Ακύρωση παραγγελιας

Εδώ συζητάμε οτιδήποτε δεν περιλαμβάνεται στις υπόλοιπες κατηγορίες.
Kappa
Δημοσιεύσεις: 1370
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2020, 21:20

Re: Ακύρωση παραγγελιας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Kappa » 19 Απρ 2024, 19:26

enaon έγραψε:
19 Απρ 2024, 18:15
Kappa έγραψε:
19 Απρ 2024, 18:03
Τα δέκα ευρώ από πού προκύπτουν;
δεν προβλεπεται να σου κρατανε χρηματα για κοστος τραπεζας, ξεχνα το αυτο. Αν δεν κανεις πλακα, σου κανουν εκεινοι πλακα γιατι θα διαβαζουν φορυμ και θα ξερουν οτι σου αρεσει να γκρινιαζεις, ισως για να ξεχάσεις το μπλοκ απο το αλλο σου μισό, ισως να τους στειλεις ενα ευχαριστώ πιο μετα.

Δεν κάνω καθόλου πλάκα, αυτό ακριβώς μου είπαν. Αν ήταν μόνο τα έξοδα αποστολής, πάει και έρχεται. Είναι λέει "πολιτική της εταιρείας τους". Ο,τι να 'ναι.
Μπορεί να ρους έβαλε και η ίδια, ποιος ξέρει.
Εντέλει τους είπα ότι θα κάνω καταγγελία και μου απάντησαν ότι ο υπεύθυνος λέει πως θα μου επιστρέψουν όλο το ποσό.

Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 22867
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: Ακύρωση παραγγελιας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon » 19 Απρ 2024, 19:28

Kappa έγραψε:
19 Απρ 2024, 19:26
Αν ήταν μόνο τα έξοδα αποστολής, πάει και έρχεται. Είναι λέει "πολιτική της εταιρείας τους". Ο,τι να 'ναι.
αν εχει παραδοθει στο κουριερ δεν ειναι θεμα πολιτικής εταιριας, τα εξοδα παραλαβης/επιστροφής ειναι δικά σου, ευρώπη. Αν δεν σου αρέσει , να αγοράζεις απο αλιεχπρες.

Kappa
Δημοσιεύσεις: 1370
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2020, 21:20

Re: Ακύρωση παραγγελιας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Kappa » 19 Απρ 2024, 19:29

enaon έγραψε:
19 Απρ 2024, 19:28
Kappa έγραψε:
19 Απρ 2024, 19:26
Αν ήταν μόνο τα έξοδα αποστολής, πάει και έρχεται. Είναι λέει "πολιτική της εταιρείας τους". Ο,τι να 'ναι.
αν εχει παραδοθει στο κουριερ δεν ειναι θεμα πολιτικής εταιριας, τα εξοδα παραλαβης/επιστροφής ειναι δικά σου.
Τα έξοδα αποστολής είναι 10 ευρώ, αυτοί με χρέωσαν 20.

Επιπλέον, τους ζήτησα αποδεικτικά της αποστολής και δεν μου προωθησαν τίποτα. Μετά από ώρες μου απάντησαν ότι ο υπεύθυνος λέει ότι θα μου επιστραφεί όλο το ποσό.

Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 22867
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: Ακύρωση παραγγελιας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon » 19 Απρ 2024, 19:30

Kappa έγραψε:
19 Απρ 2024, 19:29
Τα έξοδα αποστολής είναι 10 ευρώ, αυτοί με χρέωσαν 20.

Επιπλέον, τους ζήτησα αποδεικτικά της αποστολής και δεν μου προωθησαν τίποτα. Μετά από ώρες μου απάντησαν ότι ο υπεύθυνος λέει ότι θα μου επιστραφεί όλο το ποσό.
οκ, πηγαν να σε χρεώσουν και τα εξδα επιστροφής μηπως τσιμπήσεις, ε δεν τσιμπησες, τα επιστρεφουν ολα, δεν θα ειχαν προλαβει να το στειλουν, αριθμό θα ειχαν παρει, μαλακιες θα λεγανε.

