Citroen C4

Μηχανές, αυτοκίνητα, τραίνα, αεροπλάνα, πλοία. Απόλαυση και αδρεναλίνη στα όρια!
Άβαταρ μέλους
Ερμής
Δημοσιεύσεις: 10835
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Citroen C4

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ερμής » 22 Μάιος 2020, 23:16

Μάγκες οδήγησα σήμερα ένα ZX 25ετιας.
Το συγκεκριμένο στην εποχή του πρέπει να ήταν πολύ μπροστά.
Τρένο ακόμη και σήμερα. Δεν έφευγε με τίποτα.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"

stergiosbik
Δημοσιεύσεις: 8127
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

Re: Citroen C4

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik » 23 Μάιος 2020, 13:03

Ερμής έγραψε:
22 Μάιος 2020, 23:16
Μάγκες οδήγησα σήμερα ένα ZX 25ετιας.
Το συγκεκριμένο στην εποχή του πρέπει να ήταν πολύ μπροστά.
Τρένο ακόμη και σήμερα. Δεν έφευγε με τίποτα.
:smt023
Αυτό και το 306.
Ήταν αλλού αυτά τα αυτοκίνητα σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Άβαταρ μέλους
Ερμής
Δημοσιεύσεις: 10835
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Citroen C4

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ερμής » 23 Μάιος 2020, 13:20

Βρε σου λέω το πήρα για λίγη ώρα σαν αντικατάσταση για το σέρβις του c4. Δε πίστευα ότι αυτό το αμάξι ήταν 25ετιας.
Χοντα crx έχεις οδηγήσει ποτε;
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"

stergiosbik
Δημοσιεύσεις: 8127
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

Re: Citroen C4

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik » 23 Μάιος 2020, 13:33

Ερμής έγραψε:
23 Μάιος 2020, 13:20
Βρε σου λέω το πήρα για λίγη ώρα σαν αντικατάσταση για το σέρβις του c4. Δε πίστευα ότι αυτό το αμάξι ήταν 25ετιας.
Χοντα crx έχεις οδηγήσει ποτε;
Oχι.
Civic ναι.Μια χαρα αλλα μονο για απλη μετακινηση.
Αν τυχον ζητησεις κατι παραπανω σηκωνει τα χερια ψηλα.

Άβαταρ μέλους
Ερμής
Δημοσιεύσεις: 10835
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Citroen C4

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ερμής » 23 Μάιος 2020, 13:35

Είπα για το crx Επειδή είναι παρόμοιας ηλικίας, θεωρείται σπορ και μ'άρεσε πολύ όταν ήμουν έφηβος και το έβλεπα. Σε κάθε στροφή θες και ένα άγιο δίπλα σου
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"

Άβαταρ μέλους
Feindflug
Δημοσιεύσεις: 6954
Εγγραφή: 08 Φεβ 2019, 21:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Citroen C4

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Feindflug » 23 Μάιος 2020, 13:45

stergiosbik έγραψε:
24 Απρ 2018, 12:41
Tα καινουργια αυτοκινητα πασχουν στα ηλεκτρονικα τους.
Γενικα ο κανονας λεει "Οσο πιο πολυπλοκο,τοσο πιο ευαισθητο".
Δεν τα φτιάχνουν όπως παλιά, τύπε.

Τότε που οι λαμαρίνες ήταν χοντρές και έφτιαχνες μπράτσα για να ανεβάσεις το παράθυρο.
Dein Herz, meine Gier
Ab jetzt gehörst du nur mir

stergiosbik
Δημοσιεύσεις: 8127
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

Re: Citroen C4

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik » 23 Μάιος 2020, 13:48

Ερμής έγραψε:
23 Μάιος 2020, 13:35
Είπα για το crx Επειδή είναι παρόμοιας ηλικίας, θεωρείται σπορ και μ'άρεσε πολύ όταν ήμουν έφηβος και το έβλεπα. Σε κάθε στροφή θες και ένα άγιο δίπλα σου
Σπορ ηταν.
Μιλαμε οτι εβγαζε 160 ατμοσφαιρικα αλογα οταν ηταν κατορθωμα να βγαλουν πανω απο 100 τοτε στα 1600cc.
Απλα δεν ειχε την οδικη συμπεριφορα που θα πρεπε να εχει για να εκμεταλλευτεις αυτα τα 160 αλογα.
Ακομη κι ετσι ομως,καλυτερα να βγαινουν αυτοκινητα σαν το CRX που ειχαν προσωπικοτητα και εφερναν κατι νεο στην κατηγορια τους παρα κατι νεροβραστες μπουρδες που βασιζοτανε μονο στην καταγωγη τους και το ονομα για να πουλησουνε.

stergiosbik
Δημοσιεύσεις: 8127
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

Re: Citroen C4

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik » 23 Μάιος 2020, 13:49

Feindflug έγραψε:
23 Μάιος 2020, 13:45
stergiosbik έγραψε:
24 Απρ 2018, 12:41
Tα καινουργια αυτοκινητα πασχουν στα ηλεκτρονικα τους.
Γενικα ο κανονας λεει "Οσο πιο πολυπλοκο,τοσο πιο ευαισθητο".
Δεν τα φτιάχνουν όπως παλιά, τύπε.

Τότε που οι λαμαρίνες ήταν χοντρές και έφτιαχνες μπράτσα για να ανεβάσεις το παράθυρο.
Ανοιξες το καλαθι με τις μπουρδες;

Άβαταρ μέλους
Ερμής
Δημοσιεύσεις: 10835
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Citroen C4

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ερμής » 23 Μάιος 2020, 13:55

stergiosbik έγραψε:
23 Μάιος 2020, 13:48
Ερμής έγραψε:
23 Μάιος 2020, 13:35
Είπα για το crx Επειδή είναι παρόμοιας ηλικίας, θεωρείται σπορ και μ'άρεσε πολύ όταν ήμουν έφηβος και το έβλεπα. Σε κάθε στροφή θες και ένα άγιο δίπλα σου
Σπορ ηταν.
Μιλαμε οτι εβγαζε 160 ατμοσφαιρικα αλογα οταν ηταν κατορθωμα να βγαλουν πανω απο 100 τοτε στα 1600cc.
Απλα δεν ειχε την οδικη συμπεριφορα που θα πρεπε να εχει για να εκμεταλλευτεις αυτα τα 160 αλογα.
Ακομη κι ετσι ομως,καλυτερα να βγαινουν αυτοκινητα σαν το CRX που ειχαν προσωπικοτητα και εφερναν κατι νεο στην κατηγορια τους παρα κατι νεροβραστες μπουρδες που βασιζοτανε μονο στην καταγωγη τους και το ονομα για να πουλησουνε.
Προτιμώ 100 αλογα και σωστό στήσιμο, παρά πολλά άλογα και χάρο. Άλλωστε όπως ξέρουμε το δύσκολο δεν είναι η ιπποδύναμη αλλά το στήσιμο.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"

Άβαταρ μέλους
Feindflug
Δημοσιεύσεις: 6954
Εγγραφή: 08 Φεβ 2019, 21:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Citroen C4

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Feindflug » 23 Μάιος 2020, 14:05

Ερμής έγραψε:
23 Μάιος 2020, 13:55
stergiosbik έγραψε:
23 Μάιος 2020, 13:48
Ερμής έγραψε:
23 Μάιος 2020, 13:35
Είπα για το crx Επειδή είναι παρόμοιας ηλικίας, θεωρείται σπορ και μ'άρεσε πολύ όταν ήμουν έφηβος και το έβλεπα. Σε κάθε στροφή θες και ένα άγιο δίπλα σου
Σπορ ηταν.
Μιλαμε οτι εβγαζε 160 ατμοσφαιρικα αλογα οταν ηταν κατορθωμα να βγαλουν πανω απο 100 τοτε στα 1600cc.
Απλα δεν ειχε την οδικη συμπεριφορα που θα πρεπε να εχει για να εκμεταλλευτεις αυτα τα 160 αλογα.
Ακομη κι ετσι ομως,καλυτερα να βγαινουν αυτοκινητα σαν το CRX που ειχαν προσωπικοτητα και εφερναν κατι νεο στην κατηγορια τους παρα κατι νεροβραστες μπουρδες που βασιζοτανε μονο στην καταγωγη τους και το ονομα για να πουλησουνε.
Προτιμώ 100 αλογα και σωστό στήσιμο, παρά πολλά άλογα και χάρο. Άλλωστε όπως ξέρουμε το δύσκολο δεν είναι η ιπποδύναμη αλλά το στήσιμο.
Ε όχι και εύκολο το να βγάλεις άλογα, τύπε. Οι Ευρωπαίοι όταν είδαν και απόειδαν, άρχισαν να τουρμπίζουν τα μοντέλα τους, ενώ οι Αμερικανοί μια ζωή φτιάχναν υπερογκώδεις, αλλά ψόφιους κινητήρες.

Οι γιαπωνέζικοι κινητήρες έχουν γράψει ιστορία και ιδίως το V-tec είναι σταθμός σε αυτήν!
Dein Herz, meine Gier
Ab jetzt gehörst du nur mir

Άβαταρ μέλους
Feindflug
Δημοσιεύσεις: 6954
Εγγραφή: 08 Φεβ 2019, 21:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Citroen C4

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Feindflug » 23 Μάιος 2020, 14:13

stergiosbik έγραψε:
23 Μάιος 2020, 13:49
Feindflug έγραψε:
23 Μάιος 2020, 13:45
stergiosbik έγραψε:
24 Απρ 2018, 12:41
Tα καινουργια αυτοκινητα πασχουν στα ηλεκτρονικα τους.
Γενικα ο κανονας λεει "Οσο πιο πολυπλοκο,τοσο πιο ευαισθητο".
Δεν τα φτιάχνουν όπως παλιά, τύπε.

Τότε που οι λαμαρίνες ήταν χοντρές και έφτιαχνες μπράτσα για να ανεβάσεις το παράθυρο.
Ανοιξες το καλαθι με τις μπουρδες;
Ναι, τύπε και βρήκα μέσα την άρνηση της τεχνολογίας.
Dein Herz, meine Gier
Ab jetzt gehörst du nur mir

Άβαταρ μέλους
Ερμής
Δημοσιεύσεις: 10835
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Citroen C4

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ερμής » 23 Μάιος 2020, 14:14

Feindflug έγραψε:
23 Μάιος 2020, 14:05
Ερμής έγραψε:
23 Μάιος 2020, 13:55
stergiosbik έγραψε:
23 Μάιος 2020, 13:48


Σπορ ηταν.
Μιλαμε οτι εβγαζε 160 ατμοσφαιρικα αλογα οταν ηταν κατορθωμα να βγαλουν πανω απο 100 τοτε στα 1600cc.
Απλα δεν ειχε την οδικη συμπεριφορα που θα πρεπε να εχει για να εκμεταλλευτεις αυτα τα 160 αλογα.
Ακομη κι ετσι ομως,καλυτερα να βγαινουν αυτοκινητα σαν το CRX που ειχαν προσωπικοτητα και εφερναν κατι νεο στην κατηγορια τους παρα κατι νεροβραστες μπουρδες που βασιζοτανε μονο στην καταγωγη τους και το ονομα για να πουλησουνε.
Προτιμώ 100 αλογα και σωστό στήσιμο, παρά πολλά άλογα και χάρο. Άλλωστε όπως ξέρουμε το δύσκολο δεν είναι η ιπποδύναμη αλλά το στήσιμο.
Ε όχι και εύκολο το να βγάλεις άλογα, τύπε. Οι Ευρωπαίοι όταν είδαν και απόειδαν, άρχισαν να τουρμπίζουν τα μοντέλα τους, ενώ οι Αμερικανοί μια ζωή φτιάχναν υπερογκώδεις, αλλά ψόφιους κινητήρες.

Οι γιαπωνέζικοι κινητήρες έχουν γράψει ιστορία και ιδίως το V-tec είναι σταθμός σε αυτήν!
Σε σχέση με το στήσιμο είναι πολύ πιο εύκολο. Χωρίς βέβαια να μειώνω το vtec ή το vvti που όντως ήταν επανάσταση
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"

stergiosbik
Δημοσιεύσεις: 8127
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

Re: Citroen C4

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik » 23 Μάιος 2020, 14:30

Ερμής έγραψε:
23 Μάιος 2020, 13:55
stergiosbik έγραψε:
23 Μάιος 2020, 13:48
Ερμής έγραψε:
23 Μάιος 2020, 13:35
Είπα για το crx Επειδή είναι παρόμοιας ηλικίας, θεωρείται σπορ και μ'άρεσε πολύ όταν ήμουν έφηβος και το έβλεπα. Σε κάθε στροφή θες και ένα άγιο δίπλα σου
Σπορ ηταν.
Μιλαμε οτι εβγαζε 160 ατμοσφαιρικα αλογα οταν ηταν κατορθωμα να βγαλουν πανω απο 100 τοτε στα 1600cc.
Απλα δεν ειχε την οδικη συμπεριφορα που θα πρεπε να εχει για να εκμεταλλευτεις αυτα τα 160 αλογα.
Ακομη κι ετσι ομως,καλυτερα να βγαινουν αυτοκινητα σαν το CRX που ειχαν προσωπικοτητα και εφερναν κατι νεο στην κατηγορια τους παρα κατι νεροβραστες μπουρδες που βασιζοτανε μονο στην καταγωγη τους και το ονομα για να πουλησουνε.
Προτιμώ 100 αλογα και σωστό στήσιμο, παρά πολλά άλογα και χάρο. Άλλωστε όπως ξέρουμε το δύσκολο δεν είναι η ιπποδύναμη αλλά το στήσιμο.
Δεν ηταν τελειως χαρος το CRX.Οποιος ειχε λιγο μυαλο στο κεφαλι του και πηγαινε στα 7-8/10 του αυτοκινητου ηταν ολα οκ.Μετα βεβαια αρχιζαν τα ζορια αλλα ηδη και στα 7-8/10 πηγαινε αρκετα γρηγορα λογω κινητηρα.
Aυτο που θυμαμαι οτι λεγανε πως ειναι εντελως για τον πουτσο και ακρως επικινδυνο ηταν το ROVER 620ti.
Πεζοδρομιοκυνηγο το αποκαλουσανε! :lol:

Άβαταρ μέλους
Ερμής
Δημοσιεύσεις: 10835
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Citroen C4

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ερμής » 23 Μάιος 2020, 14:32

Ποιο 7,8; ούτε για αστείο. Άνθρωποι που είχαν χέρια και δε μπορούσαν να το κρατήσουν, αρκετοί είχαν οικόπεδα.
Γρήγορα πήγαινε όπου δεν έπαιζαν στροφές. Εκει Ναι.
Δε το έχω οδηγήσει ποτε το 620 αλλά το γαμημένο ήταν και πανέμορφο και πολύ γρήγορο.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"

stergiosbik
Δημοσιεύσεις: 8127
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

Re: Citroen C4

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik » 23 Μάιος 2020, 14:33

Feindflug έγραψε:
23 Μάιος 2020, 14:05
Ερμής έγραψε:
23 Μάιος 2020, 13:55
stergiosbik έγραψε:
23 Μάιος 2020, 13:48


Σπορ ηταν.
Μιλαμε οτι εβγαζε 160 ατμοσφαιρικα αλογα οταν ηταν κατορθωμα να βγαλουν πανω απο 100 τοτε στα 1600cc.
Απλα δεν ειχε την οδικη συμπεριφορα που θα πρεπε να εχει για να εκμεταλλευτεις αυτα τα 160 αλογα.
Ακομη κι ετσι ομως,καλυτερα να βγαινουν αυτοκινητα σαν το CRX που ειχαν προσωπικοτητα και εφερναν κατι νεο στην κατηγορια τους παρα κατι νεροβραστες μπουρδες που βασιζοτανε μονο στην καταγωγη τους και το ονομα για να πουλησουνε.
Προτιμώ 100 αλογα και σωστό στήσιμο, παρά πολλά άλογα και χάρο. Άλλωστε όπως ξέρουμε το δύσκολο δεν είναι η ιπποδύναμη αλλά το στήσιμο.
Ε όχι και εύκολο το να βγάλεις άλογα, τύπε. Οι Ευρωπαίοι όταν είδαν και απόειδαν, άρχισαν να τουρμπίζουν τα μοντέλα τους, ενώ οι Αμερικανοί μια ζωή φτιάχναν υπερογκώδεις, αλλά ψόφιους κινητήρες.

Οι γιαπωνέζικοι κινητήρες έχουν γράψει ιστορία και ιδίως το V-tec είναι σταθμός σε αυτήν!
Σημερα;
Πιο ευκολα και απο τα στραγαλια βγαινουν τα αλογα.
Παλια ηταν αλλη ιστορια.Λιγοι κατασκευαστες κατειχαν την τεχνογνωσια να βγαζουν αξιοπιστα αλογα απο τουρμπινες και οι Γιαπωνεζοι οι μοναδικοι που βγαζανε αλογα απο ατμοσφαιρα.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανοκίνηση”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών