Σελίδα 7 από 10

Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη

Δημοσιεύτηκε: 26 Ιούλ 2022, 16:24
από Αρίστος
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε:
26 Ιούλ 2022, 16:04
πατησιωτης έγραψε:
26 Ιούλ 2022, 15:59
sharp έγραψε:
26 Ιούλ 2022, 15:15
Και σωστά είναι ταυτισμένες με φτώχεια, γιατί άλλο να μοιράζονται το ΑΕΠ 200 εκατ. Μπαγκλαντεσιανοί και άλλο 11 εκατ. μαλάκες
Kάποιοι δεν έχουν καταλάβει ότι οι μεταναστευτικές ροές κατευθύνονται πάντα από χώρες χαμηλότερου ΚΑΤΑ ΚΕΦΑΛΗΝ εισοδήματος σε χώρες υψηλότερου.Εάν είχε σημασία για τη φτώχεια και τον πλούτο μόνο το ΑΕΠ όλοι θα είμαστε μετανάστες στην Ινδία.
Ναι αλλά η Ινδία μπορεί να ισοπεδώσει την Ελλάδα, το αντίθετο δε μπορεί να γίνει. Για τους πολιτικούς, αυτό έχει σημασία.


Απο αρθρο μου που δημοσιευθηκε το 2019 στα ΕΠΙΚΑΙΡΑ.


Τον 21ο αιώνα η Κίνα καθιερώθηκε σαν η δεύτερη οικονομία του πλανήτη μετά την αμερικάνικη αφήνοντας πίσω της την οικονομία της Ιαπωνίας και των ευρωπαικών χωρών. Το 2030 όμως θα είναι η πρώτη οικονομία σύμφωνα με μελέτη της Price Waterhouse Coopers που δημοσιεύθηκε το 2017. Σύμφωνα με τη μελέτη αυτή το 2050 η Κίνα θα συνεχίσει να είναι πρώτη ενώ η Ινδία θα εκτοπίσει την οικονομία της Αμερικής από την δεύτερη θέση και στην τέταρτη θέση θα βρίσκεται η Ινδονησία. Κίνα, Ινδία και Ινδονησία θα κερδίσουν τις πρώτες θέσεις στην παγκόσμια οικονομία και εξαιτίας των πληθυσμών τους που θα είναι τότε οι μεγαλύτεροι του πλανήτη.

.

Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη

Δημοσιεύτηκε: 26 Ιούλ 2022, 16:27
από ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε:
26 Ιούλ 2022, 16:14
Σέλευκας έγραψε:
26 Ιούλ 2022, 16:11
Η φωνή της Αληθειας έγραψε:
25 Ιούλ 2022, 00:30
ο λαός να λιμοκτονεί και ο,τι εισόδημα δημιουργείται να πηγαίνει σε πυραύλους και φαντάρους. Κάτι τέτοιο κάνει η χαβούζα που λέγεται Πακιστάν.
μιλάς με ανθρώπους που πιστεύουν οτι πρέπει να φιλοξενήσουμε τους κατοίκους του Πακιστάν απο λύπη. Μια χώρα με πυρηνικά που είναι σύμμαχος της Τουρκίας θα την σώσουμε απο την φτώχια επειδή είμαστε καλοί.
Ακόμα και αν συμφωνούσα με όσα γράφεις, θα σου έλεγα πως είναι άσχετα με την παρούσα συζήτηση, γιατί πολύ απλά είναι.
Αλλά τέλος πάντων, δεν "φιλοξενούμε" τους Πακιστανούς, οι Πακιστανοί έρχονται στην Ελλάδα γιατί προσλαμβάνονται από κάποιους
ντόπιους επιχειρηματίες και συνεισφέρουν με την εργασία τους στη διαμόρφωση του ελληνικού ΑΕΠ. Στο βαθμό που έχουμε καπιταλισμό,
έχουμε και τους εργαζόμενους που μετακινούνται από το ένα κράτος στο άλλο και τους εργοδότες που τους προσλαμβάνουν. Και μαζί με
αυτούς έχουμε και τους σπιτονοικοκύρηδες που νοικάζουν σπίτια στους μετανάστες, τους εμπόρους που πουλάνε τα προϊόντα τους στους
μετανάστες και πάει λέγοντας. Άρα αν δεν έρχονταν οι Πακιστανοί εδώ, ενδέχεται η διαφορά μεταξύ των δύο ΑΕΠ να ήταν ακόμα μεγαλύτερη,
μάλλον το Πακιστάν μας σώζει τελικά :D

Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη

Δημοσιεύτηκε: 26 Ιούλ 2022, 16:28
από ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Σέλευκας έγραψε:
26 Ιούλ 2022, 16:23
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε:
26 Ιούλ 2022, 16:14
Σέλευκας έγραψε:
26 Ιούλ 2022, 16:11


μιλάς με ανθρώπους που πιστεύουν οτι πρέπει να φιλοξενήσουμε τους κατοίκους του Πακιστάν απο λύπη. Μια χώρα με πυρηνικά που είναι σύμμαχος της Τουρκίας θα την σώσουμε απο την φτώχια επειδή είμαστε καλοί.
Ακόμα και αν συμφωνούσα με όσα γράφεις, θα σου έλεγα πως είναι άσχετα με την παρούσα συζήτηση, γιατί πολύ απλά είναι.
πρόλαβα πριν πάει η συζήτηση στον κομμουνισμό
Έχω κάνει ένα edit πιο πάνω, δε χρειάζεται να πάμε στον κομμουνισμό, ας μείνουμε στο παρόν σύστημα :D

Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη

Δημοσιεύτηκε: 26 Ιούλ 2022, 16:42
από Leporello
Αρίστος έγραψε:
26 Ιούλ 2022, 15:44
Leporello έγραψε:
26 Ιούλ 2022, 15:28
Αρίστος έγραψε:
26 Ιούλ 2022, 14:40
Αν θες να συγκρινεις το Σουεζ θα το συγκρινεις με τον OBOR, βραχιονας του οποιου ειναι ο INSTC.
OBOR είναι το σύνολο των εμπορικών δρόμων τής Κίνας και φυσικά, περνούν και από το Σουέζ. Η σύγκριση που κάνεις είναι άκυρη. Μου φαίνεται ότι όπως συνήθως, είπες μία αστήρικτη παπαριά και μετά γιά να μη παραδεχθείς το λάθος σου αρχίζεις και λες ό,τι νά'ναι.
Με τη λογικη τη δικη σου κακως συνεργαστηκαν γυρω στις 15 χωρες για 20 χρονια προκειμενου να δημιουργησουν τον INSTC. Tωρα βλεπω οτι θες να υποβαθμισεις και τον ΟΒΟR. :lol:
Mιά χαρά συνεργάσθηκαν οι χώρες, πολύ περισσότερο μάλιστα που μερικές από αυτές δεν έχουν πρόσβαση στην θάλασσα. Ομοίως πολύ σωστά έγινε η Εγνατία οδός και η γέφυρα Ρίου - Αντίρριου. Οι υποδομές βοηθούν τις οικονομίες. Ο μόνος χαζός στην υπόθεση είσαι εσύ που έπιασες ένα έργο και ισχυρίζεσαι ότι θα αλλάξει τον κόσμο.

Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη

Δημοσιεύτηκε: 26 Ιούλ 2022, 17:16
από Αρίστος
Leporello έγραψε:
26 Ιούλ 2022, 16:42
Αρίστος έγραψε:
26 Ιούλ 2022, 15:44
Leporello έγραψε:
26 Ιούλ 2022, 15:28
OBOR είναι το σύνολο των εμπορικών δρόμων τής Κίνας και φυσικά, περνούν και από το Σουέζ. Η σύγκριση που κάνεις είναι άκυρη. Μου φαίνεται ότι όπως συνήθως, είπες μία αστήρικτη παπαριά και μετά γιά να μη παραδεχθείς το λάθος σου αρχίζεις και λες ό,τι νά'ναι.
Με τη λογικη τη δικη σου κακως συνεργαστηκαν γυρω στις 15 χωρες για 20 χρονια προκειμενου να δημιουργησουν τον INSTC. Tωρα βλεπω οτι θες να υποβαθμισεις και τον ΟΒΟR. :lol:
Mιά χαρά συνεργάσθηκαν οι χώρες, πολύ περισσότερο μάλιστα που μερικές από αυτές δεν έχουν πρόσβαση στην θάλασσα. Ομοίως πολύ σωστά έγινε η Εγνατία οδός και η γέφυρα Ρίου - Αντίρριου. Οι υποδομές βοηθούν τις οικονομίες. Ο μόνος χαζός στην υπόθεση είσαι εσύ που έπιασες ένα έργο και ισχυρίζεσαι ότι θα αλλάξει τον κόσμο.


