Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από 4 ώρες

Εδώ συζητάμε οτιδήποτε δεν περιλαμβάνεται στις υπόλοιπες κατηγορίες.
Άβαταρ μέλους
Eθνικοκοινωνιστης
Δημοσιεύσεις: 39720
Εγγραφή: 05 Μάιος 2018, 12:13

Re: Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από 4 ώρες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Eθνικοκοινωνιστης » 15 Μάιος 2022, 19:53

Orion22 έγραψε:
15 Μάιος 2022, 19:49
Eθνικοκοινωνιστης έγραψε:
15 Μάιος 2022, 18:59
Orion22 έγραψε:
15 Μάιος 2022, 16:29
Επιτέλους, θα πως εγώ,

Μακάρι να καταφέρουν οι Ιταλοί, να αναστρέψουν 45 χρόνια πασοκιλας και να κάνουν τα σταθερής τροχιας αρτηρίες ανπάπτυξης.

Μακάρι να πάει καλά και να ξαναστηθεί το δίκτυο που τα "εκσυγχρονιστικά" ανθρωπολύμματα του τάπερμαν, κατέστρεψαν ολοσχερώς.
https://www.newsbreak.gr/ellada/299752/ ... a-sapakia/

:p8:
Ναι ρε συ, που είναι η ΠΑΣΟΚαρα, εποχές ωραίες, με την πουτάνα του αντρέα την βασούλα στο μεταφορών και διορισμούς 800+κατσαπλιαδοαπογόνων κηπουρών στον ΟΣΕ. Τα πάντα εν σοφία ποιούσαν τα σοσιαληστρικα παραστια:
δεν θα χαμε και τέτοιες εικόνες που έχουμε σήμερα

[img]https://i.postimg.cc/5064n17R/Scre ... .png[/img]

Εκσυγχρονιστικοί οργασμοί με Αθήνα - Δίκαια το 2002 σε 22 ώρες. :smt023
κατι σαν το αφου η εναλλακτικη ειναι ο μοχαμαντι,καλος και ο μανταλος :102:

στο πρωτο ατυχημα μην ξεχασετε τα σαντουιτς του φωτοπουλου ή τους κηπουρους του οσε ή τις βυζαρουδες της ολυμπιακης ή τους θυρωρους του οτε (τους οποιους εβγαλε με προωρη παχυλη συνταξη με πληρωμενα τα ενσημα μεχρι τον υπολειπομενο χρονο συνταξιοδοτησης και τεραστιες αποζημιωσεις το χατζηδακι) :102:
"Καλύτερα να φορέσω το κράνος του Κόκκινου Στρατού παρά να φάω χάμπουργκερ στα mc Donald's"

Αλαιν ντε Μπενουα

Άβαταρ μέλους
Orion22
Δημοσιεύσεις: 14922
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:41

Re: Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από 4 ώρες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Orion22 » 15 Μάιος 2022, 20:49

Στο δίνω, ειδικά εγώ δεν πρεπει να έχω πει ποτε κακή κουβέντα για -το άεργο σκουπίδι των βρυξελλων- τον σουπερ τον κωστή..
Dolce et decorum est contra pasok.* pugnatre
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»

mao mao
Δημοσιεύσεις: 7466
Εγγραφή: 12 Μάιος 2018, 23:33

Re: Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από 4 ώρες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από mao mao » 15 Μάιος 2022, 20:51

Μπήκα στο site της trainose να δω τιμές, και δε δουλεύει.

Στύγιος
Δημοσιεύσεις: 22168
Εγγραφή: 09 Μαρ 2019, 22:58
Phorum.gr user: C'est fini

Re: Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από 4 ώρες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Στύγιος » 15 Μάιος 2022, 20:54

mao mao έγραψε:
15 Μάιος 2022, 20:51
Μπήκα στο site της trainose να δω τιμές, και δε δουλεύει.
:smt005::smt005:

I rest my case

Άβαταρ μέλους
Belisarius
Δημοσιεύσεις: 4945
Εγγραφή: 20 Μάιος 2018, 02:50
Phorum.gr user: Belisarius
Τοποθεσία: Στην ουρά του λύκου

Re: Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από 4 ώρες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Belisarius » 16 Μάιος 2022, 11:21

Orion22 έγραψε:
15 Μάιος 2022, 18:49
Στύγιος έγραψε:
15 Μάιος 2022, 18:03
Orion22 έγραψε:
15 Μάιος 2022, 16:29
Επιτέλους, θα πως εγώ,

Μακάρι να καταφέρουν οι Ιταλοί, να αναστρέψουν 45 χρόνια πασοκιλας και να κάνουν τα σταθερής τροχιας αρτηρίες ανπάπτυξης.

