Τι σκέφτεσαι τώρα

Εδώ συζητάμε οτιδήποτε δεν περιλαμβάνεται στις υπόλοιπες κατηγορίες.
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 24420
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Τι σκέφτεσαι τώρα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 06 Δεκ 2022, 17:53

Gherschaagk έγραψε:
06 Δεκ 2022, 17:44
Ασέβαστος έγραψε:
06 Δεκ 2022, 17:37
τι κανουμε οταν η δασκαλα δεν ξερει απλα μαθηματικα του δημοτικου;

δεν εχω καταλαβει ακριβως τι, αλλα εχουμε δραματα. μου τα ελεγε ο γιος στο δρομο ενω οδηγουσα, και δεν τα εχω πιασει ακριβως, αλλα ειχαν σοβαρη αντιπαραθεση, οταν η δασκαλα εδωσε ως απαντηση σε ενα προβλημα: "το καθε παιδι θα παρει τα 3/4 των φρουτων" δεν ξερω ποσα εναι τα φρουτα και ποσα τα παιδια, αλλα καταρχην αυτη μοιαζει με λαθος απαντηση οποιο και αν ειναι το προβλημα. ετσι ειπε και ο δικος μου, και διαφωνησαν εντονα.

αν ειναι οπως μοιαζει να ειναιι, να την ξεχεσω;
Oh mon dieu! Ce n'est pas possible.

Δες πρώτα το πρόβλημα κι αν έχει το παιδί δίκιο, πήγαινε πρώτα στον διευθυντή, ήρεμα και μετά στην δασκάλα. Μέσω του διευθυντή.
Τι θα πετύχεις; Αν ο άλλος είναι κακός στα μαθηματικά σε τέτοιο βαθμό, είναι αργά για να αλλάξει κάτι τώρα.

Γενικά θυμάμαι αρκετούς καλούς δασκάλους που όμως ήταν τσαπατσούληδες με τους ορισμούς και τις διατυπώσεις και αυτό σε μαθήματα όπως τα μαθηματικά και η φυσική είναι προβληματικό.

Να πάει στο δάσκαλο ή στον διευθυντή μόνο αν βαθμολογηθεί λάθος το παιδί. Ή αν γίνει αντικείμενο χλευασμού ενώ έχει δίκιο. Αλλιώς αν το πρόβλημα είναι μεγάλο, εξετάζεις αλλαγή σχολείου.

Και είναι κι ένα καλό μάθημα για το ίδιο το παιδί ότι όλοι μπορούν να κάνουν λάθη κι ότι ακούμε κριτικά αυτό που μας λέγεται.

Άβαταρ μέλους
aLiCat
Δημοσιεύσεις: 15663
Εγγραφή: 10 Σεπ 2018, 22:00

Re: Τι σκέφτεσαι τώρα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από aLiCat » 06 Δεκ 2022, 17:57

ST48410 έγραψε:
06 Δεκ 2022, 17:53
Gherschaagk έγραψε:
06 Δεκ 2022, 17:44
Ασέβαστος έγραψε:
06 Δεκ 2022, 17:37
τι κανουμε οταν η δασκαλα δεν ξερει απλα μαθηματικα του δημοτικου;

δεν εχω καταλαβει ακριβως τι, αλλα εχουμε δραματα. μου τα ελεγε ο γιος στο δρομο ενω οδηγουσα, και δεν τα εχω πιασει ακριβως, αλλα ειχαν σοβαρη αντιπαραθεση, οταν η δασκαλα εδωσε ως απαντηση σε ενα προβλημα: "το καθε παιδι θα παρει τα 3/4 των φρουτων" δεν ξερω ποσα εναι τα φρουτα και ποσα τα παιδια, αλλα καταρχην αυτη μοιαζει με λαθος απαντηση οποιο και αν ειναι το προβλημα. ετσι ειπε και ο δικος μου, και διαφωνησαν εντονα.

αν ειναι οπως μοιαζει να ειναιι, να την ξεχεσω;
Oh mon dieu! Ce n'est pas possible.

Δες πρώτα το πρόβλημα κι αν έχει το παιδί δίκιο, πήγαινε πρώτα στον διευθυντή, ήρεμα και μετά στην δασκάλα. Μέσω του διευθυντή.
Τι θα πετύχεις; Αν ο άλλος είναι κακός στα μαθηματικά σε τέτοιο βαθμό, είναι αργά για να αλλάξει κάτι τώρα.

Γενικά θυμάμαι αρκετούς καλούς δασκάλους που όμως ήταν τσαπατσούληδες με τους ορισμούς και τις διατυπώσεις και αυτό σε μαθήματα όπως τα μαθηματικά και η φυσική είναι προβληματικό.

Να πάει στο δάσκαλο ή στον διευθυντή μόνο αν βαθμολογηθεί λάθος το παιδί. Ή αν γίνει αντικείμενο χλευασμού ενώ έχει δίκιο. Αλλιώς αν το πρόβλημα είναι μεγάλο, εξετάζεις αλλαγή σχολείου.

Και είναι κι ένα καλό μάθημα για το ίδιο το παιδί ότι όλοι μπορούν να κάνουν λάθη κι ότι ακούμε κριτικά αυτό που μας λέγεται.
Η βαθμολογία έχει περισσότερη σημασία από τη μάθηση;

Αν είναι ένα τυχαίο "λάθος" ok. Όμως τι γίνεται όταν ο εκπαιδευτικός είναι στ' αλήθεια αστοιχείωτος;
ᓚᕠᗢ ᗢᕡᓗ

Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29724
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: Τι σκέφτεσαι τώρα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk » 06 Δεκ 2022, 17:57

ST48410 έγραψε:
06 Δεκ 2022, 17:53
Gherschaagk έγραψε:
06 Δεκ 2022, 17:44
Ασέβαστος έγραψε:
06 Δεκ 2022, 17:37
τι κανουμε οταν η δασκαλα δεν ξερει απλα μαθηματικα του δημοτικου;

δεν εχω καταλαβει ακριβως τι, αλλα εχουμε δραματα. μου τα ελεγε ο γιος στο δρομο ενω οδηγουσα, και δεν τα εχω πιασει ακριβως, αλλα ειχαν σοβαρη αντιπαραθεση, οταν η δασκαλα εδωσε ως απαντηση σε ενα προβλημα: "το καθε παιδι θα παρει τα 3/4 των φρουτων" δεν ξερω ποσα εναι τα φρουτα και ποσα τα παιδια, αλλα καταρχην αυτη μοιαζει με λαθος απαντηση οποιο και αν ειναι το προβλημα. ετσι ειπε και ο δικος μου, και διαφωνησαν εντονα.

αν ειναι οπως μοιαζει να ειναιι, να την ξεχεσω;
Oh mon dieu! Ce n'est pas possible.

Δες πρώτα το πρόβλημα κι αν έχει το παιδί δίκιο, πήγαινε πρώτα στον διευθυντή, ήρεμα και μετά στην δασκάλα. Μέσω του διευθυντή.
Τι θα πετύχεις; Αν ο άλλος είναι κακός στα μαθηματικά σε τέτοιο βαθμό, είναι αργά για να αλλάξει κάτι τώρα.

Γενικά θυμάμαι αρκετούς καλούς δασκάλους που όμως ήταν τσαπατσούληδες με τους ορισμούς και τις διατυπώσεις και αυτό σε μαθήματα όπως τα μαθηματικά και η φυσική είναι προβληματικό.

Να πάει στο δάσκαλο ή στον διευθυντή μόνο αν βαθμολογηθεί λάθος το παιδί. Ή αν γίνει αντικείμενο χλευασμού ενώ έχει δίκιο. Αλλιώς αν το πρόβλημα είναι μεγάλο, εξετάζεις αλλαγή σχολείου.

Και είναι κι ένα καλό μάθημα για το ίδιο το παιδί ότι όλοι μπορούν να κάνουν λάθη κι ότι ακούμε κριτικά αυτό που μας λέγεται.
Σε όλους επιτρέπονται τα λάθη. Ακόμη και στους δασκάλους. Αν της το πει με όμορφο τρόπο, χωρίς να την προσβάλλει, θα κερδίσει μια δασκάλα η οποία θα εκτιμήσει την παρέμβαση όπως και το ενδιαφέρον του πατέρα και την επόμενη φορά που θα έχει πρόβλημα με κλάσματα θα είναι πιο προσεκτική.

Όλοι κερδισμένοι. Win - win φάση.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.

Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 24420
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Τι σκέφτεσαι τώρα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 06 Δεκ 2022, 18:02

aLiCat έγραψε:
06 Δεκ 2022, 17:57
Η βαθμολογία έχει περισσότερη σημασία από τη μάθηση;

Αν είναι ένα τυχαίο "λάθος" ok. Όμως τι γίνεται όταν ο εκπαιδευτικός είναι στ' αλήθεια αστοιχείωτος;
Όχι η βαθμολογία δεν έχει περισσότερη σημασία, αλλά δεν μπορείς να αφήσεις μία προφανή αδικία να βασανίζει το παιδί. Θα αισθάνεται ότι κοπιάζει άδικα.

Αν ο εκπαιδευτικός είναι αστοιχείωτος σε τέτοιο βαθμό, αλλάξεις σχολείο. Δεν μπορεί να του πει ο διευθυντής πρόσεχε και να λυθεί το θέμα. Αν τους έλεγε λάθος ημερομηνίες στην ιστορία, θα διάβαζε και θα διορθωνόταν. Αν δεν έχει καλή κατανόηση των βασικών της αριθμητικής, τότε βράσε ρύζι. Δεν θα αλλάξει αυτό στα τριάντα ή στα σαράντα του.

Τσάμπα ένταση, τσάμπα νεύρα, και κίνδυνος να αντιμετωπίζει με προκατάληψη το παιδί επειδή τον εξέθεσες.

Ίσως έχω και άδικο, αλλά έτσι το βλέπω.

Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 24420
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Τι σκέφτεσαι τώρα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 06 Δεκ 2022, 18:04

Gherschaagk έγραψε:
06 Δεκ 2022, 17:57
Σε όλους επιτρέπονται τα λάθη. Ακόμη και στους δασκάλους. Αν της το πει με όμορφο τρόπο, χωρίς να την προσβάλλει, θα κερδίσει μια δασκάλα η οποία θα εκτιμήσει την παρέμβαση όπως και το ενδιαφέρον του πατέρα και την επόμενη φορά που θα έχει πρόβλημα με κλάσματα θα είναι πιο προσεκτική.

Όλοι κερδισμένοι. Win - win φάση.
Εξαρτάται πόσο εγωιστής είναι κάποιος. Και δεν ξέρεις αν ο διευθυντής το πει με όμορφο τρόπο. Άλλωστε και ο Ασέβαστος ρώτησε αν πρέπει να την ξεχέσει.

Αν είναι, ας της το πει με όμορφο τρόπο ο ίδιος απευθείας.

Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29724
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: Τι σκέφτεσαι τώρα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk » 06 Δεκ 2022, 18:11

ST48410 έγραψε:
06 Δεκ 2022, 18:04
Gherschaagk έγραψε:
06 Δεκ 2022, 17:57
Σε όλους επιτρέπονται τα λάθη. Ακόμη και στους δασκάλους. Αν της το πει με όμορφο τρόπο, χωρίς να την προσβάλλει, θα κερδίσει μια δασκάλα η οποία θα εκτιμήσει την παρέμβαση όπως και το ενδιαφέρον του πατέρα και την επόμενη φορά που θα έχει πρόβλημα με κλάσματα θα είναι πιο προσεκτική.

Όλοι κερδισμένοι. Win - win φάση.
Εξαρτάται πόσο εγωιστής είναι κάποιος. Και δεν ξέρεις αν ο διευθυντής το πει με όμορφο τρόπο. Άλλωστε και ο Ασέβαστος ρώτησε αν πρέπει να την ξεχέσει.

Αν είναι, ας της το πει με όμορφο τρόπο ο ίδιος απευθείας.
Οι διευθυντές ξέρουν καλύτερα από όλους πως είναι διαχειριστές μιας ιδιότυπης κοινωνίας όπου πρέπει να κρατιούνται οι ισορροπίες. Γιατί να μην θέλει να λύσει την όποια παρεξήγηση με ήρεμο τρόπο; Μλκας είναι;

Χθες είχα την τύχη να ακούσω τον διευθυντή πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Αυτός είναι ο διευθυντής των διευθυντών των σχολείων και των δασκάλων. Είναι ένα σκαλί παρακάτω από το υπουργείο. Σε αντίθεση με οτιδήποτε καλλιεργείται, έχουν πολύ μυαλό και το χρησιμοποιούν για σωστούς λόγους.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.

Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 32807
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: Τι σκέφτεσαι τώρα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος » 06 Δεκ 2022, 18:31

λοιπον, βρεθηκε η ασκηση.

εχουμε ενα αχλαδι, ενα μηλο και μια μπανανα, και θελουμε να τα μοιρασουμε σε 4 παιδια. :011::smt005:

ωνασουγαμησω. καταρχην θελει ξεχεσμα, βρωμοξυλο, παλουκωμα και απολυση, οποιος καθυστερημενος τριβλακας εφτιαξε την ασκηση. μηλα με πορτοκαλια, κανονικα.

ο δικος μου λεει 3/12, η 1/4 των φρουτων.

η δασκαλα λεει 3/4 των φρουτων. μαλλον θελει να πει 3/4 του φρουτου, αν και τιποτα απο τα 2 δεν ειναι σωστο. :102:

γω σκεφτομαι να του πω οτι δεν υπαρχει απαντηση, η ασκηση ειναι λαθος (για να μη χωσω τα παραπανω μπινελικια και μερικα ακομη) και δεν γινεται να λυθει. αν μπορει να απαντηθει, αυτο ειναι περιφραστικα, δηλαδη κατι σαν 3/12 του συνολου των κομματιων φρουτου. αλλα τελοσπαντων, παιδι μου, μη δινεις σημασια, απλως ειναι μια κακη ασκηση, ξεχασε την και παμε παρακατω.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.

Στύγιος
Δημοσιεύσεις: 22168
Εγγραφή: 09 Μαρ 2019, 22:58
Phorum.gr user: C'est fini

Re: Τι σκέφτεσαι τώρα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Στύγιος » 06 Δεκ 2022, 18:34

Ασέβαστος έγραψε:
06 Δεκ 2022, 17:37
τι κανουμε οταν η δασκαλα δεν ξερει απλα μαθηματικα του δημοτικου;

δεν εχω καταλαβει ακριβως τι, αλλα εχουμε δραματα. μου τα ελεγε ο γιος στο δρομο ενω οδηγουσα, και δεν τα εχω πιασει ακριβως, αλλα ειχαν σοβαρη αντιπαραθεση, οταν η δασκαλα εδωσε ως απαντηση σε ενα προβλημα: "το καθε παιδι θα παρει τα 3/4 των φρουτων" δεν ξερω ποσα εναι τα φρουτα και ποσα τα παιδια, αλλα καταρχην αυτη μοιαζει με λαθος απαντηση οποιο και αν ειναι το προβλημα. ετσι ειπε και ο δικος μου, και διαφωνησαν εντονα.

αν ειναι οπως μοιαζει να ειναιι, να την ξεχεσω;
Σταμάτα να είσαι δυσκοίλιος . Δασκάλα είναι με πεπερασμένες γνώσεις, όχι φυσικομαθηματικός.

Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29724
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: Τι σκέφτεσαι τώρα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk » 06 Δεκ 2022, 18:41

Ασέβαστος έγραψε:
06 Δεκ 2022, 18:31
λοιπον, βρεθηκε η ασκηση.

εχουμε ενα αχλαδι, ενα μηλο και μια μπανανα, και θελουμε να τα μοιρασουμε σε 4 παιδια. :011::smt005:

ωνασουγαμησω. καταρχην θελει ξεχεσμα, βρωμοξυλο, παλουκωμα και απολυση, οποιος καθυστερημενος τριβλακας εφτιαξε την ασκηση. μηλα με πορτοκαλια, κανονικα.

ο δικος μου λεει 3/12, η 1/4 των φρουτων.

η δασκαλα λεει 3/4 των φρουτων. μαλλον θελει να πει 3/4 του φρουτου, αν και τιποτα απο τα 2 δεν ειναι σωστο. :102:

γω σκεφτομαι να του πω οτι δεν υπαρχει απαντηση, η ασκηση ειναι λαθος (για να μη χωσω τα παραπανω μπινελικια και μερικα ακομη) και δεν γινεται να λυθει. αν μπορει να απαντηθει, αυτο ειναι περιφραστικα, δηλαδη κατι σαν 3/12 του συνολου των κομματιων φρουτου. αλλα τελοσπαντων, παιδι μου, μη δινεις σημασια, απλως ειναι μια κακη ασκηση, ξεχασε την και παμε παρακατω.
Το κάθε φρούτο το χωρίζεις σε 4 ίσα μέρη και το κάθε παιδί έφαγε 1/4 + 1/4 + 1/4. Τα κλάσματα είναι ομώνυμα και μπορούν να προστεθούν. Άρα το κάθε παιδί έφαγε τα 3/4 όλων των φρούτων. Το λάθος της άσκησης είναι πως τα φρούτα είναι διαφορετικά, αλλά και πάλι αν ξεκολλήσεις από τα φρούτα και τα δεις σαν κλάσματα, η άσκηση είναι σπαζοκεφαλιά αλλά είναι οκ.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.

Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 32807
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: Τι σκέφτεσαι τώρα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος » 06 Δεκ 2022, 18:42

Στύγιος έγραψε:
06 Δεκ 2022, 18:34
Ασέβαστος έγραψε:
06 Δεκ 2022, 17:37
τι κανουμε οταν η δασκαλα δεν ξερει απλα μαθηματικα του δημοτικου;

δεν εχω καταλαβει ακριβως τι, αλλα εχουμε δραματα. μου τα ελεγε ο γιος στο δρομο ενω οδηγουσα, και δεν τα εχω πιασει ακριβως, αλλα ειχαν σοβαρη αντιπαραθεση, οταν η δασκαλα εδωσε ως απαντηση σε ενα προβλημα: "το καθε παιδι θα παρει τα 3/4 των φρουτων" δεν ξερω ποσα εναι τα φρουτα και ποσα τα παιδια, αλλα καταρχην αυτη μοιαζει με λαθος απαντηση οποιο και αν ειναι το προβλημα. ετσι ειπε και ο δικος μου, και διαφωνησαν εντονα.

αν ειναι οπως μοιαζει να ειναιι, να την ξεχεσω;
Σταμάτα να είσαι δυσκοίλιος . Δασκάλα είναι με πεπερασμένες γνώσεις, όχι φυσικομαθηματικός.
δηλαδη μια δασκαλα, δεν ειναι απαραιτητο να τα καταφερνει με τα μαθηματικα δημοτικου;
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.

Στύγιος
Δημοσιεύσεις: 22168
Εγγραφή: 09 Μαρ 2019, 22:58
Phorum.gr user: C'est fini

Re: Τι σκέφτεσαι τώρα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Στύγιος » 06 Δεκ 2022, 18:42

Ακόμα κι ο Πάπας αποκήρυξε το αλάθητο . Ναι οι εκπαιδευτικοί θα κάνουμε και λάθη, μέρος της διά ζώσης εκπαιδευτικής διαδικασίας είναι ,ούτε η τάξη είναι εκκλησία με απόλυτη σιγή.
Το άσχημο είναι να μην αναγνωρίζουμε το λάθος και να επιμένουμε σ' αυτό.

Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 32807
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: Τι σκέφτεσαι τώρα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος » 06 Δεκ 2022, 18:44

Gherschaagk έγραψε:
06 Δεκ 2022, 18:41
Ασέβαστος έγραψε:
06 Δεκ 2022, 18:31
λοιπον, βρεθηκε η ασκηση.

εχουμε ενα αχλαδι, ενα μηλο και μια μπανανα, και θελουμε να τα μοιρασουμε σε 4 παιδια. :011::smt005:

ωνασουγαμησω. καταρχην θελει ξεχεσμα, βρωμοξυλο, παλουκωμα και απολυση, οποιος καθυστερημενος τριβλακας εφτιαξε την ασκηση. μηλα με πορτοκαλια, κανονικα.

ο δικος μου λεει 3/12, η 1/4 των φρουτων.

η δασκαλα λεει 3/4 των φρουτων. μαλλον θελει να πει 3/4 του φρουτου, αν και τιποτα απο τα 2 δεν ειναι σωστο. :102:

γω σκεφτομαι να του πω οτι δεν υπαρχει απαντηση, η ασκηση ειναι λαθος (για να μη χωσω τα παραπανω μπινελικια και μερικα ακομη) και δεν γινεται να λυθει. αν μπορει να απαντηθει, αυτο ειναι περιφραστικα, δηλαδη κατι σαν 3/12 του συνολου των κομματιων φρουτου. αλλα τελοσπαντων, παιδι μου, μη δινεις σημασια, απλως ειναι μια κακη ασκηση, ξεχασε την και παμε παρακατω.
Το κάθε φρούτο το χωρίζεις σε 4 ίσα μέρη και το κάθε παιδί έφαγε 1/4 + 1/4 + 1/4. Τα κλάσματα είναι ομώνυμα και μπορούν να προστεθούν. Άρα το κάθε παιδί έφαγε τα 3/4 όλων των φρούτων. Το λάθος της άσκησης είναι πως τα φρούτα είναι διαφορετικά, αλλά και πάλι αν ξεκολλήσεις από τα φρούτα και τα δεις σαν κλάσματα, η άσκηση είναι σπαζοκεφαλιά αλλά είναι οκ.
ξαναδιαβασε το κοκκινο 3-4 φορες, και θα δεις ποσο λαθος ειναι. αν ενα παιδι φαει 3/4 ολων των φρουτων, μενει μονο 1/4 για να φανε τα υπολοιπα.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.

Άβαταρ μέλους
Airman68
Δημοσιεύσεις: 9207
Εγγραφή: 09 Ιαν 2019, 20:22
Phorum.gr user: Airman68
Τοποθεσία: UK

Re: Τι σκέφτεσαι τώρα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Airman68 » 06 Δεκ 2022, 18:46

Αν κάθε φρούτο κοπεί στα 4 και κάθε παιδί πάρει ένα τέταρτο από κάθε ένα από τα 3 φρούτα, τότε θα πάρει 3 τεταρτημόρια φρούτων. Δηλαδή τρία τέταρτα αλλά όχι 3/4 των φρούτων...
Yippie Kay Yay

Στύγιος
Δημοσιεύσεις: 22168
Εγγραφή: 09 Μαρ 2019, 22:58
Phorum.gr user: C'est fini

Re: Τι σκέφτεσαι τώρα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Στύγιος » 06 Δεκ 2022, 18:53

Γ@μώ τα φρούτα σας, γ@μώτο .

Συγγνώμη :oops:

Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29724
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: Τι σκέφτεσαι τώρα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk » 06 Δεκ 2022, 18:54

Ασέβαστος έγραψε:
06 Δεκ 2022, 18:44
Gherschaagk έγραψε:
06 Δεκ 2022, 18:41
Ασέβαστος έγραψε:
06 Δεκ 2022, 18:31
λοιπον, βρεθηκε η ασκηση.

εχουμε ενα αχλαδι, ενα μηλο και μια μπανανα, και θελουμε να τα μοιρασουμε σε 4 παιδια. :011::smt005:

ωνασουγαμησω. καταρχην θελει ξεχεσμα, βρωμοξυλο, παλουκωμα και απολυση, οποιος καθυστερημενος τριβλακας εφτιαξε την ασκηση. μηλα με πορτοκαλια, κανονικα.

ο δικος μου λεει 3/12, η 1/4 των φρουτων.

η δασκαλα λεει 3/4 των φρουτων. μαλλον θελει να πει 3/4 του φρουτου, αν και τιποτα απο τα 2 δεν ειναι σωστο. :102:

γω σκεφτομαι να του πω οτι δεν υπαρχει απαντηση, η ασκηση ειναι λαθος (για να μη χωσω τα παραπανω μπινελικια και μερικα ακομη) και δεν γινεται να λυθει. αν μπορει να απαντηθει, αυτο ειναι περιφραστικα, δηλαδη κατι σαν 3/12 του συνολου των κομματιων φρουτου. αλλα τελοσπαντων, παιδι μου, μη δινεις σημασια, απλως ειναι μια κακη ασκηση, ξεχασε την και παμε παρακατω.
Το κάθε φρούτο το χωρίζεις σε 4 ίσα μέρη και το κάθε παιδί έφαγε 1/4 + 1/4 + 1/4. Τα κλάσματα είναι ομώνυμα και μπορούν να προστεθούν. Άρα το κάθε παιδί έφαγε τα 3/4 όλων των φρούτων. Το λάθος της άσκησης είναι πως τα φρούτα είναι διαφορετικά, αλλά και πάλι αν ξεκολλήσεις από τα φρούτα και τα δεις σαν κλάσματα, η άσκηση είναι σπαζοκεφαλιά αλλά είναι οκ.
ξαναδιαβασε το κοκκινο 3-4 φορες, και θα δεις ποσο λαθος ειναι. αν ενα παιδι φαει 3/4 ολων των φρουτων, μενει μονο 1/4 για να φανε τα υπολοιπα.
Έχεις 5 σπέσιαλ πίτσες και 7 φίλους. Χώρισε τις πίτσες ώστε να φάνε όλοι την ίδια ποσότητα.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Περί ανέμων και υδάτων”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών