o Χελάκης παραδέχεται την ιδεολογική ηγεμονία της (άκρας) δεξιάς
o Χελάκης παραδέχεται την ιδεολογική ηγεμονία της (άκρας) δεξιάς
Μια γυναίκα, που μόλις την είχε πυροβολήσει ο υπερήλικας σύζυγος, της μπήκε σε ένα ταξί ψελλίζοντας «με σκότωσε».
Ο οδηγός της είπε «περάστε έξω κυρία μου» αντί να τη μεταφέρει κατευθείαν σε κάποιο νοσοκομείο. για να αποφύγει τα λερωμένα από το αίμα της καθίσματα. Ο ταξιτζής χωρίς ίχνος αιδούς το παραδέχτηκε μιλώντας στους αστυνομικούς ότι την κατέβασε για να μην του λερώσει με τα αίματά της τα καθίσματα. Από το δυναμικό -κατά τα άλλα- σωματείο των ταξιτζήδων σιωπή για το… ανδραγάθημα του συναδέλφου τους. Στα social media ήρθε το δεύτερο χτύπημα. «Θα του είχε ψήσει το ψάρι στα χείλη η Βουλγάρα» αποφάνθηκαν οι κριτές των πληκτρολογίων δικαιολογώντας τον δολοφόνο…
Πριν από λίγο καιρό κάποιος είχε σκαρφαλώσει στο γλυπτό της Ομόνοιας. Απειλούσε να πέσει και κάποιοι από κάτω τραβούσαν σέλφι, κι άλλοι φώναζαν «πέσε-πέσε», ενώ κάποιοι έβγαλαν τα εξελιγμένα κινητά τους και έκαναν live μετάδοση όσο ο συμπολίτης τους παρέμενε σκαρφαλωμένος και έτοιμος να φύγει στο κενό…
Πριν από λίγο καιρό πάλι, μια γυναίκα είχε πέσει στις γραμμές του τραίνου. Το τραίνο ακινητοποιήθηκε. Κάποιοι επιβάτες καλούσαν στον ΗΣΑΠ για να ρωτήσουν πότε θα ξεκινήσουν πάλι τα δρομολόγια και κάποιοι περίμεναν στην επόμενη αποβάθρα ενοχλημένοι από την καθυστέρηση, ενώ το ΕΚΑΒ μάζευε ένα νεκρό σώμα λίγο πιο κει.
Πριν έξι μήνες κάποιος άλλος, μόλις είχε δολοφονήσει έναν άνθρωπο και σκούπιζε τα γυαλιά έξω από το μαγαζί του καθαρίζοντας τα αίματα από τα παπούτσια του. Ο δολοφονημένος «ζωγραφίστηκε» αμέσως ως πρεζάκι, ομοφυλόφιλος και οπλισμένος με μαχαίρι. Αργότερα τα στοιχεία χάλασαν την «ζωγραφιά» αλλά δεν τρέχει και τίποτα. Αυτός που… καθάρισε το αίμα από τα παπούτσια του κυκλοφορεί ακόμα ελεύθερος ανάμεσά μας.
Στην Κόνιτσα, κάποιοι «νταήδες» επιτέθηκαν σε προσφυγόπουλα που έπαιζαν μπάσκετ στην αυλή του δημοτικού σχολείου. Τα χτύπησαν και έστειλαν δυο στο νοσοκομείο, το ένα με κάταγμα στο χέρι. Λίγες μέρες νωρίτερα κάποιοι άλλοι στα Βίλια Αττικής επιτέθηκαν σε πρόσφυγες που φιλοξενούνται σε ξενοδοχείο της περιοχής. «Δεν μπήκαμε όλοι. Από τους περίπου εβδομήντα που είμαστε απέξω μόνο δέκα μπήκαν μέσα και επιτέθηκαν», είπε κάτοικος της περιοχής που ήταν ανάμεσα στους εβδομήντα. Τι είχαν πάει άραγε να κάνουν οι εβδομήντα ανάμεσά τους και οι η δήμαρχος της πόλης;
Πριν από καιρό, μιλώντας σε ομοϊδεάτες του ο Θάνος Πλεύρης, νυν πολιτευτής της Νέας Δημοκρατίας, έλεγε πως πρέπει να κάνουμε κόλαση την ζωή των προσφύγων ώστε να μένουν στην πατρίδα τους και να μην έρχονται στην Ελλάδα. Αν σκεφτεί κανείς ότι εκεί υπάρχουν εμφύλιες πολεμικές συγκρούσεις, τι να καταλάβουμε ότι θα περιλαμβάνει η «κόλαση» που θα τους κάνουμε εδώ;
Όλα τούτα, όση καλή θέληση και να έχει κανείς, δεν μπορεί να τα θεωρήσει μεμονωμένα περιστατικά. Διότι όταν τόσα περιστατικά συγκεντρώνονται δείχνουν την τάση. Δείχνουν μια μεταστροφή μεγάλης μερίδας της κοινωνίας. Μια μικρή μερίδα μπορεί να είναι αυτή που πρωταγωνιστεί, μια πολύ μεγαλύτερη είναι αυτή που ανέχεται και δικαιολογεί.
Οσοι θεωρούν ότι αυτά είναι κρούσματα που αφορούν την δράση ή συνδέονται με την δράση της «Χρυσής Αυγής» κάνουν μεγάλος λάθος. Αφορούν μεγάλα στρώματα της ελληνικής κοινωνίας. Κυρίως αυτά που πλήττονται από την κρίση και βλέπουν τον άλλο, τον διαφορετικό ως βασικό υπεύθυνο για την κατάστασή τους. Οι βίαιες συμπεριφορές κατά προσφύγων, ομοφυλόφιλων, γυναικών είναι στην ημερήσια διάταξη. Στον δημόσιο λόχο κυριαρχούν διχαστικές κορώνες. Ένα αίσθημα φόβου και αποστροφής στο διαφορετικό απλώνεται στην κοινωνία. Ταυτόχρονα εξαπλώνεται η απάθεια για τον διπλανό, για αυτόν που υποφέρει, που αδικείται και ταπεινώνεται.
Το πρόβλημα του άλλου γίνεται θέαμα. Ακόμα και η αλληλεγγύη περιορίζεται σε ποσταρίσματα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σε αυτά βέβαια κυριαρχούν σχόλια που αποπνέουν παλιανθρωπιά και εξαχρείωση. Όλα αυτά συνιστούν μια μεταβολή με πολιτικά και ιδεολογικό υπόβαθρο. Αντίστοιχη παρατηρείται σχεδόν σε όλες της χώρες της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Δεν είναι μόνο η άνοδος των καθαρά ακροδεξιών κομμάτων. Είναι και οι ακραίες θέσεις που υιοθετούν τα κόμματα του λεγόμενου δημοκρατικού τόξου. Αφήνω κατά μέρος τους ακροδεξιούς της Λεπέν και τους ισλαμοφοβικούς του τιμωρημένου με… αναστολή Ορμπαν στην Ουγγαρία. Μπορεί κανείς να το διακρίνει άνετα στους Χριστιανοκοινωνιστές της Βαυαρίας, στους δεξιούς ευρωσκεπτικιστές της Μεγάλης Βρετανίας, στο Λαϊκό Κόμμα του πρωθυπουργού Κουρτς στην Αυστρία και πάει λέγοντας.
Καιρός να το παραδεχτούμε. Οι «ελλαττωματικές ιδέες» της Αριστεράς βρίσκονται σε διαρκή υποχώρηση. Η ιδεολογική ηγεμονία περνά σε άλλα χέρια. Οι ιδέες της Αριστεράς, αφού σκυλεύτηκαν από αυτούς που κυβέρνησαν τα τελευταία χρόνια μιλώντας στο όνομά τους, παραδίδονται τώρα στην χλεύη των επερχόμενων νικητών. Τι ανάγκη έχουμε τις δημοσκοπήσεις. Όλα τα παραπάνω αποτελούν έγκυρη δημοσκόπηση…
https://www.protothema.gr/blogs/giorgos ... as-dexias/
αν και εμετικό το άρθρο παραδέχεται τη μεγάλη αλήθεια την ιδεολογική επιστροφή της εθνοκεντρικής δεξιάς.
Τα περιστατικά είναι μεμονωμένα, οι βίαιες συμπεριφορές σε καθημερινή βάση βρίσκονται μόνο στο μυαλό του αρθρογράφου.
ο σκοπός του είναι να δαιμονοποιησει τον αντίθετο πολιτικό λόγο. Το δακρύβρεχτο μελόδραμα δεν πείθει κανένα
Ο οδηγός της είπε «περάστε έξω κυρία μου» αντί να τη μεταφέρει κατευθείαν σε κάποιο νοσοκομείο. για να αποφύγει τα λερωμένα από το αίμα της καθίσματα. Ο ταξιτζής χωρίς ίχνος αιδούς το παραδέχτηκε μιλώντας στους αστυνομικούς ότι την κατέβασε για να μην του λερώσει με τα αίματά της τα καθίσματα. Από το δυναμικό -κατά τα άλλα- σωματείο των ταξιτζήδων σιωπή για το… ανδραγάθημα του συναδέλφου τους. Στα social media ήρθε το δεύτερο χτύπημα. «Θα του είχε ψήσει το ψάρι στα χείλη η Βουλγάρα» αποφάνθηκαν οι κριτές των πληκτρολογίων δικαιολογώντας τον δολοφόνο…
Πριν από λίγο καιρό κάποιος είχε σκαρφαλώσει στο γλυπτό της Ομόνοιας. Απειλούσε να πέσει και κάποιοι από κάτω τραβούσαν σέλφι, κι άλλοι φώναζαν «πέσε-πέσε», ενώ κάποιοι έβγαλαν τα εξελιγμένα κινητά τους και έκαναν live μετάδοση όσο ο συμπολίτης τους παρέμενε σκαρφαλωμένος και έτοιμος να φύγει στο κενό…
Πριν από λίγο καιρό πάλι, μια γυναίκα είχε πέσει στις γραμμές του τραίνου. Το τραίνο ακινητοποιήθηκε. Κάποιοι επιβάτες καλούσαν στον ΗΣΑΠ για να ρωτήσουν πότε θα ξεκινήσουν πάλι τα δρομολόγια και κάποιοι περίμεναν στην επόμενη αποβάθρα ενοχλημένοι από την καθυστέρηση, ενώ το ΕΚΑΒ μάζευε ένα νεκρό σώμα λίγο πιο κει.
Πριν έξι μήνες κάποιος άλλος, μόλις είχε δολοφονήσει έναν άνθρωπο και σκούπιζε τα γυαλιά έξω από το μαγαζί του καθαρίζοντας τα αίματα από τα παπούτσια του. Ο δολοφονημένος «ζωγραφίστηκε» αμέσως ως πρεζάκι, ομοφυλόφιλος και οπλισμένος με μαχαίρι. Αργότερα τα στοιχεία χάλασαν την «ζωγραφιά» αλλά δεν τρέχει και τίποτα. Αυτός που… καθάρισε το αίμα από τα παπούτσια του κυκλοφορεί ακόμα ελεύθερος ανάμεσά μας.
Στην Κόνιτσα, κάποιοι «νταήδες» επιτέθηκαν σε προσφυγόπουλα που έπαιζαν μπάσκετ στην αυλή του δημοτικού σχολείου. Τα χτύπησαν και έστειλαν δυο στο νοσοκομείο, το ένα με κάταγμα στο χέρι. Λίγες μέρες νωρίτερα κάποιοι άλλοι στα Βίλια Αττικής επιτέθηκαν σε πρόσφυγες που φιλοξενούνται σε ξενοδοχείο της περιοχής. «Δεν μπήκαμε όλοι. Από τους περίπου εβδομήντα που είμαστε απέξω μόνο δέκα μπήκαν μέσα και επιτέθηκαν», είπε κάτοικος της περιοχής που ήταν ανάμεσα στους εβδομήντα. Τι είχαν πάει άραγε να κάνουν οι εβδομήντα ανάμεσά τους και οι η δήμαρχος της πόλης;
Πριν από καιρό, μιλώντας σε ομοϊδεάτες του ο Θάνος Πλεύρης, νυν πολιτευτής της Νέας Δημοκρατίας, έλεγε πως πρέπει να κάνουμε κόλαση την ζωή των προσφύγων ώστε να μένουν στην πατρίδα τους και να μην έρχονται στην Ελλάδα. Αν σκεφτεί κανείς ότι εκεί υπάρχουν εμφύλιες πολεμικές συγκρούσεις, τι να καταλάβουμε ότι θα περιλαμβάνει η «κόλαση» που θα τους κάνουμε εδώ;
Όλα τούτα, όση καλή θέληση και να έχει κανείς, δεν μπορεί να τα θεωρήσει μεμονωμένα περιστατικά. Διότι όταν τόσα περιστατικά συγκεντρώνονται δείχνουν την τάση. Δείχνουν μια μεταστροφή μεγάλης μερίδας της κοινωνίας. Μια μικρή μερίδα μπορεί να είναι αυτή που πρωταγωνιστεί, μια πολύ μεγαλύτερη είναι αυτή που ανέχεται και δικαιολογεί.
Οσοι θεωρούν ότι αυτά είναι κρούσματα που αφορούν την δράση ή συνδέονται με την δράση της «Χρυσής Αυγής» κάνουν μεγάλος λάθος. Αφορούν μεγάλα στρώματα της ελληνικής κοινωνίας. Κυρίως αυτά που πλήττονται από την κρίση και βλέπουν τον άλλο, τον διαφορετικό ως βασικό υπεύθυνο για την κατάστασή τους. Οι βίαιες συμπεριφορές κατά προσφύγων, ομοφυλόφιλων, γυναικών είναι στην ημερήσια διάταξη. Στον δημόσιο λόχο κυριαρχούν διχαστικές κορώνες. Ένα αίσθημα φόβου και αποστροφής στο διαφορετικό απλώνεται στην κοινωνία. Ταυτόχρονα εξαπλώνεται η απάθεια για τον διπλανό, για αυτόν που υποφέρει, που αδικείται και ταπεινώνεται.
Το πρόβλημα του άλλου γίνεται θέαμα. Ακόμα και η αλληλεγγύη περιορίζεται σε ποσταρίσματα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σε αυτά βέβαια κυριαρχούν σχόλια που αποπνέουν παλιανθρωπιά και εξαχρείωση. Όλα αυτά συνιστούν μια μεταβολή με πολιτικά και ιδεολογικό υπόβαθρο. Αντίστοιχη παρατηρείται σχεδόν σε όλες της χώρες της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Δεν είναι μόνο η άνοδος των καθαρά ακροδεξιών κομμάτων. Είναι και οι ακραίες θέσεις που υιοθετούν τα κόμματα του λεγόμενου δημοκρατικού τόξου. Αφήνω κατά μέρος τους ακροδεξιούς της Λεπέν και τους ισλαμοφοβικούς του τιμωρημένου με… αναστολή Ορμπαν στην Ουγγαρία. Μπορεί κανείς να το διακρίνει άνετα στους Χριστιανοκοινωνιστές της Βαυαρίας, στους δεξιούς ευρωσκεπτικιστές της Μεγάλης Βρετανίας, στο Λαϊκό Κόμμα του πρωθυπουργού Κουρτς στην Αυστρία και πάει λέγοντας.
Καιρός να το παραδεχτούμε. Οι «ελλαττωματικές ιδέες» της Αριστεράς βρίσκονται σε διαρκή υποχώρηση. Η ιδεολογική ηγεμονία περνά σε άλλα χέρια. Οι ιδέες της Αριστεράς, αφού σκυλεύτηκαν από αυτούς που κυβέρνησαν τα τελευταία χρόνια μιλώντας στο όνομά τους, παραδίδονται τώρα στην χλεύη των επερχόμενων νικητών. Τι ανάγκη έχουμε τις δημοσκοπήσεις. Όλα τα παραπάνω αποτελούν έγκυρη δημοσκόπηση…
https://www.protothema.gr/blogs/giorgos ... as-dexias/
αν και εμετικό το άρθρο παραδέχεται τη μεγάλη αλήθεια την ιδεολογική επιστροφή της εθνοκεντρικής δεξιάς.
Τα περιστατικά είναι μεμονωμένα, οι βίαιες συμπεριφορές σε καθημερινή βάση βρίσκονται μόνο στο μυαλό του αρθρογράφου.
ο σκοπός του είναι να δαιμονοποιησει τον αντίθετο πολιτικό λόγο. Το δακρύβρεχτο μελόδραμα δεν πείθει κανένα
Δελτίο τύπου της Δράσης υπερ της στεγης ψευτομακεδονικου πολιτισμου το 2012, αναδημοσιευμενο στην επισημη σελίδα του Ουρανιου Τοξου http://www.florina.org/news/2012/october06_g.asp
Γενικός Γραμματέας υπουργείου προέρχεται από κόμμα που υποστηρίζει την ψευδομειονότητα στη Μακεδονία
Γενικός Γραμματέας υπουργείου προέρχεται από κόμμα που υποστηρίζει την ψευδομειονότητα στη Μακεδονία
-
- Δημοσιεύσεις: 25185
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54
Re: o Χελάκης παραδέχεται την ιδεολογική ηγεμονία της (άκρας) δεξιάς
αυτα εχουν να κανουν με την απομακρυνση απο τον Χριστιανισμο.southern έγραψε: ↑23 Μαρ 2019, 19:59Μια γυναίκα, που μόλις την είχε πυροβολήσει ο υπερήλικας σύζυγος, της μπήκε σε ένα ταξί ψελλίζοντας «με σκότωσε».
Ο οδηγός της είπε «περάστε έξω κυρία μου» αντί να τη μεταφέρει κατευθείαν σε κάποιο νοσοκομείο. για να αποφύγει τα λερωμένα από το αίμα της καθίσματα. Ο ταξιτζής χωρίς ίχνος αιδούς το παραδέχτηκε μιλώντας στους αστυνομικούς ότι την κατέβασε για να μην του λερώσει με τα αίματά της τα καθίσματα. Από το δυναμικό -κατά τα άλλα- σωματείο των ταξιτζήδων σιωπή για το… ανδραγάθημα του συναδέλφου τους. Στα social media ήρθε το δεύτερο χτύπημα. «Θα του είχε ψήσει το ψάρι στα χείλη η Βουλγάρα» αποφάνθηκαν οι κριτές των πληκτρολογίων δικαιολογώντας τον δολοφόνο…
Πριν από λίγο καιρό κάποιος είχε σκαρφαλώσει στο γλυπτό της Ομόνοιας. Απειλούσε να πέσει και κάποιοι από κάτω τραβούσαν σέλφι, κι άλλοι φώναζαν «πέσε-πέσε», ενώ κάποιοι έβγαλαν τα εξελιγμένα κινητά τους και έκαναν live μετάδοση όσο ο συμπολίτης τους παρέμενε σκαρφαλωμένος και έτοιμος να φύγει στο κενό…
Πριν από λίγο καιρό πάλι, μια γυναίκα είχε πέσει στις γραμμές του τραίνου. Το τραίνο ακινητοποιήθηκε. Κάποιοι επιβάτες καλούσαν στον ΗΣΑΠ για να ρωτήσουν πότε θα ξεκινήσουν πάλι τα δρομολόγια και κάποιοι περίμεναν στην επόμενη αποβάθρα ενοχλημένοι από την καθυστέρηση, ενώ το ΕΚΑΒ μάζευε ένα νεκρό σώμα λίγο πιο κει.
Πριν έξι μήνες κάποιος άλλος, μόλις είχε δολοφονήσει έναν άνθρωπο και σκούπιζε τα γυαλιά έξω από το μαγαζί του καθαρίζοντας τα αίματα από τα παπούτσια του. Ο δολοφονημένος «ζωγραφίστηκε» αμέσως ως πρεζάκι, ομοφυλόφιλος και οπλισμένος με μαχαίρι. Αργότερα τα στοιχεία χάλασαν την «ζωγραφιά» αλλά δεν τρέχει και τίποτα. Αυτός που… καθάρισε το αίμα από τα παπούτσια του κυκλοφορεί ακόμα ελεύθερος ανάμεσά μας.
Στην Κόνιτσα, κάποιοι «νταήδες» επιτέθηκαν σε προσφυγόπουλα που έπαιζαν μπάσκετ στην αυλή του δημοτικού σχολείου. Τα χτύπησαν και έστειλαν δυο στο νοσοκομείο, το ένα με κάταγμα στο χέρι. Λίγες μέρες νωρίτερα κάποιοι άλλοι στα Βίλια Αττικής επιτέθηκαν σε πρόσφυγες που φιλοξενούνται σε ξενοδοχείο της περιοχής. «Δεν μπήκαμε όλοι. Από τους περίπου εβδομήντα που είμαστε απέξω μόνο δέκα μπήκαν μέσα και επιτέθηκαν», είπε κάτοικος της περιοχής που ήταν ανάμεσα στους εβδομήντα. Τι είχαν πάει άραγε να κάνουν οι εβδομήντα ανάμεσά τους και οι η δήμαρχος της πόλης;
Πριν από καιρό, μιλώντας σε ομοϊδεάτες του ο Θάνος Πλεύρης, νυν πολιτευτής της Νέας Δημοκρατίας, έλεγε πως πρέπει να κάνουμε κόλαση την ζωή των προσφύγων ώστε να μένουν στην πατρίδα τους και να μην έρχονται στην Ελλάδα. Αν σκεφτεί κανείς ότι εκεί υπάρχουν εμφύλιες πολεμικές συγκρούσεις, τι να καταλάβουμε ότι θα περιλαμβάνει η «κόλαση» που θα τους κάνουμε εδώ;
Όλα τούτα, όση καλή θέληση και να έχει κανείς, δεν μπορεί να τα θεωρήσει μεμονωμένα περιστατικά. Διότι όταν τόσα περιστατικά συγκεντρώνονται δείχνουν την τάση. Δείχνουν μια μεταστροφή μεγάλης μερίδας της κοινωνίας. Μια μικρή μερίδα μπορεί να είναι αυτή που πρωταγωνιστεί, μια πολύ μεγαλύτερη είναι αυτή που ανέχεται και δικαιολογεί.
Οσοι θεωρούν ότι αυτά είναι κρούσματα που αφορούν την δράση ή συνδέονται με την δράση της «Χρυσής Αυγής» κάνουν μεγάλος λάθος. Αφορούν μεγάλα στρώματα της ελληνικής κοινωνίας. Κυρίως αυτά που πλήττονται από την κρίση και βλέπουν τον άλλο, τον διαφορετικό ως βασικό υπεύθυνο για την κατάστασή τους. Οι βίαιες συμπεριφορές κατά προσφύγων, ομοφυλόφιλων, γυναικών είναι στην ημερήσια διάταξη. Στον δημόσιο λόχο κυριαρχούν διχαστικές κορώνες. Ένα αίσθημα φόβου και αποστροφής στο διαφορετικό απλώνεται στην κοινωνία. Ταυτόχρονα εξαπλώνεται η απάθεια για τον διπλανό, για αυτόν που υποφέρει, που αδικείται και ταπεινώνεται.
Το πρόβλημα του άλλου γίνεται θέαμα. Ακόμα και η αλληλεγγύη περιορίζεται σε ποσταρίσματα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σε αυτά βέβαια κυριαρχούν σχόλια που αποπνέουν παλιανθρωπιά και εξαχρείωση. Όλα αυτά συνιστούν μια μεταβολή με πολιτικά και ιδεολογικό υπόβαθρο. Αντίστοιχη παρατηρείται σχεδόν σε όλες της χώρες της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Δεν είναι μόνο η άνοδος των καθαρά ακροδεξιών κομμάτων. Είναι και οι ακραίες θέσεις που υιοθετούν τα κόμματα του λεγόμενου δημοκρατικού τόξου. Αφήνω κατά μέρος τους ακροδεξιούς της Λεπέν και τους ισλαμοφοβικούς του τιμωρημένου με… αναστολή Ορμπαν στην Ουγγαρία. Μπορεί κανείς να το διακρίνει άνετα στους Χριστιανοκοινωνιστές της Βαυαρίας, στους δεξιούς ευρωσκεπτικιστές της Μεγάλης Βρετανίας, στο Λαϊκό Κόμμα του πρωθυπουργού Κουρτς στην Αυστρία και πάει λέγοντας.
Καιρός να το παραδεχτούμε. Οι «ελλαττωματικές ιδέες» της Αριστεράς βρίσκονται σε διαρκή υποχώρηση. Η ιδεολογική ηγεμονία περνά σε άλλα χέρια. Οι ιδέες της Αριστεράς, αφού σκυλεύτηκαν από αυτούς που κυβέρνησαν τα τελευταία χρόνια μιλώντας στο όνομά τους, παραδίδονται τώρα στην χλεύη των επερχόμενων νικητών. Τι ανάγκη έχουμε τις δημοσκοπήσεις. Όλα τα παραπάνω αποτελούν έγκυρη δημοσκόπηση…
https://www.protothema.gr/blogs/giorgos ... as-dexias/
αν και εμετικό το άρθρο παραδέχεται τη μεγάλη αλήθεια την ιδεολογική επιστροφή της εθνοκεντρικής δεξιάς.
Τα περιστατικά είναι μεμονωμένα, οι βίαιες συμπεριφορές σε καθημερινή βάση βρίσκονται μόνο στο μυαλό του αρθρογράφου.
ο σκοπός του είναι να δαιμονοποιησει τον αντίθετο πολιτικό λόγο. Το δακρύβρεχτο μελόδραμα δεν πείθει κανένα
Πιστευεις δεν πιστευεις, ηταν ενας πολυ ισχυρος συνδεκτικος κρικος της κοινωνιας. Δεν γινεται να περιμενεις οτι θα τον πολεμησεις χωρις να εχει αυτο συνεπειες στην κοινωνικη συνοχη
Re: o Χελάκης παραδέχεται την ιδεολογική ηγεμονία της (άκρας) δεξιάς
η Ορθοδοξία ήταν ο βασικός συνεκτικός κρίκος της βυζαντινής αυτοκρατορίας. Και θα μπορούσε να βοηθήσει στην ενσωμάτωση ανθρώπων. ο Χελάκης δραματοποιεί τα πράγματα. είμαι ΧΟ αλλά όχι στο βαθμό που είναι η μάνα και ο πατέρας μου. ο ατομικισμός σιγά σιγά επιβάλλεται. είναι όμως και εκμεταλλεύσιμος πολιτικά ακόμα και από την πλέον δεξιά οπτική.talaipwros έγραψε: ↑23 Μαρ 2019, 20:03αυτα εχουν να κανουν με την απομακρυνση απο τον Χριστιανισμο.southern έγραψε: ↑23 Μαρ 2019, 19:59Μια γυναίκα, που μόλις την είχε πυροβολήσει ο υπερήλικας σύζυγος, της μπήκε σε ένα ταξί ψελλίζοντας «με σκότωσε».
Ο οδηγός της είπε «περάστε έξω κυρία μου» αντί να τη μεταφέρει κατευθείαν σε κάποιο νοσοκομείο. για να αποφύγει τα λερωμένα από το αίμα της καθίσματα. Ο ταξιτζής χωρίς ίχνος αιδούς το παραδέχτηκε μιλώντας στους αστυνομικούς ότι την κατέβασε για να μην του λερώσει με τα αίματά της τα καθίσματα. Από το δυναμικό -κατά τα άλλα- σωματείο των ταξιτζήδων σιωπή για το… ανδραγάθημα του συναδέλφου τους. Στα social media ήρθε το δεύτερο χτύπημα. «Θα του είχε ψήσει το ψάρι στα χείλη η Βουλγάρα» αποφάνθηκαν οι κριτές των πληκτρολογίων δικαιολογώντας τον δολοφόνο…
Πριν από λίγο καιρό κάποιος είχε σκαρφαλώσει στο γλυπτό της Ομόνοιας. Απειλούσε να πέσει και κάποιοι από κάτω τραβούσαν σέλφι, κι άλλοι φώναζαν «πέσε-πέσε», ενώ κάποιοι έβγαλαν τα εξελιγμένα κινητά τους και έκαναν live μετάδοση όσο ο συμπολίτης τους παρέμενε σκαρφαλωμένος και έτοιμος να φύγει στο κενό…
Πριν από λίγο καιρό πάλι, μια γυναίκα είχε πέσει στις γραμμές του τραίνου. Το τραίνο ακινητοποιήθηκε. Κάποιοι επιβάτες καλούσαν στον ΗΣΑΠ για να ρωτήσουν πότε θα ξεκινήσουν πάλι τα δρομολόγια και κάποιοι περίμεναν στην επόμενη αποβάθρα ενοχλημένοι από την καθυστέρηση, ενώ το ΕΚΑΒ μάζευε ένα νεκρό σώμα λίγο πιο κει.
Πριν έξι μήνες κάποιος άλλος, μόλις είχε δολοφονήσει έναν άνθρωπο και σκούπιζε τα γυαλιά έξω από το μαγαζί του καθαρίζοντας τα αίματα από τα παπούτσια του. Ο δολοφονημένος «ζωγραφίστηκε» αμέσως ως πρεζάκι, ομοφυλόφιλος και οπλισμένος με μαχαίρι. Αργότερα τα στοιχεία χάλασαν την «ζωγραφιά» αλλά δεν τρέχει και τίποτα. Αυτός που… καθάρισε το αίμα από τα παπούτσια του κυκλοφορεί ακόμα ελεύθερος ανάμεσά μας.
Στην Κόνιτσα, κάποιοι «νταήδες» επιτέθηκαν σε προσφυγόπουλα που έπαιζαν μπάσκετ στην αυλή του δημοτικού σχολείου. Τα χτύπησαν και έστειλαν δυο στο νοσοκομείο, το ένα με κάταγμα στο χέρι. Λίγες μέρες νωρίτερα κάποιοι άλλοι στα Βίλια Αττικής επιτέθηκαν σε πρόσφυγες που φιλοξενούνται σε ξενοδοχείο της περιοχής. «Δεν μπήκαμε όλοι. Από τους περίπου εβδομήντα που είμαστε απέξω μόνο δέκα μπήκαν μέσα και επιτέθηκαν», είπε κάτοικος της περιοχής που ήταν ανάμεσα στους εβδομήντα. Τι είχαν πάει άραγε να κάνουν οι εβδομήντα ανάμεσά τους και οι η δήμαρχος της πόλης;
Πριν από καιρό, μιλώντας σε ομοϊδεάτες του ο Θάνος Πλεύρης, νυν πολιτευτής της Νέας Δημοκρατίας, έλεγε πως πρέπει να κάνουμε κόλαση την ζωή των προσφύγων ώστε να μένουν στην πατρίδα τους και να μην έρχονται στην Ελλάδα. Αν σκεφτεί κανείς ότι εκεί υπάρχουν εμφύλιες πολεμικές συγκρούσεις, τι να καταλάβουμε ότι θα περιλαμβάνει η «κόλαση» που θα τους κάνουμε εδώ;
Όλα τούτα, όση καλή θέληση και να έχει κανείς, δεν μπορεί να τα θεωρήσει μεμονωμένα περιστατικά. Διότι όταν τόσα περιστατικά συγκεντρώνονται δείχνουν την τάση. Δείχνουν μια μεταστροφή μεγάλης μερίδας της κοινωνίας. Μια μικρή μερίδα μπορεί να είναι αυτή που πρωταγωνιστεί, μια πολύ μεγαλύτερη είναι αυτή που ανέχεται και δικαιολογεί.
Οσοι θεωρούν ότι αυτά είναι κρούσματα που αφορούν την δράση ή συνδέονται με την δράση της «Χρυσής Αυγής» κάνουν μεγάλος λάθος. Αφορούν μεγάλα στρώματα της ελληνικής κοινωνίας. Κυρίως αυτά που πλήττονται από την κρίση και βλέπουν τον άλλο, τον διαφορετικό ως βασικό υπεύθυνο για την κατάστασή τους. Οι βίαιες συμπεριφορές κατά προσφύγων, ομοφυλόφιλων, γυναικών είναι στην ημερήσια διάταξη. Στον δημόσιο λόχο κυριαρχούν διχαστικές κορώνες. Ένα αίσθημα φόβου και αποστροφής στο διαφορετικό απλώνεται στην κοινωνία. Ταυτόχρονα εξαπλώνεται η απάθεια για τον διπλανό, για αυτόν που υποφέρει, που αδικείται και ταπεινώνεται.
Το πρόβλημα του άλλου γίνεται θέαμα. Ακόμα και η αλληλεγγύη περιορίζεται σε ποσταρίσματα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σε αυτά βέβαια κυριαρχούν σχόλια που αποπνέουν παλιανθρωπιά και εξαχρείωση. Όλα αυτά συνιστούν μια μεταβολή με πολιτικά και ιδεολογικό υπόβαθρο. Αντίστοιχη παρατηρείται σχεδόν σε όλες της χώρες της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Δεν είναι μόνο η άνοδος των καθαρά ακροδεξιών κομμάτων. Είναι και οι ακραίες θέσεις που υιοθετούν τα κόμματα του λεγόμενου δημοκρατικού τόξου. Αφήνω κατά μέρος τους ακροδεξιούς της Λεπέν και τους ισλαμοφοβικούς του τιμωρημένου με… αναστολή Ορμπαν στην Ουγγαρία. Μπορεί κανείς να το διακρίνει άνετα στους Χριστιανοκοινωνιστές της Βαυαρίας, στους δεξιούς ευρωσκεπτικιστές της Μεγάλης Βρετανίας, στο Λαϊκό Κόμμα του πρωθυπουργού Κουρτς στην Αυστρία και πάει λέγοντας.
Καιρός να το παραδεχτούμε. Οι «ελλαττωματικές ιδέες» της Αριστεράς βρίσκονται σε διαρκή υποχώρηση. Η ιδεολογική ηγεμονία περνά σε άλλα χέρια. Οι ιδέες της Αριστεράς, αφού σκυλεύτηκαν από αυτούς που κυβέρνησαν τα τελευταία χρόνια μιλώντας στο όνομά τους, παραδίδονται τώρα στην χλεύη των επερχόμενων νικητών. Τι ανάγκη έχουμε τις δημοσκοπήσεις. Όλα τα παραπάνω αποτελούν έγκυρη δημοσκόπηση…
https://www.protothema.gr/blogs/giorgos ... as-dexias/
αν και εμετικό το άρθρο παραδέχεται τη μεγάλη αλήθεια την ιδεολογική επιστροφή της εθνοκεντρικής δεξιάς.
Τα περιστατικά είναι μεμονωμένα, οι βίαιες συμπεριφορές σε καθημερινή βάση βρίσκονται μόνο στο μυαλό του αρθρογράφου.
ο σκοπός του είναι να δαιμονοποιησει τον αντίθετο πολιτικό λόγο. Το δακρύβρεχτο μελόδραμα δεν πείθει κανένα
Πιστευεις δεν πιστευεις, ηταν ενας πολυ ισχυρος συνδεκτικος κρικος της κοινωνιας. Δεν γινεται να περιμενεις οτι θα τον πολεμησεις χωρις να εχει αυτο συνεπειες στην κοινωνικη συνοχη
Δελτίο τύπου της Δράσης υπερ της στεγης ψευτομακεδονικου πολιτισμου το 2012, αναδημοσιευμενο στην επισημη σελίδα του Ουρανιου Τοξου http://www.florina.org/news/2012/october06_g.asp
Γενικός Γραμματέας υπουργείου προέρχεται από κόμμα που υποστηρίζει την ψευδομειονότητα στη Μακεδονία
Γενικός Γραμματέας υπουργείου προέρχεται από κόμμα που υποστηρίζει την ψευδομειονότητα στη Μακεδονία
Re: o Χελάκης παραδέχεται την ιδεολογική ηγεμονία της (άκρας) δεξιάς
Το άρθρο "αποδίδει" τη σκατοψυχιά στον εθνικισμό.αν και εμετικό το άρθρο παραδέχεται τη μεγάλη αλήθεια την ιδεολογική επιστροφή της εθνοκεντρικής δεξιάς.
Βέβαια, παραλείπει το άρθρο να μας δείξει τα σχόλια για τον Κατσίφα, τον οποίον πολύ βολικά "ξεχνάει", όπως και τα σχόλια που είχε κάνει ένα αριστερό σίχαμα του τουάτερ για τα δίδυμα κοριτσάκια που κάηκαν ζωντανά. Και βέβαια ούτε κουβέντα για το "κουκούλωμα" των νεκρών από την κυβέρνηση της Αρρωστεράς.
Φυσικά και έχουν και οι εθνικιστές σκατόψυχους μεμονωμένα, αλλά οι πραγματικά σιχαμένοι και άρρωστοι σκατόψυχοι είναι κατά κανόνα οι αρρωστεροί.
Re: o Χελάκης παραδέχεται την ιδεολογική ηγεμονία της (άκρας) δεξιάς
Νομίζω ότι αυτό το άρθρο μπορεί χαλαρά να πάρει βραβείο λογικής ασυναρτησίας. Οκ, protothema, καμία έκπληξη, και από λαετζή.
Re: o Χελάκης παραδέχεται την ιδεολογική ηγεμονία της (άκρας) δεξιάς
το άρθρο είναι γραμμένο από αριστεριστή. αυτό τα εξηγεί όλα.Kauldron έγραψε: ↑23 Μαρ 2019, 20:17Το άρθρο "αποδίδει" τη σκατοψυχιά στον εθνικισμό.αν και εμετικό το άρθρο παραδέχεται τη μεγάλη αλήθεια την ιδεολογική επιστροφή της εθνοκεντρικής δεξιάς.
Βέβαια, παραλείπει το άρθρο να μας δείξει τα σχόλια για τον Κατσίφα, τον οποίον πολύ βολικά "ξεχνάει", όπως και τα σχόλια που είχε κάνει ένα αριστερό σίχαμα του τουάτερ για τα δίδυμα κοριτσάκια που κάηκαν ζωντανά. Και βέβαια ούτε κουβέντα για το "κουκούλωμα" των νεκρών από την κυβέρνηση της Αρρωστεράς.
Φυσικά και έχουν και οι εθνικιστές σκατόψυχους μεμονωμένα, αλλά οι πραγματικά σιχαμένοι και άρρωστοι σκατόψυχοι είναι κατά κανόνα οι αρρωστεροί.
Δελτίο τύπου της Δράσης υπερ της στεγης ψευτομακεδονικου πολιτισμου το 2012, αναδημοσιευμενο στην επισημη σελίδα του Ουρανιου Τοξου http://www.florina.org/news/2012/october06_g.asp
Γενικός Γραμματέας υπουργείου προέρχεται από κόμμα που υποστηρίζει την ψευδομειονότητα στη Μακεδονία
Γενικός Γραμματέας υπουργείου προέρχεται από κόμμα που υποστηρίζει την ψευδομειονότητα στη Μακεδονία
Re: o Χελάκης παραδέχεται την ιδεολογική ηγεμονία της (άκρας) δεξιάς
Οχι Αριστεριστή, αρρωστεριστή. Πλέον έτσι τους αποκαλώ. Μιλάμε για ψυχικά άρρωστους.το άρθρο είναι γραμμένο από αριστεριστή. αυτό τα εξηγεί όλα.
Re: o Χελάκης παραδέχεται την ιδεολογική ηγεμονία της (άκρας) δεξιάς
ο τύπος είναι ΛΑΕ, αριστερότερα του Τσίπρα όπου έχουν μαζέψει μέχρι και το Νάσο Θεοδωρίδη
Δελτίο τύπου της Δράσης υπερ της στεγης ψευτομακεδονικου πολιτισμου το 2012, αναδημοσιευμενο στην επισημη σελίδα του Ουρανιου Τοξου http://www.florina.org/news/2012/october06_g.asp
Γενικός Γραμματέας υπουργείου προέρχεται από κόμμα που υποστηρίζει την ψευδομειονότητα στη Μακεδονία
Γενικός Γραμματέας υπουργείου προέρχεται από κόμμα που υποστηρίζει την ψευδομειονότητα στη Μακεδονία
Re: o Χελάκης παραδέχεται την ιδεολογική ηγεμονία της (άκρας) δεξιάς
το άρθρο θυμίζει αυτό
που παρεμπιμπτόντως είναι το μόνο πράγμα στο οποίο μπορεί να ηγεμονεύσει η ακροδεξιά
που παρεμπιμπτόντως είναι το μόνο πράγμα στο οποίο μπορεί να ηγεμονεύσει η ακροδεξιά
Re: o Χελάκης παραδέχεται την ιδεολογική ηγεμονία της (άκρας) δεξιάς
Ο Χελάκης το γύρισε ΛΑΕ; Φουλ σύριζα ήταν πάντα αυτός.
Εκείνη η άλλη αριστεράτζα που έκανε εκπομπή στον sport-fm, Χαραλαμπόπουλο νομίζω τον έλεγαν, ακόμα σύριζα είναι;
Εκείνη η άλλη αριστεράτζα που έκανε εκπομπή στον sport-fm, Χαραλαμπόπουλο νομίζω τον έλεγαν, ακόμα σύριζα είναι;
- ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
- Δημοσιεύσεις: 21407
- Εγγραφή: 28 Ιουν 2018, 23:56
- Phorum.gr user: ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Re: o Χελάκης παραδέχεται την ιδεολογική ηγεμονία της (άκρας) δεξιάς
η απομάκρυνση από τις παραδοσιακές αξίες γενικότερα, ανάμεσά τους και η θρησκείαtalaipwros έγραψε: ↑23 Μαρ 2019, 20:03
αυτα εχουν να κανουν με την απομακρυνση απο τον Χριστιανισμο.
Πιστευεις δεν πιστευεις, ηταν ενας πολυ ισχυρος συνδεκτικος κρικος της κοινωνιας. Δεν γινεται να περιμενεις οτι θα τον πολεμησεις χωρις να εχει αυτο συνεπειες στην κοινωνικη συνοχη
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία."
Τζίμης Πανούσης
Τζίμης Πανούσης
-
- Δημοσιεύσεις: 34730
- Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
- Phorum.gr user: πατησιωτης
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: o Χελάκης παραδέχεται την ιδεολογική ηγεμονία της (άκρας) δεξιάς
Υπάρχει ένας Χαραλαμπόπουλος στο in.gr που επιτίθεται στον ΣΥΡΙΖΑ από αριστερά και επειδή αθέτησε τις υποσχέσεις του.
Re: o Χελάκης παραδέχεται την ιδεολογική ηγεμονία της (άκρας) δεξιάς
Δεν είναι ο ίδιος, εκτός και αν κάνω λάθος και δεν θυμάμαι καλά το όνομα αυτού που αναφέρω.πατησιωτης έγραψε: ↑23 Μαρ 2019, 21:18Υπάρχει ένας Χαραλαμπόπουλος στο in.gr που επιτίθεται στον ΣΥΡΙΖΑ από αριστερά και επειδή αθέτησε τις υποσχέσεις του.
Re: o Χελάκης παραδέχεται την ιδεολογική ηγεμονία της (άκρας) δεξιάς
Το τι κάνουν στα κρεββάτι τους όλοι αυτοί, τι την νοιάζει την φυλλάδα και το κοινό της;
Δεν τσακιζω το φρύδι μου
Re: o Χελάκης παραδέχεται την ιδεολογική ηγεμονία της (άκρας) δεξιάς
Χαραλαμπόπουλο τον έλεγαν. Χρήστο. Αηδιαστικός. Φαντάζομαι πως είναι ακόμα. Με τη τετράδα Χαραλαμπόπουλος-Χελακης-Χριστόγλου-Λεάνης με πιάνει εμετός
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Oι 4 λόγοι που η οικονομία της Κίνας απειλεί την ηγεμονία της Δύσης
από Αρίστος » 10 Αύγ 2022, 20:32 » σε Διεθνής πολιτική - 76 Απαντήσεις
- 1919 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από έργο_μακέτο
14 Αύγ 2022, 12:15
-
-
-
Νέα δημοσίευση Ενταση στην ΑΣΟΕΕ, τα ταγματα εφοδου της ακρας αριστερας και των αναρχικων ξαναχτυπησαν
από southern » 05 Απρ 2023, 13:42 » σε Κοινωνικά θέματα - 86 Απαντήσεις
- 2428 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από southern
07 Απρ 2023, 16:21
-
-
-
Νέα δημοσίευση Η ιδεολογική συνέπεια της πουστοδεξιάς
από Maspoli » 03 Ιαν 2024, 15:40 » σε Εθνικά Θέματα - 36 Απαντήσεις
- 997 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Πρετεντέρης
05 Ιαν 2024, 14:18
-
-
-
Νέα δημοσίευση Οργανωτικός εκφυλισμός μετά την ιδεολογική χρεωκοπία για Σ/Δ
από Ληστοσυμμορίτης » 12 Μαρ 2024, 07:50 » σε Εσωτερική Πολιτική - 0 Απαντήσεις
- 70 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ληστοσυμμορίτης
12 Μαρ 2024, 07:50
-