H απόλυτη λύση
Δημοσιεύτηκε: 27 Σεπ 2023, 06:45
Όλοι το έχουμε πάθει, τουλάχιστον αυτοί που φοράμε γυαλιά
Αφήνεις τα γυαλιά σου στο υπνοδωμάτιο ή κάπου στο νιπτήρα και μπαίνεις για μπάνιο. Αφήνεις το νερό να τρέξει, φτιάχνεις την τέλεια θερμοκρασία, μπαίνεις από κάτω. Τι ωραία. Χαλαρώνεις λίγο με το πρόσωπο προς τα πάνω όπως κάνουν στις ταινίες, κάποια στιγμή αποφασίζεις να αρχίσεις να πλένεσαι. Η μαμά μου έχει πει ότι ξεκινάμε από πάνω με τα μαλλιά, οπότε απλώνεις το χέρι να πιάσεις το σαμπουάν. Κοιτάς το ράφι, και φυσικά επειδή υπάρχουν γυναίκες στο σπίτι, βλέπεις κάπου 2139462394327 μπουκάλια.
Πιάνεις το πρώτο, νερά στα μάτια, τα γυαλιά μακριά, δε βλέπεις τίποτα αλλά τέλος πάντως λες θα το παλέψω, δεν είμαι και τυφλός, κάπου θα έχει ευδιάκριτη τη λέξη "ΣΑΜΠΟΥΑΝ" ή "ΚΟΝΤΙΣΙΟΝΕΡ" ή "MΠΟΝΤΙ ΓΟΥΟΣ"
Αμ δε.
Ο υπεύθυνος μάρκετινγκ θέλει οπωσδήποτε να διαβάσεις τη διαφημιστική καμπάνια την οποία έχει χωρέσει ΌΛΗ με επιμέλεια στην ταμπέλα του προϊόντος. Το γυρνάς από πίσω, τα ίδια και χειρότερα, ακόμα μικρότερα γράμματα. Το ξαναγυρνάς μπροστά, ψάχνεις ψάχνεις, τίποτα. Κάπου εκεί αρχίζεις και αναρωτιέσαι δηλαδή και τι θα γίνει αν είναι λάθος μπουκάλι και βάλω κοντίσιονερ στ'αρχίδια μου, τι θα πάθω; (spoiler alert: τίποτα). Αλλά λες όχι, δεν είμαστε κάφροι, θα το παλέψω.
Βγαίνεις έξω, σκουπίζεσαι, πας και βρίσκεις τα γυαλιά σου, κάθεσαι γυμνός στη λεκάνη, ξαναπιάνεις το μπουκάλι και αρχιζεις το διάβασμα.
-Πρώτη σειρά με τεράστια γράμματα: "NEW FORMULA"
-Πιό κάτω με μεγάλα γράμματα: "Signature scent - Nourishing secrets"
-Μετά ξανά τεράστια γράμματα, η μάρκα
-Μετά κανονικά γράμματα: "Clinically proven 0% added Phosphates", λες και ξέρω τι σημαίνει φόσφεϊτς
-Ξανά μεγάλα γράμματα:"Clean and balanced long lasting freshness"
Μέχρι εκεί είχα κάποια ελπίδα να διαβάσω με νερά στα μάτια και χωρίς γυαλιά (αν είχα την παραμικρή όρεξη να διαβάσω τις μαλακίες τους)
-Mετά μια στρογγυλή σφραγίδα "Αustralia's No1"
-Άλλη σφραγίδα "PETA cruelty free" και δίπλα ένα λαγουδάκι
-Μετά κανονικά γράμματα "coconut oil and turmeric improved formula designed to rejuvenate, rescue and strenghten damaged hair"
Kαι τέλος κάτω κάτω με μικροσκοπικά γράμματα:"Conditioner"
Ρε δε γαμιέσαι
Κι όμως φίλοι μου υπάρχει λύση
Φέτος το καλοκαίρι, ο 10χρονος ανηψιός μου ο οποίος είναι πιό άντρας από ότι έχω ελπίδα ποτέ να γίνω, μου έδειξε το σωστό δρόμο:
![Εικόνα](https://static.beautytocare.com/media/catalog/product/cache/global/image/85e4522595efc69f496374d01ef2bf13/o/l/old-spice-nightpanther-3-in-1-shower-gel-shampoo-400ml.jpg)
3 σε ένα, και κόκκινο κιόλας, δεν το χάνεις με τίποτα.
Φακ γιου μάρκετινγκ γκάϊ
Αφήνεις τα γυαλιά σου στο υπνοδωμάτιο ή κάπου στο νιπτήρα και μπαίνεις για μπάνιο. Αφήνεις το νερό να τρέξει, φτιάχνεις την τέλεια θερμοκρασία, μπαίνεις από κάτω. Τι ωραία. Χαλαρώνεις λίγο με το πρόσωπο προς τα πάνω όπως κάνουν στις ταινίες, κάποια στιγμή αποφασίζεις να αρχίσεις να πλένεσαι. Η μαμά μου έχει πει ότι ξεκινάμε από πάνω με τα μαλλιά, οπότε απλώνεις το χέρι να πιάσεις το σαμπουάν. Κοιτάς το ράφι, και φυσικά επειδή υπάρχουν γυναίκες στο σπίτι, βλέπεις κάπου 2139462394327 μπουκάλια.
Πιάνεις το πρώτο, νερά στα μάτια, τα γυαλιά μακριά, δε βλέπεις τίποτα αλλά τέλος πάντως λες θα το παλέψω, δεν είμαι και τυφλός, κάπου θα έχει ευδιάκριτη τη λέξη "ΣΑΜΠΟΥΑΝ" ή "ΚΟΝΤΙΣΙΟΝΕΡ" ή "MΠΟΝΤΙ ΓΟΥΟΣ"
Αμ δε.
Ο υπεύθυνος μάρκετινγκ θέλει οπωσδήποτε να διαβάσεις τη διαφημιστική καμπάνια την οποία έχει χωρέσει ΌΛΗ με επιμέλεια στην ταμπέλα του προϊόντος. Το γυρνάς από πίσω, τα ίδια και χειρότερα, ακόμα μικρότερα γράμματα. Το ξαναγυρνάς μπροστά, ψάχνεις ψάχνεις, τίποτα. Κάπου εκεί αρχίζεις και αναρωτιέσαι δηλαδή και τι θα γίνει αν είναι λάθος μπουκάλι και βάλω κοντίσιονερ στ'αρχίδια μου, τι θα πάθω; (spoiler alert: τίποτα). Αλλά λες όχι, δεν είμαστε κάφροι, θα το παλέψω.
Βγαίνεις έξω, σκουπίζεσαι, πας και βρίσκεις τα γυαλιά σου, κάθεσαι γυμνός στη λεκάνη, ξαναπιάνεις το μπουκάλι και αρχιζεις το διάβασμα.
-Πρώτη σειρά με τεράστια γράμματα: "NEW FORMULA"
-Πιό κάτω με μεγάλα γράμματα: "Signature scent - Nourishing secrets"
-Μετά ξανά τεράστια γράμματα, η μάρκα
-Μετά κανονικά γράμματα: "Clinically proven 0% added Phosphates", λες και ξέρω τι σημαίνει φόσφεϊτς
-Ξανά μεγάλα γράμματα:"Clean and balanced long lasting freshness"
Μέχρι εκεί είχα κάποια ελπίδα να διαβάσω με νερά στα μάτια και χωρίς γυαλιά (αν είχα την παραμικρή όρεξη να διαβάσω τις μαλακίες τους)
-Mετά μια στρογγυλή σφραγίδα "Αustralia's No1"
-Άλλη σφραγίδα "PETA cruelty free" και δίπλα ένα λαγουδάκι
-Μετά κανονικά γράμματα "coconut oil and turmeric improved formula designed to rejuvenate, rescue and strenghten damaged hair"
Kαι τέλος κάτω κάτω με μικροσκοπικά γράμματα:"Conditioner"
Ρε δε γαμιέσαι
Κι όμως φίλοι μου υπάρχει λύση
Φέτος το καλοκαίρι, ο 10χρονος ανηψιός μου ο οποίος είναι πιό άντρας από ότι έχω ελπίδα ποτέ να γίνω, μου έδειξε το σωστό δρόμο:
![Εικόνα](https://static.beautytocare.com/media/catalog/product/cache/global/image/85e4522595efc69f496374d01ef2bf13/o/l/old-spice-nightpanther-3-in-1-shower-gel-shampoo-400ml.jpg)
3 σε ένα, και κόκκινο κιόλας, δεν το χάνεις με τίποτα.
Φακ γιου μάρκετινγκ γκάϊ