώ. Επίσης από τον αυτοτελή φόρο πλοίων το 2013 τα έσοδα ήταν 14.013.519,90 ευρώ, το 2014 ανήλθαν σε 13.154.712,39 ευρώ και το 2015 σε 17.617.781,18 ευρώ. Με μία απλή διαίρεση με βάση τα στοιχεία που κατέθεσαν οι δύο υπουργοί, προκύπτει ότι ο μέσος όρος της φορολογικής επιβάρυνσης για κάθε ναυτιλιακή εταιρία είναι 86.700,13 ευρώ τον χρόνο.

Τα ποσά ίσως να φαίνονται αυτοτελώς εντυπωσιακά, όχι όμως αν τα συγκρίνει κανείς με τα εκτιμώμενα (αφού δεν υπάρχουν επίσημα στοιχεία) κέρδη των ναυτιλιακών εταιριών το 2013 που φέρονται να έφθασαν τα …12.000.0000.000 ευρώ.
Για το 2013 λοιπόν, τα κέρδη έφτασαν τα 12 δις.

Θες να διαιρέσεις 14 εκ με τα 12 δις να μας πεις συντελεστή φόρου;
Όποιος δε θέλει να ζυμώσει, είκοσι χρόνια σεχταρίζει

Άβαταρ μέλους
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Δημοσιεύσεις: 17016
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:44

Re: Λευκωμα υποψηφιων Χρυσης Αυγης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ » 14 Νοέμ 2018, 11:07

Καταρχας δεν λεει earnings των εφοπλιστων
Δειχνεις οτι θελεις πολυ να πιστεψεις στο σεναριο αυτο που κανεις αλματα λογικης

Παμε στο δευτερο αρθρο που ανεβασες
Μιλαει για εκτιμωμενα κερση και λεει οτι δεν υπαρχουν επισημα στοιχεια
Γιατι αραγε;
Μηπως γιατι δεν ειναι στην δικαιοδοσια του Ελ υπουργειου οικονομικων;
Μηπως και αυτο το νουυμερο ειναι φανταστικο;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ την 14 Νοέμ 2018, 11:11, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Αρίστος for Tsirpas
Eχουμε ΔΙΠΛΗ πολιτειακη εκτροπη
Μια γιατι ο πρωθυπουργος επραξε αντιθετα στο ΟΧΙ του δημοψηφισματος...
Και δευτερη γιατι μεσω του Ταμειου Ξεπουληματος Χωρας παρεδωσε την εθνικη κυριαρχια και τον εθνικο πλουτο στους δανειστες

Άβαταρ μέλους
vatraxos
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 10378
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 22:26
Τοποθεσία: Ειδυλλιακή

Re: Λευκωμα υποψηφιων Χρυσης Αυγης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από vatraxos » 14 Νοέμ 2018, 11:10

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
14 Νοέμ 2018, 11:07
Καταρχας δεν λεει earnings των εφοπλιστων
Δειχνεις οτι θελεις πολυ να πιστεψεις στο σεναριο αυτο που κανεις αλματα λογικης

Παμε στο δευτερο αρθρο που ανεβασες
Μιλαει για εκτιμωμενα κερση και λεει οτι δεν υπαρχουν επισημα στοιχεια
Γιατι αραγε;
Μηπως γιατι δεν ειναι στην δικαιοδοσια του Ελ υπουργειου οικονομικων;
Αλλά ποιών τα κέρδη αναφέρει; Τα δικά σου;

Το γεγονός ότι τα κέρδη είναι εκτιμώμενα, θα έπρεπε να σε προβληματίζει ακόμα περισσότερο. Τώρα, αν για να βγεις από τη δύσκολη θέση να υπερασπίζεσαι τα κέρδη των εφοπλιστών όπως κάνουν τα τσιράκια τους και οι χρυσαυγίτες, θες να αμφισβητείς τα στοιχεία που παρέθεσα, μπορείς κατά την προσφιλή σου συνήθεια να ψάξεις και να μας φέρεις στοιχεία για τα αντίστοιχα έτη.

Το δεδομένο είναι ότι οι εφοπλιστές φορολογούνται με tonage tax που είναι τεκμαρτό και υπολογίζεται με βάση τη χωρητικότητα και την ηλικία των πλοίων και όχι με βάση την εμπορική τους δραστηριότητα.
Όποιος δε θέλει να ζυμώσει, είκοσι χρόνια σεχταρίζει

Άβαταρ μέλους
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Δημοσιεύσεις: 17016
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:44

Re: Λευκωμα υποψηφιων Χρυσης Αυγης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ » 14 Νοέμ 2018, 11:12

Το γεγονός ότι τα κέρδη είναι εκτιμώμενα, θα έπρεπε να προβληματίζει εσενα καθως οι φοροαπαλλαγες δεν γινονται σε εκτιμωμενα κλερφη αλλα σε συγκεκριμενα κερδη
Αρίστος for Tsirpas
Eχουμε ΔΙΠΛΗ πολιτειακη εκτροπη
Μια γιατι ο πρωθυπουργος επραξε αντιθετα στο ΟΧΙ του δημοψηφισματος...
Και δευτερη γιατι μεσω του Ταμειου Ξεπουληματος Χωρας παρεδωσε την εθνικη κυριαρχια και τον εθνικο πλουτο στους δανειστες

Άβαταρ μέλους
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Δημοσιεύσεις: 17016
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:44

Re: Λευκωμα υποψηφιων Χρυσης Αυγης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ » 14 Νοέμ 2018, 11:13

vatraxos έγραψε:
14 Νοέμ 2018, 11:10
[
Το δεδομένο είναι ότι οι εφοπλιστές φορολογούνται με tonage tax που είναι τεκμαρτό και υπολογίζεται με βάση τη χωρητικότητα και την ηλικία των πλοίων και όχι με βάση την εμπορική τους δραστηριότητα.

Tonnage tax εφαρμοζει ολος ο ντουνιας πλεον
The first country to introduce a tonnage tax was Greece back in 1957.[1] Today, tonnage tax rules are applied in many countries, including 18 EU countries. The latest tonnage tax regime to have received the approval of the European Commission is the Maltese tonnage tax scheme on 19 December 2017.
https://en.wikipedia.org/wiki/Tonnage_tax
Αρίστος for Tsirpas
Eχουμε ΔΙΠΛΗ πολιτειακη εκτροπη
Μια γιατι ο πρωθυπουργος επραξε αντιθετα στο ΟΧΙ του δημοψηφισματος...
Και δευτερη γιατι μεσω του Ταμειου Ξεπουληματος Χωρας παρεδωσε την εθνικη κυριαρχια και τον εθνικο πλουτο στους δανειστες

Άβαταρ μέλους
vatraxos
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 10378
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 22:26
Τοποθεσία: Ειδυλλιακή

Re: Λευκωμα υποψηφιων Χρυσης Αυγης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από vatraxos » 14 Νοέμ 2018, 11:17

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
14 Νοέμ 2018, 11:12
Το γεγονός ότι τα κέρδη είναι εκτιμώμενα, θα έπρεπε να προβληματίζει εσενα καθως οι φοροαπαλλαγες δεν γινονται σε εκτιμωμενα κλερφη αλλα σε συγκεκριμενα κερδη
Όχι.

Επί των κερδών δεν υπάρχει φόρος διότι αυτός υπολογίζεται τεκμαρτά επί της χωρητικότητας και της ηλικίας των πλοίων. Διάβασε πάλι τι έγραψα.
Όποιος δε θέλει να ζυμώσει, είκοσι χρόνια σεχταρίζει

Άβαταρ μέλους
vatraxos
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 10378
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 22:26
Τοποθεσία: Ειδυλλιακή

Re: Λευκωμα υποψηφιων Χρυσης Αυγης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από vatraxos » 14 Νοέμ 2018, 11:18

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
14 Νοέμ 2018, 11:13
vatraxos έγραψε:
14 Νοέμ 2018, 11:10
[
Το δεδομένο είναι ότι οι εφοπλιστές φορολογούνται με tonage tax που είναι τεκμαρτό και υπολογίζεται με βάση τη χωρητικότητα και την ηλικία των πλοίων και όχι με βάση την εμπορική τους δραστηριότητα.

Tonnage tax εφαρμοζει ολος ο ντουνιας πλεον
The first country to introduce a tonnage tax was Greece back in 1957.[1] Today, tonnage tax rules are applied in many countries, including 18 EU countries. The latest tonnage tax regime to have received the approval of the European Commission is the Maltese tonnage tax scheme on 19 December 2017.
https://en.wikipedia.org/wiki/Tonnage_tax
Έλα ρε, ανακάλυψες την Αμερική; Κάτι ξεπερασμένα κοθμοθνια που έλεγαν ότι το κράτος είναι εργαλείο της αστικής τάξης τα έχεις υπόψη σου;
Όποιος δε θέλει να ζυμώσει, είκοσι χρόνια σεχταρίζει

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Εσωτερική Πολιτική”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών