Σε ποιο lifestyle αναφέρεσαι; Στο ότι εκατοντάδες εκατομμύρια Κινέζοι, Ινδοί, αλλά και πολλοί άλλοι τριτοκοσμικοί, Brics κλπ. κατάφεραν να έχουν ένα αξιοπρεπές επίπεδο ζωής; Αυτοί κυρίως ανέβασαν το επίπεδο του παγκόσμιου πλούτου όχι τα κότερα των εκατομμυριούχων.ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: ↑24 Οκτ 2022, 23:34Το έχω ξαναγράψει εδώ μέσα και το έχω πει και έξω από εδώ πως η αύξηση του πληθυσμού σε συνδυασμό με την επιδίωξη ή και τη δυνατότητα ανsharp έγραψε: ↑24 Οκτ 2022, 20:57Αυτά συνέβαιναν και παλιότερα, έστω και σε μικρότερη κλίμακα.ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: ↑19 Οκτ 2022, 18:37Το ερώτημα σου μπορεί να διατυπωθεί και εναλλακτικά. Μπορεί κάθε δυσκολία να αντιμετωπιστεί με εκτύπωση χρήματος? Τα τελευταία
χρόνια βλέπουμε, ειδικά στην Ευρώπη, πως η απάντηση που δίνουν οι κυβερνώνες είναι ναι. Αυτή η απάντηση όμως δε μας λέει ότι η
υπερβάλλουσα εκτύπωση χρήματος θα μας οδηγήσει και στην παραγωγή αποτελεσματικότερων εμβολίων ή πιο αποδοτικών αυτοκινήτων.
Αυτό γιατί τα εμβόλια και τα αυτοκίνητα όπως και ο χρυσός έχουν υλική υπόσταση και η ποιότητα τους τελικά κρίνεται από την επάρκεια
και το είδος των πόρων που δεσμεύονται για τη παραγωγή τους αλλά και από την ποιότητα της δουλειάς που πραγματοποείται στο πλαίσιο
της εκάστοτε παραγωγικής διαδικασίας. Σύμφωνα με τους επικριτές του fiat money αυτό οδηγεί μακροπρόθεσμα σε σπατάλες πόρων αλλά
και στην επιβράβευση αντιπαραγωγικών συμπεριφορών. Εφόσον-σύμφωνα πάντα με τους επικριτές του fiat money- μπορεί κάποιος να
δανείζεται αθρόα από τις τράπεζες, να κάνει τον επενδυτή και να βγάζει μέσα σε λίγες μέρες εκατομμύρια δολλάρια γιατί να πάει να
κάνει τον βιομήχανο και να περιμένει το αυγάτισμα της επένδυσης του Αγίου Φανουρίου ανήμερα? Επίσης, εφόσον μπορεί κάποιος να χωθεί
στα κόλπα με τις κρατικές προμήθειες ή με τα δάνεια γιατί να μην φτιάξει μιά επιχείρηση της πλάκας που θα ρουφάει αεριτζήδικο χρήμα αβέρτα?
Μιά επιχείρηση που δανείζεται αβέρτα γιατί να μην αυξήσει και την παραγωγή της αθρόα, άσχετα αν μέρος αυτής καταλήξει στα σκουπίδια?
Μην ξεχνάμε ότι ο πληθυσμός έχει αυξηθεί πολύ τα τελευταία χρόνια και ακόμη περισσότερο το μέσο εισόδημα. Τα μεταλλεύματα χρυσού είναι φύσει αδύνατον να ακολουθήσουν αύξηση παρόμοιου ρυθμού.
θες πολλών ανθρώπων να ακολουθούν lifestyles τρυφηλά και καταναλωτικά ενδέχεται κάποια στιγμή(ίσως και τώρα) στο σημείο όπου η παραγωγή
των προϊόντων δε θα μπορεί να ακολουθήσει τους ρυθμούς ζήτησης. Οπότε εκεί θα πρέπει ή να αλλάξει η τεχνολογία ή να μειωθεί κατακόρυφα η
ζήτηση ή να το γυρίσουμε στη διανομή με δελτίο. Πάντως, αυτό το θέμα δεν έχει τόση σχέση με την παραγωγή χρυσού ή με την εκτύπωση fiat
money. Απλώς η εκτύπωση fiat money δημιουργεί πιο εύκολα τη ψευδαίσθηση ότι λεφτά υπάρχουν, εξ'ου και η διευκόλυνση εκ μέρους του
των φαινομένων διαφθοράς, σπατάλης και παρασιτισμού.
το νέο παγκόσμιο αποθεματικό νόμισμα
Re: το νέο παγκόσμιο αποθεματικό νόμισμα
- ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
- Δημοσιεύσεις: 7077
- Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
- Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Re: το νέο παγκόσμιο αποθεματικό νόμισμα
Δεν αυξήσαν το επίπεδο του παγκόσμιου πλούτου, το επίπεδο της παγκόσμιας κατανάλωσης αυξήσαν και αυτό θα το βρούμε μπροστά μας-αν δεν τοsharp έγραψε: ↑25 Οκτ 2022, 00:10Σε ποιο lifestyle αναφέρεσαι; Στο ότι εκατοντάδες εκατομμύρια Κινέζοι, Ινδοί, αλλά και πολλοί άλλοι τριτοκοσμικοί, Brics κλπ. κατάφεραν να έχουν ένα αξιοπρεπές επίπεδο ζωής; Αυτοί κυρίως ανέβασαν το επίπεδο του παγκόσμιου πλούτου όχι τα κότερα των εκατομμυριούχων.ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: ↑24 Οκτ 2022, 23:34Το έχω ξαναγράψει εδώ μέσα και το έχω πει και έξω από εδώ πως η αύξηση του πληθυσμού σε συνδυασμό με την επιδίωξη ή και τη δυνατότητα αν
θες πολλών ανθρώπων να ακολουθούν lifestyles τρυφηλά και καταναλωτικά ενδέχεται κάποια στιγμή(ίσως και τώρα) στο σημείο όπου η παραγωγή
των προϊόντων δε θα μπορεί να ακολουθήσει τους ρυθμούς ζήτησης. Οπότε εκεί θα πρέπει ή να αλλάξει η τεχνολογία ή να μειωθεί κατακόρυφα η
ζήτηση ή να το γυρίσουμε στη διανομή με δελτίο. Πάντως, αυτό το θέμα δεν έχει τόση σχέση με την παραγωγή χρυσού ή με την εκτύπωση fiat
money. Απλώς η εκτύπωση fiat money δημιουργεί πιο εύκολα τη ψευδαίσθηση ότι λεφτά υπάρχουν, εξ'ου και η διευκόλυνση εκ μέρους του
των φαινομένων διαφθοράς, σπατάλης και παρασιτισμού.
βρίσκουμε ήδη- μέσω της πρόκλησης φαινομένων αρνητικών όπως η αύξηση του πληθωρισμού φερ'ειπείν.
Re: το νέο παγκόσμιο αποθεματικό νόμισμα
Ο πληθωρισμός οφείλεται κυρίως στη μείωση της παραγωγής, η οποία οφείλεται στη διατάραξη της αλυσίδας προμηθειών λόγω κορωνοϊού.ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: ↑25 Οκτ 2022, 14:33Δεν αυξήσαν το επίπεδο του παγκόσμιου πλούτου, το επίπεδο της παγκόσμιας κατανάλωσης αυξήσαν και αυτό θα το βρούμε μπροστά μας-αν δεν τοsharp έγραψε: ↑25 Οκτ 2022, 00:10Σε ποιο lifestyle αναφέρεσαι; Στο ότι εκατοντάδες εκατομμύρια Κινέζοι, Ινδοί, αλλά και πολλοί άλλοι τριτοκοσμικοί, Brics κλπ. κατάφεραν να έχουν ένα αξιοπρεπές επίπεδο ζωής; Αυτοί κυρίως ανέβασαν το επίπεδο του παγκόσμιου πλούτου όχι τα κότερα των εκατομμυριούχων.ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: ↑24 Οκτ 2022, 23:34
Το έχω ξαναγράψει εδώ μέσα και το έχω πει και έξω από εδώ πως η αύξηση του πληθυσμού σε συνδυασμό με την επιδίωξη ή και τη δυνατότητα αν
θες πολλών ανθρώπων να ακολουθούν lifestyles τρυφηλά και καταναλωτικά ενδέχεται κάποια στιγμή(ίσως και τώρα) στο σημείο όπου η παραγωγή
των προϊόντων δε θα μπορεί να ακολουθήσει τους ρυθμούς ζήτησης. Οπότε εκεί θα πρέπει ή να αλλάξει η τεχνολογία ή να μειωθεί κατακόρυφα η
ζήτηση ή να το γυρίσουμε στη διανομή με δελτίο. Πάντως, αυτό το θέμα δεν έχει τόση σχέση με την παραγωγή χρυσού ή με την εκτύπωση fiat
money. Απλώς η εκτύπωση fiat money δημιουργεί πιο εύκολα τη ψευδαίσθηση ότι λεφτά υπάρχουν, εξ'ου και η διευκόλυνση εκ μέρους του
των φαινομένων διαφθοράς, σπατάλης και παρασιτισμού.
βρίσκουμε ήδη- μέσω της πρόκλησης φαινομένων αρνητικών όπως η αύξηση του πληθωρισμού φερ'ειπείν.
Αν παρ' όλ' αυτά έχεις αύξηση κατανάλωσης, προφανώς αυτό συμβαίνει διότι αυξήθηκε ο πλούτος, δεν γίνεται να καταναλώνεις χωρίς να έχεις να αγοράσεις.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος sharp την 25 Οκτ 2022, 14:57, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: το νέο παγκόσμιο αποθεματικό νόμισμα
Εντυπωσιακο. Αντι για δεντρα ειχανε ...πετρελαιοπηγες.
- ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
- Δημοσιεύσεις: 7077
- Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
- Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Re: το νέο παγκόσμιο αποθεματικό νόμισμα
Γίνεται, αν τα εισοδήματά σου έχουν αυξηθεί ή αν δανείζεσαι. Η διατάραξη των αλυσίδων προμηθειών λόγω κορωνοιού δεν υφίσταται σαν λόγοςsharp έγραψε: ↑25 Οκτ 2022, 14:56Ο πληθωρισμός οφείλεται κυρίως στη μείωση της παραγωγής, η οποία οφείλεται στη διατάραξη της αλυσίδας προμηθειών λόγω κορωνοϊού.ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: ↑25 Οκτ 2022, 14:33Δεν αυξήσαν το επίπεδο του παγκόσμιου πλούτου, το επίπεδο της παγκόσμιας κατανάλωσης αυξήσαν και αυτό θα το βρούμε μπροστά μας-αν δεν το
βρίσκουμε ήδη- μέσω της πρόκλησης φαινομένων αρνητικών όπως η αύξηση του πληθωρισμού φερ'ειπείν.
Αν παρ' όλ' αυτά έχεις αύξηση κατανάλωσης, προφανώς αυτό συμβαίνει διότι αυξήθηκε ο πλούτος, δεν γίνεται να καταναλώνεις χωρίς να έχεις να αγοράσεις.
αύξησης πληθωρισμού εφόσον είμαστε στο φθινόπωρο του 2022 και τα lockdowns έγιναν την άνοιξη του 2020. Χώρια πως ακόμα και τότε, τα περισσότερα προϊόντα κυκλοφορούσαν μέσω σούπερμάρκετ και κούριερ έστω.
Re: το νέο παγκόσμιο αποθεματικό νόμισμα
Καμμία σχέση. Η παραγωγή καθυστερεί, όχι η παράδοση στον καταναλωτή κι αυτό επειδή δεν έρχονται εγκαίρως τα ενδιάμεσα προϊόντα στα εργοστάσια. Τα πλοία στη Σαγκάη μπαίνουν σε 14ήμερη καραντίνα αν τυχόν εμφανισθεί ένα κρούσμα στο πλήρωμα, λόγω της πολιτικής του zero covid, δηλ. δεν μπαίνουν στο λιμάνι επί δύο εβδομάδες.ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: ↑25 Οκτ 2022, 15:06Γίνεται, αν τα εισοδήματά σου έχουν αυξηθεί ή αν δανείζεσαι. Η διατάραξη των αλυσίδων προμηθειών λόγω κορωνοιού δεν υφίσταται σαν λόγοςsharp έγραψε: ↑25 Οκτ 2022, 14:56Ο πληθωρισμός οφείλεται κυρίως στη μείωση της παραγωγής, η οποία οφείλεται στη διατάραξη της αλυσίδας προμηθειών λόγω κορωνοϊού.ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: ↑25 Οκτ 2022, 14:33
Δεν αυξήσαν το επίπεδο του παγκόσμιου πλούτου, το επίπεδο της παγκόσμιας κατανάλωσης αυξήσαν και αυτό θα το βρούμε μπροστά μας-αν δεν το
βρίσκουμε ήδη- μέσω της πρόκλησης φαινομένων αρνητικών όπως η αύξηση του πληθωρισμού φερ'ειπείν.
Αν παρ' όλ' αυτά έχεις αύξηση κατανάλωσης, προφανώς αυτό συμβαίνει διότι αυξήθηκε ο πλούτος, δεν γίνεται να καταναλώνεις χωρίς να έχεις να αγοράσεις.
αύξησης πληθωρισμού εφόσον είμαστε στο φθινόπωρο του 2022 και τα lockdowns έγιναν την άνοιξη του 2020. Χώρια πως ακόμα και τότε, τα περισσότερα προϊόντα κυκλοφορούσαν μέσω σούπερμάρκετ και κούριερ έστω.
- dna replication
- Δημοσιεύσεις: 30674
- Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
- Phorum.gr user: dna
Re: το νέο παγκόσμιο αποθεματικό νόμισμα
Наше дело правое - победа будет за нами!
- ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
- Δημοσιεύσεις: 7077
- Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
- Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Re: το νέο παγκόσμιο αποθεματικό νόμισμα
Πότε έγινε τελευταία φορά lockdown στη Σαγκάη? Επίσης, μόνο εκεί παράγονται ενδιάμεσα προϊόντα παγκοσμίως? Αυτό με τη διατάραξη των αλυσίδωνsharp έγραψε: ↑25 Οκτ 2022, 16:29Καμμία σχέση. Η παραγωγή καθυστερεί, όχι η παράδοση στον καταναλωτή κι αυτό επειδή δεν έρχονται εγκαίρως τα ενδιάμεσα προϊόντα στα εργοστάσια. Τα πλοία στη Σαγκάη μπαίνουν σε 14ήμερη καραντίνα αν τυχόν εμφανισθεί ένα κρούσμα στο πλήρωμα, λόγω της πολιτικής του zero covid, δηλ. δεν μπαίνουν στο λιμάνι επί δύο εβδομάδες.ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: ↑25 Οκτ 2022, 15:06Γίνεται, αν τα εισοδήματά σου έχουν αυξηθεί ή αν δανείζεσαι. Η διατάραξη των αλυσίδων προμηθειών λόγω κορωνοιού δεν υφίσταται σαν λόγοςsharp έγραψε: ↑25 Οκτ 2022, 14:56
Ο πληθωρισμός οφείλεται κυρίως στη μείωση της παραγωγής, η οποία οφείλεται στη διατάραξη της αλυσίδας προμηθειών λόγω κορωνοϊού.
Αν παρ' όλ' αυτά έχεις αύξηση κατανάλωσης, προφανώς αυτό συμβαίνει διότι αυξήθηκε ο πλούτος, δεν γίνεται να καταναλώνεις χωρίς να έχεις να αγοράσεις.
αύξησης πληθωρισμού εφόσον είμαστε στο φθινόπωρο του 2022 και τα lockdowns έγιναν την άνοιξη του 2020. Χώρια πως ακόμα και τότε, τα περισσότερα προϊόντα κυκλοφορούσαν μέσω σούπερμάρκετ και κούριερ έστω.
προμηθειών δεν το αναφέρει κανείς τώρα τελευταία τουλάχιστον σαν επιχείρημα εξήγησης του πληθωρισμού. Εδώ ξεχάσαμα τα lockdowns πλέον.
Re: το νέο παγκόσμιο αποθεματικό νόμισμα
Σε μεγάλα αυτό που έγραψα.ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: ↑25 Οκτ 2022, 22:54Πότε έγινε τελευταία φορά lockdown στη Σαγκάη? Επίσης, μόνο εκεί παράγονται ενδιάμεσα προϊόντα παγκοσμίως? Αυτό με τη διατάραξη των αλυσίδωνsharp έγραψε: ↑25 Οκτ 2022, 16:29Καμμία σχέση. Η παραγωγή καθυστερεί, όχι η παράδοση στον καταναλωτή κι αυτό επειδή δεν έρχονται εγκαίρως τα ενδιάμεσα προϊόντα στα εργοστάσια. Τα πλοία στη Σαγκάη μπαίνουν σε 14ήμερη καραντίνα αν τυχόν εμφανισθεί ένα κρούσμα στο πλήρωμα, λόγω της πολιτικής του zero covid, δηλ. δεν μπαίνουν στο λιμάνι επί δύο εβδομάδες.ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: ↑25 Οκτ 2022, 15:06
Γίνεται, αν τα εισοδήματά σου έχουν αυξηθεί ή αν δανείζεσαι. Η διατάραξη των αλυσίδων προμηθειών λόγω κορωνοιού δεν υφίσταται σαν λόγος
αύξησης πληθωρισμού εφόσον είμαστε στο φθινόπωρο του 2022 και τα lockdowns έγιναν την άνοιξη του 2020. Χώρια πως ακόμα και τότε, τα περισσότερα προϊόντα κυκλοφορούσαν μέσω σούπερμάρκετ και κούριερ έστω.
προμηθειών δεν το αναφέρει κανείς τώρα τελευταία τουλάχιστον σαν επιχείρημα εξήγησης του πληθωρισμού. Εδώ ξεχάσαμα τα lockdowns πλέον.
- ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
- Δημοσιεύσεις: 7077
- Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
- Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Re: το νέο παγκόσμιο αποθεματικό νόμισμα
Έστω και έτσι, πόσα πλοία έχουν μπει σε καθεστώς καραντίνας στη Σαγκάη και πόσα όχι? Επίσης, όλα τα προϊόντα του κόσμουsharp έγραψε: ↑26 Οκτ 2022, 00:50Σε μεγάλα αυτό που έγραψα.ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: ↑25 Οκτ 2022, 22:54Πότε έγινε τελευταία φορά lockdown στη Σαγκάη? Επίσης, μόνο εκεί παράγονται ενδιάμεσα προϊόντα παγκοσμίως? Αυτό με τη διατάραξη των αλυσίδωνsharp έγραψε: ↑25 Οκτ 2022, 16:29
Καμμία σχέση. Η παραγωγή καθυστερεί, όχι η παράδοση στον καταναλωτή κι αυτό επειδή δεν έρχονται εγκαίρως τα ενδιάμεσα προϊόντα στα εργοστάσια. Τα πλοία στη Σαγκάη μπαίνουν σε 14ήμερη καραντίνα αν τυχόν εμφανισθεί ένα κρούσμα στο πλήρωμα, λόγω της πολιτικής του zero covid, δηλ. δεν μπαίνουν στο λιμάνι επί δύο εβδομάδες.
προμηθειών δεν το αναφέρει κανείς τώρα τελευταία τουλάχιστον σαν επιχείρημα εξήγησης του πληθωρισμού. Εδώ ξεχάσαμα τα lockdowns πλέον.
διακινούνται θαλασσίως εφόσον πρωτύτερα έχουν φορτωθεί στο λιμάνι της προαναφερθείσας πόλης? Για να μην το κουράζουμε,
μπορεί τα υγειονομικά πρωτόκολλα στη Σαγκάη να παραμένουν αυστηρά αλλά ουδείς εδώ και πολύ καιρό δεν έχει αναφερθεί
στη διαταραχή των αλυσίδων προμηθειών λόγω κορωνοιου. Πολλοί μπορεί να αποδίδουν τώρα τελευταία την έξαρση του πληθωρισμού
σε γεγονότα όπως ο πόλεμος στην Ουκρανία αλλά ο κορωνοιός και τα lockdowns δεν αναφέρονται πια.
Re: το νέο παγκόσμιο αποθεματικό νόμισμα
Ορίστε ένα τυχαίο σημερινό παράδειγμα. Ο πόλεμος στην Ουκρανία δεν έχει να κάνει με τα υλικά που τού λείπουν αυτουνού.ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: ↑26 Οκτ 2022, 18:09Έστω και έτσι, πόσα πλοία έχουν μπει σε καθεστώς καραντίνας στη Σαγκάη και πόσα όχι? Επίσης, όλα τα προϊόντα του κόσμουsharp έγραψε: ↑26 Οκτ 2022, 00:50Σε μεγάλα αυτό που έγραψα.ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: ↑25 Οκτ 2022, 22:54
Πότε έγινε τελευταία φορά lockdown στη Σαγκάη? Επίσης, μόνο εκεί παράγονται ενδιάμεσα προϊόντα παγκοσμίως? Αυτό με τη διατάραξη των αλυσίδων
προμηθειών δεν το αναφέρει κανείς τώρα τελευταία τουλάχιστον σαν επιχείρημα εξήγησης του πληθωρισμού. Εδώ ξεχάσαμα τα lockdowns πλέον.
διακινούνται θαλασσίως εφόσον πρωτύτερα έχουν φορτωθεί στο λιμάνι της προαναφερθείσας πόλης? Για να μην το κουράζουμε,
μπορεί τα υγειονομικά πρωτόκολλα στη Σαγκάη να παραμένουν αυστηρά αλλά ουδείς εδώ και πολύ καιρό δεν έχει αναφερθεί
στη διαταραχή των αλυσίδων προμηθειών λόγω κορωνοιου. Πολλοί μπορεί να αποδίδουν τώρα τελευταία την έξαρση του πληθωρισμού
σε γεγονότα όπως ο πόλεμος στην Ουκρανία αλλά ο κορωνοιός και τα lockdowns δεν αναφέρονται πια.
https://www.faz.net/aktuell/wirtschaft/ ... 21719.html„Ungefähr einmal im Monat fehlen uns wichtige Komponenten. Dann laufen teilweise zwei bis drei Tage lang keine Roller mehr vom Band“, so Tykesson. Der Grund: Lieferschwierigkeiten. Stahl, Aluminium, Halbleiter – irgendein Teil sei immer knapp.
- Bill Hicks
- Δημοσιεύσεις: 4805
- Εγγραφή: 14 Μάιος 2018, 22:48
Re: το νέο παγκόσμιο αποθεματικό νόμισμα
κι όμως το container/supply chain crisis ως απόρροια τής πανδημίας είναι σημαντικότατος παράγοντας που μόλις φέτος αρχίζει να ξεπερνιέται. απλά επισκιάστηκε απ'τον πόλεμο (και δεν ήταν πότε και τόσο "headline topic").ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: ↑26 Οκτ 2022, 18:09Έστω και έτσι, πόσα πλοία έχουν μπει σε καθεστώς καραντίνας στη Σαγκάη και πόσα όχι? Επίσης, όλα τα προϊόντα του κόσμουsharp έγραψε: ↑26 Οκτ 2022, 00:50Σε μεγάλα αυτό που έγραψα.ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: ↑25 Οκτ 2022, 22:54
Πότε έγινε τελευταία φορά lockdown στη Σαγκάη? Επίσης, μόνο εκεί παράγονται ενδιάμεσα προϊόντα παγκοσμίως? Αυτό με τη διατάραξη των αλυσίδων
προμηθειών δεν το αναφέρει κανείς τώρα τελευταία τουλάχιστον σαν επιχείρημα εξήγησης του πληθωρισμού. Εδώ ξεχάσαμα τα lockdowns πλέον.
διακινούνται θαλασσίως εφόσον πρωτύτερα έχουν φορτωθεί στο λιμάνι της προαναφερθείσας πόλης? Για να μην το κουράζουμε,
μπορεί τα υγειονομικά πρωτόκολλα στη Σαγκάη να παραμένουν αυστηρά αλλά ουδείς εδώ και πολύ καιρό δεν έχει αναφερθεί
στη διαταραχή των αλυσίδων προμηθειών λόγω κορωνοιου. Πολλοί μπορεί να αποδίδουν τώρα τελευταία την έξαρση του πληθωρισμού
σε γεγονότα όπως ο πόλεμος στην Ουκρανία αλλά ο κορωνοιός και τα lockdowns δεν αναφέρονται πια.
Shipping during COVID-19: Why container freight rates have surged
23 April 2021
UNCTAD examines the complex factors behind the unprecedented shortage of containers hampering trade’s recovery, and how to avoid a similar situation in the future.
How The Shipping Container Crisis Demonstrates The Risk Of Imbalance In Global Trade
May 25, 2021,07:00am EDT
Disruption to supply chains triggered by the impacts of Covid-19 has ignited a worldwide shipping crisis, with prices of shipments skyrocketing due to a shortage of containers. Often headlined as the perfect storm, a combination of pressures has escalated shipping costs to more than four times the normal rate, threatening the stability of businesses that depend on these trade transport lines.
Shipping Container Crisis Anticipated To Continue Until Mid-2022
in International Shipping News 01/11/2021
With 90% of the world’s goods transported by sea, the current shipping crisis has resulted in spiralling costs and bottlenecks in global supply chains. The situation has been exacerbated by a shortage of shipping containers and massive congestion at major ports
Post-Covid container demand boom coming to an end
The post-Covid demand surge for container shipping appears to have run its course according to Drewry’s port throughput indices.
Marcus Hand | Jul 11, 2022
I have taken drugs before and I had a real good time... didn’t murder anybody, didn’t rob anybody, didn’t rape anybody... didn’t lose ONE fuckin’ job, laughed my ass off... and went about my day!
- ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
- Δημοσιεύσεις: 7077
- Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
- Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Re: το νέο παγκόσμιο αποθεματικό νόμισμα
Δεν είμαι συνδρομητής στη FAZ και έτσι δεν μου επιτρέπεται να διαβάσω το υπό παράθεση κείμενο. Τις διαταραχές στην προμήθεια πρώτωνsharp έγραψε: ↑26 Οκτ 2022, 19:19Ορίστε ένα τυχαίο σημερινό παράδειγμα. Ο πόλεμος στην Ουκρανία δεν έχει να κάνει με τα υλικά που τού λείπουν αυτουνού.ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: ↑26 Οκτ 2022, 18:09Έστω και έτσι, πόσα πλοία έχουν μπει σε καθεστώς καραντίνας στη Σαγκάη και πόσα όχι? Επίσης, όλα τα προϊόντα του κόσμου
διακινούνται θαλασσίως εφόσον πρωτύτερα έχουν φορτωθεί στο λιμάνι της προαναφερθείσας πόλης? Για να μην το κουράζουμε,
μπορεί τα υγειονομικά πρωτόκολλα στη Σαγκάη να παραμένουν αυστηρά αλλά ουδείς εδώ και πολύ καιρό δεν έχει αναφερθεί
στη διαταραχή των αλυσίδων προμηθειών λόγω κορωνοιου. Πολλοί μπορεί να αποδίδουν τώρα τελευταία την έξαρση του πληθωρισμού
σε γεγονότα όπως ο πόλεμος στην Ουκρανία αλλά ο κορωνοιός και τα lockdowns δεν αναφέρονται πια.https://www.faz.net/aktuell/wirtschaft/ ... 21719.html„Ungefähr einmal im Monat fehlen uns wichtige Komponenten. Dann laufen teilweise zwei bis drei Tage lang keine Roller mehr vom Band“, so Tykesson. Der Grund: Lieferschwierigkeiten. Stahl, Aluminium, Halbleiter – irgendein Teil sei immer knapp.
υλών προς τη γερμανική αγορά και όχι μόνο πάντως τις αποδίδουν αρκετοί στον πόλεμο. Θεωρητικά μιλώντας τουλάχιστον υπάρχουν
μεγάλες βιομηχανίες πρώτων υλών που δε μπορούν να καλύψουν το κόστος της ενέργειας και έχουν μειώσει την παραγωγή και λοιπά και λοιπά.
Αυτή η αφήγηση δείχνει τον πληθωρισμό ως αιτία των διαταραχών στις αλυσίδες προμηθειών όχι το αντίστροφο.
- ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
- Δημοσιεύσεις: 7077
- Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
- Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Re: το νέο παγκόσμιο αποθεματικό νόμισμα
Αν έχει αρχίσει να ξεπερνιέται και ο πληθωρισμός παραμένει υψηλός κάτι έξτρα συμβαίνει.Bill Hicks έγραψε: ↑26 Οκτ 2022, 20:52κι όμως το container/supply chain crisis ως απόρροια τής πανδημίας είναι σημαντικότατος παράγοντας που μόλις φέτος αρχίζει να ξεπερνιέται. απλά επισκιάστηκε απ'τον πόλεμο (και δεν ήταν πότε και τόσο "headline topic").ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: ↑26 Οκτ 2022, 18:09Έστω και έτσι, πόσα πλοία έχουν μπει σε καθεστώς καραντίνας στη Σαγκάη και πόσα όχι? Επίσης, όλα τα προϊόντα του κόσμου
διακινούνται θαλασσίως εφόσον πρωτύτερα έχουν φορτωθεί στο λιμάνι της προαναφερθείσας πόλης? Για να μην το κουράζουμε,
μπορεί τα υγειονομικά πρωτόκολλα στη Σαγκάη να παραμένουν αυστηρά αλλά ουδείς εδώ και πολύ καιρό δεν έχει αναφερθεί
στη διαταραχή των αλυσίδων προμηθειών λόγω κορωνοιου. Πολλοί μπορεί να αποδίδουν τώρα τελευταία την έξαρση του πληθωρισμού
σε γεγονότα όπως ο πόλεμος στην Ουκρανία αλλά ο κορωνοιός και τα lockdowns δεν αναφέρονται πια.Shipping during COVID-19: Why container freight rates have surged
23 April 2021
UNCTAD examines the complex factors behind the unprecedented shortage of containers hampering trade’s recovery, and how to avoid a similar situation in the future.How The Shipping Container Crisis Demonstrates The Risk Of Imbalance In Global Trade
May 25, 2021,07:00am EDT
Disruption to supply chains triggered by the impacts of Covid-19 has ignited a worldwide shipping crisis, with prices of shipments skyrocketing due to a shortage of containers. Often headlined as the perfect storm, a combination of pressures has escalated shipping costs to more than four times the normal rate, threatening the stability of businesses that depend on these trade transport lines.Shipping Container Crisis Anticipated To Continue Until Mid-2022
in International Shipping News 01/11/2021
With 90% of the world’s goods transported by sea, the current shipping crisis has resulted in spiralling costs and bottlenecks in global supply chains. The situation has been exacerbated by a shortage of shipping containers and massive congestion at major portsPost-Covid container demand boom coming to an end
The post-Covid demand surge for container shipping appears to have run its course according to Drewry’s port throughput indices.
Marcus Hand | Jul 11, 2022
- Bill Hicks
- Δημοσιεύσεις: 4805
- Εγγραφή: 14 Μάιος 2018, 22:48
Re: το νέο παγκόσμιο αποθεματικό νόμισμα
προφανώς η κατάσταση δεν αλλάζει απ'την μια μέρα στην άλλη και προφανώς υπάρχουν και άλλοι παράγοντες.ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: ↑26 Οκτ 2022, 23:11Αν έχει αρχίσει να ξεπερνιέται και ο πληθωρισμός παραμένει υψηλός κάτι έξτρα συμβαίνει.SpoilerShowBill Hicks έγραψε: ↑26 Οκτ 2022, 20:52κι όμως το container/supply chain crisis ως απόρροια τής πανδημίας είναι σημαντικότατος παράγοντας που μόλις φέτος αρχίζει να ξεπερνιέται. απλά επισκιάστηκε απ'τον πόλεμο (και δεν ήταν πότε και τόσο "headline topic").ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: ↑26 Οκτ 2022, 18:09
Έστω και έτσι, πόσα πλοία έχουν μπει σε καθεστώς καραντίνας στη Σαγκάη και πόσα όχι? Επίσης, όλα τα προϊόντα του κόσμου
διακινούνται θαλασσίως εφόσον πρωτύτερα έχουν φορτωθεί στο λιμάνι της προαναφερθείσας πόλης? Για να μην το κουράζουμε,
μπορεί τα υγειονομικά πρωτόκολλα στη Σαγκάη να παραμένουν αυστηρά αλλά ουδείς εδώ και πολύ καιρό δεν έχει αναφερθεί
στη διαταραχή των αλυσίδων προμηθειών λόγω κορωνοιου. Πολλοί μπορεί να αποδίδουν τώρα τελευταία την έξαρση του πληθωρισμού
σε γεγονότα όπως ο πόλεμος στην Ουκρανία αλλά ο κορωνοιός και τα lockdowns δεν αναφέρονται πια.Shipping during COVID-19: Why container freight rates have surged
23 April 2021
UNCTAD examines the complex factors behind the unprecedented shortage of containers hampering trade’s recovery, and how to avoid a similar situation in the future.How The Shipping Container Crisis Demonstrates The Risk Of Imbalance In Global Trade
May 25, 2021,07:00am EDT
Disruption to supply chains triggered by the impacts of Covid-19 has ignited a worldwide shipping crisis, with prices of shipments skyrocketing due to a shortage of containers. Often headlined as the perfect storm, a combination of pressures has escalated shipping costs to more than four times the normal rate, threatening the stability of businesses that depend on these trade transport lines.Shipping Container Crisis Anticipated To Continue Until Mid-2022
in International Shipping News 01/11/2021
With 90% of the world’s goods transported by sea, the current shipping crisis has resulted in spiralling costs and bottlenecks in global supply chains. The situation has been exacerbated by a shortage of shipping containers and massive congestion at major portsPost-Covid container demand boom coming to an end
The post-Covid demand surge for container shipping appears to have run its course according to Drewry’s port throughput indices.
Marcus Hand | Jul 11, 2022
το σίγουρο είναι οτι ο πληθωρισμός άρχισε να αυξάνεται σε όλες τις κατηγορίες απ'το Q4 '20 και με σταθερά αυξημένη τάση στα τρόφιμα από την αρχή τού πολέμου. αντίθετα στην ενέργεια ο πόλεμος φαίνεται να επηρέασε μόνο παροδικά την τάση.
I have taken drugs before and I had a real good time... didn’t murder anybody, didn’t rob anybody, didn’t rape anybody... didn’t lose ONE fuckin’ job, laughed my ass off... and went about my day!
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 77 Απαντήσεις
- 2869 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από pylothess
07 Μαρ 2024, 01:10
-
-
Νέα δημοσίευση Αίγυπτος: Κατέρρευσε το νόμισμα, μπαίνει το ΔΝΤ
από Ίακχος » 07 Μαρ 2024, 21:20 » σε Διεθνής πολιτική - 51 Απαντήσεις
- 1031 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από The Rebel
08 Μαρ 2024, 19:40
-
-
-
Νέα δημοσίευση Το νόμισμα BRICS βγήκε σε κρύπτονόμισμα
από nikos p 2020 » 27 Νοέμ 2023, 12:04 » σε Οικονομία - 10 Απαντήσεις
- 277 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από dna replication
01 Φεβ 2024, 00:23
-
-
-
Νέα δημοσίευση Ποιο είναι το πιο ασφαλές νόμισμα;;
από Financial man » 19 Νοέμ 2023, 15:28 » σε Οικονομία - 22 Απαντήσεις
- 356 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Πτολεμαίος
20 Νοέμ 2023, 19:42
-