Μακάρι να πάει καλά και να ξαναστηθεί το δίκτυο που τα "εκσυγχρονιστικά" ανθρωπολύμματα του τάπερμαν, κατέστρεψαν ολοσχερώς.
:smt005::smt005:

10 χρόνια χρησιμοποιούσα προαστιακό Λάρισα - Λεπτοκαρυά.Πέρυσι και φέτος του μαμήσανε τη μάνα....
Δεν έχω εικόνα από την περιοχή σου, αφήνω όμως αυτό


Εικόνα


Σαν κάτοικος περιοχής που η λαίλαπα του εκσυγχρονιστικού παρασιτισμού αφησε ανεποιύλωτη πληγή (βλ κόκκινο στον χάρτη). Με ορδές ευπαθών γυφτοκατσαπλιάδων να λεηλατούν δίκτυο/ εγκαταστάσεις, να ξηλώνουν ακόμα και ράγες χωρίς καμμία συνέπεια, το οτι έχετε δίκτυο που λειτουργεί είναι σημαντικότατο.
Κοιτάξτε να το στηρίξετε για να μην καταντήσετε ενας τελειωμένος γυφτομαχαλάς - εργοστάσιο παραγωγής ψηφοφόρων ΠΑΣΟΚ/ΠΟΤΑΜΙΟΥ/.
Δεν καταλαβαίνω πως φταίει το ΠΑΣΟΚ ή μόνο το ΠΑΣΟΚ.

Τη Σιδηροδρομική Ιονία την έκοψε ο Σουφλιάς ενώ τη προωθούσε η κυβέρνηση Σημίτη.
Καραμανλής, Σαμαράς δεν έκαναν τίποτα για τη γραμμή Πελοποννήσου. Μάλιστα ο Συρίγος, τον οποίο γενικώς σέβομαι, πέταξε τη μπαρούφα μεγατόνων να γίνει... ποδηλατοδρόμος η γραμμή Πελοποννήσου.

Η περιφέρεια επέδειξε μεγάλη κινητικότητα αλλά οι προσπάθειες επαναλειτουργίας της γραμμής προς Ναύπλιο βασίζονταν σε εντελώς λανθασμένες εκτιμήσεις (σε βαθμό γελοιότητας) για την αναμενόμενη επιβατική κίνηση.

Το πρόβλημα είναι ότι η ΕΕ δεν επιδοτεί γραμμές μη κανονικού εύρους. Ωστόσο, νομίζω ότι πάει να βρεθεί λύση και το τρένο ίσως φτάσει μέχρι τη Καλαμάτα.

Ο προαστιακός από το Αντίριο, προς τα πάνω είναι άλλη περίπτωση. Είναι έτοιμο το 1/3 της γραμμής Αντίρριο-Ιωάννινα με 3 ή 4 σταθμούς. Ωστόσο επίτηδες (συμφέροντα) δεν υπήρξε πρόβλεψη για διέλευση τρένου στη γέφυρα Ρίου και η συνέχιση της χάραξης είναι δαπανηρή. Δεν το βλέπω να προχωρά σύντομα αυτό.

Άβαταρ μέλους
Parrot
Δημοσιεύσεις: 7086
Εγγραφή: 31 Ιούλ 2019, 19:48

Re: Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από 4 ώρες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Parrot » 16 Μάιος 2022, 11:25

Έχουμε ξαναπει, οι Ιταλοί δεν είναι καλοί στα τρένα (και πώς θα μπορούσαν άλλωστε, αφού έχουν χειρότερη γεωμορφολογία απ' την δική μας)..

Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 21185
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από 4 ώρες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής » 16 Μάιος 2022, 11:45

Belisarius έγραψε:
16 Μάιος 2022, 11:21
Orion22 έγραψε:
15 Μάιος 2022, 18:49
Στύγιος έγραψε:
15 Μάιος 2022, 18:03


:smt005::smt005:

10 χρόνια χρησιμοποιούσα προαστιακό Λάρισα - Λεπτοκαρυά.Πέρυσι και φέτος του μαμήσανε τη μάνα....
Δεν έχω εικόνα από την περιοχή σου, αφήνω όμως αυτό


Εικόνα


Σαν κάτοικος περιοχής που η λαίλαπα του εκσυγχρονιστικού παρασιτισμού αφησε ανεποιύλωτη πληγή (βλ κόκκινο στον χάρτη). Με ορδές ευπαθών γυφτοκατσαπλιάδων να λεηλατούν δίκτυο/ εγκαταστάσεις, να ξηλώνουν ακόμα και ράγες χωρίς καμμία συνέπεια, το οτι έχετε δίκτυο που λειτουργεί είναι σημαντικότατο.
Κοιτάξτε να το στηρίξετε για να μην καταντήσετε ενας τελειωμένος γυφτομαχαλάς - εργοστάσιο παραγωγής ψηφοφόρων ΠΑΣΟΚ/ΠΟΤΑΜΙΟΥ/.
Δεν καταλαβαίνω πως φταίει το ΠΑΣΟΚ ή μόνο το ΠΑΣΟΚ.

Τη Σιδηροδρομική Ιονία την έκοψε ο Σουφλιάς ενώ τη προωθούσε η κυβέρνηση Σημίτη.
Καραμανλής, Σαμαράς δεν έκαναν τίποτα για τη γραμμή Πελοποννήσου. Μάλιστα ο Συρίγος, τον οποίο γενικώς σέβομαι, πέταξε τη μπαρούφα μεγατόνων να γίνει... ποδηλατοδρόμος η γραμμή Πελοποννήσου.

Η περιφέρεια επέδειξε μεγάλη κινητικότητα αλλά οι προσπάθειες επαναλειτουργίας της γραμμής προς Ναύπλιο βασίζονταν σε εντελώς λανθασμένες εκτιμήσεις (σε βαθμό γελοιότητας) για την αναμενόμενη επιβατική κίνηση.

Το πρόβλημα είναι ότι η ΕΕ δεν επιδοτεί γραμμές μη κανονικού εύρους. Ωστόσο, νομίζω ότι πάει να βρεθεί λύση και το τρένο ίσως φτάσει μέχρι τη Καλαμάτα.

Ο προαστιακός από το Αντίριο, προς τα πάνω είναι άλλη περίπτωση. Είναι έτοιμο το 1/3 της γραμμής Αντίρριο-Ιωάννινα με 3 ή 4 σταθμούς. Ωστόσο επίτηδες (συμφέροντα) δεν υπήρξε πρόβλεψη για διέλευση τρένου στη γέφυρα Ρίου και η συνέχιση της χάραξης είναι δαπανηρή. Δεν το βλέπω να προχωρά σύντομα αυτό.
Λοιπόν, κοίτα πως έχουν τα πράγματα. Η γραμμή, Πάτρα-Καλαμάτα έχει λεηλατηθεί. Οι μπάρες στα φυλασόμενα τμήματα έχουν κοπεί, δρόμοι με άσφαλτο ή και χώμα έχουν φτιαχτεί σε αρκετά σημεία. Δέντρα έχουν φυτρώσει πάνω στη γραμμή. Όλα τα καλώδια της τηλεδιοίκησης έχουν κλαπεί. ακόμη και τμήματα από ράγες έχουν κλαπεί από τους γνωστούς, αγνώστους, όπως και τα τραίνα intercity μετρικής γραμμής.
Έγινε μεγάλος αγώνας για να ξαναστηθεί σε λογική προαστιακού το Πάτρα - Κάτω Αχαΐα διότι η καταστροφή ήταν τεράστια και τελικά δεν είχε ιδιαίτερη επιτυχία.

Ο προαστιακός της Πάτρας επίσης έχει ξηλωθεί σε μεγάλο του τμήμα και έχει γίνει ασύμφορος σε χρόνο και κόστος. Τα έργα της νέας γραμμής προφανώς και έχουν βαλτώσει και είναι άνγωστο αν και πότε θα παραδωθούν.

Πάμε τώρα στο Αντίρριο και πάνω. Εκεί επί τοπικού βουλευτή και υπουργού μεταφορών Βερελή έγινε πάρτυ. Ανακαινίστηκε πλήρως η γραμμή Κρυονερίου - Αγρινίου, μία ιστορική γραμμή που συνδεόταν διά θαλάσσης με το δίκτυο της Πελοποννήσου και εχρησιμοποιείτο τόσο για τη μεταφορά επιβατών όσο και εμπορευμάτων όπως καπνά και σιτηρά.
Βέβαια, από τη στιγμή της ανακαίνισης κατά το 2004 και αφού πληρώθηκε ο εργλοάβος, και έγιναν κάποιες δοκιμές συρμών για τους ιθαγενείς, η γραμμή αποφασίστηκε να μη λειτουργήσει ποτέ. Επήλθε λοιπόν η εγκατάλειψη, η λεηλασία, αγροτικοί δρόμοι έκοψαν τις γραμμές και συν τοις άλλοις η σιδηροδρομική γέφυρα Ευηνοχωρίου υπέστη ζημιές το χειμώνα και ο νέος εργολάβος απαιτή το γκρέμισμα της. Μιλάμε για μία ιστορική γέφυρα 120 ετών.

Από την άλλη οι Αλβανοί, με επίσης κατεστραμμένο σιδηροδρομικό δίκτυο και τη διάλυση του στη μετά Χότζα εποχή θέλουν να δημιουργήσουν ένα δίκτυο στα δυτικά Βαλκάνια που θα ενώνει σιδηροδρομικώς την Ελλάδα, τα Σκόπια, τη χώρα τους και το Μαυροβούνιο. Το πρόβλημα όμως είναι ότι δεν υπάρχουν κονδύλια, όλα είναι στα χαρτιά και φυσικά τα ναυτιλιακά και τα οδικά συμφέροντα είναι τεράστια. Απλά το συντηρούν για επιδοματικούς λόγους και ως διαφημιστικό μέσο στην ενταξιακή της πορεία.

Θα έγραφα και για το υπόλοιπο δίκτυο αλλά κουράστηκα. Αν τραβήξει το νήμα μπορεί.

Γενικώς πάντως, τα πέντε χρόνια των Ιταλών δεν έδειξαν κάποια πρόοδο, μάλλον πισωγυρίσματα είδαμε, ειδικά στην ενημέρωση των επιβατών, τις συχνότητες των δρομολογίων και την πρόσβαση των επιβατών στην τηλεματική. Ακόμη και ο στόλος των συρμών έχει υποβαθμιστεί και τα λίγα μεταχειρισμένα ETR δεν πρόκειται να κάνουν τη διαφορά. Απλά είναι τρικ της εταιρείας και του υπουργείου ώστε να φανεί μία δικαιολόγηση των χρημάτων που δίδονται ως επιδότηση ακόμη και στα δρομολόγια μεταξύ των δύο μεγαλύτερων πόλεων και λιμένων της χώρας.

Άβαταρ μέλους
Cavaliere
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 15685
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 04:07
Τοποθεσία: HH

Re: Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από 4 ώρες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Cavaliere » 16 Μάιος 2022, 12:06

Άμα δεν πάτε Κίνα και Ιαπωνία δεν έχετε δει τρένα. Αυτά εδώ είναι τρένα για καουμπόηδες. Τα έχω κάνει όλα τα βέλη στην Ιταλία, πήγαινα στη Ρώμη. Αλλά στην Κίνα ήταν άλλα γούστα. Στη δε Γερμανία δεν έχουν τρένα, έχουν κάτι παλιοσίδερα που τα καμαρώνουν και δεν φτάνουν ποτέ στην ώρα τους.
Ordem e Progresso.

Άβαταρ μέλους
Belisarius
Δημοσιεύσεις: 4945
Εγγραφή: 20 Μάιος 2018, 02:50
Phorum.gr user: Belisarius
Τοποθεσία: Στην ουρά του λύκου

Re: Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από 4 ώρες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Belisarius » 16 Μάιος 2022, 12:12

Cavaliere έγραψε:
16 Μάιος 2022, 12:06
Άμα δεν πάτε Κίνα και Ιαπωνία δεν έχετε δει τρένα. Αυτά εδώ είναι τρένα για καουμπόηδες. Τα έχω κάνει όλα τα βέλη στην Ιταλία, πήγαινα στη Ρώμη. Αλλά στην Κίνα ήταν άλλα γούστα. Στη δε Γερμανία δεν έχουν τρένα, έχουν κάτι παλιοσίδερα που τα καμαρώνουν και δεν φτάνουν ποτέ στην ώρα τους.
Εντάξει αλλά είναι σα να πηγαίνεις με το Ντάτσουν να μαζέψεις πατάτες και να λες στον οδηγό πως αυτό δεν είναι αμάξι μπροστά στη νέα Λαμποργκίνι. Αληθές μεν, ωστόσο η Λαμπορκίνι είναι εντελώς ακατάλληλη και ασύμφορη για μάζεμα πατάτας. Αν έχουμε λεφτά για τρένα θέλουμε ελαφρές αναβαθμίσεις και μεγαλύτερο δίκτυο. Σε αυτή τη φάση δεν χρειαζόμαστε Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 25 λεπτά με άνεση Χίλτον.

Άβαταρ μέλους
Cavaliere
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 15685
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 04:07
Τοποθεσία: HH

Re: Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από 4 ώρες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Cavaliere » 16 Μάιος 2022, 12:19

Belisarius έγραψε:
16 Μάιος 2022, 12:12
Cavaliere έγραψε:
16 Μάιος 2022, 12:06
Άμα δεν πάτε Κίνα και Ιαπωνία δεν έχετε δει τρένα. Αυτά εδώ είναι τρένα για καουμπόηδες. Τα έχω κάνει όλα τα βέλη στην Ιταλία, πήγαινα στη Ρώμη. Αλλά στην Κίνα ήταν άλλα γούστα. Στη δε Γερμανία δεν έχουν τρένα, έχουν κάτι παλιοσίδερα που τα καμαρώνουν και δεν φτάνουν ποτέ στην ώρα τους.
Εντάξει αλλά είναι σα να πηγαίνεις με το Ντάτσουν να μαζέψεις πατάτες και να λες στον οδηγό πως αυτό δεν είναι αμάξι μπροστά στη νέα Λαμποργκίνι. Αληθές μεν, ωστόσο η Λαμπορκίνι είναι εντελώς ακατάλληλη και ασύμφορη για μάζεμα πατάτας. Αν έχουμε λεφτά για τρένα θέλουμε ελαφρές αναβαθμίσεις και μεγαλύτερο δίκτυο. Σε αυτή τη φάση δεν χρειαζόμαστε Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 25 λεπτά με άνεση Χίλτον.
Όχι, δεν θες. Θες ένα καλό τρένο να το κάνει σε 3 ώρες, και είσαι μια χαρά. Επίσης θες δίκτυο, να μπορεί το τρένο να φτάνει σε πιο πολλούς προορισμούς. Οι Αυστριακοί με τις Άλπεις το πέτυχαν. Και δεν έχουν το κινέζικο, συμβατικά τρένα έχουν.
Το παράδειγμα δεν το έφερα για να πω ότι θέλουν στην Ελλάδα κινέζικο τρένο, αλλά για να εκφράσω τον θαυμασμό μου βλέποντας την επένδυση και τις υπηρεσίες σε αυτές τις ασιατικές χώρες, και στην πρώτη Οικονομία της Ε.Ε. κινούν ματρακάδες που δεν φτάνουν ποτέ, ή φτάνουν ΠΑΝΤΑ καθυστερημένα, ενώ κοστίζουν τον άμπακα. Μιλώ για τη Γερμανία, όπου ζω.
Ordem e Progresso.

jimdenin
Δημοσιεύσεις: 3075
Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 13:57

Re: Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από 4 ώρες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από jimdenin » 16 Μάιος 2022, 12:33

1) Ένας υγιής σιδηρόδρομος είναι πολύ περισσότερα και πιο σημαντικά πράγματα από λογικές του τύπου "Αθήνα - Θεσσαλονίκη σε 3 ή 4 ώρες". Είναι η συνέπεια και η συχνότητα των δρομολογίων, το εμπορικό έργο που παραδοσιακά αποφέρει ποιό πολλά έσοδα από το επιβατικό κλπ.

2) Σε χώρες όπως η Ιαπωνία, η Γερμανία η Γαλλία κλπ υπάρχουν τα τραίνα υψηλών ταχυτήτων ( high speed trains) με ταχύτητες 250-320 χλμ/ώρα. Στην Ελλάδα δεν συμφέρει μια τέτοια περίπτωση αλλά σιδηρόδρομος ταχύτητας 200χλμ/ώρα γίνεται και αυτή ήταν η προτεραιότητα στον εκσυγχρονισμό του δικτύου από μέσα δεκαετίας του 90, αλλά όπως φάνηκε και στην περίπτωση του ΟΣΕ δύσκολα.

3) Αν κάποιο κόμμα έκανε κάτι για τον σιδηρόδρομο στην Ελλάδα αυτό ήταν το ΠΑΣΟΚ. Η ΝΔ λόγω συγκεκριμένων πεποιθήσεων ήταν αρκετά εχθρική προς το μέσο.

4) Τόσο η Ιαπωνία όσο και η Ελβετία που θεωρούνται "χώρες των σιδηροδρόμων" έχουν σε μεγάλο βαθμό δίκτυα μετρικού εύρους. Το τρικουπικό δίκτυο σε άλλη χώρα θα θεωρούνταν ευλογία όχι πρόβλημα. Για τα δεδομένα της Πελοποννήσου (ανάγλυφο, επιβατική και εμπορική δραστηριότητα) ήταν πολύ πιο κατάλληλο.
Με κλάσμα των χρημάτων που έχουν δοθεί για τα "ανόητα" φαραωνικά έργα στο κομμάτι Αθήνα - Πάτρα και τα οποία έχουν αποδεχθεί σε καταβόθρα πόρων θα μπορούσε η χώρα να έχει ένα μετρικό δίκτυο ταχύτητας 140 χλμ/ώρα το οποίο θα σου έκανε μια χαρά τη δουλειά που απαιτούνταν. Μόνο και μόνο η μοναδικότητα του δικτύου του Τρικούπη που σαν μετρικό ήταν το μεγαλύτερο στην Ευρώπη θα μπορούσε να αποφέρει κέρδη μέσα από δραστηριότητα σιδηροδρομικού τουρισμού όπως ακριβώς πράττουν από ανάλογες κινήσεις οι Ελβετοί με τα δικά τους μετρικά δίκτυα.

Άβαταρ μέλους
Cavaliere
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 15685
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 04:07
Τοποθεσία: HH

Re: Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από 4 ώρες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Cavaliere » 16 Μάιος 2022, 12:37

jimdenin έγραψε:
16 Μάιος 2022, 12:33
1) Ένας υγιής σιδηρόδρομος είναι πολύ περισσότερα και πιο σημαντικά πράγματα από λογικές του τύπου "Αθήνα - Θεσσαλονίκη σε 3 ή 4 ώρες". Είναι η συνέπεια και η συχνότητα των δρομολογίων, το εμπορικό έργο που παραδοσιακά αποφέρει ποιό πολλά έσοδα από το επιβατικό κλπ.

Πολύ ωραία ειπωμένο.
Ordem e Progresso.

Άβαταρ μέλους
Belisarius
Δημοσιεύσεις: 4945
Εγγραφή: 20 Μάιος 2018, 02:50
Phorum.gr user: Belisarius
Τοποθεσία: Στην ουρά του λύκου

Re: Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από 4 ώρες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Belisarius » 16 Μάιος 2022, 13:00

Cavaliere έγραψε:
16 Μάιος 2022, 12:19
Belisarius έγραψε:
16 Μάιος 2022, 12:12
Cavaliere έγραψε:
16 Μάιος 2022, 12:06
Άμα δεν πάτε Κίνα και Ιαπωνία δεν έχετε δει τρένα. Αυτά εδώ είναι τρένα για καουμπόηδες. Τα έχω κάνει όλα τα βέλη στην Ιταλία, πήγαινα στη Ρώμη. Αλλά στην Κίνα ήταν άλλα γούστα. Στη δε Γερμανία δεν έχουν τρένα, έχουν κάτι παλιοσίδερα που τα καμαρώνουν και δεν φτάνουν ποτέ στην ώρα τους.
Εντάξει αλλά είναι σα να πηγαίνεις με το Ντάτσουν να μαζέψεις πατάτες και να λες στον οδηγό πως αυτό δεν είναι αμάξι μπροστά στη νέα Λαμποργκίνι. Αληθές μεν, ωστόσο η Λαμπορκίνι είναι εντελώς ακατάλληλη και ασύμφορη για μάζεμα πατάτας. Αν έχουμε λεφτά για τρένα θέλουμε ελαφρές αναβαθμίσεις και μεγαλύτερο δίκτυο. Σε αυτή τη φάση δεν χρειαζόμαστε Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 25 λεπτά με άνεση Χίλτον.
Όχι, δεν θες. Θες ένα καλό τρένο να το κάνει σε 3 ώρες, και είσαι μια χαρά. Επίσης θες δίκτυο, να μπορεί το τρένο να φτάνει σε πιο πολλούς προορισμούς. Οι Αυστριακοί με τις Άλπεις το πέτυχαν. Και δεν έχουν το κινέζικο, συμβατικά τρένα έχουν.
Το παράδειγμα δεν το έφερα για να πω ότι θέλουν στην Ελλάδα κινέζικο τρένο, αλλά για να εκφράσω τον θαυμασμό μου βλέποντας την επένδυση και τις υπηρεσίες σε αυτές τις ασιατικές χώρες, και στην πρώτη Οικονομία της Ε.Ε. κινούν ματρακάδες που δεν φτάνουν ποτέ, ή φτάνουν ΠΑΝΤΑ καθυστερημένα, ενώ κοστίζουν τον άμπακα. Μιλώ για τη Γερμανία, όπου ζω.
Συμφωνώ. Το να φτάνει και να φεύγει στην ώρα του είναι υπόθεση. Σε μεγάλο βαθμό το πρόβλημα είναι ότι οι εταιρίες και οι φορείς έχουν την ανάγκη να παρουσιάζουν υψηλές ταχύτητες και μειωμένους χρόνους ελπίζοντας ότι δεν θα υπάρχουν απρόοπτα. Ωστόσο, νομίζω ότι το κοινό τελικά προτιμά να του πεις ότι το βέλος δεν κάνει 3:55 το Αθήνα-Θεσσαλονίκη αλλά π.χ. 4:15 (20 λεπτά περιθώριο διόρθωσης) και να φτάνει ακριβώς στην ώρα του παρά τις όποιες τυχαίες καθυστερήσεις.

Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 21185
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από 4 ώρες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής » 16 Μάιος 2022, 13:58

Σαν τις αεροπορικές ένα πράγμα. Όταν ο άλλος ψάχνει εισιτήρια και τον ενδιαφέρουν οι χρόνοι άφιξης, οι ανταποκρίσεις και τα σχετικά, δεν ασχολείται με τις φανφάρες του Καραμανλή και τα παιχνίδια των επιδοτήσεων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ...

sharp
Δημοσιεύσεις: 21403
Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 21:47

Re: Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από 4 ώρες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sharp » 16 Μάιος 2022, 16:07

Εμπεδοκλής έγραψε:
16 Μάιος 2022, 13:58
Σαν τις αεροπορικές ένα πράγμα. Όταν ο άλλος ψάχνει εισιτήρια και τον ενδιαφέρουν οι χρόνοι άφιξης, οι ανταποκρίσεις και τα σχετικά, δεν ασχολείται με τις φανφάρες του Καραμανλή και τα παιχνίδια των επιδοτήσεων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ...
Μια που λες ανταποκρίσεις, μία φορά πήρα το τραίνο Αθ-Θεσ και για να φτάσω στον τελικό προορισμό μού βγήκε η πίστη. Τελικά μόνο με ταξί έκανες δουλειά κι αυτό όταν το έβρισκες. Τις επόμενες φορές πήγα με το αυτοκίνητο. Τα τραίνα στην Ελλάδα και υπερηχητικά να γίνουν θα βολεύουν μόνον όσους μένουν και δουλεύουν κοντά στο σιδ. σταθμό. :lol:
“Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times.”

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Περί ανέμων και υδάτων”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών