Ήλον: Χωρίς δασμούς θα χάναμε αλλά δεν τους θέλαμε και τελικά μπήκαν κακώς δε τους έχουμε κ ανάγκη αυτό ακριβώς τπτ αλλο
Re: Ήλον: Χωρίς δασμούς θα χάναμε αλλά δεν τους θέλαμε και τελικά μπήκαν κακώς δε τους έχουμε κ ανάγκη αυτό ακριβώς τπτ
Εξυπακούεται ότι αφού θέλει να πουλάει στην Κίνα, πρέπει να τα έχει καλά με την κεντρική εξουσία εκεί, αυτό ισχύει για οποιονδήποτε ξένο θέλησε να κάνει εμπόριο στην Κίνα από την εποχή τουλάχιστον του Μάρκο Πόλο. Πιθανώς τα όσα είπε στην πρώτη περίπτωση ήταν praise προς τις κινέζικες εταιρίες, όχι προτροπή προς δασμούς. Επίσης, προφανώς στις ''most other companies'' που θα καταστραφούν δεν περιλαμβάνει την Τέσλα.
''That's not what your fucking job is. You are bullshiting people, you are acting as a propagandist. It's not 'mostly peaceful' when a car is on fire''. Joe Rogan
-
- Δημοσιεύσεις: 3240
- Εγγραφή: 27 Μάιος 2018, 20:21
Re: Ήλον: Χωρίς δασμούς θα χάναμε αλλά δεν τους θέλαμε και τελικά μπήκαν κακώς δε τους έχουμε κ ανάγκη αυτό ακριβώς τπτ
Υπάρχουν ξεκάθαροι νόμοι εναντίον του dumping και του αθέμιτου ανταγωνισμού. Οι ευρωπαίοι καλά θα κάνουν να ξυπνήσουν, αλλιώς σε λίγο μόνο καφέδες και lifestyle θα μείνει να πουλάνε.Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: ↑24 Μάιος 2024, 17:49Κι έτσι δεν λειτουργεί ο καπιταλισμός; Αν το προιόν σου είναι φθηνότερο και καλύτερο υποτίθεται πως κλείνει τον ανταγωνισμό. Αυτό δεν είναι καπιταλισμός. Είναι ξεδιάντροπος σοσιαλισμος όταν το χέρι του κράτους επιβάλλει εξοντωτικούς δασμούς ξένα προιόντα.
-
- Δημοσιεύσεις: 3240
- Εγγραφή: 27 Μάιος 2018, 20:21
Re: Ήλον: Χωρίς δασμούς θα χάναμε αλλά δεν τους θέλαμε και τελικά μπήκαν κακώς δε τους έχουμε κ ανάγκη αυτό ακριβώς τπτ
Green Dragon έγραψε: ↑24 Μάιος 2024, 18:53Τεσπα, οι δασμοί των ΗΠΑ θα επιταχύνουν την οικονομική πτώση της ΕΕ αν δεν προσαρμοστεί ανάλογα. Το παιχνίδι άλλαξε και όποιος δεν το καταλάβει εγκαίρως θα βουλιάξει, όπως έλεγε και ο ΓΑΠ.
Η πολιτική των κινέζων είναι άπειρες επιδοτήσεις σε όποιον αναπνέει για να φτιάξει εργοστάσιο. Αυτό δημιουργεί overcapacity. Έχουν αγορά για 20 εκ πωλήσεις αυτοκινήτων, λόγω επιδοτήσεων έχουν capacity για παραγωγή 30 εκ. Σε νορμάλ αγορά αυτή η φούσκα δεν θα δημιουργούνταν ή άμα προέκυπτε θα ξεφούσκωνε γρήγορα. Ένα εργοστάσιο αυτοκινήτων χρειάζεται παραγωγή στο 80% του capacity για να είναι στο breakeven point, άρα τα κινέζικα εργοστάσια κατά μέσο όρο είναι ζημιογόνα. Εδώ όμως παίζουν τεράστιες κρατικές επιδοτήσεις και, αντί να κλείσουν, πάνε να πλημμυρίσουν την διεθνή αγορά.
Τα χιλιάδες κινέζικα αυτοκίνητα που είναι παρατημένα στο λιμάνι του Βελγίου χωρίς αγοραστές για μήνες ξέρετε γιατί είναι εκεί; Διότι οι κινέζοι κατασκευαστές για να πάρουν τις επιδοτήσεις έπρεπε να τα εξάγουν. Ποια επιχειρηματική λογική υπάρχει στο να φορτώσεις ένα πλοίο με αυτοκίνητα (αμφιβόλου ποιότητας) και να το στείλεις στην άλλη άκρη του πλανήτη χωρίς να υπάρχει παραλήπτης εκεί; Δεν υπάρχει μεγαλύτερη στρέβλωση στην αγορά στην παγκόσμια ιστορία.
- Πορφύριος Εξαρχίδης
- Δημοσιεύσεις: 9878
- Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 10:03
- Phorum.gr user: Πορφύριος Εξαρχίδης
Re: Ήλον: Χωρίς δασμούς θα χάναμε αλλά δεν τους θέλαμε και τελικά μπήκαν κακώς δε τους έχουμε κ ανάγκη αυτό ακριβώς τπτ
Θα αστειεύεσαι. Ζούμε στην εποχή δήθεν της παγκοσμιοποίησης. Αύξηση των εμπορικών συναλλαγών ελεύθερη διακίνηση ιδεών κτλ. κτλ. Και τι κάνει η παγκοσμιοποίηση. Απο την μία επιδοτεί το υπερεκτιμημένο ηλεκτρικό του Μασκ και από την άλλη παει το κινέζικο φτηνό στα διπλάσια. Ποιος επωφελείται. Μήπως εσύ που θα μπορούσες να έχεις ένα φθηνό ηλεκτρικό αμαξάκι ή μήπως ο Μασκ που λειτουργεί με κανόνες μονοπωλίου;Green Dragon έγραψε: ↑24 Μάιος 2024, 18:50Είναι εθνικός καπιταλισμός. Η καπιταλιστική θεωρία δεν λέει τίποτα για δασμούς, αν πρέπει να μπουν ή όχι, το ελεύθερο εμπόριο είναι φριντμανισμός.Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: ↑24 Μάιος 2024, 17:49Κι έτσι δεν λειτουργεί ο καπιταλισμός; Αν το προιόν σου είναι φθηνότερο και καλύτερο υποτίθεται πως κλείνει τον ανταγωνισμό. Αυτό δεν είναι καπιταλισμός. Είναι ξεδιάντροπος σοσιαλισμος όταν το χέρι του κράτους επιβάλλει εξοντωτικούς δασμούς ξένα προιόντα.
Εγώ λέω ότι το κάθε κράτος οφείλει να προστατεύει το εσωτερικό του πάνω από οτιδήποτε άλλο και η λέξη εσωτερικό περιλαμβάνει τα πάντα, π.χ. την παραγωγή. Το ελεύθερο εμπόριο είναι διεθνισμός.
- Πορφύριος Εξαρχίδης
- Δημοσιεύσεις: 9878
- Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 10:03
- Phorum.gr user: Πορφύριος Εξαρχίδης
Re: Ήλον: Χωρίς δασμούς θα χάναμε αλλά δεν τους θέλαμε και τελικά μπήκαν κακώς δε τους έχουμε κ ανάγκη αυτό ακριβώς τπτ
Θα σου πω ποιος είναι αθέμιτος ανταγωνισμός. Από την μία επιδότηση των ηλεκτρικών από το κράτους για τον τέσλα και από την άλλη ένα φθηνό κινέζικο ηλεκτρικό που πιθανότατα ποτέ δεν θα δούμε.Η φωνή της Αληθειας έγραψε: ↑25 Μάιος 2024, 04:10Υπάρχουν ξεκάθαροι νόμοι εναντίον του dumping και του αθέμιτου ανταγωνισμού. Οι ευρωπαίοι καλά θα κάνουν να ξυπνήσουν, αλλιώς σε λίγο μόνο καφέδες και lifestyle θα μείνει να πουλάνε.Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: ↑24 Μάιος 2024, 17:49Κι έτσι δεν λειτουργεί ο καπιταλισμός; Αν το προιόν σου είναι φθηνότερο και καλύτερο υποτίθεται πως κλείνει τον ανταγωνισμό. Αυτό δεν είναι καπιταλισμός. Είναι ξεδιάντροπος σοσιαλισμος όταν το χέρι του κράτους επιβάλλει εξοντωτικούς δασμούς ξένα προιόντα.
