και να αφοδευεις μπροστα σε ολους ειναι μια ματια υποκειμενικη
ειστε τοσο ηλιθιοι;ή το παιζετε;
και να αφοδευεις μπροστα σε ολους ειναι μια ματια υποκειμενικη
Στην Ελλάδα η σχετική φοροαπαλλαγή είναι ελάχιστη (εκτός αν πρόκειται γιά δωρεές προς φορείς του Δημοσίου οπότε είναι σχετικά σημαντική), άρα δεν τίθεται θέμα εφαρμογής αντικειμενικής αξίας. Θυμάμαι όμως παλιά όταν επιβαλόταν κάθε τριετία αναπροσαρμογή τής αξίας των ακινήτων στις εταιρείες βάσει συντελεστών που εξέδιδε το Υπουργείο Οικονομικών, επιβαλόταν φόρος υπεραξίας αν και δεν μεσολαβούσε πώληση. Ο συντελεστής φορολογίας ήταν χαμηλός.Νετο Γκουερινο έγραψε: ↑12 Μαρ 2025, 19:10Όταν χαρίζεις ένα οικόπεδο σε ένα ίδρυμα,δεν γίνεται με κάποια χαρτιά;Leporello έγραψε: ↑12 Μαρ 2025, 18:38Στα παραδείγματα που έφερες δεν υπάρχει κανείς που να βεβαιώνει την υπεραξία. Αρα, δεν θα επιβηθεί φόρος. Αν όμως ο ίδιος ο ιδιοκτήτης δηλώσει γιά δικούς του λόγους ότι πλέον το ακίνητο ή ο πίνακας αξίζουν περισσότερο ασφαλώς θα επιβληθεί.Νετο Γκουερινο έγραψε: ↑12 Μαρ 2025, 16:57
Κάτσε γιατί αυτά δεν με φαίνονται και πολύ λογικά,αλλά ποτέ δεν ξέρεις με το δημόσιο
Αγοράζω εγώ ένα οικόπεδο εκτός σχεδίου με 30.000 ευρώ αντ αξία
Σε κάποια χρόνια έχει μπει μέσα στο σχέδιο και για Χ,ψ λόγους πάει η αντ αξία στα 200.000 ευρώ
Εγώ το χαρίζω στο τάδε κρατικό ίδρυμα,θα πληρώσω φόρο για τις 170.000 που πήρε υπεραξία;
Άλλη περίπτωση,εγώ έχω αγοράσει ένα πίνακα 10.000 ευρώ
Τι θα πει δηλώνω υπεραξία;
Δηλαδή αν βγω εγώ και πω ότι ο πίνακας αυτός σήμερα κάνει 100.000 θα έρθει να με φορολογήσει το δημόσιο;
Ή το δίνω στην εθνική πινακοθήκη,θα έρθει το δημόσιο να βάλει εκτιμητές;
Θεωρώ πως ναι,σε αυτά δεν αναφέρεται η αντικειμενική αξία του και πως βρέθηκε στην κατοχή σου;
Με βάση ποια αξία θα πάρεις την ανάλογη φοροαπαλλαγή;
Αν παίρνεις κιόλας,δεν ξέρω
Με βάση την τιμή που το αγόρασες,η με βάση την τιμή που είχε όταν το δωρισες;
2. Η λέξη υδρόφιλος είναι σύνθετη από δύο ελληνικές λέξεις το ύδωρ που σήμαινε νερό και το φίλος που σήμαινε φίλος.
Ναι, αυτό ακριβώς είναι το επίδικο, να μην ξαναγυρίσουμε σε εποχές βαρβαρότητας και σκοταδισμού υπό την επίφαση της νομιμότητας και της τάξης. Γι' αυτό άλλωστε μίλησα για φιλελεύθερες δημοκρατίες.Εμπεδοκλής έγραψε: ↑12 Μαρ 2025, 16:36Σου έφερα αντιπαράδειγμα σε αυτό που ανέφερες. Και τα βιβλία που έκαιγαν οι Γερμανοί βάσει νόμου τα έκαιγαν. Οπότε γυρνάμε στο αιώνιο δίλημμα μεταξύ Κρέοντος και Αντιγόνης, περί ηθικής και νόμων, που δε θα λύσουμε σήμερα.Ναύτης έγραψε: ↑12 Μαρ 2025, 13:33Με ρώτησες για την περίπτωση απαγόρευσης κυκλοφορίας ενός βιβλίου.
Μιλώντας για φιλελεύθερες δημοκρατίες, αυτό μπορεί να γίνει μόνον αν το περιεχόμενο του βιβλίου παραβιάζει κάποιον νόμο.
Πάντως δεν μπορεί να πάει ένας σαλεμένος ελενολουκάς στην εθνική βιβλιοθήκη και να ανάψει μια πυρά με τα βιβλία του Καζαντζάκη επειδή είναι αφορισμένος και ουουουεξεξεξουουου.
άμεση απέλαση των ζηλωτων στο ισραελ ... εχουν χωρα να πανε να κάνουν τα δικά τους... τι θέλουν δωχάμου;Ναύτης έγραψε: ↑13 Μαρ 2025, 08:22Ναι, αυτό ακριβώς είναι το επίδικο, να μην ξαναγυρίσουμε σε εποχές βαρβαρότητας και σκοταδισμού υπό την επίφαση της νομιμότητας και της τάξης. Γι' αυτό άλλωστε μίλησα για φιλελεύθερες δημοκρατίες.Εμπεδοκλής έγραψε: ↑12 Μαρ 2025, 16:36Σου έφερα αντιπαράδειγμα σε αυτό που ανέφερες. Και τα βιβλία που έκαιγαν οι Γερμανοί βάσει νόμου τα έκαιγαν. Οπότε γυρνάμε στο αιώνιο δίλημμα μεταξύ Κρέοντος και Αντιγόνης, περί ηθικής και νόμων, που δε θα λύσουμε σήμερα.Ναύτης έγραψε: ↑12 Μαρ 2025, 13:33
Με ρώτησες για την περίπτωση απαγόρευσης κυκλοφορίας ενός βιβλίου.
Μιλώντας για φιλελεύθερες δημοκρατίες, αυτό μπορεί να γίνει μόνον αν το περιεχόμενο του βιβλίου παραβιάζει κάποιον νόμο.
Πάντως δεν μπορεί να πάει ένας σαλεμένος ελενολουκάς στην εθνική βιβλιοθήκη και να ανάψει μια πυρά με τα βιβλία του Καζαντζάκη επειδή είναι αφορισμένος και ουουουεξεξεξουουου.
Δεν είναι η Αντιγόνη αυτή:
είναι μια αποκρουστική καρικατούρα του Σαβοναρόλα.
θα ελεγαν οτι το κανουν απο σεβασμο, ενω θα το εκαναν απο φοβο.nemo έγραψε: ↑12 Μαρ 2025, 15:45και θα λεγανε οτι το κανουν απο σεβασμο στο θρησκευμα των μουσουλμανων
ενω στην ουσια ο σεβασμος εκμαιευεται απο τον φοβο χοντρων επεισοδιων
Και όμως είναι. Από τη στιγμή που βάζουν την ηθική/θεϊκούς νόμους πάνω από τους ανθρώπινους νόμους είναι η Αντιγόνη. Ο Κρέοντας ήταν ο δικαστής που προσέβαλε τους θεϊκούς νόμους της ταφής.Ναύτης έγραψε: ↑13 Μαρ 2025, 08:22Ναι, αυτό ακριβώς είναι το επίδικο, να μην ξαναγυρίσουμε σε εποχές βαρβαρότητας και σκοταδισμού υπό την επίφαση της νομιμότητας και της τάξης. Γι' αυτό άλλωστε μίλησα για φιλελεύθερες δημοκρατίες.Εμπεδοκλής έγραψε: ↑12 Μαρ 2025, 16:36Σου έφερα αντιπαράδειγμα σε αυτό που ανέφερες. Και τα βιβλία που έκαιγαν οι Γερμανοί βάσει νόμου τα έκαιγαν. Οπότε γυρνάμε στο αιώνιο δίλημμα μεταξύ Κρέοντος και Αντιγόνης, περί ηθικής και νόμων, που δε θα λύσουμε σήμερα.Ναύτης έγραψε: ↑12 Μαρ 2025, 13:33
Με ρώτησες για την περίπτωση απαγόρευσης κυκλοφορίας ενός βιβλίου.
Μιλώντας για φιλελεύθερες δημοκρατίες, αυτό μπορεί να γίνει μόνον αν το περιεχόμενο του βιβλίου παραβιάζει κάποιον νόμο.
Πάντως δεν μπορεί να πάει ένας σαλεμένος ελενολουκάς στην εθνική βιβλιοθήκη και να ανάψει μια πυρά με τα βιβλία του Καζαντζάκη επειδή είναι αφορισμένος και ουουουεξεξεξουουου.
Δεν είναι η Αντιγόνη αυτή:
είναι μια αποκρουστική καρικατούρα του Σαβοναρόλα.
σαν να λεμε, του γαμησε τη μανα του συσκοτισμενου.
πρεπει να ειναι η μονη σωστη παρατηρηση που εκανες στο νημα
Για να πάρουμε πίσω την πρωτεύουσά μας την Πόλη η και να αμυνθούμε στον Ερντογάν που αναγκαστικά τον ανταγωνιζόμαστε θα πρέπει ως διάδοχοι του βυζαντίου να αποδεικνύουμε διαρκώς ότι τιμάμε την ιστορία μας και τον πολιτισμό μας και δεν τον φτύνουμε γιατί αλλιώς δεν θα μας υπολογίζουν και θα μας φτύνουν. Πέρα από αυτό όταν ψηφίζουμε ανέλληνες μαφιόζους όπως τον Κούλη και αυτός με την σειρά του διορίζει βαστάζους ανθέλληνες όπως η Μενδώνη και ο δ/ντής του Μουσείου δεν θέλει πολή σκέψη γιατί δεν πάμε πουθενά.
Ασφαλώς δεν είναι. Δεν έχει την έπαρση, την αλαζονεία, το μίσος και τον φανατισμό των ζηλωτών, η Αντιγόνη, είναι υψηλόφρων, δεν βανδαλίζει, δεν καταστρέφει, δεν σκυλεύει, δεν είναι μαινάδα η Αντιγόνη, θρηνεί, δεν ωρύεται. Τούτοι 'δω, από τον ελενολουκά αντιπρόσωπο, μέχρι τον μισότρελο ψευτοκαλόγερο και τον αφιονισμένο εσμό των παραβολάνων, είναι βορβορώδη μεσαιωνικά κατάλοιπα.Εμπεδοκλής έγραψε: ↑13 Μαρ 2025, 09:10Και όμως είναι. Από τη στιγμή που βάζουν την ηθική/θεϊκούς νόμους πάνω από τους ανθρώπινους νόμους είναι η Αντιγόνη. Ο Κρέοντας ήταν ο δικαστής που προσέβαλε τους θεϊκούς νόμους της ταφής.Ναύτης έγραψε: ↑13 Μαρ 2025, 08:22Ναι, αυτό ακριβώς είναι το επίδικο, να μην ξαναγυρίσουμε σε εποχές βαρβαρότητας και σκοταδισμού υπό την επίφαση της νομιμότητας και της τάξης. Γι' αυτό άλλωστε μίλησα για φιλελεύθερες δημοκρατίες.Εμπεδοκλής έγραψε: ↑12 Μαρ 2025, 16:36
Σου έφερα αντιπαράδειγμα σε αυτό που ανέφερες. Και τα βιβλία που έκαιγαν οι Γερμανοί βάσει νόμου τα έκαιγαν. Οπότε γυρνάμε στο αιώνιο δίλημμα μεταξύ Κρέοντος και Αντιγόνης, περί ηθικής και νόμων, που δε θα λύσουμε σήμερα.
Δεν είναι η Αντιγόνη αυτή:
είναι μια αποκρουστική καρικατούρα του Σαβοναρόλα.