Σελίδα 1 από 1

Predicting the Winner in Two Player StarCraft Games

Δημοσιεύτηκε: 08 Νοέμ 2018, 16:59
από Yochanan
Eμπνευσμένος απο το νημα του Οττου ηθελα να δω κατα ποσο υπάρχει βιβλιογραφια για προβλεψη ματς με machine learning.

Ε καλα υπάρχει απιστευτο πραμα για οσους θελουνε να δουνε απο ποδοσφαιρικη σκοπια, με δικτυα πιθανοτητας αλλα που δε συμμαζευεται. Αλλα το πιο γαματο που βρηκα ηταν αυτο.

http://ceur-ws.org/Vol-1394/paper_3.pdf

Ο τυπος εκανε ακαδημαικο πεηπερ και εχωσε μεσα σκρηνκαπς απο Starcraft!!!

Respect.

Re: Predicting the Winner in Two Player StarCraft Games

Δημοσιεύτηκε: 08 Νοέμ 2018, 17:00
από Yochanan
Abstract. In this paper we compare different machine learning algorithms to predict the outcome of 2 player games in StarCraft, a well known
Real-Time Strategy (RTS) game. In particular we discuss the game state representation, the accuracy of the prediction as the game
progresses, the size of the training set and the stability of the predictions.

Keywords: Prediction, StarCraft, Linear and Quadratic Discriminant Analysis, Support Vector Machines, k-Nearest Neighbors
:smt005::smt005:

Re: Predicting the Winner in Two Player StarCraft Games

Δημοσιεύτηκε: 08 Νοέμ 2018, 17:02
από talaipwros
Αν ο ένας παίκτης είναι ο Οργι, μπορώ να προβλέψω ποιός θα χάσει με ακριβεια περίπου 98,36%

Re: Predicting the Winner in Two Player StarCraft Games

Δημοσιεύτηκε: 08 Νοέμ 2018, 17:03
από Yochanan
talaipwros έγραψε:
08 Νοέμ 2018, 17:02
Αν ο ένας παίκτης είναι ο Οργι, μπορώ να προβλέψω ποιός θα χάσει με ακριβεια περίπου 98,36%
:smt005::smt005::smt005:

εσάς σκέφτηκα βρε μπαγάσα!!!

Re: Predicting the Winner in Two Player StarCraft Games

Δημοσιεύτηκε: 08 Νοέμ 2018, 18:51
από Orion22
:smt005::smt005:

Re: Predicting the Winner in Two Player StarCraft Games

Δημοσιεύτηκε: 08 Νοέμ 2018, 19:45
από Dwarven Blacksmith
Ένα καλό ερώτημα είναι αν το ML μπορεί να προβλέψει το νικητή καλύτερα από το ELO rating, και αν ναι, αν είναι εφικτό να αντικατασταθεί το ranking system με κάτι τέτοιο.

Re: Predicting the Winner in Two Player StarCraft Games

Δημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2018, 00:19
από Yochanan
Dwarven Blacksmith έγραψε:
08 Νοέμ 2018, 19:45
Ένα καλό ερώτημα είναι αν το ML μπορεί να προβλέψει το νικητή καλύτερα από το ELO rating, και αν ναι, αν είναι εφικτό να αντικατασταθεί το ranking system με κάτι τέτοιο.
πως το εννοείς Νανε;

Re: Predicting the Winner in Two Player StarCraft Games

Δημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2018, 14:41
από Dwarven Blacksmith
Εννοώ στο αυτόματο matchmaking. Δηλαδή ο αντίστροφος στόχος, αντί να προβλέπεις τις πιθανότητες δύο παιχτών, να επιλέγεις παίχτες ώστε τα μεταξύ τους ματς να είναι 50-50.
Αυτο μέχρι τώρα γίνεται με το ELO rating, βλ Wikipedia.

Re: Predicting the Winner in Two Player StarCraft Games

Δημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2018, 15:21
από Stalker
Έτσι το domain knowledge :D

Πάντως αρκετά boilerplate machine learning πρότζεκτ (για τα σημερινά δεδομένα), έφτιαξε ένα dataset από δειγματοληψία των ποσοτήτων μονάδων και resources ανά παίχτη ανά χρόνική στιγμή ανά παρτίδα και έτρεξε μερικά πακέτα R για να σκιαγραφήσει πως αυτά σχετίζονται με το ποιος τελικά νίκησε. Αν όντως τον δημοσίευσαν kudos στον άνθρωπο βέβαια.


Dwarven Blacksmith έγραψε:
09 Νοέμ 2018, 14:41
Εννοώ στο αυτόματο matchmaking. Δηλαδή ο αντίστροφος στόχος, αντί να προβλέπεις τις πιθανότητες δύο παιχτών, να επιλέγεις παίχτες ώστε τα μεταξύ τους ματς να είναι 50-50.
Αυτο μέχρι τώρα γίνεται με το ELO rating, βλ Wikipedia.
Γιατί, τι κακό έχει το match making εκ του αποτελέσματος αν το ζητούμενο είναι απλά να είναι σχετικά δίκαιος ο αγώνας;

Πάντως θα μπορούσα να δω ΑΙ να σε ταγκάρει ανάλογα με το στυλ παιξίματος και ο αλγόριθμος matchmaking να το λαμβάνει υπόψη για να κοιτάξει να στήσει ενδιαφέροντες αγώνες με βάση το πως συνδυάζονται τα διάφορα προφίλ παικτών μεταξύ τους.