Ήλον: Χωρίς δασμούς θα χάναμε αλλά δεν τους θέλαμε και τελικά μπήκαν κακώς δε τους έχουμε κ ανάγκη αυτό ακριβώς τπτ αλλο

Πολιτικά θέματα εκτός Ελλάδας
Άβαταρ μέλους
Scouser
Δημοσιεύσεις: 11926
Εγγραφή: 13 Αύγ 2020, 23:18

Re: Ήλον: Χωρίς δασμούς θα χάναμε αλλά δεν τους θέλαμε και τελικά μπήκαν κακώς δε τους έχουμε κ ανάγκη αυτό ακριβώς τπτ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Scouser » 24 Μάιος 2024, 19:08

Εξυπακούεται ότι αφού θέλει να πουλάει στην Κίνα, πρέπει να τα έχει καλά με την κεντρική εξουσία εκεί, αυτό ισχύει για οποιονδήποτε ξένο θέλησε να κάνει εμπόριο στην Κίνα από την εποχή τουλάχιστον του Μάρκο Πόλο. Πιθανώς τα όσα είπε στην πρώτη περίπτωση ήταν praise προς τις κινέζικες εταιρίες, όχι προτροπή προς δασμούς. Επίσης, προφανώς στις ''most other companies'' που θα καταστραφούν δεν περιλαμβάνει την Τέσλα.
''That's not what your fucking job is. You are bullshiting people, you are acting as a propagandist. It's not 'mostly peaceful' when a car is on fire''. Joe Rogan

Η φωνή της Αληθειας
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 27 Μάιος 2018, 20:21

Re: Ήλον: Χωρίς δασμούς θα χάναμε αλλά δεν τους θέλαμε και τελικά μπήκαν κακώς δε τους έχουμε κ ανάγκη αυτό ακριβώς τπτ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Η φωνή της Αληθειας » 25 Μάιος 2024, 04:10

Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε:
24 Μάιος 2024, 17:49
Κι έτσι δεν λειτουργεί ο καπιταλισμός; Αν το προιόν σου είναι φθηνότερο και καλύτερο υποτίθεται πως κλείνει τον ανταγωνισμό. Αυτό δεν είναι καπιταλισμός. Είναι ξεδιάντροπος σοσιαλισμος όταν το χέρι του κράτους επιβάλλει εξοντωτικούς δασμούς ξένα προιόντα.
Υπάρχουν ξεκάθαροι νόμοι εναντίον του dumping και του αθέμιτου ανταγωνισμού. Οι ευρωπαίοι καλά θα κάνουν να ξυπνήσουν, αλλιώς σε λίγο μόνο καφέδες και lifestyle θα μείνει να πουλάνε.

Η φωνή της Αληθειας
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 27 Μάιος 2018, 20:21

Re: Ήλον: Χωρίς δασμούς θα χάναμε αλλά δεν τους θέλαμε και τελικά μπήκαν κακώς δε τους έχουμε κ ανάγκη αυτό ακριβώς τπτ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Η φωνή της Αληθειας » 25 Μάιος 2024, 04:26

Green Dragon έγραψε:
24 Μάιος 2024, 18:53
Τεσπα, οι δασμοί των ΗΠΑ θα επιταχύνουν την οικονομική πτώση της ΕΕ αν δεν προσαρμοστεί ανάλογα. Το παιχνίδι άλλαξε και όποιος δεν το καταλάβει εγκαίρως θα βουλιάξει, όπως έλεγε και ο ΓΑΠ.
:smt023

Η πολιτική των κινέζων είναι άπειρες επιδοτήσεις σε όποιον αναπνέει για να φτιάξει εργοστάσιο. Αυτό δημιουργεί overcapacity. Έχουν αγορά για 20 εκ πωλήσεις αυτοκινήτων, λόγω επιδοτήσεων έχουν capacity για παραγωγή 30 εκ. Σε νορμάλ αγορά αυτή η φούσκα δεν θα δημιουργούνταν ή άμα προέκυπτε θα ξεφούσκωνε γρήγορα. Ένα εργοστάσιο αυτοκινήτων χρειάζεται παραγωγή στο 80% του capacity για να είναι στο breakeven point, άρα τα κινέζικα εργοστάσια κατά μέσο όρο είναι ζημιογόνα. Εδώ όμως παίζουν τεράστιες κρατικές επιδοτήσεις και, αντί να κλείσουν, πάνε να πλημμυρίσουν την διεθνή αγορά.

Τα χιλιάδες κινέζικα αυτοκίνητα που είναι παρατημένα στο λιμάνι του Βελγίου χωρίς αγοραστές για μήνες ξέρετε γιατί είναι εκεί; Διότι οι κινέζοι κατασκευαστές για να πάρουν τις επιδοτήσεις έπρεπε να τα εξάγουν. Ποια επιχειρηματική λογική υπάρχει στο να φορτώσεις ένα πλοίο με αυτοκίνητα (αμφιβόλου ποιότητας) και να το στείλεις στην άλλη άκρη του πλανήτη χωρίς να υπάρχει παραλήπτης εκεί; Δεν υπάρχει μεγαλύτερη στρέβλωση στην αγορά στην παγκόσμια ιστορία.


Άβαταρ μέλους
Πορφύριος Εξαρχίδης
Δημοσιεύσεις: 9878
Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 10:03
Phorum.gr user: Πορφύριος Εξαρχίδης

Re: Ήλον: Χωρίς δασμούς θα χάναμε αλλά δεν τους θέλαμε και τελικά μπήκαν κακώς δε τους έχουμε κ ανάγκη αυτό ακριβώς τπτ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Πορφύριος Εξαρχίδης » 25 Μάιος 2024, 10:55

Green Dragon έγραψε:
24 Μάιος 2024, 18:50
Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε:
24 Μάιος 2024, 17:49
Κι έτσι δεν λειτουργεί ο καπιταλισμός; Αν το προιόν σου είναι φθηνότερο και καλύτερο υποτίθεται πως κλείνει τον ανταγωνισμό. Αυτό δεν είναι καπιταλισμός. Είναι ξεδιάντροπος σοσιαλισμος όταν το χέρι του κράτους επιβάλλει εξοντωτικούς δασμούς ξένα προιόντα.
Είναι εθνικός καπιταλισμός. Η καπιταλιστική θεωρία δεν λέει τίποτα για δασμούς, αν πρέπει να μπουν ή όχι, το ελεύθερο εμπόριο είναι φριντμανισμός.

Εγώ λέω ότι το κάθε κράτος οφείλει να προστατεύει το εσωτερικό του πάνω από οτιδήποτε άλλο και η λέξη εσωτερικό περιλαμβάνει τα πάντα, π.χ. την παραγωγή. Το ελεύθερο εμπόριο είναι διεθνισμός.
Θα αστειεύεσαι. Ζούμε στην εποχή δήθεν της παγκοσμιοποίησης. Αύξηση των εμπορικών συναλλαγών ελεύθερη διακίνηση ιδεών κτλ. κτλ. Και τι κάνει η παγκοσμιοποίηση. Απο την μία επιδοτεί το υπερεκτιμημένο ηλεκτρικό του Μασκ και από την άλλη παει το κινέζικο φτηνό στα διπλάσια. Ποιος επωφελείται. Μήπως εσύ που θα μπορούσες να έχεις ένα φθηνό ηλεκτρικό αμαξάκι ή μήπως ο Μασκ που λειτουργεί με κανόνες μονοπωλίου;

Άβαταρ μέλους
Πορφύριος Εξαρχίδης
Δημοσιεύσεις: 9878
Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 10:03
Phorum.gr user: Πορφύριος Εξαρχίδης

Re: Ήλον: Χωρίς δασμούς θα χάναμε αλλά δεν τους θέλαμε και τελικά μπήκαν κακώς δε τους έχουμε κ ανάγκη αυτό ακριβώς τπτ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Πορφύριος Εξαρχίδης » 25 Μάιος 2024, 10:56

