Έχεις δίκιο. Αλλά όποιος έχει κλείσει μήνα εδώ μέσα, ξέρει ότι αυτά είναι πταίσματα.
Τέλος πάντων. Δεν βλέπω να υπάρχει ανάγκη να αναλυθεί κάτι παραπάνω στα παραδείγματα. Ένα λάθος σε βιβλίο μαθηματικών, στα χρόνια που πήγαινα σχολείο ήταν κάτι συνηθισμένο. Άνευ σημασίας στις περισσότερες των περιπτώσεων. Και ανθρώπινο. Είναι τεράστια η προσπάθεια που απαιτείται για να κυκλοφορήσει ένα βιβλίο. Μεγάλη και σύνθετη ομαδική εργασία. Όσο και να ελέγξεις, κάτι μπορεί να ξεφύγει. Κάποιες αβλεψίες επισημαίνονταν από το δάσκαλο και κάποιες τις βρίσκαμε στην πορεία. Η μόνη περίπτωση που περιπλέκεται η κατάσταση είναι όταν ο δάσκαλος είναι ανεπαρκής και μένει κολλημένος σ'αυτό που διαβάζει χωρίς να μπορεί να αξιολογήσει. Και κατηγορεί και τους μαθητές που πιθανόν κατάλαβαν.
Επίσης αν θυμάμαι σωστά δίνονται κατά καιρούς και επιπλέον οδηγίες του πως να διδαχθεί αυτό και εκείνο. Αν κάτι δεν μπορεί να διορθωθεί στο ίδιο το βιβλίο, μπορεί άνετα να πάει ως σύσταση και να τελειώνει η υπόθεση.