Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από 4 ώρες

Εδώ συζητάμε οτιδήποτε δεν περιλαμβάνεται στις υπόλοιπες κατηγορίες.
Άβαταρ μέλους
AlienWay
Δημοσιεύσεις: 23211
Εγγραφή: 08 Οκτ 2019, 13:15
Phorum.gr user: AlienWay

Re: Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από 4 ώρες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από AlienWay » 16 Μάιος 2022, 16:14

Σημασία έχει το Αθήνα-Θεσσαλονίκη να είναι λιγότερο από 4 ώρες και όχι το Θεσσαλονίκη-Αθήνα.

Γιατί μέχρι σήμερα, το Αθήνα-Θεσσαλονίκη ήταν μισή ώρα παραπάνω από το Θεσσαλονίκη-Αθήνα. Εδινε την αίσθηση ότι πηγαίνοντας βόρεια, "ανηφόριζε".
Ζούμε σε μια οικονομία.

Άβαταρ μέλους
Orion22
Δημοσιεύσεις: 14881
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:41

Re: Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από 4 ώρες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Orion22 » 16 Μάιος 2022, 16:16

Belisarius έγραψε:
16 Μάιος 2022, 11:21
SpoilerShow
Orion22 έγραψε:
15 Μάιος 2022, 18:49
Στύγιος έγραψε:
15 Μάιος 2022, 18:03


:smt005::smt005:

10 χρόνια χρησιμοποιούσα προαστιακό Λάρισα - Λεπτοκαρυά.Πέρυσι και φέτος του μαμήσανε τη μάνα....
Δεν έχω εικόνα από την περιοχή σου, αφήνω όμως αυτό


Εικόνα


Σαν κάτοικος περιοχής που η λαίλαπα του εκσυγχρονιστικού παρασιτισμού αφησε ανεποιύλωτη πληγή (βλ κόκκινο στον χάρτη). Με ορδές ευπαθών γυφτοκατσαπλιάδων να λεηλατούν δίκτυο/ εγκαταστάσεις, να ξηλώνουν ακόμα και ράγες χωρίς καμμία συνέπεια, το οτι έχετε δίκτυο που λειτουργεί είναι σημαντικότατο.
Κοιτάξτε να το στηρίξετε για να μην καταντήσετε ενας τελειωμένος γυφτομαχαλάς - εργοστάσιο παραγωγής ψηφοφόρων ΠΑΣΟΚ/ΠΟΤΑΜΙΟΥ/.
Δεν καταλαβαίνω πως φταίει το ΠΑΣΟΚ ή μόνο το ΠΑΣΟΚ.

Τη Σιδηροδρομική Ιονία την έκοψε ο Σουφλιάς ενώ τη προωθούσε η κυβέρνηση Σημίτη.
Καραμανλής, Σαμαράς δεν έκαναν τίποτα για τη γραμμή Πελοποννήσου. Μάλιστα ο Συρίγος, τον οποίο γενικώς σέβομαι, πέταξε τη μπαρούφα μεγατόνων να γίνει... ποδηλατοδρόμος η γραμμή Πελοποννήσου.

Η περιφέρεια επέδειξε μεγάλη κινητικότητα αλλά οι προσπάθειες επαναλειτουργίας της γραμμής προς Ναύπλιο βασίζονταν σε εντελώς λανθασμένες εκτιμήσεις (σε βαθμό γελοιότητας) για την αναμενόμενη επιβατική κίνηση.

Το πρόβλημα είναι ότι η ΕΕ δεν επιδοτεί γραμμές μη κανονικού εύρους. Ωστόσο, νομίζω ότι πάει να βρεθεί λύση και το τρένο ίσως φτάσει μέχρι τη Καλαμάτα.

Ο προαστιακός από το Αντίριο, προς τα πάνω είναι άλλη περίπτωση. Είναι έτοιμο το 1/3 της γραμμής Αντίρριο-Ιωάννινα με 3 ή 4 σταθμούς. Ωστόσο επίτηδες (συμφέροντα) δεν υπήρξε πρόβλεψη για διέλευση τρένου στη γέφυρα Ρίου και η συνέχιση της χάραξης είναι δαπανηρή. Δεν το βλέπω να προχωρά σύντομα αυτό.
Nα τα πάρουμε ένα ένα

Σιδηροδρομική Ιονία λες,
Εννοείς αυτήν που θα ξεκίναγε από καλαμάτα και θα έφτανε γιαννενα και πιο πάνω;
Εννοείς αυτήν για το οποία ο αρχικός (από πολύ παλιά ακόμα) σχεδιασμός της Ριου-αντιρρίου προέβλεπε και σιδηροδρομική γραμμή μεχρι οι της ε.ο ΠΑΣΟΚ να την αφαιρέσουν (για τις μίζες του θείου βρέφους);
Εννοείς αυτή που (θα) συνέδεε την δευτερη μεγαλύτερη σε παραγωγικό δυναμικό αγροτικών προϊόντων περιοχή της Ελλάδας (κάμπος Ηλείας+Μεσσηνιας) με την ευρώπη;
Καταλαβαίνεις την σημασία του να φορτώνεται το προϊον σε εμπορικά τραίναι και να φτάνει στις αγορές πχ της γερμανίας.

Για αυτό που γράφεις για το πλάτος των γραμμών έχεις δίκιο, πλην όμως οτι ο συγκεκριμένος σχεδιασμός όταν έγινε και υλοποιήθηκε από τους Γάλλους, είχε βάση. Ηταν ηθελημένη η μη συμβατότητα με το σιδ. δίκτυο της Ο.Α. Από τότε βέβαια πέρασαν 100+ χρόνια και προφανώς οι ευθύνες δεν βαραίνουν αποκλειστικά την ε.ο.ΠΑΣΟΚ.

Δεν είπα ποτέ οτι η ΝΔ ήταν/είναι αγία, προφανώς και ευθύνεται και αυτή για μια σειρά παραλείψεων ή και εγκλημάτων αν θες.
Οι ευθύνες της όμως, είναι τάξεις μεγέθους λιγότερες από την εγκληματική οργάνωση που ανέβηκε στην εξουσία το 81, ήλεγξε τους αρμούς της εξουσίας, και έπλασε καθ εικόνα και ομοίωσή της το ανουσιούργημα που ονομάζεται Γ Ελληνική Δημοκρατία.

Ενδεικτικό της κατάστασης -μετα εκσυγχρονιστικής λαίλαπας- είναι αυτό που συνέβη στην Μορεας τότε που με μια βροχή εξαφανίστηκε κομμάτι του αυτοκινητόδρομου iirc κάπου στην μεγαλόπολη. Και χάθηκε διότι οι πουσταράδες αγνόησαν τις μελέτες που προειδοποιούσαν για ακριβώς αυτό, κατόπιν πιέσεων Λαλιώτη για να έχει να δείξει "έργο" ο τάπερμαν και η κουστωδία τρωκτικών του. Το οτι η ερμηνευτική κυριαρχία των σοσιαλυμάτων πουσάρε για χρόνια το αφήγημα του "γραφικού" Πολύδωρα της "Γράνας", δεν σημαίνει πως ο σαμουράι δεν είχε ΑΠΟΛΥΤΑ δίκιο σε αυτό που έλεγε τότε.
Για τον σουφλιά δεν χρειαζεται πολλά, έγραψε ο ίδιος τον επίλογό του μαζί με τον -μητσοτακικό- χατζηγάκη
SpoilerShow
Εικόνα
damnatio memoriae.-

Υ.Γ Θα θελα οπωσδήποτε να δω αυτό που λες για τον συρίγο, μου φαίνεται αδιανόητο να έχει πει ο συγκεκριμένος τέτοια παπαριά. :o
Dolce et decorum est contra pasok.* pugnatre
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»

Άβαταρ μέλους
Orion22
Δημοσιεύσεις: 14881
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:41

Re: Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από 4 ώρες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Orion22 » 16 Μάιος 2022, 16:18

Εμπεδοκλής έγραψε:
16 Μάιος 2022, 11:45
SpoilerShow
Belisarius έγραψε:
16 Μάιος 2022, 11:21
Orion22 έγραψε:
15 Μάιος 2022, 18:49


Δεν έχω εικόνα από την περιοχή σου, αφήνω όμως αυτό


Εικόνα


Σαν κάτοικος περιοχής που η λαίλαπα του εκσυγχρονιστικού παρασιτισμού αφησε ανεποιύλωτη πληγή (βλ κόκκινο στον χάρτη). Με ορδές ευπαθών γυφτοκατσαπλιάδων να λεηλατούν δίκτυο/ εγκαταστάσεις, να ξηλώνουν ακόμα και ράγες χωρίς καμμία συνέπεια, το οτι έχετε δίκτυο που λειτουργεί είναι σημαντικότατο.
Κοιτάξτε να το στηρίξετε για να μην καταντήσετε ενας τελειωμένος γυφτομαχαλάς - εργοστάσιο παραγωγής ψηφοφόρων ΠΑΣΟΚ/ΠΟΤΑΜΙΟΥ/.
Δεν καταλαβαίνω πως φταίει το ΠΑΣΟΚ ή μόνο το ΠΑΣΟΚ.

Τη Σιδηροδρομική Ιονία την έκοψε ο Σουφλιάς ενώ τη προωθούσε η κυβέρνηση Σημίτη.
Καραμανλής, Σαμαράς δεν έκαναν τίποτα για τη γραμμή Πελοποννήσου. Μάλιστα ο Συρίγος, τον οποίο γενικώς σέβομαι, πέταξε τη μπαρούφα μεγατόνων να γίνει... ποδηλατοδρόμος η γραμμή Πελοποννήσου.

Η περιφέρεια επέδειξε μεγάλη κινητικότητα αλλά οι προσπάθειες επαναλειτουργίας της γραμμής προς Ναύπλιο βασίζονταν σε εντελώς λανθασμένες εκτιμήσεις (σε βαθμό γελοιότητας) για την αναμενόμενη επιβατική κίνηση.

Το πρόβλημα είναι ότι η ΕΕ δεν επιδοτεί γραμμές μη κανονικού εύρους. Ωστόσο, νομίζω ότι πάει να βρεθεί λύση και το τρένο ίσως φτάσει μέχρι τη Καλαμάτα.

Ο προαστιακός από το Αντίριο, προς τα πάνω είναι άλλη περίπτωση. Είναι έτοιμο το 1/3 της γραμμής Αντίρριο-Ιωάννινα με 3 ή 4 σταθμούς. Ωστόσο επίτηδες (συμφέροντα) δεν υπήρξε πρόβλεψη για διέλευση τρένου στη γέφυρα Ρίου και η συνέχιση της χάραξης είναι δαπανηρή. Δεν το βλέπω να προχωρά σύντομα αυτό.
Λοιπόν, κοίτα πως έχουν τα πράγματα. Η γραμμή, Πάτρα-Καλαμάτα έχει λεηλατηθεί. Οι μπάρες στα φυλασόμενα τμήματα έχουν κοπεί, δρόμοι με άσφαλτο ή και χώμα έχουν φτιαχτεί σε αρκετά σημεία. Δέντρα έχουν φυτρώσει πάνω στη γραμμή. Όλα τα καλώδια της τηλεδιοίκησης έχουν κλαπεί. ακόμη και τμήματα από ράγες έχουν κλαπεί από τους γνωστούς, αγνώστους, όπως και τα τραίνα intercity μετρικής γραμμής.
Έγινε μεγάλος αγώνας για να ξαναστηθεί σε λογική προαστιακού το Πάτρα - Κάτω Αχαΐα διότι η καταστροφή ήταν τεράστια και τελικά δεν είχε ιδιαίτερη επιτυχία.

Ο προαστιακός της Πάτρας επίσης έχει ξηλωθεί σε μεγάλο του τμήμα και έχει γίνει ασύμφορος σε χρόνο και κόστος. Τα έργα της νέας γραμμής προφανώς και έχουν βαλτώσει και είναι άνγωστο αν και πότε θα παραδωθούν.

Πάμε τώρα στο Αντίρριο και πάνω. Εκεί επί τοπικού βουλευτή και υπουργού μεταφορών Βερελή έγινε πάρτυ. Ανακαινίστηκε πλήρως η γραμμή Κρυονερίου - Αγρινίου, μία ιστορική γραμμή που συνδεόταν διά θαλάσσης με το δίκτυο της Πελοποννήσου και εχρησιμοποιείτο τόσο για τη μεταφορά επιβατών όσο και εμπορευμάτων όπως καπνά και σιτηρά.
Βέβαια, από τη στιγμή της ανακαίνισης κατά το 2004 και αφού πληρώθηκε ο εργλοάβος, και έγιναν κάποιες δοκιμές συρμών για τους ιθαγενείς, η γραμμή αποφασίστηκε να μη λειτουργήσει ποτέ. Επήλθε λοιπόν η εγκατάλειψη, η λεηλασία, αγροτικοί δρόμοι έκοψαν τις γραμμές και συν τοις άλλοις η σιδηροδρομική γέφυρα Ευηνοχωρίου υπέστη ζημιές το χειμώνα και ο νέος εργολάβος απαιτή το γκρέμισμα της. Μιλάμε για μία ιστορική γέφυρα 120 ετών.

Από την άλλη οι Αλβανοί, με επίσης κατεστραμμένο σιδηροδρομικό δίκτυο και τη διάλυση του στη μετά Χότζα εποχή θέλουν να δημιουργήσουν ένα δίκτυο στα δυτικά Βαλκάνια που θα ενώνει σιδηροδρομικώς την Ελλάδα, τα Σκόπια, τη χώρα τους και το Μαυροβούνιο. Το πρόβλημα όμως είναι ότι δεν υπάρχουν κονδύλια, όλα είναι στα χαρτιά και φυσικά τα ναυτιλιακά και τα οδικά συμφέροντα είναι τεράστια. Απλά το συντηρούν για επιδοματικούς λόγους και ως διαφημιστικό μέσο στην ενταξιακή της πορεία.

Θα έγραφα και για το υπόλοιπο δίκτυο αλλά κουράστηκα. Αν τραβήξει το νήμα μπορεί.

Γενικώς πάντως, τα πέντε χρόνια των Ιταλών δεν έδειξαν κάποια πρόοδο, μάλλον πισωγυρίσματα είδαμε, ειδικά στην ενημέρωση των επιβατών, τις συχνότητες των δρομολογίων και την πρόσβαση των επιβατών στην τηλεματική. Ακόμη και ο στόλος των συρμών έχει υποβαθμιστεί και τα λίγα μεταχειρισμένα ETR δεν πρόκειται να κάνουν τη διαφορά. Απλά είναι τρικ της εταιρείας και του υπουργείου ώστε να φανεί μία δικαιολόγηση των χρημάτων που δίδονται ως επιδότηση ακόμη και στα δρομολόγια μεταξύ των δύο μεγαλύτερων πόλεων και λιμένων της χώρας.
ωραίος, :goodpost:
Dolce et decorum est contra pasok.* pugnatre
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»

Άβαταρ μέλους
sys3x
Δημοσιεύσεις: 37812
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 21:40
Τοποθεσία: m lagou

Re: Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από 4 ώρες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sys3x » 16 Μάιος 2022, 16:20

Εμπεδοκλής έγραψε:
16 Μάιος 2022, 11:45
Belisarius έγραψε:
16 Μάιος 2022, 11:21
Orion22 έγραψε:
15 Μάιος 2022, 18:49


Δεν έχω εικόνα από την περιοχή σου, αφήνω όμως αυτό


Εικόνα


Σαν κάτοικος περιοχής που η λαίλαπα του εκσυγχρονιστικού παρασιτισμού αφησε ανεποιύλωτη πληγή (βλ κόκκινο στον χάρτη). Με ορδές ευπαθών γυφτοκατσαπλιάδων να λεηλατούν δίκτυο/ εγκαταστάσεις, να ξηλώνουν ακόμα και ράγες χωρίς καμμία συνέπεια, το οτι έχετε δίκτυο που λειτουργεί είναι σημαντικότατο.
Κοιτάξτε να το στηρίξετε για να μην καταντήσετε ενας τελειωμένος γυφτομαχαλάς - εργοστάσιο παραγωγής ψηφοφόρων ΠΑΣΟΚ/ΠΟΤΑΜΙΟΥ/.
Δεν καταλαβαίνω πως φταίει το ΠΑΣΟΚ ή μόνο το ΠΑΣΟΚ.

Τη Σιδηροδρομική Ιονία την έκοψε ο Σουφλιάς ενώ τη προωθούσε η κυβέρνηση Σημίτη.
Καραμανλής, Σαμαράς δεν έκαναν τίποτα για τη γραμμή Πελοποννήσου. Μάλιστα ο Συρίγος, τον οποίο γενικώς σέβομαι, πέταξε τη μπαρούφα μεγατόνων να γίνει... ποδηλατοδρόμος η γραμμή Πελοποννήσου.

Η περιφέρεια επέδειξε μεγάλη κινητικότητα αλλά οι προσπάθειες επαναλειτουργίας της γραμμής προς Ναύπλιο βασίζονταν σε εντελώς λανθασμένες εκτιμήσεις (σε βαθμό γελοιότητας) για την αναμενόμενη επιβατική κίνηση.

Το πρόβλημα είναι ότι η ΕΕ δεν επιδοτεί γραμμές μη κανονικού εύρους. Ωστόσο, νομίζω ότι πάει να βρεθεί λύση και το τρένο ίσως φτάσει μέχρι τη Καλαμάτα.

Ο προαστιακός από το Αντίριο, προς τα πάνω είναι άλλη περίπτωση. Είναι έτοιμο το 1/3 της γραμμής Αντίρριο-Ιωάννινα με 3 ή 4 σταθμούς. Ωστόσο επίτηδες (συμφέροντα) δεν υπήρξε πρόβλεψη για διέλευση τρένου στη γέφυρα Ρίου και η συνέχιση της χάραξης είναι δαπανηρή. Δεν το βλέπω να προχωρά σύντομα αυτό.
Λοιπόν, κοίτα πως έχουν τα πράγματα. Η γραμμή, Πάτρα-Καλαμάτα έχει λεηλατηθεί. Οι μπάρες στα φυλασόμενα τμήματα έχουν κοπεί, δρόμοι με άσφαλτο ή και χώμα έχουν φτιαχτεί σε αρκετά σημεία. Δέντρα έχουν φυτρώσει πάνω στη γραμμή. Όλα τα καλώδια της τηλεδιοίκησης έχουν κλαπεί. ακόμη και τμήματα από ράγες έχουν κλαπεί από τους γνωστούς, αγνώστους, όπως και τα τραίνα intercity μετρικής γραμμής.
Έγινε μεγάλος αγώνας για να ξαναστηθεί σε λογική προαστιακού το Πάτρα - Κάτω Αχαΐα διότι η καταστροφή ήταν τεράστια και τελικά δεν είχε ιδιαίτερη επιτυχία.

Ο προαστιακός της Πάτρας επίσης έχει ξηλωθεί σε μεγάλο του τμήμα και έχει γίνει ασύμφορος σε χρόνο και κόστος. Τα έργα της νέας γραμμής προφανώς και έχουν βαλτώσει και είναι άνγωστο αν και πότε θα παραδωθούν.

Πάμε τώρα στο Αντίρριο και πάνω. Εκεί επί τοπικού βουλευτή και υπουργού μεταφορών Βερελή έγινε πάρτυ. Ανακαινίστηκε πλήρως η γραμμή Κρυονερίου - Αγρινίου, μία ιστορική γραμμή που συνδεόταν διά θαλάσσης με το δίκτυο της Πελοποννήσου και εχρησιμοποιείτο τόσο για τη μεταφορά επιβατών όσο και εμπορευμάτων όπως καπνά και σιτηρά.
Βέβαια, από τη στιγμή της ανακαίνισης κατά το 2004 και αφού πληρώθηκε ο εργλοάβος, και έγιναν κάποιες δοκιμές συρμών για τους ιθαγενείς, η γραμμή αποφασίστηκε να μη λειτουργήσει ποτέ. Επήλθε λοιπόν η εγκατάλειψη, η λεηλασία, αγροτικοί δρόμοι έκοψαν τις γραμμές και συν τοις άλλοις η σιδηροδρομική γέφυρα Ευηνοχωρίου υπέστη ζημιές το χειμώνα και ο νέος εργολάβος απαιτή το γκρέμισμα της. Μιλάμε για μία ιστορική γέφυρα 120 ετών.

Από την άλλη οι Αλβανοί, με επίσης κατεστραμμένο σιδηροδρομικό δίκτυο και τη διάλυση του στη μετά Χότζα εποχή θέλουν να δημιουργήσουν ένα δίκτυο στα δυτικά Βαλκάνια που θα ενώνει σιδηροδρομικώς την Ελλάδα, τα Σκόπια, τη χώρα τους και το Μαυροβούνιο. Το πρόβλημα όμως είναι ότι δεν υπάρχουν κονδύλια, όλα είναι στα χαρτιά και φυσικά τα ναυτιλιακά και τα οδικά συμφέροντα είναι τεράστια. Απλά το συντηρούν για επιδοματικούς λόγους και ως διαφημιστικό μέσο στην ενταξιακή της πορεία.

Θα έγραφα και για το υπόλοιπο δίκτυο αλλά κουράστηκα. Αν τραβήξει το νήμα μπορεί.

Γενικώς πάντως, τα πέντε χρόνια των Ιταλών δεν έδειξαν κάποια πρόοδο, μάλλον πισωγυρίσματα είδαμε, ειδικά στην ενημέρωση των επιβατών, τις συχνότητες των δρομολογίων και την πρόσβαση των επιβατών στην τηλεματική. Ακόμη και ο στόλος των συρμών έχει υποβαθμιστεί και τα λίγα μεταχειρισμένα ETR δεν πρόκειται να κάνουν τη διαφορά. Απλά είναι τρικ της εταιρείας και του υπουργείου ώστε να φανεί μία δικαιολόγηση των χρημάτων που δίδονται ως επιδότηση ακόμη και στα δρομολόγια μεταξύ των δύο μεγαλύτερων πόλεων και λιμένων της χώρας.
Να γράψεις.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ

.

Volk
Δημοσιεύσεις: 4950
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2021, 18:52

Re: Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από 4 ώρες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Volk » 16 Μάιος 2022, 16:29

Τελικα, με αυτα που διαβασα, θα συνεχισω να πηγαινω με το αμαξι!

Ελεγα να παω καμια βολτα με το τρενο να δω πως ειναι να θυμηθω τα παιδικα χρονια αλλα δεν.


:str8jack:
Whatever the mind can conceive and believe, it can achieve.

Άβαταρ μέλους
Lestat
Δημοσιεύσεις: 4459
Εγγραφή: 12 Απρ 2018, 14:56
Phorum.gr user: Lestat

Re: Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από 4 ώρες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Lestat » 16 Μάιος 2022, 16:40

Πολύ ωραία τα βέλη, έχω κάνει κάποια δρομολόγια στην Ιταλία. Το θέμα είναι σε τι δίκτυο θα τρέξουν.
Winter is coming

Άβαταρ μέλους
Orion22
Δημοσιεύσεις: 14881
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:41

Re: Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από 4 ώρες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Orion22 » 16 Μάιος 2022, 16:46

jimdenin έγραψε:
16 Μάιος 2022, 12:33
1) Ένας υγιής σιδηρόδρομος είναι πολύ περισσότερα και πιο σημαντικά πράγματα από λογικές του τύπου "Αθήνα - Θεσσαλονίκη σε 3 ή 4 ώρες". Είναι η συνέπεια και η συχνότητα των δρομολογίων, το εμπορικό έργο που παραδοσιακά αποφέρει ποιό πολλά έσοδα από το επιβατικό κλπ.

2) Σε χώρες όπως η Ιαπωνία, η Γερμανία η Γαλλία κλπ υπάρχουν τα τραίνα υψηλών ταχυτήτων ( high speed trains) με ταχύτητες 250-320 χλμ/ώρα. Στην Ελλάδα δεν συμφέρει μια τέτοια περίπτωση αλλά σιδηρόδρομος ταχύτητας 200χλμ/ώρα γίνεται και αυτή ήταν η προτεραιότητα στον εκσυγχρονισμό του δικτύου από μέσα δεκαετίας του 90, αλλά όπως φάνηκε και στην περίπτωση του ΟΣΕ δύσκολα.

3) Αν κάποιο κόμμα έκανε κάτι για τον σιδηρόδρομο στην Ελλάδα αυτό ήταν το ΠΑΣΟΚ. Η ΝΔ λόγω συγκεκριμένων πεποιθήσεων ήταν αρκετά εχθρική προς το μέσο.

4) Τόσο η Ιαπωνία όσο και η Ελβετία που θεωρούνται "χώρες των σιδηροδρόμων" έχουν σε μεγάλο βαθμό δίκτυα μετρικού εύρους. Το τρικουπικό δίκτυο σε άλλη χώρα θα θεωρούνταν ευλογία όχι πρόβλημα. Για τα δεδομένα της Πελοποννήσου (ανάγλυφο, επιβατική και εμπορική δραστηριότητα) ήταν πολύ πιο κατάλληλο.
Με κλάσμα των χρημάτων που έχουν δοθεί για τα "ανόητα" φαραωνικά έργα στο κομμάτι Αθήνα - Πάτρα και τα οποία έχουν αποδεχθεί σε καταβόθρα πόρων θα μπορούσε η χώρα να έχει ένα μετρικό δίκτυο ταχύτητας 140 χλμ/ώρα το οποίο θα σου έκανε μια χαρά τη δουλειά που απαιτούνταν. Μόνο και μόνο η μοναδικότητα του δικτύου του Τρικούπη που σαν μετρικό ήταν το μεγαλύτερο στην Ευρώπη θα μπορούσε να αποφέρει κέρδη μέσα από δραστηριότητα σιδηροδρομικού τουρισμού όπως ακριβώς πράττουν από ανάλογες κινήσεις οι Ελβετοί με τα δικά τους μετρικά δίκτυα.
:goodpost:
ωραιος αν και έχω παρατηρήσεις
δεν είναι απλά ο σιδηροδρομικός τουρισμός, ή μάλλον να το θέσω αλλιώς, αν στοχεύσουν αποκλειστικά σε αυτό το πιθανότερο είναι ελέω αντινατιβιστικού μπόλιασματος με πακι* να έχουμε και τις αντίστοιχες σκηνές στα ΕΛ τραίνα**.
Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα είναι και θα είναι η διασύνδεση των αγροτοπαραγωγικών περιοχών της δυτικής ελλάδας πχ, είτε με διαμετακομιστικούς κόμβους (αλήθεια τι έγινε με εκείνο το θριάσιο και την σύνδεσή του με πειραιά; :-? ) είτε απ ευθείας έξω***

**(όχι πως δεν είχαμε ήδη με τους ευπαθείς, και την eco-friendly "ευωδία" της ουρίας στις αμαξες αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία)

***προυπόθεση η ύπαρξη δομών που θα το επιτρέπουν i.e συσκευαστήρια αποθήκες/σιλό δίπλα στο δίκτυο κ.ο.κ


Επίσης ισχύει απόλυτα και αυτό που έγραψε και ο cav
pic. rel.
Εικόνα
Dolce et decorum est contra pasok.* pugnatre
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»

Άβαταρ μέλους
alekhine
Δημοσιεύσεις: 12490
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 14:36
Phorum.gr user: alekhine
Τοποθεσία: Highway to ΚΤΕΛ

Re: Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από 4 ώρες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από alekhine » 16 Μάιος 2022, 17:53

Orion22 έγραψε:
16 Μάιος 2022, 16:16
Υ.Γ Θα θελα οπωσδήποτε να δω αυτό που λες για τον συρίγο, μου φαίνεται αδιανόητο να έχει πει ο συγκεκριμένος τέτοια παπαριά. :o
Impossible is nothing :smt005::smt005::smt005::smt005::smt005:
πατησιωτης έγραψε:
10 Μαρ 2021, 20:59
Ο Σημίτης είναι η συνέχεια του Κωνσταντίνου Καραμανλή,στην Ευρώπη,στα ελληνοτουρκικά,στο ανήκομεν εις την Δύσιν,στην οικονομία,παντού.

Παλαιοελλαδίτης
Δημοσιεύσεις: 5424
Εγγραφή: 12 Σεπ 2018, 12:51

Re: Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από 4 ώρες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Παλαιοελλαδίτης » 16 Μάιος 2022, 18:16

Κάπου εδώ να επισημάνουμε και το παράδοξο να συμφέρει περισσότερο από χρηματική άποψη π.χ. το Αθήνα-Βόλος μετ΄ επιστροφής με ΚΤΕΛ παρά με τρένο. Έβαλα ενδεικτικά κάποιες ημερομηνίες και βγαίνει γύρω στα 23 ευρώ φθηνότερα.

Το ίδιο ισχύει και για το Αθήνα-Θεσσαλονίκη, μόνο που εκεί η απόκλιση (τουλάχιστον στις ώρες που ήθελα) ήταν μικρότερη.

Άβαταρ μέλους
Orion22
Δημοσιεύσεις: 14881
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:41

Re: Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από 4 ώρες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Orion22 » 16 Μάιος 2022, 18:22

alekhine έγραψε:
16 Μάιος 2022, 17:53
Orion22 έγραψε:
16 Μάιος 2022, 16:16
Υ.Γ Θα θελα οπωσδήποτε να δω αυτό που λες για τον συρίγο, μου φαίνεται αδιανόητο να έχει πει ο συγκεκριμένος τέτοια παπαριά. :o
Impossible is nothing :smt005::smt005::smt005::smt005::smt005:
WTF! :fp:

Tι γράφει; για όνομα του Θεου, είναι και σχετικά πρόσφατο
ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ; :fp::fp:
Dolce et decorum est contra pasok.* pugnatre
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»

Άβαταρ μέλους
Beria
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 25172
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:37

Re: Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από 4 ώρες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Beria » 16 Μάιος 2022, 18:26

Orion22 έγραψε:
16 Μάιος 2022, 18:22
alekhine έγραψε:
16 Μάιος 2022, 17:53
Orion22 έγραψε:
16 Μάιος 2022, 16:16
Υ.Γ Θα θελα οπωσδήποτε να δω αυτό που λες για τον συρίγο, μου φαίνεται αδιανόητο να έχει πει ο συγκεκριμένος τέτοια παπαριά. :o
Impossible is nothing :smt005::smt005::smt005::smt005::smt005:
WTF! :fp:

Tι γράφει; για όνομα του Θεου, είναι και σχετικά πρόσφατο
ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ; :fp::fp:
Αυτόν τον τύπο τον πλάσαρε η ΝΔ ως σοβαρό ακαδημαϊκό! :003:
gassim έγραψε:
07 Σεπ 2021, 14:12
Ωρες είναι τώρα να οικειοποιηθεί η αριστερά και την Γαλλική επανάσταση.

Άβαταρ μέλους
Orion22
Δημοσιεύσεις: 14881
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:41

Re: Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από 4 ώρες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Orion22 » 16 Μάιος 2022, 18:47

Beria έγραψε:
16 Μάιος 2022, 18:26
SpoilerShow
Orion22 έγραψε:
16 Μάιος 2022, 18:22
alekhine έγραψε:
16 Μάιος 2022, 17:53


Impossible is nothing :smt005::smt005::smt005::smt005::smt005:
WTF! :fp:

Tι γράφει; για όνομα του Θεου, είναι και σχετικά πρόσφατο
ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ; :fp::fp:
Αυτόν τον τύπο τον πλάσαρε η ΝΔ ως σοβαρό ακαδημαϊκό! :003:
Δεν μπορώ να κρίνω την ακαδημαϊκή του επάρκεια, ίσα ίσα από όσο τον παρακολουθώ σε άλλα θέματα, είναι από τους πιο αξιόλογους.
Το συγκεκριμένο όμως, πραγματικά είναι από τις χειρότερες μλκιες που έχουν γραφεί από υπουργούς,
Υπάρχει όμως εξήγηση :smt047

Είναι τόσο δουλική η gov.gr που δεν αποκλείω (τι δεν αποκλείω, ΓΚΑΡΑΝΤΙ αυτό είναι) άλλη ηταν η αιτία για αυτό το πόνημα:

Εικόνα

https://gr.euronews.com/2019/07/05/atyx ... frey-pyatt

timeline checks out


SpoilerShow
alekhine ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΡΕ :smt005:
Dolce et decorum est contra pasok.* pugnatre
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»

Άβαταρ μέλους
alekhine
Δημοσιεύσεις: 12490
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 14:36
Phorum.gr user: alekhine
Τοποθεσία: Highway to ΚΤΕΛ

Re: Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από 4 ώρες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από alekhine » 16 Μάιος 2022, 19:13

Orion22 έγραψε:
16 Μάιος 2022, 18:47
Beria έγραψε:
16 Μάιος 2022, 18:26
SpoilerShow
Orion22 έγραψε:
16 Μάιος 2022, 18:22


WTF! :fp:

Tι γράφει; για όνομα του Θεου, είναι και σχετικά πρόσφατο
ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ; :fp::fp:
Αυτόν τον τύπο τον πλάσαρε η ΝΔ ως σοβαρό ακαδημαϊκό! :003:
Δεν μπορώ να κρίνω την ακαδημαϊκή του επάρκεια, ίσα ίσα από όσο τον παρακολουθώ σε άλλα θέματα, είναι από τους πιο αξιόλογους.
Το συγκεκριμένο όμως, πραγματικά είναι από τις χειρότερες μλκιες που έχουν γραφεί από υπουργούς,
Υπάρχει όμως εξήγηση :smt047

Είναι τόσο δουλική η gov.gr που δεν αποκλείω (τι δεν αποκλείω, ΓΚΑΡΑΝΤΙ αυτό είναι) άλλη ηταν η αιτία για αυτό το πόνημα:

Εικόνα

https://gr.euronews.com/2019/07/05/atyx ... frey-pyatt

timeline checks out


SpoilerShow
alekhine ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΡΕ :smt005:
λες να την πατησε ΓΑΠ style? :003:
SpoilerShow
Εικόνα :smt005::smt005::smt005::smt005:
πατησιωτης έγραψε:
10 Μαρ 2021, 20:59
Ο Σημίτης είναι η συνέχεια του Κωνσταντίνου Καραμανλή,στην Ευρώπη,στα ελληνοτουρκικά,στο ανήκομεν εις την Δύσιν,στην οικονομία,παντού.

Άβαταρ μέλους
Orion22
Δημοσιεύσεις: 14881
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:41

Re: Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από 4 ώρες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Orion22 » 16 Μάιος 2022, 19:17

:blm::smt005:
Dolce et decorum est contra pasok.* pugnatre
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»

Άβαταρ μέλους
Крaсная армия
Δημοσιεύσεις: 4150
Εγγραφή: 17 Ιουν 2021, 21:37
Phorum.gr user: Μαρίνος Αντύπας
Τοποθεσία: Πελασγιώτιδα

Re: Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από 4 ώρες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Крaсная армия » 16 Μάιος 2022, 20:23

ΚΤΕΛ;

Ότι χειρότερο.

Και είναι και κρατικοδίαιτα.

Μακρυά.

Τραίνο και πάλι τραίνο.

Προς νότο, προς την πρωτεύουσα της Νότιας Μακεδονίας αδιάφορο. Δεν έχει κάτι να δεις ή να κάνεις.
Для пользы дела мне необходимы военные полномочия. В таком случае я буду сам, без формальностей свергать тех командармов и комиссаров, которые губят дело. Так мне подсказывают интересы дела, и, конечно, отсутствие бумажки от Троцкого меня не остановит.

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Περί ανέμων και υδάτων”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών