Κοίτα ,εγώ δεν είμαι ειδικός στην Αρχαία Ελληνικη λογοτεχνία αλλά ο Αριστοφάνης αυτά τα έγραφε σατιρικά , δεν τα έγραφε για να δείξει ότι οι γυναίκες είναι ικανές για διακυβέρνηση . Ακόμη και ότι τις βάζει να συνεδριάζουν , το κάνει με χλευαστικό τρόπο γιατί εκείνη την εποχή επικρατούσαν τέτοιου είδους αντίληψες ότι οι γυναίκες είναι μόνο για γεννοβολάνε και να ασχολούνται με δουλειές του σπιτιού. Εκτός από την Σπάρτη που τις θεωρούσαν ισότιμες με τους άνδρες , αλλά μόνο τις Σπαρτιάτισες . Πιθανόν να υπήρχαν και άλλα τέτοια παραδείγματα στην αρχαιότητα. Αλλά ουσιαστικά η θέση της γυναίκας άλλαξε με τους παγκοσμίους πολέμους όταν οι άνδρες έλειπαν στο μέτωπο , οι γυναίκες πήγαν στα εργοστάσια.Exodus έγραψε: ↑09 Δεκ 2023, 23:41Τ΄ότι βάζει τις γυναίκες στην εξουσία, ως άντρας, πάλι δεν εξηγεί τη θεωρία σου. Με την ίδια λογική μέχρι να αποκατασταθεί η γυναίκα δεν θα είχαμε υπέρ της έργα. Εδώ έχουμε έναν βαθιά ολιγαρχό καλλιτέχνη που απογειώνεται και συνθέτει μια κωμωδία, και ως έτσι τη βλέπουμε. Όχι ως διδασκαλία. Με την σύγχρονη έννοια.pylothess έγραψε: ↑09 Δεκ 2023, 23:36Ποια ήταν η κοινωνική θέση του Αριστοφάνη;
Εκείνη την εποχή αυτός που αμφισβήτησε την δουλεία ήταν ένας Θρακιώτης μονομάχος. ο Σπάρτακος.
Υπήρξαν και άλλες επαναστάσεις σκλάβων αλλά του Σπάρτακου ήταν η μεγαλύτερη.
Ο Αριστοφάνης εκτός από κωμικός τι άλλη ασχολία είχε; Είχε χωράφια;
Ποιος γαιοκτήμονας θα ήθελε να καταργηθεί η δουλεία;
Ποιος εργοδότης θα ήθελε την καθιέρωση του 8/ωρου;
Το 8ωρο με αίμα καθιερώθηκε από τα κάτω.
Οι οικονομικές συνθήκες είναι που αλλάζουν και τις κοινωνικές αντιλήψεις. Δες πότε απέκτησαν δικαίωμα ψήφου οι γυναίκες.