Η νέα μούρλα της Μεγάλης Επανεκκίνησης: Πόλεις 15 λεπτών

Πολιτικά θέματα εκτός Ελλάδας
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 24449
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Η νέα μούρλα της Μεγάλης Επανεκκίνησης: Πόλεις 15 λεπτών

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 17 Δεκ 2022, 09:32

Αρχέλαος έγραψε:
16 Δεκ 2022, 03:36
Η άνεση του αυτοκινήτου έγκειται σε αντικειμενικούς λόγους.
Ας πούμε ότι καποιος μένει στο Άλσος Παπάγου και δουλεύει στο Νέο Ηράκλειο.
Με γρήγορο περπάτημα μέχρι να φτάσει στην αποβάθρα του μετρό στην Εθνική Άμυνα, θέλει 15 λεπτά. Ας πούμε και αναμονή 3-5 λεπτά; Άρα ένα 20λεπτο για να μπει στον συρμό
Σε τόσα λεπτά αν ξεκινήσει με το αυτοκίνητο ήδη έχει φτάσει σχεδόν Κηφισίας.
Με το μετρό και μέχρι να φτάσει στην πλατφόρμα για να πάρει ηλεκτρικό προς Κηφισιά ώστε να κατέβει στον σταθμό Νέο Ηράκλειο, θα χρειαστεί 17-18 λεπτά.
Άλλα 23 λεπτά μέχρι να φτάσει Νέο Ηράκλειο.
Εν ολίγοις ο τυπάς με συγκοινωνίες χρειάζεται 61 λεπτά για να φτάσει στην πλατεία του Νέου Ηρακλείου.
Έλα όμως που δουλεύει στην Καναπίτσα, δηλαδή κοντά στην Μεταμόρφωση και πρέπει να πάρει λεωφορείο;
Κονομήσαμε.
Ενώ ως αυτοκινητιστής και ξεκινώντας από το σπίτι του θα έχει φτάσει σε 45-50 λεπτά, αν έχει κίνηση.
Επιπλέον, στο φεύγα θα μπορεί να ψωνίσει από παρακείμενο σουπερμαρκετ, φούρνο κλπ. όπως κάνει πλειάδα εργαζομένων, ώστε να μη τρέχει το απόγευμα.
Ναι, θα καταναλώσει και πληρώσει αρκετή βενζίνη.
Δεν θα έχει σπαταλήσει όμως παραπάνω χρόνο για να το παίξει "μουρλός".
Και ο χρόνος για έναν σκληρά εργαζόμενο, δεν είναι για σπατάλη.
Αν κάποιος είναι άεργος ή συνταξιούχος και βαριέται, μαγκιά του να γυρνάει και με το τραμ που πάει και αργά και να διαβάζει εφημερίδα.
Όμως αυτό δεν αποτελεί επιλογή για αρκετό κόσμο.

Με τα παραπάνω δεν αναφέρομαι στους αξιόλογους σχολιαστές του νήματος, παρότι ενδέχεται μερικοί να προτάσσουν πλήρως τα ΜΜΜ.

Να τονίσω ότι με την γυναίκα μου πρακτικά δεν έχουμε μετακίνηση, καθώς στην μία απασχόληση μας το η επαγγελματική εστία απέχει μόλις 2 χιλιόμετρα από το σπίτι, εκεί πας και με τα πόδια πολλές φορές αν μετά δεν χρησιμοποιήσεις αλλού το αυτοκίνητο.
Απλώς, αν δούλευα Καναπίτσα και έμενα Άλσος Παπάγου, με τα τωρινά δεδομένα θα έπαιρνα όχημα.
Θα αντάλλαζα περισσότερο εισόδημα για να έχω λιγότερο χρόνο διαδρομής προς την εργασία.

Πολύ σωστά τα παραπάνω.

Άβαταρ μέλους
EKPLIKTIKOS
Δημοσιεύσεις: 12884
Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15

Re: Η νέα μούρλα της Μεγάλης Επανεκκίνησης: Πόλεις 15 λεπτών

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από EKPLIKTIKOS » 17 Δεκ 2022, 09:52

ST48410 έγραψε:
17 Δεκ 2022, 09:31

Κάνεις τα πατίνια και τα ποδήλατα να μοιάζουν λύση για όλους. Στην πραγματικότητα αφορούν ένα πολύ μικρό ποσοστό κυρίως νέων ανθρώπων.
Στο εξωτερικό έχω δει ανθρώπους όλων των ηλικιών να μετακινουνται με ποδήλατο. Αλλά εν πάση περιπτώσει η μικρομετακινηση δεν περιορίζεται σε αυτά. Υπάρχουν πχ αυτά τα motorized τετρατροχα (σκούτερ τα λένε έξω αλλά είπα να αποφύγω τον όρο). Θεωρώ πως η Αθήνα είναι ιδανική πόλη για μικρομετακινηση, με χρήση υποβοήθησης πάντα. Δηλαδή θα ήταν αν υπήρχαν υποδομές. Το κλίμα είναι σχετικά ξηρό, με λίγες βροχές και με σχετικά καλές θερμοκρασίες, ενώ οι αποστάσεις δεν είναι συνήθως τόσο μακρινές.

Φυσικά και δεν είναι για όλους, όμως πολλοί θα μπορούσαμε. Ακόμη και εμείς που θα μπορούσαμε αν το κάναμε, τότε:

- η κίνηση στους δρόμους θα έμοιαζε όπως το δεκαπενταυγουστο
- θα βελτιωνοταν πολυ η ποιότητα του αέρα που αναπνέουμε όλοι

Άβαταρ μέλους
foscilis
Δημοσιεύσεις: 24618
Εγγραφή: 21 Ιουν 2018, 11:42

Re: Η νέα μούρλα της Μεγάλης Επανεκκίνησης: Πόλεις 15 λεπτών

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από foscilis » 17 Δεκ 2022, 10:22

EKPLIKTIKOS έγραψε:
17 Δεκ 2022, 09:52
ST48410 έγραψε:
17 Δεκ 2022, 09:31

Κάνεις τα πατίνια και τα ποδήλατα να μοιάζουν λύση για όλους. Στην πραγματικότητα αφορούν ένα πολύ μικρό ποσοστό κυρίως νέων ανθρώπων.
Στο εξωτερικό έχω δει ανθρώπους όλων των ηλικιών να μετακινουνται με ποδήλατο. Αλλά εν πάση περιπτώσει η μικρομετακινηση δεν περιορίζεται σε αυτά. Υπάρχουν πχ αυτά τα motorized τετρατροχα (σκούτερ τα λένε έξω αλλά είπα να αποφύγω τον όρο). Θεωρώ πως η Αθήνα είναι ιδανική πόλη για μικρομετακινηση, με χρήση υποβοήθησης πάντα. Δηλαδή θα ήταν αν υπήρχαν υποδομές.
Αν περιοριζοταν το ΙΧ, για το οποιο θα ηταν υπεραρκετο να εφαρμοστει κατα 30% ο ΚΟΚ.

axilmar
Δημοσιεύσεις: 8431
Εγγραφή: 08 Απρ 2019, 11:48
Phorum.gr user: axilmar

Re: Η νέα μούρλα της Μεγάλης Επανεκκίνησης: Πόλεις 15 λεπτών

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από axilmar » 17 Δεκ 2022, 11:32

EKPLIKTIKOS έγραψε:
16 Δεκ 2022, 10:44
axilmar έγραψε:
16 Δεκ 2022, 10:18
Chilloutbuddy έγραψε:
16 Δεκ 2022, 09:47
Η Αθήνα είναι ήδη πόλη 15 λεπτών, δεν είναι αυτό το πρόβλημά της. Η Αθήνα είναι ένα σύμπλεγμα από μικρά προάστια πρώην χωριουδάκια και το καθένα έχει την αγορά του και τα γραφεία του ανάμικτα με τα σπίτια έτσι κι αλλιώς. Και ο περισσότερος κόσμος δε βγαίνει απ'το Αθηναϊκό χωριό του σχεδόν ποτέ, δουλειά Νέα Σμύρνη, καφέ Νέα Σμύρνη, οδοντίατρο Νέα Σμύρνη, ποτάκι Νέα Σμύρνη, ύπνο Νέα Σμύρνη.
Μπα, τοσο κλειστοι ειναι οι Νεοσμυρνιωτες; :-)

Μεγαλωσα στη Νεα Σμύρνη. Ήταν πράγματι εξαιρετικά σπάνιο να βγούμε με την παρέα σε άλλη περιοχή. Ακόμα και όταν πήρα αμάξι κατά βάση περπαταγα μέχρι την πλατεία για να πιω καφέ ή ποτό. Το κέντρο της Αθήνας μπορεί να πέρασαν και χρονιές ολόκληρες που δεν το επισκεφθηκα. Έχει δίκιο ο τύπος ότι μιλάμε για σύμπλεγμα χωριών κατά μία έννοια.
Αυτο ειναι προσωπικο βιωμα. Εγω, απο την αλλη, οταν ημουνα νεος πηγαινα παντου σε Αθηνα και Πειραια με την παρεα.

Εξαρταται και για ποιες ηλικιες μιλας. Και γω σπανιως εβγαινα απο την περιοχη μου στα 16, αλλα απο τα 20 και μετα δεν εμενα ποτε στην περιοχη μου.

Η μεγαλη πλειοψηφια των γνωριμιων μου εκανε και αυτη το ιδιο, πηγαινε δλδ εκτος περιοχης της.

Άβαταρ μέλους
gassim
Δημοσιεύσεις: 7768
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 00:59

Re: Η νέα μούρλα της Μεγάλης Επανεκκίνησης: Πόλεις 15 λεπτών

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από gassim » 17 Δεκ 2022, 19:54

ST48410 έγραψε:
17 Δεκ 2022, 08:23
Dwarven Blacksmith έγραψε:
16 Δεκ 2022, 13:35
gassim έγραψε:
16 Δεκ 2022, 01:44
Εννοείται ότι δεν θα παρατήσεις ποτέ το αυτοκίνητο ακόμα και αν σε παραλάμβανε λεωφορείο από την είσοδο του σπιτιού σου και σε άφηνε στην είσοδο της δουλειάς σου και αυτό επειδή το αυτοκίνητο σου είναι πιο βολικό.
Are you kidding me;
Καθόλου πιο βολικό δεν είναι, αν υπάρχουν ΜΜΜ που βολεύουν πάντα τα προτιμάω, γιατί είναι πιο βολικό να πάω τουρίστας χωρίς άγχος παρά να πάρω το αμάξι να προσέχω μη σκοτώσω, μη με σκοτώσουν, άντε να βρεις παρκάρισμα μετά, κοκ.
+1000. Όπου και όποτε μπορώ να αποφύγω τη σκοτούρα του να μετακινηθώ με ΙΧ, το κάνω. Τόσο μέσα στην πόλη όπου σου βγαίνει η πίστη να βρεις parking, όσο και στις διακοπές που συχνά το καταστρέφεις το αμάξι.
Σαν να λέμε η έλλειψη χώρου πάρκινγκ σε αποτρέπει απο το να χρησιμοποιήσεις το αυτοκίνητο σου και σε προτρέπει να χρησιμοποιήσεις τα Μέσα Μαζικής μεταφοράς.
Ενώ ταυτόχρονα διαφωνείς όταν λέω οτι ο περιορισμός του χώρου για το αυτοκίνητο θα αποτρέψει τον κόσμο απο το να χρησιμοποιήσει το ΙΧ του και θα τον προτρέψει να χρησιμοποιήσει τα ΜΜΜ.

Άβαταρ μέλους
gassim
Δημοσιεύσεις: 7768
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 00:59

Re: Η νέα μούρλα της Μεγάλης Επανεκκίνησης: Πόλεις 15 λεπτών

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από gassim » 17 Δεκ 2022, 20:18

ST48410 έγραψε:
17 Δεκ 2022, 09:31
gassim έγραψε:
16 Δεκ 2022, 08:48
Αν σε έναν ποδηλατόδρομο κινούνται 2-3 χιλιάδες με ποδήλατα πατίνια κτλ αυτό σημαίνει ότι στον δίπλα δρόμο θα κινούνται 2-3 χιλιάδες λιγότερα αυτοκίνητα. Σκέψου πόσο χώρο καταλαμβάνει ένα αυτοκίνητο σε σχέση με ένα ποδήλατο κάνε τις πράξεις και πες μου αν στην τελική τα πράγματα θα είναι καλύτερα για τους ηλικιωμένους που πρέπει αναγκαστικά να πάνε στην παραλία με αυτοκίνητο.
Πάνω κάτω διαφωνώ με αυτή τη θεώρηση. Στην πράξη νομίζω πως αν φτιάξεις έναν ποδηλατόδρομο για 2-3 χιλιάδες ανθρώπους θα στερήσεις τη λωρίδα από μερικές δεκάδες χιλιάδων που θα κινούνταν με όχημα. Η Πανεπιστημίου θα έπρεπε να σε έχει πείσει. Εχθές καθώς την κατέβαινα από το Πανεπιστήμιο ως την Ομόνοια, είδα να την χρησιμοποιεί μόνο ένας με ηλεκτρικό πατίνι. Την ίδια ώρα από την ίδια λωρίδα θα είχαν περάσει μερικές δεκάδες οχήματα.
gassim έγραψε:
16 Δεκ 2022, 08:48
Αν θες να σου πω και μια άλλη πτυχή του θέματος, πόσο ταξικό είναι το κράτος να ρίχνει εκατομμύρια για να εξυπηρετήσει όσους είχαν να διαθέσουν 20 χιλιάρικα για να πάρουν αμάξι και να γράφει στ αρχίδια του όσους έιχαν 300 ευρώ για να πάρουν πατίνι; Αν εσύ δηλαδή πιστεύεις ότι θα σε ταλαιπωρήσει ο πιδηλατόδρομος ή η λεωφορειολωρίδα, έχεις σκεφτεί τι σκέφτεται για εσένα αυτός που δεν μπορεί να πάρει αυτοκίνητο και είναι αναγκασμένος είτε να διακινδυνεύει την ζωή του με τα πατίνια είτε να παστώνεται στα λεωφορεία με τις ώρες επειδή δεν υπάρχουν λεωφορειολωρίδες;
Εξυπηρετεί όμως και αυτούς που έχουν μεταχειρισμένο ή αμάξι με 5-10 χιλιάρικα. Δεν τους λες πλούσιους αυτούς. Και έχει πάρει το κράτος πολλά χρήματα ως φόρους τόσο κατά την αγορά όσο και κατά την χρήση του οχήματος, για να αισθάνομαι τύψεις που το χρησιμοποιώ.

Κάνεις τα πατίνια και τα ποδήλατα να μοιάζουν λύση για όλους. Στην πραγματικότητα αφορούν ένα πολύ μικρό ποσοστό κυρίως νέων ανθρώπων.
Στην Πανεπιστημίου δεν έγινε ούτε στο ελάχιστο αυτό που λέω εγώ. Αφαιρέθηκε μια λωρίδα κυκλοφορίας απο έναν δρόμο μήκους κάπου 500 μέτρων χωρίς αυτή η λωρίδα να δωθεί ούτε στα μέσα μικροκινητικότητας ούτε στα λεωφορεία. Οι λεωφορειολωρίδες και οι ποδηλατόδρομοι εχουν νόημα όταν είναι δίκτυο που ενώνουν διαφορετικές περιοχές, το να γίνει ενας ποδηλατόδρομος ή ένα τραμ ή μια λεωφορειλωρίδα 500 μέτρων δεν χρησιμεύει και πάρα πολύ, και έναν που είδες με πατίνι πολύ ήταν.

Σε τελική ανάλυση αν θεωρείς οτι υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τα αυτοκίνητα στο κέντρο τι προτείνεις για την βελτίωση της κατάστασης;

Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 24449
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Η νέα μούρλα της Μεγάλης Επανεκκίνησης: Πόλεις 15 λεπτών

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 17 Δεκ 2022, 20:25

gassim έγραψε:
17 Δεκ 2022, 19:54
Σαν να λέμε η έλλειψη χώρου πάρκινγκ σε αποτρέπει απο το να χρησιμοποιήσεις το αυτοκίνητο σου και σε προτρέπει να χρησιμοποιήσεις τα Μέσα Μαζικής μεταφοράς.
Ενώ ταυτόχρονα διαφωνείς όταν λέω οτι ο περιορισμός του χώρου για το αυτοκίνητο θα αποτρέψει τον κόσμο απο το να χρησιμοποιήσει το ΙΧ του και θα τον προτρέψει να χρησιμοποιήσει τα ΜΜΜ.
Μα δεν διαφώνησα κάπου στο ότι το να υποβάλλεις τους οδηγούς σε σαδιστική ταλαιπωρία θα οδηγήσει κάποιους στα ΜΜΜ. Εκ των πραγμάτων αυτό θα συμβεί για μέρος αυτών που μπορούν να χρησιμοποιήσουν ΜΜΜ. Όχι για όλους. Οι άλλοι θα κόψουν το λαιμό τους; Τράβηξε την τάση αυτή στα άκρα και απαγόρεψε από αύριο πλήρως τα οχήματα στο κέντρο για να δεις το άτοπο της κατεύθυνσης στην οποία προσανατολίζεσαι. Πάει η εφοδιαστική αλυσίδα πχ και χίλια άλλα.

Για να μην ακούγομαι μόνο παραπονούμενος θέλω ένα μείγμα μέτρων που θα περιλαμβάνει:

* λίγο περισσότερη εφαρμογή του ΚΟΚ (όχι απόλυτη, δεν γίνεται σε όλες τις γειτονιές)
* λίγο μεγαλύτερο έλεγχο σε διάφορες αυθαιρεσίες ιδιωτών που τρώνε λωρίδες δρόμων εδώ κι εκεί
* κάποια έργα που θα αποφορτίσουν το κέντρο και θα διευκολύνουν την διέλευση των οχημάτων (σου είχα γράψει για υπογειοποίηση των φορτηγών από το λιμάνι στον Πειραιά)
* περαιτέρω βελτίωση των ΜΜΜ. Για μένα που τα χρησιμοποιώ καθημερινά κάποια πράγματα δεν βγάζουν νόημα. Μπορεί να γίνει ακόμα καλύτερη διαχείριση του υφιστάμενου στόλου
* ποδηλατολωρίδες μόνο όπου υπάρχει διαθέσιμος χώρος
* πινακίδες για όποιον κινείται στο οδόστρωμα με οτιδήποτε από ποδήλατο και ηλεκτρικό πατίνι έως τριαξονικό. Ευθύνη στην χρήση του δρόμου και συνέπειες για όποιον οδηγεί απερίσκεπτα.
* κίνητρα οικονομικής φύσεως για να πάρουν οι νέοι πατίνια και ποδήλατα
* περαιτέρω βελτίωση της πρόσβασης για άτομα με κινητικά προβλήματα

Θέλω βελτίωση των συνθηκών για όποιον κινείται με όποιον τρόπο

Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 24449
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Η νέα μούρλα της Μεγάλης Επανεκκίνησης: Πόλεις 15 λεπτών

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 17 Δεκ 2022, 20:28

gassim έγραψε:
17 Δεκ 2022, 20:18
Στην Πανεπιστημίου δεν έγινε ούτε στο ελάχιστο αυτό που λέω εγώ. Αφαιρέθηκε μια λωρίδα κυκλοφορίας απο έναν δρόμο μήκους κάπου 500 μέτρων χωρίς αυτή η λωρίδα να δωθεί ούτε στα μέσα μικροκινητικότητας ούτε στα λεωφορεία. Οι λεωφορειολωρίδες και οι ποδηλατόδρομοι εχουν νόημα όταν είναι δίκτυο που ενώνουν διαφορετικές περιοχές, το να γίνει ενας ποδηλατόδρομος ή ένα τραμ ή μια λεωφορειλωρίδα 500 μέτρων δεν χρησιμεύει και πάρα πολύ, και έναν που είδες με πατίνι πολύ ήταν.
Σωστή η παρατήρησή σου. Μετά την πιλοτική εφαρμογή ο περίεργος που έχουμε για δήμαρχο έπρεπε να είχε ξαναδώσει τη λωρίδα στην κυκλοφορία. Πήξαμε στο μποτιλιάρισμα και το καυσαέριο και μας έμειναν τα εγκαταλελειμμένα φυτά και μια κακή εικόνα σε ένα από τους τουριστικότερους δρόμους της πόλης.

Άβαταρ μέλους
gassim
Δημοσιεύσεις: 7768
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 00:59

Re: Η νέα μούρλα της Μεγάλης Επανεκκίνησης: Πόλεις 15 λεπτών

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από gassim » 17 Δεκ 2022, 20:36

ST48410 έγραψε:
17 Δεκ 2022, 20:25
gassim έγραψε:
17 Δεκ 2022, 19:54
Σαν να λέμε η έλλειψη χώρου πάρκινγκ σε αποτρέπει απο το να χρησιμοποιήσεις το αυτοκίνητο σου και σε προτρέπει να χρησιμοποιήσεις τα Μέσα Μαζικής μεταφοράς.
Ενώ ταυτόχρονα διαφωνείς όταν λέω οτι ο περιορισμός του χώρου για το αυτοκίνητο θα αποτρέψει τον κόσμο απο το να χρησιμοποιήσει το ΙΧ του και θα τον προτρέψει να χρησιμοποιήσει τα ΜΜΜ.
Μα δεν διαφώνησα κάπου στο ότι το να υποβάλλεις τους οδηγούς σε σαδιστική ταλαιπωρία θα οδηγήσει κάποιους στα ΜΜΜ. Εκ των πραγμάτων αυτό θα συμβεί για μέρος αυτών που μπορούν να χρησιμοποιήσουν ΜΜΜ. Όχι για όλους. Οι άλλοι θα κόψουν το λαιμό τους; Τράβηξε την τάση αυτή στα άκρα και απαγόρεψε από αύριο πλήρως τα οχήματα στο κέντρο για να δεις το άτοπο της κατεύθυνσης στην οποία προσανατολίζεσαι. Πάει η εφοδιαστική αλυσίδα πχ και χίλια άλλα.

Για να μην ακούγομαι μόνο παραπονούμενος θέλω ένα μείγμα μέτρων που θα περιλαμβάνει:

* λίγο περισσότερη εφαρμογή του ΚΟΚ (όχι απόλυτη, δεν γίνεται σε όλες τις γειτονιές)
* λίγο μεγαλύτερο έλεγχο σε διάφορες αυθαιρεσίες ιδιωτών που τρώνε λωρίδες δρόμων εδώ κι εκεί
* κάποια έργα που θα αποφορτίσουν το κέντρο και θα διευκολύνουν την διέλευση των οχημάτων (σου είχα γράψει για υπογειοποίηση των φορτηγών από το λιμάνι στον Πειραιά)
* περαιτέρω βελτίωση των ΜΜΜ. Για μένα που τα χρησιμοποιώ καθημερινά κάποια πράγματα δεν βγάζουν νόημα. Μπορεί να γίνει ακόμα καλύτερη διαχείριση του υφιστάμενου στόλου
* ποδηλατολωρίδες μόνο όπου υπάρχει διαθέσιμος χώρος
* πινακίδες για όποιον κινείται στο οδόστρωμα με οτιδήποτε από ποδήλατο και ηλεκτρικό πατίνι έως τριαξονικό. Ευθύνη στην χρήση του δρόμου και συνέπειες για όποιον οδηγεί απερίσκεπτα.
* κίνητρα οικονομικής φύσεως για να πάρουν οι νέοι πατίνια και ποδήλατα
* περαιτέρω βελτίωση της πρόσβασης για άτομα με κινητικά προβλήματα

Θέλω βελτίωση των συνθηκών για όποιον κινείται με όποιον τρόπο
Οι άλλοι θα χρησιμοποιούν τους δρόμους με το αυτοκίνητο τους, δεν είπα να καταργήσουμε τα αυτοκίνητα εντελώς.
Σε γενικές γραμμές οι έξτρα λωρίδες κυκλοφορίας και οι άπλετοι χώροι πάρκινγκ στο κέντρο, προσελκύουν τον κόσμο να χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο του και σε μια πόλη 4 εκατομμυρίων και 10 λωρίδες ανά κατεύθυνση να βάλεις είναι θέμα χρόνου αυτές οι 10 λωρίδες να μπλοκάρουν.
Οι μεγάλοι δρόμοι ταχείας κυκλοφορίας πρέπει να είναι περιφερειακοί και όχι να διασχίζουν το κέντρο.
¨Οσο μειώνεις λωρίδες κυκλοφορίας στρέφεις τον κόσμο στην χρήση των ΜΜΜ (που πρέπει να πάρουν λωρίδες αποκλειστικής κυκλοφορίας και να ενισχυθούν) αφήνοντας τον δρόμο σε όσους δεν μπορούν ή δεν θέλουν να πάρουν τα μέσα και έτσι κανένας δεν χρειάζεται να κόψει τον λαιμό του.

Όταν λες βελτίωση των ΜΜΜ τι εννοείς; όταν το λεωφορείο είναι κολλημένο στην κίνηση χωρίς να έχει δική του λωρίδα κυκλοφορίας τι είδους βελτίωση μπορεί να έχει;

Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 24449
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Η νέα μούρλα της Μεγάλης Επανεκκίνησης: Πόλεις 15 λεπτών

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 17 Δεκ 2022, 22:51

gassim έγραψε:
17 Δεκ 2022, 20:36
Όταν λες βελτίωση των ΜΜΜ τι εννοείς; όταν το λεωφορείο είναι κολλημένο στην κίνηση χωρίς να έχει δική του λωρίδα κυκλοφορίας τι είδους βελτίωση μπορεί να έχει;

1. Πινακίδες τηλεματικής. Μου έχει βάλει σε κάτι άκυρες στάσεις και δεν έχει έξω από τον ηλεκτρικό στον Πειραιά. Το πιο κεντρικό και πολυσύχναστο σημείο της πόλης. Βοηθάνε πολύ. Δεν χρειάζεται να πάρεις το πηγμένο λεωφορείο όταν δεις πχ ότι σε 2-3 λεπτά ακολουθεί και άλλο που σε εξυπηρετεί. Και το πρώτο θα φύγει γρηγορότερα χωρίς να πακτωθεί και ο κόσμος θα μεταφερθεί πιο ανθρώπινα. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αυτή η έλλειψη η οποία είναι τόσο κτυπητή εδώ και χρόνια.

2. Σου έγραψα για αυστηροποίηση στην εφαρμογή του ΚΟΚ. Πιθανόν να θέλει και μερικές αλλαγές. Δεν είμαι τόσο υπέρ των λωρίδων αποκλειστικής χρήσης από λεωφορεία. Όταν είναι άδειες ας τις χρησιμοποιήσουν και άλλα οχήματα. Αλλά σε αυτές τις λωρίδες μπορείς πχ να απαγορεύσεις την στάση και στάθμευση των ΙΧ, είτε γενικά, είτε όταν ακολουθεί λεωφορείο. Ή έστω σε κάποια σημεία τους. Δεν μπορεί το ΙΧ να κόβει τη ροή ταλαιπωρώντας τα 100 άτομα μέσα στο μέσο μαζικής μεταφοράς.

3. Καλύτερη οργάνωση του διαθέσιμου στόλου. Υπάρχει πλέον η τεχνολογία να ξέρεις που βρίσκεται κάθε όχημα και να ξέρεις που περίπου είναι πηγμένοι οι δρόμοι. Στις διαδρομές που εξυπηρετούνται από μία και μόνο γραμμή αντί να υπάρχει όχημα που ξεκινά σε σταθερή ώρα να μεταβάλλονται τα διαστήματα ώστε η γραμμή να καλύπτεται ομοιόμορφα. Τι να το κάνω να φεύγει από την αφετηρία κάθε 10 λεπτά, αν σε εμένα στο μέσο της διαδρομής φτάσει με καθυστέρηση 45 λεπτών;

Άβαταρ μέλους
gassim
Δημοσιεύσεις: 7768
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 00:59

Re: Η νέα μούρλα της Μεγάλης Επανεκκίνησης: Πόλεις 15 λεπτών

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από gassim » 18 Δεκ 2022, 00:10

ST48410 έγραψε:
17 Δεκ 2022, 22:51
gassim έγραψε:
17 Δεκ 2022, 20:36
Όταν λες βελτίωση των ΜΜΜ τι εννοείς; όταν το λεωφορείο είναι κολλημένο στην κίνηση χωρίς να έχει δική του λωρίδα κυκλοφορίας τι είδους βελτίωση μπορεί να έχει;

1. Πινακίδες τηλεματικής. Μου έχει βάλει σε κάτι άκυρες στάσεις και δεν έχει έξω από τον ηλεκτρικό στον Πειραιά. Το πιο κεντρικό και πολυσύχναστο σημείο της πόλης. Βοηθάνε πολύ. Δεν χρειάζεται να πάρεις το πηγμένο λεωφορείο όταν δεις πχ ότι σε 2-3 λεπτά ακολουθεί και άλλο που σε εξυπηρετεί. Και το πρώτο θα φύγει γρηγορότερα χωρίς να πακτωθεί και ο κόσμος θα μεταφερθεί πιο ανθρώπινα. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αυτή η έλλειψη η οποία είναι τόσο κτυπητή εδώ και χρόνια.

2. Σου έγραψα για αυστηροποίηση στην εφαρμογή του ΚΟΚ. Πιθανόν να θέλει και μερικές αλλαγές. Δεν είμαι τόσο υπέρ των λωρίδων αποκλειστικής χρήσης από λεωφορεία. Όταν είναι άδειες ας τις χρησιμοποιήσουν και άλλα οχήματα. Αλλά σε αυτές τις λωρίδες μπορείς πχ να απαγορεύσεις την στάση και στάθμευση των ΙΧ, είτε γενικά, είτε όταν ακολουθεί λεωφορείο. Ή έστω σε κάποια σημεία τους. Δεν μπορεί το ΙΧ να κόβει τη ροή ταλαιπωρώντας τα 100 άτομα μέσα στο μέσο μαζικής μεταφοράς.

3. Καλύτερη οργάνωση του διαθέσιμου στόλου. Υπάρχει πλέον η τεχνολογία να ξέρεις που βρίσκεται κάθε όχημα και να ξέρεις που περίπου είναι πηγμένοι οι δρόμοι. Στις διαδρομές που εξυπηρετούνται από μία και μόνο γραμμή αντί να υπάρχει όχημα που ξεκινά σε σταθερή ώρα να μεταβάλλονται τα διαστήματα ώστε η γραμμή να καλύπτεται ομοιόμορφα. Τι να το κάνω να φεύγει από την αφετηρία κάθε 10 λεπτά, αν σε εμένα στο μέσο της διαδρομής φτάσει με καθυστέρηση 45 λεπτών;
καλά, έχε υπόψη σου οτι τις αφίξεις των λεωφορείων τις βλέπεις και στο κινητό σου στο google maps και στο moovit.

Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 24449
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Η νέα μούρλα της Μεγάλης Επανεκκίνησης: Πόλεις 15 λεπτών

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 18 Δεκ 2022, 00:14

gassim έγραψε:
18 Δεκ 2022, 00:10
καλά, έχε υπόψη σου οτι τις αφίξεις των λεωφορείων τις βλέπεις και στο κινητό σου στο google maps και στο moovit.
Ναι. Όχι όλοι όμως. Και όχι όταν είσαι φορτωμένος ή βρέχει και κρατάς ομπρέλα. Στις στάσεις που υπάρχει είναι εξαιρετικά χρήσιμο.

Άβαταρ μέλους
The Rebel
Δημοσιεύσεις: 29627
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:18
Phorum.gr user: Wild Rebel

Re: Η νέα μούρλα της Μεγάλης Επανεκκίνησης: Πόλεις 15 λεπτών

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από The Rebel » 01 Φεβ 2023, 19:31

02-01-2023
Θα βρίσκονται δίπλα σας στις γειτονιές των 15 λεπτών!!! ΤΡΟΜΟΣ με το ΒΙΝΤΕΟ.

Εικόνα

Έχει ξεκινήσει ήδη στην Ελλάδα...


Όπως διαβάσατε πριν κάποιους μήνες στο ΕΛ, μοντέλο του σούπερ μάρκετ «χωρίς ταμεία» αναμένεται να αναπτύξει στην χώρα μας, πιθανότατα έως το τέλος του έτους, η γαλλική πολυεθνική Carrefour (https://www.el.gr/nea-taxh/wef-2023-den ... se-mia-po/).

Το εν λόγω μοντέλο αποκαλείται «Carrefour Flash 10/10» και υπάρχει προς το παρόν μόλις σε δύο πόλεις διεθνώς, σε Παρίσι και Ντουμπάι. ΠΛΕΟΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ!!!

Επιπλέον, στην Νέα Σμύρνη έχει ανοίξει το πρώτο ρομποτικό μίνι μάρκετ, στην Ελλάδα. Στον χώρο δεν θα υπάρχει υπάλληλος και οι καταναλωτές θα έχουν την δυνατότητα να κάνουν τις αγορές τους μέσω οθονών αφής (https://www.el.gr/nea-taxh/epicheirisei ... poys-anar/)!

Η είδηση πλέον είναι πως τα αχρήματα σουπερμάρκετ πληθαίνουν και τρομακτικά βίντεο κάνουν την εμφάνισή τους.

Σε ένα από αυτά πολίτης αναφέρει:

«Λοιπόν ήμουν στο Λονδίνο πριν λίγες μέρες και είδα κάτι που δεν έχω ξαναδεί, αλλά το σκέφτομαι από τότε. Κατά κάποιο τρόπο με ενοχλεί!

Έχετε δει αυτά τα νέα καταστήματα που φτιάχνει η Amazon; Δεν υπάρχουν ταμίες, ούτε χώρος ταμείου, δεν υπάρχουν ταμειακές μηχανές, απλά σαρώνετε την εφαρμογή σας στην Amazon, μπαίνετε μέσα, παίρνετε οτιδήποτε θέλετε, βγαίνετε έξω, ο λογαριασμός σας στην Amazon χρεώνεται αυτόματα και η απόδειξη σας αποστέλλεται μέσω “email”.

Ειλικρινά δεν είμαι σίγουρος τι να σκεφτώ για αυτό. Αφενός μεν, είναι πολύ βολικό και κάπως ωραίο, από την άλλη δε, νιώθω ότι είμαι στο επόμενο επίπεδο παρακολούθησης.

Είναι κάπως τρομακτικό να γίνεται κανονικότητα και πρόκειται να γίνει κανονικότητα αυτό. Είναι το μέλλον των αγορών παντοπωλείου και πιθανώς όλων των αγορών».

Και ενδεχομένως οι αγορές αργότερα θα γίνονται με ψηφιακή ταυτότητα που θα εμφυτεύεται!!! Μέσα σε πόλεις-γειτονιές των 15 λεπτών, όλα θα βρίσκονται κοντά σας!!!


https://rumble.com/v27wu08-134221544.html

Ο ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ:

https://rumble.com/v1ccp5p-81214045.html

https://www.el.gr/nea-taxh/tha-vriskont ... -geitonie/



Εικόνα


Άβαταρ μέλους
dna replication
Δημοσιεύσεις: 30947
Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
Phorum.gr user: dna

Re: Η νέα μούρλα της Μεγάλης Επανεκκίνησης: Πόλεις 15 λεπτών

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από dna replication » 30 Μαρ 2023, 01:31

Наше дело правое - победа будет за нами!

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Διεθνής πολιτική”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών