Στο Ιράν αρχισαν να ξυπνάνε από τον μεσαίωνα που τους έριξε το παπαδαριό

Πολιτικά θέματα εκτός Ελλάδας
πατησιωτης
Δημοσιεύσεις: 22932
Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
Phorum.gr user: πατησιωτης
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Στο Ιράν αρχισαν να ξυπνάνε από τον μεσαίωνα που τους έριξε το παπαδαριό

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από πατησιωτης » 22 Σεπ 2022, 22:51

Dwarven Blacksmith έγραψε:
22 Σεπ 2022, 22:42
Ναύτης έγραψε:
22 Σεπ 2022, 22:22
Dwarven Blacksmith έγραψε:
22 Σεπ 2022, 22:17

Για τη Γαλλική. Μια χαρά υπήρχαν απόλυτα αναγνωρίσιμοι αριστεροί και σοσιαλιστές, οι οποίοι στο Παρίσι είχαν μεγάλη δύναμη, εξ' ου και η Παρισινή κομμούνα. Τα αιτήματα τους ήταν πολύ ριζοσπαστικά, αλλά στο τέλος έχασαν από τους αστούς μεταρρυθμιστές. Το ότι δεν είχαν τόσο έρεισμα στην επαρχία ήταν ένας βασικός λόγος.
Είναι λάθος να διαβάζουμε την ιστορία εκ των υστέρων και να λέμε "α, στην πραγματικότητα ήταν αστική επανάσταση". Ήταν μια επανάσταση κατά του στάτους κβο που μπορούσε να πάρει διάφορες τροπές. Και αυτό ισχύει για πολλές ακόμα, αλλά εκεί δεν θέλω να μπλέξω με το αν υπήρχαν αριστεροί ή όχι.
Τι λες ρε φίλε; Η παρισινή κομμούνα με την γαλλική επανάσταση απέχουν σχεδόν 100 χρόνια. Δεν υπήρχαν κομμουνιστές το 1789, πού τα έχετε βρει αυτά;
Στην γαλλική επανάσταση οι αστοί (η επονομαζόμενη τρίτη τάξη κατά την εποχή) διεκδίκησαν μοιράδι στην εξουσία μαζί με τους ευγενείς, τους γαιοκτήμονες και τον κλήρο. Σαν όχημα χρησιμοποίησαν τον εξαθλιωμένο αγροτοεργατικό πληθυσμό.
Η Παρισινή Κομμούνα στην οποία αναφέρεσαι εσύ ήταν το σήκουελ, επειδή η 1η είχε cult following.
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CE ... %83%CE%B7)

Δεν μίλησα βέβαια για κομμουνιστές, όμως κυριολεκτικά τότε βγήκε το αριστερά-δεξιά. Υπήρχαν πολλά factions μέσα στην επανάσταση, αν και όλοι λίγο-πολύ αποδέχονταν ότι οι φτωχοί θα εκπροσωπούνται από αστούς ή "αστούς".
Kαι όμως τότε άρχισαν όλα. :D


https://en.wikipedia.org/wiki/Fran%C3%A ... ABl_Babeuf

Άβαταρ μέλους
Juno
Δημοσιεύσεις: 14454
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:46
Phorum.gr user: Juno και-ένα-ακόμα-αρχαίο

Re: Στο Ιράν αρχισαν να ξυπνάνε από τον μεσαίωνα που τους έριξε το παπαδαριό

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Juno » 22 Σεπ 2022, 22:52

Μαδουραίος έγραψε:
21 Σεπ 2022, 10:42
Ιράν διαδηλώσεις: Γυναίκες καίνε τις μαντήλες τους και κόβουν τα μαλλιά τους μετά τον θάνατο της Μάχσα Αμιν
Όταν κάψουν τα σουτιέν τους, θα έχουν αλλάξει τα πράγματα.
Leporello έγραψε:
24 Ιαν 2019, 18:07
Nέα τζουνιά! Ο Αβέρωφ με αυτά που δήλωνε το ... 1962 θα διαψεύσει ΕΜΕΝΑ που μιλάω την γλώσσα.
Leporello: γιατί ο Αβέρωφ δεν ήξερε τι έλεγε!

Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης
Δημοσιεύσεις: 12311
Εγγραφή: 19 Σεπ 2018, 10:47

Re: Στο Ιράν αρχισαν να ξυπνάνε από τον μεσαίωνα που τους έριξε το παπαδαριό

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης » 22 Σεπ 2022, 22:53

ΓΑΛΗ έγραψε:
22 Σεπ 2022, 22:12
Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε:
22 Σεπ 2022, 21:53
Η αφίσα λέει πρώτα από όλα μην είσαι ρατσιστής ουγκανος. Οι εξεγέρσεις γίνονται γιατί ξυλοκοπησαν μια γυναίκα μέχρι θανάτου επειδή δε φορούσε σωστά τη μαντίλα. Όχι γιατί φοράνε μαντίλα κάποιες γυναίκες και αυτό είναι σιχαμένο. Αυτό θα είναι ρητορική κανενός καμένου μούλα. Το να θεωρείς οποία χώρα δεν απαγορεύει την μαντίλα, οι ΗΠΑ δηλαδή, πως ουσιαστικά στηρίζει τις πολιτικές του Ιράν, πρέπει να είσαι ντιπ βόιδι.
Μα το θέμα δεν αφορά συγκεκριμένα στη μαντήλα. Ούτως ή άλλως η "μαντήλα" έχει τρεις εφαρμογές.

Το χιτζάμπ, κανονική μαντήλα δεμένη γύρω από το λαιμό (είναι και δυτική εφαρμογή).
Το νικάμπ, μαύρη μακριά μαντήλα που αφήνει ελεύθερα μόνον τα μάτια.
Μπούργκα, ενδυμασία μελισσοτρόφου.

Η κωμική παραδοξότητα στις θέσεις της αριστεράς και πιο συγκεκριμένα των πολιτικαλικορεστώνε δημοκρατικών, είναι το ότι αποδέχεται στο δυτικό πλαίσιο το χιτζάμπ ως ελευθεριακή έκφραση επιλογής/δημόσιας έκφρασης θρησκευτικής ταυτότητας, ενώ ταυτοχρόνως κατακεραυνώνει το οτιδήποτε αναφορικά με τις χριστιανικές εκφράσεις όπως το θρήσκευμα στις ταυτότητες, πράγμα που δεν είναι ορατό σε κανέναν στο δημόσιο χώρο.

Και είναι σαφέστατο γιατί συμβαίνει. Τόσο η αριστερά όσο και οι πολιτικαλικορεκτιστές έχουν πάθει εμπλοκή μηρών και θεωριών στο συγκεκριμένο θέμα. Κι επειδή αμφότεροι είναι σε φάση χρόνιας άρνησης, είναι μάλλον χλωμό να επανέλθουν ακόμη και αν κάνουν καθημερινές συνεδρίες.
Αυτα είναι ζήτηματα φιλελευθερισμου. Δικαίωμα σου να φοράς στην μαντίλα, όπως να φοράς οποίο θρησκευτικό σύμβολο. Αν το φοράς επειδή καταπιεζεσαι, κακως, αλλά πάλι δεν μπορώ εγώ να απαγόρευσω σε κάποιον να το φοράει. Αυτό λέει η φιλελεύθερη λογική. Αν είσαι φουλ του χότζα, δε φοράμε τίποτα θρησκευτικό, τον πουλο, μαζί σου. Αλλά όπως και να χει, αυτή η συζήτηση, δεν έχει καμία μα καμία απολύτως σχέση με το τι γίνεται στο Ιράν. Ειναι ένας πανηλιθιος τρόπος να επιτεθείς σε κάποιους που δεν γουστάρεις, με αφορμή μια κατάσταση πραγματικά δραματική, και άλλη μια φορά, φαίνονται οι πραγματικοί σκοποί της δεξιάς.

Άβαταρ μέλους
Juno
Δημοσιεύσεις: 14454
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:46
Phorum.gr user: Juno και-ένα-ακόμα-αρχαίο

Re: Στο Ιράν αρχισαν να ξυπνάνε από τον μεσαίωνα που τους έριξε το παπαδαριό

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Juno » 22 Σεπ 2022, 22:54

Green Dragon έγραψε:
22 Σεπ 2022, 19:42
Gherschaagk έγραψε:
21 Σεπ 2022, 23:17
Είναι από τους λαούς που 7 στους 10 κάνουν πλαστική στην μύτη τους.
Κάνουν ή χρειάζονται;

Γιατί και εδώ δεν φημιζόμαστε για τις ωραίες μύτες μας.
Εντελώς χρειάζονται!
Ψάξε "ρινοπλαστική" και "Ιράν" και θα καταλάβεις.
Leporello έγραψε:
24 Ιαν 2019, 18:07
Nέα τζουνιά! Ο Αβέρωφ με αυτά που δήλωνε το ... 1962 θα διαψεύσει ΕΜΕΝΑ που μιλάω την γλώσσα.
Leporello: γιατί ο Αβέρωφ δεν ήξερε τι έλεγε!

Άβαταρ μέλους
Dwarven Blacksmith
Δημοσιεύσεις: 31294
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
Τοποθεσία: Maiore Patria

Re: Στο Ιράν αρχισαν να ξυπνάνε από τον μεσαίωνα που τους έριξε το παπαδαριό

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dwarven Blacksmith » 22 Σεπ 2022, 23:06

πατησιωτης έγραψε:
22 Σεπ 2022, 22:51
Kαι όμως τότε άρχισαν όλα. :D


https://en.wikipedia.org/wiki/Fran%C3%A ... ABl_Babeuf
:smt023

Όρεξη να έχουμε να συζητάμε επ' αυτού. Οι Κινέζοι λένε για 500 χρόνια σοσιαλισμού. Ο λόγος είναι ότι βάζουν μέσα και όλους τους ουτοπιστές. Το τρίτο στάδιων των ουτοπιστών θεωρώ ότι ήταν απόλυτα αναγνωρίσιμο ως αριστερά, και υπήρχε ήδη η υλική βάση.
Western utopian socialism had its origins in the sixteenth century, and can be divided
into three stages.

The first of these covers the period up until the mid-seventeenth century. It has now been more than 500 years since the Englishman Thomas More in 1516
wrote Utopia
(its full name was An Interesting Golden Book of the Perfect State System and
the New Utopian Isles) in the form of fictional travel notes. More served as a high official,
and was arrested and imprisoned because of his political opinions. It was in the prison
that he wrote Utopia, which describes an ideal society in which all means of production
are owned by the whole population; supplies are distributed on demand; everyone is busy
doing productive work; there is ample time for recreation and scientific research; and
alcoholism, brothels, depravity and evil are unknown. The first half of the book severely
criticizes the English enclosure movement—an ugly phenomenon, summed up as “sheep
eating people,” from the epoch of primitive capital accumulation at the end of feudal
society and the beginning of capitalism. The second half of Utopia is a dialogue that
describes how a navigator came to an island, how the people on the island lived, and
the systems such as customs, transportation, and care for the natural environment that
were applied there. For example, the people of the island, benefiting from public ownership, had no need to take much with them when they traveled.
Another representative of utopian socialism at this stage was Tommaso Campanella in
Italy. His situation was similar to that of Thomas More. He was arrested and imprisoned
because of an uprising in which he involved. While in prison he wrote The City of the
Sun, a book well worth reading. There were also other utopian socialists, some of
whom made use of religion to spread their socialist ideas.

The second stage of Western utopian socialism lasted roughly from the mid-seventeenth to the mid-eighteenth century. Representatives at this stage included Gerrard
Winstanley, Jean Meslier, Étienne-Gabriel Morelly, and the Abbé Gabriel de Mably.
They criticized private ownership, especially private capitalist ownership, and had a rudimentary understanding of social classes. They held that private ownership led to economic inequality and that economic inequality led to social and political inequality, a
INTERNATIONAL CRITICAL THOUGHT 3
fair interpretation of the social reality at that time. They used rural communes and handicraft workshops as prototypes to design a blueprint for an ideal future society.

In the third stage, from the late eighteenth century through the first half of the nineteenth century, the main representatives were the Comte de Saint-Simon and Jean-Baptiste Joseph Fourier in France and Robert Owen in Britain. Owen was a large-scale British
textile industry capitalist. After becoming wealthy, he began to realize that it was unreasonable for him to grow rich from working while his employees remained poor even
though they also worked. He believed that there were three main social problems: (1) Private ownership widened the gap between rich and poor. Owen was a philanthropist who
provided his workers with canteens, nurseries and other benefits. But he realized that if
private ownership was not ended he could only provide charity, and that a society with so
many evils could not be completely transformed. As a result, he was determined to eliminate private ownership. (2) Private ownership in the West led to chaos in marriage and
sexual relations, including improper sexual relations and politically and economically
motivated marriages. (3) Religion caused many problems, because it promoted obedience
to destiny instead of encouraging people to work for social change.
Owen was broadly correct; these three problems still exist in the world today. Problems such as poverty, social polarization, environmental destruction and war are mainly
derived from capitalist private ownership, along with the ideas and institutions that surround it. I believe that Owen not only had advanced ideas but also a remarkable personality. Despite being a wealthy capitalist, he had socialist views that anticipated those of
Marx.
Και μπόνους ο Πλάτωνας ως πρόγονος τους: :003:
The idea of public ownership can be traced back to Plato, the ancient Greek thinker,
who made certain ideological contributions in this regard. Although Plato was a slaveowner, he argued that the property of slaveowners should be shared. Long before the
birth of utopian socialism, Plato proposed in The Republic that a system similar to public
ownership should be implemented among the slaveowners. The slaveowners should not
have private property, and their assets should be shared so as to prevent them from
scheming against each other, but they should continue to rule the slaves. This idea
was inherited and developed by the utopian socialists, who considered that since the
property of slaveowners could be publicly owned, why should this common ownership
not extend to the property of society as a whole? If the means of production were
owned publicly by the whole of society, there would be no classes and no antagonism
between rich and poor
Από το "Cheng, E., & Zhang, J. (2021). Five Hundred Years of World Socialism and Its Prospect: Interview with Professor Enfu Cheng"
“China is the only country with both the intent to reshape the international order and, increasingly, the economic, diplomatic, military, and technological power to do it,”
- Antony Blinken, U.S. Secretary of State

Άβαταρ μέλους
Ναύτης
Δημοσιεύσεις: 3617
Εγγραφή: 12 Φεβ 2021, 10:50

Re: Στο Ιράν αρχισαν να ξυπνάνε από τον μεσαίωνα που τους έριξε το παπαδαριό

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ναύτης » 22 Σεπ 2022, 23:09

Dwarven Blacksmith έγραψε:
22 Σεπ 2022, 22:42
Ναύτης έγραψε:
22 Σεπ 2022, 22:22
Dwarven Blacksmith έγραψε:
22 Σεπ 2022, 22:17

Για τη Γαλλική. Μια χαρά υπήρχαν απόλυτα αναγνωρίσιμοι αριστεροί και σοσιαλιστές, οι οποίοι στο Παρίσι είχαν μεγάλη δύναμη, εξ' ου και η Παρισινή κομμούνα. Τα αιτήματα τους ήταν πολύ ριζοσπαστικά, αλλά στο τέλος έχασαν από τους αστούς μεταρρυθμιστές. Το ότι δεν είχαν τόσο έρεισμα στην επαρχία ήταν ένας βασικός λόγος.
Είναι λάθος να διαβάζουμε την ιστορία εκ των υστέρων και να λέμε "α, στην πραγματικότητα ήταν αστική επανάσταση". Ήταν μια επανάσταση κατά του στάτους κβο που μπορούσε να πάρει διάφορες τροπές. Και αυτό ισχύει για πολλές ακόμα, αλλά εκεί δεν θέλω να μπλέξω με το αν υπήρχαν αριστεροί ή όχι.
Τι λες ρε φίλε; Η παρισινή κομμούνα με την γαλλική επανάσταση απέχουν σχεδόν 100 χρόνια. Δεν υπήρχαν κομμουνιστές το 1789, πού τα έχετε βρει αυτά;
Στην γαλλική επανάσταση οι αστοί (η επονομαζόμενη τρίτη τάξη κατά την εποχή) διεκδίκησαν μοιράδι στην εξουσία μαζί με τους ευγενείς, τους γαιοκτήμονες και τον κλήρο. Σαν όχημα χρησιμοποίησαν τον εξαθλιωμένο αγροτοεργατικό πληθυσμό.
Η Παρισινή Κομμούνα στην οποία αναφέρεσαι εσύ ήταν το σήκουελ, επειδή η 1η είχε cult following.
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CE ... %83%CE%B7)

Δεν μίλησα βέβαια για κομμουνιστές, όμως κυριολεκτικά τότε βγήκε το αριστερά-δεξιά. Υπήρχαν πολλά factions μέσα στην επανάσταση, αν και όλοι λίγο-πολύ αποδέχονταν ότι οι φτωχοί θα εκπροσωπούνται από αστούς ή "αστούς".
Δεν είναι καθόλου έτσι τα πράγματα.
Στην γαλλική επανάσταση δεν υπήρχε κανένα αριστερό αίτημα όπως το εννοούμε σήμερα. Ο διαχωρισμός αριστεράς-δεξιάς έλκει βέβαια την καταγωγή του από τότε, αλλά στην πραγματικότητα "αριστερά" ήταν η θέση όπου κάθονταν οι αστοί της εποχής στην γαλλική εθνοσυνέλευση. Δεν υπήρχαν σοσιαλιστές την εποχή εκείνη, ούτε κατά την περίοδο της τρομοκρατίας, ήταν άγνωστη η έννοια. Υπήρχε το ancient regime και η ανερχόμενη αστική τάξη, που χρησιμοποίησε τις εξαθλιωμένες αγροτοεργατικές μάζες, το επονομαζόμενο nation της εποχής εκείνης, για να αναρριχηθεί στην κορυφή της κοινωνικής πυραμίδας παρέα με το ancient regime. Όταν το ίδιο αυτό nation ριζοσπαστικοποιήθηκε σε επικίνδυνο βαθμό μερικά χρόνια αργότερα, η ίδια αστική τάξη έφερε τον Βοναπάρτη ως αυτοκράτορα και η ίδια αυτή αστική τάξη έπνιξε χωρίς δεύτερη σκέψη στο αίμα τις λαϊκές εξεγέρσεις του 1831 αποκαθιστώντας τους Βουρβώνους.
Κοντολογίς, η γαλλική επανάσταση ήταν ξεκάθαρα μια αστική επανάσταση. Οι λεγόμενοι ξεβράκωτοι της εποχής χρησιμοποιήθηκαν ως όχημα.

nemo
Δημοσιεύσεις: 4027
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2018, 11:08

Re: Στο Ιράν αρχισαν να ξυπνάνε από τον μεσαίωνα που τους έριξε το παπαδαριό

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nemo » 22 Σεπ 2022, 23:12

Ναύτης έγραψε:
22 Σεπ 2022, 23:09
Κοντολογίς, η γαλλική επανάσταση ήταν ξεκάθαρα μια αστική επανάσταση. Οι λεγόμενοι ξεβράκωτοι της εποχής χρησιμοποιήθηκαν ως όχημα.
γιατι και με ποια εννοια το αναφερεις αυτο;

Άβαταρ μέλους
Ναύτης
Δημοσιεύσεις: 3617
Εγγραφή: 12 Φεβ 2021, 10:50

Re: Στο Ιράν αρχισαν να ξυπνάνε από τον μεσαίωνα που τους έριξε το παπαδαριό

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ναύτης » 22 Σεπ 2022, 23:13

nemo έγραψε:
22 Σεπ 2022, 23:12
Ναύτης έγραψε:
22 Σεπ 2022, 23:09
Κοντολογίς, η γαλλική επανάσταση ήταν ξεκάθαρα μια αστική επανάσταση. Οι λεγόμενοι ξεβράκωτοι της εποχής χρησιμοποιήθηκαν ως όχημα.
γιατι και με ποια εννοια το αναφερεις αυτο;
Να κάτσεις να διαβάσεις ιστορία, άσε που ακροθιγώς το εξηγώ πιο πάνω.

nemo
Δημοσιεύσεις: 4027
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2018, 11:08

Re: Στο Ιράν αρχισαν να ξυπνάνε από τον μεσαίωνα που τους έριξε το παπαδαριό

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nemo » 22 Σεπ 2022, 23:14

Ναύτης έγραψε:
22 Σεπ 2022, 23:13
nemo έγραψε:
22 Σεπ 2022, 23:12
Ναύτης έγραψε:
22 Σεπ 2022, 23:09
Κοντολογίς, η γαλλική επανάσταση ήταν ξεκάθαρα μια αστική επανάσταση. Οι λεγόμενοι ξεβράκωτοι της εποχής χρησιμοποιήθηκαν ως όχημα.
γιατι και με ποια εννοια το αναφερεις αυτο;
Να κάτσεις να διαβάσεις ιστορία, άσε που ακροθιγώς το εξηγώ πιο πάνω.
μα επειδη εκατσα και διαβασα στο λεω

Άβαταρ μέλους
Ναύτης
Δημοσιεύσεις: 3617
Εγγραφή: 12 Φεβ 2021, 10:50

Re: Στο Ιράν αρχισαν να ξυπνάνε από τον μεσαίωνα που τους έριξε το παπαδαριό

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ναύτης » 22 Σεπ 2022, 23:15

nemo έγραψε:
22 Σεπ 2022, 23:14
Ναύτης έγραψε:
22 Σεπ 2022, 23:13
nemo έγραψε:
22 Σεπ 2022, 23:12


γιατι και με ποια εννοια το αναφερεις αυτο;
Να κάτσεις να διαβάσεις ιστορία, άσε που ακροθιγώς το εξηγώ πιο πάνω.
μα επειδη εκατσα και διαβασα στο λεω
Παπάρια έχεις διαβάσει.

nemo
Δημοσιεύσεις: 4027
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2018, 11:08

Re: Στο Ιράν αρχισαν να ξυπνάνε από τον μεσαίωνα που τους έριξε το παπαδαριό

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nemo » 22 Σεπ 2022, 23:19

Ναύτης έγραψε:
22 Σεπ 2022, 23:15
nemo έγραψε:
22 Σεπ 2022, 23:14
Ναύτης έγραψε:
22 Σεπ 2022, 23:13


Να κάτσεις να διαβάσεις ιστορία, άσε που ακροθιγώς το εξηγώ πιο πάνω.
μα επειδη εκατσα και διαβασα στο λεω
Παπάρια έχεις διαβάσει.
μπορεις να μου εξηγησεις τι αλλο να περιμεναν οι αστοι; απο αυτο που τελικα εγινε;
δημοκρατια; ή κομμουνισμο;

Άβαταρ μέλους
Πτολεμαίος
Δημοσιεύσεις: 2468
Εγγραφή: 08 Ιουν 2020, 01:07
Phorum.gr user: Last Veteran

Re: Στο Ιράν αρχισαν να ξυπνάνε από τον μεσαίωνα που τους έριξε το παπαδαριό

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Πτολεμαίος » 22 Σεπ 2022, 23:21

Τα κρανία σας πάνω σε παλούκια χρειάζεστε ρε απιστα σκυλιά που θα πάτε κόντρα στον μεγάλο προφήτη.
Αξία αν είχαν τα σκατά, χαρά, που θα'χαν όλοι
Μα στων φτωχών τα σώματα, δεν θα υπήρχαν κώλοι

Άβαταρ μέλους
Ναύτης
Δημοσιεύσεις: 3617
Εγγραφή: 12 Φεβ 2021, 10:50

Re: Στο Ιράν αρχισαν να ξυπνάνε από τον μεσαίωνα που τους έριξε το παπαδαριό

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ναύτης » 22 Σεπ 2022, 23:26

nemo έγραψε:
22 Σεπ 2022, 23:19
Ναύτης έγραψε:
22 Σεπ 2022, 23:15
nemo έγραψε:
22 Σεπ 2022, 23:14

μα επειδη εκατσα και διαβασα στο λεω
Παπάρια έχεις διαβάσει.
μπορεις να μου εξηγησεις τι αλλο να περιμεναν οι αστοι; απο αυτο που τελικα εγινε;
δημοκρατια; ή κομμουνισμο;
Τα έγραψα, αλλά δεν λογάς. Οι αστοί της εποχής (υπάρχει κι εδώ διαφοροποίηση με την έννοια του αστού, όπως την εννοούμε σήμερα) είχαν στα χέρια τους όλη την οικονομική δύναμη, αλλά καμιά πολιτική εξουσία. Συγκατοίκηση στην εξουσία ήθελαν, μαζί με τους ευγενείς, τους φεουδάρχες και τον κλήρο. Όταν το πέτυχαν λειτούργησαν με την σειρά τους αντιδραστικά, προστατεύοντας τη θέση τους. Αυτό δεν σημαίνει ότι η γαλλική επανάσταση δεν υπήρξε μια προοδευτική κίνηση, με την έννοια ότι σηματοδότησε μια αλλαγή παραδείγματος. Πάντως, καμιά σχέση δεν έχει η γαλλική επανάσταση με την αριστερά και τον σοσιαλισμό, όπως τα εννοούμε σήμερα, δεν ήξεραν καν τις έννοιες αυτές οι άνθρωποι της εποχής εκείνης.

nemo
Δημοσιεύσεις: 4027
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2018, 11:08

Re: Στο Ιράν αρχισαν να ξυπνάνε από τον μεσαίωνα που τους έριξε το παπαδαριό

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nemo » 22 Σεπ 2022, 23:42

Ναύτης έγραψε:
22 Σεπ 2022, 23:26
nemo έγραψε:
22 Σεπ 2022, 23:19
Ναύτης έγραψε:
22 Σεπ 2022, 23:15

Παπάρια έχεις διαβάσει.
μπορεις να μου εξηγησεις τι αλλο να περιμεναν οι αστοι; απο αυτο που τελικα εγινε;
δημοκρατια; ή κομμουνισμο;
Τα έγραψα, αλλά δεν λογάς. Οι αστοί της εποχής (υπάρχει κι εδώ διαφοροποίηση με την έννοια του αστού, όπως την εννοούμε σήμερα) είχαν στα χέρια τους όλη την οικονομική δύναμη, αλλά καμιά πολιτική εξουσία. Συγκατοίκηση στην εξουσία ήθελαν, μαζί με τους ευγενείς, τους φεουδάρχες και τον κλήρο. Όταν το πέτυχαν λειτούργησαν με την σειρά τους αντιδραστικά, προστατεύοντας τη θέση τους. Αυτό δεν σημαίνει ότι η γαλλική επανάσταση δεν υπήρξε μια προοδευτική κίνηση, με την έννοια ότι σηματοδότησε μια αλλαγή παραδείγματος. Πάντως, καμιά σχέση δεν έχει η γαλλική επανάσταση με την αριστερά και τον σοσιαλισμό, όπως τα εννοούμε σήμερα, δεν ήξεραν καν τις έννοιες αυτές οι άνθρωποι της εποχής εκείνης.
φυσικα και δεν υπηρχαν οι σημερινες εννοιες της αριστερας ..αλλα γνωριζαν για την δημοκρατια των αθηνων
εγω ομως δεν ρωτησα αυτο ...ρωτησα τι αλλο περιμενες να συμβει γιατι ανεφερες τους αστους δυο φορες
και αυτο που εκανε εντυπωση
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος nemo την 22 Σεπ 2022, 23:43, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
Πτολεμαίος
Δημοσιεύσεις: 2468
Εγγραφή: 08 Ιουν 2020, 01:07
Phorum.gr user: Last Veteran

Re: Στο Ιράν αρχισαν να ξυπνάνε από τον μεσαίωνα που τους έριξε το παπαδαριό

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Πτολεμαίος » 22 Σεπ 2022, 23:42

Ασέβαστος έγραψε:
22 Σεπ 2022, 11:41
Ναύτης έγραψε:
22 Σεπ 2022, 09:53
Παπαδαριό, αυτή η μάστιγα.
Καλά έκανε ο άγιος Λένιν και τούς είχε στείλει να σκάβουν τη σιβηρική στέπα.
ισχυει.

ισως το μοναδικο σωστο που εχουν κανει τα κομμουνια.
Έχουν κάνει κι άλλο καλό. Σε κάποια κομμουνιστικη χώρα στειρωναν γύφτους. :hebit::g094::hebit::g094:
Αξία αν είχαν τα σκατά, χαρά, που θα'χαν όλοι
Μα στων φτωχών τα σώματα, δεν θα υπήρχαν κώλοι

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Διεθνής πολιτική”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών