O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη

Πολιτικά θέματα εκτός Ελλάδας
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
Δημοσιεύσεις: 39721
Εγγραφή: 13 Ιαν 2019, 16:44

Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρίστος » 26 Ιούλ 2022, 14:52

Πως θα διπλασιασει τις εξαγωγες του Ιραν ο INSTC.


INSTC Expected To Help Iran Double Its Eurasian Exports, With Implications Also For European Trade

Alireza Peyman Pak, Chair of Iran’s Trade Promotion Organization, has stated that Iran is planning to double its exports to Eurasian counties, with the International North-South Transportation Corridor (INSTC) enabling Iran to have access to India, South East Asia, and African countries.

The development of the INSTC is of special relevance to the Ukraine situation and Russia, as Iran is also heavily sanctioned, cut off from SWIFT and has been forced to evolve and develop new supply chains. The INSTC does just this.

The Russia-Ukraine situation has essentially destroyed, via the imposition of sanctions upon Russia, the supply chains to Europe from Asia via Russia, and has cut off the northern supply chain route.

Using the INSTC – even though Iran is considered a pariah state by the United States – effectively reroutes Iran’s trade and repositions it east – juts as Russian trade is starting to shift. It is also a far more cost-effective and faster route than the conventional Suez Canal access to Europe via the Meditteranean.

Pak said that “Iran can supply dairy products, food items, construction materials, petrochemical products to Eurasian countries” and went on to say that Iran can increase exports to Russia.

https://www.silkroadbriefing.com/news/2 ... ean-trade/

.

Άβαταρ μέλους
Αλιόσα
Δημοσιεύσεις: 7320
Εγγραφή: 23 Ιουν 2021, 15:43
Phorum.gr user: Αλιόσα
Τοποθεσία: Βλαδιβοστόκ

Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αλιόσα » 26 Ιούλ 2022, 14:56

Το εμποριο του φτωχού, ενώ οι άλλοι κυριαρχούνε στους ωκεανούς με τα γιγαντιαία container ship (μεγαλύτερα και απο αμερικάνικα αεροπλανοφόρα) και χέζονται στο τάληρο με τα δεκάδες χιλιάδες εμπορευματοκιβώτια που κουβαλάει ένα μολις πλοίο. Η θάλασσα ειναι ο πιο συμφέρων δρομος για παγκόσμιο εμποριο, ουτε ο αέρας ουτε η στεριά.

Άβαταρ μέλους
Αρίστος
Δημοσιεύσεις: 39721
Εγγραφή: 13 Ιαν 2019, 16:44

Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρίστος » 26 Ιούλ 2022, 15:02

Αλιόσα έγραψε:
26 Ιούλ 2022, 14:56
Το εμποριο του φτωχού, ενώ οι άλλοι κυριαρχούνε στους ωκεανούς με τα γιγαντιαία container ship (μεγαλύτερα και απο αμερικάνικα αεροπλανοφόρα) και χέζονται στο τάληρο με τα δεκάδες χιλιάδες εμπορευματοκιβώτια που κουβαλάει ένα μολις πλοίο. Η θάλασσα ειναι ο πιο συμφέρων δρομος για παγκόσμιο εμποριο, ουτε ο αέρας ουτε η στεριά.



Η Κινα που διαθετει τα μεγαλυτερα κοντεινερς και κυριαρχει στους ωκεανους δεν διστασε να δημιουργησει τον OBOR που μεγαλο μερος του ειναι και χερσαιες διαδρομες.

Εικόνα


To σκεπτικο της Κινας ειναι απλο: θελει να ελεγχει τους εμπορικους δρομους ΚΑΙ στη θαλασσα ΚΑΙ στη στερια.

.

Άβαταρ μέλους
Αρίστος
Δημοσιεύσεις: 39721
Εγγραφή: 13 Ιαν 2019, 16:44

Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρίστος » 26 Ιούλ 2022, 15:10

Μιλαμε για φαραωνικα προτζεκτς μπροστα στα οποια η Δυση δεν εχει να αντιπαραθεσει απολυτως τιποτα τις τελευταιες δεκαετιες.

.

sharp
Δημοσιεύσεις: 21210
Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 21:47

Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sharp » 26 Ιούλ 2022, 15:15

ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε:
25 Ιούλ 2022, 00:19
Η φωνή της Αληθειας έγραψε:
24 Ιούλ 2022, 23:53
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε:
24 Ιούλ 2022, 23:06


Δεν ξέρω τι σημαίνει η φράση "σοβαρή χώρα" αλλά οι παραπάνω αναφερόμενες είναι αρκετά πιο πολυπληθείς, πιο εύρωστες και πιο ισχυρές
στρατιωτικά και διπλωματικά από την πλειοψηφία των ευρωπαϊκών. Δεν ζούμε στην εποχή της αποικιοκρατίας πια.
Πιο πολυπληθείς ναι. Και το Μπαγκλαντές είναι. Για τα υπόλοιπα ούτε για πλάκα.

(Ούτε εγώ γνωρίζω τι σημαίνει η φράση «σοβαρή χώρα». Γι’αυτό ρώτησα τον Αρίστο που το ανέφερε να μας εξηγήσει)
Εδώ είναι η λίστα των ονομαστικών ΑΕΠ
https://www.worldometers.info/gdp/gdp-by-country/
Οι χώρες που ανέφερε ο Αρίστος είναι πιο πάνω από τις περισσότερες ευρωπαϊκές, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας.
Ενδιαφέρον έχει πως το ελληνικό ΑΕΠ είναι πλέον πιο κάτω όχι μόνο από εκείνων των χωρών της λίστας Αρίστου αλλά και από
εκείνο χωρών που στο μυαλό του μέσου Έλληνα πολίτη είναι ταυτισμένες με τη φτώχεια όπως η Ρουμανία, το Πακιστάν και το Μπαγκλαντές.

Θα αναρωτηθεί κανείς, πως μπορεί το φαινόμενο αυτό να εξηγείται εφόσον οι μεταναστευτικές ροές από αυτές τις χώρες προς την Ελλάδα είναι υπαρκτές και όχι το αντίθετο. Σε ό,τι αφορά το παρόν νήμα θα αρκεστώ να αναφέρω πως το ισχυρό κράτος δε σημαίνει κατ'ανάγκη και πλούσιους κάτοικους. Μπορεί το Πακιστάν π.χ να έχει φτωχούς κατοίκους αλλά το εκεί Υπουργείο Άμυνας βρίσκει τρόπους να συντηρεί πυρηνικό οπλοστάσιο και αυτό είναι που μετράει στις διεθνείς σχέσεις.
Και σωστά είναι ταυτισμένες με φτώχεια, γιατί άλλο να μοιράζονται το ΑΕΠ 200 εκατ. Μπαγκλαντεσιανοί και άλλο 11 εκατ. μαλάκες

Άβαταρ μέλους
Leporello
Δημοσιεύσεις: 14103
Εγγραφή: 07 Αύγ 2018, 19:09
Phorum.gr user: Leporello

Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Leporello » 26 Ιούλ 2022, 15:28

Αρίστος έγραψε:
26 Ιούλ 2022, 14:40
Leporello έγραψε:
26 Ιούλ 2022, 07:53
Αρα, στην καλύτερη περίπτωση, το 2030 το κανάλι αυτό θα είναι σε θέση να μεταφέρει περί το ... 2% του φορτίου που μεταφέρεται σε ένα έτος μέσα από την διώρυγα του Σουέζ:
https://www.voanews.com/a/record-cargo- ... 78629.html
Αυτό είναι που θα αλλάξει τον κόσμο; Δεν ειρωνεύομαι το έργο, που είναι σημαντικό. Ειρωνεύομαι την δική σου αντίληψη τής πραγματικότητας.
Αν θες να συγκρινεις το Σουεζ θα το συγκρινεις με τον OBOR, βραχιονας του οποιου ειναι ο INSTC.
OBOR είναι το σύνολο των εμπορικών δρόμων τής Κίνας και φυσικά, περνούν και από το Σουέζ. Η σύγκριση που κάνεις είναι άκυρη. Μου φαίνεται ότι όπως συνήθως, είπες μία αστήρικτη παπαριά και μετά γιά να μη παραδεχθείς το λάθος σου αρχίζεις και λες ό,τι νά'ναι.
1.
hellegennes έγραψε:
13 Οκτ 2022, 21:35
Γνωρίζω πολύ καλύτερα στατιστική από σένα
2. Η λέξη υδρόφιλος είναι σύνθετη από δύο ελληνικές λέξεις το ύδωρ που σήμαινε νερό και το φίλος που σήμαινε φίλος.

Άβαταρ μέλους
Αρίστος
Δημοσιεύσεις: 39721
Εγγραφή: 13 Ιαν 2019, 16:44

Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρίστος » 26 Ιούλ 2022, 15:44

Leporello έγραψε:
26 Ιούλ 2022, 15:28
Αρίστος έγραψε:
26 Ιούλ 2022, 14:40
Leporello έγραψε:
26 Ιούλ 2022, 07:53
Αρα, στην καλύτερη περίπτωση, το 2030 το κανάλι αυτό θα είναι σε θέση να μεταφέρει περί το ... 2% του φορτίου που μεταφέρεται σε ένα έτος μέσα από την διώρυγα του Σουέζ:
https://www.voanews.com/a/record-cargo- ... 78629.html
Αυτό είναι που θα αλλάξει τον κόσμο; Δεν ειρωνεύομαι το έργο, που είναι σημαντικό. Ειρωνεύομαι την δική σου αντίληψη τής πραγματικότητας.
Αν θες να συγκρινεις το Σουεζ θα το συγκρινεις με τον OBOR, βραχιονας του οποιου ειναι ο INSTC.
OBOR είναι το σύνολο των εμπορικών δρόμων τής Κίνας και φυσικά, περνούν και από το Σουέζ. Η σύγκριση που κάνεις είναι άκυρη. Μου φαίνεται ότι όπως συνήθως, είπες μία αστήρικτη παπαριά και μετά γιά να μη παραδεχθείς το λάθος σου αρχίζεις και λες ό,τι νά'ναι.


Με τη λογικη τη δικη σου κακως συνεργαστηκαν γυρω στις 15 χωρες για 20 χρονια προκειμενου να δημιουργησουν τον INSTC. Tωρα βλεπω οτι θες να υποβαθμισεις και τον ΟΒΟR. :lol:

.

πατησιωτης
Δημοσιεύσεις: 34848
Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
Phorum.gr user: πατησιωτης
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από πατησιωτης » 26 Ιούλ 2022, 15:59

sharp έγραψε:
26 Ιούλ 2022, 15:15
Και σωστά είναι ταυτισμένες με φτώχεια, γιατί άλλο να μοιράζονται το ΑΕΠ 200 εκατ. Μπαγκλαντεσιανοί και άλλο 11 εκατ. μαλάκες
Kάποιοι δεν έχουν καταλάβει ότι οι μεταναστευτικές ροές κατευθύνονται πάντα από χώρες χαμηλότερου ΚΑΤΑ ΚΕΦΑΛΗΝ εισοδήματος σε χώρες υψηλότερου.Εάν είχε σημασία για τη φτώχεια και τον πλούτο μόνο το ΑΕΠ όλοι θα είμαστε μετανάστες στην Ινδία.

Άβαταρ μέλους
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Δημοσιεύσεις: 7077
Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ

Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ » 26 Ιούλ 2022, 16:03

sharp έγραψε:
26 Ιούλ 2022, 15:15
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε:
25 Ιούλ 2022, 00:19
Η φωνή της Αληθειας έγραψε:
24 Ιούλ 2022, 23:53


Πιο πολυπληθείς ναι. Και το Μπαγκλαντές είναι. Για τα υπόλοιπα ούτε για πλάκα.

(Ούτε εγώ γνωρίζω τι σημαίνει η φράση «σοβαρή χώρα». Γι’αυτό ρώτησα τον Αρίστο που το ανέφερε να μας εξηγήσει)
Εδώ είναι η λίστα των ονομαστικών ΑΕΠ
https://www.worldometers.info/gdp/gdp-by-country/
Οι χώρες που ανέφερε ο Αρίστος είναι πιο πάνω από τις περισσότερες ευρωπαϊκές, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας.
Ενδιαφέρον έχει πως το ελληνικό ΑΕΠ είναι πλέον πιο κάτω όχι μόνο από εκείνων των χωρών της λίστας Αρίστου αλλά και από
εκείνο χωρών που στο μυαλό του μέσου Έλληνα πολίτη είναι ταυτισμένες με τη φτώχεια όπως η Ρουμανία, το Πακιστάν και το Μπαγκλαντές.

Θα αναρωτηθεί κανείς, πως μπορεί το φαινόμενο αυτό να εξηγείται εφόσον οι μεταναστευτικές ροές από αυτές τις χώρες προς την Ελλάδα είναι υπαρκτές και όχι το αντίθετο. Σε ό,τι αφορά το παρόν νήμα θα αρκεστώ να αναφέρω πως το ισχυρό κράτος δε σημαίνει κατ'ανάγκη και πλούσιους κάτοικους. Μπορεί το Πακιστάν π.χ να έχει φτωχούς κατοίκους αλλά το εκεί Υπουργείο Άμυνας βρίσκει τρόπους να συντηρεί πυρηνικό οπλοστάσιο και αυτό είναι που μετράει στις διεθνείς σχέσεις.
Και σωστά είναι ταυτισμένες με φτώχεια, γιατί άλλο να μοιράζονται το ΑΕΠ 200 εκατ. Μπαγκλαντεσιανοί και άλλο 11 εκατ. μαλάκες
Σημασία για την πολιτική έχει πως η οικονομία του Μπαγκλαντές έχει μεγαλύτερο τζίρο από το ελληνικό, κάτι που κατά πάσα πιθανότητα
αντανακλάται και στα έσοδα των κρατών. Τώρα, αν στις φτωχογειτονιές της Ντάκα υπάρχουν παραπήγματα και στη Γλυφάδα νυχτερινά κέντρα
δεν ενδιαφέρει και πολύ τον κόσμο της πολιτικής. Άσε, που μπορεί να ισχύει και το άλλο. Αν το ΑΕΠ της Ελλάδας είναι ο Κιάμος και ο Βέρτης και του Μπαγκλαντές τα εργοστάσια που παράγουν τα κοστούμια που φορούν οι εν λόγω αοιδοί(δεν ξέρω τι ισχύει πραγματικά, προς το παρόν γράφω στερεοτυπικά για να καταλήξω σε κάποιο συμπέρασμα) το μπαγκλαντεσιανό κράτος μπορεί να πιέσει κάπως το ελληνικό, έχει κάποια μέσα για να το κάνει.

Άβαταρ μέλους
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Δημοσιεύσεις: 7077
Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ

Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ » 26 Ιούλ 2022, 16:04

πατησιωτης έγραψε:
26 Ιούλ 2022, 15:59
sharp έγραψε:
26 Ιούλ 2022, 15:15
Και σωστά είναι ταυτισμένες με φτώχεια, γιατί άλλο να μοιράζονται το ΑΕΠ 200 εκατ. Μπαγκλαντεσιανοί και άλλο 11 εκατ. μαλάκες
Kάποιοι δεν έχουν καταλάβει ότι οι μεταναστευτικές ροές κατευθύνονται πάντα από χώρες χαμηλότερου ΚΑΤΑ ΚΕΦΑΛΗΝ εισοδήματος σε χώρες υψηλότερου.Εάν είχε σημασία για τη φτώχεια και τον πλούτο μόνο το ΑΕΠ όλοι θα είμαστε μετανάστες στην Ινδία.
Ναι αλλά η Ινδία μπορεί να ισοπεδώσει την Ελλάδα, το αντίθετο δε μπορεί να γίνει. Για τους πολιτικούς, αυτό έχει σημασία.

Άβαταρ μέλους
Σέλευκας
Δημοσιεύσεις: 9029
Εγγραφή: 04 Αύγ 2018, 01:00
Phorum.gr user: Seleykos
Τοποθεσία: Sapan

Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Σέλευκας » 26 Ιούλ 2022, 16:11

Η φωνή της Αληθειας έγραψε:
25 Ιούλ 2022, 00:30
ο λαός να λιμοκτονεί και ο,τι εισόδημα δημιουργείται να πηγαίνει σε πυραύλους και φαντάρους. Κάτι τέτοιο κάνει η χαβούζα που λέγεται Πακιστάν.
μιλάς με ανθρώπους που πιστεύουν οτι πρέπει να φιλοξενήσουμε τους κατοίκους του Πακιστάν απο λύπη. Μια χώρα με πυρηνικά που είναι σύμμαχος της Τουρκίας θα την σώσουμε απο την φτώχια επειδή είμαστε καλοί.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Σέλευκας την 26 Ιούλ 2022, 16:12, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Ιδιωτικές δομές παιδιών. Πως είναι δυνατόν;
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos

Άβαταρ μέλους
Αρίστος
Δημοσιεύσεις: 39721
Εγγραφή: 13 Ιαν 2019, 16:44

Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρίστος » 26 Ιούλ 2022, 16:12

Echelon έγραψε:
26 Ιούλ 2022, 14:44
Αρίστος έγραψε:
26 Ιούλ 2022, 14:35
Echelon έγραψε:
26 Ιούλ 2022, 08:41
Ρε οι εμπορικές συναλλαγές μεταξύ Ινδίας και Ρωσίας είναι κοντά 10 δις όλα και όλα. Όσα κάνει και η Ολλανδία με την Ινδία. Ποιες κοσμογονικές αλλαγές. Λες και το φορτηγό που κουβαλάει 1 κοντέινερ μπορεί να αντικαταστήσει το πλοίο που φέρει 13.000. Βέβαια τώρα που το ξανασκέφτομαι ακόμη και μερικά φορτηγά είναι αρκετά για να καλύψουν τις εισαγωγές/εξαγωγές μεταξύ Ινδίας-Ρωσίας.


Oι χωρες που συμμετεχουν στο προτζεκτ δεν ειναι μονο Ρωσια και Ινδια αλλα οι κατωθι:

The following are member states in the NSTC project:

Ιndia
Iran
Russia
Turkey,
Azerbaijan
Kazakhstan
Armenia
Belarus
Τajikistan
Kyrgyzstan
Oman
Ukraine
Syria
Observer member — Bulgaria.[15]



Και εννοειται οτι θα το χρησιμοποιησουν και οι υπολοιπες ασιατικες χωρες, πιχι η Κινα.

.
Ε βέβαια. Η Κίνα που έχει τα μεγαλύτερα λιμάνια του κόσμου θέλει να εγκαταλείψει τις θαλάσσιες μεταφορές για να στέλνει τα προϊόντα με το κάρο.


Ρε μην τα μηδενιζετε ολα, κοροιδα ειναι οσες χωρες συνεργαστηκαν στο προτζεκτ;

Να πως θα κερδισει και η Κινα απο το νεο εμπορικο δρομο.


Operationalization of INSTC on the one hand and OBOR on the other could probably help South Asia integrate more effectively to the global trading system.

A close look at the map, combining the two (OBOR and INSTC), suggest good potential and scope for their convergence. While China’s OBOR connects Shanghai and Almaty in Kazakhstan, extension of INSTC connects Almaty through Bandar Abbas in Iran. Similarly, extension of INSTC’s north-west route (connecting Iran, Turkmenistan and Kazakhstan) could converge to connect OBOR’s Shanghai-Almaty route.
Map 2: INSTC and Other Transport Corridors

Εικόνα

Source: Institute for Defense Studies and Analyses, New Delhi http://www.idsa.in/system/files/issuebr ... 180815.jpg

https://russiancouncil.ru/en/analytics- ... jor-boost/

.

Άβαταρ μέλους
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Δημοσιεύσεις: 7077
Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ

Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ » 26 Ιούλ 2022, 16:14

Σέλευκας έγραψε:
26 Ιούλ 2022, 16:11
Η φωνή της Αληθειας έγραψε:
25 Ιούλ 2022, 00:30
ο λαός να λιμοκτονεί και ο,τι εισόδημα δημιουργείται να πηγαίνει σε πυραύλους και φαντάρους. Κάτι τέτοιο κάνει η χαβούζα που λέγεται Πακιστάν.
μιλάς με ανθρώπους που πιστεύουν οτι πρέπει να φιλοξενήσουμε τους κατοίκους του Πακιστάν απο λύπη. Μια χώρα με πυρηνικά που είναι σύμμαχος της Τουρκίας θα την σώσουμε απο την φτώχια επειδή είμαστε καλοί.
Ακόμα και αν συμφωνούσα με όσα γράφεις, θα σου έλεγα πως είναι άσχετα με την παρούσα συζήτηση, γιατί πολύ απλά είναι.

Άβαταρ μέλους
Yochanan
Δημοσιεύσεις: 16327
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:44
Phorum.gr user: Yochanan

Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Yochanan » 26 Ιούλ 2022, 16:16

Bipsco έγραψε:
24 Ιούλ 2022, 20:26
Αρίστο, αν θέλεις να κάνεις κάτι παραγωγικό για μια φορά στην ζωή σου, σε προσλαμβάνω να μαζεύεις ελιές.
:smt038:smt038:smt038
Κυριάκος ο Χρυσογέννητος, του Οίκου των Μητσοτακιδών, Πρώτος του Ονόματός του, Κύριος των Κρητών και των Πρώτων Ελλήνων, Προστάτης της Ελλάδος, Μπαμπάς της Δρακογενιάς, ο Κούλης του Οίνοπα Πόντου, ο Ατσαλάκωτος, ο Απελευθερωτής από τα Δεσμά των Μνημονίων.

Άβαταρ μέλους
Σέλευκας
Δημοσιεύσεις: 9029
Εγγραφή: 04 Αύγ 2018, 01:00
Phorum.gr user: Seleykos
Τοποθεσία: Sapan

Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Σέλευκας » 26 Ιούλ 2022, 16:23

ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε:
26 Ιούλ 2022, 16:14
Σέλευκας έγραψε:
26 Ιούλ 2022, 16:11
Η φωνή της Αληθειας έγραψε:
25 Ιούλ 2022, 00:30
ο λαός να λιμοκτονεί και ο,τι εισόδημα δημιουργείται να πηγαίνει σε πυραύλους και φαντάρους. Κάτι τέτοιο κάνει η χαβούζα που λέγεται Πακιστάν.
μιλάς με ανθρώπους που πιστεύουν οτι πρέπει να φιλοξενήσουμε τους κατοίκους του Πακιστάν απο λύπη. Μια χώρα με πυρηνικά που είναι σύμμαχος της Τουρκίας θα την σώσουμε απο την φτώχια επειδή είμαστε καλοί.
Ακόμα και αν συμφωνούσα με όσα γράφεις, θα σου έλεγα πως είναι άσχετα με την παρούσα συζήτηση, γιατί πολύ απλά είναι.
πρόλαβα πριν πάει η συζήτηση στον κομμουνισμό
Ιδιωτικές δομές παιδιών. Πως είναι δυνατόν;
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Διεθνής πολιτική”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών