Re: Θάνος Τζήμερος
Δημοσιεύτηκε: 11 Ιαν 2019, 09:52
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://www.phorum.com.gr/
νδ δεν είσαι συ?και καλά δε γουσταρεις μπατσιλίκι και ξυλο αλλά ψωμί παιδεία κτλπ?νδ καρφωτο σε βλέπω όπως πάντα.hellegennes έγραψε: ↑10 Ιαν 2019, 22:58Ολίγον ουτοπικό βέβαια να έχεις 100.000 αστυνομικούς να επιτηρούν όλους τους παρανομούντες, γιατί τουλάχιστον στην αρχή τόσοι θα είναι.
Ξανά βέβαια έχω πρόβλημα με τα γραφόμενά του. Γράφει «έτσι μόνο γίνεται», απαξιώνοντας τελείως το σπουδαιότερο πράγμα που μπορεί να προσφέρει ένα κράτος στους πολίτες του: την παιδεία. Όχι, αγαπητέ Θάνο, δεν γίνεται μόνο έτσι. Αυτό είναι το τελευταίο μέτρο που παίρνεις για να διασφαλίσεις την τήρηση της τάξης. Το πρώτο που πρέπει να κάνεις είναι να εξασφαλίσεις την διανοητική αναβάθμιση των μελλοντικών πολιτών σου ώστε να μην προβαίνουν σε τέτοιες ενέργειες γιατί θα είναι εμποτισμένο στην νοοτροπία τους, στην ηθική τους, όχι διότι φοβούνται το πρόστιμο.
Ένας ακόμα πολιτικός που προβάλλει σαν σπουδαιότερο αγαθό την αστυνόμευση από την παιδεία. Είναι και ο λόγος που δεν θέλω να ψηφίσω κανέναν: κανείς δεν έχει πρόγραμμα για την παιδεία. Κανείς.
Δεν χρειάζονται 100.000 αστυνομικοί. Χρειάζονται πρόστιμα που θα επιβάλλονται. Εγώ προσωπικά έχω δει σε οποιονδήποτε άσχετο περίπατο δυο τρεις τύπους που αφήνουν τα σκυλιά τους να χέζουν όπου βρούνε. Ρίξ' τους ένα 500άρι και θα δούμε αν θα ξαναβγάλουν το σκύλο τους χωρίς σακουλίτσα. Στην παιδεία τον πρώτο ρόλο τον έχεις εσύ ως γονιός και όχι το κράτος. Είναι ομολογουμένως δύσκολο να μάθεις στα παιδιά σου τρόπους όταν γύρω σου επικρατεί αναρχία αλλά είναι ένας ρόλος που σαν γονιός είναι απαραίτητο να αναλάβεις στη διαπαιδαγώγηση των παιδιών σου. Εσύ είσαι πρώτα υπεύθυνος αν το μούλικό σου γράφει με σπρευ επάνω σε μνημεία και μετά το κράτος.hellegennes έγραψε: ↑10 Ιαν 2019, 22:58Ολίγον ουτοπικό βέβαια να έχεις 100.000 αστυνομικούς να επιτηρούν όλους τους παρανομούντες, γιατί τουλάχιστον στην αρχή τόσοι θα είναι.
Ξανά βέβαια έχω πρόβλημα με τα γραφόμενά του. Γράφει «έτσι μόνο γίνεται», απαξιώνοντας τελείως το σπουδαιότερο πράγμα που μπορεί να προσφέρει ένα κράτος στους πολίτες του: την παιδεία. Όχι, αγαπητέ Θάνο, δεν γίνεται μόνο έτσι. Αυτό είναι το τελευταίο μέτρο που παίρνεις για να διασφαλίσεις την τήρηση της τάξης. Το πρώτο που πρέπει να κάνεις είναι να εξασφαλίσεις την διανοητική αναβάθμιση των μελλοντικών πολιτών σου ώστε να μην προβαίνουν σε τέτοιες ενέργειες γιατί θα είναι εμποτισμένο στην νοοτροπία τους, στην ηθική τους, όχι διότι φοβούνται το πρόστιμο.
Ένας ακόμα πολιτικός που προβάλλει σαν σπουδαιότερο αγαθό την αστυνόμευση από την παιδεία. Είναι και ο λόγος που δεν θέλω να ψηφίσω κανέναν: κανείς δεν έχει πρόγραμμα για την παιδεία. Κανείς.
Νομίζω ότι εκεί ακριβώς είναι το θέμα. Στο ότι κάτι που σαφώς είναι εφαρμόσιμο, θεωρείται "μη εφαρμόσιμο" επειδή στην κοινή γνώμη έχει καθιερωθεί το μοντέλο της "εθιμικής" παράκαμψης και συνεπαγόμενα αδρανοποίησης του κάθε νόμου που αφορά στα "μικρά" της καθημερινότητας.Professor έγραψε: ↑11 Ιαν 2019, 12:10Είμαι υπέρ των προστίμων, αλλά το θέμα είναι πως δεν είναι εφαρμόσιμα.
Πρέπει, επί της ουσίας, να υπάρχει κρατική προπαγάνδα ενάντια σε αυτόν που πετάει τσίχλα στο δρόμο, να υπάρχει κοινωνικό στίγμα.
Το πιο σημαντικό βέβαια, γενικότερα, είναι να υπάρχει κοινωνικό στίγμα τεράστιο για τους καταχραστές του δημοσίου, για τους κάθε λογής μικρο- ή μεγαλο- απατεώνες. Άρα, ναι, έπρεπε να οργανωθεί το εκπαιδευτικό σύστημα σε τέτοιες βάσεις. Πρέπει να δούμε παραδείγματα χωρών της Ανατολικής Ασίας, 'καπιταλιστικών' και 'κομμουνιστικών'.
Δεν καταλαβαίνω τι λες εντελώς.ΓΑΛΗ έγραψε: ↑11 Ιαν 2019, 12:49Νομίζω ότι εκεί ακριβώς είναι το θέμα. Στο ότι κάτι που σαφώς είναι εφαρμόσιμο, θεωρείται "μη εφαρμόσιμο" επειδή στην κοινή γνώμη έχει καθιερωθεί το μοντέλο της "εθιμικής" παράκαμψης και συνεπαγόμενα αδρανοποίησης του κάθε νόμου που αφορά στα "μικρά" της καθημερινότητας.Professor έγραψε: ↑11 Ιαν 2019, 12:10Είμαι υπέρ των προστίμων, αλλά το θέμα είναι πως δεν είναι εφαρμόσιμα.
Πρέπει, επί της ουσίας, να υπάρχει κρατική προπαγάνδα ενάντια σε αυτόν που πετάει τσίχλα στο δρόμο, να υπάρχει κοινωνικό στίγμα.
Το πιο σημαντικό βέβαια, γενικότερα, είναι να υπάρχει κοινωνικό στίγμα τεράστιο για τους καταχραστές του δημοσίου, για τους κάθε λογής μικρο- ή μεγαλο- απατεώνες. Άρα, ναι, έπρεπε να οργανωθεί το εκπαιδευτικό σύστημα σε τέτοιες βάσεις. Πρέπει να δούμε παραδείγματα χωρών της Ανατολικής Ασίας, 'καπιταλιστικών' και 'κομμουνιστικών'.
Κι αυτό αποδεικνύεται κάθε φορά που επιβάλλεται ο νόμος.
Όλοι μιλάνε για "εξοντωτικά" πρόστιμα μόνον όταν τους επιβάλλεται το πρόστιμο, ενώ ο νόμος προϋπήρχε.
Εννοώ ότι κανείς δεν διαμαρτύρεται ποτέ όταν μαθαίνει ότι υπάρχει το χ πρόστιμο για παράνομη στάθμευση σε θέση ΑΜΕΑ, για πέταγμα σκουπιδιών εκτός των κάδων, για τα περιττώματα των σκύλων, για τα γκράφιτις, για τσίχλες, φόλες κλπ
Όλοι όμως βρίσκουν το πρόστιμο "εξοντωτικό" όταν συμβαίνει σ' αυτούς. Και κακά τα ψέματα, όλα λειτουργούν στο πλαίσιο ενδοσυνεννόησης και αλληλοκατανόησης που λειτουργεί μεταξύ των φορέων και ιδιωτών και γενικώς όλα που μπορούν να διαταράξουν την εργασιακή ή κοινωνική ειρήνη αν εφαρμοσθεί ο νόμος...
Δεν απαντάει αυτό στην ερώτησή μου.ΓΑΛΗ έγραψε: ↑11 Ιαν 2019, 09:36Εγώ είμαι υπέρ στο να κρίνεται η οποιαδήποτε εκφορά λόγου ή συμπεριφοράς με τον ίδιο τρόπο που κρίνονται τα γραπτά στις πανελλήνιες.hellegennes έγραψε: ↑11 Ιαν 2019, 01:24Είμαι αντίθετος σε κάθε μορφή λογοκρισίας και υπέρμαχος του να είναι ποινικά κολάσιμη μόνο η συκοφάντηση και η δυσφήμιση, με μεγάλα μάλιστα πρόστιμα και φυλάκιση (και τα δυο ταυτόχρονα).
Είμαι υπέρ στο να καταργηθούν όλοι οι νόμοι περί εξύβρισης, προσβολής νεκρού, κτλ. Εσύ;
Να μπορώ να πω «άντε μωρή γαμημένη πουτάνα» σε κάποιον χωρίς να κινδυνεύω να μου κάνει μήνυση. Εσύ;
Δηλαδή το να κρίνεται η πράξη ή ο εκφερόμενος λόγος, χωρίς να λαμβάνεται υπ' όψιν η ταυτότητα του "δράστη".
Αρκεί.
Έχεις τρομερή μνήμη. Ψήφισα μια φορά ΝΔ το 2004. Η παιδεία είναι το πρώτο πράγμα που με ενδιαφέρει στην πολιτική και το τελευταίο που ενδιαφέρει τους πολιτικούς, ειδικά της δικής σου πλευράς που είναι αντίθετη στην μόρφωση.
Εγώ είμαι κατά και στις δύο περιπτώσεις που αναφέρεις.hellegennes έγραψε: ↑11 Ιαν 2019, 13:45Δεν απαντάει αυτό στην ερώτησή μου.ΓΑΛΗ έγραψε: ↑11 Ιαν 2019, 09:36Εγώ είμαι υπέρ στο να κρίνεται η οποιαδήποτε εκφορά λόγου ή συμπεριφοράς με τον ίδιο τρόπο που κρίνονται τα γραπτά στις πανελλήνιες.hellegennes έγραψε: ↑11 Ιαν 2019, 01:24
Είμαι αντίθετος σε κάθε μορφή λογοκρισίας και υπέρμαχος του να είναι ποινικά κολάσιμη μόνο η συκοφάντηση και η δυσφήμιση, με μεγάλα μάλιστα πρόστιμα και φυλάκιση (και τα δυο ταυτόχρονα).
Είμαι υπέρ στο να καταργηθούν όλοι οι νόμοι περί εξύβρισης, προσβολής νεκρού, κτλ. Εσύ;
Να μπορώ να πω «άντε μωρή γαμημένη πουτάνα» σε κάποιον χωρίς να κινδυνεύω να μου κάνει μήνυση. Εσύ;
Δηλαδή το να κρίνεται η πράξη ή ο εκφερόμενος λόγος, χωρίς να λαμβάνεται υπ' όψιν η ταυτότητα του "δράστη".
Αρκεί.
Το είχα θεωρήσει σαφές. Λάθος μου.να κρίνεται η οποιαδήποτε εκφορά λόγου ή συμπεριφοράς με τον ίδιο τρόπο που κρίνονται τα γραπτά στις πανελλήνιες.
Δηλαδή το να κρίνεται η πράξη ή ο εκφερόμενος λόγος, χωρίς να λαμβάνεται υπ' όψιν η ταυτότητα του "δράστη".
Εγώ δεν έχω. Προσπαθώ να θυμηθώ πότε ψήφισα νδ και δεν το έχω καταφέρει.hellegennes έγραψε: ↑11 Ιαν 2019, 13:47Έχεις τρομερή μνήμη. Ψήφισα μια φορά ΝΔ το 2004. Η παιδεία είναι το πρώτο πράγμα που με ενδιαφέρει στην πολιτική και το τελευταίο που ενδιαφέρει τους πολιτικούς, ειδικά της δικής σου πλευράς που είναι αντίθετη στην μόρφωση.
Να τον τσακίσετε για να μάθει.