Αυτο το εργο παραγει ταυτοχρονα οικονομικα και πολιτικα αποτελεσματα που θα φερουν σημαντικες αλλαγες στην Ευρασια:

α) Θα κανει την Ινδια να μπορει να εμπορευτει με ολη την Κεντρικη Ασια παρακαμπτοντας το εμποδιο του Πακισταν.

β) Θα διπλασιασει τις εξαγωγες του Ιραν και θα σπασει την εμπορικη απομονωση του. Η εμπορικη συνεργασια του Ιραν μαλιστα με τη Ρωσια και την Ινδια εγινε αιτια να υποβαλει αιτηση συμμετοχης στα Brics που θα γινει δεκτη.

γ) Θα δεσει ακομη περισσοτερο τις σχεσεις της Ινδιας με τη Ρωσια και τα Brics απομακρυνοντας την απο τη Δυση.

δ) Θα φερει ακομη πιο κοντα στη Ρωσια και τα Brics και τις μικροτερες απο τις 14 χωρες που συμμετεχουν στο εργο. Ειδικα τις χωρες της Κεντρικης Ασιας που εξαιτιας του εργου θα βγουν απο την εμπορικη απομονωση τους.

.

Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη

Δημοσιεύτηκε: 26 Ιούλ 2022, 17:19
από Крaсная армия
Και το σημαντικότερο. Ίσως Ιράν και Άραβες μας απαλλάξουν στρατιωτικά μια και καλή από τους φασίστες τους Ισραηλινούς.

Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη

Δημοσιεύτηκε: 26 Ιούλ 2022, 17:20
από Αρίστος
Μετα την Τουρκια, το Ιραν και την Αργεντινη...

τωρα και η Αιγυπτος με τη Σαουδικη Αραβια ζητουν να μπουν στα Brics.




Η Τουρκία, η Αίγυπτος και η Σαουδική Αραβία ετοιμάζονται να ενταχθούν στην ομάδα χωρών BRICS , αναφέρει η εφημερίδα Izvestia , επικαλούμενη την πρόεδρο του διεθνούς φόρουμ αυτής της ένωσης, Πουρνίμα Ανάντ [Purnima Anand].«Όλες αυτές οι χώρες έχουν δείξει το ενδιαφέρον τους να ενταχθούν και ετοιμάζονται να υποβάλουν αίτηση για ένταξη. Νομίζω ότι αυτό είναι ένα καλό βήμα, καθώς η επέκταση γίνεται αντιληπτή πάντα θετικά, θα αυξήσει σαφώς την επιρροή των BRICS σε όλο τον κόσμο», δήλωσε η επικεφαλής του φόρουμ.

https://www.anixneuseis.gr/%CE%BF%CE%B9 ... %84%CE%BF/

.

Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη

Δημοσιεύτηκε: 27 Ιούλ 2022, 00:03
από sharp
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε:
26 Ιούλ 2022, 16:03
sharp έγραψε:
26 Ιούλ 2022, 15:15
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε:
25 Ιούλ 2022, 00:19


Εδώ είναι η λίστα των ονομαστικών ΑΕΠ
https://www.worldometers.info/gdp/gdp-by-country/
Οι χώρες που ανέφερε ο Αρίστος είναι πιο πάνω από τις περισσότερες ευρωπαϊκές, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας.
Ενδιαφέρον έχει πως το ελληνικό ΑΕΠ είναι πλέον πιο κάτω όχι μόνο από εκείνων των χωρών της λίστας Αρίστου αλλά και από
εκείνο χωρών που στο μυαλό του μέσου Έλληνα πολίτη είναι ταυτισμένες με τη φτώχεια όπως η Ρουμανία, το Πακιστάν και το Μπαγκλαντές.

