"τυφλό"(blindfold) σκάκι

Παιχνίδια ρόλων, ηλεκτρονικά, PC games/consoles, cheats, συζητήσεις και σχολιασμοί
Άβαταρ μέλους
ΓΑΛΗ

Re: "τυφλό"(blindfold) σκάκι

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΓΑΛΗ » 13 Ιουν 2020, 00:48

Κόκκορας έγραψε:
13 Ιουν 2020, 00:28
ουτε με εναν ειναι ευκολο,στα λογια ολα ευκολα ειναι,αλλα παντως ειναι δεξιοτητα που μπορει να καλλιεργηθει
αλλα με πολλους,απλα ειναι υποθεση ελαχιστων με τρομερη μνημη
Δεν είναι μόνον θέμα μνήμης αλλά και τρόπου σκέψης. Ο ξάδελφος ήταν μηχανικός και οι περισσότεροι καλοί σκακιστές που γνώρισα σπούδαζαν πρακτικές επιστήμες δηλαδή εφαρμοσμένη θεωρία. Δεν νομίζω να είναι τυχαίο.
Το γαρ πολύ της κατανόησης γεννά αδιαφορία.

Άβαταρ μέλους
alekhine
Phorum.gr user: alekhine

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από alekhine » 13 Ιουν 2020, 00:52

Ερμής έγραψε:
13 Ιουν 2020, 00:42
Είχες γράψει στο παλιό για όλους τους πρωταθλητές, Από τον Σταινιτς μέχρι τον Καρλσεν. Αν κάποια στιγμή έχεις το χρόνο θα ήταν ωραίο να ξαναγράψει αντίστοιχα
να κανω ενα νημα μεσα στο σ/κ να γραψω κι εδω δυο πραγματα να βρισκονται
πατησιωτης έγραψε:
10 Μαρ 2021, 20:59
Ο Σημίτης είναι η συνέχεια του Κωνσταντίνου Καραμανλή,στην Ευρώπη,στα ελληνοτουρκικά,στο ανήκομεν εις την Δύσιν,στην οικονομία,παντού.

Κεφτέδες με βλήτα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Κεφτέδες με βλήτα » 13 Ιουν 2020, 01:24

alekhine έγραψε:
13 Ιουν 2020, 00:52
Ερμής έγραψε:
13 Ιουν 2020, 00:42
Είχες γράψει στο παλιό για όλους τους πρωταθλητές, Από τον Σταινιτς μέχρι τον Καρλσεν. Αν κάποια στιγμή έχεις το χρόνο θα ήταν ωραίο να ξαναγράψει αντίστοιχα
να κανω ενα νημα μεσα στο σ/κ να γραψω κι εδω δυο πραγματα να βρισκονται
Όχι. Να παραθέσεις το λινκ που μπορούμε να παίξουμε online όπως το είχες ξανακάνει.

Άβαταρ μέλους
Κόκκορας
Phorum.gr user: Κόκορας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Κόκκορας » 13 Ιουν 2020, 16:05

συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες :lol:

για να μην τους περνατε δηλαδή για εξωγήινους

ο οποιος συμπαθεστατος anand σε συνεντευξη του
It’s gone down in legend that you’d seen a previous game Christiansen-Miles in which Black made the same losing mistake on move six, but you didn’t know it was a pre-arranged draw? Tell us the back story behind that game?

I was quite impulsive and fast at that point, and I remember that I bashed out 5...Bf5 after all of a few seconds. And then I went cold because I suddenly realized I couldn’t see a response to 6.Qe2.

I was sweating, and my opponent was so stunned he kept staring at the board. He probably sat there for one or two minutes in disbelief rather than anything else, which felt to me like an eternity. Finally, he played 6.Qe2, I resigned and disappeared quickly before people realized what had happened because I was feeling really embarrassed.
My explanation was I’d either seen a variation where white plays c4 and Nc3, and then I play ...Bf5, and I’d confused this. Or I may have seen that Christiansen-Miles game. I honestly have no idea which it was. Who can tell, it all happened in seconds.

But I kind of rescued the tournament. It didn’t go too badly, I think I finished in the middle somewhere, and I thought that was the end of that. But this game bugged me for many years afterward, and I couldn’t see why. I’d be like: It was one bad day, can you leave me alone? And then it was very irritating when a whole new generation of players discovered this game, and I had to remember it all over again!

I guess at least back in 1988, there was no internet broadcast of the game.

Exactly, in those days, open tournaments had only a few demonstration boards operated by volunteers. So most of the participants looked at me disappearing after a few minutes and thought I must have agreed on a quick draw. Back then no one could follow the results in real-time, so most people didn’t realize that I had in fact lost in this embarrassing way until a month or two later which was a relief for me.

When you’re young, you come the next day. Life’s optimistic, and you just go on. But if it happened nowadays, can you imagine the number of silly tweets that I’d have to answer
https://www.chess.com/article/view/vish ... -interview
τοτε ήδη grandmaster
δυο χρονια μετα και παγκοσμιος πρωταθλητης

Απάντηση

• Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Παιχνίδια”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών