Σελίδα 1 από 9

Ακύρωση παραγγελιας

Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2024, 11:20
από Kappa
Έκανα μια παραγγελία προχθές το βραδυ. Χθες έστειλα μέιλ ακύρωσης γιατί τελικά βρήκα αλλού το προϊόν φθηνότερο. Τα έξοδα αποστολής ήταν στα 23 ευρώ. Σήμερα είδα μειλ της εταιρείας που μου λέει ότι έγινε η ακύρωση αλλά θα μου κρατήσουν το ποσό της αποστολής. Είναι νόμιμο αυτο; Καταρχάς αυτοί ισχυρίζονται ότι το έστειλαν ήδη κάτι που είναι μάλλον απίθανο δεδομένου ότι έκανα την παραγγελία προχθές το βράδυ. Αλλά και έτσι να είναι, έχουν δικαίωμα να κρατήσουν τα λεφτά εφόσον η ακύρωση έγινε μια ημερα μετά χωρίς να έχω φυσικά καν παραλάβει το προϊόν; Πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτό.

Re: Ακύρωση παραγγελιας

Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2024, 11:26
από Kappa
Το μειλ της δήθεν αποστολής εντωμεταξύ μου το έστειλαν σήμερα το πρωί μαζί με το μειλ ακύρωσης. Τους έχω ενημερώσει από εχθές το απόγευμα και την παραγγελία την έκανα προχθές το βράδυ. Χαρτζιλίκι πάνε να βγάλουν.

Re: Ακύρωση παραγγελιας

Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2024, 11:32
από Yochanan
ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ! Να δεις που θα τα φάνε μαζί με τον λεγάμενο που σαλιαρίζουνε στο ίσταγραμ και θα βάζουνε στόριζ και ρηλζ στην υγειά του κορόϊδου!!! ΑΚΑΡΔΟΙ!!

Re: Ακύρωση παραγγελιας

Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2024, 11:38
από Kappa
Τώρα άνοιξα την παραγγελία και βλέπω ότι τα έξοδα της αποστολής ήταν 10 ευρώ εντέλει. Δηλαδή αποφάσισαν να μου κλέψουν και παραπάνω λεφτά.

Re: Ακύρωση παραγγελιας

Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2024, 11:39
από Kappa
Yochanan έγραψε:
19 Απρ 2024, 11:32
ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ! Να δεις που θα τα φάνε μαζί με τον λεγάμενο που σαλιαρίζουνε στο ίσταγραμ και θα βάζουνε στόριζ και ρηλζ στην υγειά του κορόϊδου!!! ΑΚΑΡΔΟΙ!!
Ταΐζω αδέσποτα. Προτιμώ να πάρω μια friskies παρά να τα φάει μια εταιρεία.

Re: Ακύρωση παραγγελιας

Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2024, 11:54
από GoBzi
Εξαρτάται το μαγαζί που έκανες την παραγγελία, αλλά συνήθως όλα αυτά γίνονται αυτόματα. Δίνεις εσύ την παραγγελία, τσεκάρει το σύστημα για στοκ και εάν υπάρχει κλείνει/πληρώνει κούριερ.

Re: Ακύρωση παραγγελιας

Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2024, 12:04
από Isildur
Kappa έγραψε:
19 Απρ 2024, 11:20
Έκανα μια παραγγελία προχθές το βραδυ. Χθες έστειλα μέιλ ακύρωσης γιατί τελικά βρήκα αλλού το προϊόν φθηνότερο. Τα έξοδα αποστολής ήταν στα 23 ευρώ. Σήμερα είδα μειλ της εταιρείας που μου λέει ότι έγινε η ακύρωση αλλά θα μου κρατήσουν το ποσό της αποστολής. Είναι νόμιμο αυτο; Καταρχάς αυτοί ισχυρίζονται ότι το έστειλαν ήδη κάτι που είναι μάλλον απίθανο δεδομένου ότι έκανα την παραγγελία προχθές το βράδυ. Αλλά και έτσι να είναι, έχουν δικαίωμα να κρατήσουν τα λεφτά εφόσον η ακύρωση έγινε μια ημερα μετά χωρίς να έχω φυσικά καν παραλάβει το προϊόν; Πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτό.
Όταν λες "χθες έκανα ακύρωση για παραγγελία προχθεσινή", πότε ήταν το "χθες"; Στις 7 το πρωί; Στις 10; Το μεσημέρι... πότε;

Mail επιβεβαίωσης, mail με tracking number κλπ έλαβες;

Αν όντως καθυστέρησες και είχε προχωρήσει η διαδικασία, τότε καλά σού κάνανε, νόμιμο ή μη.

Re: Ακύρωση παραγγελιας

Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2024, 12:05
από nyxtovios
Yochanan έγραψε:
19 Απρ 2024, 11:32
ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ! Να δεις που θα τα φάνε μαζί με τον λεγάμενο που σαλιαρίζουνε στο ίσταγραμ και θα βάζουνε στόριζ και ρηλζ στην υγειά του κορόϊδου!!! ΑΚΑΡΔΟΙ!!
:smt005:

Re: Ακύρωση παραγγελιας

Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2024, 12:14
από Kappa
Isildur έγραψε:
19 Απρ 2024, 12:04
Kappa έγραψε:
19 Απρ 2024, 11:20
Έκανα μια παραγγελία προχθές το βραδυ. Χθες έστειλα μέιλ ακύρωσης γιατί τελικά βρήκα αλλού το προϊόν φθηνότερο. Τα έξοδα αποστολής ήταν στα 23 ευρώ. Σήμερα είδα μειλ της εταιρείας που μου λέει ότι έγινε η ακύρωση αλλά θα μου κρατήσουν το ποσό της αποστολής. Είναι νόμιμο αυτο; Καταρχάς αυτοί ισχυρίζονται ότι το έστειλαν ήδη κάτι που είναι μάλλον απίθανο δεδομένου ότι έκανα την παραγγελία προχθές το βράδυ. Αλλά και έτσι να είναι, έχουν δικαίωμα να κρατήσουν τα λεφτά εφόσον η ακύρωση έγινε μια ημερα μετά χωρίς να έχω φυσικά καν παραλάβει το προϊόν; Πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτό.
Όταν λες "χθες έκανα ακύρωση για παραγγελία προχθεσινή", πότε ήταν το "χθες"; Στις 7 το πρωί; Στις 10; Το μεσημέρι... πότε;

Mail επιβεβαίωσης, mail με tracking number κλπ έλαβες;

Αν όντως καθυστέρησες και είχε προχωρήσει η διαδικασία, τότε καλά σού κάνανε, νόμιμο ή μη.
Την παραγγελία την έκανα προχθές το βράδυ,κατά τις 10. Το μειλ ακύρωσης το έστειλα το απόγευμα εχθές στις 5. Πότε πρόλαβαν να το στείλουν; Και όχι μόνο αυτό, εντέλει κρατάνε και 10 ευρώ παραπάνω από τα έξοδα αποστολής γιατί λέει κόπηκε παραστατικό. Τι σχέση έχει αυτο; Κλέφτες καραμπινατοι. Θα κάνω καταγγελία.

Re: Ακύρωση παραγγελιας

Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2024, 12:24
από Isildur
Kappa έγραψε:
19 Απρ 2024, 12:14
Isildur έγραψε:
19 Απρ 2024, 12:04
Kappa έγραψε:
19 Απρ 2024, 11:20
Έκανα μια παραγγελία προχθές το βραδυ. Χθες έστειλα μέιλ ακύρωσης γιατί τελικά βρήκα αλλού το προϊόν φθηνότερο. Τα έξοδα αποστολής ήταν στα 23 ευρώ. Σήμερα είδα μειλ της εταιρείας που μου λέει ότι έγινε η ακύρωση αλλά θα μου κρατήσουν το ποσό της αποστολής. Είναι νόμιμο αυτο; Καταρχάς αυτοί ισχυρίζονται ότι το έστειλαν ήδη κάτι που είναι μάλλον απίθανο δεδομένου ότι έκανα την παραγγελία προχθές το βράδυ. Αλλά και έτσι να είναι, έχουν δικαίωμα να κρατήσουν τα λεφτά εφόσον η ακύρωση έγινε μια ημερα μετά χωρίς να έχω φυσικά καν παραλάβει το προϊόν; Πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτό.
Όταν λες "χθες έκανα ακύρωση για παραγγελία προχθεσινή", πότε ήταν το "χθες"; Στις 7 το πρωί; Στις 10; Το μεσημέρι... πότε;

Mail επιβεβαίωσης, mail με tracking number κλπ έλαβες;

Αν όντως καθυστέρησες και είχε προχωρήσει η διαδικασία, τότε καλά σού κάνανε, νόμιμο ή μη.
Την παραγγελία την έκανα προχθές το βράδυ,κατά τις 10. Το μειλ ακύρωσης το έστειλα το απόγευμα εχθές στις 5. Πότε πρόλαβαν να το στείλουν; Και όχι μόνο αυτό, εντέλει κρατάνε και 10 ευρώ παραπάνω από τα έξοδα αποστολής γιατί λέει κόπηκε παραστατικό. Τι σχέση έχει αυτο; Κλέφτες καραμπινατοι. Θα κάνω καταγγελία.
Τι λες μωρέ (αν δεν τρολάρεις φυσικά); Έστειλες στις 5 το απόγευμα mail ακύρωσης, για παραγγελία που είχες κάνει το προηγούμενο βράδυ;

Μια χαρά σού κάνανε τότε. Και λίγα σού χρεώσανε, κανονικά έπρεπε να σου χρεώσουν και εργατικά, υλικά συσκευασίας και τα ρέστα.

Άκου... πότε προλάβανε, στις 5 το απόγευμα. :-?


(ΟΚ, το δεκάρικο που λες -αν ισχύει φυσικά- είναι απάτη).

Re: Ακύρωση παραγγελιας

Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2024, 12:25
από Ερμής
Kappa έγραψε:
19 Απρ 2024, 12:14
Isildur έγραψε:
19 Απρ 2024, 12:04
Kappa έγραψε:
19 Απρ 2024, 11:20
Έκανα μια παραγγελία προχθές το βραδυ. Χθες έστειλα μέιλ ακύρωσης γιατί τελικά βρήκα αλλού το προϊόν φθηνότερο. Τα έξοδα αποστολής ήταν στα 23 ευρώ. Σήμερα είδα μειλ της εταιρείας που μου λέει ότι έγινε η ακύρωση αλλά θα μου κρατήσουν το ποσό της αποστολής. Είναι νόμιμο αυτο; Καταρχάς αυτοί ισχυρίζονται ότι το έστειλαν ήδη κάτι που είναι μάλλον απίθανο δεδομένου ότι έκανα την παραγγελία προχθές το βράδυ. Αλλά και έτσι να είναι, έχουν δικαίωμα να κρατήσουν τα λεφτά εφόσον η ακύρωση έγινε μια ημερα μετά χωρίς να έχω φυσικά καν παραλάβει το προϊόν; Πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτό.
Όταν λες "χθες έκανα ακύρωση για παραγγελία προχθεσινή", πότε ήταν το "χθες"; Στις 7 το πρωί; Στις 10; Το μεσημέρι... πότε;

Mail επιβεβαίωσης, mail με tracking number κλπ έλαβες;

Αν όντως καθυστέρησες και είχε προχωρήσει η διαδικασία, τότε καλά σού κάνανε, νόμιμο ή μη.
Την παραγγελία την έκανα προχθές το βράδυ,κατά τις 10. Το μειλ ακύρωσης το έστειλα το απόγευμα εχθές στις 5. Πότε πρόλαβαν να το στείλουν; Και όχι μόνο αυτό, εντέλει κρατάνε και 10 ευρώ παραπάνω από τα έξοδα αποστολής γιατί λέει κόπηκε παραστατικό. Τι σχέση έχει αυτο; Κλέφτες καραμπινατοι. Θα κάνω καταγγελία.
Πολλές εταιρείες στέλνουν αυθημερόν τις παραγγελίες. Σωστά σου κράτησαν τα μεταφορικά. Επίσης για να γινει αυτη η παραγγελία χάθηκαν εργατοώρες.
Μακάρι όλες οι εταιρείες να το θεσπίσουν αυτό για να μη καβλαντίζει ο καθένας με την εταιρεία του άλλου επειδή δεν έχει κατι καλύτερο να κάνει.

Re: Ακύρωση παραγγελιας

Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2024, 12:32
από Isildur
Ερμής έγραψε:
19 Απρ 2024, 12:25
Kappa έγραψε:
19 Απρ 2024, 12:14
Isildur έγραψε:
19 Απρ 2024, 12:04

Όταν λες "χθες έκανα ακύρωση για παραγγελία προχθεσινή", πότε ήταν το "χθες"; Στις 7 το πρωί; Στις 10; Το μεσημέρι... πότε;

Mail επιβεβαίωσης, mail με tracking number κλπ έλαβες;

Αν όντως καθυστέρησες και είχε προχωρήσει η διαδικασία, τότε καλά σού κάνανε, νόμιμο ή μη.
Την παραγγελία την έκανα προχθές το βράδυ,κατά τις 10. Το μειλ ακύρωσης το έστειλα το απόγευμα εχθές στις 5. Πότε πρόλαβαν να το στείλουν; Και όχι μόνο αυτό, εντέλει κρατάνε και 10 ευρώ παραπάνω από τα έξοδα αποστολής γιατί λέει κόπηκε παραστατικό. Τι σχέση έχει αυτο; Κλέφτες καραμπινατοι. Θα κάνω καταγγελία.
Πολλές εταιρείες στέλνουν αυθημερόν τις παραγγελίες. Σωστά σου κράτησαν τα μεταφορικά. Επίσης για να γινει αυτη η παραγγελία χάθηκαν εργατοώρες.
Μακάρι όλες οι εταιρείες να το θεσπίσουν αυτό για να μη καβλαντίζει ο καθένας με την εταιρεία του άλλου επειδή δεν έχει κατι καλύτερο να κάνει.
Αυτό που θα μας σώσει κάποια στιγμή εμάς τους ιντερνετάδες, είναι να μπορέσει να στηθεί ένα site, μια βάση δεδομένων... κάτι τέλος πάντων που να μπορούμε να βάζουμε σε black list διάφορους "πελάτες" και να την βλέπουμε όλοι. Το γαμώτο είναι ότι φυσικά δεν γίνεται κάτι τέτοιο, για λόγους νομιμότητας και GDPR κλπ.

Επίσης, να καταργηθεί διά νόμου η αντικαταβολή. Διά νόμου όμως, να μην μπορεί να την χρησιμοποιήσει κανείς, για να μην έχει κανένας "συνάδελφος" αβαντάζ.

Re: Ακύρωση παραγγελιας

Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2024, 13:05
από Kappa
Δεν πάτε καλά. Θα ήταν σαν να χρεωνω εγώ κάποιον επειδή πήγε να αγοράσει κάτι από ένα μαγαζί και του το εβαλα σε μια σακουλα αλλα μετα το μετανιωσε. Είναι γελοιο. Και εγώ παρέχω υπηρεσιες, το βρίσκω καθαρή κλοπή. Ειδικά μάλιστα το έξτρα δεκάρικο. Τι εργατοωρες; Για να στείλεις ένα ΗΔΗ συσκευασμένο προϊόν; Ελληνοαντιληψη.

Re: Ακύρωση παραγγελιας

Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2024, 13:08
από GoBzi
Kappa έγραψε:
19 Απρ 2024, 13:05
Δεν πάτε καλά. Θα ήταν σαν να χρεωνω εγώ κάποιον επειδή πήγε να αγοράσει κάτι από ένα μαγαζί και του το εβαλα σε μια σακουλα αλλα μετα το μετανιωσε. Είναι γελοιο. Και εγώ παρέχω υπηρεσιες, το βρίσκω καθαρή κλοπή. Ειδικά μάλιστα το έξτρα δεκάρικο. Τι εργατοωρες; Για να στείλεις ένα ΗΔΗ συσκευασμένο προϊόν; Ελληνοαντιληψη.
Ρε φελλε, οι τύποι πλήρωσαν κούριερ να έρθει να το παραλάβει. Το ότι εσύ έδωσες άκυρο δεν σημαίνει πως και αυτοί μπορούν να κάνουν το ίδιο με την εταιρεία κούριερ.

Re: Ακύρωση παραγγελιας

Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2024, 13:13
από Isildur
Kappa έγραψε:
19 Απρ 2024, 13:05
Δεν πάτε καλά. Θα ήταν σαν να χρεωνω εγώ κάποιον επειδή πήγε να αγοράσει κάτι από ένα μαγαζί και του το εβαλα σε μια σακουλα αλλα μετα το μετανιωσε. Είναι γελοιο. Και εγώ παρέχω υπηρεσιες, το βρίσκω καθαρή κλοπή. Ειδικά μάλιστα το έξτρα δεκάρικο. Τι εργατοωρες; Για να στείλεις ένα ΗΔΗ συσκευασμένο προϊόν; Ελληνοαντιληψη.
Ξεκάθαρα Ελληνοαντίληψη. Ο τρόπος που σκέφτεσαι, φυσικά.

Ρε συ, κατάλαβε κάτι, τα περισσότερα ιντερνετικά μαγαζιά είναι απλές, μικρές έως μικρομεσαίες επιχειρήσεις, δεν είναι επιπέδου amazon (οκ, δεν ξέρω από πού έκανες την παραγγελία σου φυσικά). Αν είναι δυνατόν να είναι έρμαια του κάθε "Κ" που έχει διάθεση να παίζει, βάζει μια παραγγελία, το μετανιώνει μια μέρα μετά, ζητάει ακύρωση αφού έχει ετοιμαστεί και παραδοθεί στην κούριερ κλπ. Κόστος έχουν όλα αυτά, αν δεν το καταλαβαίνεις. Και αν δεν είναι μαγαζί με χιλιάδες αποστολές ημερησίως, αποκλείεται να έχει ειδική συμφωνία με την courier να μην τού χρεώνονται οι επιστροφές και οι ακυρώσεις της τελευταίας στιγμής. Οπότε, αν έφυγε για τον αποστολέα και αν σκαναρίστηκε εκεί, τέλος, η χρέωση έχει γίνει.