Σελίδα 5 από 6

Re: Το Μακεδονία ξακουστή στο Μπόστον Γκάρντεν για τον Αντετοκούμπο

Δημοσιεύτηκε: 22 Δεκ 2018, 21:14
από DIOMEDESGR
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε:
22 Δεκ 2018, 21:02
έτσι
τα αδέλφια Αντετοκούμπο είναι πραγματικοί Έλληνες σε αντίθεση με πολλούς που είναι Έλληνες μόνο λόγω αστυνομικής ταυτότητας
το ίδιο ισχύει για οποιονδήποτε μετανάστη αγαπάει πραγματικά την Ελλάδα
Μην υπερβάλεις και συ βρε horsy προς την αντίθετη πλευρα, Έλληνας είναι οποιος έχει την Ελληνική ιθαγένεια.
Τίποτε λιγότερο τίποτε περισσότερο.

Re: Το Μακεδονία ξακουστή στο Μπόστον Γκάρντεν για τον Αντετοκούμπο

Δημοσιεύτηκε: 22 Δεκ 2018, 21:17
από Λίνο Βεντούρα
DIOMEDESGR έγραψε:
22 Δεκ 2018, 21:11
Λίνο Βεντούρα έγραψε:
22 Δεκ 2018, 21:06
Τώρα μας έγραψες πως επρόκειτο για παραδοσιακό σκοπό των Εβραίων της Σαλονίκης.
Αυτό λέμε, ότι είναι μια εκδοχή που παρουσιάζει κάποιος ερευνητής, και που το μόνο που του προσάπτουν οι δεξιοί είναι ότι ο άνθρωπος είναι αριστερός, άρα τα στοιχεία του δεν λαμβάνονται υποψιν.
Άμα ήταν να αποριπτουμε έτσι την έρευνα των ανθρώπων, ζητώ που καήκαμε.
Κατ' αρχάς δεν παρουσιάζει ο ερευνητής αυτήν την εκδοχή. Δεν υπάρχει μνεία περί παραδοσιακού τραγουδιού πουθενά.
Ο ερευνητής είπε πως πιθανόν πρόκειται για σκοπό που έγραψε Εβραίος ή δυτικός συνθέτης. Στοιχεία γι αυτήν την υπόθεση επίσης δεν υπάρχουν πουθενά, οπότε ο ισχυρισμός αυτός δεν έχει καμία βάση έτσι κι αλλιώς, και αμα δεν το είχε γράψει κάποτε η ΕφΣυν θα είχε πάει άπατο ακόμη και στο πχώρουμ.

Re: Το Μακεδονία ξακουστή στο Μπόστον Γκάρντεν για τον Αντετοκούμπο

Δημοσιεύτηκε: 22 Δεκ 2018, 21:38
από DIOMEDESGR
Λίνο Βεντούρα έγραψε:
22 Δεκ 2018, 21:17
Κατ' αρχάς δεν παρουσιάζει ο ερευνητής αυτήν την εκδοχή. Δεν υπάρχει μνεία περί παραδοσιακού τραγουδιού πουθενά.
Ο ερευνητής είπε πως πιθανόν πρόκειται για σκοπό που έγραψε Εβραίος ή δυτικός συνθέτης. Στοιχεία γι αυτήν την υπόθεση επίσης δεν υπάρχουν πουθενά, οπότε ο ισχυρισμός αυτός δεν έχει καμία βάση έτσι κι αλλιώς, και αμα δεν το είχε γράψει κάποτε η ΕφΣυν θα είχε πάει άπατο ακόμη και στο πχώρουμ.
Σταματώ εδώ γιατί με κούρασες. Τα ίδια πράγματα λέμε, εσύ υπονοώντας ότι ΔΕΝ εχει σχέση με Εβραϊκό σκοπο επειδή το λένε οι αριστεροί, εγώ υπονοώντας ότι ΠΡΟΈΡΧΕΤΑΙ από Εβραίκό σκοπό βασιζόμενος στα "αριστερά" στοιχεία.
Ας βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματα του.

Re: Το Μακεδονία ξακουστή στο Μπόστον Γκάρντεν για τον Αντετοκούμπο

Δημοσιεύτηκε: 22 Δεκ 2018, 21:49
από Λίνο Βεντούρα
DIOMEDESGR έγραψε:
22 Δεκ 2018, 21:38
Λίνο Βεντούρα έγραψε:
22 Δεκ 2018, 21:17
Κατ' αρχάς δεν παρουσιάζει ο ερευνητής αυτήν την εκδοχή. Δεν υπάρχει μνεία περί παραδοσιακού τραγουδιού πουθενά.
Ο ερευνητής είπε πως πιθανόν πρόκειται για σκοπό που έγραψε Εβραίος ή δυτικός συνθέτης. Στοιχεία γι αυτήν την υπόθεση επίσης δεν υπάρχουν πουθενά, οπότε ο ισχυρισμός αυτός δεν έχει καμία βάση έτσι κι αλλιώς, και αμα δεν το είχε γράψει κάποτε η ΕφΣυν θα είχε πάει άπατο ακόμη και στο πχώρουμ.
Σταματώ εδώ γιατί με κούρασες. Τα ίδια πράγματα λέμε, εσύ υπονοώντας ότι ΔΕΝ εχει σχέση με Εβραϊκό σκοπο επειδή το λένε οι αριστεροί, εγώ υπονοώντας ότι ΠΡΟΈΡΧΕΤΑΙ από Εβραίκό σκοπό βασιζόμενος στα "αριστερά" στοιχεία.
Ας βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματα του.
Όχι μόνο δεν λέμε τα ίδια, αλλά ούτε καν τα ίδια με τον ερευνητή λες.
Ο ερευνητής δεν αναφέρεται σε εβραϊκό σκοπό αλλά σε σύνθεση κάποιου, ενδεχομένως, εβραίου συνθέτη. Δεν τίθεται καν θέμα εβραϊκού σκοπού, το βγάζεις από την βλακεία φαντασία σου.
Δεν υπάρχουν αριστερά ή δεξιά στοιχεία. Στην περίπτωση αυτήν δεν υπάρχουν κανενός είδους στοιχεία.
Πρόκειται για κάτι που υποτίθεται ότι έγραψε ο ερευνητής αυτός και το ανέφερε μια συγγραφέας σε ένα βιβλίο, για την οποία και το βιβλίο της γράφτηκε κάποτε ένα άρθρο στην ΕφΣυν και μετά κάποιος χρησιμοποίησε το isbn του βιβλίου για πηγή στην βίκη στο λήμμα του τραγουδιού που συζητάμε κι εδώ.

Re: Το Μακεδονία ξακουστή στο Μπόστον Γκάρντεν για τον Αντετοκούμπο

Δημοσιεύτηκε: 23 Δεκ 2018, 11:07
από DIOMEDESGR
Λίνο Βεντούρα έγραψε:
22 Δεκ 2018, 21:49
Όχι μόνο δεν λέμε τα ίδια, αλλά ούτε καν τα ίδια με τον ερευνητή λες.
Ο ερευνητής δεν αναφέρεται σε εβραϊκό σκοπό αλλά σε σύνθεση κάποιου, ενδεχομένως, εβραίου συνθέτη. Δεν τίθεται καν θέμα εβραϊκού σκοπού, το βγάζεις από την βλακεία φαντασία σου.
Δεν υπάρχουν αριστερά ή δεξιά στοιχεία. Στην περίπτωση αυτήν δεν υπάρχουν κανενός είδους στοιχεία.
Πρόκειται για κάτι που υποτίθεται ότι έγραψε ο ερευνητής αυτός και το ανέφερε μια συγγραφέας σε ένα βιβλίο, για την οποία και το βιβλίο της γράφτηκε κάποτε ένα άρθρο στην ΕφΣυν και μετά κάποιος χρησιμοποίησε το isbn του βιβλίου για πηγή στην βίκη στο λήμμα του τραγουδιού που συζητάμε κι εδώ.
Φίλε, η κακεντρέχειά σου και η πολιτική σου τυφλότητα δεν σε αφήνει να δεις που συμφωνούμε ή που διαφωνούμε, ενώ είναι αισθητή η προσπάθειά σου να αναποδογυρίσεις τα τραπέζια υπέρ της Εθνικιστικής σου ψύχωσης, ΑΝΕΠΙΤΥΧΩΣ φυσικά.

Το ότι δεν υπάρχουν άλλες πηγές εκτός από το βιβλίο της Μαρίκας Ρόμπου-Λεβίδη και της γραπτής αναφοράς των κατοίκων των πρώην εξαρχικών χωριών Πετρούσα και Άνω Ορεινή δεν μπορείς να το αμφισβητήσεις.

Το ότι ΔΕΝ ανήκει το τραγούδι ή ο σκοπός στο περιβάλλον των τοπικών Δημοτικών τραγουδιών, τόσο μουσικολογικά όσο και θεματικά, ΔΕΝ μπορείς να το αμφισβητήσες.

Το ότι η εναλλακτική του Εβραϊκού σκοπού είναι το Οθωμανικό τραγούδι, χειρότερα δηλαδή για τον ντόπιο Εθνικισμό ΔΕΝ μπορείς να το αμφισβητήσεις αλλά ούτε και να το υποστηρίξεις.

Το ότι ο μόνος γνωστός ερευνητής που έχει ακούσει την Εβραϊκή ή Οθωμανική εκτέλεση είναι αυτός:
Μάρκος Φ. Δραγούμης

Ο Μάρκος Φ. Δραγούμης (1934) είναι Έλληνας μουσικολόγος και βυζαντινολόγος.
Βιογραφικά στοιχεία
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1934 και είναι γιος του Φίλιππου Δραγούμη, βουλευτή και υπουργού, και της Έλενας Βαλαωρίτη. Από την πλευρά του πατέρα του κατάγεται από την παλιά οικογένεια Δραγούμη και ήταν εγγονός του πρωθυπουργού Στέφανου Δραγούμη και ανιψιός του Ίωνα Δραγούμη. Από την πλευρά της μητέρας του είναι εγγονός του Ιωάννη Βαλαωρίτη, διοικητή της Εθνικής Τράπεζας και δισέγγονος του Αριστοτέλη Βαλαωρίτη. Σπούδασε πιάνο, ανώτερα θεωρητικά και βυζαντινή μουσική και στη συνέχεια πραγματοποίησε[1] μεταπτυχιακές σπουδές στη μουσικολογία με υποτροφία του Βρετανικού Συμβουλίου στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης.
ΔΕΝ μπορείς να το αμφισβητήσεις.

Άρα λοιπόν αυτό που μένει όταν ξεκαθαρίσουμε τις υπάρχουσες πηγές είναι ότι ένας σκοπός που γράφτηκε σαν Εβραϊκό ή Οθωμανικό τραγούδι χρησιμοποιείται ΒΛΑΚΩΔΩΣ από τους Έλληνες Εθνικιστές σαν εμβατήριο αλυτρωτικών βλέψεων εναντίον γειτόνων.

Και εσύ αυτό το αμφισβητείς ΧΩΡΙΣ να παραθέτεις τις δικές σου πηγές για την Δημοτική ή άλλη προέλευση του σκοπού παρά μόνο μένεις στην ισχνότητα των πηγών ή και την Πολιτική θέση των μαρτύρων δλδ ο Δραγούμης είναι Αριστερός άρα αναξιόπιστος.

Γίνεται έτσι ΚΑΤΑΦΑΝΕΣ ποιός έχει σβουνιά μέσα στο κεφάλι του και ποιά κίνητρα στην καρδιά του.

Υπενθυμίζω ότι όλα αυτά τα γράφω όχι σαν Αριστερός αλά σαν Φιλελεύθερος ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ.

Όχι όμως βρωμερός Εθνικιστής.

Re: Το Μακεδονία ξακουστή στο Μπόστον Γκάρντεν για τον Αντετοκούμπο

Δημοσιεύτηκε: 23 Δεκ 2018, 13:25
από Λίνο Βεντούρα
DIOMEDESGR έγραψε:
23 Δεκ 2018, 11:07
ΚΑΤΑΦΑΝΕΣ ποιός έχει σβουνιά μέσα στο κεφάλι του και ποιά κίνητρα στην καρδιά του.

Διομήδη, έχεις σοβαρό πρόβλημα κατανόησης κειμένου. Σε βαθμό μάλιστα που υποπτεύομαι πως πάσχεις από κάποια διαταραχή.

Πάμε πάλι από την αρχή:
Καμία πηγή δεν αναφέρει πως πρόκειται για εβραϊκό ή οθωμανικό σκοπό/τραγούδι.
Η Ρόμπου δεν είναι πρωταρχική πηγή, αλλά για το κομμάτι γράφει πως πρόκειται για επώνυμη δημιουργία ενός συνθέτη που ενδεχομένως ήταν εβραίος ή δυτικός. Καταλαβαίνεις την διαφορά;
Ως πηγή γι αυτό μας δίνει μια αδημοσίευτη εργασία του Δραγούμη.

Εντάξει μέχρι εδώ;

Για την πηγή τώρα:
Προς το παρόν δεν έχει εμφανιστεί αυτή η μελέτη του Δραγούμη πουθενά -που από αυτά που λέει η Ρόμπου θα έπρεπε να είναι είτε του 2007 ή του 2016. Η πηγή λοιπόν είναι ανύπαρκτη.
Η Ρόμπου μας λέει όμως τι γράφει ο Δραγούμης στην μελέτη του:
Άκουσε, λέει, μια σύγχρονη εκτέλεση του κομματιού σε μια ισπανική συλλογή/αφιέρωμα σεφαρδίτικων τραγουδιών (σε κασσέτα) της δεκαετίας του '90. Και πως από εκεί συμπεραίνει πως το κομμάτι αυτό παίχτηκε στα εγκαίνια του Εβραϊκού Σχολείου Θεσσαλονίκης το 1873, και πως γράφτηκε από κάποιον εβραίο συνθέτη γι αυτήν ακριβώς την περίσταση, ή πως ήταν ένα ήδη προγενέστερο κομμάτι που είχε γραφτεί από κάποιον δυτικό για κάποιον Σουλτάνο και απλά το χρησιμοποίησαν στα εγκαίνια.
Όλα αυτά λοιπόν θα ήταν εντελώς αφελές να τα πάρεις τοις μετρητοίς από την στιγμή που:
α) δεν υπάρχει η κασσέτα ή η εκτέλεση της κασσέτας ή έστω κάποια άλλη εκτέλεση του κομματιού
β) δεν γίνεται κατανοητό από πού προκύπτει ότι το κομμάτι που υπάρχει σε αυτήν την κασσέτα σε εκτέλεση της δεκαετίας του '90 παίχτηκε στα εγκαίνια του 1873.
γ) πώς στοιχειοθετείται ότι ο συνθέτης ήταν εβραίος, που το έγραψε για την περίσταση, ή δυτικός, που το έγραψε για άλλη περίσταση;



Από την άλλη μεριά δεν έχουμε βρει μέχρι στιγμής άλλες παρά μόνον ελληνικές εκτελέσεις του τραγουδιού -η παλιότερη που βρήκα και παρέθεσα στο άλλο νήμα είναι από βίντεο του 1956.
Το ότι ένα τραγούδι που είναι γραμμένο στον δρόμο της Φραγκοσυριανής δεν έχει μουσικολογικά σχέση με την τοπική μουσική παράδοση πρέπει να είναι κάποιος εντελώς ηλίθιος για να το υποστηρίξει. Εύγε νέε μου!

Και κάτι ακόμη: από την αρχή τη ςκουβέντας μου πετάς στην μούρη συνέχεια την ίδια μαλακία, ότι και καλά δεν δέχομαι την άποψη αυτήν επειδή είναι αριστερή ή την έχουν αριστεροί. Δείξε μου σε παρακαλώ που έγραψα εγώ κάτι τέτοιο γιατί με έπρηξες.

Re: Το Μακεδονία ξακουστή στο Μπόστον Γκάρντεν για τον Αντετοκούμπο

Δημοσιεύτηκε: 23 Δεκ 2018, 13:36
από μίστερ μαξ
the comet the course the tail έγραψε:
22 Δεκ 2018, 20:37
μας τα έχουν κάνει τσουρέκια με τον αντετοκούμπο. το φτωχό παιδί που ενσάρκωσε το αμέρικαν ντριμ.
Ο μεντανάστης που αποδέκτηκε τον μπατριωτισμό, ευγκνώμων γκια ντην νεα του μπατριδα που ντου εντωσε ενα γκομμάτι πσωμί.

Γελοίος ο Αντεντοκουμπο, που αντι να μιλήσει για ρατσισμο και τα οσα περνουν οι μετανάστες, αφού έσωσε τον κ΄-λο του, όλα καλά. Ελληνικές σημαίες, εμβατήρια και τα ρέστα. Ρεζίλης. Προδότης της ταξικής του καταγωγής. Γονυπετής στα Σούσα ρουφάει τα τάλαντα της προδοσίας από παντού. Υπό μια έννοια...τυπικός ελληναρας.

Re: Το Μακεδονία ξακουστή στο Μπόστον Γκάρντεν για τον Αντετοκούμπο

Δημοσιεύτηκε: 23 Δεκ 2018, 13:40
από μίστερ μαξ
Γιωργης έγραψε:
22 Δεκ 2018, 19:10
Ο αντετοκουμπο ειναι η αρχη. Ερχονται εκατομμύρια αλλοι, ιχνηλατες στο μονοπατι που χαραξε.
Δεν ισχύει, γιατι δεν θα ξεφορτωθουμε τον εθνικισμό οταν ξεφορτωθουμε τους βιολογικά έλληνες. Αυτό το έχουμε ήδη πετύχει, αλλά αν οι νέοι έλληνες πιστεύουν πάλι οτι ειναι παιδια του πλάτωνα και του αριστοτέλη, κάναμε μια τρύπα στο νερό.

Re: Το Μακεδονία ξακουστή στο Μπόστον Γκάρντεν για τον Αντετοκούμπο

Δημοσιεύτηκε: 23 Δεκ 2018, 13:42
από brb και tyt
μίστερ μαξ έγραψε:
23 Δεκ 2018, 13:36
the comet the course the tail έγραψε:
22 Δεκ 2018, 20:37
μας τα έχουν κάνει τσουρέκια με τον αντετοκούμπο. το φτωχό παιδί που ενσάρκωσε το αμέρικαν ντριμ.
Ο μεντανάστης που αποδέκτηκε τον μπατριωτισμό, ευγκνώμων γκια ντην νεα του μπατριδα που ντου εντωσε ενα γκομμάτι πσωμί.

Γελοίος ο Αντεντοκουμπο, που αντι να μιλήσει για ρατσισμο και τα οσα περνουν οι μετανάστες, αφού έσωσε τον κ΄-λο του, όλα καλά. Ελληνικές σημαίες, εμβατήρια και τα ρέστα. Ρεζίλης. Προδότης της ταξικής του καταγωγής. Γονυπετής στα Σούσα ρουφάει τα τάλαντα της προδοσίας από παντού. Υπό μια έννοια...τυπικός ελληναρας.
Αυτό θα ίσχυε αν το έκανε από ανάγκη. Αν είχε κάποιον σκοπό να εκμεταλλευτεί την κατάσταση. Αλλά δεν ξέρω αν κατάλαβες, δεν έχει ανάγκη κανέναν τώρα. Έχει μερικές δεκάδες εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ, θα βγάλει πολύ περισσότερα γιατί ακόμα είναι πολύ μικρός (24 χρονών) και ... Εδώ υπάρχουν Έλληνες που μόλις βολευτούν είτε στο εσωτερικό είτε στο εξωτερικό, το παίζουν κάποιοι και αδιαφορούν για την Ελλάδα.
Εκεί που χρειάστηκε, μίλησε για ρατσισμό (για τον Τσουκαλά).

Re: Το Μακεδονία ξακουστή στο Μπόστον Γκάρντεν για τον Αντετοκούμπο

Δημοσιεύτηκε: 23 Δεκ 2018, 17:57
από Ορέστης 35
Ισως επιτελους σταματησουμε να αισθανομαστε προσβεβλημενη απο τη θεωρια της μαυρης Αθηνας.

Re: Το Μακεδονία ξακουστή στο Μπόστον Γκάρντεν για τον Αντετοκούμπο

Δημοσιεύτηκε: 23 Δεκ 2018, 18:09
από nostromos
Γιωργης έγραψε:
22 Δεκ 2018, 14:57
Κιτσαριο. Αφου δε βγαλανε και καρναβαλους ντυμενους χιτλερ-μερκελ να παρελαυνουν, παλι καλα να λες.
αυτο θα πει θεια δικη ... να δινεις μαχη για να τους νομιμοποιεις και να στο καρφωνουνε βαθια και αφρικανικα πατριωτικα :smt005:

Re: Το Μακεδονία ξακουστή στο Μπόστον Γκάρντεν για τον Αντετοκούμπο

Δημοσιεύτηκε: 23 Δεκ 2018, 18:09
από Μπίστης
μίστερ μαξ έγραψε:
23 Δεκ 2018, 13:36
Προδότης της ταξικής του καταγωγής.
:smt017

Δεν ήταν μικροαστική η οικογένεια Αντετουκόμπο ;

Και αν δεν ήταν πόσους να χωρέσει η 5άδα του Αστέρα Εξαρχείων ...

Re: Το Μακεδονία ξακουστή στο Μπόστον Γκάρντεν για τον Αντετοκούμπο

Δημοσιεύτηκε: 23 Δεκ 2018, 18:22
από Rakomelofronas
Λίνο Βεντούρα έγραψε:
23 Δεκ 2018, 13:25
Το ότι ένα τραγούδι που είναι γραμμένο στον δρόμο της Φραγκοσυριανής
Δεν το είχα προσέξει ποτέ αυτό. Σε ρυθμό 3-2 (δεν ξερω τον μουσικο ορο) πρέπει να είναι και τα δύο. Ωραίος.

Re: Το Μακεδονία ξακουστή στο Μπόστον Γκάρντεν για τον Αντετοκούμπο

Δημοσιεύτηκε: 23 Δεκ 2018, 18:48
από Chainis
μίστερ μαξ έγραψε:
23 Δεκ 2018, 13:36
the comet the course the tail έγραψε:
22 Δεκ 2018, 20:37
μας τα έχουν κάνει τσουρέκια με τον αντετοκούμπο. το φτωχό παιδί που ενσάρκωσε το αμέρικαν ντριμ.
Ο μεντανάστης που αποδέκτηκε τον μπατριωτισμό, ευγκνώμων γκια ντην νεα του μπατριδα που ντου εντωσε ενα γκομμάτι πσωμί.

Γελοίος ο Αντεντοκουμπο, που αντι να μιλήσει για ρατσισμο και τα οσα περνουν οι μετανάστες, αφού έσωσε τον κ΄-λο του, όλα καλά. Ελληνικές σημαίες, εμβατήρια και τα ρέστα. Ρεζίλης. Προδότης της ταξικής του καταγωγής. Γονυπετής στα Σούσα ρουφάει τα τάλαντα της προδοσίας από παντού. Υπό μια έννοια...τυπικός ελληναρας.
:p3::p3::p3:

:c020: Σε νοιώθω απόλυτα, υπομονή καμιά 10ριά χρόνια και θα σταματήσεις να ακούς γι' αυτόν..

Re: Το Μακεδονία ξακουστή στο Μπόστον Γκάρντεν για τον Αντετοκούμπο

Δημοσιεύτηκε: 23 Δεκ 2018, 19:07
από Λίνο Βεντούρα
Rakomelofronas έγραψε:
23 Δεκ 2018, 18:22
Λίνο Βεντούρα έγραψε:
23 Δεκ 2018, 13:25
Το ότι ένα τραγούδι που είναι γραμμένο στον δρόμο της Φραγκοσυριανής
Δεν το είχα προσέξει ποτέ αυτό. Σε ρυθμό 3-2 (δεν ξερω τον μουσικο ορο) πρέπει να είναι και τα δύο. Ωραίος.
Δεν εννοούσα τον ρυθμό. Δρόμος είναι η μουσική κλίμακα πάνω στην οποία περιορίζεται η μελωδική γραμμή.
Ρυθμικά είναι όμοια (4/4 ή τελος πάντων 2/4 και τα δύο), αλλά αν θέλεις την γνώμη μου η «Μακεδονία» δεν είναι σέρβικο όπως η «Φραγκοσυριανή» αλλά φέρνει ξεκάθαρα σε μπάγιο.