Θα αναρωτηθεί κανείς, πως μπορεί το φαινόμενο αυτό να εξηγείται εφόσον οι μεταναστευτικές ροές από αυτές τις χώρες προς την Ελλάδα είναι υπαρκτές και όχι το αντίθετο. Σε ό,τι αφορά το παρόν νήμα θα αρκεστώ να αναφέρω πως το ισχυρό κράτος δε σημαίνει κατ'ανάγκη και πλούσιους κάτοικους. Μπορεί το Πακιστάν π.χ να έχει φτωχούς κατοίκους αλλά το εκεί Υπουργείο Άμυνας βρίσκει τρόπους να συντηρεί πυρηνικό οπλοστάσιο και αυτό είναι που μετράει στις διεθνείς σχέσεις.
Και σωστά είναι ταυτισμένες με φτώχεια, γιατί άλλο να μοιράζονται το ΑΕΠ 200 εκατ. Μπαγκλαντεσιανοί και άλλο 11 εκατ. μαλάκες
Σημασία για την πολιτική έχει πως η οικονομία του Μπαγκλαντές έχει μεγαλύτερο τζίρο από το ελληνικό, κάτι που κατά πάσα πιθανότητα
αντανακλάται και στα έσοδα των κρατών. Τώρα, αν στις φτωχογειτονιές της Ντάκα υπάρχουν παραπήγματα και στη Γλυφάδα νυχτερινά κέντρα
δεν ενδιαφέρει και πολύ τον κόσμο της πολιτικής. Άσε, που μπορεί να ισχύει και το άλλο. Αν το ΑΕΠ της Ελλάδας είναι ο Κιάμος και ο Βέρτης και του Μπαγκλαντές τα εργοστάσια που παράγουν τα κοστούμια που φορούν οι εν λόγω αοιδοί(δεν ξέρω τι ισχύει πραγματικά, προς το παρόν γράφω στερεοτυπικά για να καταλήξω σε κάποιο συμπέρασμα) το μπαγκλαντεσιανό κράτος μπορεί να πιέσει κάπως το ελληνικό, έχει κάποια μέσα για να το κάνει.
Μ'αρέσει που επιμένεις κι όλας...

Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη

Δημοσιεύτηκε: 27 Ιούλ 2022, 00:46
από ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
sharp έγραψε:
27 Ιούλ 2022, 00:03
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε:
26 Ιούλ 2022, 16:03
sharp έγραψε:
26 Ιούλ 2022, 15:15


Και σωστά είναι ταυτισμένες με φτώχεια, γιατί άλλο να μοιράζονται το ΑΕΠ 200 εκατ. Μπαγκλαντεσιανοί και άλλο 11 εκατ. μαλάκες
Σημασία για την πολιτική έχει πως η οικονομία του Μπαγκλαντές έχει μεγαλύτερο τζίρο από το ελληνικό, κάτι που κατά πάσα πιθανότητα
αντανακλάται και στα έσοδα των κρατών. Τώρα, αν στις φτωχογειτονιές της Ντάκα υπάρχουν παραπήγματα και στη Γλυφάδα νυχτερινά κέντρα
δεν ενδιαφέρει και πολύ τον κόσμο της πολιτικής. Άσε, που μπορεί να ισχύει και το άλλο. Αν το ΑΕΠ της Ελλάδας είναι ο Κιάμος και ο Βέρτης και του Μπαγκλαντές τα εργοστάσια που παράγουν τα κοστούμια που φορούν οι εν λόγω αοιδοί(δεν ξέρω τι ισχύει πραγματικά, προς το παρόν γράφω στερεοτυπικά για να καταλήξω σε κάποιο συμπέρασμα) το μπαγκλαντεσιανό κράτος μπορεί να πιέσει κάπως το ελληνικό, έχει κάποια μέσα για να το κάνει.
Μ'αρέσει που επιμένεις κι όλας...
Εμφανίζεσαι τη στιγμή που έχει λήξει η ανταλλαγή απόψεων μου με έναν άλλον φορουμίτη για το θέμα Α και απομονώνεις ένα μέρος σχολίου για να γράψεις κάτι που έχω εξηγήσει/απαντήσει ήδη κάποιες σελίδες πίσω και αναγκάζομαι να ξανααπαντήσω/ξαναεξηγήσω με ευγένεια, δεν είμαι εγώ αυτός που "επιμένει κιόλας".

Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη

Δημοσιεύτηκε: 27 Ιούλ 2022, 01:22
από sharp
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε:
27 Ιούλ 2022, 00:46
sharp έγραψε:
27 Ιούλ 2022, 00:03
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε:
26 Ιούλ 2022, 16:03


Σημασία για την πολιτική έχει πως η οικονομία του Μπαγκλαντές έχει μεγαλύτερο τζίρο από το ελληνικό, κάτι που κατά πάσα πιθανότητα
αντανακλάται και στα έσοδα των κρατών. Τώρα, αν στις φτωχογειτονιές της Ντάκα υπάρχουν παραπήγματα και στη Γλυφάδα νυχτερινά κέντρα
δεν ενδιαφέρει και πολύ τον κόσμο της πολιτικής. Άσε, που μπορεί να ισχύει και το άλλο. Αν το ΑΕΠ της Ελλάδας είναι ο Κιάμος και ο Βέρτης και του Μπαγκλαντές τα εργοστάσια που παράγουν τα κοστούμια που φορούν οι εν λόγω αοιδοί(δεν ξέρω τι ισχύει πραγματικά, προς το παρόν γράφω στερεοτυπικά για να καταλήξω σε κάποιο συμπέρασμα) το μπαγκλαντεσιανό κράτος μπορεί να πιέσει κάπως το ελληνικό, έχει κάποια μέσα για να το κάνει.
Μ'αρέσει που επιμένεις κι όλας...
Εμφανίζεσαι τη στιγμή που έχει λήξει η ανταλλαγή απόψεων μου με έναν άλλον φορουμίτη για το θέμα Α και απομονώνεις ένα μέρος σχολίου για να γράψεις κάτι που έχω εξηγήσει/απαντήσει ήδη κάποιες σελίδες πίσω και αναγκάζομαι να ξανααπαντήσω/ξαναεξηγήσω με ευγένεια, δεν είμαι εγώ αυτός που "επιμένει κιόλας".
Καλά την επόμενη φορά θα σού κάνουμε αίτηση να την εγκρίνεις πριν γράψουμε κάτι, ώστε να μην σε αναγκάζουμε να μπεις στον κόπο να απαντήσεις. Btw κι εγώ ευγενικά σού λέω ότι έγραψες μαλακίες, το Μπαγκλαντές είναι απείρως φτωχότερο από την Ελλάδα, από πολλές απόψεις.

Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη

Δημοσιεύτηκε: 27 Ιούλ 2022, 01:24
από sharp
plutonas έγραψε:
26 Ιούλ 2022, 08:10
Ο προελλην είπε:

Aυτά στερούνται αντικειμενικής βάσης, δηλαδή είναι φαντασιοπληξίες του σχοινιού και του παλουκιού.

Αυτή τη στιγμή υπάρχει μια πάγια, δεδομένη κατάσταση:

(1) O όγκος των εμπορικών συναλλαγών μεταξύ Κίνα και Δύσης + των συμμάχων της στην Ασία, είναι πολλαπλάσιος αυτού μεταξύ Κίνας και Ρωσίας + λοιπών BRICS. Μιλάμε για χαώδη διαφορά, όχι για λίγες φορές πάνω: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_t ... s_of_China

(2) Δεν είναι μόνο η συντριπτική ποσοτική διαφορά, οι αγορά που προσφέρει η Δύση στην Κίνα που δεν μπορεί να προσφέρει η Ρωσία, αλλά και η ποιοτική. Η Κίνα εισάγει από την Ρωσία σχεδόν αποκλειστικά ένα πράγμα: ενέργεια. Γιατί μόνο αυτό μπορεί να προσφέρει η Ρωσία που έχει ανάγκη η Κίνα.
Αντίθετα, απο την Δύση εισάγει προϊόντα και τεχνολογίες με προστιθέμενη αξία, προϊόντα που μόνο η Δύση ως κοινωνίας της γνώσης και της τεχνολογίας μπορεί να παράξει, που της επιτρέπουν να αναπτύσσεται τεχνολογικά και να μπορεί να παράγει.

Μόνο αγράμματοι μπορεί να ισχυρίζονται ότι το να παράγεις σιτάρι, ηλιέλαιο, πετρέλαιο και αέριο (τυπικός τρίτος κόσμος), σε κάνει αναπτυγμένη οικονομία, ενώ όποιος παράγει και αυτά αλλά και την τεχνολογία που ουσιαστικά κρατάει τον πλανήτη στο 21ο αιώνα, είναι αεριτζής. Απλά, η Δύση (όσο και η Κίνα) είναι τόσο ανεπτυγμένη συγκριτικά, που συγκριτικά χρειάζεται τεράστια ποσά ενέργειας. Η Ρωσία, σαν τυπική χώρα του τρίτου κόσμου, τόσο καιρό φρόντιζε να δίνει φθηνή ενέργεια για να της πετάνε κανένα κοκαλάκι σύγχρονου πολιτισμού και τεχνολογίας. Τώρα που η Δύση χάνει την εύκολη λύση του τριτοκοσμικού τζάμπα αερίου, συντρέχουν οικονομικοί λόγοι να κάνει άμεσα το βήμα στην επόμενη γενιά ενέργειας.

Τα δε BRICS είναι κανενός είδους αντίπαλο δέος για την Δύση, αλλά απλά κάτι που τώρα τελευταία ψελίζει η πουτλερία για εσωτερική κατανάλωση. Τα BRICS ήταν χοτ προηγούμενες δεκαετίες, τότε που όσοι ψαρώσαν και επενδύσαν ακόμη κλαίνε τα λεφτά τους.

Το δε "B" των BRICS ακριβώς επειδή δεν θέλει να χάσει την ζωοδότρια Δύση, σταματάει την υποστήριξη όλων των βραζιλιάνικων αεροσκαφών στην Ρωσία:

Brazilian aircraft manufacturer Embraer stops parts supply to Russia

With this move, Embraer follows in the footsteps of Airbus and Boeing.

https://www.airpor-technology.com/news/ ... ts-supply/
Ωραία τα γράφει ο Διάδοχος.

Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη

Δημοσιεύτηκε: 27 Ιούλ 2022, 01:45
από nostromos
δεν φαινεται αυτη τη στιγμη να διαμορφωνεται αντιΔυτικο μπλοκ με την εννοια του ψυχρου πολεμου ... οποτε η δημιουργια ενος ακομη εμπορικου διαδρομου υπερεκτιμαται ... εκτος αυτου η διαδρομη αυτη εχει αφετηρια την Ινδια και λειτουργει ανταγωνιστικα σχεδον σε αυτη της Κινας

Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη

Δημοσιεύτηκε: 27 Ιούλ 2022, 01:59
από ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
sharp έγραψε:
27 Ιούλ 2022, 01:22
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε:
27 Ιούλ 2022, 00:46
sharp έγραψε:
27 Ιούλ 2022, 00:03


Μ'αρέσει που επιμένεις κι όλας...
Εμφανίζεσαι τη στιγμή που έχει λήξει η ανταλλαγή απόψεων μου με έναν άλλον φορουμίτη για το θέμα Α και απομονώνεις ένα μέρος σχολίου για να γράψεις κάτι που έχω εξηγήσει/απαντήσει ήδη κάποιες σελίδες πίσω και αναγκάζομαι να ξανααπαντήσω/ξαναεξηγήσω με ευγένεια, δεν είμαι εγώ αυτός που "επιμένει κιόλας".
Καλά την επόμενη φορά θα σού κάνουμε αίτηση να την εγκρίνεις πριν γράψουμε κάτι, ώστε να μην σε αναγκάζουμε να μπεις στον κόπο να απαντήσεις. Btw κι εγώ ευγενικά σού λέω ότι έγραψες μαλακίες, το Μπαγκλαντές είναι απείρως φτωχότερο από την Ελλάδα, από πολλές απόψεις.
Όχι από εδώ και πέρα θα γράφω 15 φορές το ίδιο πράγμα υπονομετικά για να απαντήσω σε όποιον διαβάζει όλα τα σχόλια αλλά έχει όρεξη να ξαναξεκινήσει ξανά μανά μία συζήτηση από την αρχή και θα διαβάζω πως "επιμένω κιόλας". Είναι δίκαιο και θα γίνει πράξη. Από εκεί και
πέρα, το Μπαγκλαντές έχει υψηλότερο ΑΕΠ από την Ελλάδα, ανέβασα τη λίστα με τα ΑΕΠ όλων των χώρων πριν κάμποσες σελίδες, αν καταδέχεσαι
να την διαβάσεις έχει καλώς, αλλιώς πέτα εκεί μία ατάκα πως "το Μπαγκλαντές είναι απείρως φτωχότερο από την Ελλάδα", αστην να αιωρείται(από πολλές απόψεις) που θα έλεγε και η Άντζελα Δημητρίου και εγώ θα είμαι αυτός που γράφει "μαλακίες" :D

Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη

Δημοσιεύτηκε: 27 Ιούλ 2022, 03:37
από Αρίστος
sharp έγραψε:
27 Ιούλ 2022, 01:24
plutonas έγραψε:
26 Ιούλ 2022, 08:10
Ο προελλην είπε:

Aυτά στερούνται αντικειμενικής βάσης, δηλαδή είναι φαντασιοπληξίες του σχοινιού και του παλουκιού.

Αυτή τη στιγμή υπάρχει μια πάγια, δεδομένη κατάσταση:

(1) O όγκος των εμπορικών συναλλαγών μεταξύ Κίνα και Δύσης + των συμμάχων της στην Ασία, είναι πολλαπλάσιος αυτού μεταξύ Κίνας και Ρωσίας + λοιπών BRICS. Μιλάμε για χαώδη διαφορά, όχι για λίγες φορές πάνω: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_t ... s_of_China

(2) Δεν είναι μόνο η συντριπτική ποσοτική διαφορά, οι αγορά που προσφέρει η Δύση στην Κίνα που δεν μπορεί να προσφέρει η Ρωσία, αλλά και η ποιοτική. Η Κίνα εισάγει από την Ρωσία σχεδόν αποκλειστικά ένα πράγμα: ενέργεια. Γιατί μόνο αυτό μπορεί να προσφέρει η Ρωσία που έχει ανάγκη η Κίνα.
Αντίθετα, απο την Δύση εισάγει προϊόντα και τεχνολογίες με προστιθέμενη αξία, προϊόντα που μόνο η Δύση ως κοινωνίας της γνώσης και της τεχνολογίας μπορεί να παράξει, που της επιτρέπουν να αναπτύσσεται τεχνολογικά και να μπορεί να παράγει.

Μόνο αγράμματοι μπορεί να ισχυρίζονται ότι το να παράγεις σιτάρι, ηλιέλαιο, πετρέλαιο και αέριο (τυπικός τρίτος κόσμος), σε κάνει αναπτυγμένη οικονομία, ενώ όποιος παράγει και αυτά αλλά και την τεχνολογία που ουσιαστικά κρατάει τον πλανήτη στο 21ο αιώνα, είναι αεριτζής. Απλά, η Δύση (όσο και η Κίνα) είναι τόσο ανεπτυγμένη συγκριτικά, που συγκριτικά χρειάζεται τεράστια ποσά ενέργειας. Η Ρωσία, σαν τυπική χώρα του τρίτου κόσμου, τόσο καιρό φρόντιζε να δίνει φθηνή ενέργεια για να της πετάνε κανένα κοκαλάκι σύγχρονου πολιτισμού και τεχνολογίας. Τώρα που η Δύση χάνει την εύκολη λύση του τριτοκοσμικού τζάμπα αερίου, συντρέχουν οικονομικοί λόγοι να κάνει άμεσα το βήμα στην επόμενη γενιά ενέργειας.

Τα δε BRICS είναι κανενός είδους αντίπαλο δέος για την Δύση, αλλά απλά κάτι που τώρα τελευταία ψελίζει η πουτλερία για εσωτερική κατανάλωση. Τα BRICS ήταν χοτ προηγούμενες δεκαετίες, τότε που όσοι ψαρώσαν και επενδύσαν ακόμη κλαίνε τα λεφτά τους.

Το δε "B" των BRICS ακριβώς επειδή δεν θέλει να χάσει την ζωοδότρια Δύση, σταματάει την υποστήριξη όλων των βραζιλιάνικων αεροσκαφών στην Ρωσία:

Brazilian aircraft manufacturer Embraer stops parts supply to Russia

With this move, Embraer follows in the footsteps of Airbus and Boeing.

https://www.airpor-technology.com/news/ ... ts-supply/
Ωραία τα γράφει ο Διάδοχος.

TΡΙΧΕΣ γραφει.

α) Τα Βrics αυτη τη στιγμη εχουν το 25% του παγκοσμιου ΑΕΠ.

β) Εχουν το 40% του παγκοσμιου πληθυσμου.

γ) Εξαιτιας των αντιδυτικων κυρωσεων στη Ρωσια που νοιωθουν οτι απειλουν και τις αλλες-χωρες-μελη αυξανουν τον ογκο των οικονομικων συναλλαγων τους με νεες μεταξυ τους συμφωνιες.

Παραδειγμα απο τη ΒΡαζιλια που ο Διαδοχος την εμφανιζει φιλοδυτικη.

https://m.naftemporiki.gr/story/1881621 ... i-brazilia

δ) Eφοσον προστεθουν στα μελη τους χωρες οπως το Ιραν, η Τουρκια, η Αργεντινη, η Αιγυπτος και η Σαουδικη Αραβια, η οικονομικη και πολιτικη δυναμη τους θα αυξηθει καθετα σε συνδυασμο και με την αξιοποιηση νεων δρομων οπως ο OBOR και ο INSTC.

ε) Απο τη στιγμη που μονη της η Κινα αμφισβητει την οικονομικη πρωτια των ΗΠΑ εννοειται πως ενας σχηματισμος χωρων με επικεφαλης την Κινα και τη Ρωσια ανησυχει τη Δυση τοσο οικονομικα οσο και πολιτικα, στρατιωτικα.

.

Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη

Δημοσιεύτηκε: 27 Ιούλ 2022, 03:46
από taxalata xalasa
Αρίστος έγραψε:
26 Ιούλ 2022, 17:20
Μετα την Τουρκια, το Ιραν και την Αργεντινη...

τωρα και η Αιγυπτος με τη Σαουδικη Αραβια ζητουν να μπουν στα Brics.




Η Τουρκία, η Αίγυπτος και η Σαουδική Αραβία ετοιμάζονται να ενταχθούν στην ομάδα χωρών BRICS , αναφέρει η εφημερίδα Izvestia , επικαλούμενη την πρόεδρο του διεθνούς φόρουμ αυτής της ένωσης, Πουρνίμα Ανάντ [Purnima Anand].«Όλες αυτές οι χώρες έχουν δείξει το ενδιαφέρον τους να ενταχθούν και ετοιμάζονται να υποβάλουν αίτηση για ένταξη. Νομίζω ότι αυτό είναι ένα καλό βήμα, καθώς η επέκταση γίνεται αντιληπτή πάντα θετικά, θα αυξήσει σαφώς την επιρροή των BRICS σε όλο τον κόσμο», δήλωσε η επικεφαλής του φόρουμ.

https://www.anixneuseis.gr/%CE%BF%CE%B9 ... %84%CE%BF/

.
αποταλαροποίηση....