Η φωνή της Αληθειας έγραψε:
25 Μάιος 2024, 04:10
Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε:
24 Μάιος 2024, 17:49
Κι έτσι δεν λειτουργεί ο καπιταλισμός; Αν το προιόν σου είναι φθηνότερο και καλύτερο υποτίθεται πως κλείνει τον ανταγωνισμό. Αυτό δεν είναι καπιταλισμός. Είναι ξεδιάντροπος σοσιαλισμος όταν το χέρι του κράτους επιβάλλει εξοντωτικούς δασμούς ξένα προιόντα.
Υπάρχουν ξεκάθαροι νόμοι εναντίον του dumping και του αθέμιτου ανταγωνισμού. Οι ευρωπαίοι καλά θα κάνουν να ξυπνήσουν, αλλιώς σε λίγο μόνο καφέδες και lifestyle θα μείνει να πουλάνε.
Θα σου πω ποιος είναι αθέμιτος ανταγωνισμός. Από την μία επιδότηση των ηλεκτρικών από το κράτους για τον τέσλα και από την άλλη ένα φθηνό κινέζικο ηλεκτρικό που πιθανότατα ποτέ δεν θα δούμε.

jimdenin
Δημοσιεύσεις: 3114
Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 13:57

Re: Ήλον: Χωρίς δασμούς θα χάναμε αλλά δεν τους θέλαμε και τελικά μπήκαν κακώς δε τους έχουμε κ ανάγκη αυτό ακριβώς τπτ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από jimdenin » 25 Μάιος 2024, 11:07

Green Dragon έγραψε:
24 Μάιος 2024, 18:53
Τεσπα, οι δασμοί των ΗΠΑ θα επιταχύνουν την οικονομική πτώση της ΕΕ αν δεν προσαρμοστεί ανάλογα. Το παιχνίδι άλλαξε και όποιος δεν το καταλάβει εγκαίρως θα βουλιάξει, όπως έλεγε και ο ΓΑΠ.
Το είχαν πεί, αν θυμάμαι καλά και κάποιοι άλλοι μέσα στην ίδια την Ε.Ε περί το 2013-2014. Γάλλος νομίζω μέλος της τότε κυβέρνησης τους σχετικά με το ζήτημα του ανταγωνισμού που δέχονταν οι ευρωπαϊκές εταιρίες από τις κινέζικες σε όλο το φάσμα της μεταποίησης. "Ξεπεράσαμε με μεγάλη αφέλεια την εποχή των ποσοστώσεων και των δασμών".

Άβαταρ μέλους
Dwarven Blacksmith
Δημοσιεύσεις: 44002
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
Τοποθεσία: Maiore Patria

Re: Ήλον: Χωρίς δασμούς θα χάναμε αλλά δεν τους θέλαμε και τελικά μπήκαν κακώς δε τους έχουμε κ ανάγκη αυτό ακριβώς τπτ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dwarven Blacksmith » 25 Μάιος 2024, 11:10

Η φωνή της Αληθειας έγραψε:
25 Μάιος 2024, 04:26
Green Dragon έγραψε:
24 Μάιος 2024, 18:53
Τεσπα, οι δασμοί των ΗΠΑ θα επιταχύνουν την οικονομική πτώση της ΕΕ αν δεν προσαρμοστεί ανάλογα. Το παιχνίδι άλλαξε και όποιος δεν το καταλάβει εγκαίρως θα βουλιάξει, όπως έλεγε και ο ΓΑΠ.
:smt023

Η πολιτική των κινέζων είναι άπειρες επιδοτήσεις σε όποιον αναπνέει για να φτιάξει εργοστάσιο. Αυτό δημιουργεί overcapacity. Έχουν αγορά για 20 εκ πωλήσεις αυτοκινήτων, λόγω επιδοτήσεων έχουν capacity για παραγωγή 30 εκ. Σε νορμάλ αγορά αυτή η φούσκα δεν θα δημιουργούνταν ή άμα προέκυπτε θα ξεφούσκωνε γρήγορα. Ένα εργοστάσιο αυτοκινήτων χρειάζεται παραγωγή στο 80% του capacity για να είναι στο breakeven point, άρα τα κινέζικα εργοστάσια κατά μέσο όρο είναι ζημιογόνα. Εδώ όμως παίζουν τεράστιες κρατικές επιδοτήσεις και, αντί να κλείσουν, πάνε να πλημμυρίσουν την διεθνή αγορά.

