Πόση είναι η εγκληματικότητα των λάθρων, ξέρεις? Και μόνο που έγινε αρχικά πιστευτό αυτό που είπε, το αποδεικνύει.
Ήταν αλλοδαπος ο δολοφόνος;
Ηταν σε τόσο πολλές άλλες περιπτώσεις, ωστε το παραμύθι του πιλότου έγινε πιστευτό.
Στην υπόθεση Φραντζή, για παράδειγμα, και μόνο ο ισχυρισμός οτι το κάνανε ξένοι θα ήταν γελοίος.
Πόσες εργατώρες και πολύτιμος χρόνος, που θα μπορούσε να είχε χρησιμοποιηθεί για αποτροπή/πάταξη άλλων εγκλημάτων χάθηκε με το να ψάχνουν οι αστυνομικοί αυτά που είχε πεί ο πελότος?
Το θέμα δεν είναι αν έγινε πιστευτό, το θέμα είναι ότι επειδή έγινε πιστευτό ξεκίνησε το γνωστό παραλήρημα της δεξιάς. Τώρα που δεν είναι τελικά αλλοδαποί και είναι ο άντρας της κλαίτε που λέμε για γυναικοκτονια γιατί ακόμα δεν τελείωσε η διαδικασία. Την κοπελα πίσω δεν τη φέρνουμε. Να αναγνωριστεί η δολοφονία της ως αυτή που είναι και αφήστε τα σκουξιματα.
Μπορείς να το γενικεύσεις κι άλλο. Ας πούμε "ζωντανοκτονία", "οργανισμοκτονία" κλπ.
Ο όρος γυναικοκτονία περιγράφει τη δολοφονία που υφίσταται ένας άνθρωπος σε μία κοινωνία που εφαρμόζει διακρίσεις στο φύλο του αυτό, δηλαδή το γυναικείο. Εντάσσεται στο γενικότερο πλαίσιο των ρατσιστικών εγκλημάτων.
από τη μία δεν θέλεις να το γενικεύουμε γιατί βέβαια αποτελεί γενίκευση ο όρος ανθρωποκτονία, υπάρχουν προφανώς για σένα πολλά είδη ανθρώπου, (όπως δε λέμε πια ζωοκτονία γιατί είναι πολύ γενικό και λέμε σκυλοκτονία, "γατοκτονία, μυρμηγκοκτονία, κοκ), αλλά από την άλλη δε θες να λέμε "ανδροκτονία" γιατί δεν υφίσταται τέτοιο φαινόμενο (δεν δολοφονήθηκε ποτέ κανένας άντρας από τη σύζυγό του)
Δεν μας απασχολεί η λέξη ανδροκτονία επειδή δεν εκφράζει τη συστηματική διάκριση, βία εναντίον μίας κοινωνικής ομάδας από μία άλλη κυρίαρχη.
Αν το θέλεις τόσο πολύ μπορείς να τη χρησιμοποιείς ελεύθερα.
Τώρα που το σκέφτομαι, η λέξη ανδροκτονία θα είχε ιδιαίτερη βαρύτητα σε φυλές όπως πχ. των Αμαζόνων που οι άντρες υφίστανται συστηματικές διακρίσεις και βία.
τι έχει ειπωθεί μωρέ; μόνο εικασίες
αν αύριο βγει ότι τη σκότωσε γιατί φοβήθηκε μην μιλήσει για παράνομες πράξεις του ξέρω 'γω, θα βγουν οι θηλυκότητες και θα πουν "άκυρη η γυναικοκτονία";
σε κάθε γεγονός πρέπει η αριστερά και η πολιτική ορθότητα να επεμβαίνουν για να αναδείξουν την πολιτική ατζέντα τους
Δεν μου λες ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗ, όταν νομίζαμε ότι οι δράστες ήταν αλλοδαποί και όλοι θυμόμαστε τι λέγατε πριν καν τους πιάσουν, δεν σε θυμάμαι έτσι αγχωμένο για πολιτικές ατζέντες και για σκοπιμότητες. Τι έγινε τώρα;
εχμ, για πες μου naida, ποιον νέο όρο εφηύραμε για να χαρακτηρίσουμε τις δολοφονίες που γίνονται κατά των ημεδαπών από αλλοδαπούς στη βάση αυτής της δολοφονίας και μάλιστα υιοθετήθηκε από το πολιτικό σύστημα και έχει αναφορά στον δημόσιο λόγο;
α ναι, θυμήθηκα, κανέναν
Ποιος νέος όρος αγαπητέ μου να υπάρξει όταν η δολοφονία για πχ κλοπή γίνεται από αλλοδαπό; και ποιος όταν γίνεται από Έλληνα;
Και στους δολοφόνους ρατσιστές;
Το πρόβλημα δεν είναι αν θα το πούμε γυναικοκτονία ή ανθρωποκτονία ή συζυγοκτονία αφού πρόκειται για όλα αυτά μαζί. Το πρόβλημα είναι ότι ο συγκεκριμένος όρος προσπαθεί να επιβληθεί από ομάδες που έχουν τη δική τους ατζέντα και που πολύ συχνά κάνουν εξωφρενικές αρλούμπες μιμούμενες ό,τι χαζομάρα βλέπουν σε άλλες χώρες.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ST48410 την 21 Ιουν 2021, 20:25, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Μπορείς να το γενικεύσεις κι άλλο. Ας πούμε "ζωντανοκτονία", "οργανισμοκτονία" κλπ.
Ο όρος γυναικοκτονία περιγράφει τη δολοφονία που υφίσταται ένας άνθρωπος σε μία κοινωνία που εφαρμόζει διακρίσεις στο φύλο του αυτό, δηλαδή το γυναικείο. Εντάσσεται στο γενικότερο πλαίσιο των ρατσιστικών εγκλημάτων.
από τη μία δεν θέλεις να το γενικεύουμε γιατί βέβαια αποτελεί γενίκευση ο όρος ανθρωποκτονία, υπάρχουν προφανώς για σένα πολλά είδη ανθρώπου, (όπως δε λέμε πια ζωοκτονία γιατί είναι πολύ γενικό και λέμε σκυλοκτονία, "γατοκτονία, μυρμηγκοκτονία, κοκ), αλλά από την άλλη δε θες να λέμε "ανδροκτονία" γιατί δεν υφίσταται τέτοιο φαινόμενο (δεν δολοφονήθηκε ποτέ κανένας άντρας από τη σύζυγό του)
Δεν μας απασχολεί η λέξη ανδροκτονία επειδή δεν εκφράζει τη συστηματική διάκριση, βία εναντίον μίας κοινωνικής ομάδας από μία άλλη κυρίαρχη.
Αν το θέλεις τόσο πολύ μπορείς να τη χρησιμοποιείς ελεύθερα.
Τώρα που το σκέφτομαι, η λέξη ανδροκτονία θα είχε ιδιαίτερη βαρύτητα σε φυλές όπως πχ. των Αμαζόνων που οι άντρες υφίστανται συστηματικές διακρίσεις και βία.
Αλλά ακόμα και εδώ αν η δολοφονία ανδρός έχει χαρακτηριστικά φύλου, μπορεί να θεωρηθεί ανδροκτονία.
Δεν μου λες ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗ, όταν νομίζαμε ότι οι δράστες ήταν αλλοδαποί και όλοι θυμόμαστε τι λέγατε πριν καν τους πιάσουν, δεν σε θυμάμαι έτσι αγχωμένο για πολιτικές ατζέντες και για σκοπιμότητες. Τι έγινε τώρα;
εχμ, για πες μου naida, ποιον νέο όρο εφηύραμε για να χαρακτηρίσουμε τις δολοφονίες που γίνονται κατά των ημεδαπών από αλλοδαπούς στη βάση αυτής της δολοφονίας και μάλιστα υιοθετήθηκε από το πολιτικό σύστημα και έχει αναφορά στον δημόσιο λόγο;
α ναι, θυμήθηκα, κανέναν
Ποιος νέος όρος αγαπητέ μου να υπάρξει όταν η δολοφονία για πχ κλοπή γίνεται από αλλοδαπό; και ποιος όταν γίνεται από Έλληνα;
Και στους δολοφόνους ρατσιστές;
λολ, σε χαλάει όταν υιοθετείται σε άλλες περιπτώσεις η λογική που εσείς χρησιμοποιείτε;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ την 21 Ιουν 2021, 20:32, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία." Τζίμης Πανούσης
από τη μία δεν θέλεις να το γενικεύουμε γιατί βέβαια αποτελεί γενίκευση ο όρος ανθρωποκτονία, υπάρχουν προφανώς για σένα πολλά είδη ανθρώπου, (όπως δε λέμε πια ζωοκτονία γιατί είναι πολύ γενικό και λέμε σκυλοκτονία, "γατοκτονία, μυρμηγκοκτονία, κοκ), αλλά από την άλλη δε θες να λέμε "ανδροκτονία" γιατί δεν υφίσταται τέτοιο φαινόμενο (δεν δολοφονήθηκε ποτέ κανένας άντρας από τη σύζυγό του)
Δεν μας απασχολεί η λέξη ανδροκτονία επειδή δεν εκφράζει τη συστηματική διάκριση, βία εναντίον μίας κοινωνικής ομάδας από μία άλλη κυρίαρχη.
Αν το θέλεις τόσο πολύ μπορείς να τη χρησιμοποιείς ελεύθερα.
Τώρα που το σκέφτομαι, η λέξη ανδροκτονία θα είχε ιδιαίτερη βαρύτητα σε φυλές όπως πχ. των Αμαζόνων που οι άντρες υφίστανται συστηματικές διακρίσεις και βία.
Αλλά ακόμα και εδώ αν η δολοφονία ανδρός έχει χαρακτηριστικά φύλου, μπορεί να θεωρηθεί ανδροκτονία.
Όπως έχω αναλύσει πολλάκις (κι όχι Πολάκης) οι διατάξεις περί διακρίσεων αφορούν ομάδες με μειωμένη πρόσβαση σε έννομα, κοινωνικά, οικονομικά αγαθά. Δεν υφίσταται "ρατσισμός" εναντίον κυρίαρχης ομάδας σε αυτά τα πλαίσια καθώς η πρόσβαση σε αυτά τα αγαθά είναι εκ των πραγμάτων αυξημένη σε αυτήν και δεν υφίσταται περιορισμός από την εφαρμογή της "διάκρισης".
Αυτά αναφέρονται σε ευρωπαϊκές οδηγίες και φυσικά στην ελληνική νομοθεσία.
Όπως έχω αναλύσει πολλάκις (κι όχι Πολάκης) οι διατάξεις περί διακρίσεων αφορούν ομάδες με μειωμένη πρόσβαση σε έννομα, κοινωνικά, οικονομικά αγαθά. Δεν υφίσταται "ρατσισμός" εναντίον κυρίαρχης ομάδας σε αυτά τα πλαίσια καθώς η πρόσβαση σε αυτά τα αγαθά είναι εκ των πραγμάτων αυξημένη σε αυτήν και δεν υφίσταται περιορισμός από την εφαρμογή της "διάκρισης".
Αυτά αναφέρονται σε ευρωπαϊκές οδηγίες και φυσικά στην ελληνική νομοθεσία.
Λογικό αυτό που λες αλλά δεν γίνεται να κλείνουμε τα μάτια και να μην βλέπουμε ποιοι είναι οι πρώτοι που θα υποστηρίξουν τέτοιες απόψεις και τι άλλο υποστηρίζουν επίσης και με πιο τρόπο. Για αυτό υπάρχει καχυποψία και δυσπιστία. Η οποία είναι απολύτως αναμενόμενη κατά την γνώμη μου.
Δεν μας απασχολεί η λέξη ανδροκτονία επειδή δεν εκφράζει τη συστηματική διάκριση, βία εναντίον μίας κοινωνικής ομάδας από μία άλλη κυρίαρχη.
Αν το θέλεις τόσο πολύ μπορείς να τη χρησιμοποιείς ελεύθερα.
Τώρα που το σκέφτομαι, η λέξη ανδροκτονία θα είχε ιδιαίτερη βαρύτητα σε φυλές όπως πχ. των Αμαζόνων που οι άντρες υφίστανται συστηματικές διακρίσεις και βία.
Αλλά ακόμα και εδώ αν η δολοφονία ανδρός έχει χαρακτηριστικά φύλου, μπορεί να θεωρηθεί ανδροκτονία.
Όπως έχω αναλύσει πολλάκις (κι όχι Πολάκης) οι διατάξεις περί διακρίσεων αφορούν ομάδες με μειωμένη πρόσβαση σε έννομα, κοινωνικά, οικονομικά αγαθά. Δεν υφίσταται "ρατσισμός" εναντίον κυρίαρχης ομάδας σε αυτά τα πλαίσια καθώς η πρόσβαση σε αυτά τα αγαθά είναι εκ των πραγμάτων αυξημένη σε αυτήν και δεν υφίσταται περιορισμός από την εφαρμογή της "διάκρισης".
Αυτά αναφέρονται σε ευρωπαϊκές οδηγίες και φυσικά στην ελληνική νομοθεσία.
μάλιστα, άρα εξ'ορισμού κάθε Έλληνας άντρας στρέιτ έχει πρόσβαση σε όλα τα κοινωνικά και οικονομικά αγαθά, ανεξαρτήτως της οικονομικής κατάστασής του και αντίστοιχα κάθε γυναίκα έχει περιορισμένη πρόσβαση σε αυτά
άρα de facto ο Έλληνας άντρας δεν δύναται υποστεί διάκριση, ενώ η γυναίκα είναι θύμα συστηματικών διακρίσεων
σωστά;
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία." Τζίμης Πανούσης
Όπως έχω αναλύσει πολλάκις (κι όχι Πολάκης) οι διατάξεις περί διακρίσεων αφορούν ομάδες με μειωμένη πρόσβαση σε έννομα, κοινωνικά, οικονομικά αγαθά. Δεν υφίσταται "ρατσισμός" εναντίον κυρίαρχης ομάδας σε αυτά τα πλαίσια καθώς η πρόσβαση σε αυτά τα αγαθά είναι εκ των πραγμάτων αυξημένη σε αυτήν και δεν υφίσταται περιορισμός από την εφαρμογή της "διάκρισης".
Αυτά αναφέρονται σε ευρωπαϊκές οδηγίες και φυσικά στην ελληνική νομοθεσία.
Λογικό αυτό που λες αλλά δεν γίνεται να κλείνουμε τα μάτια και να μην βλέπουμε ποιοι είναι οι πρώτοι που θα υποστηρίξουν τέτοιες απόψεις και τι άλλο υποστηρίζουν επίσης και με πιο τρόπο. Για αυτό υπάρχει καχυποψία και δυσπιστία. Η οποία είναι απολύτως αναμενόμενη κατά την γνώμη μου.
Και τι φοβάσαι πραγματικά; Μην φτάσουν οι γυναίκες να έχουν ίση πρόσβαση σε κοινωνικά, οικονομικά και έννομα αγαθά επειδή κάποιος έβγαλε ένα πανό που γράφει "γυναικοκτονία";
Αυτό είναι το ζητούμενο σε μία κοινωνία αντρών που ακόμα θεωρεί τη γυναίκα κτήμα της. Όταν πάψουν να υφίστανται οι διακρίσεις, θα ακυρωθεί και το αυξημένο νόημα των λέξεων αυτών εκ των πραγμάτων.
Δεν μας απασχολεί η λέξη ανδροκτονία επειδή δεν εκφράζει τη συστηματική διάκριση, βία εναντίον μίας κοινωνικής ομάδας από μία άλλη κυρίαρχη.
Αν το θέλεις τόσο πολύ μπορείς να τη χρησιμοποιείς ελεύθερα.
Τώρα που το σκέφτομαι, η λέξη ανδροκτονία θα είχε ιδιαίτερη βαρύτητα σε φυλές όπως πχ. των Αμαζόνων που οι άντρες υφίστανται συστηματικές διακρίσεις και βία.
Αλλά ακόμα και εδώ αν η δολοφονία ανδρός έχει χαρακτηριστικά φύλου, μπορεί να θεωρηθεί ανδροκτονία.
Όπως έχω αναλύσει πολλάκις (κι όχι Πολάκης) οι διατάξεις περί διακρίσεων αφορούν ομάδες με μειωμένη πρόσβαση σε έννομα, κοινωνικά, οικονομικά αγαθά. Δεν υφίσταται "ρατσισμός" εναντίον κυρίαρχης ομάδας σε αυτά τα πλαίσια καθώς η πρόσβαση σε αυτά τα αγαθά είναι εκ των πραγμάτων αυξημένη σε αυτήν και δεν υφίσταται περιορισμός από την εφαρμογή της "διάκρισης".
Αυτά αναφέρονται σε ευρωπαϊκές οδηγίες και φυσικά στην ελληνική νομοθεσία.
Δεν πειράζει, ας κάνουμε είμαστε πιο γενικοί και ας τους αποδώσουμε και περιπτώσεις ανδροκτονίας.
Και τι φοβάσαι πραγματικά; Μην φτάσουν οι γυναίκες να έχουν ίση πρόσβαση σε κοινωνικά, οικονομικά και έννομα αγαθά επειδή κάποιος έβγαλε ένα πανό που γράφει "γυναικοκτονία";
Όχι. Φοβάμαι μην προωθηθεί συνολικά οι ατζέντα όσων υποκινούν αυτού του τύπου τις εξαλλοσύνες:
Και εκεί αναγκαστικά θα διαλέξω μεριά μολονότι όπως σου είπα δεν έχω κανένα πρόβλημα να χαρακτηριστεί αυτός ο φόνος γυναικοκτονία αν τελικά ισχύουν τα όσα έχουμε μάθει μέχρι τώρα για την υπόθεση.
Όπως έχω αναλύσει πολλάκις (κι όχι Πολάκης) οι διατάξεις περί διακρίσεων αφορούν ομάδες με μειωμένη πρόσβαση σε έννομα, κοινωνικά, οικονομικά αγαθά. Δεν υφίσταται "ρατσισμός" εναντίον κυρίαρχης ομάδας σε αυτά τα πλαίσια καθώς η πρόσβαση σε αυτά τα αγαθά είναι εκ των πραγμάτων αυξημένη σε αυτήν και δεν υφίσταται περιορισμός από την εφαρμογή της "διάκρισης".
Αυτά αναφέρονται σε ευρωπαϊκές οδηγίες και φυσικά στην ελληνική νομοθεσία.
Λογικό αυτό που λες αλλά δεν γίνεται να κλείνουμε τα μάτια και να μην βλέπουμε ποιοι είναι οι πρώτοι που θα υποστηρίξουν τέτοιες απόψεις και τι άλλο υποστηρίζουν επίσης και με πιο τρόπο. Για αυτό υπάρχει καχυποψία και δυσπιστία. Η οποία είναι απολύτως αναμενόμενη κατά την γνώμη μου.
Επίσης αναμενόμενο στάδιο μετά την καχυποψία και την δυσπιστία είναι η απαξία, κοινώς φτύσιμο.
εχμ, για πες μου naida, ποιον νέο όρο εφηύραμε για να χαρακτηρίσουμε τις δολοφονίες που γίνονται κατά των ημεδαπών από αλλοδαπούς στη βάση αυτής της δολοφονίας και μάλιστα υιοθετήθηκε από το πολιτικό σύστημα και έχει αναφορά στον δημόσιο λόγο;
α ναι, θυμήθηκα, κανέναν
Ποιος νέος όρος αγαπητέ μου να υπάρξει όταν η δολοφονία για πχ κλοπή γίνεται από αλλοδαπό; και ποιος όταν γίνεται από Έλληνα;
Και στους δολοφόνους ρατσιστές;
λολ, σε χαλάει όταν υιοθετείται σε άλλες περιπτώσεις η λογική που εσείς χρησιμοποιείτε;
Μα δεν υιοθετείς την δική μου λογική, έπλασες μια δικη σου άσχετη. Να μου έλεγες ότι ο αλλοδαπός θα σκοτώσει τον Έλληνα επειδή είναι Έλληνας θα σου πω πως ναι εκεί είναι δολοφονία με ρατσιστικό χαρακτήρα. Έχει δηλαδή χαρακτηριστικά που πηγάζουν από τον ρατσισμό. Δεν είναι σκέτη ανθρωποκτονια. Καταλαβαίνεις την διαφορά;
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.