Ο δεύτερος (και άτυπος) λόγος των καταλήψεων, είναι η αντεθνική παιδεία που επιβάλλουν οι εκπαιδευτικοί.
Οι καταλήψεις των μαθητών, εκτός απο αγώνα για τη Μακεδονία είναι και άτυπη εξέγερση ενάντια στην αντεθνική παιδεία που επιβάλλει το σύστημα.
Ο δεύτερος (και άτυπος) λόγος των καταλήψεων, είναι η αντεθνική παιδεία που επιβάλλουν οι εκπαιδευτικοί.
Οι ανιστόρητοι μιλάνε για ιστορία: ο θάνατος του Μελά συγκλόνισε την αθηναική κοινωνία και έκανε το ελληνικό κράτος να συνειδητοποιήσει τον κίνδυνο των ελληνικών πληθυσμών της Μακεδονίας.μίστερ μαξ έγραψε: ↑08 Δεκ 2018, 23:107 results (0.02 sec), σε ελληνόφωνα περιοδικά τα οποία δεν ειναι πραγματικά ακαδημαϊκά, ειναι ολιγον τι της πλάκας. Impact factor υπο το μηδεν.talaipwros έγραψε: ↑08 Δεκ 2018, 23:00https://scholar.google.com/scholar?hl=e ... %5D+&btnG=μίστερ μαξ έγραψε: ↑08 Δεκ 2018, 22:58
Απλά δεν τον ειδα σε peer reviewed journals. https://scholar.google.com/scholar?hl=e ... %5D+&btnG=
δες λιγο καλυτερα
Γελανε και οι κοτρώνες που θελετε να διδάσκετε στα παιδάκια τον Μελά μονο και μόνο για να τον τιμάτε. Αντι να σκέφτεστε πως να βελτιωθουν οι γνώσεις και η κρίση των παιδιων, σκέφτεστε "ποιον να τιμήσουμε; τον Ταδε, αρα να βαλουμε τα παιδάκια να παπαγαλίζουν την ιστορία του".
Dwarven Blacksmith, να να, κι άλλος χρυσαυγίτης.Philip Mortimer έγραψε: ↑08 Δεκ 2018, 01:00Απαράδεκτη και ασυνάρτητη κίνηση. Η δικαιολογία που χρησιμοποιήθηκε ακόμη πιο απαράδεκτη και παράλληλα γελοιωδώς αστεία.
Το μόνο που καταφέρνουν με κάτι τέτοια είναι να τροφοδοτούν τον πραγματικά επικίνδυνο αντιδραστικό εθνικισμό.
Μπα. Καμία σχέση με την περίπτωση σου.sys3x έγραψε: ↑08 Δεκ 2018, 23:27Dwarven Blacksmith, να να, κι άλλος χρυσαυγίτης.Philip Mortimer έγραψε: ↑08 Δεκ 2018, 01:00Απαράδεκτη και ασυνάρτητη κίνηση. Η δικαιολογία που χρησιμοποιήθηκε ακόμη πιο απαράδεκτη και παράλληλα γελοιωδώς αστεία.
Το μόνο που καταφέρνουν με κάτι τέτοια είναι να τροφοδοτούν τον πραγματικά επικίνδυνο αντιδραστικό εθνικισμό.
Ναι σωστά, εσύ με ξέρεις καλύτερα κι από μένα.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑08 Δεκ 2018, 23:31Μπα. Καμία σχέση με την περίπτωση σου.sys3x έγραψε: ↑08 Δεκ 2018, 23:27Dwarven Blacksmith, να να, κι άλλος χρυσαυγίτης.Philip Mortimer έγραψε: ↑08 Δεκ 2018, 01:00Απαράδεκτη και ασυνάρτητη κίνηση. Η δικαιολογία που χρησιμοποιήθηκε ακόμη πιο απαράδεκτη και παράλληλα γελοιωδώς αστεία.
Το μόνο που καταφέρνουν με κάτι τέτοια είναι να τροφοδοτούν τον πραγματικά επικίνδυνο αντιδραστικό εθνικισμό.
Ξερεις ποσα πολλά γεγονότα συγκλονίζουν την αθηναϊκή κοινωνια και το κράτος συνειδητοποιεί το Χ και το Ψ και dt διάστημα;Πρετεντέρης έγραψε: ↑08 Δεκ 2018, 23:22Οι ανιστόρητοι μιλάνε για ιστορία: ο θάνατος του Μελά συγκλόνισε την αθηναική κοινωνία και έκανε το ελληνικό κράτος να συνειδητοποιήσει τον κίνδυνο των ελληνικών πληθυσμών της Μακεδονίας.μίστερ μαξ έγραψε: ↑08 Δεκ 2018, 23:107 results (0.02 sec), σε ελληνόφωνα περιοδικά τα οποία δεν ειναι πραγματικά ακαδημαϊκά, ειναι ολιγον τι της πλάκας. Impact factor υπο το μηδεν.talaipwros έγραψε: ↑08 Δεκ 2018, 23:00
https://scholar.google.com/scholar?hl=e ... %5D+&btnG=
δες λιγο καλυτερα
Γελανε και οι κοτρώνες που θελετε να διδάσκετε στα παιδάκια τον Μελά μονο και μόνο για να τον τιμάτε. Αντι να σκέφτεστε πως να βελτιωθουν οι γνώσεις και η κρίση των παιδιων, σκέφτεστε "ποιον να τιμήσουμε; τον Ταδε, αρα να βαλουμε τα παιδάκια να παπαγαλίζουν την ιστορία του".
Ωραία, κατάλαβες το τρομπόνι που έφαγες και το γύρισες στην τρελιτσα.μίστερ μαξ έγραψε: ↑08 Δεκ 2018, 23:41Ξερεις ποσα πολλά γεγονότα συγκλονίζουν την αθηναϊκή κοινωνια και το κράτος συνειδητοποιεί το Χ και το Ψ και dt διάστημα;Πρετεντέρης έγραψε: ↑08 Δεκ 2018, 23:22Οι ανιστόρητοι μιλάνε για ιστορία: ο θάνατος του Μελά συγκλόνισε την αθηναική κοινωνία και έκανε το ελληνικό κράτος να συνειδητοποιήσει τον κίνδυνο των ελληνικών πληθυσμών της Μακεδονίας.μίστερ μαξ έγραψε: ↑08 Δεκ 2018, 23:10
7 results (0.02 sec), σε ελληνόφωνα περιοδικά τα οποία δεν ειναι πραγματικά ακαδημαϊκά, ειναι ολιγον τι της πλάκας. Impact factor υπο το μηδεν.
Γελανε και οι κοτρώνες που θελετε να διδάσκετε στα παιδάκια τον Μελά μονο και μόνο για να τον τιμάτε. Αντι να σκέφτεστε πως να βελτιωθουν οι γνώσεις και η κρίση των παιδιων, σκέφτεστε "ποιον να τιμήσουμε; τον Ταδε, αρα να βαλουμε τα παιδάκια να παπαγαλίζουν την ιστορία του".