Τα χιλιάδες κινέζικα αυτοκίνητα που είναι παρατημένα στο λιμάνι του Βελγίου χωρίς αγοραστές για μήνες ξέρετε γιατί είναι εκεί; Διότι οι κινέζοι κατασκευαστές για να πάρουν τις επιδοτήσεις έπρεπε να τα εξάγουν. Ποια επιχειρηματική λογική υπάρχει στο να φορτώσεις ένα πλοίο με αυτοκίνητα (αμφιβόλου ποιότητας) και να το στείλεις στην άλλη άκρη του πλανήτη χωρίς να υπάρχει παραλήπτης εκεί; Δεν υπάρχει μεγαλύτερη στρέβλωση στην αγορά στην παγκόσμια ιστορία.
Λες τις πιο ανενημερωτες πίπες με αυτοπεποίθηση. Καμία σχέση τα νούμερα που λες. Περίπου το 16% των αυτοκινήτων που παράγονται στην Κίνα εξάγονται. Τα υπόλοιπα είναι για την εσωτερική αγορά. Αντίστοιχα σε χώρες όπως Γερμανία Ιαπωνία εξάγεται πάνω από το 40% όσων παράγονται.
🔻I would have lived in peace. But my enemies brought me war.🔻

Η φωνή της Αληθειας
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 27 Μάιος 2018, 20:21

Re: Ήλον: Χωρίς δασμούς θα χάναμε αλλά δεν τους θέλαμε και τελικά μπήκαν κακώς δε τους έχουμε κ ανάγκη αυτό ακριβώς τπτ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Η φωνή της Αληθειας » 25 Μάιος 2024, 15:12

Dwarven Blacksmith έγραψε:
25 Μάιος 2024, 11:10
Η φωνή της Αληθειας έγραψε:
25 Μάιος 2024, 04:26
Green Dragon έγραψε:
24 Μάιος 2024, 18:53
Τεσπα, οι δασμοί των ΗΠΑ θα επιταχύνουν την οικονομική πτώση της ΕΕ αν δεν προσαρμοστεί ανάλογα. Το παιχνίδι άλλαξε και όποιος δεν το καταλάβει εγκαίρως θα βουλιάξει, όπως έλεγε και ο ΓΑΠ.
:smt023

Η πολιτική των κινέζων είναι άπειρες επιδοτήσεις σε όποιον αναπνέει για να φτιάξει εργοστάσιο. Αυτό δημιουργεί overcapacity. Έχουν αγορά για 20 εκ πωλήσεις αυτοκινήτων, λόγω επιδοτήσεων έχουν capacity για παραγωγή 30 εκ. Σε νορμάλ αγορά αυτή η φούσκα δεν θα δημιουργούνταν ή άμα προέκυπτε θα ξεφούσκωνε γρήγορα. Ένα εργοστάσιο αυτοκινήτων χρειάζεται παραγωγή στο 80% του capacity για να είναι στο breakeven point, άρα τα κινέζικα εργοστάσια κατά μέσο όρο είναι ζημιογόνα. Εδώ όμως παίζουν τεράστιες κρατικές επιδοτήσεις και, αντί να κλείσουν, πάνε να πλημμυρίσουν την διεθνή αγορά.

Τα χιλιάδες κινέζικα αυτοκίνητα που είναι παρατημένα στο λιμάνι του Βελγίου χωρίς αγοραστές για μήνες ξέρετε γιατί είναι εκεί; Διότι οι κινέζοι κατασκευαστές για να πάρουν τις επιδοτήσεις έπρεπε να τα εξάγουν. Ποια επιχειρηματική λογική υπάρχει στο να φορτώσεις ένα πλοίο με αυτοκίνητα (αμφιβόλου ποιότητας) και να το στείλεις στην άλλη άκρη του πλανήτη χωρίς να υπάρχει παραλήπτης εκεί; Δεν υπάρχει μεγαλύτερη στρέβλωση στην αγορά στην παγκόσμια ιστορία.
Λες τις πιο ανενημερωτες πίπες με αυτοπεποίθηση. Καμία σχέση τα νούμερα που λες. Περίπου το 16% των αυτοκινήτων που παράγονται στην Κίνα εξάγονται. Τα υπόλοιπα είναι για την εσωτερική αγορά. Αντίστοιχα σε χώρες όπως Γερμανία Ιαπωνία εξάγεται πάνω από το 40% όσων παράγονται.
Είπα κάτι διαφορετικό; Τα χιλιάδες παρατημένα αυτοκίνητα στα διάφορα λιμάνια όντως μετράνε ως εξαγωγές και κάποιοι στην Κίνα τσεπώνουν επιδοτήσεις για αυτό.

https://www.lemonde.fr/en/economy/artic ... 73_19.html

nowhere
Δημοσιεύσεις: 15253
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2019, 08:56

Re: Ήλον: Χωρίς δασμούς θα χάναμε αλλά δεν τους θέλαμε και τελικά μπήκαν κακώς δε τους έχουμε κ ανάγκη αυτό ακριβώς τπτ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nowhere » 25 Μάιος 2024, 15:13

ξέρεις η κίνα είναι 1,5 δις.με το 16% που εξάγει μπορεί να πουλήσει 3 αυτοκίνητα σε κάθε γερμανό

Άβαταρ μέλους
Dwarven Blacksmith
Δημοσιεύσεις: 44002
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
Τοποθεσία: Maiore Patria

Re: Ήλον: Χωρίς δασμούς θα χάναμε αλλά δεν τους θέλαμε και τελικά μπήκαν κακώς δε τους έχουμε κ ανάγκη αυτό ακριβώς τπτ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dwarven Blacksmith » 25 Μάιος 2024, 15:15

Η φωνή της Αληθειας έγραψε:
25 Μάιος 2024, 15:12
Dwarven Blacksmith έγραψε:
25 Μάιος 2024, 11:10
Η φωνή της Αληθειας έγραψε:
25 Μάιος 2024, 04:26


:smt023

Η πολιτική των κινέζων είναι άπειρες επιδοτήσεις σε όποιον αναπνέει για να φτιάξει εργοστάσιο. Αυτό δημιουργεί overcapacity. Έχουν αγορά για 20 εκ πωλήσεις αυτοκινήτων, λόγω επιδοτήσεων έχουν capacity για παραγωγή 30 εκ. Σε νορμάλ αγορά αυτή η φούσκα δεν θα δημιουργούνταν ή άμα προέκυπτε θα ξεφούσκωνε γρήγορα. Ένα εργοστάσιο αυτοκινήτων χρειάζεται παραγωγή στο 80% του capacity για να είναι στο breakeven point, άρα τα κινέζικα εργοστάσια κατά μέσο όρο είναι ζημιογόνα. Εδώ όμως παίζουν τεράστιες κρατικές επιδοτήσεις και, αντί να κλείσουν, πάνε να πλημμυρίσουν την διεθνή αγορά.

Τα χιλιάδες κινέζικα αυτοκίνητα που είναι παρατημένα στο λιμάνι του Βελγίου χωρίς αγοραστές για μήνες ξέρετε γιατί είναι εκεί; Διότι οι κινέζοι κατασκευαστές για να πάρουν τις επιδοτήσεις έπρεπε να τα εξάγουν. Ποια επιχειρηματική λογική υπάρχει στο να φορτώσεις ένα πλοίο με αυτοκίνητα (αμφιβόλου ποιότητας) και να το στείλεις στην άλλη άκρη του πλανήτη χωρίς να υπάρχει παραλήπτης εκεί; Δεν υπάρχει μεγαλύτερη στρέβλωση στην αγορά στην παγκόσμια ιστορία.
Λες τις πιο ανενημερωτες πίπες με αυτοπεποίθηση. Καμία σχέση τα νούμερα που λες. Περίπου το 16% των αυτοκινήτων που παράγονται στην Κίνα εξάγονται. Τα υπόλοιπα είναι για την εσωτερική αγορά. Αντίστοιχα σε χώρες όπως Γερμανία Ιαπωνία εξάγεται πάνω από το 40% όσων παράγονται.
Είπα κάτι διαφορετικό; Τα χιλιάδες παρατημένα αυτοκίνητα στα διάφορα λιμάνια όντως μετράνε ως εξαγωγές και κάποιοι στην Κίνα τσεπώνουν επιδοτήσεις για αυτό.

https://www.lemonde.fr/en/economy/artic ... 73_19.html
Ναι είπες κάτι τελείως διαφορετικό, είπες ότι εξάγει πολλά αμάξια σε σχέση με την εσωτερική της αγορά ενώ συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο.
🔻I would have lived in peace. But my enemies brought me war.🔻

Η φωνή της Αληθειας
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 27 Μάιος 2018, 20:21

Re: Ήλον: Χωρίς δασμούς θα χάναμε αλλά δεν τους θέλαμε και τελικά μπήκαν κακώς δε τους έχουμε κ ανάγκη αυτό ακριβώς τπτ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Η φωνή της Αληθειας » 25 Μάιος 2024, 15:26

Dwarven Blacksmith έγραψε:
25 Μάιος 2024, 15:15
Η φωνή της Αληθειας έγραψε:
25 Μάιος 2024, 15:12
Dwarven Blacksmith έγραψε:
25 Μάιος 2024, 11:10

Λες τις πιο ανενημερωτες πίπες με αυτοπεποίθηση. Καμία σχέση τα νούμερα που λες. Περίπου το 16% των αυτοκινήτων που παράγονται στην Κίνα εξάγονται. Τα υπόλοιπα είναι για την εσωτερική αγορά. Αντίστοιχα σε χώρες όπως Γερμανία Ιαπωνία εξάγεται πάνω από το 40% όσων παράγονται.
Είπα κάτι διαφορετικό; Τα χιλιάδες παρατημένα αυτοκίνητα στα διάφορα λιμάνια όντως μετράνε ως εξαγωγές και κάποιοι στην Κίνα τσεπώνουν επιδοτήσεις για αυτό.

https://www.lemonde.fr/en/economy/artic ... 73_19.html
Ναι είπες κάτι τελείως διαφορετικό, είπες ότι εξάγει πολλά αμάξια σε σχέση με την εσωτερική της αγορά ενώ συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο.
Έχεις πρόβλημα κατανόησης κειμένου; Που είπα (ή έστω υπονόησα) ότι εξάγει πολλά σε σχέση με την εσωτερική της αγορά (που είναι άσχετο με το θέμα); Είπα ότι κάνει ξεκάθαρο dumping λόγω overcapacity.

Άβαταρ μέλους
Dwarven Blacksmith
Δημοσιεύσεις: 44002
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
Τοποθεσία: Maiore Patria

Re: Ήλον: Χωρίς δασμούς θα χάναμε αλλά δεν τους θέλαμε και τελικά μπήκαν κακώς δε τους έχουμε κ ανάγκη αυτό ακριβώς τπτ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dwarven Blacksmith » 25 Μάιος 2024, 15:37

Η φωνή της Αληθειας έγραψε:
25 Μάιος 2024, 15:26
Dwarven Blacksmith έγραψε:
25 Μάιος 2024, 15:15
Η φωνή της Αληθειας έγραψε:
25 Μάιος 2024, 15:12


Είπα κάτι διαφορετικό; Τα χιλιάδες παρατημένα αυτοκίνητα στα διάφορα λιμάνια όντως μετράνε ως εξαγωγές και κάποιοι στην Κίνα τσεπώνουν επιδοτήσεις για αυτό.

https://www.lemonde.fr/en/economy/artic ... 73_19.html
Ναι είπες κάτι τελείως διαφορετικό, είπες ότι εξάγει πολλά αμάξια σε σχέση με την εσωτερική της αγορά ενώ συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο.
Έχεις πρόβλημα κατανόησης κειμένου; Που είπα (ή έστω υπονόησα) ότι εξάγει πολλά σε σχέση με την εσωτερική της αγορά (που είναι άσχετο με το θέμα); Είπα ότι κάνει ξεκάθαρο dumping λόγω overcapacity.
Έγραψες ότι το μέγεθος της εσωτερική αγοράς είναι x, το capacity είναι 1.5x., και πρέπει να είναι στο 80%.
Ε δεν βγαίνουν τα μαθηματικά, δεν υπάρχει κανένα dumping. Overcapacity και μαλακίες, η παραγωγή πρέπει να δεκαπλασιαστει γρήγορα για να πετύχουμε τους κλιματικούς στόχους.
🔻I would have lived in peace. But my enemies brought me war.🔻

Η φωνή της Αληθειας
Δημοσιεύσεις: 3240
Εγγραφή: 27 Μάιος 2018, 20:21

Re: Ήλον: Χωρίς δασμούς θα χάναμε αλλά δεν τους θέλαμε και τελικά μπήκαν κακώς δε τους έχουμε κ ανάγκη αυτό ακριβώς τπτ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Η φωνή της Αληθειας » 25 Μάιος 2024, 15:58

https://asia.nikkei.com/Spotlight/Elect ... price-cuts

Electric vehicle production capacity in China continues to expand at breakneck speed despite being vastly larger than domestic demand, fanning fears that manufacturers will export vehicles abroad at cut-throat discounts.

The break-even point for factory utilization in the automotive industry is usually around 80%, but the level for new energy vehicles, which includes EVs, is only around 50% in China. Several emerging EV makers have already gone bankrupt due to overcapacity in the industry.
Συνεχίζουν να χτίζουν εργοστάσια παρόλο που τα υπάρχοντα έχουν factory utilization μόνο 50%, άρα είναι ζημιογόνα. Γιατί; Λόγω επιδοτήσεων. Είναι άλλο πράγμα το να έχεις ήδη πελάτη και να παράγεις ένα προιόν και άλλο πράγμα το να παράγεις ότι να’ναι, να τα φορτώνεις σε ένα πλοίο και να τα στέλνεις στην άλλη άκρη του πλανήτη χωρίς παραλήπτη, για να τσεπώσεις επιδότηση. Ουσιαστικά κάνουν ακριβώς το ίδιο που κάνουν και με τις ghost cities, αλλά τώρα πάνε να το κάνουν στην διεθνή αγορά με τα αυτοκίνητα. Ακόμη και τα ναύλα επιδοτούνται από την κινέζικη κυβέρνηση.

Όσο για τους κλιματικούς στόχους, το να παράγεις αυτοκίνητα για πέταμα με σύντομη ημερομηνία λήξης και να τα στέλνεις χιλιάδες χμ μακριά με πλοία δεν είναι ακριβώς… οικολογικό.

Άβαταρ μέλους
Dwarven Blacksmith
Δημοσιεύσεις: 44002
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
Τοποθεσία: Maiore Patria

Re: Ήλον: Χωρίς δασμούς θα χάναμε αλλά δεν τους θέλαμε και τελικά μπήκαν κακώς δε τους έχουμε κ ανάγκη αυτό ακριβώς τπτ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dwarven Blacksmith » 25 Μάιος 2024, 16:08

Είναι πολλές εταιρίες που ανταγωνίζονται μεταξύ τους και μόνες τους αποφασίζουν πόσα εργοστάσια θα φτιάξουν, κάποιες θα κλείσουν και άλλες θα συγχωνευτούν. Το Κινεζικό κράτος θα αφήσει την ελεύθερη αγορά να αποφασίσει ποιοί θα αντέξουν, συνολικά όμως έχει ένα πλανήτη να πάρει στις πλάτες του αφού οι υπόλοιποι έχουν undercapacity. Τα ίδια γίνονται και στα ηλιακά πάνελ.

Ghost cities, έλεος, αυτό είναι παλιά προπαγάνδα που έχει καταρριφθεί.
🔻I would have lived in peace. But my enemies brought me war.🔻

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Διεθνής πολιτική”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών