Ποιος διευθυντής αλλάχτηκε;
Η Μαρίνα Λαμπράκη Πλάκα ήταν διευθύντρια για 30 χρόνια μέχρι τον θάνατο της το 2022.
Ποιος διευθυντής αλλάχτηκε;
και οι 2 πιθηκοι ειναι.Antipnevma έγραψε: ↑12 Μαρ 2025, 23:45Ναι γιατί αυτοί είναι πραγματικοί ακτιβιστές και όχι σκοταδιστές. Ο ακτιβιστής δεν έχει κάτι εναντίον του έργου πάνω στο οποίο ρίχνει μπογιά αλλά ενεργεί για να περάσει κάποιο προοδευτικό μήνυμα. Ο σκοταδιστής θέλει απλώς να γυρίσει η κοινωνία στον μεσαίωνα.
κυριαρχες αξιες ειναι ο παρτακισμος, η κονομα, και το ψευτικο φλεξαρισμα.Pillars έγραψε: ↑13 Μαρ 2025, 00:18Είμαστε σε χώρα Ελλήνων Χριστιανών, και το πατρίδα-θρησκεία-οικογένεια είναι ευτυχώς ακόμα οι κυρίαρχες αξίες και είναι ο πραγματικός πολιτισμός. Βγήκε η ψείρα στο γιακά για να ρίξει τα κλωτσομπουνίδια που λες;Antipnevma έγραψε: ↑12 Μαρ 2025, 23:42Το θέμα δεν είναι γιατί κατέστρεψε εκθέματα αλλά γιατί το έκανε χωρίς να βρεθεί κανένας εκεί να τον αρχίσει στα κλωτσομπουνίδια. Είμαστε στον 21ο αιώνα και πρέπει να τελειώνουμε με την ανοχή απέναντι στον σκοταδισμό.
Τα έργα έχουν συνήθως αφετηρία βιώματα των καλλιτεχνών και η φόρμα τους επηρεάζεται από το πλαίσιο και τις συνθήκες στις οποίες δημιουργούνται.
Στο Εθνικό έχετε πάρει χαμπάρι τι γίνεται;
Υπάρχει πολύ ψευτιά και υποκρισία αλλά έτσι μας μάθανε οι κακοί κυβερνόντες και οι ψευτοεθνάρχες, η θρησκεία ήταν και είναι ένα σοβαρό ανάχωμα που πρέπει έξυπνα να ενδυναμωθεί, τα πράγματα είναι πάρα μα πάρα πολύ δύσκολα για εμάς, στεκόμαστε με το ενάμισι πόδι στην άβυσσο, η νεα τουρκοκρατία τύπε δεν είναι καθόλου απίθανο ενδεχόμενο, εδώ μέσα κυκλοφορούν ακόμα και πράκτορες της ΜΙΤ, το να αμπελοφιλοσοφούμε και να αποδυναμώνουμε ηθικά και πνευματικά τον λαό και τον στρατό είναι προδοσία.Ασέβαστος έγραψε: ↑13 Μαρ 2025, 10:17κυριαρχες αξιες ειναι ο παρτακισμος, η κονομα, και το ψευτικο φλεξαρισμα.Pillars έγραψε: ↑13 Μαρ 2025, 00:18Είμαστε σε χώρα Ελλήνων Χριστιανών, και το πατρίδα-θρησκεία-οικογένεια είναι ευτυχώς ακόμα οι κυρίαρχες αξίες και είναι ο πραγματικός πολιτισμός. Βγήκε η ψείρα στο γιακά για να ρίξει τα κλωτσομπουνίδια που λες;Antipnevma έγραψε: ↑12 Μαρ 2025, 23:42Το θέμα δεν είναι γιατί κατέστρεψε εκθέματα αλλά γιατί το έκανε χωρίς να βρεθεί κανένας εκεί να τον αρχίσει στα κλωτσομπουνίδια. Είμαστε στον 21ο αιώνα και πρέπει να τελειώνουμε με την ανοχή απέναντι στον σκοταδισμό.
Έγραψε μια βλακεία απο το κεφάλι του ο micmic και έσπευσες κι εσύ να συμπληρώσεις για το "Εθνικό".Rocco Siffredi έγραψε: ↑13 Μαρ 2025, 10:38Στο Εθνικό έχετε πάρει χαμπάρι τι γίνεται;
Το άλλαξαν σε ΝΠΔΔ και ακόμα και τα βύσματα που βάζουν παραιτούνται γιατί γίνεται μπαχαλο
Αρχαιολογικό Μουσείοgassim έγραψε: ↑13 Μαρ 2025, 10:43Έγραψε μια βλακεία απο το κεφάλι του ο micmic και έσπευσες κι εσύ να συμπληρώσεις για το "Εθνικό".Rocco Siffredi έγραψε: ↑13 Μαρ 2025, 10:38Στο Εθνικό έχετε πάρει χαμπάρι τι γίνεται;
Το άλλαξαν σε ΝΠΔΔ και ακόμα και τα βύσματα που βάζουν παραιτούνται γιατί γίνεται μπαχαλο
Ποιο "εθνικό"; το εθνικό ωδείο; το εθνικό καποδιστριακό; τον εθνικό πειραιώς;
Αρχικά σκέφτηκα το Θέατρο. Μπορεί όμως να εννοούσε το Μουσείο...gassim έγραψε: ↑13 Μαρ 2025, 10:43Έγραψε μια βλακεία απο το κεφάλι του ο micmic και έσπευσες κι εσύ να συμπληρώσεις για το "Εθνικό".Rocco Siffredi έγραψε: ↑13 Μαρ 2025, 10:38Στο Εθνικό έχετε πάρει χαμπάρι τι γίνεται;
Το άλλαξαν σε ΝΠΔΔ και ακόμα και τα βύσματα που βάζουν παραιτούνται γιατί γίνεται μπαχαλο
Ποιο "εθνικό"; το εθνικό ωδείο; το εθνικό καποδιστριακό; τον εθνικό πειραιώς;
Καταρχάς σώπαινε λίγο. Δεν είναι 'δικά σου' χρήματα, δεν ζεις μόνος σου στην κοινωνία, ούτε στηρίζεται η κοινωνία σε εσένα Φιλισταίε. Είναι χρήματα ολονών. Επιπλέον το δημόσιο χρήμα χρησιμοποιείται για να καλύψει ευρείς δημόσιες ανάγκες, δηλαδή ανάγκες που υπάρχουν στην κοινωνία αλλά δεν τις έχουν απαραίτητα όλοι. Υπάρχουν οι ανάγκες των ΑΜΕΑ και υπάρχουν και οι ανάγκες των ανθρώπων της τέχνης. Το ότι εγώ δεν έχω αυτές τις ανάγκες δεν σημαίνει ότι έχω το δικαίωμα να τις ακυρώνω. Ούτε έχω το δικαίωμα να ορίζω τι είναι τέχνη και δεν είναι. Αυτό αφορά τούς ίδιους τους ανθρώπους της τέχνης.Unique έγραψε: ↑13 Μαρ 2025, 03:24Να το κάνει αυτό αλλά απο τη δική του τσέπη. Αν υπάρχει γενική απηχηση, μπράβο του και καμάρι του.Antipnevma έγραψε: ↑13 Μαρ 2025, 00:44Σκοταδισμός είναι να θες να γυρίσει η κοινωνία στον μεσαίωνα, δηλαδή αυτό που κατά βάθος θέλει το απόκομμα του βάνδαλου. Δεν είναι κάτι άλλο ο σκοταδισμός. Η κοροϊδία ενός μεσαιωνικού θεσμού που απαρτίζεται από άεργους κηφήνες που πουλάνε παραμύθια σε αφελή κοσμάκη δεν είναι σκοταδισμός, είναι πρόοδος.
Απο τη στιγμή που το κάνει με τα δικά μου χρήματα, βγάζει το σκασμό και ακολουθεί τι θέλει η κοινωνία, αλλιώς έχει μπάτσες.
Κι εγώ το θέατρο σκέφτηκα.sharp έγραψε: ↑13 Μαρ 2025, 10:51Αρχικά σκέφτηκα το Θέατρο. Μπορεί όμως να εννοούσε το Μουσείο...gassim έγραψε: ↑13 Μαρ 2025, 10:43Έγραψε μια βλακεία απο το κεφάλι του ο micmic και έσπευσες κι εσύ να συμπληρώσεις για το "Εθνικό".Rocco Siffredi έγραψε: ↑13 Μαρ 2025, 10:38
Στο Εθνικό έχετε πάρει χαμπάρι τι γίνεται;
Το άλλαξαν σε ΝΠΔΔ και ακόμα και τα βύσματα που βάζουν παραιτούνται γιατί γίνεται μπαχαλο
Ποιο "εθνικό"; το εθνικό ωδείο; το εθνικό καποδιστριακό; τον εθνικό πειραιώς;
Αν έχεις παρατηρήσει γενικώς στην Νεώτερη Ελληνική μιλάμε με επίθετα, χωρίς ουσιαστικά.
Στρεβλή άποψη έχεις για το πώς διαχειρίζεται το κράτος τα χρηματά σου.Antipnevma έγραψε: ↑13 Μαρ 2025, 10:53Καταρχάς σώπαινε λίγο. Δεν είναι 'δικά σου' χρήματα, δεν ζεις μόνος σου στην κοινωνία, ούτε στηρίζεται η κοινωνία σε εσένα Φιλισταίε. Είναι χρήματα ολονών. Επιπλέον το δημόσιο χρήμα χρησιμοποιείται για να καλύψει ευρείς δημόσιες ανάγκες, δηλαδή ανάγκες που υπάρχουν στην κοινωνία αλλά δεν τις έχουν απαραίτητα όλοι. Υπάρχουν οι ανάγκες των ΑΜΕΑ και υπάρχουν και οι ανάγκες των ανθρώπων της τέχνης. Το ότι εγώ δεν έχω αυτές τις ανάγκες δεν σημαίνει ότι έχω το δικαίωμα να τις ακυρώνω. Ούτε έχω το δικαίωμα να ορίζω τι είναι τέχνη και δεν είναι. Αυτό αφορά τούς ίδιους τους ανθρώπους της τέχνης.Unique έγραψε: ↑13 Μαρ 2025, 03:24Να το κάνει αυτό αλλά απο τη δική του τσέπη. Αν υπάρχει γενική απηχηση, μπράβο του και καμάρι του.Antipnevma έγραψε: ↑13 Μαρ 2025, 00:44
Σκοταδισμός είναι να θες να γυρίσει η κοινωνία στον μεσαίωνα, δηλαδή αυτό που κατά βάθος θέλει το απόκομμα του βάνδαλου. Δεν είναι κάτι άλλο ο σκοταδισμός. Η κοροϊδία ενός μεσαιωνικού θεσμού που απαρτίζεται από άεργους κηφήνες που πουλάνε παραμύθια σε αφελή κοσμάκη δεν είναι σκοταδισμός, είναι πρόοδος.
Απο τη στιγμή που το κάνει με τα δικά μου χρήματα, βγάζει το σκασμό και ακολουθεί τι θέλει η κοινωνία, αλλιώς έχει μπάτσες.