μην τοχεις βεβαιο
υπαρχει ακομα η δυνατοτητα να δινονται κατευθυνσεις στα μελη των Τ.Ο. για το ποιοι υποψηφιοι πρεπει να σταυροδοτηθουν
οποτε αν πεσει γραμμη απο την ηγεσια να σταυρωθει ο αιβαλιωτης μια χαρα μπορει να βγει
μην τοχεις βεβαιο
πατησιωτης έγραψε: ↑10 Μαρ 2021, 20:59Ο Σημίτης είναι η συνέχεια του Κωνσταντίνου Καραμανλή,στην Ευρώπη,στα ελληνοτουρκικά,στο ανήκομεν εις την Δύσιν,στην οικονομία,παντού.
τα νότια προάστια είναι το δουκάτο των οικογενειών Βαρβιτσιώτη και Πετραλιά. Ο πρώτος πλέον θα πολιτευτεί στο δυτικό τομέα, οπότε λύνει και δένει η Ντόρα Πάλλη. στη Γλυφάδα παίζει ρόλο και ο ψιλο συντηρητικός δήμαρχος που ελέγχει τη τοπική τους και παίζει Δένδια. επίσης δεν έχει δουλέψει στον τομέα αυτό.
ο νοτιος τομεας εχει πλεον 18 δημους και ο δημος γλυφαδας δεν ειναι καν ο πολυπληθεστεροςsouthern έγραψε: ↑13 Μαρ 2019, 12:30τα νότια προάστια είναι το δουκάτο των οικογενειών Βαρβιτσιώτη και Πετραλιά. Ο πρώτος πλέον θα πολιτευτεί στο δυτικό τομέα, οπότε λύνει και δένει η Ντόρα Πάλλη. στη Γλυφάδα παίζει ρόλο και ο ψιλο συντηρητικός δήμαρχος που ελέγχει τη τοπική τους και παίζει Δένδια. επίσης δεν έχει δουλέψει στον τομέα αυτό.
πατησιωτης έγραψε: ↑10 Μαρ 2021, 20:59Ο Σημίτης είναι η συνέχεια του Κωνσταντίνου Καραμανλή,στην Ευρώπη,στα ελληνοτουρκικά,στο ανήκομεν εις την Δύσιν,στην οικονομία,παντού.
πατησιωτης έγραψε: ↑10 Μαρ 2021, 20:59Ο Σημίτης είναι η συνέχεια του Κωνσταντίνου Καραμανλή,στην Ευρώπη,στα ελληνοτουρκικά,στο ανήκομεν εις την Δύσιν,στην οικονομία,παντού.
Και τι θέλεις να κάνει ο Βορίδης; Ν' αποχωρήσει και να χάσει τα βουλευτικά προνόμια; Εδώ ψήφισε μέχρι και υπέρ του τζαμιού.
Εσύ θα ψηφίσεις συριζα; Θέλω να πω, νδ; Μπερδεύομαι γιατί κι εγώ όπως κι εσύ τα θεωρώ ίδια κόμματα.
Και οι δυο τους ψήφισαν το τζαμί μαζί με το συριζα.
Εξαιρετικά ενδιαφέρον άρθρο, μπράβο σου που το έβαλες. Να τα βλέπουν αυτά όσοι θέλουν να ψηφίσουν Νέα Δημοκρατ... oh, wait...southern έγραψε: ↑12 Μαρ 2019, 11:27Αναζητώντας την ταυτότητα
Του Αριστοτέλη Αϊβαλιώτη
Ο άνθρωπος είναι Ινδός. Περήφανος για την ιστορία και την ταυτότητα της γενέτειρας του (νότια Ινδία). Βρέθηκε στην Ελλάδα σε ηλικία 19 ετών, μετανάστης, το 2001. Ήταν από τους τυχερούς, βρήκε δουλειά και δουλεύει, νόμιμα, στην ίδια εταιρεία από το 2005. Παντρεύτηκε, έκανε παιδί, σήμερα 9 ετών, που έχει την ελληνική υπηκοότητα και ιθαγένεια.
Αγάπησε την Ελλάδα, τα ελληνικά του είναι σαν τα δικά μου. Είναι 18 χρόνια εδώ. Θέλησε να αποκτήσει και την ελληνική υπηκοότητα. Έδωσε εξετάσεις και απέτυχε. Τον έκοψαν στην ελληνική ιστορία (κάτι θα τον ρώτησαν για τους Κομνηνούς και δεν ήξερε...), όπου φαντάζομαι μπορούν να κοπούν και οι περισσότεροι Έλληνες.
Δεν το βάζει κάτω. Έκανε αίτηση ξανά.
Ελπίζω αυτή τη φορά να του βάλουν πιο βατά θέματα...
Στην ιστοριούλα αυτή βρίσκουμε μία ακραία έκφραση ενός θεσμικού πλαισίου που αντανακλά μια φοβική αντιμετώπιση της ελληνικής κοινωνίας απέναντι στους ξένους που επιλέγουν να γίνουν Έλληνες.
Γιατί όσο και αν αυτό φαντάζει δύσκολο, όταν εκατοντάδες χιλιάδες από τα δικά μας παιδιά φεύγουν και επιδιώκουν να αποκτήσουν άλλες υπηκοότητες, πράγματι υπάρχουν κάποιοι ξένοι άνθρωποι που ερωτεύονται τον τόπο, βρίσκουν τον τρόπο να πραγματώσουν τα όνειρα τους για ευτυχία εδώ και θέλουν να γίνουν Έλληνες. Πολίτες του κράτους μας, με τις δικές μας υποχρεώσεις και δικαιώματα.
Η κίνηση των ανθρώπων ανάμεσα στα κράτη και τις ταυτότητες είναι μία συνεχής διαδικασία, σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της υφηλίου. Οι πιο πετυχημένες χώρες είναι εκείνες που προσελκύουν ανθρώπους άλλων χωρών και καταφέρνουν να τους εντάξουν μέσα στο δικό τους ανθρώπινο δυναμικό και να τους προσαρμόσουν σταδιακά στο δικό τους πολιτιστικό πρότυπο, την κουλτούρα τους.
Το δικό μας θεσμικό πλαίσιο χορήγησης ελληνικής υπηκοότητας πρέπει να είναι από τα πιο δύσκολα στον κόσμο, καθώς η καχυποψία απέναντι στους ξένους έχει ενισχυθεί σαν αποτέλεσμα της προσφυγικής κρίσης των τελευταίων ετών, ενώ έχει μπλέξει και στα δίχτυα της μικροπολιτικής εκμετάλλευσης.
Τα σπασμένα τα πληρώνει, ανάμεσα σε πολλούς άλλους αθώους, και ο Ινδός της ιστορίας μας, ο οποίος δεν είχε την τύχη να είναι πασίγνωστος και ακριβοπληρωμένος αθλητής, ή και επιχειρηματίας. Καθώς τότε δεν θα είχε κανένα πρόβλημα, από όσα έχουμε δει στο παρελθόν.
Η χώρα χρειάζεται ένα δίκαιο καθεστώς χορήγησης υπηκοότητας, όπως γίνεται παντού στον δυτικό κόσμο, υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις. Αλλά όχι αυστηρότερο από οπουδήποτε αλλού. Γιατί η Ελλάδα χρειάζεται νέο αίμα, χρειάζεται να προσελκύσει ανθρώπους που να την αγαπάνε, τουλάχιστον όσο οι αυτόχθονες κάτοικοι της. Η μείωση του πληθυσμού που βιώνουμε το επιτάσσει, περισσότερο ίσως από άλλες χώρες.
Έλληνες είναι άραγε μόνο αυτοί που κληρονόμησαν την ταυτότητα, ή και αυτοί που αγαπούν την Ελλάδα, από επιλογή; Από την απάντηση θα εξαρτηθεί το μέλλον μας.
https://www.liberal.gr/arthro/243624/ap ... otita.html
ο υποψήφιος αυτός προέρχεται από τη Δράση και προβάλλεται από το liberal του Μαυρίδη. Σε τι διαφέρει αυτός ο άνθρωπος από ένα Συριζαίο;;
Η ΝΔ επιθυμεί και αυτή την αλλαγή του πλαισίου ελληνοποιήσεων;; οι καραμανλικές και σαμαρικές συνιστώσες τι λένε;;
θεωρώ βέβαιο πως δεν πρόκειται να εκλεγεί γιατί θα τον πολεμήσουν τα πολιτικά τζάκια της ΝΔ και οι πολιτευτές που προέρχονται από τον κομματικό της σωλήνα. Όποιος ψηφίσει ΝΔ ας ψάξει λίγο τις θέσεις των υποψηφίων που προέρχονται από τη Δράση και το Ποτάμι.
Η ΝΔ δεν πρόκειται να ασκήσει σκληρή μεταναστευτική πολιτική αντίθετα θα υποταχθεί για άλλη μια φορά στην ιδεολογική ηγεμονία της αριστεράς που κυριαρχεί μετά το 1974. Ο καθένας διαλέγει και παίρνει σε επίπεδο κομμάτων και προσώπων!
Δεν μπορείτε να κρίνετε κάποιον με βάση το τί έγραφε πριν δεκαετίεςKauldron έγραψε: ↑29 Απρ 2019, 15:34Εξαιρετικά ενδιαφέρον άρθρο, μπράβο σου που το έβαλες. Να τα βλέπουν αυτά όσοι θέλουν να ψηφίσουν Νέα Δημοκρατ... oh, wait...southern έγραψε: ↑12 Μαρ 2019, 11:27Αναζητώντας την ταυτότητα
Του Αριστοτέλη Αϊβαλιώτη
Ο άνθρωπος είναι Ινδός. Περήφανος για την ιστορία και την ταυτότητα της γενέτειρας του (νότια Ινδία). Βρέθηκε στην Ελλάδα σε ηλικία 19 ετών, μετανάστης, το 2001. Ήταν από τους τυχερούς, βρήκε δουλειά και δουλεύει, νόμιμα, στην ίδια εταιρεία από το 2005. Παντρεύτηκε, έκανε παιδί, σήμερα 9 ετών, που έχει την ελληνική υπηκοότητα και ιθαγένεια.
Αγάπησε την Ελλάδα, τα ελληνικά του είναι σαν τα δικά μου. Είναι 18 χρόνια εδώ. Θέλησε να αποκτήσει και την ελληνική υπηκοότητα. Έδωσε εξετάσεις και απέτυχε. Τον έκοψαν στην ελληνική ιστορία (κάτι θα τον ρώτησαν για τους Κομνηνούς και δεν ήξερε...), όπου φαντάζομαι μπορούν να κοπούν και οι περισσότεροι Έλληνες.
Δεν το βάζει κάτω. Έκανε αίτηση ξανά.
Ελπίζω αυτή τη φορά να του βάλουν πιο βατά θέματα...
Στην ιστοριούλα αυτή βρίσκουμε μία ακραία έκφραση ενός θεσμικού πλαισίου που αντανακλά μια φοβική αντιμετώπιση της ελληνικής κοινωνίας απέναντι στους ξένους που επιλέγουν να γίνουν Έλληνες.
Γιατί όσο και αν αυτό φαντάζει δύσκολο, όταν εκατοντάδες χιλιάδες από τα δικά μας παιδιά φεύγουν και επιδιώκουν να αποκτήσουν άλλες υπηκοότητες, πράγματι υπάρχουν κάποιοι ξένοι άνθρωποι που ερωτεύονται τον τόπο, βρίσκουν τον τρόπο να πραγματώσουν τα όνειρα τους για ευτυχία εδώ και θέλουν να γίνουν Έλληνες. Πολίτες του κράτους μας, με τις δικές μας υποχρεώσεις και δικαιώματα.
Η κίνηση των ανθρώπων ανάμεσα στα κράτη και τις ταυτότητες είναι μία συνεχής διαδικασία, σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της υφηλίου. Οι πιο πετυχημένες χώρες είναι εκείνες που προσελκύουν ανθρώπους άλλων χωρών και καταφέρνουν να τους εντάξουν μέσα στο δικό τους ανθρώπινο δυναμικό και να τους προσαρμόσουν σταδιακά στο δικό τους πολιτιστικό πρότυπο, την κουλτούρα τους.
Το δικό μας θεσμικό πλαίσιο χορήγησης ελληνικής υπηκοότητας πρέπει να είναι από τα πιο δύσκολα στον κόσμο, καθώς η καχυποψία απέναντι στους ξένους έχει ενισχυθεί σαν αποτέλεσμα της προσφυγικής κρίσης των τελευταίων ετών, ενώ έχει μπλέξει και στα δίχτυα της μικροπολιτικής εκμετάλλευσης.
Τα σπασμένα τα πληρώνει, ανάμεσα σε πολλούς άλλους αθώους, και ο Ινδός της ιστορίας μας, ο οποίος δεν είχε την τύχη να είναι πασίγνωστος και ακριβοπληρωμένος αθλητής, ή και επιχειρηματίας. Καθώς τότε δεν θα είχε κανένα πρόβλημα, από όσα έχουμε δει στο παρελθόν.
Η χώρα χρειάζεται ένα δίκαιο καθεστώς χορήγησης υπηκοότητας, όπως γίνεται παντού στον δυτικό κόσμο, υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις. Αλλά όχι αυστηρότερο από οπουδήποτε αλλού. Γιατί η Ελλάδα χρειάζεται νέο αίμα, χρειάζεται να προσελκύσει ανθρώπους που να την αγαπάνε, τουλάχιστον όσο οι αυτόχθονες κάτοικοι της. Η μείωση του πληθυσμού που βιώνουμε το επιτάσσει, περισσότερο ίσως από άλλες χώρες.
Έλληνες είναι άραγε μόνο αυτοί που κληρονόμησαν την ταυτότητα, ή και αυτοί που αγαπούν την Ελλάδα, από επιλογή; Από την απάντηση θα εξαρτηθεί το μέλλον μας.
https://www.liberal.gr/arthro/243624/ap ... otita.html
ο υποψήφιος αυτός προέρχεται από τη Δράση και προβάλλεται από το liberal του Μαυρίδη. Σε τι διαφέρει αυτός ο άνθρωπος από ένα Συριζαίο;;
Η ΝΔ επιθυμεί και αυτή την αλλαγή του πλαισίου ελληνοποιήσεων;; οι καραμανλικές και σαμαρικές συνιστώσες τι λένε;;
θεωρώ βέβαιο πως δεν πρόκειται να εκλεγεί γιατί θα τον πολεμήσουν τα πολιτικά τζάκια της ΝΔ και οι πολιτευτές που προέρχονται από τον κομματικό της σωλήνα. Όποιος ψηφίσει ΝΔ ας ψάξει λίγο τις θέσεις των υποψηφίων που προέρχονται από τη Δράση και το Ποτάμι.
Η ΝΔ δεν πρόκειται να ασκήσει σκληρή μεταναστευτική πολιτική αντίθετα θα υποταχθεί για άλλη μια φορά στην ιδεολογική ηγεμονία της αριστεράς που κυριαρχεί μετά το 1974. Ο καθένας διαλέγει και παίρνει σε επίπεδο κομμάτων και προσώπων!
Αυτος και ο Πακης τελειωσαν την Ελλαδα. Ο,τι χειροτερο περασε απ τον τοπο.southern έγραψε: ↑12 Μαρ 2019, 12:09τα σκάτωσε σε όλα. οικονομία, μετανάστευση, εγκληματικότητα, λειτουργία του κρατικού μηχανισμού. κώλωσε να βγάλει και το στρατό στα δεκεμβριανά του 2008. και φυσικά δεν έβγαλε στη σέντρα το Σημίτη
Μπορούμε όμως να κρίνουμε κάποιο με βάση τί παρέθετε πρίν 6 εβδομάδες.Δεν μπορείτε να κρίνετε κάποιον με βάση το τί έγραφε πριν δεκαετίες