αρα τα πηρες ολα πισω, ολα καλα, να πουμε παλι για το μπλοκ;

Άβαταρ μέλους
Isildur
Δημοσιεύσεις: 9393
Εγγραφή: 31 Ιαν 2023, 14:41
Phorum.gr user: Isildur

Re: Ακύρωση παραγγελιας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Isildur » 19 Απρ 2024, 19:43

Cecily Anne έγραψε:
19 Απρ 2024, 16:12
Isildur έγραψε:
19 Απρ 2024, 12:32
Ερμής έγραψε:
19 Απρ 2024, 12:25


Πολλές εταιρείες στέλνουν αυθημερόν τις παραγγελίες. Σωστά σου κράτησαν τα μεταφορικά. Επίσης για να γινει αυτη η παραγγελία χάθηκαν εργατοώρες.
Μακάρι όλες οι εταιρείες να το θεσπίσουν αυτό για να μη καβλαντίζει ο καθένας με την εταιρεία του άλλου επειδή δεν έχει κατι καλύτερο να κάνει.
Αυτό που θα μας σώσει κάποια στιγμή εμάς τους ιντερνετάδες, είναι να μπορέσει να στηθεί ένα site, μια βάση δεδομένων... κάτι τέλος πάντων που να μπορούμε να βάζουμε σε black list διάφορους "πελάτες" και να την βλέπουμε όλοι. Το γαμώτο είναι ότι φυσικά δεν γίνεται κάτι τέτοιο, για λόγους νομιμότητας και GDPR κλπ.

Επίσης, να καταργηθεί διά νόμου η αντικαταβολή. Διά νόμου όμως, να μην μπορεί να την χρησιμοποιήσει κανείς, για να μην έχει κανένας "συνάδελφος" αβαντάζ.
Έλα όμως που μόνο με αντικαταβολή όταν είναι σκίζονται τα κούριερ να παραδώσουν, αλλιώς παίζουν το πουλί τους κομπολόι!
Σ' αυτό δεν έχεις άδικο, γιατί υπάρχουν και πολλοί απαράδεκτοι συνάδελφοι (αν και... κυρίως "συνάδελφοι" απ' αυτούς που έχουν απλά ένα γραφείο και μηδενικό στοκ), οι οποίοι γράφουν στα ακτινίδιά τους τις προπληρωμένες. Σου λέει, πλήρωσε αυτός, ασ' τον να περιμένει, κάτσε να βιαστούμε να παραγγείλουμε για να μας έρθει γρήγορα, να στείλουμε την παραγγελία στον άλλον με την αντικαταβολή μην φάμε παπάρα. Όντως, παίζει κι αυτό, παπάρες υπάρχουν κι απ' τις δυο μεριές φυσικά. Στους δεν αγοραστές (τους παπάρες φυσικά, όχι τους εντάξει), παίζει άλλη πρακτική με τις αγορές τους και αυτό το έχω μάθει από τύπους στις couriers που συνεργάζομαι. Θέλει ο άλλος να πάρει ένα ζευγάρι παπούτσια ή ένα ανταλλακτικό αφυγραντήρα ή μια βούρτσα για φαλακρούς ή οτιδήποτε: το βάζει παραγγελία σε 4-5 καταστήματα ταυτόχρονα με ένδειξη "παραλαβή από courier" και μετά πάει και παραλαμβάνει μόνο όποιο ήρθε πρώτο ή αν έχουν έρθει 2-3 την ίδια μέρα όποιο τον βολεύει (το φθηνοτερο, λογικά) και τα υπόλοιπα τα αφήνει να χρονίσουν εκεί μέχρι να επιστραφούν. Παίρνει το ένα μόνο δηλαδή, και όλοι οι άλλοι πλην Αιγάλεω και Γαύρου... ξες.

Η μόνη διαφορά στις δυο πλευρές βέβαια, είναι ότι ο πελάτης είναι είναι εντελώς στο απυρόβλητο αν είναι παπάρας και κάνει τέτοιες μαλακίες σκόπιμα, ενώ προς το μαγαζί συνήθως έχεις τρόπους να αντιδράσεις (εκτός κι αν είναι απατεώνας ολκής και δεν τον βρίσκει ούτε το φου-μπου-άι ξέρω 'γω). Από το απλό, να τον κράξεις δημόσια, να του κάνεις αρντητικά reviews, να τον καταγγείλεις σε σκρουτζ κλπ (αρκεί να μην είναι "δικός του", οπότε τσάμπα θα το κάνεις εκεί), μέχρι να κινηθείς νομικά αν είναι κάτι σοβαρό. Τον παραλήπτη-not, τι θα τον κάνεις;

Και γενικά, όπως είπα και στην αρχή στον Ερμή, εγώ δεν έχω σοβαρό πρόβλημα με το θέμα, είναι πάρα πολύ λίγες οι μη-παραλαβές μας αναλογικά με τις παραγγελίες. Στα όρια του μηδενικού πάει το κλάσμα. Κάτι για το οποίο έχουμε βάλει κι εμείς το χεράκι μας βέβαια, με τον τρόπο που δουλεύουμε και που αποφασίσαμε να δουλεύουμε απ' την αρχή ακόμα, πριν κοντά 15 χρόνια, πολλές φορές εις βάρος των πωλήσεών μας. Αλλά αφ' ενός υπάρχει το φαινόμενο και με κάποιους συναδέλφους που συζητάμε κατά καιρούς το αντιμετωπίζουν αρκετά συχνά, αφ' ετέρου όπως είπα μού την είχε δώσει πολύ με κάποιες περιπτώσεις που ήταν εντελώς αναίτιες οι αρνήσεις παραλαβής και που έκανε μπαμ το πράμα ότι ήταν εντελώς στα κάκκαλά τους η φάση και νόμιζαν ότι παίζανε games στο pc όταν βάζανε παραγγελίες.
Βαριέμαι λίγο λιγότερο τώρα...

Άβαταρ μέλους
Isildur
Δημοσιεύσεις: 9393
Εγγραφή: 31 Ιαν 2023, 14:41
Phorum.gr user: Isildur

Re: Ακύρωση παραγγελιας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Isildur » 19 Απρ 2024, 19:47

Kappa έγραψε:
19 Απρ 2024, 19:26
enaon έγραψε:
19 Απρ 2024, 18:15
Kappa έγραψε:
19 Απρ 2024, 18:03
Τα δέκα ευρώ από πού προκύπτουν;
δεν προβλεπεται να σου κρατανε χρηματα για κοστος τραπεζας, ξεχνα το αυτο. Αν δεν κανεις πλακα, σου κανουν εκεινοι πλακα γιατι θα διαβαζουν φορυμ και θα ξερουν οτι σου αρεσει να γκρινιαζεις, ισως για να ξεχάσεις το μπλοκ απο το αλλο σου μισό, ισως να τους στειλεις ενα ευχαριστώ πιο μετα.

Δεν κάνω καθόλου πλάκα, αυτό ακριβώς μου είπαν. Αν ήταν μόνο τα έξοδα αποστολής, πάει και έρχεται. Είναι λέει "πολιτική της εταιρείας τους". Ο,τι να 'ναι.
Μπορεί να ρους έβαλε και η ίδια, ποιος ξέρει.
Εντέλει τους είπα ότι θα κάνω καταγγελία και μου απάντησαν ότι ο υπεύθυνος λέει πως θα μου επιστρέψουν όλο το ποσό.
ΟΚ, αυτοί μπορεί να είναι απατεώνες, αλλά κι εσύ κράτα μια σταθερή γραμμή στο στόρυ, έχεις αλλάξει τα νούμερα εκατό φορές. Στην αρχή ήταν μόνο τα μεταφορικά που ήταν 23 ευρώ, μετά άνοιξες την παραγγελία και είδες ότι ήταν 10 οπότε είπες "α τους κλέφτες, 10 ήταν και μου λένε 23", ύστερα είπες ότι ήταν 23+10 κι ότι τα 10 σου είπαν είναι για το τιμολόγιο, τελικά καταλήγεις ότι είναι μόνο τα 10... μας έχεις καταμπερδέψει, λέμε.
Βαριέμαι λίγο λιγότερο τώρα...

Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 22867
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: Ακύρωση παραγγελιας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon » 19 Απρ 2024, 19:49

μια χαρά εβγαζε νοημα το 23, 10 να παει, 10 να ερθει, 3 για εξοδα επιστροφής στο ράφι, και αυτά μπορούν να τα ζητήσουν αν το λενε στο σιτε. Μας δουλευει βεβαια, αλλα ωραια το κανει.

Kappa
Δημοσιεύσεις: 1370
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2020, 21:20

Re: Ακύρωση παραγγελιας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Kappa » 19 Απρ 2024, 19:54

Το 23 ήταν λάθος δικό μου, απλως δεν θυμόμουν το τελικό ποσό της παραγγελίας. Αυτοί δεν μου είπαν "σου κρατάμε αύρα για αυτό το λογο", μου έστειλαν τρία μειλ απανωτά, την ίδια ώρα το πρωί, που το ένα ήταν οι λεπτομέρειες αποστολής και μετά καπάκι η ακύρωση της παραγγελίας. Σε ενα απο αυτα μου ανακοίνωναν ότι θα μου επιστρέψουν 230, αντί 250. Οπότε μόλις επικπινωνησα εγώ, μου είπαν ότι κρατάνε το κόστος των μεταφορικών. Όταν άνοιξα να σω την παραγγελία διαπίστωσα ότι τα μεταφορικά δεν ήταν 20 αλλά 10, οπότε ξαναστειλα μειλ (είμαι εξπέρ στα μειλ όπως καταλαβαίνετε από την Άλλη) και μου είπαν ότι τα έξτρα δεκάρικο ευρώ είναι πολιτική της εταιρίας τους.

Kappa
Δημοσιεύσεις: 1370
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2020, 21:20

Re: Ακύρωση παραγγελιας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Kappa » 19 Απρ 2024, 19:56

enaon έγραψε:
19 Απρ 2024, 19:49
μια χαρά εβγαζε νοημα το 23, 10 να παει, 10 να ερθει, 3 για εξοδα επιστροφής στο ράφι, και αυτά μπορούν να τα ζητήσουν αν το λενε στο σιτε. Μας δουλευει βεβαια, αλλα ωραια το κανει.
Αυτό που είστε δύσπιστοι με κάθε θέμα που θα ανοίξω δεν το καταλαβαίνω.

Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 22867
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: Ακύρωση παραγγελιας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon » 19 Απρ 2024, 19:56

τι ηταν δεν μας ειπε ομως, σοκολάτες κουτί και αποξηραμένα τριαντάφυλλα;

Άβαταρ μέλους
Isildur
Δημοσιεύσεις: 9393
Εγγραφή: 31 Ιαν 2023, 14:41
Phorum.gr user: Isildur

Re: Ακύρωση παραγγελιας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Isildur » 19 Απρ 2024, 19:57

Kappa έγραψε:
19 Απρ 2024, 19:54
Το 23 ήταν λάθος δικό μου, απλως δεν θυμόμουν το τελικό ποσό της παραγγελίας. Αυτοί δεν μου είπαν "σου κρατάμε αύρα για αυτό το λογο", μου έστειλαν τρία μειλ απανωτά, την ίδια ώρα το πρωί, που το ένα ήταν οι λεπτομέρειες αποστολής και μετά καπάκι η ακύρωση της παραγγελίας. Σε ενα απο αυτα μου ανακοίνωναν ότι θα μου επιστρέψουν 230, αντί 250. Οπότε μόλις επικπινωνησα εγώ, μου είπαν ότι κρατάνε το κόστος των μεταφορικών. Όταν άνοιξα να σω την παραγγελία διαπίστωσα ότι τα μεταφορικά δεν ήταν 20 αλλά 10, οπότε ξαναστειλα μειλ (είμαι εξπέρ στα μειλ όπως καταλαβαίνετε από την Άλλη) και μου είπαν ότι τα έξτρα δεκάρικο ευρώ είναι πολιτική της εταιρίας τους.
Mail με tracking number σού στείλανε ποτέ; Ή απλά σού είπαν ότι το παραδώσανε στην courier και τίποτα άλλο;
Βαριέμαι λίγο λιγότερο τώρα...

Άβαταρ μέλους
Isildur
Δημοσιεύσεις: 9393
Εγγραφή: 31 Ιαν 2023, 14:41
Phorum.gr user: Isildur

Re: Ακύρωση παραγγελιας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Isildur » 19 Απρ 2024, 19:57

Kappa έγραψε:
19 Απρ 2024, 19:56
enaon έγραψε:
19 Απρ 2024, 19:49
μια χαρά εβγαζε νοημα το 23, 10 να παει, 10 να ερθει, 3 για εξοδα επιστροφής στο ράφι, και αυτά μπορούν να τα ζητήσουν αν το λενε στο σιτε. Μας δουλευει βεβαια, αλλα ωραια το κανει.
Αυτό που είστε δύσπιστοι με κάθε θέμα που θα ανοίξω δεν το καταλαβαίνω.
:lol: (καλό...)
Βαριέμαι λίγο λιγότερο τώρα...

Kappa
Δημοσιεύσεις: 1370
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2020, 21:20

Re: Ακύρωση παραγγελιας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Kappa » 19 Απρ 2024, 20:07

enaon έγραψε:
19 Απρ 2024, 19:56
τι ηταν δεν μας ειπε ομως, σοκολάτες κουτί και αποξηραμένα τριαντάφυλλα;
Δεν αφορούσε αυτή. Η κυρία πλέον είναι μεγάλο όνομα, έχει άλλους λιγουρηδες να την τριγυριζουν, μαζεύτηκαν όλα τα ραμολυμεντα 50αρηδες κριτικοί που λιμπιστηκαν κοριτσακι και της λενε ότι το βιβλίο της είναι αριστούργημα. Δεν με χρειάζεται το Εγω της πλέον, για αυτό με διέγραψε η κυρία. Αλλά σκέφτομαι να της στείλω τις καρτ ποστάλ έτσι κι αλλιώς κάποια στιγμή. Ήταν custom made.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Kappa την 19 Απρ 2024, 20:10, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Kappa
Δημοσιεύσεις: 1370
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2020, 21:20

Re: Ακύρωση παραγγελιας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Kappa » 19 Απρ 2024, 20:09

Isildur έγραψε:
19 Απρ 2024, 19:57
Kappa έγραψε:
19 Απρ 2024, 19:54
Το 23 ήταν λάθος δικό μου, απλως δεν θυμόμουν το τελικό ποσό της παραγγελίας. Αυτοί δεν μου είπαν "σου κρατάμε αύρα για αυτό το λογο", μου έστειλαν τρία μειλ απανωτά, την ίδια ώρα το πρωί, που το ένα ήταν οι λεπτομέρειες αποστολής και μετά καπάκι η ακύρωση της παραγγελίας. Σε ενα απο αυτα μου ανακοίνωναν ότι θα μου επιστρέψουν 230, αντί 250. Οπότε μόλις επικπινωνησα εγώ, μου είπαν ότι κρατάνε το κόστος των μεταφορικών. Όταν άνοιξα να σω την παραγγελία διαπίστωσα ότι τα μεταφορικά δεν ήταν 20 αλλά 10, οπότε ξαναστειλα μειλ (είμαι εξπέρ στα μειλ όπως καταλαβαίνετε από την Άλλη) και μου είπαν ότι τα έξτρα δεκάρικο ευρώ είναι πολιτική της εταιρίας τους.
Mail με tracking number σού στείλανε ποτέ; Ή απλά σού είπαν ότι το παραδώσανε στην courier και τίποτα άλλο;
Νομίζω στο ένα έγραφαν και το tracking αλλά δεν μπήκα να δω αν είναι valid. Τους είπα να μου στείλουν σκαναρισμενα τα στοιχεία αποστολής και δεν τα προωθησαν.

Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 22867
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: Ακύρωση παραγγελιας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon » 19 Απρ 2024, 20:11

Kappa έγραψε:
19 Απρ 2024, 20:07
Δεν αφορούσε αυτή
την παράτησες τοσο γρήγορα, ακομα δεν χάθηκε η μυρωδιά απο το εσώρουχο και αγοράζεις πραγματα για αλλους ε; Κατι ηξερε που δεν σε εμπιστεύτηκε.

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Περί ανέμων και υδάτων”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών