Πάλι μπερδεύεις τα ονόματα με τις ιδιότητες.
Γιαυτό χωλαίνει η εθνικιστική σας αφήγηση. Ανεπάρκεια ικανότητας Ιστορικής ΔΙΑΚΡΙΣΗΣ κοινώς Ιστορικό ΤΣΟΥΒΑΛΙΑΣΜΑ.
Πάλι μπερδεύεις τα ονόματα με τις ιδιότητες.
Θέλεις να πεις δλδ ότι οι άθρωποι εκεί στα βόρεια Σκόπια δεν έχουν οικοποιηθεί μία ξένη προς αυτούς ιστορία; για μήπως θες να πεις ότι όλοι οι άθρωποι στα βόρεια Σκόπια είναι ιστορικοί; θέλω να συνεχίσουμε την συζήτηση γι' αυτό ρωτάω αλλιώς αν όντως μιλάς για κανίς να ξέρω να κόψω την πλάκα και να αρχίσουμε τα σοβαρά.stavmanr έγραψε: ↑04 Μαρ 2019, 09:22Κανείς δεν κλέβει ιστορικές ταυτότητες. Η "ιστορική ταυτότητα" είναι έργο ιστορικών κι όχι πολιτικών.sys3x έγραψε: ↑04 Μαρ 2019, 00:51μανμου θα σε το πω όσο πιο απλά είναι αθρωπίνος δυνατό, άκου, οι αμερικλάνοι και τ' αδέρφια μας οι Παλαιστίνιοι δε κλέψανε ιστορική ταυτότητα καποιουνού άλλου ξένου προς αυτούς. Είδες ήταν πολύ απλό.Βινόσαυρος έγραψε: ↑28 Φεβ 2019, 08:59τους αμερικάνους πόσα χρόνια τους πήρε για να γίνουν έθνος;
τους παλαιστίνιους;
Και τσάμπα κιόλας αλλά αυτό πρέπει να κοπεί παιδιά.
Τι να πω, δεν εχω επιχειρήματα απέναντι στην τετράγωνη λογική σου.DIOMEDESGR έγραψε: ↑04 Μαρ 2019, 10:10Πάλι μπερδεύεις τα ονόματα με τις ιδιότητες.
Γιαυτό χωλαίνει η εθνικιστική σας αφήγηση. Ανεπάρκεια ικανότητας Ιστορικής ΔΙΑΚΡΙΣΗΣ κοινώς Ιστορικό ΤΣΟΥΒΑΛΙΑΣΜΑ.
Όπου δεν κατάφερε να επικρατήσει ο ΕΛΑΣ εξοντωνοντας τις άλλες αντιστασιακες οργανώσεις δεν υπήρξαν και τάγματα ασφαλείας
Μάργκαρετ Θάτσερ:
Ο σοσιαλισμός είναι πολύ καλός μέχρι να τελειώσουν τα λεφτά των αλλων
Chainis έγραψε: ↑04 Μαρ 2019, 10:04Η πολιτικοκοινωνική οργάνωση που είχαν (κάθε πόλη και κράτος) ευνοούσε τις εμφύλιες διαμάχες.stavmanr έγραψε: ↑04 Μαρ 2019, 09:58Αν ο εμφύλιος - που στις απαρχές του "έθνους" συνέβαινε κάθε ...20 χρόνια - δεν σημαίνει κάτι ως προς το "κοινό συμφέρον" που επικαλείστε κάποιοι ως συστατικό του έθνους, τότε τί είναι εκείνο που σημαίνει κάτι;
Το ένα δε σημαίνει, το άλλο δε σημαίνει... Ας αποφασίσουμε τί σημαίνει!
Τίποτα περισσότερο.
Αντίστοιχα οι δούκες και οι κόμητες και οι φεουδάρχες της Ασίας τον μεσαίωνα έκαναν πάρα πολλούς πολέμους μεταξύ τους.
Καθένας μπορεί να ζει τη φαντασίωσή του, sys3x. Αν εσύ θέλεις να λέγεσαι Αμαζόνος, είναι ένα προσωπικό σου δικαίωμα. Η ιστορικότητα, όμως, της συνέχειας της φυλής των Αμαζόνων δεν θα κριθεί από τη δική σου προσωπική φαντασίωση αλλά από συγκεκριμένα ιστορικά δεδομένα, στοιχεία και αναλύσεις.sys3x έγραψε: ↑04 Μαρ 2019, 10:12Θέλεις να πεις δλδ ότι οι άθρωποι εκεί στα βόρεια Σκόπια δεν έχουν οικοποιηθεί μία ξένη προς αυτούς ιστορία; για μήπως θες να πεις ότι όλοι οι άθρωποι στα βόρεια Σκόπια είναι ιστορικοί; θέλω να συνεχίσουμε την συζήτηση γι' αυτό ρωτάω αλλιώς αν όντως μιλάς για κανίς να ξέρω να κόψω την πλάκα και να αρχίσουμε τα σοβαρά.
Το "κοινό συμφέρον" τους ανάγκασε να ενωθούν στις Θερμοπύλες, στον Μαραθώνα, στην Σαλαμίνα, στις Πλαταιές, στην Μυκάλη. Δεν πήγες σχολείο;stavmanr έγραψε: ↑04 Μαρ 2019, 14:27Chainis έγραψε: ↑04 Μαρ 2019, 10:04Η πολιτικοκοινωνική οργάνωση που είχαν (κάθε πόλη και κράτος) ευνοούσε τις εμφύλιες διαμάχες.stavmanr έγραψε: ↑04 Μαρ 2019, 09:58Αν ο εμφύλιος - που στις απαρχές του "έθνους" συνέβαινε κάθε ...20 χρόνια - δεν σημαίνει κάτι ως προς το "κοινό συμφέρον" που επικαλείστε κάποιοι ως συστατικό του έθνους, τότε τί είναι εκείνο που σημαίνει κάτι;
Το ένα δε σημαίνει, το άλλο δε σημαίνει... Ας αποφασίσουμε τί σημαίνει!
Τίποτα περισσότερο.
Αντίστοιχα οι δούκες και οι κόμητες και οι φεουδάρχες της Ασίας τον μεσαίωνα έκαναν πάρα πολλούς πολέμους μεταξύ τους.
Πιστεύεις ότι αυτά που γράφω εξαιρούν τους Δούκες και τις Δούκισσες;
Προσπαθώ απλά να καταλάβω το "κριτήριο του κοινού συμφέροντος", από ομάδες ανθρώπων που αλληλοσφάζονται κάθε 20-50 χρόνια...
Κοινό συμφέρον για τους Έλληνες του 490 πΧ ήταν ότι δεν ήθελαν να είναι φόρου υποτελείς στον Πέρση μονάρχη όπως οι Έλληνες την Μ.Ασίας.stavmanr έγραψε: ↑04 Μαρ 2019, 14:27Chainis έγραψε: ↑04 Μαρ 2019, 10:04Η πολιτικοκοινωνική οργάνωση που είχαν (κάθε πόλη και κράτος) ευνοούσε τις εμφύλιες διαμάχες.stavmanr έγραψε: ↑04 Μαρ 2019, 09:58
Αν ο εμφύλιος - που στις απαρχές του "έθνους" συνέβαινε κάθε ...20 χρόνια - δεν σημαίνει κάτι ως προς το "κοινό συμφέρον" που επικαλείστε κάποιοι ως συστατικό του έθνους, τότε τί είναι εκείνο που σημαίνει κάτι;
Το ένα δε σημαίνει, το άλλο δε σημαίνει... Ας αποφασίσουμε τί σημαίνει!
Τίποτα περισσότερο.
Αντίστοιχα οι δούκες και οι κόμητες και οι φεουδάρχες της Ασίας τον μεσαίωνα έκαναν πάρα πολλούς πολέμους μεταξύ τους.
Πιστεύεις ότι αυτά που γράφω εξαιρούν τους Δούκες και τις Δούκισσες;
Προσπαθώ απλά να καταλάβω το "κριτήριο του κοινού συμφέροντος", από ομάδες ανθρώπων που αλληλοσφάζονται κάθε 20-50 χρόνια...
Όπου δεν κατάφερε να επικρατήσει ο ΕΛΑΣ εξοντωνοντας τις άλλες αντιστασιακες οργανώσεις δεν υπήρξαν και τάγματα ασφαλείας
Μάργκαρετ Θάτσερ:
Ο σοσιαλισμός είναι πολύ καλός μέχρι να τελειώσουν τα λεφτά των αλλων
Οκ αλλά επειδή μάλλον δεν κατάλαβες ότι σου έκανα δύο ερωτήσεις (που δεν έχουν σχέση με αυτά που μου έγραψες παραπάνω) αν θέλεις ξανακοίτα τες λίγο και πες μου. Στο λέω γιατί ξεκίνησες με φολς στέητμεντ - κανείς δεν... - αλλά θέλω να το σιγουρέψουμε ότι ήθελες να πεις κανίς, ότι μίλησες σωστά τελικά δλδ.stavmanr έγραψε: ↑04 Μαρ 2019, 14:29Καθένας μπορεί να ζει τη φαντασίωσή του, sys3x. Αν εσύ θέλεις να λέγεσαι Αμαζόνος, είναι ένα προσωπικό σου δικαίωμα. Η ιστορικότητα, όμως, της συνέχειας της φυλής των Αμαζόνων δεν θα κριθεί από τη δική σου προσωπική φαντασίωση αλλά από συγκεκριμένα ιστορικά δεδομένα, στοιχεία και αναλύσεις.sys3x έγραψε: ↑04 Μαρ 2019, 10:12Θέλεις να πεις δλδ ότι οι άθρωποι εκεί στα βόρεια Σκόπια δεν έχουν οικοποιηθεί μία ξένη προς αυτούς ιστορία; για μήπως θες να πεις ότι όλοι οι άθρωποι στα βόρεια Σκόπια είναι ιστορικοί; θέλω να συνεχίσουμε την συζήτηση γι' αυτό ρωτάω αλλιώς αν όντως μιλάς για κανίς να ξέρω να κόψω την πλάκα και να αρχίσουμε τα σοβαρά.
Προτιμώ να ξεφύγουμε από τα σκοπιανά, τα οποία προσφέρονται κυρίως για flaming παρά για ανάπτυξη του γενικού θέματος.
Τί να τον καλύπτει μωρέ, τον αντιρρησία προς χάριν της αντίρρησης; Δεν τον έμαθες πια; Δεν παίζει να κάνεις σοβαρή συζήτηση με crackpot!Chainis έγραψε: ↑04 Μαρ 2019, 19:41Κοινό συμφέρον για τους Έλληνες του 490 πΧ ήταν ότι δεν ήθελαν να είναι φόρου υποτελείς στον Πέρση μονάρχη όπως οι Έλληνες την Μ.Ασίας.
Επίσης ότι δεν ήθελαν οι Πέρσες να κυριαρχήσουν στο εμπόριο της δυτικής μεσογείου, του Αιγαίου και του Εύξεινου Πόντου.
Δεν σε καλύπτει το παράδειγμα;
και οι αλβανοί στην υπόλοιπη μακεδονία εκτός σκοπίων έχουν αλαβανική δεν λέει κάτι αυτό.Chainis έγραψε: ↑04 Μαρ 2019, 09:37Είναι ένα από τα βασικά κριτήρια, αρκεί να υπάρχει πράγματι.Βινόσαυρος έγραψε: ↑28 Φεβ 2019, 09:58Εντάξει, τελευταία ερώτηση κρίσεως, είναι η εθνική συνείδηση το κύριο κριτήριο του έθνους;
Ευελπιστώ σε μια απάντηση ευθεία.
Για παράδειγμα οι Αρβανίτες στο νέο Ελληνικό κράτος είχαν Ελληνική εθνική συνείδηση, ενώ οι Αλβανοί στα Σκόπια έχουν Αλβανική.
Θα πει ότι σε ένα κράτος μπορεί να υπάρχει μια σημαντική μειοψηφία που δεν έχει τι ίδιες εθνικές κατευθύνσεις.Βινόσαυρος έγραψε: ↑04 Μαρ 2019, 22:23και οι αλβανοί στην υπόλοιπη μακεδονία εκτός σκοπίων έχουν αλαβανική δεν λέει κάτι αυτό.Chainis έγραψε: ↑04 Μαρ 2019, 09:37Είναι ένα από τα βασικά κριτήρια, αρκεί να υπάρχει πράγματι.Βινόσαυρος έγραψε: ↑28 Φεβ 2019, 09:58Εντάξει, τελευταία ερώτηση κρίσεως, είναι η εθνική συνείδηση το κύριο κριτήριο του έθνους;
Ευελπιστώ σε μια απάντηση ευθεία.
Για παράδειγμα οι Αρβανίτες στο νέο Ελληνικό κράτος είχαν Ελληνική εθνική συνείδηση, ενώ οι Αλβανοί στα Σκόπια έχουν Αλβανική.
Τι θα πεί να υπάρχει πράγματι; αυτοί που αισθάνονται εθνικά μακεδόνες πως ξέρεις ότι
δεν αισθάνονται εθνικά μακεδόνες;
η τοπική συνείδηση είναι διάφορη από την εθνική, πράγμα το οποίο μπερεδευει συσεξ και νανδρο στις προηγούμενες τοποθετήσεις τους.
Όπου δεν κατάφερε να επικρατήσει ο ΕΛΑΣ εξοντωνοντας τις άλλες αντιστασιακες οργανώσεις δεν υπήρξαν και τάγματα ασφαλείας
Μάργκαρετ Θάτσερ:
Ο σοσιαλισμός είναι πολύ καλός μέχρι να τελειώσουν τα λεφτά των αλλων
Chainis έγραψε: ↑04 Μαρ 2019, 19:41Κοινό συμφέρον για τους Έλληνες του 490 πΧ ήταν ότι δεν ήθελαν να είναι φόρου υποτελείς στον Πέρση μονάρχη όπως οι Έλληνες την Μ.Ασίας.
Επίσης ότι δεν ήθελαν οι Πέρσες να κυριαρχήσουν στο εμπόριο της δυτικής μεσογείου, του Αιγαίου και του Εύξεινου Πόντου.
Δεν σε καλύπτει το παράδειγμα;
Σου απάντησα, sys, ότι είναι λάθος να πιάνεσαι σε γενικές συζητήσεις από συναισθηματικά φορτισμένα ή επίκαιρα πολωτικά θέματα.sys3x έγραψε: ↑04 Μαρ 2019, 19:55Οκ αλλά επειδή μάλλον δεν κατάλαβες ότι σου έκανα δύο ερωτήσεις (που δεν έχουν σχέση με αυτά που μου έγραψες παραπάνω) αν θέλεις ξανακοίτα τες λίγο και πες μου. Στο λέω γιατί ξεκίνησες με φολς στέητμεντ - κανείς δεν... - αλλά θέλω να το σιγουρέψουμε ότι ήθελες να πεις κανίς, ότι μίλησες σωστά τελικά δλδ.stavmanr έγραψε: ↑04 Μαρ 2019, 14:29Καθένας μπορεί να ζει τη φαντασίωσή του, sys3x. Αν εσύ θέλεις να λέγεσαι Αμαζόνος, είναι ένα προσωπικό σου δικαίωμα. Η ιστορικότητα, όμως, της συνέχειας της φυλής των Αμαζόνων δεν θα κριθεί από τη δική σου προσωπική φαντασίωση αλλά από συγκεκριμένα ιστορικά δεδομένα, στοιχεία και αναλύσεις.sys3x έγραψε: ↑04 Μαρ 2019, 10:12
Θέλεις να πεις δλδ ότι οι άθρωποι εκεί στα βόρεια Σκόπια δεν έχουν οικοποιηθεί μία ξένη προς αυτούς ιστορία; για μήπως θες να πεις ότι όλοι οι άθρωποι στα βόρεια Σκόπια είναι ιστορικοί; θέλω να συνεχίσουμε την συζήτηση γι' αυτό ρωτάω αλλιώς αν όντως μιλάς για κανίς να ξέρω να κόψω την πλάκα και να αρχίσουμε τα σοβαρά.
Προτιμώ να ξεφύγουμε από τα σκοπιανά, τα οποία προσφέρονται κυρίως για flaming παρά για ανάπτυξη του γενικού θέματος.
Το κοινό συμφέρον ενώνει (πχ Πέρσες).stavmanr έγραψε: ↑05 Μαρ 2019, 16:21Chainis έγραψε: ↑04 Μαρ 2019, 19:41Κοινό συμφέρον για τους Έλληνες του 490 πΧ ήταν ότι δεν ήθελαν να είναι φόρου υποτελείς στον Πέρση μονάρχη όπως οι Έλληνες την Μ.Ασίας.
Επίσης ότι δεν ήθελαν οι Πέρσες να κυριαρχήσουν στο εμπόριο της δυτικής μεσογείου, του Αιγαίου και του Εύξεινου Πόντου.
Δεν σε καλύπτει το παράδειγμα;
Και για να το πετύχουν αυτό σφάζονταν κάθε 20-50 χρόνια;
Να υποθέσω ότι το αιτιολογείς ως "δραστηριότητα αδελφοποίησης";
Κάθε ον με κάθε άλλο ον προσπαθούν να ξεφορτωθούν τον μεγαλύτερο κίνδυνο. Αυτό τους κάνει πάγιους συνεργάτες με κοινά συμφέροντα;
Όπου δεν κατάφερε να επικρατήσει ο ΕΛΑΣ εξοντωνοντας τις άλλες αντιστασιακες οργανώσεις δεν υπήρξαν και τάγματα ασφαλείας
Μάργκαρετ Θάτσερ:
Ο σοσιαλισμός είναι πολύ καλός μέχρι να τελειώσουν τα λεφτά των αλλων