το στεκι του wannabe μαθηματικού
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Η Ιλονα, η Μονικα και η Ανζελινα μοιραστηκαν το πεος του Μαικ. Τι ποσοστο πηρε η καθεμια?
Απαντηση: Καθεμια το πηρε ολοκληρο αρα εχουμε 1+1+1 μια που δεν το τεμαχισαν. Καθε μια πηρε το 100% λοιπον.
100%x3=300%, αλλά (προσοχη εδω) μιλαμε για το ιδιο παπαρι που ειναι ενα και ολοκληρο, αρα 100%.
Πως γινεται λοιπον 300%=100%
Τροφη για σκέψη.
Απαντηση: Καθεμια το πηρε ολοκληρο αρα εχουμε 1+1+1 μια που δεν το τεμαχισαν. Καθε μια πηρε το 100% λοιπον.
100%x3=300%, αλλά (προσοχη εδω) μιλαμε για το ιδιο παπαρι που ειναι ενα και ολοκληρο, αρα 100%.
Πως γινεται λοιπον 300%=100%
Τροφη για σκέψη.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
ναι. 3/12 των φρουτων, η 3/4 του φρουτου. 3/4 των φρουτων ειναι λαθος.Gherschaagk έγραψε: ↑08 Δεκ 2022, 17:34Τα 3/12;Ασέβαστος έγραψε: ↑08 Δεκ 2022, 17:25η απαντηση που πηρε απο τους μαθηματικους ειναι η δικη μου.Gherschaagk έγραψε: ↑08 Δεκ 2022, 14:59
Μισό λεπτό λίγο, ρώτησε η άλλη τους μαθηματικούς στο φροντιστήριο κι εσύ τους έβγαλες άχρηστους σαΐνι μου;;;;
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
TLTRGherschaagk έγραψε: ↑08 Δεκ 2022, 17:32Έχεις εσύ καμία απορία από τα βιβλία; Έχουν λάθη τα βιβλία κατά τη γνώμη σου;
Ειλικρινά δεν ξέρω. Τα δικά μου είναι μικρούλια ακόμα. Από του χρόνου θα τα δω.
Σκεφτόμουν, πάντως, ότι αυτές οι πχορουμίστικες διαμάχες μπορεί να αποφέρουν κάποιο κέρδος. Σε προσωπικό επίπεδο πάντα, αφού σκέφτομαι πως όταν θα μεγαλώσουν τα παιδιά μου, τέτοιοι προβληματισμοί θα δημιουργούν πολύ εποικοδομητικές συζητήσεις. Όπως εδώ δηλαδή που γράφουμε διάφορα όμορφα και διαολοστέλνουμε ο ένας τον άλλον, χαχαχα.
Για παράδειγμα, αυτό με τις σοκολάτες θεωρούσα, αρχικά, ότι ήταν λάθος το αποτέλεσμα, βάσει κ της διατύπωσης που είχε. Μίλησα και με το γνωστό μου αν και δε στάθηκε στη διατύπωση. Είπε απλά πώς προκύπτει το αριθμητικό αποτέλεσμα.
Παρατήρησα στη συνέχεια ότι το βιβλίο γράφει "Επειδή έχουμε τρεις (3) σοκολάτες, τελικά, το κάθε παιδί θα πάρει τα 3/8 από τις τρεις σοκολάτες.". Οπότε εννοεί ότι πήρε 1/8 από κάθε σοκολάτα, άρα και από τις τρεις μαζί πήρε 1/8 + 1/8 + 1/8 = 3/8. Επομένως, θεωρώ πως είναι σωστή η εξήγηση. Γι' αυτό και έκανα στροφή.
Όμως στην περίπτωση με τα μήλα και αναφορικά με το β' τρόπο, τείνω προς την άποψη του Ασέβαστος. Δε μου φαίνεται σωστό το 6/5 των μήλων. Ισως θα έπρεπε να γράφει τα 6/5 από τα μήλα, δηλαδή πήραν το 1/5 από το κάθε μήλο (ή του κάθε μήλου), όπως δηλαδή στο παράδειγμα με τις σοκολάτες. Διατηρώ, όμως, μια επιφύλαξη γιατί σκέφτομαι ότι προσωπικά δεν είμαι καλός στις διατυπώσεις και τα φιλολογικά εν γένει, και, δεύτερον, γιατί υποτίθεται ότι τα βιβλία περνούν από συχνούς και καλούς ελέγχους. Από τη άλλη, όμως, από προσωπική εμπειρία βλέποντας πώς γράφονται ορισμένες φορές επιστημονικά βιβλία που περιέχουν έρευνες και αξιολογήσεις (όχι πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης), γιατί να μην υπάρχουν λάθη και στα βιβλία του σχολείου;
Οπότε για αυτό διατηρώ μία επιφυλακτική στάση. Πολύ θα ήθελα μια απάντηση από... δεν ξέρω... κάποιον από το Υπουργείο που να μπαίνει εδώ; Χαχα. Θέλω πολύ να ρωτήσω εκείνον που είχα αναφέρει ότι μένει στο από κάτω διαμέρισμα. Ψιλοδιάνοια είναι, μαθηματικός, με PhD. Θα του πω να έρθει με το παιδί του να παίξει με τα δικά μου, χάχα. Άλλωστε, κάθε φορά με ρωτάει για διάφορους αλγορίθμους ή γλώσσες προγραμματισμού, πώς μπορεί να τα αξιοποιήσει εκεί που δουλεύει. Ε, ας τον ρωτήσω κι εγώ κάτι μια φορά. Θα του θέσω αυτό το μείζον θέμα με τις σοκολάτες κ τα μήλα! Κρίνεται η τύχη του phorum το οποίο κινδυνεύει να καταρρεύσει!
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
δεν νομιζω οτι εχει πολυ νοημα να ρωτήσεις κάποιον, αυτες οι ασκήσεις ειναι για παιδάκια, ειναι μαλλον μερος της διαδικασίας.
αν ρωτήσεις παντως μην φερεις παλι μονο την απαντηση οπως πριν, φερε και τον συλογισμό γιατι αλλιως θα του βγαλουμε πλαστο το phd.
αν ρωτήσεις παντως μην φερεις παλι μονο την απαντηση οπως πριν, φερε και τον συλογισμό γιατι αλλιως θα του βγαλουμε πλαστο το phd.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
για να το κανω πιο ωραιο.Puma έγραψε: ↑08 Δεκ 2022, 17:57
Για παράδειγμα, αυτό με τις σοκολάτες θεωρούσα, αρχικά, ότι ήταν λάθος το αποτέλεσμα, βάσει κ της διατύπωσης που είχε. Μίλησα και με το γνωστό μου αν και δε στάθηκε στη διατύπωση. Είπε απλά πώς προκύπτει το αριθμητικό αποτέλεσμα.
Παρατήρησα στη συνέχεια ότι το βιβλίο γράφει "Επειδή έχουμε τρεις (3) σοκολάτες, τελικά, το κάθε παιδί θα πάρει τα 3/8 από τις τρεις σοκολάτες.". Οπότε εννοεί ότι πήρε 1/8 από κάθε σοκολάτα, άρα και από τις τρεις μαζί πήρε 1/8 + 1/8 + 1/8 = 3/8. Επομένως, θεωρώ πως είναι σωστή η εξήγηση. Γι' αυτό και έκανα στροφή.
εχουμε 3 σοκολατες, να τις μοιρασουμε σε 8 παιδια.
το καθε παιδι θα παρει ....... απο το συνολο των σοκολατων που εχουμε.
συμπληρωσε το κενο.
του πουστη και του κερατα, φανταζομαι δε θα βαλεις 3/8, αλλα 1/8.
φευγουμε τωρα απο τα μαθηματικα, και παμε στη γλωσσα. μενει να δουμε αν "απο τις 3 σοκολατες" ειναι το ιδιο με "απο το συνολο των σοκολατων". πως το βλεπεις;
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Μπορώ να τον ρωτήσω αρχικά για το συλλογισμό και στη συνέχεια να του δείξω τι γράφει το βιβλίο. Βέβαια... υπάρχει περίπτωση ορισμένα θέματα να αντιμετωπίζονται με διαφορετικό τρόπο από εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας/δευτεροβάθμιας συγκριτικά π.χ. με καθηγητές πανεπιστημίων και ακαδημαϊκούς; Ο γνωστός που ρώτησα κάνει ιδιαίτερα. Και νομίζω πως κάνει σε αυτές τις ηλικίες. Επομένως, θα είναι εξοικειωμένος με τα βιβλία αυτά. Ο PhD από κάτω πάλι, μπορεί να έχει άλλη οπτική κ άποψη. Γι' αυτό θα ήθελα πολύ να τον ρωτήσω.
Άλλο παράδειγμα με πληροφορικούς. Ήμουν σε ένα γκρουπ με εκπαιδευτικούς Πληροφορικής και παρατήρησα ότι είχαν διαφορετική άποψη συγκριτικά με τους ακαδημαϊκούς σχετικά με τον ελληνικό τίτλο του Object-oriented programming. Εγώ το ήξερα όλα τα χρόνια αντικειμενοστρεφής και έτσι το είχαν στα περισσότερα (αν όχι όλα τα πανεπιστήμια) στα προγράμματα σπουδών τους. Αντίθετα, σχεδόν όλοι οι εκπαιδευτικοί Πληροφορικής στα σχολεία έλεγαν ότι το σωστό είναι αντικειμενοστραφής και το λένε και οι φιλόλογοι! Μου έκανε τεράστια εντύπωση γιατί ξαφνικά ένιωσα ότι υπάρχουν δύο διαφορετικοί κόσμοι. Παρόλο που όλοι έχουν σπουδάσει λίγο πολύ τα ίδια!
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29713
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Από το ίδιο πανέρι με την Κασπ τα πήραν τα πτυχία;
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
2,3,9 το 18 ειναι πολλαπλασιο ολων
αμα το κανεις με 2,3,8 θαναι 24 αλλα και τοτε το υπολοιπο ειναι 1!!! οχι 7
ξερει κανεις να το γενικοποιησει;
Κυριάκος ο Χρυσογέννητος, του Οίκου των Μητσοτακιδών, Πρώτος του Ονόματός του, Κύριος των Κρητών και των Πρώτων Ελλήνων, Προστάτης της Ελλάδος, Μπαμπάς της Δρακογενιάς, ο Κούλης του Οίνοπα Πόντου, ο Ατσαλάκωτος, ο Απελευθερωτής από τα Δεσμά των Μνημονίων.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
δεν τους ξερω τους ανθρωπους
για συμπληρωσε κι εσυ, να δω κατι
εχουμε 3 σοκολατες, να τις μοιρασουμε σε 8 παιδια.
το καθε παιδι θα παρει ....... απο το συνολο των σοκολατων που εχουμε.
συμπληρωσε το κενο.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29713
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Να το δώσεις στην δασκάλα σας να δεις πόσο άχρηστη είναι.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Gherschaagk έγραψε: ↑08 Δεκ 2022, 18:34Να το δώσεις στην δασκάλα σας να δεις πόσο άχρηστη είναι.
ναι αλλα δε βλεπω να συμπληρωνεις. μηπως να ρωτησεις και τον αρχελαο;
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29713
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Για ποιο λόγο να σου κάνω το χατίρι όταν 3 μέρες τώρα δεν κατεβαίνεις πως είσαι λάθος;Ασέβαστος έγραψε: ↑08 Δεκ 2022, 18:36
ναι αλλα δε βλεπω να συμπληρωνεις. μηπως να ρωτησεις και τον αρχελαο;
Για να διαιωνίσουμε στο διηνεκές κάτι που δεν θες να αποδεχτείς πως είναι όπως το γράφει το βιβλίο;
Πλάκα με κάνεις;
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Το ίδιο μου φαίνεται και ως αριθμητικό αποτέλεσμα και από θέμα γλώσσας. Αν πεις, όμως, "το κάθε παιδι θα πάρει ... του συνόλου των σοκολατών" ή "το κάθε παιδί θα πάρει... των σοκολατών" τότε αλλάζει το θέμα. Είναι σαν τη β' περίπτωση που ανέφερες με τα μήλα.Ασέβαστος έγραψε: ↑08 Δεκ 2022, 18:19για να το κανω πιο ωραιο.
εχουμε 3 σοκολατες, να τις μοιρασουμε σε 8 παιδια.
το καθε παιδι θα παρει ....... απο το συνολο των σοκολατων που εχουμε.
συμπληρωσε το κενο.
του πουστη και του κερατα, φανταζομαι δε θα βαλεις 3/8, αλλα 1/8.
φευγουμε τωρα απο τα μαθηματικα, και παμε στη γλωσσα. μενει να δουμε αν "απο τις 3 σοκολατες" ειναι το ιδιο με "απο το συνολο των σοκολατων". πως το βλεπεις;
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
διαφορετική αντιμετώπηση μαλλον θα έχει απο το βιβλίο της πεμπτης για μια άσκηση που την περιγραφει σαν "δραστηριότητα" το βιβλίο, αλλα θα εχει πλακα να εχουμε ενα συλλογισμό να συγκρίνουμε οταν τελειωσουμε με τις προσωπικές προσβολέςPuma έγραψε: ↑08 Δεκ 2022, 18:22Βέβαια... υπάρχει περίπτωση ορισμένα θέματα να αντιμετωπίζονται με διαφορετικό τρόπο από εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας/δευτεροβάθμιας συγκριτικά π.χ. με καθηγητές πανεπιστημίων και ακαδημαϊκούς; Ο γνωστός που ρώτησα κάνει ιδιαίτερα. Και νομίζω πως κάνει σε αυτές τις ηλικίες. Επομένως, θα είναι εξοικειωμένος με τα βιβλία αυτά. Ο PhD από κάτω πάλι, μπορεί να έχει άλλη οπτική κ άποψη. Γι' αυτό θα ήθελα πολύ να τον ρωτήσω.
Άλλο παράδειγμα με πληροφορικούς. Ήμουν σε ένα γκρουπ με εκπαιδευτικούς Πληροφορικής και παρατήρησα ότι είχαν διαφορετική άποψη συγκριτικά με τους ακαδημαϊκούς σχετικά με τον ελληνικό τίτλο του Object-oriented programming. Εγώ το ήξερα όλα τα χρόνια αντικειμενοστρεφής και έτσι το είχαν στα περισσότερα (αν όχι όλα τα πανεπιστήμια) στα προγράμματα σπουδών τους. Αντίθετα, σχεδόν όλοι οι εκπαιδευτικοί Πληροφορικής στα σχολεία έλεγαν ότι το σωστό είναι αντικειμενοστραφής και το λένε και οι φιλόλογοι! Μου έκανε τεράστια εντύπωση γιατί ξαφνικά ένιωσα ότι υπάρχουν δύο διαφορετικοί κόσμοι. Παρόλο που όλοι έχουν σπουδάσει λίγο πολύ τα ίδια!
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση θέλετε βιβλιοθήκη ή στέκι;
από foscilis » 08 Ιουν 2022, 09:24 » σε Εσωτερική Πολιτική - 1 Απαντήσεις
- 207 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από klg
08 Ιουν 2022, 09:34
-