Εννοω σε απαντηση του chillout budy ο οποιος ειπε οτι πολλες πολυεθνικες δινουν τους φορους τους χωρις να καταφευγουν σε τεχνασματα (offshore κλπ), μπραβο τους αν το κανουν, αλλα γιατι το κανουν; Ιδιαιτερα αν θεωρειτε οτι η φορολογια μας ειναι υψηλη γι'αυτες; Τι τις δεσμευει τοσο και δεν καταφευγουν σε πλαγιους τροπους με την υποθεση οτι παντα εχουν αυτη την επιλογη;Leporello έγραψε: ↑19 Φεβ 2020, 15:10Τι φαντάζεσαι ότι "κάνουν"; Σε τι αναφέρεσαι με Αν δεν το κανουν μπραβο τους, εδω ομως αναρωτιομαστε γιατι τελικα δεν το κανουν;paul25 έγραψε: ↑19 Φεβ 2020, 13:56Επομενως, η δικαιολογια της υψηλης φορολογιας μπορει να ειναι στερεα κυριως για μικρομεσαιες επιχειρησεις (που δεν μπορουν να κανουν αλλοιως) αλλα οχι γι'αυτου του μεγεθους τις πολυεθνικες που μπορουν και την εχουν την επιλογη. Αν δεν το κανουν μπραβο τους, εδω ομως αναρωτιομαστε γιατι τελικα δεν το κανουν; Μηπως γιατι ειναι ανεκτα τελικα τα επιπεδα γι'αυτες; η μηπως για την ψυχη της μανας τους; Αρα παλι καταρριπτεται η δικαιολογια της υψηλης φορολογιας για τετοιου μεγεθους επενδυσεις η τουλαχιστον μετριαζετε αρκετα.
Η Volkswagen «παγώνει» ξανά την κατασκευή εργοστασίου στην Τουρκία λόγω Συρίας
Re: Η Volkswagen «παγώνει» ξανά την κατασκευή εργοστασίου στην Τουρκία λόγω Συρίας
«Μνημείο περιβαλλοντικού χάους, αρρώστιας και ανθρώπινου πόνου».
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Re: Η Volkswagen «παγώνει» ξανά την κατασκευή εργοστασίου στην Τουρκία λόγω Συρίας
Ναι! Αλλα εκει λογω υψηλης διαφθορας θα λαδωσει 150 (υψηλο κοστος) σε εμας ισως μονο 100 παλι καλυτερα της ερχεται.axilmar έγραψε: ↑19 Φεβ 2020, 15:30Που μπορει να στησει πιο γρηγορα η Φολκσβαγκεν εργοστασιο και δικτυο διανομης; εδω ή στην Τουρκια;paul25 έγραψε: ↑19 Φεβ 2020, 11:23Με αυτη την ειδηση αναρωτιεμαι, τι σοι εχει η Τουρκια που θελουν να επενδυσουν εκει; Μελι; Το περιβαλλον πολιτικα ειναι ασταθες. Μηπως λοιπον ειναι λιγο μουφες ολα αυτα που μας λενε ως εμποδιο για τις ξενες επενδυσεις στη χωρα μας; πχ Γραφειοκρατια; Μηπως φταιει κατι αλλο; Δεν εχει λογικη να πηγαινεις σε χωρα που ειναι σε πολεμο και κινδυνευει να ανατραπει με πραξικοπημα και να αγνοεις σταθεροτερες χωρες οπως η δικη μας. Χρονια με προβληματιζει το θεμα.
Σκεψου οτι οσο πιο διεφθαρμενο ειναι ενα καθεστως τοσο πιο ευκολα στηνει κανεις επιχειρηση μεσω δωροδοκιων.
«Μνημείο περιβαλλοντικού χάους, αρρώστιας και ανθρώπινου πόνου».
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Re: Η Volkswagen «παγώνει» ξανά την κατασκευή εργοστασίου στην Τουρκία λόγω Συρίας
Το να καταφυγει σε offshore συστημα η αλλες τεχνικες.Leporello έγραψε: ↑19 Φεβ 2020, 15:30Ποιά επιλογή γυρίζει στο τραπέζι;paul25 έγραψε: ↑19 Φεβ 2020, 15:27Μα αν αυτο που λες συμβαινει για την καθε επιχειριση σε καθε χωρα, τοτε ακυρωνεται το offshore συστημα, ειναι σαν να μου λες πως δεν υπαρχει, ιδιαιτερα οταν θεωρειτε οτι μετακινειτε ενας μεγαλος ογκος συναλλαγων δια μεσω αυτου. Ωστοσο και παλι δεν αναιρεις το να κανει αυτη την επιλογη η φολκσβαγκεν, αρκει να εχει ικανο τμημα και ισως εμπειρια για να της βγει επωφελως και πιστευω οτι αν θελει το εχει. Απο την στιγμη που γυριζει στο τραπεζι αυτη η επιλογη (ασχετα απο το αν την ενεργοποιουν εν τελει η οχι) τους δινει το δικαιωμα της φορολογικης ευελιξιας.Leporello έγραψε: ↑19 Φεβ 2020, 15:05Κατ'αρχάς, όταν μίλησα γιά αυτόκλητους φοροτεχνικούς, δεν αναφερόμουν σε εσένα, αλλά σε άλλους.
Κατά δεύτερον, όχι δεν θα μπορούσαν να γλυτώσουν τον φόρο επί των κερδών, ειδικά γι'αυτόν μιλάμε. Βέβαια, όλα παλεύονται και αν είναι πολύ ικανό το τμήμα φορολογίας μιάς επιχείρησης, κάτι ίσως θα μπορούσε να κάνει. Ομως αυτό θα μπορούσε να το κάνει και μία Ελληνική εταιρεία. Οποιοσδήποτε μπορεί να ιδρύσει μία offshore εταιρεία. Δεν σημαίνει όμως ότι θα κάνει και εποφελή χρήση και μπορεί να του βγεί ξυνή.
«Μνημείο περιβαλλοντικού χάους, αρρώστιας και ανθρώπινου πόνου».
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Re: Η Volkswagen «παγώνει» ξανά την κατασκευή εργοστασίου στην Τουρκία λόγω Συρίας
Δεν σου είπε αυτό. Σου είπε ότι ένα σωρό ξένες επιχειρήσεις πληρώνουν φόρους στην Ελλάδα (ακριβέστερα: αυτές δεν είναι ξένες, είναι Ελληνικές εταιρείες θυγατρικές ξένων ομίλων) παρ'ό,τι είναι "ξένες". Η απάντηση γιατί δεν χρησιμοποιούν offshore, είναι εύκολη: γιατί δεν μπορούν. Τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά όσο τα έχεις στο μυαλό σου.paul25 έγραψε: ↑19 Φεβ 2020, 15:31Εννοω σε απαντηση του chillout budy ο οποιος ειπε οτι πολλες πολυεθνικες δινουν τους φορους τους χωρις να καταφευγουν σε τεχνασματα (offshore κλπ), μπραβο τους αν το κανουν, αλλα γιατι το κανουν; Ιδιαιτερα αν θεωρειτε οτι η φορολογια μας ειναι υψηλη γι'αυτες; Τι τις δεσμευει τοσο και δεν καταφευγουν σε πλαγιους τροπους με την υποθεση οτι παντα εχουν αυτη την επιλογη;Leporello έγραψε: ↑19 Φεβ 2020, 15:10Τι φαντάζεσαι ότι "κάνουν"; Σε τι αναφέρεσαι με Αν δεν το κανουν μπραβο τους, εδω ομως αναρωτιομαστε γιατι τελικα δεν το κανουν;paul25 έγραψε: ↑19 Φεβ 2020, 13:56Επομενως, η δικαιολογια της υψηλης φορολογιας μπορει να ειναι στερεα κυριως για μικρομεσαιες επιχειρησεις (που δεν μπορουν να κανουν αλλοιως) αλλα οχι γι'αυτου του μεγεθους τις πολυεθνικες που μπορουν και την εχουν την επιλογη. Αν δεν το κανουν μπραβο τους, εδω ομως αναρωτιομαστε γιατι τελικα δεν το κανουν; Μηπως γιατι ειναι ανεκτα τελικα τα επιπεδα γι'αυτες; η μηπως για την ψυχη της μανας τους; Αρα παλι καταρριπτεται η δικαιολογια της υψηλης φορολογιας για τετοιου μεγεθους επενδυσεις η τουλαχιστον μετριαζετε αρκετα.
1.
2. Η λέξη υδρόφιλος είναι σύνθετη από δύο ελληνικές λέξεις το ύδωρ που σήμαινε νερό και το φίλος που σήμαινε φίλος.
Re: Η Volkswagen «παγώνει» ξανά την κατασκευή εργοστασίου στην Τουρκία λόγω Συρίας
Εαν ειναι τοσο δυσκολο οπως λες, τοτε ποιος κινει τετοιο ογκο συναλλαγων μεσω αυτου; Υπαρχουν αλλοι θεσμοι της αγορας που το βρισκουν ευκολοτερο; Επισης, δεν ειναι μονο τα offshore ειναι και οι εσωτερικες συναλλαγες, πχ η φολκσβαγκεν Γερμανιας παιρνει " δανειο" απο της Ελλαδας και η Ελλαδα δεν εμφανιζει αυτα τα λεφτα στα κερδη της.Leporello έγραψε: ↑19 Φεβ 2020, 15:39Δεν σου είπε αυτό. Σου είπε ότι ένα σωρό ξένες επιχειρήσεις πληρώνουν φόρους στην Ελλάδα (ακριβέστερα: αυτές δεν είναι ξένες, είναι Ελληνικές εταιρείες θυγατρικές ξένων ομίλων) παρ'ό,τι είναι "ξένες". Η απάντηση γιατί δεν χρησιμοποιούν offshore, είναι εύκολη: γιατί δεν μπορούν. Τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά όσο τα έχεις στο μυαλό σου.paul25 έγραψε: ↑19 Φεβ 2020, 15:31Εννοω σε απαντηση του chillout budy ο οποιος ειπε οτι πολλες πολυεθνικες δινουν τους φορους τους χωρις να καταφευγουν σε τεχνασματα (offshore κλπ), μπραβο τους αν το κανουν, αλλα γιατι το κανουν; Ιδιαιτερα αν θεωρειτε οτι η φορολογια μας ειναι υψηλη γι'αυτες; Τι τις δεσμευει τοσο και δεν καταφευγουν σε πλαγιους τροπους με την υποθεση οτι παντα εχουν αυτη την επιλογη;
Μιας και βλεπω υπαρχουν ατομα που ξερουν θελω να ρωτησω το εξης. Καποτε δουλεψα για λιγο σε μικρη πολυεθνικη (δυο χωρες μονο) υπηρχε γραφειο international σε offshore χωρα, ολες τις Α υλες αλλα και τις εξαγωγες στο εξωτερικο τις καναμε μεσω αυτου. Σε τι εξυπηρετουσε αραγε; Εμεις εδω στην Ελλαδα σε αυτους παραγγελναμε, γιατι δε το καναμε μονοι μας; Και τωρα μιλαμε για μια ασημαντη εταιρεια που κατερρευσε μετα στην Ελλαδα.
«Μνημείο περιβαλλοντικού χάους, αρρώστιας και ανθρώπινου πόνου».
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Re: Η Volkswagen «παγώνει» ξανά την κατασκευή εργοστασίου στην Τουρκία λόγω Συρίας
Οι offshore πρωτίστως χρησιμεύουν γιά να παρκάρουν κεφάλαια χωρίς έλεγχο πρέλευσης. Επίσης, χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, holding κ.λ.π. Δεν μπορεί βιομηχανική εταιρεία να εδρεύει σε φορολογικό παράδεισο.
Δες το καλύτερα. Αυτό που λες δεν ισχύει. Παροχή χρηματικής διευκόλυνσης δεν επηρεάζει καθόλου τα κέρδη μιάς εταιρείας.
Δεν μπορεί κανείς να ξέρει τι γινόταν αν δεν πείς τις χώρες και το αντικείμενο τής εταιρείας.paul25 έγραψε: ↑19 Φεβ 2020, 18:52Μιας και βλεπω υπαρχουν ατομα που ξερουν θελω να ρωτησω το εξης. Καποτε δουλεψα για λιγο σε μικρη πολυεθνικη (δυο χωρες μονο) υπηρχε γραφειο international σε offshore χωρα, ολες τις Α υλες αλλα και τις εξαγωγες στο εξωτερικο τις καναμε μεσω αυτου. Σε τι εξυπηρετουσε αραγε; Εμεις εδω στην Ελλαδα σε αυτους παραγγελναμε, γιατι δε το καναμε μονοι μας; Και τωρα μιλαμε για μια ασημαντη εταιρεια που κατερρευσε μετα στην Ελλαδα.
1.
2. Η λέξη υδρόφιλος είναι σύνθετη από δύο ελληνικές λέξεις το ύδωρ που σήμαινε νερό και το φίλος που σήμαινε φίλος.
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 9860
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: Η Volkswagen «παγώνει» ξανά την κατασκευή εργοστασίου στην Τουρκία λόγω Συρίας
Πωλ έχουμε φάει τα νιάτα μας σε τέτοιες εταιρίες, εμείς προσπαθούσαμε να προβλέψομε και να εξηγήσουμε τους φόρους στα αφεντικά που έρχονταν απ'το εξωτερικό
Σε μια Γαλλική που δούλευα για παράδειγμα που πούλαγε σκυρόδεμα τότε με τους Ολυμπιακούς που γινόταν της πουτάνας και δεν έβρισκες εργολάβο ούτε με το κυάλι, οι Γάλλοι θέλανε να πληρώσουνε τους φόρους τους, δεν είχαν καμμία αντίρηση. Στο λέω γιατί εγώ μίλαγα μαζί τους, δεν υπήρχε η παραμικρή διάθεση για φοροδιαφυγή. Το μόνο που μου ζητάγανε ήταν να τους προβλέψω κάθε χρόνο και να τους πω τι φόρο θα πληρώσουνε κάθε χρόνο για τα επόμενα 5 χρόνια, ώστε α) να κάνουν το κουμάντο τους και να έχουν λεφτά να πληρώσουν και β) να καταλάβουν αν τελικά βγάζουν λεφτά στην Ελλάδα ή όχι και μήπως κάνανε μαλακία που ανοίξανε μαγαζί στην Ελλάδα. Και τους έλεγα ξανά και ξανά ότι κύριοι στην-Ελλάδα-κανείς-δεν-ξέρει-τι-θα-βγάλει-ο-έλεγχος. Ούτε μπορώ να ξέρω αν θα αλλάξει (ριζικά) η φορολογία του χρόνου. Όταν το λές αυτό ξέρεις πώς ακούγεται στα αυτιά του άλλου που είναι σε άλλη χώρα; Το πρώτο που σκέφτεται είναι ότι είμαι άσχετος. Αφού τσεκάρει αυτό και καταλάβει (αν καταλάβει) ότι δεν είμαι άσχετος, το δεύτερο που θα σκεφτεί είναι ότι έχω κάνει κάποια μαϊμουδιά με τους φόρους. Και αφού με τα πολλά πειστεί ότι δεν είμαι εγώ το πρόβλημα (αν πειστεί ποτέ), τότε το τρίτο που θα σκεφτεί είναι "μαμά μου πού έμπλεξα". Γιατί πουθενά σε δυτική χώρα δεν είναι δύσκολο να προϋπολογίσεις τους φόρους σου, μόνο στην Ελλάδα. Και μιλάμε για μεγάλα ποσά, σε σημείο να μην ξέρεις αν τελικά βγάζεις λεφτά ή μπαίνεις μέσα.
Σε μια Γαλλική που δούλευα για παράδειγμα που πούλαγε σκυρόδεμα τότε με τους Ολυμπιακούς που γινόταν της πουτάνας και δεν έβρισκες εργολάβο ούτε με το κυάλι, οι Γάλλοι θέλανε να πληρώσουνε τους φόρους τους, δεν είχαν καμμία αντίρηση. Στο λέω γιατί εγώ μίλαγα μαζί τους, δεν υπήρχε η παραμικρή διάθεση για φοροδιαφυγή. Το μόνο που μου ζητάγανε ήταν να τους προβλέψω κάθε χρόνο και να τους πω τι φόρο θα πληρώσουνε κάθε χρόνο για τα επόμενα 5 χρόνια, ώστε α) να κάνουν το κουμάντο τους και να έχουν λεφτά να πληρώσουν και β) να καταλάβουν αν τελικά βγάζουν λεφτά στην Ελλάδα ή όχι και μήπως κάνανε μαλακία που ανοίξανε μαγαζί στην Ελλάδα. Και τους έλεγα ξανά και ξανά ότι κύριοι στην-Ελλάδα-κανείς-δεν-ξέρει-τι-θα-βγάλει-ο-έλεγχος. Ούτε μπορώ να ξέρω αν θα αλλάξει (ριζικά) η φορολογία του χρόνου. Όταν το λές αυτό ξέρεις πώς ακούγεται στα αυτιά του άλλου που είναι σε άλλη χώρα; Το πρώτο που σκέφτεται είναι ότι είμαι άσχετος. Αφού τσεκάρει αυτό και καταλάβει (αν καταλάβει) ότι δεν είμαι άσχετος, το δεύτερο που θα σκεφτεί είναι ότι έχω κάνει κάποια μαϊμουδιά με τους φόρους. Και αφού με τα πολλά πειστεί ότι δεν είμαι εγώ το πρόβλημα (αν πειστεί ποτέ), τότε το τρίτο που θα σκεφτεί είναι "μαμά μου πού έμπλεξα". Γιατί πουθενά σε δυτική χώρα δεν είναι δύσκολο να προϋπολογίσεις τους φόρους σου, μόνο στην Ελλάδα. Και μιλάμε για μεγάλα ποσά, σε σημείο να μην ξέρεις αν τελικά βγάζεις λεφτά ή μπαίνεις μέσα.
Gamiosante sto vosporo gia mia xoufta iliosporo
Re: Η Volkswagen «παγώνει» ξανά την κατασκευή εργοστασίου στην Τουρκία λόγω Συρίας
.paul25 έγραψε: ↑19 Φεβ 2020, 15:32Ναι! Αλλα εκει λογω υψηλης διαφθορας θα λαδωσει 150 (υψηλο κοστος) σε εμας ισως μονο 100 παλι καλυτερα της ερχεται.axilmar έγραψε: ↑19 Φεβ 2020, 15:30Που μπορει να στησει πιο γρηγορα η Φολκσβαγκεν εργοστασιο και δικτυο διανομης; εδω ή στην Τουρκια;paul25 έγραψε: ↑19 Φεβ 2020, 11:23Με αυτη την ειδηση αναρωτιεμαι, τι σοι εχει η Τουρκια που θελουν να επενδυσουν εκει; Μελι; Το περιβαλλον πολιτικα ειναι ασταθες. Μηπως λοιπον ειναι λιγο μουφες ολα αυτα που μας λενε ως εμποδιο για τις ξενες επενδυσεις στη χωρα μας; πχ Γραφειοκρατια; Μηπως φταιει κατι αλλο; Δεν εχει λογικη να πηγαινεις σε χωρα που ειναι σε πολεμο και κινδυνευει να ανατραπει με πραξικοπημα και να αγνοεις σταθεροτερες χωρες οπως η δικη μας. Χρονια με προβληματιζει το θεμα.
Σκεψου οτι οσο πιο διεφθαρμενο ειναι ενα καθεστως τοσο πιο ευκολα στηνει κανεις επιχειρηση μεσω δωροδοκιων.
Όχι δεν πάει έτσι. Ο χρόνος υλοποίησης είναι πολύ πιο σημαντικός. Μια καθυστέρηση χρονών λόγω δικαστηρίων θα κοστίσει μια τάξη μεγέθους μεγαλύτερη μίνιμουμ.
Re: Η Volkswagen «παγώνει» ξανά την κατασκευή εργοστασίου στην Τουρκία λόγω Συρίας
Εγώ που έχω περάσει 20 χρόνια σε Γαλλικές εταιρείες, ξέρω ότι αυτό που τους έλεγες στην-Ελλάδα-κανείς-δεν-ξέρει-τι-θα-βγάλει-ο-έλεγχος ισχύει το ίδιο και στην Γαλλία. Αλλά οι Γάλλοι είναι πολύ σνομπ γιά να παραδεχθούν ότι κάνουν τα ίδια και πολύ εύκολα κατηγορούν γιά bon-pour-l'orient πρακτικές.Chilloutbuddy έγραψε: ↑20 Φεβ 2020, 02:23Πωλ έχουμε φάει τα νιάτα μας σε τέτοιες εταιρίες, εμείς προσπαθούσαμε να προβλέψομε και να εξηγήσουμε τους φόρους στα αφεντικά που έρχονταν απ'το εξωτερικό
Σε μια Γαλλική που δούλευα για παράδειγμα που πούλαγε σκυρόδεμα τότε με τους Ολυμπιακούς που γινόταν της πουτάνας και δεν έβρισκες εργολάβο ούτε με το κυάλι, οι Γάλλοι θέλανε να πληρώσουνε τους φόρους τους, δεν είχαν καμμία αντίρηση. Στο λέω γιατί εγώ μίλαγα μαζί τους, δεν υπήρχε η παραμικρή διάθεση για φοροδιαφυγή. Το μόνο που μου ζητάγανε ήταν να τους προβλέψω κάθε χρόνο και να τους πω τι φόρο θα πληρώσουνε κάθε χρόνο για τα επόμενα 5 χρόνια, ώστε α) να κάνουν το κουμάντο τους και να έχουν λεφτά να πληρώσουν και β) να καταλάβουν αν τελικά βγάζουν λεφτά στην Ελλάδα ή όχι και μήπως κάνανε μαλακία που ανοίξανε μαγαζί στην Ελλάδα. Και τους έλεγα ξανά και ξανά ότι κύριοι στην-Ελλάδα-κανείς-δεν-ξέρει-τι-θα-βγάλει-ο-έλεγχος. Ούτε μπορώ να ξέρω αν θα αλλάξει (ριζικά) η φορολογία του χρόνου. Όταν το λές αυτό ξέρεις πώς ακούγεται στα αυτιά του άλλου που είναι σε άλλη χώρα; Το πρώτο που σκέφτεται είναι ότι είμαι άσχετος. Αφού τσεκάρει αυτό και καταλάβει (αν καταλάβει) ότι δεν είμαι άσχετος, το δεύτερο που θα σκεφτεί είναι ότι έχω κάνει κάποια μαϊμουδιά με τους φόρους. Και αφού με τα πολλά πειστεί ότι δεν είμαι εγώ το πρόβλημα (αν πειστεί ποτέ), τότε το τρίτο που θα σκεφτεί είναι "μαμά μου πού έμπλεξα". Γιατί πουθενά σε δυτική χώρα δεν είναι δύσκολο να προϋπολογίσεις τους φόρους σου, μόνο στην Ελλάδα. Και μιλάμε για μεγάλα ποσά, σε σημείο να μην ξέρεις αν τελικά βγάζεις λεφτά ή μπαίνεις μέσα.
1.
2. Η λέξη υδρόφιλος είναι σύνθετη από δύο ελληνικές λέξεις το ύδωρ που σήμαινε νερό και το φίλος που σήμαινε φίλος.
Re: Η Volkswagen «παγώνει» ξανά την κατασκευή εργοστασίου στην Τουρκία λόγω Συρίας
Λοιπον, Ελλαδα-Κυπρο και προιοντα ηταν ηλεκτρικες συσκευες.Leporello έγραψε: ↑19 Φεβ 2020, 19:28Οι offshore πρωτίστως χρησιμεύουν γιά να παρκάρουν κεφάλαια χωρίς έλεγχο πρέλευσης. Επίσης, χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, holding κ.λ.π. Δεν μπορεί βιομηχανική εταιρεία να εδρεύει σε φορολογικό παράδεισο.Δες το καλύτερα. Αυτό που λες δεν ισχύει. Παροχή χρηματικής διευκόλυνσης δεν επηρεάζει καθόλου τα κέρδη μιάς εταιρείας.Δεν μπορεί κανείς να ξέρει τι γινόταν αν δεν πείς τις χώρες και το αντικείμενο τής εταιρείας.paul25 έγραψε: ↑19 Φεβ 2020, 18:52Μιας και βλεπω υπαρχουν ατομα που ξερουν θελω να ρωτησω το εξης. Καποτε δουλεψα για λιγο σε μικρη πολυεθνικη (δυο χωρες μονο) υπηρχε γραφειο international σε offshore χωρα, ολες τις Α υλες αλλα και τις εξαγωγες στο εξωτερικο τις καναμε μεσω αυτου. Σε τι εξυπηρετουσε αραγε; Εμεις εδω στην Ελλαδα σε αυτους παραγγελναμε, γιατι δε το καναμε μονοι μας; Και τωρα μιλαμε για μια ασημαντη εταιρεια που κατερρευσε μετα στην Ελλαδα.
«Μνημείο περιβαλλοντικού χάους, αρρώστιας και ανθρώπινου πόνου».
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Το ΝΑΤΟ δίνει ξανά συγχαρητήρια στην Τουρκία για τη Μικρασιατική καταστροφή
από Μαδουραίος » 30 Αύγ 2023, 18:10 » σε Εθνικά Θέματα - 43 Απαντήσεις
- 1608 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από πατησιωτης
02 Σεπ 2023, 17:55
-
-
-
Νέα δημοσίευση Ξανά ενωμένοι στην κυβέρνηση οι κομμουνιστές στο Νεπάλ
από Dwarven Blacksmith » 05 Μαρ 2024, 17:15 » σε Διεθνής πολιτική - 2 Απαντήσεις
- 84 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Dwarven Blacksmith
05 Μαρ 2024, 22:24
-
-
- 12 Απαντήσεις
- 284 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από πατησιωτης
03 Ιαν 2024, 21:44
-
-
Νέα δημοσίευση Βόμβα» ΣτΕ για Θεσσαλονίκη: Παγώνει τα έργα για το Fly Over – Μέχρι πότε σταματούν
από Alex Amsterdam » 09 Απρ 2024, 15:58 » σε Κοινωνικά θέματα - 19 Απαντήσεις
- 382 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Alex Amsterdam
10 Απρ 2024, 11:39
-