Ακύρωση παραγγελιας

Εδώ συζητάμε οτιδήποτε δεν περιλαμβάνεται στις υπόλοιπες κατηγορίες.
Άβαταρ μέλους
vantono
Δημοσιεύσεις: 23422
Εγγραφή: 14 Απρ 2018, 13:22
Phorum.gr user: vantono
Τοποθεσία: κεντρικά γραφεία George Soros

Re: Ακύρωση παραγγελιας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από vantono » 19 Απρ 2024, 13:13

Isildur έγραψε:
19 Απρ 2024, 12:32
Ερμής έγραψε:
19 Απρ 2024, 12:25
Kappa έγραψε:
19 Απρ 2024, 12:14

Την παραγγελία την έκανα προχθές το βράδυ,κατά τις 10. Το μειλ ακύρωσης το έστειλα το απόγευμα εχθές στις 5. Πότε πρόλαβαν να το στείλουν; Και όχι μόνο αυτό, εντέλει κρατάνε και 10 ευρώ παραπάνω από τα έξοδα αποστολής γιατί λέει κόπηκε παραστατικό. Τι σχέση έχει αυτο; Κλέφτες καραμπινατοι. Θα κάνω καταγγελία.
Πολλές εταιρείες στέλνουν αυθημερόν τις παραγγελίες. Σωστά σου κράτησαν τα μεταφορικά. Επίσης για να γινει αυτη η παραγγελία χάθηκαν εργατοώρες.
Μακάρι όλες οι εταιρείες να το θεσπίσουν αυτό για να μη καβλαντίζει ο καθένας με την εταιρεία του άλλου επειδή δεν έχει κατι καλύτερο να κάνει.
Αυτό που θα μας σώσει κάποια στιγμή εμάς τους ιντερνετάδες, είναι να μπορέσει να στηθεί ένα site, μια βάση δεδομένων... κάτι τέλος πάντων που να μπορούμε να βάζουμε σε black list διάφορους "πελάτες" και να την βλέπουμε όλοι. Το γαμώτο είναι ότι φυσικά δεν γίνεται κάτι τέτοιο, για λόγους νομιμότητας και GDPR κλπ.

Επίσης, να καταργηθεί διά νόμου η αντικαταβολή. Διά νόμου όμως, να μην μπορεί να την χρησιμοποιήσει κανείς, για να μην έχει κανένας "συνάδελφος" αβαντάζ.
Την εχω καταργήσει εδω και χρονια, για τον εαυτό μου. Για μενα θα επρεπε απο 2-2,5€ εξτρα που τη βαζουν συνηθως ανα παραγγελία, να την πανε στα 5€, με την προϋπόθεση οτι δεν θα μαλακιζονται οι μεταφορικές με το δεμα σου.
Θα παραλαμβάνεις απο τη μεταφορική ΑΚΡΙΒΩΣ μεχρι το αργότερο περιθώριο της εκτιμώμενης παράδοσης. Αν περασει εστω και μια μερα, η μεταφορικη μαζι με το δεμα σου θα σου φερνει και το ταλιρο μαζι με το μεταφορέα.

Άβαταρ μέλους
GoBzi
Δημοσιεύσεις: 5263
Εγγραφή: 10 Απρ 2022, 23:02

Re: Ακύρωση παραγγελιας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από GoBzi » 19 Απρ 2024, 13:14

Isildur έγραψε:
19 Απρ 2024, 12:24
(ΟΚ, το δεκάρικο που λες -αν ισχύει φυσικά- είναι απάτη).
Το δεκαρικο μπορεί να είναι για το refund. Ξέρω ότι το PayPal χρεώνει κάπου στα $15 τον έμπορο για κάθε refund. Δηλαδή εάν εσύ κάνεις 10 παραγγελίες και τις ακυρώσεις και τις 10 τότε το μαγαζί χρωστάει στο PayPal $150. Λογικά κάτι παρόμοιο θα έχουν και οι (Έλληνες) τράπεζες.
Ψευτοανρθωπιστές όλων των χωρών, ενωθείτε! https://www.youtube.com/shorts/tyOHY83IBoc
PHORUM Discord: https://discord.com/invite/GaNbtqYD

