Σελίδα 11 από 12

Re: ΣΚΟΠΙΑ ΣΤΟ ΣΙΝΙΚΟ ΤΕΙΧΟΣ

Δημοσιεύτηκε: 22 Οκτ 2018, 07:22
από Ορέστης 35
https://www.bloomberg.com/news/features ... -companies

Με τσιπ ενσωματωμεβα στις μητρικες μπορουν να μας παρακολουθουν ολους.

Re: ΣΚΟΠΙΑ ΣΤΟ ΣΙΝΙΚΟ ΤΕΙΧΟΣ

Δημοσιεύτηκε: 22 Οκτ 2018, 11:15
από Stalker
Ορέστης 35 έγραψε:
22 Οκτ 2018, 07:22
https://www.bloomberg.com/news/features ... -companies

Με τσιπ ενσωματωμεβα στις μητρικες μπορουν να μας παρακολουθουν ολους.
Το είχα ποστάρει εδώ τη μέρα που βγήκε. Η μόνη καινούρια εξέλιξη από τότε είναι ότι τους έχουν διαψεύσει όλοι, από τις εμπλεκόμενες εταιρίες μέχρι τις υπηρεσίες των ΗΠΑ που ερευνούσαν το θέμα τα προηγούμενα χρόνια.

Το ίδιο το bloomberg συνεχίζει να επιμένει ότι οι πηγές του είναι έγκυρες, και μια και είναι bloomberg και όχι κόντρα νιουζ ή ντοκουμέντο μένει να φανεί ποια ακριβώς είναι τελικά η διάσταση του ζητήματος.

Re: ΣΚΟΠΙΑ ΣΤΟ ΣΙΝΙΚΟ ΤΕΙΧΟΣ

Δημοσιεύτηκε: 22 Οκτ 2018, 20:02
από Dwarven Blacksmith
http://www.capital.gr/diethni/3323225/k ... tou-kosmou
Κίνα: Στην κυκλοφορία την Τετάρτη η μακρύτερη θαλάσσια γέφυρα του κόσμου





Κίνα: Στην κυκλοφορία την Τετάρτη η μακρύτερη θαλάσσια γέφυρα του κόσμου
Η κυκλοφοριακή συμφόρηση δεν είναι κάτι καινούργιο στην Κίνα, ιδιαίτερα κατά τις επίσημες αργίες, όταν υπάρχει μεγάλη κίνηση στους δρόμους καθώς εκατομμύρια ταξιδεύουν σε όλη τη χώρα για να βρεθούν με την οικογένεια και του φίλους τους.

"Ήμασταν κολλημένοι στην κίνηση για περισσότερο από 15 ώρες στην τελευταία αργία της Εθνικής Ημέρας", δήλωσε ο οδηγός λεωφορείου Σου Χουιπίνγκ, συνομιλώντας με τον συνάδελφό του Λι Τζιγκουάνγκ. "Ναι, πολλά αυτοκίνητα και λεωφορεία και τρομερή κίνηση", συμφώνησε ο Λι. "Εάν είχα την ευκαιρία, σίγουρα θα πήγαινα από τη γέφυρα", δήλωσε ο Σου.

Η γέφυρα στην οποία αναφέρεται ο Σου θα γίνει σύντομα πραγματικότητα. Πρόκειται για μια γέφυρα μήκους 55 χιλιομέτρων που συνδέει το Χονγκ Κονγκ με το Τζουχάι και το Μακάο (HKZM), ένα γιγαντιαίο έργο, που κατασκευάστηκε πάνω από το νερό στο Δέλτα του ποταμού Περλ στη νότια Κίνα και θα παραδοθεί στην κυκλοφορία στις 24 Οκτωβρίου. Συνδέει τρεις περιοχές, την καθεμία με το δικό της κοινωνικό σύστημα, οικονομική δόμη και γλώσσα. Ο Σου και ο Λι είναι από δύο από αυτές τις περιοχές: ο Σου από την Γκουανγκντόνγκ και ο Λι από το Χονγκ Κονγκ. Εργάζονται για την ίδια εταιρία ταξιδίων εδώ και περισσότερα από 20 χρόνια.

"Όταν ξεκίνησα το 1997, δεν υπήρχε γέφυρα ούτε αυτοκινητόδρομος", δήλωσε ο Σου. "Χρειάζονταν περισσότερες από τέσσερις ώρες για να πάει κανείς από το Τζιανγκμέν στο Χονγκ Κονγκ".

Και ο Λι θυμάται τις δυσκολίες του παρελθόντος. "Έπρεπε να πάρουμε το καράβι και εκτός αυτού υπήρχαν πολύ λιγότερα λεωφορεία και αυτοκίνητα τότε".

Το γεγονός ότι είναι τόσο σημαντικές οι υποδομές για αυτή τη σχετικά μικρή αλλά ιδιαίτερα πυκνοκατοικημένη περιοχή κάθε άλλο παρά έκπληξη προκαλεί. Γνωστή ως Περιοχή του Μεγάλου Κόλπου περιλαμβάνει το Χονγκ Κονγκ, το Μακάο και εννέα πόλεις στη Γκουάνγκντονγκ. Εκεί ζουν περισσότεροι άνθρωποι από τον συνολικό πληθυσμό του Ηνωμένου Βασιλείου, βρίσκονται τρία από τα μεγαλύτερα λιμάνια εμπορευματοκιβωτίων του κόσμου ενώ το ΑΕΠ της είναι μεγαλύτερο από αυτό της Αυστραλίας.

Η γέφυρα θα περιορίσει τη διάρκεια της διαδρομής από το Τζουχάι στο Χονγκ Κονγκ από τρεις ώρες σε μόλις 30 λεπτά, αλλά αυτό είναι ένα μόνο κομμάτι του παζλ. Το Χονγκ Κονγκ θα συνδεθεί με τρένο υψηλής ταχύτητας με το δίκτυο της ηπειρωτικής χώρας ενώ μια σειρά από έργα υποδομών βρίσκονται υπό κατασκευή στο Δέλτα του ποταμού Περλ.

Η ίδια η γέφυρα είναι ένα κολοσσιαίο δημιούργημα. Η ποσότητα του χάλυβα από τον οποίο είναι κατασκευασμένη αρκεί για την ανέγερση 60 πύργων του Άιφελ, ενώ το τσιμέντο που έχει χρησιμοποιηθεί φθάνει για να οικοδομηθούν 22 ουρανοξύστες Chrysler. Η νέα γέφυρα μπορεί να αντέξει σεισμούς μεγέθους 8 βαθμών και σούπερ τυφώνες ενώ έχει χτιστεί για να αντέξει ένα αιώνα λειτουργίας. Σύμφωνα με τον αρμόδιο φορέα για τη λειτουργία της HKZM, η γέφυρα Χονγκ Κονγκ-Τζουχάι-Μακάο, η μακρύτερη θαλάσσια γέφυρα στον κόσμο, η κατασκευή της οποίας ξεκίνησε στις 15 Δεκεμβρίου του 2009, θα ανοίξει επισήμως στις 9 το πρωί (τοπική ώρα) της Τετάρτης.
Εικόνα

Re: ΣΚΟΠΙΑ ΣΤΟ ΣΙΝΙΚΟ ΤΕΙΧΟΣ

Δημοσιεύτηκε: 22 Οκτ 2018, 20:06
από Dwarven Blacksmith
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Handelsblatt: Πειραιάς, η πύλη της Κίνας προς την Ευρώπη
Κυριακή, 21 Οκτωβρίου 2018 18:26 UPD:18:28
INTIME NEWS/ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ





inShare
Τα μεγαλόπνοα επενδυτικά σχέδια της COSCO στο Πειραιά δεν αφορούν μόνο στην διάνοιξη νέων εμπορικών δρόμων προς τη Δύση. Έχουν και πολιτικό υπόβαθρο μετά τον εμπορικό πόλεμο ΗΠΑ και Κίνας, επισημαίνει η Handelsblatt.

Ο ανταποκριτής της οικονομικής επιθεώρησης του Ντίσελντορφ περιγράφει πολύ αναλυτικά τα μεγαλόπνοα σχέδια του Φου Τσενγκ Κούι, διευθύνοντος συμβούλου του ΟΛΠ, για τον Πειραιά, που ήδη θεωρείται ως το μεγαλύτερο επιβατικό λιμάνι της Ευρώπης με 16 εκατ. επιβάτες ετησίως. Συγκρίνει μάλιστα την εμπορική κίνηση του 2008 με τη σημερινή. «Τότε γινόταν διακίνηση 434.000 κοντέινερ, πέρυσι ήταν 4,15 εκατ., δέκα φορές περισσότερα. Ο Πειραιάς είναι το λιμάνι με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη παγκοσμίως», υπογραμμίζει.

«Διαφάνεια, συνεργασία, δικαιοσύνη»

Το δημοσίευμα φωτίζει και μιαν άλλη πτυχή. «Ο εμπορικός πόλεμος που έχει κηρύξει ο άνδρας στον Λευκό Οίκο εναντίον της Κίνας, δίνει στο συγκεκριμένο πρότζεκτ βαρύνουσα σημασία. Οι Κινέζοι το γνωρίζουν, γι’ αυτό και ενδιαφέρονται να παρουσιάσουν τη δραστηριότητά τους στον Πειραιά μέσα σε ένα όσο το δυνατόν πιο ευνοϊκό πλαίσιο. Ο Φου Τσενγκ Κούι κάνει λόγο για διαφάνεια, συνεργασία και δικαιοσύνη, για προστασία του περιβάλλοντος και κοινωνικές δεσμεύσεις που θέλει να υλοποιήσει η επιχείρησή του. Η COSCO σύμφωνα με το συμβόλαιο πρόκειται να επενδύσει μέχρι το 2026 επιπλέον 300 εκατ. ευρώ σε έργα επέκτασης του λιμανιού. Ήδη από του χρόνου ο Πειραιάς θα μπορεί να εξυπηρετεί παράλληλα πέντε από τα μεγαλύτερα καράβια μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο με 6,2 εκατ. τόνους μονάδων κοντέινερ (TEU) ετησίως. Κανένα άλλο λιμάνι στη Μεσόγειο δεν διαθέτει τέτοια δυνατότητα» επισημαίνει η εφημερίδα.

Σε άλλο σημείο του άρθρου γίνεται αναφορά στα επιτυχημένα οικονομικά αποτελέσματα της κινεζικής εταιρείας. «Το πρώτο εξάμηνο του έτους η COSCO τριπλασίασε το καθαρό κέρδος κατά 4,4% σε σχέση με πέρυσι, ποσό γύρω στα 13,3 εκατ. ευρώ και οι επενδύσεις συνεχίζονται για να ξεπεράσει ο Πειραιάς το 2019 τους ανταγωνιστές του, τα λιμάνια Βαλένθια και Αλχεθίρας, και να γίνει το μεγαλύτερο εμπορικό λιμάνι της Μεσογείου».

«Κατέκτησαν τις καρδιές πολλών Ελλήνων»

Ο ανταποκριτής της Handelsblatt στην Αθήνα στέκεται και στις τρικλοποδιές που εμφανίζονται τελευταία. «Επί μήνες ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ περιμένει την άδεια για το νέο σχέδιό του από το υπουργείο Ναυτιλίας», αναφέρει. «Περιλαμβάνει μεταξύ άλλων έναν νέο τερματικό για κρουαζιερόπλοια, την ανέγερση τεσσάρων ξενοδοχείων και ενός εμπορικού κέντρου στην περιοχή του λιμανιού. Τα σχέδια είναι έτοιμα, αλλά δεν υπάρχει ακόμη η άδεια. Η καθυστέρηση έχει πολιτικό υπόβαθρο» γράφει ο δημοσιογράφος, υπενθυμίζοντας τον άλλοτε φανατικό αγώνα εναντίον του έργου από τον Αλέξη Τσίπρα, που όταν ήταν επικεφαλής της αξιωματικής αντιπολίτευσης το αποκαλούσε λιμάνι της αγωνίας. «Σήμερα το στηρίζει, αλλά όχι ένα μεγάλο τμήμα του κόμματός του, και κυρίως ο Θοδωρής Δρίτσας, που έχει την εκλογική του περιφέρεια στον Πειραιά και συνεχίζει να δρα εναντίον του έργου».

Και ο ανταποκριτής καταλήγει, αφού παραθέτει τις επενδύσεις της COSCO κατά τα δύσκολα χρόνια της οικονομικής κρίσης: «Για την Κίνα δεν πρόκειται μόνο για επικερδείς συμμετοχές σε έργα υποδομών, αλλά και για πολιτικά οφέλη που αυτές αποφέρουν. Αυτή η ελπίδα ήδη εκπληρώθηκε. Πέρυσι η κυβέρνηση Τσίπρα μπλόκαρε κοινή καταδικαστική ανακοίνωση των 28 (της Ε.Ε.) για την κατάσταση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην Κίνα. Η αιτιολογία του ελληνικού υπουργείου Εξωτερικών ήταν ότι το ψήφισμα δεν αποτελεί εποικοδομητική κριτική έναντι της Κίνας. Το Πεκίνο επαίνεσε την Ελλάδα για τη σωστή της θέση. Έτσι οι Κινέζοι κατάφεραν προφανώς να κατακτήσουν τις καρδιές πολλών Ελλήνων».
https://www.naftemporiki.gr/story/14046 ... tin-europi

Re: ΣΚΟΠΙΑ ΣΤΟ ΣΙΝΙΚΟ ΤΕΙΧΟΣ

Δημοσιεύτηκε: 22 Οκτ 2018, 21:17
από ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ
ST48410 έγραψε:
20 Σεπ 2018, 01:11
Dwarven Blacksmith έγραψε:
19 Σεπ 2018, 19:04
ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε:
19 Σεπ 2018, 17:50
Δεν βρίσκω το σχετικό για την κίνα και το βάζω εδώ http://www.abc.net.au/news/2018-09-18/c ... p/10200278 Εάν λαμβάνει ο Dwarven Blacksmith παρακαλείται όπως πράξει τα δέοντα
Να σημειώσω ότι αυτό σχετίζεται με ένα μεγάλο theme αυτού του αίωνα, ότι το data mining και οι κλίμακες που αυτό θα φτάσει δίνουν ένα φυσικό boost στην κεντρική διαχείριση των πάντων. Η σύγκρουση των ιδεολογιών θα επανέλθει.
Ρε παιδιά πέρα του ότι χρειάζεται πυκνό δίκτυο από κάμερες υπερυψηλής ανάλυσης (και άντε ότι τις έχεις), μεγάλη δικτυακή υποδομή ώστε τα δεδομένα από τόσες κάμερες να μεταφέρονται κεντρικά για αρχειοθέτηση και επεξεργασία, δεν χρειάζεσαι και τεράστια επεξεργαστική ισχύ για να τρέξει όλο αυτό; Μπορούν τα ενσωματωμένα τσιπάκια στις κάμερες να κάνουν face recognition σε μεγάλο αριθμό ταυτόχρονα κινούμενων πολιτών;
Και δεν μιλάμε απλώς για face recognition. Εδώ θα παίρνω μπουκάλι από το ράφι και θα αναγνωρίζει αν έχει αλκοόλ!
Και άντε και μπορείς και τα κάνεις αυτά στα μεγάλα αστικά κέντρα. Στην αχανή και υποβαθμισμένη επαρχία που βρίσκεται πίσω δεκαετίες εξέλιξης πως θα γίνουν αυτά;
Μήπως πρόκειται για πιλοτικό πρόγραμμα ψυχολογικού εκφοβισμού του κοινού του τύπου "σε βλέπω!"

Γιά νά φανταστείς καλύτερα τήν παρακολούθηση " από μακριά " μέσω τού στύλ τής κίνησης .....

τό μοντέλο πού εξετάζει είναι σάν ένα " αρθρωτό Τιραμόλα " .....

.

Re: ΣΚΟΠΙΑ ΣΤΟ ΣΙΝΙΚΟ ΤΕΙΧΟΣ

Δημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2018, 16:24
από Πάρταλος
Ποιος κέρδισε τελικά; :smt005:

Re: ΣΚΟΠΙΑ ΣΤΟ ΣΙΝΙΚΟ ΤΕΙΧΟΣ

Δημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2018, 16:34
από Ορέστης 35
Ο Πειραιας ειναι τριτοκοσμικος γυρω απ το λιμανι. Μακαρι να τον αναβαθμισουν καπως οι Κινεζοι.

Re: ΣΚΟΠΙΑ ΣΤΟ ΣΙΝΙΚΟ ΤΕΙΧΟΣ

Δημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2018, 20:48
από ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ

Re: ΣΚΟΠΙΑ ΣΤΟ ΣΙΝΙΚΟ ΤΕΙΧΟΣ

Δημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2018, 23:37
από Σουβλίτσα
Stalker έγραψε:
22 Οκτ 2018, 11:15
Ορέστης 35 έγραψε:
22 Οκτ 2018, 07:22
https://www.bloomberg.com/news/features ... -companies

Με τσιπ ενσωματωμεβα στις μητρικες μπορουν να μας παρακολουθουν ολους.
Το είχα ποστάρει εδώ τη μέρα που βγήκε. Η μόνη καινούρια εξέλιξη από τότε είναι ότι τους έχουν διαψεύσει όλοι, από τις εμπλεκόμενες εταιρίες μέχρι τις υπηρεσίες των ΗΠΑ που ερευνούσαν το θέμα τα προηγούμενα χρόνια.

Το ίδιο το bloomberg συνεχίζει να επιμένει ότι οι πηγές του είναι έγκυρες, και μια και είναι bloomberg και όχι κόντρα νιουζ ή ντοκουμέντο μένει να φανεί ποια ακριβώς είναι τελικά η διάσταση του ζητήματος.
Μπορεί να κάνει κάποιος μια σύνοψη τί λέει το άρθρο?

Re: ΣΚΟΠΙΑ ΣΤΟ ΣΙΝΙΚΟ ΤΕΙΧΟΣ

Δημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2018, 13:55
από Stalker
Σουβλίτσα έγραψε:
24 Οκτ 2018, 23:37
Stalker έγραψε:
22 Οκτ 2018, 11:15
Ορέστης 35 έγραψε:
22 Οκτ 2018, 07:22
https://www.bloomberg.com/news/features ... -companies

Με τσιπ ενσωματωμεβα στις μητρικες μπορουν να μας παρακολουθουν ολους.
Το είχα ποστάρει εδώ τη μέρα που βγήκε. Η μόνη καινούρια εξέλιξη από τότε είναι ότι τους έχουν διαψεύσει όλοι, από τις εμπλεκόμενες εταιρίες μέχρι τις υπηρεσίες των ΗΠΑ που ερευνούσαν το θέμα τα προηγούμενα χρόνια.

Το ίδιο το bloomberg συνεχίζει να επιμένει ότι οι πηγές του είναι έγκυρες, και μια και είναι bloomberg και όχι κόντρα νιουζ ή ντοκουμέντο μένει να φανεί ποια ακριβώς είναι τελικά η διάσταση του ζητήματος.
Μπορεί να κάνει κάποιος μια σύνοψη τί λέει το άρθρο?
Λένε ότι βρέθηκαν μικροσκοπικά καμουφλαρισμένα τσιπάκια στρατιωτικής τεχνολογίας πάνω σε ολοκληρωμένα κυκλώματα που είτε προέρχονται από κίνα είτε πέρασαν από εργοστάσιο στο οποίο έχει βάλει χέρι η κινεζική κυβέρνηση, που ο σκοπός τους φαίνεται να είναι να επηρεάσει το cache του επεξεργαστή για να διευκολύνει πιθανή κυβερνοεπίθεση, παρόντος του κατάλληλου λογισμικού.

Η επίθεση έγινε σε επίπεδο προμηθευτή, με άλλα λόγια αντί να στοχοποιήσουν κάποιον συγκεκριμένο οργανισμό τα έβαζαν όπου έβρισκαν και έλπιζαν ότι κάποιο rack θα καταλήξει να χρησιμοποιείται σε στρατηγικά ενδιαφέρον μέρος. Το bloomberg λέει ότι αυτό έχει σαν αποτέλεσμα στις ΗΠΑ να κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή μη αμελητέα ποσότητα πειραγμένων συσκευών, από server της άμαζον μέχρι προϊόντα της apple.

Η κυβέρνηση των ΗΠΑ τους έχει πάρει χαμπάρι και διεξάγει μυστική έρευνα εδώ και νομίζω τρία χρόνια. Μέχρι στιγμής η κρατική έρευνα καθώς και οι εσωτερικές έρευνες των εταιριών που υποτίθεται ότι επηρεάστηκαν δεν υποστηρίζουν τα συμπεράσματα του bloomberg για εκτεταμένη διείσδυση.

Re: ΣΚΟΠΙΑ ΣΤΟ ΣΙΝΙΚΟ ΤΕΙΧΟΣ

Δημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2018, 15:58
από foscilis
Northern Spirit έγραψε:
09 Οκτ 2018, 15:25
Τα κινεζια μενουνε πισω στον ανταγωνισμο για την τεχνητη νοημοσυνη..

http://www.atimes.com/article/east-vs-w ... supremacy/

καθώς και στον ανταγωνισμό για τη φυσική βλακεία


Εικόνα

Re: ΣΚΟΠΙΑ ΣΤΟ ΣΙΝΙΚΟ ΤΕΙΧΟΣ

Δημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2018, 19:59
από Σουβλίτσα
Ευχαριστώ stalker

Re: ΣΚΟΠΙΑ ΣΤΟ ΣΙΝΙΚΟ ΤΕΙΧΟΣ

Δημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2018, 23:26
από Σουβλίτσα
Συζητούν λέει οι Σέρβοι με τους Κινέζους για πυραύλους αντίστοιχους των s-300 ?
ΠΟΥ ΠΑΜΕ??? (ρητορικόν)

Re: ΣΚΟΠΙΑ ΣΤΟ ΣΙΝΙΚΟ ΤΕΙΧΟΣ

Δημοσιεύτηκε: 26 Οκτ 2018, 07:12
από Ζενίθεδρος
Σε 15 χρόνια θα ήμαστε σε πόλεμο με την Κίνα

https://www.protothema.gr/world/article ... pa-rosias/

Re: ΣΚΟΠΙΑ ΣΤΟ ΣΙΝΙΚΟ ΤΕΙΧΟΣ

Δημοσιεύτηκε: 26 Οκτ 2018, 20:08
από Northern Spirit
foscilis έγραψε:
25 Οκτ 2018, 15:58
Northern Spirit έγραψε:
09 Οκτ 2018, 15:25
Τα κινεζια μενουνε πισω στον ανταγωνισμο για την τεχνητη νοημοσυνη..

http://www.atimes.com/article/east-vs-w ... supremacy/

καθώς και στον ανταγωνισμό για τη φυσική βλακεία


Εικόνα
πιο μεγαλη βλακεια απο τα κινεζια που λογοκρινουνε ακομη και τα keywords στο γκουγκλ δυσκολα βρισκεις..