Re: Ήλον: Χωρίς δασμούς θα χάναμε αλλά δεν τους θέλαμε και τελικά μπήκαν κακώς δε τους έχουμε κ ανάγκη αυτό ακριβώς τπτ
Το είχαν πεί, αν θυμάμαι καλά και κάποιοι άλλοι μέσα στην ίδια την Ε.Ε περί το 2013-2014. Γάλλος νομίζω μέλος της τότε κυβέρνησης τους σχετικά με το ζήτημα του ανταγωνισμού που δέχονταν οι ευρωπαϊκές εταιρίες από τις κινέζικες σε όλο το φάσμα της μεταποίησης. "Ξεπεράσαμε με μεγάλη αφέλεια την εποχή των ποσοστώσεων και των δασμών".Green Dragon έγραψε: ↑24 Μάιος 2024, 18:53Τεσπα, οι δασμοί των ΗΠΑ θα επιταχύνουν την οικονομική πτώση της ΕΕ αν δεν προσαρμοστεί ανάλογα. Το παιχνίδι άλλαξε και όποιος δεν το καταλάβει εγκαίρως θα βουλιάξει, όπως έλεγε και ο ΓΑΠ.
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 44003
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: Ήλον: Χωρίς δασμούς θα χάναμε αλλά δεν τους θέλαμε και τελικά μπήκαν κακώς δε τους έχουμε κ ανάγκη αυτό ακριβώς τπτ
Λες τις πιο ανενημερωτες πίπες με αυτοπεποίθηση. Καμία σχέση τα νούμερα που λες. Περίπου το 16% των αυτοκινήτων που παράγονται στην Κίνα εξάγονται. Τα υπόλοιπα είναι για την εσωτερική αγορά. Αντίστοιχα σε χώρες όπως Γερμανία Ιαπωνία εξάγεται πάνω από το 40% όσων παράγονται.Η φωνή της Αληθειας έγραψε: ↑25 Μάιος 2024, 04:26Green Dragon έγραψε: ↑24 Μάιος 2024, 18:53Τεσπα, οι δασμοί των ΗΠΑ θα επιταχύνουν την οικονομική πτώση της ΕΕ αν δεν προσαρμοστεί ανάλογα. Το παιχνίδι άλλαξε και όποιος δεν το καταλάβει εγκαίρως θα βουλιάξει, όπως έλεγε και ο ΓΑΠ.
Η πολιτική των κινέζων είναι άπειρες επιδοτήσεις σε όποιον αναπνέει για να φτιάξει εργοστάσιο. Αυτό δημιουργεί overcapacity. Έχουν αγορά για 20 εκ πωλήσεις αυτοκινήτων, λόγω επιδοτήσεων έχουν capacity για παραγωγή 30 εκ. Σε νορμάλ αγορά αυτή η φούσκα δεν θα δημιουργούνταν ή άμα προέκυπτε θα ξεφούσκωνε γρήγορα. Ένα εργοστάσιο αυτοκινήτων χρειάζεται παραγωγή στο 80% του capacity για να είναι στο breakeven point, άρα τα κινέζικα εργοστάσια κατά μέσο όρο είναι ζημιογόνα. Εδώ όμως παίζουν τεράστιες κρατικές επιδοτήσεις και, αντί να κλείσουν, πάνε να πλημμυρίσουν την διεθνή αγορά.
Τα χιλιάδες κινέζικα αυτοκίνητα που είναι παρατημένα στο λιμάνι του Βελγίου χωρίς αγοραστές για μήνες ξέρετε γιατί είναι εκεί; Διότι οι κινέζοι κατασκευαστές για να πάρουν τις επιδοτήσεις έπρεπε να τα εξάγουν. Ποια επιχειρηματική λογική υπάρχει στο να φορτώσεις ένα πλοίο με αυτοκίνητα (αμφιβόλου ποιότητας) και να το στείλεις στην άλλη άκρη του πλανήτη χωρίς να υπάρχει παραλήπτης εκεί; Δεν υπάρχει μεγαλύτερη στρέβλωση στην αγορά στην παγκόσμια ιστορία.
I would have lived in peace. But my enemies brought me war.
-
- Δημοσιεύσεις: 3240
- Εγγραφή: 27 Μάιος 2018, 20:21
Re: Ήλον: Χωρίς δασμούς θα χάναμε αλλά δεν τους θέλαμε και τελικά μπήκαν κακώς δε τους έχουμε κ ανάγκη αυτό ακριβώς τπτ
Είπα κάτι διαφορετικό; Τα χιλιάδες παρατημένα αυτοκίνητα στα διάφορα λιμάνια όντως μετράνε ως εξαγωγές και κάποιοι στην Κίνα τσεπώνουν επιδοτήσεις για αυτό.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑25 Μάιος 2024, 11:10Λες τις πιο ανενημερωτες πίπες με αυτοπεποίθηση. Καμία σχέση τα νούμερα που λες. Περίπου το 16% των αυτοκινήτων που παράγονται στην Κίνα εξάγονται. Τα υπόλοιπα είναι για την εσωτερική αγορά. Αντίστοιχα σε χώρες όπως Γερμανία Ιαπωνία εξάγεται πάνω από το 40% όσων παράγονται.Η φωνή της Αληθειας έγραψε: ↑25 Μάιος 2024, 04:26Green Dragon έγραψε: ↑24 Μάιος 2024, 18:53Τεσπα, οι δασμοί των ΗΠΑ θα επιταχύνουν την οικονομική πτώση της ΕΕ αν δεν προσαρμοστεί ανάλογα. Το παιχνίδι άλλαξε και όποιος δεν το καταλάβει εγκαίρως θα βουλιάξει, όπως έλεγε και ο ΓΑΠ.
Η πολιτική των κινέζων είναι άπειρες επιδοτήσεις σε όποιον αναπνέει για να φτιάξει εργοστάσιο. Αυτό δημιουργεί overcapacity. Έχουν αγορά για 20 εκ πωλήσεις αυτοκινήτων, λόγω επιδοτήσεων έχουν capacity για παραγωγή 30 εκ. Σε νορμάλ αγορά αυτή η φούσκα δεν θα δημιουργούνταν ή άμα προέκυπτε θα ξεφούσκωνε γρήγορα. Ένα εργοστάσιο αυτοκινήτων χρειάζεται παραγωγή στο 80% του capacity για να είναι στο breakeven point, άρα τα κινέζικα εργοστάσια κατά μέσο όρο είναι ζημιογόνα. Εδώ όμως παίζουν τεράστιες κρατικές επιδοτήσεις και, αντί να κλείσουν, πάνε να πλημμυρίσουν την διεθνή αγορά.
Τα χιλιάδες κινέζικα αυτοκίνητα που είναι παρατημένα στο λιμάνι του Βελγίου χωρίς αγοραστές για μήνες ξέρετε γιατί είναι εκεί; Διότι οι κινέζοι κατασκευαστές για να πάρουν τις επιδοτήσεις έπρεπε να τα εξάγουν. Ποια επιχειρηματική λογική υπάρχει στο να φορτώσεις ένα πλοίο με αυτοκίνητα (αμφιβόλου ποιότητας) και να το στείλεις στην άλλη άκρη του πλανήτη χωρίς να υπάρχει παραλήπτης εκεί; Δεν υπάρχει μεγαλύτερη στρέβλωση στην αγορά στην παγκόσμια ιστορία.
https://www.lemonde.fr/en/economy/artic ... 73_19.html
Re: Ήλον: Χωρίς δασμούς θα χάναμε αλλά δεν τους θέλαμε και τελικά μπήκαν κακώς δε τους έχουμε κ ανάγκη αυτό ακριβώς τπτ
ξέρεις η κίνα είναι 1,5 δις.με το 16% που εξάγει μπορεί να πουλήσει 3 αυτοκίνητα σε κάθε γερμανό
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 44003
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: Ήλον: Χωρίς δασμούς θα χάναμε αλλά δεν τους θέλαμε και τελικά μπήκαν κακώς δε τους έχουμε κ ανάγκη αυτό ακριβώς τπτ
Ναι είπες κάτι τελείως διαφορετικό, είπες ότι εξάγει πολλά αμάξια σε σχέση με την εσωτερική της αγορά ενώ συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο.Η φωνή της Αληθειας έγραψε: ↑25 Μάιος 2024, 15:12Είπα κάτι διαφορετικό; Τα χιλιάδες παρατημένα αυτοκίνητα στα διάφορα λιμάνια όντως μετράνε ως εξαγωγές και κάποιοι στην Κίνα τσεπώνουν επιδοτήσεις για αυτό.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑25 Μάιος 2024, 11:10Λες τις πιο ανενημερωτες πίπες με αυτοπεποίθηση. Καμία σχέση τα νούμερα που λες. Περίπου το 16% των αυτοκινήτων που παράγονται στην Κίνα εξάγονται. Τα υπόλοιπα είναι για την εσωτερική αγορά. Αντίστοιχα σε χώρες όπως Γερμανία Ιαπωνία εξάγεται πάνω από το 40% όσων παράγονται.Η φωνή της Αληθειας έγραψε: ↑25 Μάιος 2024, 04:26
Η πολιτική των κινέζων είναι άπειρες επιδοτήσεις σε όποιον αναπνέει για να φτιάξει εργοστάσιο. Αυτό δημιουργεί overcapacity. Έχουν αγορά για 20 εκ πωλήσεις αυτοκινήτων, λόγω επιδοτήσεων έχουν capacity για παραγωγή 30 εκ. Σε νορμάλ αγορά αυτή η φούσκα δεν θα δημιουργούνταν ή άμα προέκυπτε θα ξεφούσκωνε γρήγορα. Ένα εργοστάσιο αυτοκινήτων χρειάζεται παραγωγή στο 80% του capacity για να είναι στο breakeven point, άρα τα κινέζικα εργοστάσια κατά μέσο όρο είναι ζημιογόνα. Εδώ όμως παίζουν τεράστιες κρατικές επιδοτήσεις και, αντί να κλείσουν, πάνε να πλημμυρίσουν την διεθνή αγορά.
Τα χιλιάδες κινέζικα αυτοκίνητα που είναι παρατημένα στο λιμάνι του Βελγίου χωρίς αγοραστές για μήνες ξέρετε γιατί είναι εκεί; Διότι οι κινέζοι κατασκευαστές για να πάρουν τις επιδοτήσεις έπρεπε να τα εξάγουν. Ποια επιχειρηματική λογική υπάρχει στο να φορτώσεις ένα πλοίο με αυτοκίνητα (αμφιβόλου ποιότητας) και να το στείλεις στην άλλη άκρη του πλανήτη χωρίς να υπάρχει παραλήπτης εκεί; Δεν υπάρχει μεγαλύτερη στρέβλωση στην αγορά στην παγκόσμια ιστορία.
https://www.lemonde.fr/en/economy/artic ... 73_19.html
I would have lived in peace. But my enemies brought me war.
-
- Δημοσιεύσεις: 3240
- Εγγραφή: 27 Μάιος 2018, 20:21
Re: Ήλον: Χωρίς δασμούς θα χάναμε αλλά δεν τους θέλαμε και τελικά μπήκαν κακώς δε τους έχουμε κ ανάγκη αυτό ακριβώς τπτ
Έχεις πρόβλημα κατανόησης κειμένου; Που είπα (ή έστω υπονόησα) ότι εξάγει πολλά σε σχέση με την εσωτερική της αγορά (που είναι άσχετο με το θέμα); Είπα ότι κάνει ξεκάθαρο dumping λόγω overcapacity.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑25 Μάιος 2024, 15:15Ναι είπες κάτι τελείως διαφορετικό, είπες ότι εξάγει πολλά αμάξια σε σχέση με την εσωτερική της αγορά ενώ συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο.Η φωνή της Αληθειας έγραψε: ↑25 Μάιος 2024, 15:12Είπα κάτι διαφορετικό; Τα χιλιάδες παρατημένα αυτοκίνητα στα διάφορα λιμάνια όντως μετράνε ως εξαγωγές και κάποιοι στην Κίνα τσεπώνουν επιδοτήσεις για αυτό.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑25 Μάιος 2024, 11:10
Λες τις πιο ανενημερωτες πίπες με αυτοπεποίθηση. Καμία σχέση τα νούμερα που λες. Περίπου το 16% των αυτοκινήτων που παράγονται στην Κίνα εξάγονται. Τα υπόλοιπα είναι για την εσωτερική αγορά. Αντίστοιχα σε χώρες όπως Γερμανία Ιαπωνία εξάγεται πάνω από το 40% όσων παράγονται.
https://www.lemonde.fr/en/economy/artic ... 73_19.html
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 44003
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: Ήλον: Χωρίς δασμούς θα χάναμε αλλά δεν τους θέλαμε και τελικά μπήκαν κακώς δε τους έχουμε κ ανάγκη αυτό ακριβώς τπτ
Έγραψες ότι το μέγεθος της εσωτερική αγοράς είναι x, το capacity είναι 1.5x., και πρέπει να είναι στο 80%.Η φωνή της Αληθειας έγραψε: ↑25 Μάιος 2024, 15:26Έχεις πρόβλημα κατανόησης κειμένου; Που είπα (ή έστω υπονόησα) ότι εξάγει πολλά σε σχέση με την εσωτερική της αγορά (που είναι άσχετο με το θέμα); Είπα ότι κάνει ξεκάθαρο dumping λόγω overcapacity.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑25 Μάιος 2024, 15:15Ναι είπες κάτι τελείως διαφορετικό, είπες ότι εξάγει πολλά αμάξια σε σχέση με την εσωτερική της αγορά ενώ συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο.Η φωνή της Αληθειας έγραψε: ↑25 Μάιος 2024, 15:12
Είπα κάτι διαφορετικό; Τα χιλιάδες παρατημένα αυτοκίνητα στα διάφορα λιμάνια όντως μετράνε ως εξαγωγές και κάποιοι στην Κίνα τσεπώνουν επιδοτήσεις για αυτό.
https://www.lemonde.fr/en/economy/artic ... 73_19.html
Ε δεν βγαίνουν τα μαθηματικά, δεν υπάρχει κανένα dumping. Overcapacity και μαλακίες, η παραγωγή πρέπει να δεκαπλασιαστει γρήγορα για να πετύχουμε τους κλιματικούς στόχους.
I would have lived in peace. But my enemies brought me war.
-
- Δημοσιεύσεις: 3240
- Εγγραφή: 27 Μάιος 2018, 20:21
Re: Ήλον: Χωρίς δασμούς θα χάναμε αλλά δεν τους θέλαμε και τελικά μπήκαν κακώς δε τους έχουμε κ ανάγκη αυτό ακριβώς τπτ
https://asia.nikkei.com/Spotlight/Elect ... price-cuts
Όσο για τους κλιματικούς στόχους, το να παράγεις αυτοκίνητα για πέταμα με σύντομη ημερομηνία λήξης και να τα στέλνεις χιλιάδες χμ μακριά με πλοία δεν είναι ακριβώς… οικολογικό.
Συνεχίζουν να χτίζουν εργοστάσια παρόλο που τα υπάρχοντα έχουν factory utilization μόνο 50%, άρα είναι ζημιογόνα. Γιατί; Λόγω επιδοτήσεων. Είναι άλλο πράγμα το να έχεις ήδη πελάτη και να παράγεις ένα προιόν και άλλο πράγμα το να παράγεις ότι να’ναι, να τα φορτώνεις σε ένα πλοίο και να τα στέλνεις στην άλλη άκρη του πλανήτη χωρίς παραλήπτη, για να τσεπώσεις επιδότηση. Ουσιαστικά κάνουν ακριβώς το ίδιο που κάνουν και με τις ghost cities, αλλά τώρα πάνε να το κάνουν στην διεθνή αγορά με τα αυτοκίνητα. Ακόμη και τα ναύλα επιδοτούνται από την κινέζικη κυβέρνηση.Electric vehicle production capacity in China continues to expand at breakneck speed despite being vastly larger than domestic demand, fanning fears that manufacturers will export vehicles abroad at cut-throat discounts.
The break-even point for factory utilization in the automotive industry is usually around 80%, but the level for new energy vehicles, which includes EVs, is only around 50% in China. Several emerging EV makers have already gone bankrupt due to overcapacity in the industry.
Όσο για τους κλιματικούς στόχους, το να παράγεις αυτοκίνητα για πέταμα με σύντομη ημερομηνία λήξης και να τα στέλνεις χιλιάδες χμ μακριά με πλοία δεν είναι ακριβώς… οικολογικό.
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 44003
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: Ήλον: Χωρίς δασμούς θα χάναμε αλλά δεν τους θέλαμε και τελικά μπήκαν κακώς δε τους έχουμε κ ανάγκη αυτό ακριβώς τπτ
Είναι πολλές εταιρίες που ανταγωνίζονται μεταξύ τους και μόνες τους αποφασίζουν πόσα εργοστάσια θα φτιάξουν, κάποιες θα κλείσουν και άλλες θα συγχωνευτούν. Το Κινεζικό κράτος θα αφήσει την ελεύθερη αγορά να αποφασίσει ποιοί θα αντέξουν, συνολικά όμως έχει ένα πλανήτη να πάρει στις πλάτες του αφού οι υπόλοιποι έχουν undercapacity. Τα ίδια γίνονται και στα ηλιακά πάνελ.
Ghost cities, έλεος, αυτό είναι παλιά προπαγάνδα που έχει καταρριφθεί.
Ghost cities, έλεος, αυτό είναι παλιά προπαγάνδα που έχει καταρριφθεί.
I would have lived in peace. But my enemies brought me war.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Τηλεόραση δουλεύει στο ένα δωμάτιο αλλά όχι στο αλλο
από Kappa » 30 Ιαν 2024, 18:54 » σε Τεχνολογία - 4 Απαντήσεις
- 432 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kappa
04 Φεβ 2024, 16:06
-
-
-
Νέα δημοσίευση Κερδίσαμε πάλι, αλλά θα έχουμε κυβέρνηση μειονότητας
από taxalata xalasa » 23 Μάιος 2023, 02:13 » σε Εσωτερική Πολιτική - 117 Απαντήσεις
- 2947 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από sys3x
25 Μάιος 2023, 20:56
-
-
-
Νέα δημοσίευση Ηταν κόλαση αλλά η εργοδοσία μας είπε έχουμε δουλειά
από Sol » 05 Αύγ 2023, 11:48 » σε Κοινωνικά θέματα - 6 Απαντήσεις
- 266 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Sol
05 Αύγ 2023, 12:56
-
-
- 9 Απαντήσεις
- 374 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Δημοκράτης
30 Ιουν 2022, 13:03