Και τα δυο είναι πνευματική εργασία. Ακόμα χειρότερα, γιατί η διαφήμιση δεν είναι καν δικό μου έργο. Εγώ ζητάω διαφήμιση και η διαφημιστική είναι αυτή που επινοεί το κόνσεπτ, αναλαμβάνει την παραγωγή και τελειοποιεί το προϊόν. Εγώ απλώς το αγοράζω και το χρησιμοποιώ.ST48410 έγραψε: ↑08 Μάιος 2019, 23:18Μήπως η κυριότερη διαφορά είναι στο ποιος βάζει το χρήμα;hellegennes έγραψε: ↑08 Μάιος 2019, 23:14Ναι, δεν είμαι υποχρεωμένος ούτε στην μια ούτε στην άλλη περίπτωση, απλά στην δεύτερη περίπτωση ο διαφημιστής θεωρείται απλά εργολάβος ενώ η δισκογραφική/κινηματογραφική/κτλ εταιρεία θεωρείται ιδιοκτήτης, για κάποιον διεστραμμένο λόγο (λόμπι).
Αν θέλεις να διαφημίσεις το κατάστημά σου πας σε μία διαφημιστική αγοράζεις πχ ραδιοφωνικό χρόνο, τηλεοπτικό χρόνο, διαφημιστικό χώρο σε στάσεις λεωφορείων κοκ και πληρώνεις όσα αντέχει η τσέπη σου.
Αν έχεις γράψει ένα σουξεδάκι (στίχους μουσική) ποιος βάζει τα λεφτά για την παραγωγή, διακίνηση και διαφήμισή του;
Υπάρχει κάποιος λόγος να μην κάνει το ίδιο και ο σουξεδοποιός; Να πληρώσει την εταιρεία για το κόστος της + ένα κέρδος και τα έξοδα εκμετάλλευσης να είναι δικά του.