Overbook η πτηση 8 ατομα αλλα στο κλεισιμο του τσεκ ιν οβερ 5 (standby χωρις θεση, οποτε θα το βλεπαμε μεσα). Στο gate θα ειμασταν 3 ατομα (2 κοπελες και ενας καινουριος), σχεδον «μαλλωναμε» ποιος θα παει συνοδεια - κανεις δεν ηθελε. Θελαμε να μεινουμε ολοι πανω στο gate γιατι στην περιπτωση που οι online check in ερθουν ΟΛΟΙ, οι 5 θα εμεναν πισω και πιθανον να γινοταν καυγας - ειμαστε μαζοχιστες τρομαρα μας. Ε ο καινουριος με επεισε πως αν γινοταν καυγας θα ηταν καλυτερο να υπαρχει αντρας πανω και η συναδελφος ηταν αρρωστη (και εγω αδιαθετη αλλα δεν το συζηταμε). Σαν ειμαι κατω συνοδεια ακουω το κλεισιμο απ’ τον ασυρματο, ειχαν ερθει ΟΛΟΙ, ωχ λεω, πανω παιζει να γινεται καυγας και ΤΟΝ ΧΑΝΝΩ
ανεβαινω πανω και ηταν ολοι τους ΤΟΣΟ ησυχοι που τρομαξαμε. Θα επρεπε ηδη εντομεταξυ και οι 3ις μας να ειχαμε σχολασει ενα μισαωρο νωριτερα (επειδη αργησε το αεροπλανο) και ειμασταν ολοι μας σκοτωμενοι (αυριο πηγαινουμε πρωι). Επειδη οι ηλιθιες του ticketing office σχολασαν ΠΡΙΝ κλεισει η πτηση, μπλεξαμε εμεις. Θα επρεπε να μας συμπληρωσουν φορμες, να κανονισουμε ξενοδοχειο, να τους ενημερωσουμε. Μας εβλεπαν οι ανθρωποι που συζητουσαμε μεταξυ μας και ΦΑΙΝΟΜΑΣΤΑΝ πως ειμασταν κουρασμενοι και μας ελεγαν να μας αγορασουν νερο, ρωτουσαν αν ειμαστε καλα και αλλα τετοια. Σε μια φαση γυρναει καποιος και μας ρωταει αν υπαρχει περιπτωση να σχολασουμε και να μην τους περιμενουμε και τους εβλεπες που ενιωθαν ασχημα και οτι ειχαν ενσυναισθηση. Σοκ, δεν μου ξανατυγχαινει αυτο το πραγμα με επιβατες, πανω που περιμενα καυγαδες και περιπετειες. Ε αυτη ηταν η περιπετεια και οση κουραση κι’ αν νιωθεις ρε φιλε, δεν ειναι ομορφο να βλεπεις τον αλλον να χαμογελα, να σου λεει ευχαριστω (μας ευχαριστησαν και για το customer service) και να σε σκεφτεται; Μακαρι να ηταν ολοι οι επιβατες σαν τους σημερινους.