Άβαταρ μέλους
Isildur
Δημοσιεύσεις: 9393
Εγγραφή: 31 Ιαν 2023, 14:41
Phorum.gr user: Isildur

Re: Ακύρωση παραγγελιας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Isildur » 19 Απρ 2024, 13:17

vantono έγραψε:
19 Απρ 2024, 13:13
Isildur έγραψε:
19 Απρ 2024, 12:32
Ερμής έγραψε:
19 Απρ 2024, 12:25


Πολλές εταιρείες στέλνουν αυθημερόν τις παραγγελίες. Σωστά σου κράτησαν τα μεταφορικά. Επίσης για να γινει αυτη η παραγγελία χάθηκαν εργατοώρες.
Μακάρι όλες οι εταιρείες να το θεσπίσουν αυτό για να μη καβλαντίζει ο καθένας με την εταιρεία του άλλου επειδή δεν έχει κατι καλύτερο να κάνει.
Αυτό που θα μας σώσει κάποια στιγμή εμάς τους ιντερνετάδες, είναι να μπορέσει να στηθεί ένα site, μια βάση δεδομένων... κάτι τέλος πάντων που να μπορούμε να βάζουμε σε black list διάφορους "πελάτες" και να την βλέπουμε όλοι. Το γαμώτο είναι ότι φυσικά δεν γίνεται κάτι τέτοιο, για λόγους νομιμότητας και GDPR κλπ.

Επίσης, να καταργηθεί διά νόμου η αντικαταβολή. Διά νόμου όμως, να μην μπορεί να την χρησιμοποιήσει κανείς, για να μην έχει κανένας "συνάδελφος" αβαντάζ.
Την εχω καταργήσει εδω και χρονια, για τον εαυτό μου. Για μενα θα επρεπε απο 2-2,5€ εξτρα που τη βαζουν συνηθως ανα παραγγελία, να την πανε στα 5€, με την προϋπόθεση οτι δεν θα μαλακιζονται οι μεταφορικές με το δεμα σου.
Θα παραλαμβάνεις απο τη μεταφορική ΑΚΡΙΒΩΣ μεχρι το αργότερο περιθώριο της εκτιμώμενης παράδοσης. Αν περασει εστω και μια μερα, η μεταφορικη μαζι με το δεμα σου θα σου φερνει και το ταλιρο μαζι με το μεταφορέα.
Εγώ βέβαια για άλλον λόγο λέω να καταργηθεί, για να μην υπάρχουν άσκοπες και κοστοβόρες μη παραλαβές, κάτι που κάνει εύκολα ο κάθε υποψήφιος παπάρας, αφού δεν έχει προπληρώσει τίποτα.

Αν ανεβάσει κάποιος το κόστος αντικαταβολής, θα τα κάνει ακόμα χειρότερα τα πράγματα σ' αυτόν τον τομέα. Λογικά, θα έχει ακόμα πιο πολλές αρνήσεις παραλαβής.
Βαριέμαι λίγο λιγότερο τώρα...

Άβαταρ μέλους
Dwarven Blacksmith
Δημοσιεύσεις: 43028
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
Τοποθεσία: Maiore Patria

Re: Ακύρωση παραγγελιας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dwarven Blacksmith » 19 Απρ 2024, 13:21

Πολύ αυστηρό πάντως, οι περισσότερες εταιρίες έχουν πιο λαρτζ πολιτικές. Αυτοί είναι καρμιρηδες προφανώς.
🔻I would have lived in peace. But my enemies brought me war.🔻

Άβαταρ μέλους
Isildur
Δημοσιεύσεις: 9393
Εγγραφή: 31 Ιαν 2023, 14:41
Phorum.gr user: Isildur

Re: Ακύρωση παραγγελιας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Isildur » 19 Απρ 2024, 13:22

GoBzi έγραψε:
19 Απρ 2024, 13:14
Isildur έγραψε:
19 Απρ 2024, 12:24
(ΟΚ, το δεκάρικο που λες -αν ισχύει φυσικά- είναι απάτη).
Το δεκαρικο μπορεί να είναι για το refund. Ξέρω ότι το PayPal χρεώνει κάπου στα $15 τον έμπορο για κάθε refund. Δηλαδή εάν εσύ κάνεις 10 παραγγελίες και τις ακυρώσεις και τις 10 τότε το μαγαζί χρωστάει στο PayPal $150. Λογικά κάτι παρόμοιο θα έχουν και οι (Έλληνες) τράπεζες.
Δεν ξέρω τι ισχύει σήμερα στο paypal, έχω πολλά χρόνια που τους έχω κόψει γιατί οι χρεώσεις τους ήταν εξωπραγματικές ακόμα και για τα τότε δεδομένα πχ σε σχέση με των καρτών που ήταν αρκετά ψηλότερα οι προμήθειες από ό,τι σήμερα. Θυμάμαι ένα 4% προμήθεια, συν μια μίνιμουμ ταρίφα (2-3 ευρώ, κάτι τέτοιο) που το έκανε απαγορευτικό για μικροποσά. Προμήθεια σε refunds βέβαια δεν μας παίρνανε (τότε), αλλά φυσικά κρατούσαν την αρχική προμήθειά τους από την πώληση, σε αντίθεση με τις πιστωτικές, που σού το επιστρέφουν όλο αν γίνει ριφάντ.

Οι τράπεζες εδώ όχι, δεν κρατάνε προμήθειες στα refunds. Βασικά, όπως λέω κι εδώ, δεν κρατάνε απολύτως τίποτα, είναι σαν να μην έχει γίνει καν συναλλαγή.
Βαριέμαι λίγο λιγότερο τώρα...

Άβαταρ μέλους
OANNHSEA
Δημοσιεύσεις: 8479
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 11:27

Re: Ακύρωση παραγγελιας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από OANNHSEA » 19 Απρ 2024, 13:27

Ερμής έγραψε:
19 Απρ 2024, 12:25
Kappa έγραψε:
19 Απρ 2024, 12:14
Isildur έγραψε:
19 Απρ 2024, 12:04

Όταν λες "χθες έκανα ακύρωση για παραγγελία προχθεσινή", πότε ήταν το "χθες"; Στις 7 το πρωί; Στις 10; Το μεσημέρι... πότε;

Mail επιβεβαίωσης, mail με tracking number κλπ έλαβες;

Αν όντως καθυστέρησες και είχε προχωρήσει η διαδικασία, τότε καλά σού κάνανε, νόμιμο ή μη.
Την παραγγελία την έκανα προχθές το βράδυ,κατά τις 10. Το μειλ ακύρωσης το έστειλα το απόγευμα εχθές στις 5. Πότε πρόλαβαν να το στείλουν; Και όχι μόνο αυτό, εντέλει κρατάνε και 10 ευρώ παραπάνω από τα έξοδα αποστολής γιατί λέει κόπηκε παραστατικό. Τι σχέση έχει αυτο; Κλέφτες καραμπινατοι. Θα κάνω καταγγελία.
Πολλές εταιρείες στέλνουν αυθημερόν τις παραγγελίες. Σωστά σου κράτησαν τα μεταφορικά. Επίσης για να γινει αυτη η παραγγελία χάθηκαν εργατοώρες.
Μακάρι όλες οι εταιρείες να το θεσπίσουν αυτό για να μη καβλαντίζει ο καθένας με την εταιρεία του άλλου επειδή δεν έχει κατι καλύτερο να κάνει.
Αν και σας την έχω πει αυτή την ιστορία:
Πριν από 3 χρόνια χτυπάει το κουδούνι - ποιός είναι; - η παραγγελία της κυρίας τάδε (πατρικό της γυναίκας μου) από το νετ...
Ρε γυναίκα, τι παραγγελία έχεις κάνει πάλι; - δεν έχω κάνει καμία παραγγελία!!!
Κατεβαίνουμε και οι δύο κάτω, πρώτος εγώ γιατί γυναίκα δεν μπορεί να μην εμφανιστεί κούκλα ακόμα και στον κούριερ...
Τι είναι αυτά που μας φέρατε; - δεν ξέρω, ορίστε το δελτίο - 6 ρόμπες από κατάστημα της Πάτρας!!! (η γυναίκα μου δεν φοράει ρόμπες...)
Ρόμπες;;; Και με αντικαταβολή; (Εμείς πληρώνουμε πάντα με την προπληρωμένη κάρτα που έχουμε - διαφορετική ο κάθε ένας...)
Έρχεται η γυναίκα μου - το και το, τι κάνουμε τώρα; - δεν παραλαμβάνουμε!!!
Συγγνώμη, δεν θα παραλάβουμε γιατί δεν έχουμε καμία παραγγελία για ρόμπες!!! Να πάνε πίσω παρακαλώ...
Πήρε το δέμα το κούριερ να το γυρίσει πίσω...
Κάποιος μας έκανε ελεεινή πλάκα...
Παίρνουμε τηλέφωνο την εταιρεία στην Πάτρα - το και το... Σας στείλαμε τις ρόμπες πίσω και παρακαλούμε θέλουμε να μάθουμε ποιό καθίκι ήταν αυτό που μας (και σας) την έκανε!!! Ψάχνουνε... Η παραγγελία έχει γίνει τηλεφωνικά πριν μία εβδομάδα σε προϊόν που περίμεναν!!!
Ποιά μέρα σας παρακαλώ και θα πάρω εγώ όλα τα τηλέφωνα που σας ήρθαν από Αθήνα.
Λυπάμαι κύριε, δεν μπορούμε να το κάνουμε αυτό!!!

Με λίγα ένα καθίκι που μας ήξερε, μας έστειλε 6 ρόμπες, βάζοντας τον καταστηματάρχη (έναν άγνωστο δηλαδή) να πληρώσει το κούριερ στείλε και επιστροφή από την τσέπη του!!! Και νόμιζε ότι έκανε πλάκα!!! Εάν είχαμε μάθει ποιός ήταν, την είχε άγρια βαμμένη...

.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...

Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 22871
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: Ακύρωση παραγγελιας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon » 19 Απρ 2024, 13:29

GoBzi έγραψε:
19 Απρ 2024, 13:14
Isildur έγραψε:
19 Απρ 2024, 12:24
(ΟΚ, το δεκάρικο που λες -αν ισχύει φυσικά- είναι απάτη).
Το δεκαρικο μπορεί να είναι για το refund. Ξέρω ότι το PayPal χρεώνει κάπου στα $15 τον έμπορο για κάθε refund. Δηλαδή εάν εσύ κάνεις 10 παραγγελίες και τις ακυρώσεις και τις 10 τότε το μαγαζί χρωστάει στο PayPal $150. Λογικά κάτι παρόμοιο θα έχουν και οι (Έλληνες) τράπεζες.
δεν προβλέπεται αυτο. Ισως τον χρέωσαν και τα μεταφορικά επιστροφής αυτόματα, αν το εχουν στείλει πράγματι, αλλά περίεργο μοιάζει, νομιζω πρέπει να τα πληρώσει μόνος του.

τρελό παντως οτι εχουμε φτασει την καλυτερη συμπεριφορά προς τον πελάτη σε αυτα να την εχουν οι κινέζοι του αλιεξπρές.

Άβαταρ μέλους
Ερμής
Δημοσιεύσεις: 23350
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Ακύρωση παραγγελιας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ερμής » 19 Απρ 2024, 13:38

Isildur έγραψε:
19 Απρ 2024, 12:32
Ερμής έγραψε:
19 Απρ 2024, 12:25
Kappa έγραψε:
19 Απρ 2024, 12:14

Την παραγγελία την έκανα προχθές το βράδυ,κατά τις 10. Το μειλ ακύρωσης το έστειλα το απόγευμα εχθές στις 5. Πότε πρόλαβαν να το στείλουν; Και όχι μόνο αυτό, εντέλει κρατάνε και 10 ευρώ παραπάνω από τα έξοδα αποστολής γιατί λέει κόπηκε παραστατικό. Τι σχέση έχει αυτο; Κλέφτες καραμπινατοι. Θα κάνω καταγγελία.
Πολλές εταιρείες στέλνουν αυθημερόν τις παραγγελίες. Σωστά σου κράτησαν τα μεταφορικά. Επίσης για να γινει αυτη η παραγγελία χάθηκαν εργατοώρες.
Μακάρι όλες οι εταιρείες να το θεσπίσουν αυτό για να μη καβλαντίζει ο καθένας με την εταιρεία του άλλου επειδή δεν έχει κατι καλύτερο να κάνει.
Αυτό που θα μας σώσει κάποια στιγμή εμάς τους ιντερνετάδες, είναι να μπορέσει να στηθεί ένα site, μια βάση δεδομένων... κάτι τέλος πάντων που να μπορούμε να βάζουμε σε black list διάφορους "πελάτες" και να την βλέπουμε όλοι. Το γαμώτο είναι ότι φυσικά δεν γίνεται κάτι τέτοιο, για λόγους νομιμότητας και GDPR κλπ.

Επίσης, να καταργηθεί διά νόμου η αντικαταβολή. Διά νόμου όμως, να μην μπορεί να την χρησιμοποιήσει κανείς, για να μην έχει κανένας "συνάδελφος" αβαντάζ.
Μια χαρα είναι η αντικαταβολή, απλά υπάρχουν και οι αλήτες που ετσι τους κάπνισε και επειδή άλλαξαν γνώμη δε καταλαβαίνουν οτι αυτό κοστίζει.
Kappa έγραψε:
19 Απρ 2024, 13:05
Δεν πάτε καλά. Θα ήταν σαν να χρεωνω εγώ κάποιον επειδή πήγε να αγοράσει κάτι από ένα μαγαζί και του το εβαλα σε μια σακουλα αλλα μετα το μετανιωσε. Είναι γελοιο. Και εγώ παρέχω υπηρεσιες, το βρίσκω καθαρή κλοπή. Ειδικά μάλιστα το έξτρα δεκάρικο. Τι εργατοωρες; Για να στείλεις ένα ΗΔΗ συσκευασμένο προϊόν; Ελληνοαντιληψη.
Πλήρωνε τώρα. Δε σου φταίει η τάδε εταιρεία επειδή κάπως ήθελες να σκοτώσεις την ανία σου.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"

Άβαταρ μέλους
micmic
Δημοσιεύσεις: 2070
Εγγραφή: 08 Μάιος 2023, 09:29
Phorum.gr user: micmic

Re: Ακύρωση παραγγελιας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από micmic » 19 Απρ 2024, 13:42

Στην Ελλάδα υπάρχουν ΑΠΕΙΡΑ μαγαζιά που σου λένε (και επισήμως, μέσω Skroutz πχ) "παράδοση σε 10-30 μέρες". Ή σου λένε "παράδοση σε 4-10 μέρες" αλλά τελικά περνάνε 2 βδομάδες και ακόμα τίποτα. Είναι και ο βασικός λόγος που είχε τέτοια επιτυχία το Skroutz, επειδή σου εγγυάται επιστροφή χρημάτων αν δεν εκτελεστεί η παραγγελία σε λογικό χρονικό διάστημα.

Αλλά κατά τα άλλα, όταν παραγγέλνεις από κατάστημα που δεν δέχεται paypal και είναι εκτός skroutz, πάντα αντικαταβολή. Εκτός αν θέλεις να κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής και να περιμένεις κάνα τρίμηνο για να πιστωθεί ο λογαριασμός σου. Και αυτό μόνο αν έχεις αγοράσει με κάρτα, αν έχεις κάνει μεταφορά σε λογαριασμό και πέσεις σε απατεώνα, δεν γίνεται τίποτα.

Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 22871
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: Ακύρωση παραγγελιας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon » 19 Απρ 2024, 13:44

Ερμής έγραψε:
19 Απρ 2024, 13:38
Πλήρωνε τώρα. Δε σου φταίει η τάδε εταιρεία επειδή κάπως ήθελες να σκοτώσεις την ανία σου.
η νομοθεσία για τις ονλινε αγορές υπαρχει ακριβως για να προστατευσει τον πελάτη απο αγορές που κανει πανω στην μαλακια που τον δερνει. Αν δεν το εχουν στειλει αλήθεια και απλα εχουν παρει νουμερο αποστολής, ειναι υποχρεωμενοι να επιστρεψουν ολο το ποσο, τίμημα για να εχεις πελάτες χωρις φυσική παρουσία, κατι κερδίζεις κατι χανεις. Αν θελει μπορει να ζητήσει βεβαιωση απο την μεταφορική οτι εχει παραλάβει, αν οχι καταγγελία.

Άβαταρ μέλους
Isildur
Δημοσιεύσεις: 9393
Εγγραφή: 31 Ιαν 2023, 14:41
Phorum.gr user: Isildur

Re: Ακύρωση παραγγελιας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Isildur » 19 Απρ 2024, 13:46

Ερμής έγραψε:
19 Απρ 2024, 13:38
Isildur έγραψε:
19 Απρ 2024, 12:32
Ερμής έγραψε:
19 Απρ 2024, 12:25


Πολλές εταιρείες στέλνουν αυθημερόν τις παραγγελίες. Σωστά σου κράτησαν τα μεταφορικά. Επίσης για να γινει αυτη η παραγγελία χάθηκαν εργατοώρες.
Μακάρι όλες οι εταιρείες να το θεσπίσουν αυτό για να μη καβλαντίζει ο καθένας με την εταιρεία του άλλου επειδή δεν έχει κατι καλύτερο να κάνει.
Αυτό που θα μας σώσει κάποια στιγμή εμάς τους ιντερνετάδες, είναι να μπορέσει να στηθεί ένα site, μια βάση δεδομένων... κάτι τέλος πάντων που να μπορούμε να βάζουμε σε black list διάφορους "πελάτες" και να την βλέπουμε όλοι. Το γαμώτο είναι ότι φυσικά δεν γίνεται κάτι τέτοιο, για λόγους νομιμότητας και GDPR κλπ.

Επίσης, να καταργηθεί διά νόμου η αντικαταβολή. Διά νόμου όμως, να μην μπορεί να την χρησιμοποιήσει κανείς, για να μην έχει κανένας "συνάδελφος" αβαντάζ.
Μια χαρα είναι η αντικαταβολή, απλά υπάρχουν και οι αλήτες που ετσι τους κάπνισε και επειδή άλλαξαν γνώμη δε καταλαβαίνουν οτι αυτό κοστίζει.
Βρε άκου που σου λέω, κατάργηση. Και σου το λέω εγώ, που ακόμα και σήμερα και με τόση άνοδο στην κάρτα, οι μισές παραγγελίες μου περίπου συνεχίζουν να είναι με αντικαταβολή*. Και που δεν έχω τις επιστροφές (λόγω μη παραλαβής) που έχουν άλλοι συνάδελφοι, κυριολεκτικά είναι μονοψήφιος ή χαμηλά διψήφιος ο αριθμός ετησίως. Αλλά ακόμα κι αυτές μού την δίνουν στο κρανίο γιατί σχεδόν πάντα είναι χοντρές πουστιές.


* εννοείται ότι φταίει το αντικείμενο και το τάργκετ γκρουπ μου, έτσι; Για τις δε μη παραλαβές, όλως τυχαίως παραπάνω απ' τις μισές είναι από γυναίκες. Οι οποίες είναι χοντρικά ένα 10-15% των πελατών μου, οπότε καταλαβαίνεις...
Βαριέμαι λίγο λιγότερο τώρα...

Άβαταρ μέλους
Καραμελίτσα
Δημοσιεύσεις: 8942
Εγγραφή: 17 Σεπ 2020, 17:35

Re: Ακύρωση παραγγελιας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Καραμελίτσα » 19 Απρ 2024, 14:03

Isildur έγραψε:
19 Απρ 2024, 13:46


* εννοείται ότι φταίει το αντικείμενο και το τάργκετ γκρουπ μου, έτσι; Για τις δε μη παραλαβές, όλως τυχαίως παραπάνω απ' τις μισές είναι από γυναίκες. Οι οποίες είναι χοντρικά ένα 10-15% των πελατών μου, οπότε καταλαβαίνεις...
Για πες μας περισσότερα γι' αυτήν την καθόλου σεξιστική σου διαπίστωση. :p6:
Z

Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 22871
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: Ακύρωση παραγγελιας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon » 19 Απρ 2024, 14:04

micmic έγραψε:
19 Απρ 2024, 13:42
Και αυτό μόνο αν έχεις αγοράσει με κάρτα, αν έχεις κάνει μεταφορά σε λογαριασμό και πέσεις σε απατεώνα, δεν γίνεται τίποτα.
αυτο βασίζεται στην βαρεμάρα μας και στην οργάνωση της υπηρεσίας προστασίας καταναλωτή μάλλον, δεν εχει σημασία πως πλήρωσες.

https://www.gov.gr/sdg/consumer-rights/ ... ncellation

Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 22871
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: Ακύρωση παραγγελιας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon » 19 Απρ 2024, 14:07

Καραμελίτσα έγραψε:
19 Απρ 2024, 14:03
Για πες μας περισσότερα γι' αυτήν την καθόλου σεξιστική σου διαπίστωση. :p6:
εννοει οτι ειναι πιο εξυπνες μαλλον, εχουν καταλαβει οτι ειμαστε μπαχαλο και λενε σιγα μην καθομαι να μπλεξω τωρα με υπηρεσίες και να καταλήξω να κλαίγομαι στα φορουμ, θα κανω την παπια και τελος.

Άβαταρ μέλους
Isildur
Δημοσιεύσεις: 9393
Εγγραφή: 31 Ιαν 2023, 14:41
Phorum.gr user: Isildur

Re: Ακύρωση παραγγελιας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Isildur » 19 Απρ 2024, 14:08

Καραμελίτσα έγραψε:
19 Απρ 2024, 14:03
Isildur έγραψε:
19 Απρ 2024, 13:46


* εννοείται ότι φταίει το αντικείμενο και το τάργκετ γκρουπ μου, έτσι; Για τις δε μη παραλαβές, όλως τυχαίως παραπάνω απ' τις μισές είναι από γυναίκες. Οι οποίες είναι χοντρικά ένα 10-15% των πελατών μου, οπότε καταλαβαίνεις...
Για πες μας περισσότερα γι' αυτήν την καθόλου σεξιστική σου διαπίστωση. :p6:
:smt005::smt005::smt005:

(εννοείται πως ήσουν η πρώτη που περίμενα να τσιμπήσεις...)


Και όχι, δεν είναι ψέματα, να ξες. Όσον αφορά στους αριθμούς εννοώ. Και οι συνήθεις δικαιολογίες, αν και όταν τύχει να γίνει κάποιος διάλογος, είναι του τύπου "ααα, δεν κατάλαβα ότι είχα κάνει την παραγγελία, νόμιζα μόνο στο καλάθι την είχα βάλει... όχι, δεν τα θέλω" και άλλα τέτοια καπνοσυρίγγια. Θυμάμαι μια που έβαλε παραγγελία Παρασκευή βράδυ, κάναμε αποστολή κανονικά το Σάββατο (και χωρίς εξτρά χρεώσεις, παρά το τι ισχύει στις couriers) και Δευτέρα πρωί έκανε άρνηση παραλαβής. Την παίρνω στο τηλέφωνο και τι μου λέει; "Ε, είδα ότι αργεί και πήγα το Σάββατο το πρωί και το πήρα από ένα μαγαζί, εδώ κοντά".
Βαριέμαι λίγο λιγότερο τώρα...

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Περί ανέμων και υδάτων”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών