Predicting the Winner in Two Player StarCraft Games

Παιχνίδια ρόλων, ηλεκτρονικά, PC games/consoles, cheats, συζητήσεις και σχολιασμοί
Άβαταρ μέλους
Yochanan
Πιστοποιημένοι Πχωρουμίτες
Δημοσιεύσεις: 3013
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:44

Predicting the Winner in Two Player StarCraft Games

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Yochanan » 08 Νοέμ 2018, 16:59

Eμπνευσμένος απο το νημα του Οττου ηθελα να δω κατα ποσο υπάρχει βιβλιογραφια για προβλεψη ματς με machine learning.

Ε καλα υπάρχει απιστευτο πραμα για οσους θελουνε να δουνε απο ποδοσφαιρικη σκοπια, με δικτυα πιθανοτητας αλλα που δε συμμαζευεται. Αλλα το πιο γαματο που βρηκα ηταν αυτο.

http://ceur-ws.org/Vol-1394/paper_3.pdf

Ο τυπος εκανε ακαδημαικο πεηπερ και εχωσε μεσα σκρηνκαπς απο Starcraft!!!

Respect.
So, till the judgment that yourself arise,
You live in this, and dwell in lovers' eyes.

Άβαταρ μέλους
Yochanan
Πιστοποιημένοι Πχωρουμίτες
Δημοσιεύσεις: 3013
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:44

Re: Predicting the Winner in Two Player StarCraft Games

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Yochanan » 08 Νοέμ 2018, 17:00

Abstract. In this paper we compare different machine learning algorithms to predict the outcome of 2 player games in StarCraft, a well known
Real-Time Strategy (RTS) game. In particular we discuss the game state representation, the accuracy of the prediction as the game
progresses, the size of the training set and the stability of the predictions.

Keywords: Prediction, StarCraft, Linear and Quadratic Discriminant Analysis, Support Vector Machines, k-Nearest Neighbors
:smt005::smt005:
So, till the judgment that yourself arise,
You live in this, and dwell in lovers' eyes.

talaipwros
Πιστοποιημένοι Πχωρουμίτες
Δημοσιεύσεις: 1256
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54

Re: Predicting the Winner in Two Player StarCraft Games

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από talaipwros » 08 Νοέμ 2018, 17:02

Αν ο ένας παίκτης είναι ο Οργι, μπορώ να προβλέψω ποιός θα χάσει με ακριβεια περίπου 98,36%

Άβαταρ μέλους
Yochanan
Πιστοποιημένοι Πχωρουμίτες
Δημοσιεύσεις: 3013
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:44

Re: Predicting the Winner in Two Player StarCraft Games

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Yochanan » 08 Νοέμ 2018, 17:03

talaipwros έγραψε:
08 Νοέμ 2018, 17:02
Αν ο ένας παίκτης είναι ο Οργι, μπορώ να προβλέψω ποιός θα χάσει με ακριβεια περίπου 98,36%
:smt005::smt005::smt005:

εσάς σκέφτηκα βρε μπαγάσα!!!
So, till the judgment that yourself arise,
You live in this, and dwell in lovers' eyes.

Άβαταρ μέλους
Orion22
Πιστοποιημένοι Πχωρουμίτες
Δημοσιεύσεις: 1186
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:41

Re: Predicting the Winner in Two Player StarCraft Games

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Orion22 » 08 Νοέμ 2018, 18:51

:smt005::smt005:
Dolce et decorum est contra pasok.* pugnatre

Άβαταρ μέλους
Dwarven Blacksmith
Πιστοποιημένοι Πχωρουμίτες
Δημοσιεύσεις: 3967
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
Τοποθεσία: Maiore Patria

Re: Predicting the Winner in Two Player StarCraft Games

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dwarven Blacksmith » 08 Νοέμ 2018, 19:45

Ένα καλό ερώτημα είναι αν το ML μπορεί να προβλέψει το νικητή καλύτερα από το ELO rating, και αν ναι, αν είναι εφικτό να αντικατασταθεί το ranking system με κάτι τέτοιο.
“My doubts stand in a circle around every word, I see them before I see the word, but what then! I do not see the word at all, I invent it.”

Άβαταρ μέλους
Yochanan
Πιστοποιημένοι Πχωρουμίτες
Δημοσιεύσεις: 3013
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:44

Re: Predicting the Winner in Two Player StarCraft Games

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Yochanan » 09 Νοέμ 2018, 00:19

Dwarven Blacksmith έγραψε:
08 Νοέμ 2018, 19:45
Ένα καλό ερώτημα είναι αν το ML μπορεί να προβλέψει το νικητή καλύτερα από το ELO rating, και αν ναι, αν είναι εφικτό να αντικατασταθεί το ranking system με κάτι τέτοιο.
πως το εννοείς Νανε;
So, till the judgment that yourself arise,
You live in this, and dwell in lovers' eyes.

Άβαταρ μέλους
Dwarven Blacksmith
Πιστοποιημένοι Πχωρουμίτες
Δημοσιεύσεις: 3967
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
Τοποθεσία: Maiore Patria

Re: Predicting the Winner in Two Player StarCraft Games

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dwarven Blacksmith » 09 Νοέμ 2018, 14:41

Εννοώ στο αυτόματο matchmaking. Δηλαδή ο αντίστροφος στόχος, αντί να προβλέπεις τις πιθανότητες δύο παιχτών, να επιλέγεις παίχτες ώστε τα μεταξύ τους ματς να είναι 50-50.
Αυτο μέχρι τώρα γίνεται με το ELO rating, βλ Wikipedia.
“My doubts stand in a circle around every word, I see them before I see the word, but what then! I do not see the word at all, I invent it.”

Άβαταρ μέλους
Stalker
Πιστοποιημένοι Πχωρουμίτες
Δημοσιεύσεις: 630
Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 08:36

Re: Predicting the Winner in Two Player StarCraft Games

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Stalker » 09 Νοέμ 2018, 15:21

Έτσι το domain knowledge :D

Πάντως αρκετά boilerplate machine learning πρότζεκτ (για τα σημερινά δεδομένα), έφτιαξε ένα dataset από δειγματοληψία των ποσοτήτων μονάδων και resources ανά παίχτη ανά χρόνική στιγμή ανά παρτίδα και έτρεξε μερικά πακέτα R για να σκιαγραφήσει πως αυτά σχετίζονται με το ποιος τελικά νίκησε. Αν όντως τον δημοσίευσαν kudos στον άνθρωπο βέβαια.


Dwarven Blacksmith έγραψε:
09 Νοέμ 2018, 14:41
Εννοώ στο αυτόματο matchmaking. Δηλαδή ο αντίστροφος στόχος, αντί να προβλέπεις τις πιθανότητες δύο παιχτών, να επιλέγεις παίχτες ώστε τα μεταξύ τους ματς να είναι 50-50.
Αυτο μέχρι τώρα γίνεται με το ELO rating, βλ Wikipedia.
Γιατί, τι κακό έχει το match making εκ του αποτελέσματος αν το ζητούμενο είναι απλά να είναι σχετικά δίκαιος ο αγώνας;

Πάντως θα μπορούσα να δω ΑΙ να σε ταγκάρει ανάλογα με το στυλ παιξίματος και ο αλγόριθμος matchmaking να το λαμβάνει υπόψη για να κοιτάξει να στήσει ενδιαφέροντες αγώνες με βάση το πως συνδυάζονται τα διάφορα προφίλ παικτών μεταξύ τους.
If reality is the sum of our perceptions, to acquire more varying points of view is to acquire, literally, more reality

Απάντηση

Επιστροφή στο “Παιχνίδια”

Phorum.com.gr : Αποποιητήριο